Witam wszystkich! Przychodzę z problemem odpowietrzenia układu chłodzenia w Renault Master 2 2.5dci 2010r. Problemem polega na tym, iż gdzieś w układzie musi tworzyć się bańka powietrza jakby gdzieś płyn nie dochodził robiłem test na UPG wynik negatywny sprawdzona chłodniczka egr "jest sprawna" mechanicy rozkładają ręce nie mają pojęcia o co chodzi...
Auto rok czekało aż się do niego zabiorę... i dziś zdejmowałem układ chłodzenia - i znalazłem szlam w chłodniczce oleju - tej w która wkręcony jest filtr oleju . Czy to może być przyczyna ubywania płynu i przybywania oleju ?
Ta druga mniejsza chłodnica jest chłodnicą EGR i nie powinna działać tylko gdy pompka EGR umieszczona pod lewym reflektorem działa. Może masz cos namieszane na wężach i ciepła woda która ma iść na nagrzewnicę i z powrotem na blok silnika jest puszczona przez układ chłodzenia EGR ???
witam, mam mastera jak w temacie i mam od jakiegoś czasu mały problem z nim. a mianowicie ubywa mi wody z układu chłodzenia i po nagrzaniu się wytważa się duże ciśnienie w zbiorniku wyruwnawczym. sprawdziłem wycieki i nic nie zauważyłem. jak by ktos by mi mógł pomuc będe bardzo wdzięczny Dodano po 37 załącznik Dodano po 20 Dodano po 2 schemat do układu...
Witam, znajdzie się ktoś życzliwy na forum kto przedstawi mi układ elektryczny do chłodzenia silnika a w szczególności który czujnik załącza który wentylator w Renault Master 2.5D z 99 roku? Sprawa jest taka, że mały wentylator włącza się razem z dużym i tylko w takiej opcji, a tak być nie powinno, to wiem.
Nawet przy wyłączonej?
Mam ten sam silnik i samochod i walcze z tym juz od dlugiego czasu, wymienialem uszczelke pod glowica i planowalem glowice, osuszalem uklad, wymienialem termostaty i dalej to samo. na dzien dzisiejszy odpowieczam uklad co 2 dzien i mam narazie spokoj z tym
Podczas postoju wskazówka od temperatury po 2-5min zaczyna iść do góry i włącza się wentylator chłodnicy, jednak silnik do końca nie jest schłodzony tak jak podczas jazdy jak na zdjęciu nr. 2. Silnik "na postoju" to nie jest silnik pracujący, chyba, że ja źle zrozumiałem. Nie chodzi mi zresztą o detale, które nie zmieniają ogólnej postaci rzeczy, że...
Gdy nie zadziała czujnik wysokiego ciśnienia to sprężarka spręża ciśnienie na maxa aż dochodzi do ewakuacji czynnika np. poprzez najsłabszy oring zazwyczaj przy zaworze rozprężnym. Tak było u mnie w Hyundai i30 2008r bo jakiś tuman z serwisu w Belgii zamontował czujnik od Hyundai i20 2015r żeby było głupiej zamiast z zielonym to czarnym oringiem co...
Mam problem z moim Masterem 3 dci 140 km. Chodzi o to, że gdy jadę np. do góry św. Anny, lub gdzieś w Dani (bo są tam takie długie podjazdy), to temperatura skacze do góry. Silnik ma podniesiona moc (podniosłem w profesjonalnym zakładzie na 170KM). Każdy mechanik mówi, że trzeba ściągnąć głowicę, bo jest uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica. Ja...
Witam, posiadam Renault Master III, 2,3dci chłodnię, postanowiłem dołożyć 2gą sprężarkę i uruchomić fabryczną klimę. wszystko prawie o, tylko kupiłem wąż od chłodnicy do sprężarki od wersji po liftowej a tam jest inna kostka prostokątna na 3 kable, a ja w aucie mam okrągłą też na 3 kable. Pytanie jest jak podłączyć te kable w nowej kostce, jest jakaś...
Witam. Potrzebuje schemat połączenia węży z chłodnicy do termostatu jeden jest z odpowietrznikiem.
Witam Od pewnego czasu pokonuję 1-2tys km dystanse ww pojazdem z agregatem Zanotti SFZ007. niestety po przejechaniu ok 500km radiator na "pace" pojazdu jest już dość mocno zaszroniony i uniemożliwia swobodny przepływ powietrza (zatykają się szronem też kanały odpływowe) Jedynym rozwiązaniem na chwilę obecą jest postój, nawiew na wyłączonym silniku....
Czy ktoś wie może co się dzieje z moim płynem chłodniczym w renault master 3,0 2006, bo ma taka przypadłość: jest zalany do poziomu MAX po przejechaniu nie całego 1000km spada do połowy, a gdy otworzyłem korek żeby go uzupełnić zassał powietrze poziom wrócił z powrotem na maxa. Ma ktoś może jakąś teorie na ten temat?
Witam wszystkich! Więc tak, zaczęło się około miesiąca temu, brakło mi płynu, zapaliła się kontrolka stop i skoczyła temp. na wskaźniku, stanąłem na poboczu i zobaczyłem że zero płynu w pojemniczku wyrównawczym, odczekałem około 30 min i dolałem zwykłej wody bo nie miałem na podorędziu płynu. Po przyjechaniu do domu zrobiłem ok 10 km, zakupiłem płyn...
Mam problem z klimatyzacja w Masterze , działa tylko chwile zawór , wentylatory działają, czynnik jest, chłodzi tylko połowa chłodnicy i zamarza zawór. Jaka może być przyczyna takiego stanu?
Witam, posiadam renault master 2007 r, chlodnia thermo king z zasilaniem na 230. Mój problem polega na tym, iż gdy samochód stoi i chłodnia pracuje, chłodnia chodzi dość dobrze, zaś gdy im szybciej jadę temperatura wzrasta automatycznie, przez co nie da się schłodzić towaru. Dobijalem gazu, mimo iż był. Czujke powiesilem luzem. Chłodnie sprawdzał chłodniarz,...
Witam ,dość długo mi wisiały przewody od rezystorów chłodnicy. Teraz nie wiem który do którego rezystora zapiąć. Są dwa rezystory na chłodnicy do dwóch wentylatorów, czy one mają takie same wartości?
Witam, cieknie mi płyn chłodniczy z obudowy rozrzadu z zaznaczonego otworuauto to master 2.5 115km 2006r. Co może być przyczyną? https://obrazki.elektroda.pl/4298063800_... Duplikat; https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... 3.1.12. Publikowanie tych samych lub bardzo podobnych informacji w wielu działach forum.
Witam od ok. miesiąca w moim Masterze 2.5dCi ubywa płynu chłodzącego, raczej układ jest szczelny ponieważ nie dopatrzyłem się żadnych wycieków. Wczoraj wymieniałem świece żarowe i dwie pierwsze od rozrządu po wyjęciu były mokre nie wiem czy na pewno był to płyn. Dwie pozostałe świece były suche. Czy te objawy są wystarczające do zdecydowania się na...
witam mam taki problem że po odpaleniu auta około 2 min zaczynają sie robić twarde węże po przejechaniu około 10km płyn wywala ze zbiorniczka zanika ciepłe ogrzewanie a jak delikatnie popuszczam korek od zbiorniczka wyrównawczego to pod dużym ciśnieniem wydobywa sie piana lub płyn pieniący korek wymieniłem zero ofektów czy to uszczelka?
Cześć, w silniku 2,5 DCi G9U 754 rocznik 2005 ucieka mi płyn chłodnicy i do tego jest masło pod korkiem wlewu oleju. Zbiorniczek wyrównawczy czysty, ciśnienia w układzie nie ma, silnik nie dymi. Ostatnio odpowietrzyłem układ, zalałem płyn na maxa i tak samochód stał tydzień i nic nie ubyło, potem przejechałem 20km a w zbiorniczku pusto. Gdzie poza UPG...
Dzień dobry Master II 2.5 80 kw W samochodzie ubywało płynu chłodniczego i kopcił, nieszczelność wykluczono bo po umyciu silnika robieniu ciśnienie nigdzie nic sie nie pokazywało - 100% Korek Z Oleju czysty Dodatkowo jak wspomniałem samochód kopcił. W układzie nie robiło sie ciśnienie A w samochodzie nie EGR- chyba od nowości- głowica jest zaślepiona...
Dodano po 3 Znany temat: pompki pomocnicze do chłodzenia EGR są w zamienniku, Bosch, a nie oryginał Reno i wywala błąd. 2 szt. oryginał około 1200,00 zł i walimy zamienniki.
Dzień Dobry Chciałbym prosić o pomoc w następującej kwestii: dokładny i jasny opis ustawienia rozrządu w masterze 2.5 dci 120 bez użycia zestawu blokad, dodam, że chodzi o zdjęcie głowicy (rozgrzany na postoju - nie ma ciśnienia w układzie chłodzenia; po jeździe fontanna ze zbiorniczka wyrównawczego, odpowietrzników na przewodach gumowych; ponoć zagotował...
Dzień dobry Państwu, Nabiłem dziś klimatyzacje, wszystko pięknie, układ szczelny itp ale nie załącza się sprężarka, czego efektem jest brak chłodzenia. Jaki może być ku temu powód? Są jakieś bezpieczniki od modułu klimatyzacji? Bo nie ukrywam, że najpierw bym chyba od tego zaczął. Aha chciałbym dodać, że jak spytałem się majstra ile wchodzi do tego...
Samochód Master z 2018r. silnik 2,3 170KM z AdBlue; W trakcie jazdy ze stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l i taki poziom utrzymuje się kilka minut/ kilometrów; jedyną rzeczą jaką przy tym fakcie da się zauważyć jest delikatne szarpania przy operowaniu...
Zmierz omomierzem rezystancje sekcji grzałki. Nie muszą być identyczne. Może być jedna mocniejsza i dwie słabsze. Sterownik powinien je uruchamiać w zależności przynajmniej od dwóch parametrów: - Napięcie zasilania. Czym mniejsze od nominalnego gdy pracuje alternator, to włączona jest mniejsza moc. Brak ładowania, oznacza brak grzania. Mało odbiorników,...
Wracając do doświadczenia kolegi - trzy kondensatory 2200µF podłączone do napięcia 36V zgromadzą dokładnie tyle samo energii co jeden 733,33 µF podłączony do napięcia 36V. No właśnie, że N I E Jeśli to teoretycznie się nie zgadza , to radzę zrobić fizyczny układ i go pomierzyć. ========================================...
Te wszystkie Movano, Trafic`i itp maja jedną wadę: nie wiadomo kto tam co wyprodukował. Ile z tego to renault, ile to opel (a może fiat), a ile zbieranina z resztek po Masterach i innych osobówkach. Silniki DCI Renaulta np w przyp. 1.9 są bardzo oszczędne ale bardzo awaryjne i drogie w obsłudze. U nas dużo Trafic`ów lata na busach to mają po równo zwolenników...
układ chłodzenia master renault układ chłodzenia układ renault master
repeater re200 testy akumulatorów laptop fujitsu amilo
proste układy korektor parametryczny
Kod błędu E72-4 w wózku widłowym Toyota seria 8 Philips 40PUS6809 – pulsuje dioda, TV nie włącza się, typowe usterki zasilacza i LED