Trzeba zalać filtr paliwem i wysysarką pociągnij na powrocie
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Jak pompa paliwowa miałby w/g Ciebie chłodzić wtryski skoro one nie pracuje i paliwo przez nie nie przepływa? W starszych samochodach z układem paliwowym "z powrotem" paliwo chociaż przepływało przez listwę, w nowszych w układach "bez powrotu" paliwo stoi w przewodach od pompy po wtryski (kiedy te nie pracują). Całość paliwa przelewa się wtedy przez...
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
maras0001: Dla mnie w ogole ten uklad grawitacyjny i schemat jest prawie pozbawiony sensu. Po co go stosować skoro i tak właściwie nie zda on egzaminu kiedy zabraknie prądu. Tak naprawde w tym czasie woda podrzewana w kotle (na paliwo stałe) bedzie tylko dobrze zasilac grzejnik powyżej kotła i naczynie przelewowe. Jesli już w ogole chcesz stosować system...
Twoje rozumowanie jak najbardziej logiczne. Czyli od lewej: Zasilanie układu ciepłą wodą C.O. Zasilanie układu ciepłą wodą C.U.W. Zasilanie kotła paliwem gazowym. Dopływ wody użytkowej do kotła. Powrót schłodzonej wody C.O.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Gdy pompujesz i napełni się cały układ to wtedy paliwo z powrotem wraca do baku.
To znaczy że zbiornik wyciąga z układu paliwo z powrotem do siebie.Nie syczy przy otwieraniu korka paliwa?
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Witam Na pewno kiedy masz resztki paliwa(długo świecąca rezerwa) pompa nie będzie zbyt szczęśliwa. Ćwiartka zbiornika w zupełności wystarczy. A co do odłączania jej w trakcie pracy na gazie to nie ma sensu. Pompa jest przecież przystosowana do ciągłej pracy i nie ma dla niej różnicy czy paliwo jest "odbierane " przez wtryskiwacze czy nie(układ powrotu...
Dre221 nieźle Ci poszło daj znać jak sie sprawuje samochodzik. Rengerus pamiętasz jak rozkmnialiśmy DF066 4 renault "Loss of control of fuel flow catch" utrata kontroli nad pętlą powrotu paliwa . Układ powrotu był zapowietrzony i w momencie puszczenia gazu paliwo nie wracało od wtrysków. Jeżeli dobrze myślę to może byc odpowiednik właśnie tego p0252...
Odpowietrza się jak najbardziej. W starszych modelach był regulator ciśnienia na listwie lub w korpusie przepustnicy i był powrót paliwa do zbiornika - te układy odpowietrzały się same. Tutaj jest regulator przy pompie w zbiorniku i układ jest "bez powrotu". Na końcu listwy wtryskowej jest zaworek wyglądający jak wentyl, on właśnie służy do odpowietrzania....
Właśnie wykonałem test usta usta, podłączyłem zapasowy zawór do kostki i na zapłonie zacząłem dmuchać w zawór lecz nie zamkną się ani na chwile nawet jak pykał,kiedy dam go na krótko do akumulatora to się zamyka. Dodano po 6 Błąd sondy lambda bo nie działa i chyba czujnika temperatury płynu chłodniczego(bo płynu nie ma w układzie ). Całe paliwo idzie...
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
I gdy paliwo jest już ciepłe powrót przez ten zaworek jest realizowany prosto do baku z pominięciem filtra,a gdy temperatura jest niewystarczająca w celu ogrzania filtra ciepłe paliwo z powrotu przechodzi przez niego i dopiero do baku.Tak jest u mnie w vw 1.9D i podejrzewam ,że u Ciebie też.Często układ zapowietrza się przez oring uszczelniający właśnie...
Masz kręcić rozrusznikiem. I zobaczyć czy przelewem idzie paliwo. Zawsze przed rozruchem możesz podpompować paliwo. Masz przecież dźwignię przy pompce co pozwoli ci zweryfikować układ zasilania. A powrót paliwa ma być z nad wtrysków...........
Zresztą dumna nazwa filtr. Kawałek siatki założonej na smok pompy. Nieprawda, w tym konkretnym aucie jest normalny filtr, który kiedyś musi się zapchać i będzie problem z wydajnością pompy. Nie spodziewałem się że małe chińskie rączki umieszcza go w zbiorniku paliwa. O początku XXI wieku większość benzyniaków tak ma, tzn układ zasilania w paliwo bez...
Ja stosuję dwie metody: albo zapinam na przewodzie zasilającym filtr gruszkę i pompuję (gruszka wymontowana z jakiegoś francuskiego diesla), albo odpinam wąż powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham kompresorem, nadciśnienie w baku wypycha z niego paliwo
Problem tkwił w pompie paliwa, zatykało czymś powrót paliwa, z czego wynikało gaśnięcie. Pompiarz poprawił i jak na razie wszystko chodzi bez zarzutu.
Na wysokości koła wałka rozrządu masz przewody paliwowe. Rozpinasz mniejszy i ssiesz od strony silnika aż pojawi się paliwo. Inaczej mówiąc zaciągasz przez powrót do baku.
Witam kolegów Mam problem z 2 manami usterka podobna auto nagle przestało odpalać na ryz z dnia na dzień. Wygląda na to że układ się zapowietrza wystarczy podpompować pompką ręczną i autko odpala. Jak jest pod sam korek zatankowany to jest ok jak zejdzie poniżej max paliwa w baku nie odpala. Dziś rozebrałem smoka w baku i byłem pewien że smok (powrót)...
Teraz to jest zupełnie do bani. Po co przeniosłeś bojler? Pozbawiłeś się dostępu do gorącej wody. Zawór mieszający czterodrogowy służy nie tylko do zabezpieczania pieca przed niską temperaturą powrotu, ale także do zmniejszania temperatury wody która idzie na grzejniki. Przykładowo: ustawiasz sobie piec na temperaturę powiedzmy 65 st. a zaworem mieszającym...
Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (były takie co nie miały) to przekręć parę razy stacyjkę i wsłuchaj się pewnie bedzie słychać bulgotanie jak za którymś razem bulgotanie ustanie uruchom samochód powinien pracować normalnie. Oznacza to że nieszczelność nadal występuje. Możesz wstawić fragment przewodu igielitowego i obserwować czy na zasilaniu pokazują...
Dzięki, czyli po dodaniu grupy bezpieczeństwa na zasilaniu mogę usunąć tę przy zbiorniku przeponowym? Zmyliło mnie to, że spora część instalatorów wydaje się instalować grupę bezp. nad zbiornikiem przeponowym, a z kolei zaleca przyłączać te zbiorniki do powrotu kotła... Źródło ciepła (kocioł) w układzie zamkniętym musi być zabezpieczone odpowiednim...
Czy przy wymianie wtryskiwaczy zostały wymienione podkładki na powrotach?. Może być nieszczelność w układzie paliwowym i paliwo się cofa.Ale mogą być źle zregenerowane wtryski,a co się w ogóle działo,że wtryski były regenerowane?
Paliwo na powrocie jest tylko podczas pracy silnika i będzie pracowało jako dogrzewacz. Można wpiąć w powrót zbiornik z przelewem i będzie zapas paliwa na pracę jako postojowe.
Opcja z wężykiem będzie dobrym rozwiązaniem, przynajmniej będzie można wyeliminować bądź potwierdzić dostawanie się powietrza do układu paliwowego. Ewentualnie powietrze może się też gdzieś przedostawać w układzie powrotu paliwa.
W całym układzie jest paliwo (odkręcone przewody przed samymi wtryskami). Powrót do baku już jest, tak jakby na wtrysku, czyli wg mnie wychodzi na to, że problem jest we wtrysku.
Może zatkać jakoś powrót i sprawdzić czy odpali ponieważ po odpowietrzeniu układ jest pełny i trzyma po kręceniu układ jest pusty paliwo gdzieś ucieka wtryski zostały sprawdzone na maszynie oraz pompa cr
Każdy silnik o zapłonie ZI z elektronicznym wtryskiem paliwa musi posiadać urządzenie blokujące przepływ paliwa w układzie dzięki temu w układzie pojawia się ciśnienie. Wtryskiwacze to zwykłe elektrozawory a to że z nich tryska paliwo to tylko zasługa odpowiedniego ciśnienia w układzie. Tzw regulator ciśnienia paliwa jest zawszę na powrocie paliwa z...
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Ciśnienie nabija pompka w szczelny zbiornik. Coś chyba nie rozumiesz! Jeśli układ jest zamknięty (pomijam odpowietrzenie) i pompka pobierając ze zbiornika paliwo tłoczy je do silnika, ten sobie trochę weźmie a reszta tego paliwa powraca do zbiornika z powrotem, to powinno powstać PODCIŚNIENIE a nie odwrotnie. To jest to samo paliwo, które BYŁO w zbiorniku...
Mam ten wynalazek od ładnych paru lat. Także miałem problemy z brakiem mocy i ciężkim paleniem. Przyczyną okazał się nadłamany kruciec od pompy paliwowej. Praktycznie nie było tego pęknięcia widać, ale wystarczyło to aby pompa tłoczyła paliwo wprost do zbiornika. Cena pompy w serwisie jest astronomiczna, jednak to tworzywo można bez problemu spawać....
Sprężarka nie napędza tak jak w Scania czy MAN. Powietrze było już wpuszczone do zbiornika, zrobione ciśnienie układ jest szczelny, a to nic nie dało, paliwo dalej ucieka powrotem. A czy pompka mechaniczna ma coś wspólnego z przelewem?
Przejechałem 200 km na butelce jak padła pompa w baku w długi weekend pompa wacum daje radę. Pompa w baku daje 0.2 bara , ma tylko napełniać filtr. Prościej można zmienić wężyki na przezroczyste i też widać co lata w układzie. Tylko trzeba pamiętać że paliwo na powrocie z głowicy ma ponad 70 C.
Witam. Czy to "wozidło" dobrze jeździ? Może to powrót paliwa...
Sprawdź jeszcze korek zbiornika paliwa,ja miałem przypadek że nie wpuszczał powietrza do środka baku i tyle o ile jeździło auto to jak postał dłużej to wyssał paliwo z układu z powrotem do baku i co ciekawe nie robiło sie to z pełnym zbiornikiem .
Sprawdź dokładnie układ paliwowy - pompa/ filtr/ wtryskiwacz. Sprawdź, czy z powrotem płynie paliwo ( za wtryskiwaczem/ gaźnikiem)
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
pompa paliwa nie ma wydajności W silniku 250 jest układ paliwowy z przelewem-powrotem paliwa przez wtryskiwacz do zbiornika. Z pompy paliwa biegnie przewód paliwowy - kończący się na jednym króćcu wtryskiwacza a z drugiego króćca wtryskiwacza paliwo wraca do zbiornika. W silniku 500 jest układ "ciśnieniowy". Wtryskiwacz nie jest przelotowy. Nie ma...
Witam, Mam pytanieodnośnie autka, które stało rok czasu i teraz staram się je odpalić. Jest to Turbo Diesel 2.5 z pompą wtryskową Lucas ,rocznik 1986. Zdjęcie poglądowe z zaznaczonym przewodem powrotu paliwa: Chciałem odpowietrzyć układ - po poluzowaniu węża powrotu paliwa z pompy gdy pompuję ręczną pompką paliwo zatrzymuje się przed wejściem na pompę...
Odpowietrzenie układu paliwowego w tym samochodzie to ciężki temat, ja biorę kompresor i dmucham pistoletem w powrót paliwa, tak aby wytworzyć w baku nadciśnienie, które przepchnie paliwo przez filtr i pompę
90% że przyczynę stanowi nieszczelność układu zasilania paliwem. pozostaje sprawdzić wszystkie połączenia układu. także na powrocie. pamiętaj, że to nie tylko kwestia połączeń elastycznych, ale i sztywnych tzn. chodzi o miedziane uszczelki. występują one np. pod wtryskiwaczami - tu pompowtryskiwaczami. gdybyś na przewodzie powrotnym założył przezroczysty...
Zawory termostatyczne w tym układzie są bardzo niepożądane. Kocioł na paliwo stałe + zawory termostatyczne+ mały układ = możliwość gotowania wody.
Witam zakupiłem Picasso 1.6 HDI 2010r.Mam problem z układem paliwowym dokładnie z tym że robi się jakieś ciśnienie i wylatuje wężyk od powrotów lub tez otwiera się gruszka. Wymieniłem wszystkie wężyki powrotne zaworek zwrotny. Sprawdziłem drożność układu powrotu paliwa wszystko oki. Nie wiem gdzie dalej szukać. Czy ktoś miał może taki przypadek?
Ten silnik potrzebuje ok 350-400rpm żeby odpalił. Z drugiej strony z baku nie powinny dochodzić żadne dźwięki poza cichym buczeniem, jeśli coś tam "siorbie" to znaczy że albo coś jest urwane albo pęknięte i pompa albo ciągnie powietrze albo paliwo wylewa się gdzieś z powrotem do zbiornika. Od włączenia zapłonu do załączenia rozrusznika odczekaj przynajmniej...
witam...mam problem, zapowietrza mi się cały układ paliwowy, VW GOLF 3 GTD. Paliwo w wężyku powrotu ma bąble i po dotarciu do filtra, gdy zwiększę obroty, powietrze wraca do pompy. Wymieniłem filtr, węże itp.
Taki układ będzie wyrzucał wodę .Kocioł na paliwo stałe nie może pracować w układzie zamkniętym ,chyba że ,posiada wężownicę schładzającą .Pompę przełożyć na wyjście z kotła przed odejściem do zasobnika CWU, lub na powrocie przed kotłem.Naczynie wyrównawcze otwarte powyżej najwyżej zamontowanego "kalafiora".Jak już taki układ na szybko to ,wyrzucić...
Hmnnn zlokalizowałeś ten wyciek czy widzisz co jest mokre a nie wiesz z kąd cieknie?? Zapal samochód podnieś maskę i obserwuj to miejsce gdzie zbiera się paliwo. Dodając gazu zwiększa się ciśnienie paliwa w układzie i możliwe że zwiększą się twoje szanse na wykrycie usterki z kąd cieknie. http://obrazki.elektroda.net/9_123101769... Np te dwa przewody...
Paliwo schodzi z układu (zapowietrza się). Sprawdź powroty, czy są szczelne, czy filtr paliwowy jest szczelny, oraz wszystkie połączenia paliwowe. Może być kilka innych rzeczy ale najpierw sprawdź te najprostsze i najbardziej oczywiste.
Witam. Z powrotu leje się paliwo mocno wężyki ok układ zasilania sprawdzony oprócz pompek i wtrysków. Tak mam silnik z LDA i trochę czytałem o tym wiem gdzie jest oglądałem membranę nie jest przerwana. Co jeszcze można sprawdzić w tym układzie?
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
Pompa obiegowa w układzie otwartym powinna być na powrocie, rura do naczynia 1" bez zaworów po drodze. No i ogólnie na układzie otwartym i kotle na paliwo stałe instalacja grzejnikowa z rozdzielacza.... Gdyby była tradycyjna z miedzi to w razie zaniku prądu była by szansa że częściowo układ pracował by czynnie... Ogólnie to do d*py.
Przerób zasilanie na dolne , wypieprz ten lipny odstojnik i twoje problemy znikną . A i jeszcze pasowało by przerobić powrót z pompy wtryskowej żeby szedł do zbiornika paliwa a nie na ssanie pompki zasilającej dlatego ciężko rusa odpowietrzyć .
O ile wiem to w TDI jest pompa elektryczna w zbiorniku. żeczywiście powinien się sam odpowietrzyć może tego nie zrobić jeżeli ktoś ruszał korpus pompy(przesunolgo zabardzo w lewo). Jak wspomniano na początku najlepiej jest popuścić rurki wys. ciśnienia ja to robie przy wtryskach i stedy widać czy leci paliwo. Pozatym dobrze jest odkręcić regulator ciśnienia(przykrecony...
Rób jeden centralny, taniej łatwiej i mniej problemów. Tylko zamiast stałotemperaturowego dałabym trójdrogowyzawór mieszający, podobny do tego, który namalowałeś przed buforem, najlepiej z sterowaniem pogodowym. Natomiast przed buforem nie dawałbym mieszającego, bo tu, jeśli konieczne są oszczędności, sprawdzi się pompa z odpowiednim sterownikiem pilnującym...
Odkręcić sekcję wysokiego ciśnienia założyć nowy duży oring na sekcję i mały na powrót z tej że sekcji i po kłopocie.
— Zaczynają się problemy z działaniem najbardziej oddalonych grzejników (długie cienkie rurki powodują duży opór przepływu). 4. Każdy grzejnik zostanie wyposażony w termostat. — Najlepiej montować je w połączeniu krzyżowym, gdyż połączenia boczne powodują nierównomierny przepływ czynnika wewnątrz grzejnika. W wielu przypadkach takie połączenie...
Gdzieś może być układ nieszczelny i przez noc paliwo się cofa do baku z powrotem z pompy pewnie.Sprawdz czy nigdzie nie ma wycieku.
panowie układ paliwowy też sprawdzany samochód na noc zostawiony na bańce 5l z ropą pod maska i to samo. i tak jak pisałem pracownik jechał ja na silniku pod maską i nawet bąbelka powietrza ani z samochodowego układu ani z bańki . paliwo na zasileniu bez powietrza na powrocie lekko spienione ale tak jest cały czas. tyle czasu i walki z bydlakiem że...
Jak nowy filtr zalałeś paliwem przez założeniem i instalacja była by szczelna to sam by się odpowietrzył po chwili i po kłopocie, powietrze w przewodach świadczy o nieszczelności układu szukaj najpierw przy filtrze prawdopodobnie nieszczelny "powrót" przy filtrze.
wtryskiwacze są różne i na różne napięcia. Nie wiem jak jest w twingo ale w niektórych jedno punktach pompa paliwa nie robi ciśnienia tylko pompuje paliwo w układ a ono wraca powrotem do baku pompowanie wstępne jest po to aby uzupełnić ew. braki paliwa. Nie wiem jak jest u ciebie bo nie znam tego silnika. POZDRAWIAM
Pompowane paliwo po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia ustalonego w zaworze nadmiarowym cofa się do zbiornika, to normalne. Zawór ten powinien utrzymać pewne ciśnienie nawet jeśli nie pompujesz pompką a jeśli ciśnienie spada w okolicę zera to zawór nadmiarowy jest otwarty na stałe czyli uszkodzony. Ogólnie ciśnienie na powrotach paliwa w układzie common...
tam elektrozawór odcina dopływ benzyny do monowtrysku Raczej monowtrysk jest odcięty wraz z tym w wężu powrotu benzyny do baku zrobi się sucho Nieprawda, o ile nie masz odciętej przekaźnikiem pompy paliwa to paliwo cały czas jest w "ruchu" i krąży w układzie. Tak więc bez obaw możesz to webasto podpiąć pod powrót paliwa.
chyba zostaje pompa paliwa... Tylko, że jej tam nie ma... podłącz zasilanie wprost z butelki z paliwem, przez cały układ ale z pominięciem smoka w zbiorniku.
Witam ponownie! Więc problem został rozwiązany. Okazało się, że problem spowodowała rdza po starej pompie paliwowej, która dostała się do układu wtrysku - dosłownie zapchane rdzą metalowe siteczka wtryskiwacza paliwa. Dodatkowo zapchany rdzą powrót paliwa w pompie paliwowej i stąd było zbyt wysokie ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Dodatkowo wymieniłem...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
Załóż zawór zwrotny paliwa . Uniemożliwia powrót tłoczonego paliwa do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika. Ułatwia to kolejny rozruch silnika.
WITAM sprawdz wezyki od powrotu miedzy wtryskami i powrotem do filtra
Witam mam taki problem z autem jest to freelander 2001 turbo diesel bmw Otóż rano chciałem pojechać do pracy a tu ani rusz rozrusznik kręci normalnie ale nie chce zapalić.Po powrocie znowu spróbowałem po 5-7 sekundach kręcenia zapalił chodził normalnie zgasiłem go próbowałem z znów odpalić zapalił na chwilę i zgasł.Co może być z nim nie tak ? pompa...
Jeżeli masz wyjście do zasobnika CWU przed zaworem 4d to powrót nie może być do niego wpięty. Powinien wchodzić do obiegu kotłowego poza zaworem 4d.
filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku Tak nie jest bo w tym układzie jest przelew i jak rozszczelnisz gdziekolwiek układ paliwowy to ci paliwo spłynie do baku powrotem. Masz ulane ropą silnik filtr lub przewody? Jeśli nie to jest problem z budowaniem ciśnienia. Pali tak samo zimny i ciepły?...
Witam wszystkich. Mam pola vectre taka jak w temacie. Auto miało zaniki mocy. Błędy jakie były to EGR i przepływomierz powietrza. Przy okazji wyczyściłem kolektor dolotowy co sie z tym wiąże musiałem odkręcić przewody od wtryskiwaczy. Po złożeniu wszystkiego auto nie chce odpalić. Wymienione wszystkie przewody na powrocie układ jest szczelny i odpowietrzony....
Właśnie jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić w głowie. Bo logiczne jest dla mnie że jeśli pompa wypycha z jednej to z drugiej tworzy się podciśnienie. Jedyne co znalazłem przeciw to właśnie bąble które to mogą w łatwy sposób taką pompę zablokować. Chyba nie pozostaje nic innego jak zabawić się w pogromców mitów i przetestować na własnej skórze :) Jakaś...
Oczywiście paliwowy w bloku silnika, odłącz zasilanie i powrót i wtedy sprawdzaj tę szczelność. :) 6,5-7 bar na wolnych obrotach to mocno za dużo. Masz zablokowany powrót. Zawór serwisowy w króćcu powrotnym z filtra albo przelewowy na bloku. Przy niedostatecznym przepływie na powrót masz niedostateczne chłodzenie wtryskiwaczy i tu moze być przyczyna...
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
Włodek, w VB dti nie ma pompy niskiego ciśnienia. Paliwo zasysa pompa wtryskowa, w zbiorniku nie ma pompy wspomagającej. Jednak układ jest szczelny, nie zapowietrza się. Na powrocie, podczas pracy silnika paliwo wypływa bardzo intensywnie. Wiem że to pojęcie względne ale tu wydaje się że wszystko jest ok. Póki co zamontowany jest kolejny elektrozawór...
Może po prostu odwrotnie podłączony był grzejnik. Powrót do wejścia zasilania i odwrotnie. Swoją drogą piec na paliwo stałe, bez pompy i układ zamknięty. Niezła bomba
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
To podłącz woltomierz pod sterowanie i zobacz czy zmiany kąta pokrywają się z napięciem sterowania. Sprawdzę Sprawdź czy z pompy idzie paliwo na powrót. W sensie wężykiem powrotnym do baku? To idzie. Widziałem to dobrze podczas czyszczenia preparatem do czyszczenia układów paliwowych.. Jak na zdjęciu : https://obrazki.elektroda.pl/6954014700_...
Pompka musi sobie poradzić, bo od tego między innymi jest. W fabrycznych układach paliwo do webasta jest brane z powrotu, z przewodu ssącego lub poprzez dodatkowy króciec z określonej głębokości zbiornika. Nigdy nie powinno to być z dna, chociażby ze względu na możliwość zapchania tak cienkiego przewodu (mimo filtra paliwa) i oczywiście wypompowania...
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
Oczywiście na powrocie . Płuczesz duża ilością wody, trzeba zrobić podejście ze ze szlaufem i zaworem ( 3/4-1"), bo typowy dopust z reguły jest na małej średnicy 1/2" i przepływ będzie słaby. Najlepiej pozamykać wszystkie grzejniki oprócz jednego i po kolei każdy przelewać dużą ilością wody metoda zamknij-otwórz. W tym czasie dobrze przepłuczą się...
Na dole musisz wymienić zawory. Najlepiej dać takie które mają kryzowanie, wtedy będzie można bez problemu wyregulować cały układ. Nie dawaj wszędzie zaworów termostatycznych oraz rur PP, przy kotle na paliwo stałe tak się nie robi. Co do podłogówki to lepiej kupić gotowy zestaw (Prościej). Ale oczywiści jak Ci wyjdzie taniej i chce Ci sę bawić to możesz...
Jedyna alternatywna możliwość względem usterki wtryskiwaczy (nie koniecznie wszystkich) to zablokowany regulator ciśnienia paliwa. Regulator jest tu przy pompie, a układ paliwowy w konfiguracji "bez powrotu". Jeśli zablokuje się w pozycji zamkniętej, ciśnienie w układzie może nadmiernie wzrosnąć i wtryskiwacze zaczną "popuszczać" paliwo do kolektora....
Tak się zastanawiam, czy wątek wywalić od razu w kosz, czy przenieść go do HP. Nie ma tam nic skomplikowanego - pompa wstępna ma pompować paliwo do pompy CR, ta ma mieć zamknięty zawór regulatora i pompować je do listwy - zawór na listwie też ma być zamknięty, czujnik ciśnienia ma pokazywać bodaj 280 bar wymaganych do rozruchu. Jesli się tak nie dzieje,...
Haneb.Mam prawie identyczny układ zamknięty ale pracujący z piecem olejowym.Różnica jest taka,ze nie mam zaworu różnicowego i manometr mam nad pompą.Pierwsze co mnie bardzo dziwi to zawór bezpieczeństwa 4 bary to stanowczo za dużo,u mnie jest 2,5bara.Druga sprawa to naczynie przeponowe masz pełne wody czyli żle był napełniony układ.Ja układ napełniam...
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Witam,po trzech dniach walki z paliwem efektów brak,na powrocie paliwo bez powietrza,podstawa filtrów wymieniona,filtry założone orginalne,test pomp zrobiony wszystko ok,w czym problem,podkładki mosiężne wymienione wszystkie na nowe
Uszczelki nie podejrzewam lecz powrót paliwa ogólnie układ paliwowy
Pytanie jeszcze mam takie ? Czy zostawić ten ostatni filtr , który był wymieniony po wymianie pompy po przebiegu 500m ? Czy zamontować wstępny + już nowy filtr ? Skoro test ci wyszedł -paliwo nie zmieniło koloru i brak bąbelków powietrza. To znaczy że masz szczelny układ paliwowy -olej juz się ani spaliny tędy nie dostają do układu paliwowego. Teraz...
Gdy jest silnik zimy odpala bez problemu. Układ nie został wyczyszczony został wlany płyn do czyszczenia wtrysków.Praca silnika nie jest miekka jak poprzednio tylko twarda.Zbiornik paliwa nie był czyszczony wlane było tylko paliow lepszego gatunku.Załozyłem dodatkowe filterki na układzie paliwowym na doprowadzajacym i odprowadzajacym paliwo.nie sprawdzałem...
Tak, przyczyna leży w układzie paliwowym definitywnie. I teraz masz do wymontowania gażnik, przede wszystkim sprawdzić pływak, ale to praca dla cierpliwych i dokładnych. Powrót też sprawdż, czy np. nie zagiąłeś rurki i powracające paliwo jest "dławione". Pozdrawiam.
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Układ powinien wyglądać mniej więcej tak jak na rysunku.Pominołem tutaj zawory bezpieczeństwa oraz dla uproszczenia kwestię otwartego czy zamkniętego układu grzewczego. Równolegle do pompy znajduje się zawór różnicowo upustowy, rodzaj zaworu zwrotnego który jest niezbędny do prawidłowego włączenia pompy do kotła na paliwo stałe i nie tylko. Na zasilaniu...
Witam serdecznie kupiliśmy kilka RENO dxi 410 2007 rok i mam pytanie. Kilka ma po 1 zbiorniku na paliwo i ok Ale kilka ma po 2 i oto moje pytanie, w nich są tylko smoki nic poza tym, połączone są trójnikiem i ida do pompy czy to oryginalne rozwiązanie RENO? Lejąc do jednego baku powiedzmy 600 do drugiego nic zapowietrzy sie cały układ czy sie myle bo...
Na pompie jak nie masz immo jest taki duzy zawor na do ktorego przychodzi jeden kabelek, wykrec go i bedzie tam iglica zakonczona gumka, sprawdz czy jak dasz 12v tam gdzie szedl kabelek czy wciaga ta iglice,jak nie to znaczy ze masz zaworek uwalony, mozesz wywalic ta gumke i go wkrecic,ale bedziesz musial gasic biegami. A zeby odpowietrzyc jak nie masz...
paliwo powrót powrót paliwo powrót paliwo podłączyć
domofonu kolory kabli naprawa palenisko motogodzina zetor
sprawdzanie turbo programowanie pilota napędu bramy
Zanik płomienia podczas kalibracji kotła Viessmann Vitodens 200-W Samsung WWW60A3120BE/EO - mokre pranie, przyczyny i rozwiązania