Peugeot 307 2003r 2.0 hdi 90km uklad paliwowy bosch
Jeżeli przed startem po dłuższym postoju po pompuje gruszką aż będzie twarda to auto zapala jaka może być tego przyczyna ? Nieszczelny uklad paliwowy.
Uklad paliwowy wykluczam...
Potwierdzam , tylko 15. Inne kombinacje albo dają efekt błędów w sterowniku albo zapowietrzenie układu paliwowego!
odpowietrz uklad paliwowy i autko odpali
Oj coś mi się wydaje że mogą być opiłki metalu w układzie. Z mojej praktyki też obstawiałbym regulator plus kompleksowe czyszczenie układu paliwowego.
sprawdz uklad paliwowy i zaplonowy
Pytanie czy wszystko co zostało zregenerowane zostało to wykonane dobrze. Ja obstawiał bym zresztą błędy też sugerują na problemy z układem paliwowym. Proponuje dać do sprawdzenia układ paliwowy.
Witam..zostawilem auto u kolejnego mech.i postawil diagnoze-elektrozawor na turbinie...troche watpie ale zobaczymy..sprawdzal cisnienie na wtryskach o caly uklad paliwowy i niby jest ok.
Ja obstawiam któryś wtryskiwacz.
nieszczelny uklad. Zrob test Nasłuchuj moze jest syczenie z któregoś przewodu.
Zmień mechanika. Elektryka też. 2 lata się bujał u mnie z audio w 308, a okazało się, że podstawił nieoryginalne głośniki, i dlatego nie wiedział, że to ich wina. Żadnych pomiarów, nic. Szarpanie i gaśnięcie, czy też nieodpalanie może mieć wiele powodów, i nie każdy będzie w 1.4 HDi 207 widoczny. Chociażby usterka wtrysku. Co do samego szarpania (bo...
Kolego,, Najwyrazniej brakuje ci podstawowych informacji o budowie auta. Pompa wtryskowa ma wewnatrz pompe zasilajaca i nie potrzebuje zadnej innej na zewnatrz. Sama sobie paliwo zassie. Caly uklad paliwowy przed pompa dziala na podcisnieniu i stad koniecznosc jego odpowietrzania.
Błąd P1112. Czyli coś z układem paliwowym.
ukladu napieciowego nie sprawdzalem ale nie sadze zeby to byla przyczyna bo odpalnie jest zalezne od czasu stania, a gdyby bylo to cos z pradem zdarzaly by sie problemy z odpalaniem i na cieplym i na zimnym, bardziej prawdopodobny jest uklad paliwowy ale gdzies szukac przyczyny ?
Miałęm podobny problem we fiacie i była to nieszczelność układu paliwowego
Po pierwsze diagnoza. Najprawdopodobniej układ paliwowy.
Fuck! Dalej trzeba błądzić. Gdzieś wyczytałem, że to immo odcina wszystko, kiedy ECU rejestruje jakiś poważniejszy błąd układu paliwowego
Zapowietrzony układ paliwowy.
Do sprawdzenia masz cały układ paliwowy.
Silnik nie może się zapowietrzyć. Zapowietrzyć się może układ paliwowy.
Pewnie macie racje :( Stwierdziłem, że nie chce go sprzedać w ciągu najbliższego roku, wiec w poniedziałek jedzie na solidny remont, pompa + czysczenie układu paliwowego :(
Jeśli mógłbym pomóc, to lekko poluzuj rurki od wtryskiwaczy aż nie poleci z nich paliwo, po tym zabiegu powinno być dobrze , oczywiście jeśli problem jest w zapowietrzeniu układu paliwowego.
Po 1 to pod komputer w hdi moze byc wszystko stawiał bym na układ paliwowy
Mam klopot z niedawno zakupionym ssamochodem w.w. Otuz srednie spalanie peugeota to 7 litrow a potrafi i 9 spalic. Na terazniejsze ceny to stanowczo za duzo. Co na wstepie sprawdzic. Co moze byc powodem tak duzego spalania. Uklad paliwowy jak i zbiornik jest ok szczelny.
Za mała prędkość obrotowych silnika, nie otworzy wtrysków - za mała moc rozrusznika (do naprawy). Niskie ciśnienie na listwie wtryskowej - brak odpowiedniego rozpylenia paliwa - naprawa układu paliwowego.
Moim zdaniem jest przypchany uklad paliwowy od zbiornika do filtra z powodu duzej gestosci ropy a powietrze lapie z pod filtra bo sie wytwarza pod cisnienie a w momecie zgaszenia auta ropa sie wraca do filtra z powodu tego wlasnie podcisnienia. Mam ten sam problem z audi 1.9d. Omin filter przy odpalaniu auta i zdejmij przewod od nadmiaru a nadmiar lap...
Gdy wyciągnąłem n na chwilę przewód obok białej strzałki do wytrysneło trochę paliwa, oczywiście zaraz wcisnołem to z powrotem. Więc raczej pompa działa. A pomyślałeś, że paliwo w tym momencie mogło się cofnąć? Wszak zbiornik paliwa jest najniżej położonym elementem w układzie paliwowym.
Ja już tu przez elektroda-bota prowadzę ten temat w 2 wątkach równolegle... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Jeśli (at)gulson ma taką moc sprawczą to ewentualnie prosiłbym o scalenie wątków w jakiś tam sposób, bądź przeniesienie postów od stycznia 2025 do jednego wątku, a zostawienie tych z 2024 w innym. Wyjaśnienie: użytkownik...
Ta wersja nie posiada grzałki w filtrze paliwa. Czujniki sprawdzone obydwa sprawne, brak jakichkolwiek błędów, wskazania parametrów są w normie, do wyczyszczenia pozostaje EGR i polecono mi użycie środka do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego.
U mojego taty w Peugeot 206 1,4 hdi tez zapowietrzal sie uklad paliwowy a w baku nie ma oryginalnie pompki. Założyłem tacie pompke od benzyny, kable idace do zbiornika mialy juz wyjscie na zasilanie pompki. Chodzi auto tak juz 2 tygodnie i wszystko ok. Ja polecam jako rozwiazanie problemu powietrza w ukladzie.
kolego z Peugota 206! Raz już miałem taki przypadek ale przy 307 męczyłem się z nim tydzień czasu i żadne dane w komputerze nie wskazywały na żadną usterkę .Okazało się że układ paliwowy był nie szczelny i po dłuższym postoju samochodu bardzo cieżko zapalał i zdażało się że na wolnych obrotach nie równo pracował .Sprawdź układ paliwowy!
Uklad paliwowy szczelny nowy filtr paliwa był podlanczany do komputera i zlecono wymienić filtr paliwa ale jak widać to nie wszystko problem się powrorzyl
Albo zawiesił sie czujnik poziomu, albo komp - zbiera dane z czujnika i prezentuje na wyświetlaczu. W starym Scenicu można było sprawdzić jaki poziom w litrach widzi komputer. W starym aucie miałem problem ze stykiem masy na zbiorniku - wspólny styk czujnika rezerwy i poziomu, a w efekcie spacer na stacje z kanisterkiem. Po Wyczyszczeniu styk i kontrola...
Nic a nic nie działa .. kodu błedu zero . Na samostara pali . Układ paliwowy odpowietrzony ..
Filtr paliwa wymieniony. Mi wlasnie wyglada na to ze to komputer tak steruje tym cisnieniem bo za kazdym razem jak wylacze/wlacze zaplon to da rade go wkrecic na pelne obroty i mozna go krecic pomiedzy 2.5tys obr az do odcinki. Zejde tylko ponizej 2.5tys obr i wywala blad niskiego cisnienia i wkreca sie juz tylko do 2.5tys obr... Dodano po 1 A to oznacza...
Prawdopodobnie bedzie to regulator wys.cis.paliwa,ktory znajduje sie w pompie wysokiego cis.Polsrodkiem,ktory czasami pomaga na jakis czas lub tez moze byc ze wogole to zdemontowanie sitka z regulatora,jezeli takowe posiada-byly tez bez. Co do opilkow w filtrze pal.to gosciu mial racje-wedlug Peugeota jest caly uklad paliwowy do wym.ale wiadomo jakie...
Wcześniej nie był czyszczony układ paliwowy, a na dnie filtra widać opiłki metaliczne i przypuszczam że to krąży w całym układzie. Rozebrałem ze starej pompy zaworek i iglica która zamyka posiadała ślady zacierania( złe paliwo). Najgorsze to że na końcu tej iglicy występuje mini kulka którą zgubiłem i teraz nie sprawdzę czy czyszczenie pomogło, a tego...
czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
co może być przyczyna braku zasilania układu paliwowego(spawałem spawarka elektryczna przy wyjętym akumulatorze)
sprawdz uklad paliwowy bo z tego co piszesz to raczej stan opon niema nic do tego ze auto nie wkreca sie powyzej 3ty obr mozliwe jest tez bledne podlaczenie wezykow od podcisnienia aczni od 'filtr powietrza ,wezyki podcisnienia glownie ster turbo,uklad paliwowy moze najpierw od spr filtra stanu i szczelnosci a puzniej wtryski.(zwroc tez uwage na kola...
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu . Sprawdzę to, muszę po odpaleniu (w piątek auto będzie po 2 dniach stania więc idealnie) zerknąć na przewody paliwowe czy nie ma w nich potwietrza. Ja bym na twoim miejscu odłączył wtyczkę od EGR i zaślepił...
Podczas jazdy z obciążeniem też stuka? Wychodzi że wtryskiwacz. Dlatego też PSA grubą wykładzina zakrywa układ paliwowy.
Samochód jak w temacie. Po podpięciu kompa pokazuje błędy: P0403 P0190 P0230 Dotyczą one zaworu EGR, czujnika ciśnienia paliwa usterka elektryczna, przekaźnik pompy paliwa. Samochod odpala za każdym razem tylko że wkręca sie do 2000obr, obojętnie czy w trakcie jazdy czy na postoju. wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia bo w filtrze były opiłki ale dalej...
Jeśli elektryka sprawna? to układ paliwowy! Pompa, Filtr ITP.
Dziwne, że jeszcze to auto jedzie- jesteś na dobrej drodze do zniszczenia układu wtryskowego... Moim zdaniem już nie odpalaj auta i do mechanika, czyszczenie zbiornika oraz układu paliwowego i ocena strat.
W sumie auto miało wymieniany wszystkie płyny 4 tyś km wcześniej - oleje, filtry itd itp ... Ostatnio miałem czyszczony układ paliwowy łącznie z wtryskami, ale to nadal nic nie pomogło....
odpowietrzyć układ paliwowy
Przez taką ilość zaworów to pompa nie ma siły sama zasysać paliwa. Wystarczy jej opór na filtrze i gruszce. Resztę zaworów wywal. I pamiętaj że im więcej połączeń w układzie tym łatwiej ma się rozszczelnic/zapowietrzyć.
Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa -wymiana
Witam po sprawdzeniu wtryskiwaczy okazało się że wtryskiwacze do wymiany lub regeneracji padnięte wszystkie okazuje się że w filtrze paliwa znajdują się opiłki pompa opilkuje i raczej pompa też do wymiany na jakiej zasadzie opiera się czyszczenie układu paliwowego jakie czynności podjadać ?
Filtr paliwa z górnej pułki (denckermann) A morze trzeba jakoś odpowietrzyć układ paliwowy,ja tylko przepompowałem pompką po wymianie filtra. Nowy filtr był zalany do pełna ON.
Witam. I co tam boli Twojego Peugeota ? Mam podobnie tylko bez takiego szarpania itd. Poprostu tylko sie zapowietrza, regularnie po postoju ponad 20 minut :( Na poczatku stycznie mechanik wymienil caly uklad paliwowy razem z ta " gruszka" i dzisiaj rano to samo co w styczniu :/ Ale jak odpali to wszystko chodzi ok. Auto to Citroen C4 tyle, że 1.6 HDi...
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! Od kiedy to tam układ paliwowy dotyka sieci CAN??? -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. To też dobre-widziałeś tam kiedyś przy pompie CR. CANa?
jaki silnik jaki układ paliwowy,który rok auta itd.
Winny jest regulator ciśnienia na pompie WC oczyścić układ filtr paliwowy i usunąć sitko z regulatora to przez te dziadostwo regulator przestaje działać zabija się syfem i opilkami A opiłki dalej są w układzie i uszkadzają dalsze elementy układu paliwowego (wtryskiwacze). Szkodliwa porada!
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
Zamiast zasilania ze zbiornika paliwem zapodaj zasilanie z butelki i już będziesz widział czy to wina układu paliwowego czy gdzieś indziej jest problem
A ja doradzę abyś wszystko spuścił i wlał nowego ON. To co wyżej opowiadają dotyczy aut z innej epoki z innymi układami paliwowymi.
Brak paliwa odpal na plaku i zobacz jak po chwili zacznie normalnie równo chodzić to wychodzi na to że zapowietrza się układ paliwowy zacznij od wymiany filtra paliwa .
To jest raczej błąd w tłumaczeniu, bo wyżej masz "regulacja wysokiego ciśnienia paliwa" a w ramce masz raptem 118 barów ciśnienia paliwa przy 3k obrotów silnika.
Dzień dobry, sprawdziłem szczelność przewodów od baku do pompy, jest wszystko szczelne. Dziś niestety to samo nie odpala, już nie wiem co robić,dziwne rzeczą jest też że po 5-6 próbach odpalenia akumulator pada a jest nowy( 2 tyg.) rozrusznik po regeneracji. to teraz pozostał silnik do sprawdzenia układu paliwowego czytaj do skutku post 58
Dodając chłodnicę powietrza powiększasz pojemność układu więc wypadało by programować na nowo Ecu. Jednak z autopsji wiem, że dodanie samej chłodnicy w ruchu miejskim nic niewnosi jeśli chodzi o moc bez dodatkowego strojenia, skórka za wyprawkę. Autko już długoletnie więc trzeba poprawić układ paliwowy i powietrzny jeśli brak kopa zy dolnych obrotów...
Paliwo wymieniłem, jeżdżę już na nowym. Chodzi mi o to jak oczyścić układ paliwowy, czy te dodatki do paliwa coś pomagają?
W tym modelu jest układ paliwowy Bosch Motronic MA2.2 Sprawdz czujnik temp. chłodziwa
Witam, Zastanawia mnie ta podstawa filtra jeżeli tak jak w citroenie to tam cały filtr się wymienia https://www.sklepmoto.eu/product-pol-106... i nie ma żadnej podstawy jedynie podgrzewacz paliwa się przekłada. Zbiornik był wyczyszczony? Co do odpowietrznika to też może być dobry trop jeżeli ssie powietrze...
Masz do sprawdzenia 3 opcje: 1. Filtr paliwa do wymiany. 2. Nieszczelność układu paliwowego. 3. Uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa albo jego okablowanie.
Na początek sprawdź czy nie ma powietrza w układzie paliwowym. Potem świece żarowe, sterownik, czujnik temp a najlepiej podpiąć po kompa.
Odpowietrz układ paliwowy koreczkiem spustowym na dole. Czy jeżeli dasz gazu wraz z odpaleniem to również gaśnie ?
A nie ma w tym modelu drugiego filtra paliwa w zbiorniku. Spróbuj przedmuchać układ paliwowy np sprężarką w drugą stronę , czyli do zbiornika.
Uzywanie sprezonego powietrza w ukladzie paliwowym (i nie tylko) tych silnikow jest formalnie zakazane przez producenta.
Koledzy 2.0 diesel PSA v16 hdi tdci i nie wiem jak to było jeszcze nazywane. Takie pytanie czy jeśli kupię goly słupek który np pracował na układzie paliwowym delphi albo conti podejdzie do niego układ simens? Ja jakies różnice w głowicy?
najprawdopodobniej masz jakis problem z ukladem paliwowym i sterownik odcina, ale bez komputora nic sie nie dowiesz
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
opiłki w filtrze świadczą o tym że pompa ze zbiornika się kończy .Stawiałbym na to.A jeśli są opiłki w filtrze to i na pewno w listwie Common Rail a tym samym we wtryskach .Niestety źle to działa na pompa wysokiego cisnienia i na wtryskiwacze. Jedną z przyczyn zużywania się pompy jest czeste jezdzenie na rezerwie i przez to brak chłodzenia pomy w zbiorniku....
Witam, Rnb_bolii, Piszesz o prehistorii. Immo to nie uklad, ktory mozna ominac, ale funkcja kalkulatora. Jesli klucz jest rozpoznany i kalkulator odblokowany, to nie moze sie on blokowac odblokowywac przypadkowo. Kalkulator zostaje zablokowany po wylaczeniu stacyjki i otwarciu drzwi kierowcy lub kilka minut (nie pamietam ile) po wylaczeniu stacyjki,...
Witam, Po odpaleniu pracuje troszke nierówno. Po wrzuceniu 2 biegu gaśnie. Oczywiście silnik zimny. Opis usterki z ust kobiety... Sam z jazdy tym autem zauważyłem że szarpie przy 2000 obr. Mam go 2 miesiace. Po zakupie zmiana rozrządu, oleju i filtrów... Podejrzewam powietrze w układzie paliwowym... badź elektrozawór na pompie paliwa... pomóżcie
Odnosnie tego, ze chodzi jak traktor - czesto wystepuje tzw klekot jak w dieslu jak sie po prostu olej konczy. Jeszcze pozostalo sprawdzic: - Filtr powietrza - Czy w ukladzie paliwowym nie ma powietrza - jezeli zamiast paliwa dostaje sie powietrze, to ono czesto powoduje takie spadki i podskoki obrotow. Jak sie juz daje wiecej gazu, to generalnie powietrze...
To może być wszystko, po pierwsze to diagnostyka komputerowa i sprawdzenie ewentualnych błędów a dalej to : sprawdzenie obecności iskry na świecach, zasilania cewki WN, układu paliwowego, poprawności działania czujników itd. Auto raczej do mechanika / elektryka.
Jeżeli jeszcze go nie odpaliłeś, to sprawdź czy nie przelewa któryś wtryskiwacz,ja miałem taki sam problem i najeździłem się sporo po fachowcach.
A czy jak tak "pyrka" to kopci na biało? Jeśli nie kopci to kłopot może mieć przyczynę w spadku ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym szczelność układu zasilania, połączenia przewodów paliwowych, zamocowanie filtra, zaworek zwrotny itp.
Ja tam myśle że nic nie było zrobione jak trzeba i jest jak było czyli cały układ paliwowy do wymiany łącznie z bakiem . Jaka regeneracja pompy o czym ty piszesz?
Świece w HDI grzeją poniżej -4*C, a przynajmniej takową wiadomość dostałem od mojego mechanika, który specjalizuje się w PSA. Zakładając sprawny układ zapłonowy, dalej mamy filtr paliwa, filtr powietrza, pompę paliwową. Kiedy ostatnio zmieniałeś w/w filtry?
Witam Znajomy jadą dzisiaj trasą zaliczył niespodziewane wyłączenie silnika- zapaliła się kontrolka elektroniki silnika, zgasł i nie dał się uruchomić. Pod maską wsio wygląda OK, paliwo dobre i odpowiedni stan w baku. Po kilku minutach dumania odkręcił korek wlewu paliwa- auto odpaliło i dalej jechało normalnie. Czy problem może tkwić w wadliwie działającym...
Wtryski na 90% siadly, do tego czasem potrafi pompa wtryskowa zapaść. Obowiązkowo po wymianie/regeneracji wtrysków dobrze bybyło wyczyścić układ paliwowy, nowy filtr paliwa oraz wymiana filtra paliwa po przejechaniu ok 1000km.
Zapowietrzony układ paliwowy-cofające się paliwo?Więcej danych,dzieje się to tylko na zimnym czy zawsze?Zasilanie na świece?
https://obrazki.elektroda.pl/4810650600_... 1- Srubka od kartera 2- srubka do zlania mieszanki ( paliwo - olej ) 3- srubka do najtanszej na swiecie opaski zaciskowej , bo na stozkowy filtr bylo a na porzadny zacisk juz nie- ( gowniana ale trzyma ;) ) 4- srubka laczaca elementy gaznika ( zbiorniczek i element regulacyjno doplywowy)...
Ja miałem w swojej 307 2.0HDI podobny problem,zapalała mi sie kontrolka silnika i wyskakiwal bład antipolution fault,moc spadala do 3tys. obrotów i nieraz samochód sam gasł podczas jazdy. Podłaczyłem samochód po komputer i okazało się ze popsół sie zawór cisnienia paliwa. Wymieniłem zawór i po problemie. Jeżdze jakies pół roku i nic. Najlepiej bedzie...
Witam kolegów. Moja 307-ka 1.4 hdi kombi po wymianie motoru nareszcie odpaliła i jeżdzi. Pali raczej normalnie, wchodzi w obroty ale...Kiedy dodaję gazu to słychać wyrażnie, że zasysa jakieś powietrze. Po zdjęciu filtra powietrza i odpięciu rury sprzed przepływomierza kiedy przykładam rękę do przepływomierza na wolnych obrotach słychać wyrażnie to zasysanie....
Witam, mam problem z Peugeot 206 1,4 8V 1999. Silnik pracuje nierówno, zwłaszcza na ciepłym, ale i zdarza się na zimnym. Nie przyspiesza podczas jazdy, ale zdarzają się momenty, gdzie odpuszcza i zaczyna jechać normalnie. Po jeździe, stojąc na wolnych obrotach, potrafi skakać na obrotach i sam zgasnąć. Jadąc równo, delikatnie trzymając gaz, potrafi...
To bardziej wygląda mi na kłopoty z układem paliwowym np. wtryskiwacze, regulator ciśnienia. Zrób diagnostykę komp. i opisz co tam pokaże.
Przychylam się do opinii, że silnik fajny. Miałem taki w służbowym aucie. Jedyne problemy jakie były to z nieszczelnym układem paliwowym, ale naprawa nie była droga. Natomiast ta legendarna elektryka w peugeotach... Nie zamierzam powtarzać obiegowych opinii, ale w 207, 307 po pierwsze jest notoryczny problem z przepalającymi się żarówkami H7. Druga...
Typowy objaw bąbli w układzie paliwowym (nieszczelność ). Dwa w 1.6 Hdi rzadko kto pamięta o wymianie filtra paliwa. Komputer wtedy tylko pokaże dziwne skaczące korekty.
Wyczyść regulator ciśnienia paliwa. Może pomoże na kilka dni miesięcy jak nie bo opiłki znowu przybędzie to do wymiany cały układ paliwowy. Choć niektórzy montują magnes neodymy na filtr nie twierdzę że pomoże ale nie zaszkodzi.
Auto już letnie, więc w zbiorniku paliwa pewnie dużo szlamu. Tankuj jednorazowo większe ilości paliwa a unikniesz zapowietrzenia układu paliwowego, uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Dieslem nie opłaci się jeździć na tzw. "oparach" paliwa.
Pacjent peugeot expert 2012 rok, 128km Zapowietrzanie się układu paliwowego . Osprzęt delphi Babel pojawia się przed filtrem za gruszką (na zdjęciu tam gdzie jest wejscie do obudowy filtra) Za filtrem jest ok Wymieniać gruszkę czy szukać nieszczelności na obudowie filtra? (na zdjęciu zaznaczona wtyczka od dogrzewacza, nieszczelność jest z drugiej strony...
Ja miałem w swojej 307 2.0HDI podobny problem,zapalała mi sie kontrolka silnika i wyskakiwal bład antipolution fault,moc spadala do 3tys. obrotów i nieraz samochód sam gasł podczas jazdy. Podłaczyłem samochód po komputer i okazało się ze popsół sie zawór cisnienia paliwa. Wymieniłem zawór i po problemie. Jeżdze jakies pół roku i nic. Najlepiej bedzie...
Peugeot 307 SW 2.0 HDi 90kM RHY 2003r układ paliwowy Bosch Kręci, nie odpala, okazuje się przepalony bezpiecznik nr 8 w skrzynce koło akumulatora. 8. 20A Engine cooling fan relay, injection computer power supply circuit. Czyli przekaźnik wentylatora oraz komputer wtrysku. Dalej okazuje się, że zwarcie jest wewnątrz sterownika silnika (wypięcie wtyki...
Do auta przeważnie jest lany ultimate filtr był nie dawno wymiany przy gruszce jest kawałek przezroczystego węża paliwowego i zauważyłem właśnie że jest mały pęcherz powietrza a gdy auto się odpali znika. Jak prawidłowo się odpowietrza ten układ w tym silniku ?
Czujnik na filtrze paliwa nie jest w żaden sposób połączony z regulatorem ciśnienia. Aktuatory sterowane są PWM, pomiar napięcia miernikiem nie daje żadnego obrazu sprawy. Połowa sukcesu to znać zasadę działania, a z opisu sytuacji serwisant i właściciel nie mają na ten temat bladego pojęcia. Proponuję znaleźć rozgarnięty warsztat który kompleksowo...
układ paliwowy uklad paliwowy zapowietrzony uklad paliwowy uklad paliwowy zapowietrzony
różnicowy regulator temperatury krótkie przewody spawalnicze pacifica czujnik
naprawa stacji zasilania stacja zasilania
Kod błędu D156 w wózku Linde H30D - komunikacja CAN Prądnica DIY: prostownik, stabilizacja i magazynowanie energii