może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Odpowietrzyles uklad niskiego cisnienia po wymianie filtra? Jesli nie, to zacznij od tego. Ktorym przelewem wyplywa paliwo? Na pompie jest, oczywiscie, zawor odcinajacy.
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
zapowietrzony uklad paliwowy , zanim odpalisz trzeba wypchnąc powietrze z filtra a tak poszło do pompy :) i troszke teraz powalczysz :)
Kolega zapowietrzył układ paliwowy.
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
Po opisanych czynnościach odpalił od pierwszego 'strzału' . Dodam że dieslami jeżdżę od 30 lat i zawsze odpowietrzałem starsze diesle z większymi lub mniejszymi trudnościami metodami tradycyjnymi . Tutaj ukłony do inżynierów za takie rozwiązanie . Na pewno wielu użytkowników volvo nie zna tej innowacji dlatego postanowiłem się podzielić tymi informacjami-...
Jutro sprawdzę.Ale czy zapowietrzony uklad paliwowy ma cos do kompresji. Gdy krece kluczem za srube walu to nieczuje kompletnie oporu, tak jakby wogole nie bylo kompresji.
Jesteś pewny że wszystkoszczelne i nic nie pozamieniane ?
Potwierdzam , tylko 15. Inne kombinacje albo dają efekt błędów w sterowniku albo zapowietrzenie układu paliwowego!
witam uklad paliwowy nie jest zapowietrzony
Zacząłbym od P0341 z tym błędem napewno nie zapali ale też P0087 jest poważnym błędem być może wynika z zapowietrzenia układu paliwowego.
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
sprawdz pasek rozrzadu ...kawalek paska mogl dostac sie pod oslone rozrzadu ,ja bym zaczol od paska . sprawdz czy uklad paliwowy nie jest zapowietrzony ,niewiem czy tam jest wylacznik uderzeniowy jesli tak to sprawdzic czy nie wyskoczyl, sprawdzone bylo czy obraca sie walek rozrzadu?
Cześć, niestety chciałem przyspieszyć wymianę filtra paliwa i nie napełniłem go przed montażem (mój błąd), przekręciłem kilkukrotnie stacyjką i odpaliłem. Po kilku minutach auto samoczynnie zgasło. Aktualnie nie jestem w stanie go uruchomić. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Dodam, że filtr paliwa jest pełny.
nie, ale dzisiaj wyciągłem cały filtr z obudową i skręciłem go na wierzchu, więc nie ciągnie lewgo. Jutro jeszcze raz spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć po przez przewody wtryskowe no i zrobie eksperyment z tą bańką i dam znać. Gadałem z mechanikiem i powiedział, że może to być też sterownik na pompie. Nie mam pomysłu, jeszcze nie spotkałem się z takim...
Witam! Mialem kiedys taki sam samochodzik i niestety zima za wiele nim nie pojezdzilem.... taki jakis pechowy byl... Ale powiem Ci ciekawostke. Filtr paliwa jest podgrzewany. w jego gornej czesci jest reczna pompka. w srodku tej pompki znajduje sie zawor, ktory "przepuszcza" rope tylko w jedna strone. Kiedys pekla mi membrana w w/w pompce i wszystko...
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
Kolego w momencie kręcenia rozrusznikiem poluzuj rurki przy pompie wtryskowej ,po kolei .Wygląda na zapowietrzony układ paliwowy,jeśli rozrusznik dobrze kręci.
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Od kiedy Felicia 1,9 SDI miała pompę w zbiorniku ?
Witam. Poradziłes sobie z tym problemem? Bo u mnie jest to samo, ponadto zauważyłem wyciek ropy z jednego wtryskiwacza. Auto po wymiamie rozrządu i świec.
Wstyd się przyznać, nie wiem. Ale wiem, że jest na pewno. Szukaj idąc od strony powrotu paliwa, to nie jest igła.
Witam, posiadam Audi z 2004 r model a6 quatro silnik 3.2 fsi, ciężko się przyznać ale zabrakło mi paliwa, wlałem za 250 zł i słabo odpala, kołysze na obrotach, jak kawałek przejadę wszystko się uspokaja, ale jak wyłączę silnik i trochę postoi, powraca to samo ciężko odpala, po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd 18971 P2539 000 czujnik G410 ciśnienia...
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Podmień czujnik położenia wału
Dużo tego się nazbierało, Mamy tu kilka usterek. 1 Najprawdopodobniej szaleje emulator sondy lambda, wiązka lub sama sonda. 2 Do wymiany świece i kable WN , Swiece wymiana co 10 000km. szczelina 0,7mm. 3 Problem z hydraulikami lub wałkiem rozrządu, trzeba zdjąć dekiel i ocenić, Hydrauliki mają trzymać olej w sobie i nie może on sobie wyciekać. 4 Nie...
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Witam, w silnikach 2.5 tdi nie ustawia się początku wtrysku ... Mylisz się.
jeśli masz zapowietrzony układ paliwowy to Nie odpalaj go na plaku... zniszczysz Sobie pompę CR...
Witam -czyta wersja xsary ma wstępną pompę w baku ? to: immo blokuje sygnał z kompa do pompy ,lub bezpiecznik od pompy ,lub obwód czujnika położenia wału i może sam czujnik uszkodzony nie podaje sygnału do kompa a ten nie uruchamia pompy. A A jak pompa wtryskowa zaciąga samo czynnie .I teraz jeżeli samoczynnie to następuje zapowietrzenie układu paliwowego...
Do tego możliwe jest zapowietrzenie układu paliwowego.
golf 3 ma pod tylną kanapą właz do pływaka sprubój sprawdzić tam czy rurkami jest o.k.bo z tego co piszesz ciągnie gdzieś powietrze
dobry temat i rada. Poważam kolegę
Zapowietrzony układ paliwowy
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Tak, na telefonie zabawką, 🙈 a mógł się zapowietrzyć układ paliwowy?
Powodem może być uszkodzony czujnik płomienia(raczej mało prawdopodobne)inną przyczyną może być zapowietrzony układ paliwowy i tam bym raczej szukał. Co do Webasta to trudno powiedzieć trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić.
Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy.Popuść rurkę w wtrysku i kręć rozrusznikiem. Możesz też spróbować zapalić na "plaku".
Przewody pomiędzy zbiornikiem paliwa a filtrem się całe?
Cześć Mam podobny objaw. Czy wymieniałeś sam ten tłumik tętnień? Jeśli tak, to czy miałeś jakieś problemy? Jak sobie poradziłeś aby nie zapowietrzyć układu paliwowego?
Pewnie zapowietrzony układ paliwowy.
Zapowietrzenie układu paliwowego, gdzieś po prostu jest nieszczelność w układzie paliwowym. Najprościej powymieniać wężyki odpowietrzyć przy samej pompie jakąś pompką żeby nie było ani bąbelka powietrza w przewodach paliwowych. A zapomniał bym o filtrze paliwa wlot i wylot, wszystko pracuje na podciśnieniu pompy wtryskowej.
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
Witam Może masz zapowietrzony układ paliwowy? To częsty problem w diesel-ach.
Zostaw błędy w spokoju. Masz co najmniej 2 powody dlaczego nie odpala. 1 Zapowietrzony układ paliwowy. 2 Silnik mechanicznie kompletna ruina lub rozrząd źle złożony skoro tylko 20 barów sprężania.
Temat kończę - zapowietrzony układ paliwowy.
Na pompowtryskach nie grzebałem żadnego. Z objawów wygląda na np:za późny zapłon, nie działające świece, zapowietrzony układ paliwowy, lub kompilację tych składników.
dodam jeszcze ,że przy gaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka silnik jeszcze pracuje. To powoduje generowanie kodu 62-Prędkość silnika musi zmniejszyć się przynajmniej o 150 obr./min w ciągu 4 sekund cewka nastawcza nie ma zasilania (silnik jest wyłączony). Przy kolejnym uruchomieniu silnika, moment obrotowy jest ograniczony. Normalny moment obrotowy...
zapowietrzony układ paliwowy
Zapowietrzony układ paliwowy.Dodatkowa pompka ręczna/gruszka/rozwiązała problem przed filtrem za zbiornikiem .Silnik odpalił. Czerwony kluczyk przestał się pokazywać.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
A jak zapowietrzysz układ paliwowy, to co wtedy ?
Era tanich napraw tych aut się zakończyła a będzie jeszcze drożej Na cud poradę i tanią naprawę niech nie liczy, no chyba że zapowietrzył układ paliwowy
Typowe usterki dla tego silnika. Wtryskiwacze; zapowietrzenie układu paliwowego (brak pompy w baku); blokujący się EGR w pozycji otwartej; rzadziej elektryczny problem czujnik położenia wału.
Zapowietrzony układ paliwowy, zmarznięte paliwo albo jakimś cudem wtryski.
Sprawdzić wtryski, pompę wtryskową, paliwową, paliwo, luz na zaworach ssących i wydechowych, rozrusznik dobrze kręci? Akumulatory naładowane? Niezapowietrzony układ paliwowy?-sprawdź.
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Zapowietrzony układ paliwowy.
witam w moim fiacie doblo 1,9d błąd P0252 okazał się niczym innym niż nieszczelnym układem paliwowym "air on fuel" (zapowietrzony). polecam też sprawdzić drożność przewodu zasilającego z filtrem włącznie i przede wszystkim powrotu bo jak będzie przytkany to auto nie będzie chciało spadać z obrotów i na wolnych obrotach faluje i gaśnie. Przerobiłem ten...
Zapowietrzony układ paliwowy.
Witam. Ewidentnie zapowietrzony układ paliwowy. Musisz wszystko dobrze odpowietrzyć najlepiej wymień wszystkie filtry i dokładnie sprawdź szczelność całego układu. Radziłbym jeszcze założyć zaworek zwrotny przed odstojnikiem.
Zapowietrzony układ paliwowy. Na pewno wężyki przelewowe na wtrysku winne.
Zapowietrzony układ paliwowy....
Moim zdanie nie właściwie wykonana wymiana filtra paliwa coś masz źle wpięte , doszło do zapowietrzenia układu paliwowego.
Na mój nos to zapowietrzenie układu paliwowego.
1. Zapowietrzony układ paliwowy. 2. Świece żarowe { paliłby dobrze latem} 3. To jest poczciwe dTi.
Witam ponownie. Sprawa wygląda tak że sprawdziłem wszystko po kolei czy paliwo jest podawane do pompy i jest. Później do listwy jak już kręci silnik i jest, dalej do wtrysków i tu wszystkie po kolei i też jest. Po tym wszystkim auto uruchomiło się pracowało około pół minuty i sam je wyłączyłem, po minucie znów uruchomiłem silnik i ponownie pracował...
Witam W sobotę "powalczyłem" z Pandą. Poniżej przesyłam film, na którym zlokalizowałem "dziurę" w układzie wylotowym oraz zarejestrowałem szarpanie (próbę zgaśnięcia silnika). Silnik pracował na wolnych obrotach. Podobne problemy pojawiają się podczas jazdy. [youtube]https://youtu.be/AMwWrlx7uv0[/y... Na drugim filmie zarejestrowałem, jak po zgaszeniu...
Brak paliwa-zapowietrzony układ paliwowy.
zapowietrzony uklad paliwowy? co facet robił na tej blacharni? spawał coś?
Zapowietrzony układ paliwowy.
Może jest zapowietrzony układ paliwowy.
Może nadal jest zapowietrzony układ paliwowy? Poza tym warto sprawdzić czujnik polożenia wału korbowego.
Doktoryzujesz się? Nie ma sensu, dziś może być ok, a jutro dostanie zwarcia... Tfu, tfu... :) Takim łagodnym ładowaniem i rozładowaniem, teoretycznie zwiększasz pojemność akumulatora - w granicach rozsądku i możliwości akumulatora, żarówka mogłaby dłużej świecić? Ja bym już wziął ten akumulator, i pojechał odpalać samochód. To będzie prawdziwy sprawdzian,...
Jak dla mnie wygląda po tym co piszesz, że to zapowietrzenie układu paliwowego.
Temat zamykam, przyczyną okazał się zapowietrzony układ paliwowy :D
CAT 428c ma problem z zapowietrzeniem się układu paliwowego. Po zregenerowaniu pompy chodził dobrze jakąś godzinę, później zgasł. Przepompowałem ręczną pompką, odpalił od razu, pochodził 15 sek., gaśnie. Po paru razach to samo, więc zrobiłem tzw. kroplówkę, żeby wykluczyć poszczególne elementy układu paliwowego aż do pompy. Z wstawioną elektryczną pompką...
Usterka wygląda trochę na zapowietrzony układ paliwowy. Konkretnie za pompą wtryskową przed wtryskami. Spróbuj to odpowietrzyć. Zobacz na YT jak się za to zabrać.
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
a mozliwe że jest zapowietrzony układ paliwowy ? bo wcześniej sie zapowietrzył i dałem do mechanika zeby odpowietrzył
Jest z tyłu na silniku. Jak co to może być uszkodzony komputer nią sterujący znajdujący się pod nią na silniku. Szkoda że kopałeś w ogóle teraz w dodatku zapowietrzyłeś układ paliwowy. Bravo.
Zapowietrzony układ paliwowy-cofające się paliwo?Więcej danych,dzieje się to tylko na zimnym czy zawsze?Zasilanie na świece?
Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy a co do błędu to tak jak kolega wyżej napisał
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
prawdopodobnie masz nieszczelne przewody przy filtrze paliwa co się objawia poceniem.Druga sprawa następuje zapowietrzenie układu paliwowego w tym samym miejscu
Rozwiązanie w sumie banalne. Zapowietrzony układ paliwowy. Pomogła puszka placka. Nie pomogło luzowanie przewodów od wtryskiwaczy.
Może sie zapowietrzać pompa.Takie właśnie objawy występują. A rano jak odpalasz to tez gaśnie? Jeżeli tak to na 99% jest to zapowietrzenie układu paliwowego.
Witam!! Zakupiłem tydzień temu chryslera voyagera 2.5crd lx z 2004 r. Chciałbym się dowiedzieć jak wymienić filtr paliwa ,żeby nie zapowietrzyć układu paliwowego,posiadam książkę serwisową ale po hiszpansku,drugi mój problem dotyczy wymiany oleju w skrzyni biegów nie wiem jaki zastosować, opinie są różne 10W/40 taki jak do silnika ,75W/90 czy atf 4,z...
Jeśli mógłbym pomóc, to lekko poluzuj rurki od wtryskiwaczy aż nie poleci z nich paliwo, po tym zabiegu powinno być dobrze , oczywiście jeśli problem jest w zapowietrzeniu układu paliwowego.
Najczęstsza przyczyna złego odpalania tego silnika to zapowietrzenie układu paliwowego. Czujniki oczywiście do sprawdzenia na kompie bo są 2 jeden na zegary drugi do sterownika (najważniejszy) , a świece to ostateczność (najmniej awaryjne).
dzięki za podpowiedz ale okazało się że mam zapowietrzony układ paliwowy. Moze wiecie jak odpowietrzyć
Typowa usterka (zapowietrzenie układu paliwowego).Opis usterki i środki zaradcze opisywane były wcześniej.
Jest możliwe jakieś zapowietrzenie lub coś w tym rodzaju ? Może po wlaniu nowego oleju powinienem wykonać jakieś procedury Dokładnie ! Zapowietrzona pompa paliwa nie może zassać oleju ze zbiornika . Podobnie się dzieje w wielu silnikach diesla po zapowietrzeniu układu paliwowego .
uklad paliwowy zapowietrzony zapowietrzony uklad zapowietrzony układ paliwowy
skanowanie dysków starcie systemu kosztorys naprawy komputera apache htaccess
radio samochodowe denon avr1910
Kondensator 0,45 µF CBB61, Ducati, WIMA – gdzie kupić, zamienniki, parametry Renault Master 3 DF569 – zbyt niskie ciśnienie doładowania, diagnostyka, typowe usterki