może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
zapowietrzony uklad paliwowy , zanim odpalisz trzeba wypchnąc powietrze z filtra a tak poszło do pompy :) i troszke teraz powalczysz :)
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
zapowietrzony uklad paliwowy? co facet robił na tej blacharni? spawał coś?
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
Kolega zapowietrzył układ paliwowy.
Po opisanych czynnościach odpalił od pierwszego 'strzału' . Dodam że dieslami jeżdżę od 30 lat i zawsze odpowietrzałem starsze diesle z większymi lub mniejszymi trudnościami metodami tradycyjnymi . Tutaj ukłony do inżynierów za takie rozwiązanie . Na pewno wielu użytkowników volvo nie zna tej innowacji dlatego postanowiłem się podzielić tymi informacjami-...
Odpowietrzyles uklad niskiego cisnienia po wymianie filtra? Jesli nie, to zacznij od tego. Ktorym przelewem wyplywa paliwo? Na pompie jest, oczywiscie, zawor odcinajacy.
Jesteś pewny że wszystkoszczelne i nic nie pozamieniane ?
Jutro sprawdzę.Ale czy zapowietrzony uklad paliwowy ma cos do kompresji. Gdy krece kluczem za srube walu to nieczuje kompletnie oporu, tak jakby wogole nie bylo kompresji.
Cześć, niestety chciałem przyspieszyć wymianę filtra paliwa i nie napełniłem go przed montażem (mój błąd), przekręciłem kilkukrotnie stacyjką i odpaliłem. Po kilku minutach auto samoczynnie zgasło. Aktualnie nie jestem w stanie go uruchomić. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Dodam, że filtr paliwa jest pełny.
Potwierdzam , tylko 15. Inne kombinacje albo dają efekt błędów w sterowniku albo zapowietrzenie układu paliwowego!
Zacząłbym od P0341 z tym błędem napewno nie zapali ale też P0087 jest poważnym błędem być może wynika z zapowietrzenia układu paliwowego.
nie, ale dzisiaj wyciągłem cały filtr z obudową i skręciłem go na wierzchu, więc nie ciągnie lewgo. Jutro jeszcze raz spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć po przez przewody wtryskowe no i zrobie eksperyment z tą bańką i dam znać. Gadałem z mechanikiem i powiedział, że może to być też sterownik na pompie. Nie mam pomysłu, jeszcze nie spotkałem się z takim...
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
No i niestety. Samochod odpalil po ladowaniu akumulatora ale jest nastepny problem. Przejechalem nim normalnie kilka kilometrow po czym zaczal sie dusic na 1,2 i 3 biegu i zgasl. Po tym nie dalo sie go odpalic. Rozrusznik kreci ale nie odpala. Nie wiem czy ma to cos wspolnego z tym ze samochod byl dwa dni temu zapowietrzony (uklad paliwowy). Prosze...
witam, w takie mrozy jak byly /jeszcze sie nie skonczyly/ to trzeba dodawac srodek przeciw wytracaniu parafiny, ale i trzymac wysoki poziom paliwa w zbiorniku bo tworzy sie woda na sciankach pustego zbiornika, ktora opada i zamarza w paliwie, nie omijaj fitra paliwa bo ochrania on pompe wryskowa /wymien go bo skad wiesz,ze jest dobry jak niedawno kupiles...
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Od kiedy Felicia 1,9 SDI miała pompę w zbiorniku ?
Witam. Poradziłes sobie z tym problemem? Bo u mnie jest to samo, ponadto zauważyłem wyciek ropy z jednego wtryskiwacza. Auto po wymiamie rozrządu i świec.
Wstyd się przyznać, nie wiem. Ale wiem, że jest na pewno. Szukaj idąc od strony powrotu paliwa, to nie jest igła.
Witam, posiadam Audi z 2004 r model a6 quatro silnik 3.2 fsi, ciężko się przyznać ale zabrakło mi paliwa, wlałem za 250 zł i słabo odpala, kołysze na obrotach, jak kawałek przejadę wszystko się uspokaja, ale jak wyłączę silnik i trochę postoi, powraca to samo ciężko odpala, po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd 18971 P2539 000 czujnik G410 ciśnienia...
auto uderzone? uklad paliwowy nie byl zapowietrzony? synchronizacja jest?
Podmień czujnik położenia wału
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Witam, w silnikach 2.5 tdi nie ustawia się początku wtrysku ... Mylisz się.
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
jeśli masz zapowietrzony układ paliwowy to Nie odpalaj go na plaku... zniszczysz Sobie pompę CR...
Dużo tego się nazbierało, Mamy tu kilka usterek. 1 Najprawdopodobniej szaleje emulator sondy lambda, wiązka lub sama sonda. 2 Do wymiany świece i kable WN , Swiece wymiana co 10 000km. szczelina 0,7mm. 3 Problem z hydraulikami lub wałkiem rozrządu, trzeba zdjąć dekiel i ocenić, Hydrauliki mają trzymać olej w sobie i nie może on sobie wyciekać. 4 Nie...
A możesz napisać, w którym miejscu jest ta klapa gasząca??? P.S. Auto na początku nie puszczało żadnej chmury siwego dymu, tylko przy odpalaniu delikatnie leciał siwy dym, a chmurę i to czarnego dymu puścił dopiero po odpaleniu
Do tego możliwe jest zapowietrzenie układu paliwowego.
Zapowietrzony układ paliwowy
Tak, na telefonie zabawką, 🙈 a mógł się zapowietrzyć układ paliwowy?
Przewody pomiędzy zbiornikiem paliwa a filtrem się całe?
Powodem może być uszkodzony czujnik płomienia(raczej mało prawdopodobne)inną przyczyną może być zapowietrzony układ paliwowy i tam bym raczej szukał. Co do Webasta to trudno powiedzieć trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić.
Witam -czyta wersja xsary ma wstępną pompę w baku ? to: immo blokuje sygnał z kompa do pompy ,lub bezpiecznik od pompy ,lub obwód czujnika położenia wału i może sam czujnik uszkodzony nie podaje sygnału do kompa a ten nie uruchamia pompy. A A jak pompa wtryskowa zaciąga samo czynnie .I teraz jeżeli samoczynnie to następuje zapowietrzenie układu paliwowego...
Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy.Popuść rurkę w wtrysku i kręć rozrusznikiem. Możesz też spróbować zapalić na "plaku".
Pewnie zapowietrzony układ paliwowy.
Cześć Mam podobny objaw. Czy wymieniałeś sam ten tłumik tętnień? Jeśli tak, to czy miałeś jakieś problemy? Jak sobie poradziłeś aby nie zapowietrzyć układu paliwowego?
witam uklad paliwowy nie jest zapowietrzony
Zostaw błędy w spokoju. Masz co najmniej 2 powody dlaczego nie odpala. 1 Zapowietrzony układ paliwowy. 2 Silnik mechanicznie kompletna ruina lub rozrząd źle złożony skoro tylko 20 barów sprężania.
Witam Może masz zapowietrzony układ paliwowy? To częsty problem w diesel-ach.
Zapowietrzenie układu paliwowego, gdzieś po prostu jest nieszczelność w układzie paliwowym. Najprościej powymieniać wężyki odpowietrzyć przy samej pompie jakąś pompką żeby nie było ani bąbelka powietrza w przewodach paliwowych. A zapomniał bym o filtrze paliwa wlot i wylot, wszystko pracuje na podciśnieniu pompy wtryskowej.
Stawiam równierz na uklad paliwowy filtry zapowietrzenie moze syf w baku. Później pompa wtryskiwacze
Kolego ... Jak sam wspomniałeś auto stało dwa dni , calkiem możliwe że sie uklad zapowietrzył, jeśli wykluczasz złe ustawienie rozrządu to pozostaje zapowietrzenie układu paliwowego,lub jakis czujnik(wiązke) naruszyłeś... Najlepiej podepnij kompa i sprawdz blędy... Jak kolega wyżej , najepszą metodą będzie troszke plaka w strone dolotu:) Jesli i na...
Na pompowtryskach nie grzebałem żadnego. Z objawów wygląda na np:za późny zapłon, nie działające świece, zapowietrzony układ paliwowy, lub kompilację tych składników.
zapowietrzony układ paliwowy
Zapowietrzony układ paliwowy.Dodatkowa pompka ręczna/gruszka/rozwiązała problem przed filtrem za zbiornikiem .Silnik odpalił. Czerwony kluczyk przestał się pokazywać.
Era tanich napraw tych aut się zakończyła a będzie jeszcze drożej Na cud poradę i tanią naprawę niech nie liczy, no chyba że zapowietrzył układ paliwowy
Typowe usterki dla tego silnika. Wtryskiwacze; zapowietrzenie układu paliwowego (brak pompy w baku); blokujący się EGR w pozycji otwartej; rzadziej elektryczny problem czujnik położenia wału.
Bizon ma w standardzie wskaznik napiecia ladowania na tablicy kontrolnej, z obszarem wlasciwego napiecia oznaczonym kolorem zielonym.Wygotowywanie akumulatorow jest spowodowane ich zuzyciem, jak to juz ktos napisal, ponadto akumulatory 66Ah sa zbyt male do rozruchu silnika sww400 kombajnu, gigantyczny prad rozruchowy, szczegolnie przy dluzszym kreceniu...
Zapowietrzony układ paliwowy, zmarznięte paliwo albo jakimś cudem wtryski.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
A jak zapowietrzysz układ paliwowy, to co wtedy ?
Temat kończę - zapowietrzony układ paliwowy.
Kolego w momencie kręcenia rozrusznikiem poluzuj rurki przy pompie wtryskowej ,po kolei .Wygląda na zapowietrzony układ paliwowy,jeśli rozrusznik dobrze kręci.
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
Sprawdzić wtryski, pompę wtryskową, paliwową, paliwo, luz na zaworach ssących i wydechowych, rozrusznik dobrze kręci? Akumulatory naładowane? Niezapowietrzony układ paliwowy?-sprawdź.
Zapowietrzony układ paliwowy.
Zapowietrzony układ paliwowy.
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Witam W sobotę "powalczyłem" z Pandą. Poniżej przesyłam film, na którym zlokalizowałem "dziurę" w układzie wylotowym oraz zarejestrowałem szarpanie (próbę zgaśnięcia silnika). Silnik pracował na wolnych obrotach. Podobne problemy pojawiają się podczas jazdy. [youtube]https://youtu.be/AMwWrlx7uv0[/y... Na drugim filmie zarejestrowałem, jak po zgaszeniu...
Zapowietrzony układ paliwowy. Na pewno wężyki przelewowe na wtrysku winne.
Zapowietrzony układ paliwowy....
1. Zapowietrzony układ paliwowy. 2. Świece żarowe { paliłby dobrze latem} 3. To jest poczciwe dTi.
Moim zdanie nie właściwie wykonana wymiana filtra paliwa coś masz źle wpięte , doszło do zapowietrzenia układu paliwowego.
Witam ponownie. Sprawa wygląda tak że sprawdziłem wszystko po kolei czy paliwo jest podawane do pompy i jest. Później do listwy jak już kręci silnik i jest, dalej do wtrysków i tu wszystkie po kolei i też jest. Po tym wszystkim auto uruchomiło się pracowało około pół minuty i sam je wyłączyłem, po minucie znów uruchomiłem silnik i ponownie pracował...
Witam. Ewidentnie zapowietrzony układ paliwowy. Musisz wszystko dobrze odpowietrzyć najlepiej wymień wszystkie filtry i dokładnie sprawdź szczelność całego układu. Radziłbym jeszcze założyć zaworek zwrotny przed odstojnikiem.
Brak paliwa-zapowietrzony układ paliwowy.
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
Zapowietrzony układ paliwowy.
Na mój nos to zapowietrzenie układu paliwowego.
Może jest zapowietrzony układ paliwowy.
Doktoryzujesz się? Nie ma sensu, dziś może być ok, a jutro dostanie zwarcia... Tfu, tfu... :) Takim łagodnym ładowaniem i rozładowaniem, teoretycznie zwiększasz pojemność akumulatora - w granicach rozsądku i możliwości akumulatora, żarówka mogłaby dłużej świecić? Ja bym już wziął ten akumulator, i pojechał odpalać samochód. To będzie prawdziwy sprawdzian,...
Może nadal jest zapowietrzony układ paliwowy? Poza tym warto sprawdzić czujnik polożenia wału korbowego.
Jak dla mnie wygląda po tym co piszesz, że to zapowietrzenie układu paliwowego.
Usterka wygląda trochę na zapowietrzony układ paliwowy. Konkretnie za pompą wtryskową przed wtryskami. Spróbuj to odpowietrzyć. Zobacz na YT jak się za to zabrać.
Temat zamykam, przyczyną okazał się zapowietrzony układ paliwowy :D
Jest z tyłu na silniku. Jak co to może być uszkodzony komputer nią sterujący znajdujący się pod nią na silniku. Szkoda że kopałeś w ogóle teraz w dodatku zapowietrzyłeś układ paliwowy. Bravo.
dodam jeszcze ,że przy gaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka silnik jeszcze pracuje. To powoduje generowanie kodu 62-Prędkość silnika musi zmniejszyć się przynajmniej o 150 obr./min w ciągu 4 sekund cewka nastawcza nie ma zasilania (silnik jest wyłączony). Przy kolejnym uruchomieniu silnika, moment obrotowy jest ograniczony. Normalny moment obrotowy...
Zapowietrzony układ paliwowy-cofające się paliwo?Więcej danych,dzieje się to tylko na zimnym czy zawsze?Zasilanie na świece?
Sprawdz przewody paliwowe od b aku do pompy.
a mozliwe że jest zapowietrzony układ paliwowy ? bo wcześniej sie zapowietrzył i dałem do mechanika zeby odpowietrzył
Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy a co do błędu to tak jak kolega wyżej napisał
prawdopodobnie masz nieszczelne przewody przy filtrze paliwa co się objawia poceniem.Druga sprawa następuje zapowietrzenie układu paliwowego w tym samym miejscu
Rozwiązanie w sumie banalne. Zapowietrzony układ paliwowy. Pomogła puszka placka. Nie pomogło luzowanie przewodów od wtryskiwaczy.
Natomiast wtryskiwacze Delphi są wdzięcznym polem do popisu dla mechanika umiejącego zachować czystość (wtryskiwacze Delphi są wyjątkowo wrażliwe na zanieczyszczenia) i umiejącego podczas naprawy nie zapowietrzyć układu paliwowego. Zgadzam się w 100%. Zdjęcie łopatek pompy jest z auta z rocznika 2005. Problemem jest brak części zamiennych do pomp.
sprawdz pasek rozrzadu ...kawalek paska mogl dostac sie pod oslone rozrzadu ,ja bym zaczol od paska . sprawdz czy uklad paliwowy nie jest zapowietrzony ,niewiem czy tam jest wylacznik uderzeniowy jesli tak to sprawdzic czy nie wyskoczyl, sprawdzone bylo czy obraca sie walek rozrzadu?
Najczęstsza przyczyna złego odpalania tego silnika to zapowietrzenie układu paliwowego. Czujniki oczywiście do sprawdzenia na kompie bo są 2 jeden na zegary drugi do sterownika (najważniejszy) , a świece to ostateczność (najmniej awaryjne).
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
dzięki za podpowiedz ale okazało się że mam zapowietrzony układ paliwowy. Moze wiecie jak odpowietrzyć
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
Typowa usterka (zapowietrzenie układu paliwowego).Opis usterki i środki zaradcze opisywane były wcześniej.
Może sie zapowietrzać pompa.Takie właśnie objawy występują. A rano jak odpalasz to tez gaśnie? Jeżeli tak to na 99% jest to zapowietrzenie układu paliwowego.
uklad paliwowy zapowietrzony zapowietrzony układ paliwowy układ paliwowy zapowietrzony
airbag kasowanie suzuki wagon 65535 internal moduł memory error
filtr piaskowy szuflada kuchenna
AGC-0071RF Nissan - Jaka końcówka mocy? Czas pracy pieca Termet Silver Pro bez czujników