Witam, Mam klopot z ukladem paliwowym, objaw trudno zapalic auto, zachowuje sie jakby byl uklad paliwowy zapowietrzony, jakby pompa nie miala sily podac paliwa, jak zapali to czasem pracuje normalnie czasem , aby w ogole dalej pracowal gaz musi byc wcisniety do konca a i tak jest maks 1000 pbr/min. Dodatkowo pojawil sie wyciek z pompy wtryskowej - nie...
Witam ! Sprawa wyglada tak: rozrusznik kreci, pompa ciagnie powietrze z nielicznymi bombelkami paliwa. Ominalem filtr paliwa i to samo, zupelnie jak by w baku byly pustki. Wskaznik paliwa pokazuje pol zbiornika i tyle moim zdaniem powinien pokazywac, poza tym jak "potelepie" troche autem to chlupocze wiec zamarniete tez nie jest :| O co chodzi ?? 1....
moze ktos wie jak odpowietrzyc uklad paliwowy w passku b5 tdi 99r.wymienilem filtr paliwa a teraz mam problem z odpaleniem.?
witam czy ktos wie jak odpowietrzyc uklad paliwowy w tz4k14 ostatnio zabraklo mi oleju i sie zapowietrzyl czy jest jakas pompka do odpowietrzania krece rozrusznikiem i nic odkrecilem swiece do grzania aby mniejszy opor krecenia byl jak i rowniez odkrecilem przewod przy wtryskiwaczu w wezu nie ma powietrza filtr paliwa nowy i pelny zalany olejem przy...
witam mam problem z dafem xf 105 410. po dluzszej pauzie np 9h auto nie odpala bo jest zapowietrzone.wymieniona pompa paliwa, cisnienie na zimnym 5.5bara filtry zalozone oryginalne dafa podstawa dwufiltrowa. w czym leży problem?
Witam wszystkich! Samochod odpala idealnie jesli reczna pompka paliwa (mala gumowa gruszka gruszka) przez kilka chwil 'przegonie' powietrze z filtra paliwa. Po krotkiej jezdzie (10min) mam to samo - zapowietrzony filtr paliwa i trudnosci z normalnym odpaleniem (trzeba dosyc dlugo krecic albo znowu reczna pompka...) Sprawdzilem: - przed filtrem paliwa...
Mam kłopot z odpaleniem. Po zmianie pompki paliwa w baku samochód odpala na chwilkę i gaśnie. Czy może to być wina zapowietrzonego układu? Czy może coś innego?
Przecież to nie jest CR przestańcie wodę lać.Przy podaniu paliwa ręczną pompką do samej pompy wtryskowej ma palić i koniec. O kurna ale babola strzeliłem. Już czacja dymi od tych diesli. W tych pompach często zaciera się kochany tłoczek, albo pada w sterowniku tranzystor. P1345 - Crankshaft Position (CKP)-Camshaft Position (CMP) Correlation lub P1345...
Sprawdz przewody paliwowe od b aku do pompy.
Odpowietrzyles uklad niskiego cisnienia po wymianie filtra? Jesli nie, to zacznij od tego. Ktorym przelewem wyplywa paliwo? Na pompie jest, oczywiscie, zawor odcinajacy.
Witam Przyczyn może być wiele ale zacznij od ukladu paliwowego moze być zapowietrzony. Sprawdż czy przy pompie wtryskowej na przezroczystym weżyku nie idą pęcherzyki powietrza, jeżeli tak to jest gdzieś nieszczelność i układ się zapowietrza. Pozdrawiam
Okazalo sie ze uklad paliwowy nie jest zapowietrzony. To faktycznie sie paliwo cofa. Mialem sie za to zabrac kiedy w koncu rozrusznik nie wytrzymal i go szlak trafil. Nie kreci tylko slychac takie dziwne cykniecie. dzieki chlopaki za pomoc mam nadzieje ze ten zawor pomoze. Dam znac jakie sa efekty jak naprawie ten rozrusznik.
witam uklad paliwowy nie jest zapowietrzony
sprawdz pasek rozrzadu ...kawalek paska mogl dostac sie pod oslone rozrzadu ,ja bym zaczol od paska . sprawdz czy uklad paliwowy nie jest zapowietrzony ,niewiem czy tam jest wylacznik uderzeniowy jesli tak to sprawdzic czy nie wyskoczyl, sprawdzone bylo czy obraca sie walek rozrzadu?
auto uderzone? uklad paliwowy nie byl zapowietrzony? synchronizacja jest?
Witam, Wróciłem właśnie autem z trasy.. Zrobiłem 800 km..i o to moje spostrzezenia: -samochód jakby lepiej odpala na ciepłym (czego przed redeneracja wtrysków nie bylo); -3 razy mi zgasl podczas jazdy... nie zadusiłem go .. poprostu jechalem, okolo 2 tys obrotow i puff.. zgasl.. - co lepsze... silnik pracuje gladko, cicho, rownomiernie i ma normalna...
w fordzie mondeo tdci po 2004 roku byly ponoc ulepszone wtryskiwacze?ponoc, zalezy co robiles- co robili w twoich wtryskiwaczach zaworki i koncowki czy wogole ktos je sprawdzil na rozpylanie? w wiekszosci przypadkow po probie przelewowej mechanik- nie zawsze z diesel servisu zmienia same zaworki, nie raz pomaga-wymiana tylko jednego i blad p-251 znika,...
Witam! Mialem kiedys taki sam samochodzik i niestety zima za wiele nim nie pojezdzilem.... taki jakis pechowy byl... Ale powiem Ci ciekawostke. Filtr paliwa jest podgrzewany. w jego gornej czesci jest reczna pompka. w srodku tej pompki znajduje sie zawor, ktory "przepuszcza" rope tylko w jedna strone. Kiedys pekla mi membrana w w/w pompce i wszystko...
Problem dotyczy uruchomienia silnika po nocy trzeba krecic ok.5sek. Klopoty zaczely sie po wymianie rozrzadu i filtra paliwa.Kat zaplonu byl sprawdzany i regulowany.W filtrze paliwa byl wymieniany zaworek zwrotny.Po odpaleniu i gdy wylacze silnik po kilku sek.(silnik zimny)-powtornie zalaczajac nie mam najmniejszych problemow.Klopot dotyczy tylko porannego...
Golf 4, silnik 1,9 AXR 101 kM, 2002 r, przebieg 235 000 km. Problem wygląda następująco: Samochód ciężko pali głównie na zimnym silniku, tak jakby nie dostawał wogóle paliwa lub układ był zapowietrzony. Problem nie ma określonej częstotliwości (czasem dzieje się to codziennie a czasem raz na 2-3 tygodnie) Silnik albo nie chce od razu zapalić i trzeba...
moze boy zlej jakosci paliwo ktorej silni nie przepala jesli paliwo nie dochodzi do przepustnicy/gaznika to moze to byc przyczyna zapowietrzonego ukladu paliwowego, zabrudzonego filtra paliwa,
witam mam citroena C2 1.4 HDI silnik mi głośno klekocze czy to moze byc wina zapowietrzonego ukladu paliwowego? dwa razy zdarzylo mi sie ze zabraklo paliwa czy to dla tego tak glosno klekocze? pod obciązeniem to w ogole chodzi jak mlockarnia az wstyd. ma przejechane 106 tys. znajomy ma peugeota 207 1.4 hdi z takim samym silnikiem i mu tak ładnie chodzi...
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
Bizon ma w standardzie wskaznik napiecia ladowania na tablicy kontrolnej, z obszarem wlasciwego napiecia oznaczonym kolorem zielonym.Wygotowywanie akumulatorow jest spowodowane ich zuzyciem, jak to juz ktos napisal, ponadto akumulatory 66Ah sa zbyt male do rozruchu silnika sww400 kombajnu, gigantyczny prad rozruchowy, szczegolnie przy dluzszym kreceniu...
W takich przypadkach trzeba niestety sprawdzic wszystko :( tzn: - czy bak nie jest zamulony syfem - czy pompa paliwa pompuje, zaznaczam pompuje, bo samo to, ze sie wlacza nie oznacza ze musi dobrze pompowac paliwo. - droznosc przewodow ( wlasnie od tej pompki az pod maske, odpiac z dwoch stron i sobie troszeczke podmuchac, jak bedzie szlo lekko to ok)...
No i niestety. Samochod odpalil po ladowaniu akumulatora ale jest nastepny problem. Przejechalem nim normalnie kilka kilometrow po czym zaczal sie dusic na 1,2 i 3 biegu i zgasl. Po tym nie dalo sie go odpalic. Rozrusznik kreci ale nie odpala. Nie wiem czy ma to cos wspolnego z tym ze samochod byl dwa dni temu zapowietrzony (uklad paliwowy). Prosze...
zapowietrzony uklad paliwowy , zanim odpalisz trzeba wypchnąc powietrze z filtra a tak poszło do pompy :) i troszke teraz powalczysz :)
zapowietrzony uklad paliwowy? co facet robił na tej blacharni? spawał coś?
Jutro sprawdzę.Ale czy zapowietrzony uklad paliwowy ma cos do kompresji. Gdy krece kluczem za srube walu to nieczuje kompletnie oporu, tak jakby wogole nie bylo kompresji.
Czesc, jest to efekt zastosowania wymiennikow ciepla t/z samorobek. Ma on po prostu za mala powiezchnie wymiany ciepla. 20 plytowy wymiennik ciepla posiada powiezchnie wymiany ciepla tak duza ze OR zostaje podgrzany do temp. okolo 75-80°C, chociaz woda podgrzewajaca go ma temp. 90-95°C. O bardzo dobrej funkcjonalnosci plytowych wymiennikow juz pisalem....