zapowietrzony uklad.
Tu jest instrukcja silnik K9K i inne o głowicy str. 19. " Wymienić wszystkie śruby głowicy po ich wymon- towaniu. - Nie należy smarować nowych śrub." cytat
W samochodzie okazała się uszkodzona tak jak podejrzewałem pompa wody. Po wymianie kompletnego rozrządu samochód jezdzi i ma się dobrze. Pozdrawiam
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
Czesc Prawdopodobnie masz zapowietrzony uklad. Odpowietrznik masz za prawa przednia lampa (z boku). Ja zawsze to robie na zimnym silniku (odpalam i odkrecam powoli srubke az poleci plyn bez powietrza). Jesli nie pomoze typuje termostat. Aha - plyn czesto ubywa? To moze byc problem z uszczelka pod glowica... Pozdrawiam
Skoro na sterowniku i1 masz temperaturę obiegu mieszacza na zasilaniu i powrocie 20'C to znaczy, ze ten obieg nie pracuje. Albo jest wyłączony, albo krzywa grzewcza nie jest ustawiona, albo pompa obiegu podłógówej uszkodzona/zapowietrzona/zabrudzona. Jakie masz przepływy na rotametrach?
Odpowietrz pompę hamulcowa po przez przewody i pompę abs na zapalonym silniku, najpierw zaczyna się odpowietrzać od najdalszego kola czyli tylnego lewego.
A co było robione nie zapowietrzony uklad?
Zmienić podpięcie naczynia wyrównawczego bo jest na pewno źle podpięte dlatego pompa się zapowietrza i zrezygnować z dmuchawy.
Zostaje podstawa filtra paliwa lub zapowietrzony uklad
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Śmiem twierdzić że zepsutą masz jedną rzecz której nie wymieniłeś, skoro reszta wymieniona a problem pozostał.
Tak, wszystko wskazuje na zapowietrzony uklad. Intryguje mnie tylko pytanie: jakim cudem zostal on zapowietrzony przy wymianie klockow? Tak, czy inaczej, masz klopoty z hamulcami po interwencji mechanika wiec do niego nalezy doprowadzic auto do porzadku. Pozdrawiam, Georges
Pompujac r134 w zapowietrzony uklad sprawiamy ze uklad pracuje na duzo wyzszym cisnieniu i nie chlodzi . Dodano po 1 A jak nabiles uklad propanem zmieszanym z powietrzem to gratuluje. Odeslij auto na ukraine jako jeżdżącą bonbe.
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
Potrzymaj go trochę na obrotach na zmkniętym korku,ogrzewanie na max i dmuchawa i zobaczysz sam się odpowietrzy.Zacznie po jakimś czasie lecieć ciepłe powietrze to znaczy że jest ok.W golfach nie ma odpowietrzników na wężach ani chłodnicy.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
jest to prawdopodobnie zapowietrzony hamulec, najlepiej pościągać wszystkie kola i odpowietrzać hamulce zaczynając od tylu, odpowietrzniki są za bębnami jest dobre dojście po ściągnięciu kola.
Zapowietrzony uklad
Zmień nagrzewnicę, sprawdź termostat i zalej świeży płyn.
Prawdopodobnie zapowietrzony uklad sprawdz tez przewody hydrauliczne, jak zgasiles to podnosnik opadl czy stoi w miejscu?
Zapowietrzony uklad czy pompa nie powinna powodowac blokowania kół
To brak paliwa. Zasilanie zaworu stop lub zapowietrzony uklad.
mysle ze gdzies sie zapowietrz uklad jak sie nagrzeje ,bo spienienie swiadczy o tym ze wukladie jest powierze
1. Przeczytaj tematy z podpietych. 2.[url=http://autokacik.pl/postlist.php?... 3.[url=http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,4... odpowietrzanie
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
termostat albo zapowietrzony uklad ogrzewania
Witam .Pompa sie konczy albo nie wymieniles filtra oleju ze zmiana oleju, a choboczeni moze byc od pompy jezeli narasta na postoju w czasie dodawania gazu lub faktycznie przegub lub zapowietrzony uklad chlodzenia .Musisz sprawdzic skad dochodzi ten dzwiek.Pozdrawiam
1.uszczelka pod glowicol 2.glowica 3.pompa wodna 4.zapowietrzony uklad chlodniczy 5. termostad
Witam, Tak jak w tytule mam problem ze podczas jazdy wskazowka temperatury opada do ok 80 st i następnie podnosi na 90 jak rowniez bardzo slabe ogrzewanie jest,w sensie dajac na najwieksza sile dmucha letnim powietrzem,dajac mala sile czuc ze cieplo leci. Obstawiam ze to pewnie nagrzewnica ale sugerowalem sie spadkiem temp wiec wymienilem obudowe z...
Stawialbym na zapowietrzony uklad wodny
zapowietrzony uklad paliwowy , zanim odpalisz trzeba wypchnąc powietrze z filtra a tak poszło do pompy :) i troszke teraz powalczysz :)
jezeli temperatura na wskazniku rosnie normalnie a dmucha zimnym obstawiam termostat albo zapowietrzony uklad
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
Moze byc zapowietrzony uklad chlodzenia,
Witam ! Układ chłodniczy powinien być szczelny w innym wypadku nagrzewnica się zapowietrza. Napraw chłodnicę , uzupełnij płyn i wszystko powinno być ok.
zapowietrzony uklad paliwowy? co facet robił na tej blacharni? spawał coś?
a ja bbym stawail na zapowietrzony uklad
po mojemu to jest zapowietrzony uklad a w najgorszym ukladzie podkladka pod glowica.
zle paliwo , zapowietrzony uklad benzynowy , nie dzialajaca pompka paliwa , problem z wtryskami, zapchany filtr paliwa. ktores z tych pewno bedzie
czy woda na pewno przeplywa przez nagrzewnice?? moze byc zapowietrzony uklad.
Szukaj zaworka na przewodzie wlotowym do nagrzewnicy, moze on sie popsul. No i obserwoj na przewodzie w ktorym miejscu jest przejscie cieple/zimne. Moze po prostu masz jeszcze zapowietrzony uklad.
Najprawdopodobniej masz zapowietrzony uklad odpowietrzenie powinno pomoc Pozdrawiam
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
jesli wlacza sie wentylator a auto sie grzeje to wszystko wskazuje na zapowietrzony uklad chlodzenia
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
Jak to sie stalo nagle czy np. po wymianie plynu chlodniczego ? Moze byc zapowietrzony uklad lub padl termostat. Uszczelka tez mogla pasc i nie zawsze jest woda oleju .
Tak jak pisal wczesniej kolega - albo zapowietrzony uklad albo w wersji pesymistycznej uszczelka pod glowica sie szykuje.
Po opisanych czynnościach odpalił od pierwszego 'strzału' . Dodam że dieslami jeżdżę od 30 lat i zawsze odpowietrzałem starsze diesle z większymi lub mniejszymi trudnościami metodami tradycyjnymi . Tutaj ukłony do inżynierów za takie rozwiązanie . Na pewno wielu użytkowników volvo nie zna tej innowacji dlatego postanowiłem się podzielić tymi informacjami-...
witam, w takie mrozy jak byly /jeszcze sie nie skonczyly/ to trzeba dodawac srodek przeciw wytracaniu parafiny, ale i trzymac wysoki poziom paliwa w zbiorniku bo tworzy sie woda na sciankach pustego zbiornika, ktora opada i zamarza w paliwie, nie omijaj fitra paliwa bo ochrania on pompe wryskowa /wymien go bo skad wiesz,ze jest dobry jak niedawno kupiles...
Witam wszystkich 🙂 Saeco Aulika w trakcie odwapniania nie ustawia zaparzacza w pozycji górnej i w trakcie pompowania wody wyskakuje komunikat o zapowietrzonym układzie. Jak otworzę zawór (palec) za zaparzaczem, to woda leci prawidłowo i komunikat o zapowietrzeniu znika. Parzenie kawy działa prawidłowo. Miał ktoś taki przypadek i jak go można rozwiązać?
Kolega zapowietrzył układ paliwowy.
Mozesz mieć zapowietrzony uklad chłodzenia-popusc korek odpowietrzający uklad po lewej stronie od maski silnika-obok wlewu płynu spryskiwaczy
Silniki bmw maja uklad chlodzenia bardzo trudny do odpowietrzenia i nieumiejetne robienie tego moze doprowadzic do uszkodzenie uszczelki glowicy tak wiec cala praca przy wymianie uszczelki mogla pojsc na marne ale jesli masz zimne powietrze w kabinie to znaczy ze napewno jest zapowietrzony uklad bo w przypadku przedmuchu na glowicy przy oywartym korku...
u mnie dziala z przerwami jest lepiej niz przed odpaleniem ale przerywa moze jest uklad zapowietrzony a czy jest dodatkowa pompa w okolicach dogrzewacza???
Wymieniono Ci także płyn chłodniczy z tego co piszesz. Czy sprawdzałeś odpowietrzenie ukladu? Miałem kiedyś podobny przypadek i skończyło się naprawą silnika, nienwiem jakim cudem ale częściowo zablokowany/zapowietrzony układ chłodzenia doprowadził do problemów z silnikiem.
a moze kolego masz zapowietrzony uklad ja tak mam w renault espace IV i w tedy trzeba taki zaworek odkrecic odpowietrzajacy ale niewiem czy 306 ma takie cos
zapowietrzony uklad,walniety termostat,walniety czujnik wentylatora przy termostacie,walniety przekaznik w skrzynce kolo akku,walniety bezpiecznik ktoras z tych rzeczy ale raczej stawiam na termostat.
Możliwe przyczyny: -termostat -zapowietrzony uklad -zapchana nagrzewnica -uszkodzona nagrzewnica (przecieki) -pompa wodna -przy niskich temperaturach zaslonic chlodnice
Odpowietrza sie tak samo, jak wszystkie inne uklady podcisnieniowe - pompujac pompka. W tym przypadku pompka jest na powrocie do zbiornika, nie na zasilaniu pompy WC. Dlatego trzeba pompowac dosc dlugo (instrukcja mowi - 2 minuty). Pompujac na poczatku masz wrazenie, ze pompujesz powietrze, co jest zreszta prawda. W pewnym momencie powinienes poczuc...
jezeli wskaznik od temperatury skacze mi jak mialby sie zaraz urwac to moze byc przyczyna zapowietrzony uklad?gdzie znajduje sie odpowietrznik 1,6 16V
Prawdopodobnie byl zapowietrzony uklad a ostateczba odpowiedz trzeba jeszsze troche poczekac, okazalo sie ze kolo zmiennych faz rozrzadu jest do wymiany. Zomowilem i z portfelem szczuplejszym o spora sumke czekam na info ze jest gotowe
Jutro sprawdzę.Ale czy zapowietrzony uklad paliwowy ma cos do kompresji. Gdy krece kluczem za srube walu to nieczuje kompletnie oporu, tak jakby wogole nie bylo kompresji.
Odpowietrzyles uklad niskiego cisnienia po wymianie filtra? Jesli nie, to zacznij od tego. Ktorym przelewem wyplywa paliwo? Na pompie jest, oczywiscie, zawor odcinajacy.
POdpinam się pod temat.Zrobilem swap z M40 na M44 i teraz.... silnik ladnie pracuje ale nie dogrzewa sie.Co moze byc przyczyna?? tylko na postoju jest pion. Termostat? zapowietrzony uklad ?
Jesteś pewny że wszystkoszczelne i nic nie pozamieniane ?
Weze nalezy zlaczyc bo bedzie uklad zapowietrzony niestety.
Rozważ zapowietrzenie układu chłodniczego
odpowietrz uklad, jezeli nie pomoze sprawdz cisnienie w ukl chlodzenia, jezeli jest za duze to moze byc czas na uszczelke pod glowica, stawiam na zapowietrzony uklad jezeli plyn nie robi sie brudny po nalaniu
Opisane objawy wskazuja na wiele ,mozliwych przyczyn(np zapowietrzony uklad podlogi ,uszkodzona pompa , zabity wymiennik -obstawial bym na koncu,zla regulacja itd),a czujniki to akorat niekoniecznie... wiec dlatego kolega polecil Ci wezwac serwis :)
witam mialem to samo walczylem przerabialem wywalilem bypas wymienilem pompke i dalej to samo dopiero po przypadkowym zagotowaniu sie wody w ukladzie wszystko ustapilo pompka przy 60stopniach przestala chałasowac jestem pewien ze winny byl ZAPOWIETRZONY UKLAD pozdrawiam
krecili az zapailo sie immo, wiec moze synchro wypadlo, a czasem na tej pompie (vp37 tak?) nie ma jakies sterownika, elaby do odcinania paliwa? rownie dobrze bez paliwa mogli zalatwic pompe (zapowietrzony uklad)
A nie zapowietrzyłeś układu hamulcowego ?
Albo brak odbioru ciepła - zapchany filtr na powrocie. Inną opcją może być zapowietrzony układ.
Myśle że jest ok chociaz jak go kilka razy przygazuje i odkrece korek to spada ale jak postoi znow sie wyrownuje czyzby zapowietrzony uklad chlodzenia ?? I jak sie go odpowietrza w golfie czy przez korek czy jest jakis dodatkowy odpowietrznik ??
Cześć. Mam praktycznie ten sam układ podłogówki i mam pytanie bowiem podlogowka nagrzewa mi sie tylko w jednym pomieszczeniu w lazience (najkrotsza petla). Reszta zimne plytki. Mamm wrazenie jakby uklad byl moze zapowietrzony. Jestem laikiem i czy ktos moglby doradzic co z tym zrobic ewentualnie jak sprawdzic czy uklad jest zapowietrzony i ewentualnie...
Problem został rozwiązany. Przyczyną był wtryskiwacz. Podczas demontażu wtryskiwacza musialem zdemontować elektrozawór podczas ponownego montażu elektrozawór został przykręcony zbyt slabo. Gdzies wyczytałem że wadliwie działający wtryskiwacz wyzwala tryb awaryjny, który powoduje wyłączenie silnika. Czy tak jest nie wiem fakt jest następujący. Zapowietrzony...
Szukajac awarii wymieniłem zawór termostatyczny ale zero poprawy. Wymieniłeś zawór czy samą głowicę? wymieniłem zawór Dodano po 3 tzn skryzowac ten zawór w sensie zmiejszyc przepływ?. tak jest zawór na powrocie, ok wieczorem sie Nim zajme i zobacze efekty bo to chyba ostatnie co mogloby pomoc skoro to nie pompa nie zapowietrzony uklad nie awaria zaworu...
Witam. Jakie biegi?? optymalna temperatura silnika to 89-92^C. A pierwszy stopien to masz racje ze przy 50-60^C ale to termostat sie otwiera. Moze pompa albo jak koledzy wyzej napisali ze chłodnica jest zasyfiona albo zapowietrzony uklad.
zamulona nagrzewnica i tak sie bedzie dzialo ewentualnie pompa wodna nie robi dobrego obiegu,ale najpierw kupilbym srodek czysczacy i przeplukal nagrzewnice Dodano po 1 i jeszcze zapowietrzony uklad
Może być zapowietrzony układ zawory w rozdzielaczu i przewody, oraz czy nie brudny sam olej.
Witam. dzisiaj jadac jakies 40 km i po nastepnym postoju chcialem zajrzec pod maske a tam plamki pop plynie chlodnioczym najwiecej ich bylo na zbiornioczku i wkolo, plyn wyrzuca korkiem,dlaczego? samochód trzyba temperature taka sama jak kiedys, strzalka na wskazniku pokazuje połowe rozgrzanego silnika. prosze o pomoc czy to zapowietrzony uklad moze...
Na pierwszy rzut oka - totalnie zapowietrzony układ. Może samo odpowietrzenie pomoże.
Termostat, pompa wody, zapowietrzony układ. Spróbuj od odpowietrzenia.
Zapowietrzony układ one ciężko mają wstać po rozszczelnieniu układu.
Cześć, niestety chciałem przyspieszyć wymianę filtra paliwa i nie napełniłem go przed montażem (mój błąd), przekręciłem kilkukrotnie stacyjką i odpaliłem. Po kilku minutach auto samoczynnie zgasło. Aktualnie nie jestem w stanie go uruchomić. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Dodam, że filtr paliwa jest pełny.
Za mało płynu? Zapowietrzony układ chłodzenia? Przy mrozach -15 to 15 minut to jest akurat dla diesla.
Zacisk do rzetelnej naprawy, warto podkreślić słowo rzetelnej. Wpadający pedał, to zapowietrzony układ.
Sprawdź płyn w zbiorniczku hamulcowym ,ale na bank jest zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła.Jaki przebieg ma twoje autko i czy wymieniałeś wcześnie sprzęgło???
trzecia możliwość zapowietrzony układ,czwarta brak ciśnienia w układzie bo np.otwiera korek na gorącym lub brak w nim oringu uszczelniającego.
1. listwa włączników do naprawy bądź wymiany 2. zapowietrzony układ
według mnie to będzie zapowietrzony układ lub j.w klocki i szczęki
Mimo wszystko musisz sprawdzic uklad wtryskowy(moze jest zapowietrzony,lub masz za niski poziom paliwa w zbiorniku?) Dodano po 1 Mozesz tez miec gdzies uszkodzony przewod ssacy paliwa.
Odkręcaj powoli korek na którym jest odpowietrznik, i zobacz czy pojawia się powietrze czy woda i już będziesz miał odpowiedź na pytanie. Po drugie sprawdź czy w układzie jest jakiekolwiek ciśnienie.
a przed wymianą płynu dobrze grzało bo jak tak to zapowietrzony układ będzie
mo masz zapowietrzony układ albo pompa wodna do wymiany,czy działa ogrzewanie?
Pzryczyna mzoe lezec po stronie sterowania , musiz przyjzec sie czy jak prezstawiasz na cieplo , czy przestawiaja sie klapki przy nagrzewicy na cieple , posluchaj czy wogole chodza silniczki , bo ztego co pamietam to tam jest sterowanie elektroniczne > Jezeli wszytsko tam chodzi ok , to mozesz miec zapchana nagrzewnice , zapowietrzony uklad chlodzenia...
No i niestety. Samochod odpalil po ladowaniu akumulatora ale jest nastepny problem. Przejechalem nim normalnie kilka kilometrow po czym zaczal sie dusic na 1,2 i 3 biegu i zgasl. Po tym nie dalo sie go odpalic. Rozrusznik kreci ale nie odpala. Nie wiem czy ma to cos wspolnego z tym ze samochod byl dwa dni temu zapowietrzony (uklad paliwowy). Prosze...
Prawdopodobnie zapowietrzony układ. Jeżeli rury od kominka idą na strych a potem schodzą w dół do pompy to muszą tam być jakieś odpowietrzniki w najwyższym miejscu. Samą pompę również należy odpowietrzyć. Pompy oczywiście źle obrócone,puszki miały być z boku.
Kolego, prawdopodobnie w piecu zalega powietrze,wyjście zasilania z pieca nie jest na środku tylko przy brzegu i to może być powodem że w miejscu wspawania jest niżej i powietrze nie może się wydostać do naczynka, Spróbuj dopuscić wodę trochę szybciej ale jak sugerowano przez spust do pieca , niech przeleje się naczynkiem , ale powinieneś to zrobić...
uklad paliwowy zapowietrzony zapowietrzony uklad paliwowy junkers zapowietrzony
rygiel domofonu funkcja skoda zasilanie konwertera multiswitcha
ekspres delonghi problemy thomson 26hu5253
Jak usunąć komunikat "system alarmowy niedostępny" w BMW? Jak zablokować wyskakujące okienka na ekino i furher.in?