To jest zawór EGR w tej bryce, pokazuję, bo zaraz jakiś wpadnie i każe pewnie jakies membramki sprawdzać. Ni ma tam nic takiego. Zazwyczaj jest zawalony czarnym żużlem, ale jest netoda na czyszczenie bez wykręcania jego. Wykręcanie to trochę dupiana robota, bo trzeba spuszczać płyn, obudowa zaworu jest częścią układu chłodzenia.
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
termostatu nie widać. otwiera się przy odpowiedniej temperaturze (około 85) Uwalnia on duży obieg i część płynu chłodniczego została w silniku (dlatego nie wszystko wlałeś). Zrób tak: nagrzej auto do czasu aż się włączy wentylator(zgaś auto), potem zdejmij węża, który wchodzi do zbiorniczka i włóż go do większego pojemnika, potem odpal na chwilę i pompa...
Po 20 min lewy wąż od chłodnicy gorący po stopniowym wzroście temperatury, chłodnica zimna cała, wąż po prawej od chłodnicy ciągle zimny Termostat? https://obrazki.elektroda.pl/1872901700_... Podobnie będzie przy niesprawnej pompie wodnej: czy z cienkiego przewodu tryska płyn do wnętrza zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia podczas...
czesto dolewajac wode do układu chłodzenia sniedzieja termostaty i ulegaja uszkodzeniu
szybko odpowiem na silniku wbudowany w układ chłodzenia
Może to z okolic nagrzewnicy bądź układu chłodzenia silnika ?
Odpowietrzanie na zakręconym, czy odkręconym korku?
Śruby głowicy: nowe; Stopień 1 - 20nm St2 - 40nm St3 - 60 stopni kątowych St4 - 13 stopni St5 - 60 stopni St6 - 13 stopni Świeca żarowa 18nm bez past. Najważniejsze w tym silniku jest sprawdzenie lub wymiana tulei wtryskiwaczy bo potrafią być dziurawe i puszczają ciśnienie do układu chłodzenia!
Przy niskich temperaturach i krótkich przebiegach to normalne. A płynu mogło ubyć na skutek dokładnego odpowietrzenia się układu chłodzenia. Jeździć, obserwować.
Witam Wymieniłem płyn w układzie chłodzenia, niestety po nagrzaniu silnika nie otwiera się duży obieg. Przypuszczam, że jest zapowietrzony układ bo przed wymianą było wszystko ok. Czy ktoś wie jak go odpowietrzyć ?
Samochodzik naprawiony ,po wymianie czujnika wiatrak się nie wtrąca pomiędzy przekąskę a zagryzkę . Temat zamykam. :D
Miałem kiedyś też taki problem. Ciekło mi z uszczelki przedniej szyby . Sprawdź tę ewentualność . Może też z układu chłodzenia być . Płynu nie ubywa ?
Sprawdź pompa widu i czy nie ma tam wycieku prawdopodobnie pompa wody do wymiany
Instalacji gazowej nie ma, a chłodnica jest raczej cała gorąca, przynajmniej tam gdzie mogą dotknąć.
do kolegi tymbark Zawór ERG nie jest podłączony do układu chłodzenia To zwór recylkulacji spalin.
Podobny efekt daje uszkodzona uszczelka głowicy lub jej pęknięcie. Sprawdź układ chłodzenia na zawartość CO2.
Nie ściemniam. Klimatyzacją nie zajmuję się i nieraz jadę do niego na odessanie czynnika. Ale coś nie coś o układach wiem. Rynek już zadbał o to aby maszynę do układu na czynnik R134a podłączyć do układu na czynnik R1234yf😉
trzeba wylać, bo się rozszczelni układ chłodzenia, ucierpi reparaturaka na pompie obiegowej !!!!
Spalił się wentylator od ogrzewania więc nie polecam prób włączania. Wymiana konieczna i niezwloczna. Co do ciśnienia w ukladzie to raczej uszczelka. Sprawdź ciśnienie cylindrów i zawartość co2 w układzie chłodzenia ale chybanie ma po co bo to raczej pewne
Witam. Corsa jest po wymianie pompy układu chłodzenia. Mechanik najwidoczniej wlał to co było, oczywiście płynu jest teraz za mało i chciałbym go wymienić. Aktualnie płyn jest koloru czerwono-pomarańczowego, niestety nie wiem co i kiedy wlał tam poprzedni właściciel. Jaki płyn będzie dobry do tego samochodu proszę o konkretne oznaczenia?
Te usterki się wykluczają, szlam pod korkiem oleju - płyn idzie do oleju (lub rzadka jazda w mieście) Ciśnienie w układzie chłodzenia - ciśnienie sprężania idzie w układ chłodzenia. Sprawdź stan oleju na bagnecie i twardość węży układu chłodzenia przy lekkim dodawaniu gazu - jeśli puchną - na bank kompresja idzie do układu chłodzenia. Aby się upewnić...
Węże dolotu to te najgrubsze. Cieniutkie wężyki są albo od układu chłodzenia (przelew do zbiorniczka), albo od podciśnienia. Mogą być też od spryskiwacza, ale zakładam że to nie te widziałeś, bo one do silnika nie idą. Jeśli to jest faktycznie wężyk podciśnienia (nie robi się gorący gdy silnik jest rozgrzany) i znalazłaś w nim dziurę, to jak najbardziej...
może to być uszczelka od egr albo uszczelka bocznej pokrywy rozrządu Te uszczelki też ktoś pewnie wymieniał podczas wymiany uszczelki głowicy ( bo musiały być demontowane) . Jak jest CO2 w układzie chłodzenia to uszczelka EGRa , uszczelka pod głowicą lub głowica (pęknięcie , nierówność ) ..
sprawdzić przewody od wewnątrz czy nie ma odwarstwienia gumy dzisiaj obejrze jeszcze raz wszystko dokładnie jeśli to nie pomoże zostaje mi złożenie wszystkiego do kupy zalanie płynem i wykorzystanie patentu kolegi na wyeliminowanie przedmuchów w układ chłodzenia :/
Jak wywaliło płyn i nie włączyło wentylatorów to z układem chłodzenia jest coś nie tak. Termostat? Czujnik? Poza tym jeżeli Ci pojawia się olej tzn że musi ubywać go w silniku.
Mierzę miernikiem, więc niby czemu źle? Od strony mechanicznej bez problemu dam sobie radę. Narzędzia i doświadczenie jest. Zdemontuje cała sprężarkę, rozszczelniając układ chłodzenia, ponieważ poprzedni właściciel dla sprawdzenia jego działania napełnił go powietrzem.
Cześć,z pewnościa nawalił termostat,wymień go bo układ chłodzenia pracuje na otwartym obiego(czyli chłodnica ciągle schładza płyn, nara pozdrawiam:)
Drodzy forumowicze, proszę mi wytłumaczyć, bo zupełnie zgłupiałem - czy układ chłodzenia ma jakiś związek z zapachem spalin? Opel Corsa 1.0 miał bardzo zabrudzony zbiornik od płynu chłodniczego który postanowiłem wyczyścić, ponieważ nie dało się już zobaczyć jaki jest aktualny poziom płynu chłodzącego. Wykręciłem zbiornik i dokładnie go wyczyściłem...
A może " zabite" rurki w chłodnicy. Sprawdź ile płynu weszło do układu chłodzenia ,a jaką ma pojemność podaną fabrycznie ,wykluczysz zapowietrzenie układu oraz drożność chłodnicy, Jak ustawiony zapłon. Zobacz jeszcze czy wąż dolny jest tak samo gorący jak górny,
Wypłucz cały układ chłodzenia z tego syfu to może i wentylator będzie się wcześniej włączał, ale może się też okazać że masz wycieki.
witam Powiem szczerze że nie mam pojęcia co było wlewane w układ chłodzenia u poprzedniego mechanika. Pewnie przydałoby się wymienić ten płyn na coś co znam.
. Termostaty sterowane elektronicznie corsa b 1.0. EEEeee ? chyba ci się z elektrycznym EGRem pomyliło ;)
bo mi z ciśnienia które rosło od temperatury cieczy wysadzało przewód do zbiornika Na pewno nie z ciśnienia od temperatury, masz przedmuch do układu chłodzenia. Czerwone pole na wskaźniku to 115-120°C i to już jest dużo za dużo. Wentylator się nie włącza bo układ jest zapowietrzony.
Mam problem z układem chłodzenia - chłodnica jest zimna, temperatura faluje, woda się gotuje. Był wymieniony termostat, przez dwa dni było ok. Chłodnica jest zimna, wentylator nie działa, płyn ucieka z zaworu sterującego płyn chłodniczy.
Jak odpowietrzyłem układ z nowym termostatem chyba narazie jest ok.Podczas jazdy temperatura osiąga około 108 stopni spada do 100 , temperatura chłodnicy na wylocie jest około 50-60 stopni.Na postoju na wylocie podnosi się też do około 106 stopni.Wentylator załącza się przy 108 stopniach.Więc chyba jest dobrze.No i musi być zalany układ dobrym płynem...
(at)Hektar Zahler Jeśli znałbym elektryka, który chciałby się bawić z takimi nietypowymi rzeczami i potrafił rozwiązać ten problem to bardzo chętnie bym go poprosił o pomoc, zapłacił ile trzeba i cieszył się że mam to zrobione. Niestety w mojej okolicy mało fachowców a ci których znam są tak zapracowani że nawet nie chcą słyszeć o takich niestandardowych...
Taki stan po pracy silnika? 1. Jeśli odkręcałaś korek wlewu na gorącym silniku, to masz więcej szczęścia niż rozumu! Poczytaj sobie, czym grozi odkręcenie korka w gorącym układzie chłodzenia (podpowiem - punkt wrzenia i jego zależność od temperatury). 2. To nic nadzwyczajnego, ale jednak nieciekawie wróży. To objaw zwiększonego ciśnienia gazów w układzie...
Witam wszystkich. Mam problem z moją Corsą C 1.0 Jakiś czas temu padła mi uszczelka pod głowicą, którą sam wymieniłem, autko jeździ normalnie, tylko że jak się zagrzeje do 90 stopni to znika mi płyn ze zbiorniczka, ale jak odkręcę korek to idzie powietrze i płyn wraca. I teraz nie wiem czy coś źle poskręcałem, czy też może być głowica gdzieś pęknięta...
Spuść ten olej i zobacz czy się nie rozwarstwia ,jeśli tak to zobacz co jest w tej warstwie poza olejem.Może być to glikol z układu chłodzenia ,jeśli tak to już wiesz że uszczelka albo pęknięcia w bloku lub głowicy ,jeśli benzyna albo olej napędowy to jak wyżej koledzy pisali.
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą zostało wykluczone na podstawie testów w warsztacie. Zauważyłem, że jesienią, zimą i wiosną w odmie pojawia się woda (nie pochodzi z układu chłodzenia). Latem odma jest sucha i nie powstaje nigdzie "majonez". Moje przypuszczenia sugerują, że skrapla się tam wilgoć zassana z powietrzem z układu dolotowego. Ale to sa...
Zaciekawiło mnie,że po odpięciu np.węża wlotu do nagrzewnicy na odp.silniku nie leci płyn. Płyn zaczyna lecieć jak obr.silnika dojdą do ok.2500-3000rpm. Mnie też by to zaciekawiło i sprawdziłbym dlaczego tak się dzieje, bo wg mnie przy odpalonym silniku płyn powinien wypływać. Nie znam układu chłodzenia w tym samochodzie, ale wygląda na to, że albo...
Dodano po 6 Jeszcze mam pytanie czy mogę zmienić sama uszczelkę pod głowica bez jakiegoś planowania i wogole jak głowica będzie cała ? Płynu chłodzącego nie ubywa? Robiłeś test na obecność spalin w układzie chłodzenia? Może od tego zacznij. Zrobisz test szczelności głowicy, ale już nie chcesz jej planować? Nawet o tym nie myśl...
Sprawdź obecność dwutlenku węgla w układzie chłodzenia. Jeżeli będzie ,to niestety uszczelka. Dodano po 1 Popraw pisownię.
Zrób test ciśnieniowy układu chłodzenia i będziesz wiedział gdzie szukać. Po drugie popraw pisownię (wielkie litery), jak i zawartych informacji w poście, bo zaraz będziesz szukał go w "koszalinie" :D
4. Przy sprawnym układzie chłodzenia nie powinno dochodzić do zawrzenia płynu czy nawet wody, nawet przy otwartym układzie chłodzenia (bezciśnieniowym). Tu się akurat mylisz, bo w oplach często temperatura płynu przekracza 100°C i jest to normalne, a woda może wrzeć już nawet od 95°C w zależności od ciśnienia.
Tylko że 5ta generacja daje pewne korzyści:) Nie ma ingerencji w układ chłodzenia samochodu, no i sama głowica ma dodatkowe chłodzenie wynikające z rozprężającego się gazu w kolektorze. A mam pytanko takie jeszcze... Czy w tym modelu corsy jest pokazywana na bieżąco informacja o aktualnym spalaniu benzyny lub gazu ?
Auto to nie dobrze ocieplony dom. Duża powieszchnia pojedyńczych szyb i spora czenstotliwość wymiany ładunku powietrza robią swoje. Autor wspomina raczej o małym aucie. Ale zgadzam się z tym ze duży silnik to dużo generowanej mocy nawet na niskich obrotach, a tym samym i ciepła. Dane o pojemnościach układów chłodzenia podałem ogólnikowo bez podawania...
Kolega widzę błyszczy.... "ura bura, szef podwóra się znalazł" Więc tak, wyjmowałeś kiedyś silnik i rozbierałeś w mak? Ile płynu jeszcze wyleci gdy goły blok mimo odkręconej pompy obrócisz do góry nogami? Wyjmowałeś kiedyś nagrzewnicę z samochodu? Ile jeszcze płynu wyleci gdy nią będziesz potrząsać? A z reguły nagrzewnica jest niżej niż wejście do niej....
Objawy: Czasami wypadają zapłony na wolnych obrotach, silnik pracuje nierówno i czasami się przydusi. Świeci pomarańczowa kontrolka silnika na desce rozdzielczej. Przypuszczam że to zawór EGR. Pytania: Jak sprawdzić działanie EGR? Jak go ominąć w układzie tzn.: czy odłączyć przewód EGR, czy też tylko połączenie elektryczne? Wiem, że ten zawór jest chłodzony,...
Masz już "letnie" auto, w którym pewnie zamulona jest już chłodnica a może i cały układ chłodzenia. Corsy słyną z przegrzewania się silników a konstrukcja atrapy ma za mały wlot powietrza. Faktem jest, że auto musi mieć sprawną elektrykę, aby należycie funkcjonowało, więc szukaj odpowiedniego włącznika wentylatora (oryginał) tj. na korzystniejszą temperaturę...
To są elementy mocujące chłodnicę, wkłada się je w takie gumowe poduszki tłumiące drgania. Do chłodnicy niczego nie dolewaj by zapchasz cały układ chłodzenia i dopiero będą jaja. Co do klejenia to mam na ten temat negatywne zdanie, wyobraź sobie że rozszczelni ci się chłodnica i zanim Ty sprawdzisz poziom cieczy chłodzącej to ugotujesz silnik. A nowa...
https://obrazki.elektroda.pl/6904433200_... 1 Rozrusznik 2 Klimatyzacja 3 Ogrzewacz filtra paliwa (silnik wysokoprężny) 4 Sygnał dźwiękowy 5 Manualno-automatyczna skrzynia biegów, automatyczna skrzynia biegów 6 Moduł sterujący silnika 7 Światła przeciwmgielne 8 Chłodzenie silnika 9 Chłodzenie silnika 10 Manualno-automatyczna skrzynia...
Nie wygląda jakby tędy miał się płyn do silnika przedostać. Tu nie powinno być połączeń. To coś luzakiem latało po układzie chłodzenia, pompa to zaciągała i zatrzymało się w tym otworze, bo dalej się nie mogło przecisnąć. Tak czy inaczej, jeżeli to jest luźne to wyciągaj to i zobaczysz co to jest. Może wąż od chłodnicy się rozwarstwił i to jego kawałek....
Gdyby masełko pod korkiem było skutkiem tego co mówisz to cały olej miał by konsystencje i kolor emulsji (kawa z mlekiem ) no i stan oleju by się podnosił.miałem kilka samochodów i występował problem masełka włąśnie pod korkiem,a układy chłodzenia były sprawne(nie ubywało płynu)Jak mniemam w skutek małego kilometrażu dziennego ,wieczorem gdy silnik...
A ja zanim stwierdziłbym uszczelkę pod głowicą, zrobiłbym test ciśnieniowy w układzie chłodzenia (specjalny przyrząd)! Autko jest z gazem i mogą różne wycieki płynu występować a co za tym idzie zapowietrzanie się układu chłodzenia i w efekcie identyczne objawy (to odnośnie "znikającego płynu chłodzącego), natomiast w kwestii "dymienia", to napisz kolego...
przyczyną było pęknięcie bloku. najprawdopodobniej poprzedni właściciel zostawił na zimę wode w układzie chłodzenia. jak woda zamarzła to rozerwało blok. Dodatkowo przemawia za tym fakt, że chłodnica była wymieniona na nówkę oraz zakamieniała nagrzewnica. Silnik wymieniłem na inny (w całości, sprawny) a głowice w idealnym stanie mam do sprzedania. Również...
wariato Bardzo dziękuje, mam jeszcze jedno pytanie. Czy są to najlepsze dostępne części na rynku? (W cenie do 5,5 tys :) ) Dodano po 7 Intel(LGA 1150): CPU: Intel Core i5-4670K-846zł Układ chłodzenia: Thermalright HR-02 -187zł, RAM: Geil DDR3 8GB 1600MHz Evo Corsa CL10 -257zł, MOBO: Asrock Z87 Extreme6 -605zł, GPU: Palit GeForce GTX770 JetStream -1169zł...
Z tego co pamiętam to sam przycisk klimy w oplu nie załącza układu, misi być włączony przynajmniej pierwszy bieg dmuchawy Źle pamiętasz.. :D ..Przycisk A/C podaje inf. do ECM o włączeniu. ECM Uruchamia kompresor i monitoruje ciśnienie A/C , w celu włączenia chłodzenia. Czasami zawór na prężarce ma chwiejny styk na wtyku . wystarczy sprawdzić napięcia...
Czy oby korek na zbiorniku wyrównawczym masz oryginalny? Jeśli tak to pewnie niesprawny. Układy chłodzenia obecnie - to układy ciśnieniowe. Korek pełni funkcję zaworu bezpieczeństwa. Ciecz pod ciśnieniem ma większą temperaturę niż po rozpręzeniu więc aby załączyć wentylator z odkręconym korkiem, musiałbyś gotować silnik ze 3 dni na stosie;) a i tak...
Witam posiadam opla corse b 1.5d mam problem z układem chłodzenia, wskażnik temperatury często nawet nie drgnie przy nagrzanym silniku czasami temperatura wzrasta do 100C.Nie załancza się wentylator dwa razy był wymieniany czujnik wentylatora.Proszę o pomoc dziękuje.
Nie chcę Cię martwić, ale wygląda to na uszczelkę pod głowicą. Przygotuj ok. 600 zł na części i robociznę, zanim rozszczelni Ci się cały układ chłodzenia, jak u mnie i wtedy jeszcze może polecieć chłodnica i kilka innych rzeczy. Zobacz jak wygląda płyn chłodniczy i olej, ale choć nic nie znajdziesz i tak może to być i pewnie jest uszczelka. Wymieniamy:...
Spuścić płyn z układu chłodzenia. Nagrzewnica jest na dole po prawej stronie nóg kierowcy i po lewej nóg pasażera. Od strony kierowcy koło pedałów odkręcasz 2 śrubki które trzymają czarny plastik. Są tylko 2 więc się nie pomylisz. Od strony pasażera są 3 z czego ta trzecia jest mało widoczna. Jest bardzo blisko plastiku od tunelu środkowego przy samej...
Szybszym sposobem, choć nie tak dokładnym jest dotknięcie węży do chłodnicy po przejechaniu ok. 2 km. Tylko jeden z nich może być ciepły (chyba dolny, ale Corsy nie jestem pewien, w każdym razie JEDEN). Jeśli lekko ciepłe są oba - jasne jest, że termostat nie zamyka obwodu a reszta - jak wyzej. Oczywiście że jest to szybszy sposób. Jednak kolega pytał...
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem znikanie płynu chłodzącego. Zawsze zalewałem zielony Borygo. Niestety będąc w trasie nie dostałem dokładnie takiego i uzupełniłem brak płynu wlewając jakiś niebieski płyn chłodzący. Następnego dnia po przyjrzeniu się dokładnie wszystkim rurom gumowym zaobserwowałem różne wycieki spowodowane albo przegryzieniem albo pękniętą...
Po wymianie uszczelki pod głowica mam problem z wentylatorem na chłodnicy. Pracuje cały czas po odpaleniu silnika nie zależnie od temperatury silnika. Po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon uruchamia się na 1 sekundę. Świeci mi się kontrolka samochodu z kluczem ale niemam żadnych kodów błędów w pamięci ECU. Czujnik temperatury cieczy jest założony...
Witam!! Kupiłem kilka dni temu Corsę B 1.0 12V z uszkodzonym silnikiem. Problem polega na tym że silnik normalnie kręci ale niestety nie odpala. Pompa podaję paliwo na wtryski, iskra jest aż miło, immo się nie świeci. Kompresja sprawdzona.. co prawda na zimnym silniku ale wynik to 1 cyl - 12, 2 cyl - 12, 3 cyl - 9. Olej czysty. W układzie chłodzenia...
Wczoraj na prośbę kolegi z forum analizowałem działanie układu chłodzenia w BMW (teoretycznie, na podstawie schematu bo pod maskę BMW nigdy nie zaglądałem). Był tam dość dokładnie przedstawiony termostat (schematycznie). Po analizie doszedłem do wniosku, że jeżeli w pozostałych samochodach termostaty działają podobnie, to większość opisywanych tu problemów...
No więc problem rozwiązany. Kolega mrc_mrc podesłał mi podpowiedź na priv, jak się okazało w pełni trafioną. Otóż winną okazała się uszczelka pod głowicą. Przepuszczała niewielkie ilości płynu do 4 gara, więc po postoju, zanim płyn zgromadzony w cylindrze nie odparował, silnik pracował na 3 gary. Łatwy sposób na sprawdzenie: za każdym razem po zatrzymaniu...
Witam, otóż mam dwa problemy, pierwszy, który jest według mnie najważniejszy to że na ścianie zbiornika wyrównawczego mam tak zwany majonez, dodam iż przed tym stwierdzeniem w zbiorniku razem z płynem chłodniczym pływał olej. Po dokładnym wyczyszczeniu zbiorniczka, układu chłodzenia i wypompowana woda z Chłodnicy przez 1-2 tygodnie zbiorniczek był czysty...
OPORNIK!!! aby nie było za póżno spróbuję Ci wszystko wyjaśnić a Ty dalej szukaj instrukcji!!! HAMULCE-zbiorniczek na pompie hamulcowej ma dwa poziomy max i min z boku zbiorniczka uzupełniasz płynem hamulcowym DOT-4 do poziomu max. Układ chłodzenia-tak samo max i min/Widoczny zbiornik wyrównawczy,połączony z chłodnicą z przodu węzykiem gumowym/ uzupełniasz...
Witam, Zastanawiam się nad montażem manualnej klimatyzacji do corsy c z silnikiem 1.0 Chciałbym to natomiast wykonac z pominięciem ECU gdyż nie ma dostępnych wiązek elektrycznych do tego (resztę już mam) Zastanawiam się nad montażem z pominięciem ECU na przekaźnikach, ew. Na uP lub układy analogowe (czujniki ciśnienia klimatyzacji, włączanie po osiągnięciu...
[Trzeba przemyśleć ile tak naprawdę potrzebujemy prądu i ciepła. Nie ma sensu produkować więcej jak potrzeba choć prąd jest w praktyce odpadowy. I nie ma sensu produkować ciepła którego nie potrzeba. Kolejna kwestia to tryb pracy pewnie lepiej było by w trybie ciągłym. Przy benzyniaku w grę wchodzi jeszcze LPG. Pytanie czy potrzeba więcej prądu czy...
.. a ja uważam.. że to prawidłowe działanie masz silnik isuzu czyli japończyk u mnie w primerze tez tak jest... po zapalaniu świece jeszcze grzeją przez chwile 4-5 minut.... widać jak gasną bo lampka np. zapali się mocniej lub przyśpieszy nagle wentylator... trzeba zwrócic uwagę. Jest to tzw .. dogrzewanie silnika aby jak jest zimny nie telepał jak...
Zdemontowałem pompę wody i zawór EGR, pompa wody jest jak najbardziej w porządku ale jest uszkodzona uszczelka, nie wiem czy została uszkodzona przy demontażu czy przy eksploatacji. Zawór EGR też jest w porządku, wszystko jest jak powinno uszczelki trzymają. Podczas kolejnej próby odpalenia silnika (zanim zdemontowałem egr'a i pompę wody) podłączyłem...
Kol. napisał coś co przeczy zdrowemu rozsądkowi.( Dziś odpaliłem corse na parkingu i po chwili gdy silnik był rozgrzany to zaczęła rosnąć dość szybko temperatura silnika w ciągu chwili temperatura osiągnęła 100 stopni )!Po chwili gdy silnik jest rozgrzany temp może osiągnąć taka temp ale tylko w temp. otoczenia ok 30*C.100*- to nie jest żadna tragedia...
Witam. Posiadam jak w temacie Opla Combo (Corsa C). Silnik zasilany benzyną lub gazem. Problem polega na tym, że jadąc poczułem jak samochód stracił na mocy.Zacząłem się niepokoić co się mogło stać. Zacząłem obserwację i tak: - objawy są te same nie zależnie jeżdżąc na paliwie czy gazie - gdy auto jest zimne (nie nagrzane) zachowuję się bez zarzutu...
1 479659 Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB cache (WD10EZEX) 1 205,00 205,00 2 546530 Procesor Intel CORE I5-4670K 3.4GHz LGA1150 BOX HASWELL - (BX80646I54670K) 1 849,00 849,00 3 567728 Asus DRW-24F1ST E-Green 24x SATA (DRW-24F1ST/BLK/B/AS) OEM 1 63,00 63,00 4 578731 Pamięć Team Group Vulcan DDR3 2400 2x4GB TLAD38G2400HC11CDC01...
Zamarznięty parownik mógł zalać gazem silnik, kolektor ssący. Trudność w odpaleniu - zalany gazem silnik to odpalanie na gazie i benzynie jednocześnie, za bogato w paliwo by łatwo odpalić silnik, typowa sytuacja zdarzająca się przy 1 i 2 generacjach gazu, przy sekwencji gaz może przedostawać się wężykiem podciśnienia parownik/kolektor/map sensor. Pękła...
Możesz zalać dowolnycm płynem- trzeba tylko wypłukać układ. Może być "zwykłe" borygo do chłodnic aluminiowych. na pewno będzie taniej.
Witam ponowie, Wydaje mi się, że problem jest dość znany, ale niestety nie wiem jak ubrać go w słowa żeby znaleźć jakiekolwiek informacje na forum (tym i innych) i jeśli powtarzam się to z góry przepraszam. W 2010 roku po czterech latach bezproblemowej pracy GA-8I945GZME-RH stanowiąca część zestawu wraz z C2D E6300, standardowym wiatrakiem Intela, Radeonem...
corsa układ chłodzić corsa chłodzić chłodzić corsa
piaggio cewka kostki brukowej thinkpad power
sklep elektroda inwerter mikrofalówki
Bezpieczniki główne w ładowarce CAT TH63 - lokalizacja i diagnostyka Parametr P26 w piecu Termet Silver Pro - funkcje i znaczenie