W kierunku jazdy https://obrazki.elektroda.pl/6588218000_...
Tak zgodzę się z Tobą bardzo dużo takich baterii. Pamiętaj dłuższa nóżka diody to jest + a krótsza - Przed diodą tak jak już wyżej wspomniałem ma się znaleść rezystor. Myślę że już znalazłeś wszystkie odpowiedzi na swoje pytania :D
Kostka steruje turbosprężarką, cylinder egr-em. Kostka do działania wykorzystuje nadciśnienie z układu doładowania. Cylinder podciśnienie, którego źródłem jest serwo. Więcej zaworów w tym samochodzie nie ma, a przynajmniej ja nigdy nie widziałem. Czasem jest trzeci zawór do sterowania klapą gaszącą, ale u ciebie nie ma takiego czegoś. 1. Raczej nie,...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaporo%C5%B...
Więc teraz przylóż w to miejsce palec rozdzielacza i sprawdź.
Tylko twarde lutowanie palnikiem jest dostatecznie mocne. Istnieje coś takiego jak przeciwwaga i koło zamachowe, które pokonują opór przy nawrocie tłoka oczywiście jak będzie bardzo szczelny układ cylinder tłok i wysokie ciśnienie to mogą być problemy ze zmianą kierunku suwu tłoka. W bardziej precyzyjnych konstrukcjach wymagany jest na przykład suwak...
Nadciśnienie w skrzyni korbowej . Przyczyną może być zatkane odpowierzenie (czyszczenie kominka to może być mało) lub luzy w układzie tłok-cylinder Pozdrawiam D
Nieszczelne zaworki lub układ tłok-cylinder-pierścienie tłokowe. Zawory odcinające masz otwarte?
Starych silników nie ustawia się na listki (chyba ze masz szlifowane przylgnie na pieskach i trzonkach) standardowo 0,25mm na ssącym i 0,30mm na wydechach. wprawna dłoń i ucho mechanika zdziała więcej niż najdoskonalsze przyrządy pomiarowe.
A ile taki katalizator może kosztować. Widziałem w necie już za około 500 zł. do przelkniecia ale są to pewnie zamienniki . Czy warto cos takiego montować? Czy może lepszy używany ale oryginał? W sumie to wolałbym zamontować katalizator i mieć problem z głowy. Emulator odbija sondę w dół znacząco poniżej podwozia i sondę kiedyś mogę zgubić. Tym bardziej...
Nie dziwię się że napisał źle. Widziałeś schematy zaprojektowane przez branżowców?
Program Bingo M zakładka Konfiguracja rubryka Typ układu zapłonowego zaznacz 6 cylindrów 6 cewek powinno wskazywać poprawnie obroty w programie.Zaznaczaj kolejno typy układu zapłonowego przy biegu na benzynie aż trafisz poprawne wskazanie obrotów,czyli 6x1,6x2,6x3.
Nie znam dokładnie budowy tego obrotomierza, a le w większości przypadków jest multiwibrator monostabilny wyzwalany z cewki zapłonowej, który generuje stały impuls o zmiennej częstotliwości. Wystarczy zmniejszyć czas tego impulsu (pojemność kondensatora) by dopasować układ do 2 cylindrów.
Myślę, że należy przeanalizować działanie tego mechanizmu i porównać konsystencję obecnego smaru na trzpieniu oznaczonym cyfrą 3 z konsystencją standardowego smaru maszynowego. Moim zdaniem... Przy opuszczaniu ramienia, płytka 2 jest odciągana w dół przez elektromagnes, a ramię swym ciężarem napiera na windę ramienia, której ruch musi zostać stłumiony...
Prawde mówiąc nie wiem bo sam jestem początkujący :D chyba może być... A tutaj link do bardzo fajnego silnika parowego z gwiaździstym układem cylindrów... jak ktoś chce moze sie pobawic :D http://youtube.com/watch?v=CFCbd55Y9aE
Witam!!jest tam układ wtryskiwaczy sekwencyjny,czyli na kazdy cylinder przypada wtryskiwacz.
Może być uszczelka pod głowica. Wyrzuca gazy do układu chłodzenia. Sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie wiadomo. Chłodnica u dołu zimna czy ciepła po jeździe? Temperatura ok na wskaźniku?
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Układ cylindrów nie ma tutaj nic do rzeczy!!! Różnica jest jedynie taka że 6cyl podaje 6 impulsów na 2 obroty wału a 4 cyl 4 impulsy. A czy to V, W, R czy H to nie ma znaczenia. Kwestja tylko który kondesator ? OK. Bazowałem na koncernie VW, gdzie układ cylindrów ma znaczenie i zegary od V6 nie podejdą do R4.
wiesiek500 , powiedział wszystko. Jest to spowodowane tym i podczas spalania paliwa w komorze cylindra oprócz CO,CO2, S2O, NOx wydziela się woda H2O. Przy każdym silniku część tej wody w postaci pary wodnej przedostaje się przez nieszczelności tłok pierścienie cylinder w rejon misy olejowej. Jeżeli silnik jest nie wygrzany to para ta pomieszana z drobinami...
Pomiędzy świecę, a przewód 1 cylindra. Co do układu wyzwalania, można użyć układu innego niż transformatorowy, popatrz jak na forum jednośladów robią lampy ledowe, do ustawiania zapłonu.
O temperaturę to bym się nie obawiał. Pozostają dwa ważkie problemy: 1. Stan powierzchni wewnętrznej główki korowodu. Jak korbowód już sporo pracował w typowym układzie łożyskowym, tj jego otwór był powierzchnią łożyskową, to na pewno jest zużyty. Trzeba to sprawdzić, ponieważ nowy koszyk z zewnętrznym pierścieniem łożyska igiełkowego musi wejść z niewielkim...
Podsumowując. Rozbiórka, oględziny, głowica do warsztatu planowanie itd., nowe pierścienie i honowanie - wiertarką (w garażu). Taki mam plan... Dobry plan? Powoli nie tak szybko. Honowanie sobie daruj. Bo zamiast polepszyć , tylko pogorszysz. Cylinder który jest używany będzie miał kształt niewielkiego owalu. Cylindry honuje się dopiero po ich wytoczeniu....
Nie ma takiego sposobu. Pozostaje ocena koloru i podmiana. Równie dobrze zapłon może wypadać kolejno na wszystkich cylindrach, z winy układu zasilania paliwem, np. przytarty rozdzielacz.
Możliwe usterki: - przepalone świece żarowe, - zapowietrzający się układ wtryskowy, - słaba kompresja na jednym cylindrze.
a efektem kopcenia może były zużyte uszczelniacze?? Nie, efektem kopcenia było brak możliwości kontroli równomierności pracy silnika zaraz po odpaleniu, chmura białego dymu (nie spalona ropa) a przyczyną były popękane pierścienie czwartego cylindra, uszkodzone przez lejący wcześniej pompowtryski, które w dalszej eksploatacji uszczelniał olej i zaczynał...
Nieszczelny jest układ cylinder-tłok-pierścienie , paliwo z komory sprężania przenika do skrzyni korbowej.
Pewnie gdybyś miał takie drgania od koła zamachowego, to już byś zatarł silnik po takim czasie, ze względu na zrywanie filmu smarnego na panewkach. Może uszczelniacz jest wypychany, może odma przytkana albo nieszczelności w układzie cylinder tłok.
Silnik o pojemności skokowej kilku litrów i poziomym układzie cylindra - starzy ludzie twierdzą że originał deutsche były na stalowych kołach, krajowe na ogumionych - tak czy inaczej drgania były straszne.
Witam, jestem posiadaczem auta Opel Astra G 1999 rok 1,8 16 V X18XE1 Falujące obroty i nie równa praca silnika na biegu jałowym zmusiły do podłączenia AutoScannera OPEL i wyskoczyły następujące błędy: 0100- Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0325 - Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1326 - Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta...
Serio? Jeśli silnik nie odpala to od razu wymieniasz cylinder? Sekcja zwłok starego układu tłok- cylinder coś wykazała?
Sprężarka o takiej mocy powinna startować bez ciśnienia powietrza na cylindrach , (sprawdż układ spuszczania ciśnienia po zatrzymaniu) Jeżeli do tej pory było dobrze ,to jeszcze należy sprawdzić sam silnik bez obciążenia. Sprężarki zwykle startują z trójkąta ,bo z gwiazdy silnik ma 1/3 moc i może nie wystartować Pozdrawiam.
Długie kable, silnik dwucylindrowy z nie najlepszym układem cylindrów i długim skokiem tłoka - gorzej go odpalić niż C360. Wszystko musi być w dobrej kondycji - od oczek przewodów, do rozrusznika.
sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
Kiedyś miałem podobny problem w 120. Silnik się gotował. Powodem był szlam pomiędzy tulejami cylindrów. Było tego kilka centymetrów. Po wyjęciu tulei i wyczyszczeniu bloku problem z gotowaniem silnika ustał.
Górna jest od 1,4 cylindra.
A ja bym go na odwrót przelał czyli na zimnym spuścił płyn , zdjął przewód na nagrzewnice z termostatu ( albo podpiąć się pod pompa w wylot nagrzewnicy tak jak kolega sugerował od razu wypcha coś z nagrzewnicy) , zdjął przewód dolny przy pompie i wtłaczał wodę od termostatu w stronę pompy. Jeśli jest szlam wokół cylindrów to może go wypcha. Co do napełniania...
Czyli u mnie jest coś z układem tłok cylinder, faktycznie czasami ciężko odpalić moją pilarkę. Czy mogą być zapieczone pierścienie tłokowe ?
Masz problem z układem zasilania cylindrów.
No dobrze, na razie podałeś ciężar tłoka, i powierzchnię przekroju cylindra, potrzebne są jeszcze takie dane, jak długość cylindra (wykorzystywana - czyli skok tłoka), ilość układów cylinder+tłok, wysokość całego układu... A co do dyskusji: czy zamierzasz dyskutować o tym, czy 2+2=4?
Witam. Szukam schematu złożenia husqvarny 357xp. Wymieniłem tłok, pierścionek, membramki i nie mogę odpalić jak podleje paliwem to odezwie się ale zaraz zgaśnie, świeca sucha totalnie. Wężyk i filterek jest ok. Dlatego szukam schematu złożenia gaźnika oraz układu cylinder-gaźnik. I jak dokładnie ma być wyregulowany gaźnik?
Gdzie ten rozdzielacz??? Co on rozdziela? Dlaczego nie próbujesz przeszczepić tego zapłonu bezrozdzielaczowego? Nie masz żadnych danych odnośnie mocy i max obrotów??? Nie muszą być dokładnie od twojego modelu. Jaki jest układ cylindrów? Rządowy, widlasty, boxer czy może ... gwiazdowy jak w samolotach?
Witam. Może już dawno temu rozpoczołem wątek.... Na jakość udaru, czy nawet na to że jest, duży wpływ ma jakość wykorzystananych narzędzi (wiertło , dłuto itp.). Niestety wstyd sie przyznać, ale to właśnie felerne narzędzia były powodem braku udaru. Przez wewnętrzny kanał we wrzecionie wypływa część powietrza z układu cylindra. Źle wykonane wyżłobienia...
Wiatr wiejący z północy na południe(na mapie z góry na dół) powoduje , że wiatraczek kręci się. Linie pola grawitacyjnego też tak biegną z góry na dół i działają na ten tłok (na ruch tłoka w cylindrze). Jak w temacie "Patent na wolną energie z grawitacji i wyporu" grawitacja jest tu odpowiedzialna za ruch tłoka, więc zamiast mówić o perpetum mobile,...
Kolego zwróć uwagę na cewki w jakim są stanie ,jeśli masz możliwość podmień.Tak jak kolega koks110 wyżej podpowiadał.Co znaczy wypadanie zapłonu na kolejnych cylindrach?Jeśli zapłon wypada to na którymś cylindrze konkretnie pokaże to Interfejs .Może także ustalić czy na świecy w ogóle pojawiła się iskra. Integracja układu zapłonowego z układem wtryskowym...
Jakie powinno być minimalne ciśnienie w cylindrze kwalifikujące układ do naprawy - wymiana tłoka kpl. i cylindra?
Nie powinno być problemem, bo przez ten cylinder przechodzi jedynie powietrze. Gorzej by było, gdyby wtryskiwacz podawał paliwo, które nie byłoby spalone; wtedy byłoby trochę zagrożeń, od rozrzedzenia oleju smarujacego cylinder, do spalania paliwa w układzie wydechowym (detonacje). Mam nadzieje, ze to auto kupiłeś za równowartość kraty piwa, bo inaczej...
Położenie silnika bokiem spowodowało, że się najzyczajniej zacierał . Dopiero położenie go w pionie jak w cc pomogło Kolega raczy głupoty pisać. Ten silnik się NIE zacierał z powodu położenia cylindrów bokiem, jeśli już to z powodów przegrzania, o co było bardzo łatwo kiedy nawalił wentylator chłodnicy a kierowca to olewał. Po za tym w CC silnik miał...
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Co wy piszecie chodził silnik na 2 cylindrach a pozostała benzyna z pozostałych niepracujących cylindrów wypaliła katalizator , z tąd piasek w wydechu i tłumik o kolorze pomarańczy. Zalało świece i taki o to skutek.
Silnik V nie pali równocześnie na 2 cylindry jak rzędówka, wszelkie rozwiązania z podwójnymi cewkami odpadają. Niektóre H-D chodzą na podwójnej cewce, a te wiadomo jaki mają układ cylindrów. "Uniwersalne" zapłony do silników H-D z katalogów wysyłkowych też współpracują z podwójną cewką. Wersje "bogate" mają nawet możliwość regulacji kąta drugiego cylindra.
Skoro błąd wypadania zapłonów dotyczy pary, a nie pojedynczego cylindra, to elementem wspólnym jest tylko układ zapłonowy. Wtryskiwacze są sterowane oddzielnie https://obrazki.elektroda.pl/7520200700_...
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Bez rozbiórki silnika się nie obejdzie. Masz luz w układzie korbowotłokowym. Na tym cylindrze. Lub nie dobrany luz tłok głowica. Przez internet nie słychać stuku.
witam na 100% uszczelka pod głowicą na postoju będzie wszystko ok , właczy ci się wentylator temp bedzie w normie , natomiast w czasie jazdy temperatura zbyt wysoka , ciśnienie z któregoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia , układ się zapowietrza i silnik się przegrzewa pozdrawiam
Dzięki za odpowiedź. Czy wystarczy wymiana pierścieni czy układu tłok/cylinder? Tylko rodzi się tutaj pytanie, wokół nowych kompresorów też potrafi być "tłusto", tam raczej wszystko jest spasowane...
Dzieki wielkie,spróbuje tak:) jak odpali dam znac.
Witam. Jak zwiększyć wydajność kompresora sprężarki? Kupiłem w necie używany - był problem z pompą powietrza (sprężarka) zakupiłem nową w układzie V - 2 cylindry średnica 65 (Allegro) - butla 100 l - od 0 - 7,5 bara (dałem nowy presostat, bo stary był pęknięty, nowy zawór zwrotny) - od 0 - 7,5 bara dobija w 5 minut 13 sekund - strasznie długo - dobijanie...
Skrzynia biegów jest smarowana tym samym olejem co elementy w skrzyni korbowej oraz układu tłok-cylinder. Są połączone w monoblok. Zatem wentylacja skrzyni korbowej siłą rzeczy jest wentylacją skrzyni biegów. Nie o to chodziło, w tych małych moto są często nietypowe rozwiązania, stąd pytanie. Chodzi o ten konkretny model i rocznik powyżej '08, najlepiej...
Są jeszcze Digiplexy z fiatów na czujniku indukcyjnym ale pewnie trzeba by oszukiwać z ilością cylindrów......
Tyle że Ty sprawdzasz szczelność pomiędzy cylindrami a układem chłodzenia. Nie oznacza to że jak jest ok (cylindry - układ chłodzenia) to może nie iść olej do płynu chłodzącego. Problem może być jedynie na połączniu głowicy z blokiem lub w chłodniczce oleju o ile to auto takową posiada.
Trzeba sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie wiadomo co robić.
Za duże ciśnienie. Zmierz jakie ciśnienie masz w układzie.
Czego na elektrodzie można się dowiedzieć. Masz wyraźnie wypadanie zapłonu cylinder numer 2. Więc kabel wn, świeca lub cewka. Co do cewki to trzeba ją oglądnąć czy nie ma pęknięcia w okolicach gniazda kabla wn dla tego cylindra. Jeżeli układ zapłonowy jest sprawny to szukamy w obwodzie zasilania silnika w paliwo lub powietrze. W paliwo to stan wtryskiwacza,...
Nie zaszkodzi, ale autor wątku wspomniał, że odpala zimą bez problemu, więc zakładam, że układ tłok-cylinder jest w porządku.
Witam! Jest to czujnik przetwornika magnetycznego i ustala położenie odkorbowe i ilość obrotów na minutę.Czujnik ten ustala zwrotne położenie odkorbowe dla każdego cylindra wysyłając sygnał do układu sterowania. Sprawdź jego rezystancje powinna wynosić 800 - 1100 omów. A swoją drogą to jeśli jest on zepsuty to wogóle nie odpalisz auta.
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
Napisałem układ tłok cylinder! więc bez zdjęcia głowic ,misy olejowej wyjęcia wału i tłoków się nie obejdzie.
Masz pękniętą uszczelkę pod głowicą, dmucha z cylindrów do układu, dlatego w oleju nie ma wody, a układ cały czas się zapowietrza i bulgocze.
Mam w ręce instrukcję obsługi, tak w niej pisze: Typ 170 A.046 Cykl OTTO Liczba i układ cylindrów: 2 rzędowy, poziomy Średnica cylindrów i skok tłoka 80x70 Pojemność skokowa 704 Stopień sprężania 8,8 Co do silnika, zamontowałem go rok temu, miał przejechane 80 000km i był po kapitalnym remoncie. Ale podczas pracy silnika uszkodzeniu uległa uszczelka...
Stare polonezy miały nawet taki zegar na desce rozdzielczej pokazujący ciśnienie oleju. Jeżeli ciśnienie to jest za niskie to może być spowodowane ono np brakiem kompresji przez tłoki Ale pleciesz głupoty ! Co ma wspólnego kompresja w cylindrach z ciśnieniem oleju w układzie smarowania ?
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Tak zachowują się często silniki mające już za sobą przebieg który spowodował nadmierne luzy w układzie cylinder, tłok, pierścienie. Dopóki silnik jest chłodny, ma lepsze uszczelnienie, które w miarę nagrzewania zmniejsza się, i to znacznie. Sprawdź jakie masz cisnienie w silniku zimnym, a jakie na gorącym. Przy znaczących różnicach będzie konieczna...
Witam, zmieniłem układ tłok cylinder o większym rozmiarze jak i korbowód, pomyślałem o wyważeniu, czy ktoś takiego praktykował? Dotąd znalazłem tylko artykuły sałka na ten temat.
To jest układ zapłonowy z tzw. iskrą traconą, jedna cewka obsługuje cylindry 1-4, druga 2-3, w momencie gdy przykładowo w 1 cylindrze następuje zapłon mieszanki, iskra skacze również w 4, gdzie kończy się suw wydechu
A dwa układy dlatego, że ten układ z zapalniczki dość szybko przytyka się jeżeli chodzi o częstotliwość. Zastosowanie jednego powoduje, że powinien od pracować co najmniej z dwukrotnie większą częstotliwością (przy kącie między cylindrami 360 stopni OWK) Ponieważ przetwornica ma za małą wydajność prądową. Może warto by porozglądać się za innym układem...
Podaj chodziarz średnice otworów w cylindrze i opisz układ zapłonowy.
W bloku KONFIGURACJA jest pozycja OBROTY>TYP UKŁADU ZAPŁONOWEGO>1 cylinder,1 cewka.2 cylindry,1 cewka.itd.znajdż typ układu aby ustalić prawidłowe wskazanie obrotów.Powodzenia.
A mianowicie kosiarka jak wyżej w układzie cylindrów V2 silnik bęzynowy Kawasaki zmajstrowane oryginalnie chyba na dwóch hallach module zapłonowym i cewkach podobnych do motocyklowych . Jeden Cylinder nie pali... świeca cewka sprawdzone hall też poprzez podmiankę pinów na module od drugiego. Moduł to Denso 21119-2120 ogólnie niedostępny w Polsce. Macie...
Nie wiem chyba jaki to silnik. Głównie chodzi o sposób zarządzania fazami pracy. Jeśli tradycyjny dwusuw z rozrządem tłokowym to przychylałbym się do braków w uszczelnieniu np wału korbowego. Jeśli silnik stał nieużywany to uszczelnienia stwardniały i zasysa powietrze do komory bokami. Usterka trudna do wykrycia. a co do dyszy to według rysunku nie...
Trzy cylindrowy w jakim układzie są te cylindry.?!?!?!?!?!?!?!?!?
Typowy objaw zużytego silnika.Nieszczelny układ tłok -cylinder-pierścienie tłokowe .Prawdopodobnie spala olej. Pomiar ciśnienia sprężania dużo wyjaśni.
Podstawowe parametry Fiat Marea Weekend 2.0 20V 147KM wyprodukowany 1997 Pojemność skokowa 1998 cm3 Typ silnika benzynowy Moc silnika 147 KM przy 6100 obr/min Maksymalny moment obrotowy 186 Nm przy 4500 obr/min Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC Liczba cylindrów 5 Układ cylindrów rzędowy Liczba zaworów 20 Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1 Średnica cylindra...
Witam. Dla modułu 4354 w najprostszym ujęciu wygląda to następująco: I_I___I______I___I______I___I w stopniach kolejno: 10-30-90-30-90-30-zostało 80 Drugi ząb (ten po 10) określa statyczne wyprzedzenie zapłonu ustawiane dla 1-go cylindra.
Dodatkowo w silnikach ze znacznym przebiegiem uszczelnienie układu tłok/pierścienie/cylinder zawdzięczasz właśnie między innymi odłożonemu w rowkach tłoka nagarowi, który w dużym zakresie działa jako swoisty kompensator luzu. Często się słyszy że "auto oleju nie brało, a po założeniu LPG" zaczęło". Czemu? A właśnie temu, że ze spalania gazu nagar praktycznie...
Jeśli jesteś pewny układu zapłonowego to , może być brak sprężania w jednym cylindrze. Przyczyna np. dziura w tłoku, wszystkie pierścienie poszły się..., konik na zaworze zacięty, pękła sprężyna zaworu, no może jeszcze coś wymyślę, ale jak masz możliwość to bez rozkręcania możesz zmierzyć ciśnienie sprężania.
W nowszych motocyklach układ obrotomierza oparty jest na TB9226, gdzie ilość cylindrów konfiguruje się zworkami. Masz może datascheet dla TB9226 ??
Twarde węże to zazwyczaj przedmuchy z cylindrów do układu chłodzenia.
Dobry dzień Powietrze wchodzi przez rozdzielacz do silownika pneumatyczny wyłącznik krańcowy B1 włączony - (tłok cylindra B1) wyłącznik krańcowy B2 wyłączony jeśli naciśniesz przycisk pneumatyczny S1 powietrze przełączy rozdzielacz i przesune tłok cylindra (do B2)- zadziała wyłącznik krańcowy B2 - przełączy rozdzielacz i tłok cylindra wróci (do B1)...
Witam . Posiadam właśnie Jawę TS 350 i chce do niej dorobić usprawnienie zapłonu polegające na usunięciu klasycznych przerywaczy . I wykonałem w tym celu taki układ : http://www.bubba.yoyo.pl/elektronik.jpg .Najpierw zmontowałem 2 układy na 2 cylindry , bez hallotronów w takim układzie http://obrazki.elektroda.net/35_12060137... I wszystko było w...
Nie ma znaczenia ile cylindrów. Zrób układ który będzie mierzył impuls do cewki z 1 cylindra. 1 cewka, 1 cylinder, 1 obrót.
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Witam, Jesli mowa o silnikach DW10TD, to wal rozrzadu jest ten sam we wszystkich. Kolo pasowe jest rozne, w zaleznosci od daty produkcji. Nie mozna jednak zmienic kola pasowego bez zmiany kalkulatora wtrysku (inna procedura identyfikacji pierwszego cylindra). Pozdrawiam, Georges
Zacznijmy od tego że takie zabiegi nie są do końca legalne. A sposobów jest kilka, od zabawy z ustawieniem zapłonu i mieszanki przez co mieszanka nie dopala się w cylindrach i jej spalanie następuje w układzie wydechowym, do montażu dodatkowego podawania paliwa w wydech i iskrownika na końcu. Ale tak jak pisałem policja bardzo lubi interesować się tak...
To chyba proste. Była ostra jazda i turbo pociaglo olej. Wcale nie musi mieć luzu. Może uszczelniacz być uszkodzony i jak jest duże podciśnienie to wyssa wszystko. Silnik zaciągnął olej, dostał się on do cylindrów. Sprawdzili stan oleju, stwierdzili brak, zalali nowy ale nie odpalił bo w cylindrach było tyle że nie miał jak tego sprezyc i nie ruszył....
Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
Cały zmontowany układ tłokowo-korbowy wkładasz od dołu bloku, jak np. w wartburgu. Cylindry na pewno mają stożkowe poszerzenia otworów dla wprowadzenia pierścieni.
Nie twierdzę, że jest to niemożliwe. Niemniej jet to bardzo trudne. I wymaga sporej wiedzy, doświadczenia i obliczeń. Była też w "Świecie Motocykli" seria o poprawie osiągów silnika Iża. Przeczytaj i zobaczysz, ile i jakiej pracy trzeba włożyć, by usprawnić silnik dwusuwowy. Prace obejmują nie tylko układ tłok - cylinder, ale też układ wydechowy, długość...
Przyczyna zawsze jest jedna, niezależnie od tego jakie marzenia miałby właściciel - brak ciśnienia sprężania, czyli zużyty układ tłok/cylinder/pierścienie. I jeszcze jedno - ten motocykl dobrze jeździ tylko z akumulatorem.
Nie "nie odpala po wymianie świec", tylko przed wymianą też nie odpalał, prawda? Więc szukaj w układzie zapłonowym. Kluczowanie cewek jest? Sygnał z impulsatora/ów jest? Paliwo dociera do cylindrów?
tuleje cylindrów szlif cylindrów głowica cylindrów
ładowarka mosfet ustawienie anteny satelitarnej cyfra cylinder simsona
łucznik ustawienie transportera daewoo lt42l2
Błąd avrdude: can't set com-state dla COM4 - przyczyny i rozwiązania Skymaster M265 nie widzi dysku zewnętrznego - przyczyny i rozwiązania