Rozszerzalność cieplna Jak się silnik nagrzeje to się nie domykają Pewnie masz zbyt ciasno ustawione
Szczotki można dostosować, choćby skrócone od mlynka do kawy. Natomiast wstawienie magnesu zamiast cewki jest jaknajbardziej możliwe, ale wymaga to pocięcia stojana silnika.
Wysłałem na e-maila kilka fotek może się przydadzą
Pamietaj tylko aby zmienić olej i filtr na dotarciu na świeży po niewielkim przebiegu.
Tak jak kolega wyżej, około 90 stopni.
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
http://www.paul.tuchola.pl/schematy.html
Zastanawiałem się na silnikiem od pralki 500W, Ja mam kompresor z traktora napędzany silnikiem 370 W, obroty 1400 z hakiem (na panewkach z lat 50 XX w.) i bije tylko do 3 atmosfer.
Sprzęgło nie robi się "co ile" tylko jak padnie. Wykazuje objawy zużycia lub zepsucia. Olej wystarczy raz w roku lub książkowo co zdaje się 100mth łącznie z filtrem powietrza a wchodzi 6,2 litra superolu. Olej w sam raz do dziadka. Skrzynia 23l, zwolnica po 1l na każdą, układ kierowniczy 1,5l. Nie wymienia się praktycznie. Tyle co dolewki go odświeżą....
Poczytaj to: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/1968... Silnik w Mf , ursusie i wózku (GPW) ten sam różnica tylko w mocy, w wózkach (nie wiem czy wszystkich ) była pompa wtryskowa tłoczkowa i inne rurki do wtryskiwaczy. Silnik ten był też w tarpanie.
Remont silnika. Pozdrawiam. Olej wycieka z pod miarki oleju tylko wtedy gdy silnik dostaje przedmuchów. Wyczyść sobie korek wlewowy oleju- wymyj w benzynie i wysusz. Może jest przytkany, służy on jako odma silnika.
jaki silnik hydrauliczny wybrać żeby ten silnik się w miarę szybko kręcił. Wybrać 60cm³ czy lepiej wziąć jakiś 160cm³. Żeby miał większe obroty, musi mieć mniejszą chłonność. Wydajność pompy w Ursusie podziel przez chłonność i wyjdą obroty silnika.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Ja zadam pytanie: czy któryś z odpowiadających widział jakikolwiek silnik z bliska? Bo widoczne na zdjęciu ubytki na krawędzi nie mają żadnego związku z możliwością uszczelnienia tulei lub jej braku. Na zdjęciach nie widać w jakim stanie jest powierzchnia przylegania tulei (i oringów), więc nie można stwierdzić czy to będzie szczelne.
A to już zależy od stanu ciągnika. Czy po remoncie? Na jakich tolerancjach wykonany? Jak wcześniej olej był wymieniany. Silnik projektowany był pod zwykły mineralny 15W-40.
Trochę chaotycznie odbywa się ta naprawa. Jakoś nie potrafię wyczytać związku działań z efektami. Chyba nie jestem pewien, czy silnik daje się uruchomić (rzęzi na jednym tłoku). Ciśnienie sprężania nie jest porywające, tylko nie wiemy dlaczego. Konieczne testy szczelności. Czyli przynajmniej próba olejowa. Lecz jeśli pracuje na jednym tłoku to pozostaje...
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
Witam mam problem, zrobiłem remont silnika, wymieniłem w nim tłoki, pierścienie, uszczelkę pod głowicą i blok silnika. Dzisiaj już po zalaniu nowego oleju i nowej ropy, przeczyściłem filtry oraz wyregulowałem klawiaturę. No i chciałem go dziś odpalić, ale tylko kręci i nic. Nie wiem co teraz zrobić. Bardzo proszę o pomoc? Czy dobrze ustawiłeś rozrząd...
Pomocna może okazać się wymiana osi dźwigienek zaworowych oraz wymiana (z odpowiednim rozwierceniem) tulejek dźwigienek zaworowych. Mniej oleju będzie pod pokrywą zaworową i mniej oleju ewentualne przedmuchy będą unosić do góry przez korek. Sam korek po tym zabiegu można wypalić - udrożnić.
Mam jeszcze pytanie, czy śruby łożysk głównych wału wymienić na nowe czy dać te które były, nie mają fabrycznie zabezpieczeń i nie wiem czy wkręcić na niebieski klej czy bez kleju. Jak się teraz to robi? Żadnego kleju się tam nie daje bo nie ma takiej potrzeby.
Mam pytanie a w jaki sposób połączyłeś silnik C330 z Zetorem K25 zastosowałeś jakiś łącznik ?. Mam ten sam problem z wałem zetora i zastanawiam się czy nie lepiej dać tam silnik od C330.
Jedynie co mnie zastanawia to przy filtrze powietrza słuchać takie dziwne ssanie Może to być nieszczelność pomiędzy filtrem a głowicą (uszczelka), chyba, że świca żarowa wykręcona. Takie coś widziałem, gość wykręcił i zatykał drewnianym koreczkiem. Wykręcił po to by psikać tam samostart. Było to akurat przy Raku ale silnik ten sam.
Czasowe grzanie świec to fajne udogodnienie. Tylko trzeba skombinować przekaźnik czasowy od jakiegoś diesla. Wszystko fajnie tylko czas za krótki, te świece tak szybko się nie nagrzewają. Poza tym po co w tym ciągniku w ogóle czasówka do świec? Przecież ten silnik wymaga podgrzania świec tylko zimą przy pierwszym uruchomieniu, później już nie trzeba....
Sprawdź czy silnik obraca się lekko jeśli tak to możliwe że fiksuje ci rozrusznik. Jeśli z dużym oporem to niestety trzeba szukać dalej.
Problem z odpalaniem to nie to samo, co problem z zazębieniem. Starty wieniec objawiać się będzie zgrzytami, przepuszczaniem na zębach, swobodną pracą rozrusznika. Ale tylko podczas rozruchu. Wieniec nie bierze natomiast udziału w pracy silnika po jego odpaleniu. Więc jeśli silnik gaśnie, trzeba nim długo kręcić, a samo kręcenie nie jest zakłócone,...
Masz silnik od C 4011 z dwoma filtrami, jeden główny szeregowy a drugi bocznikowy. Najprościej zakupić zestaw - podstawa filtra wymiennego URSUS c-4011 0204 za 150 zł. Nie wystarczy zmienić samej obudowy, będzie rozsadzało filtr.
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
jacekwask -- mam problem czy tuleje mają wystawać z bloku czy mają być równo--trzeba nabić do oporu,powinny być równo.
Niestety, ale po każdym zdjęciu głowicy trzeba sprawdzić i ew. ustawić luz zaworowy. Natomiast, jeżeli nie był ruszany rozrząd lub pompa wtryskowa, to nie ma potrzeby ponownego ustawiania kąta wtrysku. Oczywiście, jeżeli przed remontem silnik pracował poprawnie.
To masz silnik do naprawy.
Sprawdz czy masz termostat w obudowie zamontowany i sprawny. Wlepić ostrzeżenie za pisanie bredni ? co ma tu termostat wspólnego, jeśli silnik utrzymuje temperaturę?
Spalin nie cofa idą kominem ale jak odpalam silnik słyszę dziwny dźwięk tak jak by powietrze biło w filtr powietrza a odnośnie zaworów sprawdziłem szczelność sam remontowałem silnik . rozrzad ci nie uciekl na walku albo jakims kole posrednim?
Przy prądnicy w większości przypadków "plus" był na masie, więc trzeba będzie inaczej podłączyć akumulatory, tak aby na masie był minus. Dla rozrusznika obojętnie czy jest zasilany plusem czy minusem, to szeregowy silnik prądu stałego. Jeżeli to będzie alternator z wbudowanym regulatorem napięcia to żarówkę od ładowania podłączasz do wyprowadzenia na...
Na pompie dokręć na docelowo, a na wtryskiwaczach przykręć ale zostaw lekko poluźnione. Jak pompa wypchnie powietrze (zacznie tryskać paliwo z nakrętek), to dokręć i silnik powinien złapać od kopa.
Po objawach - skupił bym się nad gumowymi oringami pełniącymi rolę uszczelnienia woda - olej u "dołu" cylindra. Często ulegają wytopieniu jeśli zimą odpalamy silnik bez wody twierdząc: "a u szwagra to i 15 minut wczora bez wody traktor chodził i nic się nie stało" . Również nieumiejętne prasowanie cylindra w blok może spowodować uszkodzenie tych oringów,...
Zajrzyj do postu nr.5 Paramerty pompy: Objętość geometryczna: 19,50 cm3/obr. Wydajność: 25,70 dm3/min (1500 obrotów) Prędkość obrotowa: 800 - 2500 obr/min Ciśnienie nominalne: 12 MPa Ciśnienie maksymalne: 15 MPa Tutaj coś o silnikach: http://www.sauer-danfoss.com/stellent/gr...
Więcej otworów to lepszy obieg, ale sam nie wiem kiedy którą z tych uszczelek zakładać. Jedynie wiem kiedy grubość 1,2mm, a kiedy 1,5mm - to zależy od wysokości wystawania tulei. Może co do ilości otworów to niech się wypowie tutaj któryś z doświadczonych mechaników.
Kopci na biało w trakcie tego kręcenia? Paliwo w przewodach pompy jest?
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
odp typu ,,oddaj do mechanika" w niczym mi nie pomogą. Z dociekania "czemu to tak się zrobiło" po lakonicznym opisie, też nic nie będzie. Generalnie przyczyna wyjściowa jest jedna - z jakiegoś powodu dochodzi do tarcia pomiędzy czopem wału, a materiałem ślizgowym panewki. Ten się uplastycznia i wręcz przylepia do czopu - na skutek zwiększonego tarcia,...
kolego zależy jaki alternator od poloneza (w starych modelach były takie z osobnym regulatorem przykreconym do nadwozia a w nowszych regulator był przykrecony/zespolony z alternatorem (tylko sie upewniam) to po pierwsze a po drugie czy przypadkiem w c330 nie masz + na masie??? bo wtedy trzeba przerobić kilka rzeczy. a prądnice to sie tak sprawdza że...
Jak zgasisz silnik i chcesz wyłączyć bieg to masz wciśnięte sprzęgło czy próbujesz to bez niego zrobić? W C-360 wodziki luzują się na nitach i wtedy biegi mogą ciężko się zmieniać.
U mnie w Zetorze 3011 to leciał dym z korka gdy się silnik grzał ale skoro tak jest od samego startu to nie wiem co się możne dziać... :)
Nie jest. Toporne, ociężałe, wolne bydle, brak biegów do pracy w polu, kiepski podnośnik, niezbyt ekonomiczny. Jeśli już szukasz ciągnika w granicach 80 koni to lepiej mtz-ta poszukaj. Z wagą zlecisz poniżej 4 ton co czyni go bardziej uniwersalnym i jakiś czas możesz ganiac z maszyna,i z 60-ki, biegów do pracy w polu cała masa, części tanie, silnik...
hmm Wytarty wałek rozrządu nie bardzo. (mniejsze krzywki ni powoduj większego otwarcia zaworu tylko przeciwnie i do tego jest regulacja luzu.) Cały silnik był robiony czy tylko głowice? Może źle ustawiony rozrząd o 1 ząbek. :D
Odłącz przewód od kontrolki co dochodzi do alternatora,jeżeli kotrolka która się pali przy wyłączonym kluczyku zgaśnie ,to wina alternatora.Sprawdź czy na tym zacisku ,gdy silnik zgaszony jest napięcie.Powinno go nie być.
Niezbyt pomocna odpowiedz. Nie posiadam informacji ile wynosi w 7242 ale w 8641-117414, inna konstrukcja silnika przy temp. oleju 80 stopni i obrotach znamionowych to 0,2-0,5 MPa a przy 750 obr 0,05 MPa. Dla 4003, silnik podobny ciągnika ursus c-360 przy 2200 obr wynosi 4,0-,5 MPa a przy najmniejszej liczbie obrotów 1,5 MPa. Trzymał bym się raczej wartości...
Oczywiście że koło pasowe napisałem zamachowe ponieważ pasowych jest kilka:) Macie może dobry pomysł i sposób aby wykasować luzy na tylnych kołach w 4512. Nigdy tego nie robiłem a luzy są dość duże boję się żeby się nie skończyło na remoncie satelitów... z góry dziękuję
Głowica do remontu, skrakciała tuleja osadcza wtryskiwacza. Albo i sama głowiczka pękła... A co ciśnienia oleju, to wypadało by go wymienić, razem z filtrami, jeśli sie nie poprawi, to najtańszą opcją jeszcze jest wymiana pompy. Jeśli nie pomoże, silnik do kompleksowego remontu.
Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Palić na popych.
Witam, posiadam Ursusa 1634, silnik ZTS Martin, 1998 rok. Ostatnio miał problem z zapaleniem, dymił na biało. Wymieniłem filtry, przepompowałem i wtedy zapalił, lecz cały czas dymił i nierówna praca silnika. Następnego dnia już nie chciał zapalić, pompa wtryskowa podaje paliwo, wtryski sprawdzone u pompiarza są ok. Głowica zdjęta bo myślałem że uszczelka...
Tak należy rozpołowić ciągnik ale nie w miejscu gdzie łączy się silnik ze skrzynią biegów tylko dalej gdzie łączy się skrzynia biegów z obudową tylnego mostu. Przy rozjeżdzaniu trzeba uważać na łożysko igiełkowe które się rozsypie po rozjechaniu i część igiełek na pewno wpadnie do skrzyni biegów.
Generalnie we Władku zmiany wchodziły na bieżąco, co roku coś zmieniali. Numery katalogowe części silnika zmieniały się pomiędzy D21, D144 i D37. Około 1995 roku zrobili większą modernizację i wówczas silnik nazywał się D-120. Głowice nowy typ weszły ok. 1990 roku, czyli wersja ze świecą żarową. Tylko że wówczas głowica ma wystające zawory (jak w C-330)...
Jeżeli wydmuchuje olej wlewem silnik do remontu ma przedmuchy. Co do wyciekającego oleju wymieniałeś tarczę i nie sprawdziłeś skąd cieknie? Skąd wycieka łatwo sprawdzić jeżeli olej wyciekający jest czysty - ze skrzyni, jeżeli czarny z silnika. Dobrą praktyką jest przy naprawie skrzyni wymienić uszczelniacz silnika (jeśli występuje) i uszczelniacze wałków...
(najczęściej osiąga tak z 60 st. i dalej już nic) To znak ,że termostat się otwiera za wcześnie, powinien się otwierać się 100°C, a zamykać przy 80 °C, tak mi się wydaje. Czy jesteś pewny ,że ten termostat jest ? Bo jeśli go nie ma to ta żaluzja w zimie niewiele ci da. Żaluzję zakładaj tylko wtedy gdy termostat jest OK. Jeśli silnik jest niedogrzany...
Nie jesteś pierwszy który po remoncie spodziewał się szalonego przyrostu mocy. Kiedy był robiony remont, czy silnik njest porzadnie ustawiony, czy reszta nie podlegajaca remontowi jest sprawdzona? Filtry, zasilanie paliwa. Możliwe że przed remontem ciągnik nie miał takiej straty mocy jak by sie wydawało.
Odkręcaj śmiało tyko z wyczuciem żeby nie urwać. Na zimę nie możesz zostawić wody w silniku bo to jest 100% gwarancja na pęknięty blok silnika i kosztowny remont. Zalej silnik płynem mrozoodpornym, a jeżeli w zimie nie będzie chciał odpalać przy niskiej temperaturze to pozostaje codzienne wypuszczanie wody i zalewanie gorącą wodą min. 80*C. Jak spróbujesz...
Jak na razie bardzo mi się podoba turbina od bmw e34 525 tds ona będzie wstawać już przy obrotach niemal biegu jałowego, chłopaki na forum golfa wkładają do silników 1.6/1.9 i wstaje bardzo wcześnie, już praktycznie przy obrotach około 2000rpm można na niej uzyskać max ciśnienia doładowania. TD04-11 potrafi wstać poniżej 2500obr/min w 1.6??? Jakie...
A jak przelew z orbitrola? Gdzie jest podpięty może nie do zbiornika. Dodano po 45 Może orbitrol jest bez zaworu przelewowego, co tam kupiłeś pochwal się.
Cała ta dyskusja zbacza w stronę "Commodore, czy Atari?". Nie, raczej nie, bo tamte maszyny były porównywalne... Raczej "Czy lepiej mieć wyścigówkę, terenówkę, ciężarówkę czy ciągnik rolniczy?". Bugatti 16.4 Veyron ma silnik 1000 KM, ale nie zaorze pola jak Ursus C360 z silnikiem 50 KM. Nawet nie da rady na to pole dojechać, chociaż ma 20 razy więcej...
Witam Mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju w silniku Ursus C-360. Mam C-355, lecz silnik jest od C-4011 i jeszcze ma dwa filtry oleju kubki. Ciągnik remontowany itd., lecz ciśnienie było strasznie małe na rozgrzanym silniku, bo na wolnych obrotach potrafiło zejść nawet do 1. Postawiłem na pompę oleju, była stara, nigdy nie wymieniana. Kupiłem typową...
sorki mam pytanie czym różni się ursus c325 i c328 z góry dzięki za pomoc
sprawdź czy nie jest za mocno dociśnięty daszek w filtrze to bywa najczęstszą przyczynom u 30-tki i objawia się najczęściej większym dymieniem i jest deko słabszy najlepiej zdejmij daszek i sprawdź
Prawdopodobnie masz problem ze słabo łączącymi klemami akumulatora, ewentualnie ze słabą masą przewodu masowego akumulatora. Akumulator ma za małą pojemność, zalecany to 120 Ah, w praktyce min. 70 Ah jeżeli silnik odpala bez problemów ale to zawsze odbije się na krótszej żywotności. Rozrusznik przy normalnym kręceniu pobiera 300-350 A, przy czym podgrzewacze...
silnik pracował około godziny a motogodziny nie drgneły nawet
Kopie tak troszkę i patrząc na silnik skody 706 rto końcówki na pewno nie będą pasowały. W tym silniku wtryskiwacze są umieszczone pionowo lub prawie pionowo w głowicy a w 60-ce pod kątem. To wymusza asymetryczne rozmieszczenie otworów w końcówce. Bardziej zbliżony jest silnik skoda 706 MTS. Coś tu jest przymiśkowane i prędzej bym powiedział że ktoś...
Nie wiem czy spawanie bloki coś da ...
Witam Wracam do tematu z tym ciśnieniem, kupiłem następną nową pompę, dzisiaj rozsiewałem nawozy, zimny silnik 3 bar, przy dość dobrze rozgrzanym silniku ciśnienie oleju na wolnych 600 obr. ciśnienie spadło na 0 bar, spotkał się ktoś z takim problemem?
Witam Podczas długiej pracy na wyższych obrotach prądnica może być znacznie ciepła ,niż w innych warunkach pracy.Możesz sprawdzić wówczas ładowanie czy nie ulega przypadkiem zmianie.Myślę ze łożyska masz dobre (cicha praca prądnicy),co również wpływa na jej temperaturę.Istotna sprawa czy nie są zatkane otwory przez które jest chłodzona,również te na...
Mój ojciec w swoim ciągniku też miał problem z czujnikiem ciśnienia oleju(oryginalny działał wiele lat, a następne co chwile się psuły). Najgorsze było to że nie dość, że trzeba było kupować nowy to nigdy nie było pewności że ciśnienie jest w porządku. Po którejś awarii czujnika ojciec kupił wskaźnik ciśnienia od c 385 i przewody. Trzeba było dać dotoczyć...
Macie racje zejda sie poniewaz silnik jest czterocylindrowy i dla kazdego cylindra dane suwy przypadaja w innym czasie,lecz dlaczego ciagnik dymina czarno? Wtryskiwacze nowe,pompa po regeneracji,wszystko posprawdzane chodzil jak zegarek az mu cos odbilo dymi na czarno iniema sily filtr powietrza w porzadku niemam juz pomyslow comoze byc
Aby w C-330 zamienić przewody gumowe to trzeba się nieźle natrudzić, więc myślę że to nie wchodzi w rachubę. Zapowietrzony układ też odpada bo sam bez problemu się odpowietrza i to zaraz po zalaniu wodą. Z takimi objawami w C-330 nigdy się nie spotkałem. Jeszcze pytanie, czy wskaźnik temperatury właściwie wskazuje i czy w ogóle woda się gotuje czy nie?...
Olej był kupiony superol luzem dlatego nie wiem jakie miał oznaczenie, ale mnie chodzi o to czy nie za duża jest różnica ciśnienia między zimnym silnikiem a nagrzanym bo wynosi prawie 3 atm. Na zimnym jest 4 atm. a jak się zagrzeje to spada do 1atm. prosiłbym o podanie mi odpowiedniego oleju. Jeżeli chodzi o silnik to nie tak dawno miał robiony szlif...
Silnik jest z 30-ki i do filtra bączka można chyba jedynie sitko kupić. Jeśli się tylko nie obraca to magistrala jest zasilana w olej jest on jedynie niefiltrowany. Można bąka zamienić na Pełnego przepływu sa dostępne przystawki z tym że nie ma w niej dodatkowych wyjść na chłodnice oleju. Jeśli mnie pamięć nie myli w podstawie bąka powinien być wkręcony...
O zapłonie i rozrządzie napisałem trochę wyżej.Proszę czytać uważniej :|
Silnik łapie na dwa gary czy puka na jednym? mogłeś to wywnioskować po kolektorze wydechowym. Najlepiej odpal bez kolektora i patrz który garczek tak dymi. Wykręcić ten wtrysk, wkrec go na przewód cisnieniowy i kręci rozrusznikiem- zobaczysz czy padnie pyli. Biały dym to nie spalony olej napędowy wymieszany z powietrzem. Ja stawiam na kompresje, zaplon....
Pompa nowa firmy hydrotor, chociaż coś w tym może być bo w piątek nim chwilę jeździłem żeby się zagrzal do tych 60 stopni to ciśnienie spadło do 4,2at wczoraj też było 4, zgasiłem, po pięciu minutach odpaliłem i 3at. Przy obrotach 1500 daje około 5at na ciepło. To takie buble dzisiaj robią? Nowe trzeba mierzyć? Przymierzałem tylko panewki na wał i...
ale znajomi i koledzy z pracy doradzali, że lepiej kupić dwa bo większa wydajność będzie czy coś niż jeden. Czysta fizyka. Jeśli kupisz akumulatory 2x6 V 165 Ah to parametry zestawu będą 12 V 165 Ah czyli identyczne jakbyś zakupił akumulator 12 V 165 Ah. Przy łączeniu szeregowym dwóch akumulatorów pojemność nie sumuje się i zostaje taka sama jak pojedynczego...
Są pewne tendencje do stukania w poszczególnych miejscach ale zbyt sztywno bym się tego nie trzymał. Ogólnie pierwsze szuka się mechanizmy do których jest najłatwiejszy dostęp. Jeśli słychać metaliczny stuk w cylindrach i najbardziej pod obciążeniem to pierwsze sprawdził bym kąt wtrysku. Zbyt wczesny wtrysk ma właśnie takie objawy. Stukanie zaworów...
Ech. Człowieku, poco podnosić ciśnienie. Zawory o których piszesz ograniczają tylko MAKSYMALNE cisnienie. I tylko wtedy działają. Na wolnych obrotach zawsze będą zamknięte. No chyba że odpalisz silnik przy wielkim mrozie, i wtedy zawór słychać nawet na wolnych obrotach. Pisałem ci, że mi zdażyło się takie coś-- po złożeniu i chili pracy spadło ciśnienie....
Nowa teoria z tym olejem. Jak silnik bierze olej to dymi na niebiesko-szaro. Nie spalone paliwo dymi mocno na czarno gdyż jest to spalanie nie zupełne, czego skutkiem jest sadza!! ON także dymi na niebiesko ale tylko wtedy gdy zostaje za słabo sprężony z powietrzem- wcale nie dochodzi do samozapłonu. Jeszcze raz sprawdź ustawienie "zapłonu" Weź pod...
Powiem szczerze nie jeździłem 4514 więc nie wiem czy ma blokadę przodka ale wątpie by miał. Jeździłem trochę 4512 i powiem jak ktoś kocha angole to okey , a jak nie to lepiej niech kupi coś metrycznego . Dla polaków założono na dokładkę sprężarkę która non stop pracuje i jaka by ona nie była to z czasem wypieprza z niej tyle oleju że szok , rozrusznik...
Witam.Panowie problem jest problem. Czy czytaliście wypowiedz kolegi Kazo79 ? tam jest wszystko napisane co potrzeba.Widze ze jest wkoło wałkowana sprawa co moze być.Sami w garażu przy pomocy Vag'a czy innych ustrojstw nienaprawicie silnika.Do tego jest potrzebna WIEDZA,NARZĘDZIA,MASZYNY.Krótko mówiąc samochód musi trafić na warsztat jesli chcesz tym...
http://obrazki.elektroda.net/60_12890685... Wrzucam, do oceny szanownych kolegów, moją dziś ukończoną konstrukcję kompresora.. Konstrukcja składa się w ok 99% z części z odzysku. Sprężarka hs 11 model stosowany w Ursus C-330, prawie nowa, duży zbiornik ciśnieniowy od stara, mały od C-330. Wyłącznik ciśnieniowy pochodzi od dość popularnej w...
A myślał ktoś o silniku z multicara M22 2-cylindrowy chłodzony powietrzem?
Witam posiadam ursusa 1614 z turbiną. Mój problem polega na tym ze od pewnego czasu temoperatura silnika cieczy chłodzącej jest na poziomie 70 stopni czasami nawet niecałe 70 zawsze temperatura dobijała do tych 80 a teraz od razu nie chce ogólnie ciagnik ma cięzko sie rozgrzać zanim wejdzie na to 70 stopni mija duż oczasu nawet poidczas ciezszych prac...
Trochę licha pora na sprawdzanie gdzie go przegonisz Sprawdź czy wajcha stawia opór czy lata dookoła Jak lata dookoła to na bank wzmacniacz zaspawany wtedy pipa Jak stawia opór to nie zaspawany ale musisz sprawdzić dalej najlepiej by olej w skrzyni był trochę ciepły bo na zamrożonym oleju to nawet sprawny może nie działać no i zaczepić mu coś do tyłka...
Czy coś się stanie jeżeli będę jakiś czas jeszcze jeździł z tym olejem? Bardziej garące spaliny, iskry z tłumika bo się sadze wypalają. Zobacz czy ci w silniku nie ubyło oleju. Teraz masz silnik HPI ze scanii. Tam z kolei spaliny lecą do baku i to fabryczne rozwiązanie.
He he he. Proponuje zmienić mechanika. Przypuszczem że gościu DOKŁADNIE wie co schrzanił i kit ci wciska.
Witam. Piszę z zapytaniem może ktoś miał taką przygodę w ursus c 4011 ciągnik odpala wszystko bez zastrzeżeń chodzi równo lecz po rozgrzaniu silnika czuć że silnik wchodzi w wibracje aż całe blotniki z przodu chodzą i jadąc na pełnych obrotach słychać że coś stuka w silniku. Na pewno coś w silniku bo całe sprzęgło było robione nowe i myśleliśmy że sprzęgło....
Prawa ma 3 pozycje. Licząc od dołu są to: żółw - luz zając. Lewa jest od womu i pompy, ale nie pamiętam ilości pozycji. Na Twoim miejscu rozkręciłbym 3 środkowe zatrzaski i ustawił wodziki na środku. Te 2 skrajne zatrzaski są od wyżej omawianych dźwigni i ich nie rozkręcaj. Nie narobisz się przy tym, bo to jest kilkanaście minut roboty. Jeśli to nie...
Witam Mam problem z silnikiem od wycieraczki przedniej ciągnika. Chciałem go wykorzystać w pewnym celu , wykręciłem go i przy sprawdzeniu czy wogóle działa ( w traktorze nie był podłączony przez minimum 5 lat ) nie było reakcji. Sprawdzałem go napięciem 12V , prąd regulowałem od 0,5 - 2,5 A ale też nie było reakcji. Po otworzeniu niestety sam sobie...
Kolego odkręć wszystkie korki akumulatora i zewrzyj rozrusznik na krótko,jeśli będzie gazować w którymś akumulatorze to do wymiany.Druga sprawa to słaby styk przewodów .Wyczuwalne ciepło na klemach lub przewodach świadczy o słabym styku.
Ursus C-360 moc 50 KM a momentu 190 Nm. Ursus C-45 silnik niskoprężny moc zaledwie 45 KM ale moment obrotowy 486 Nm i zobacz na YT ile to ma uciągu 6 skib nie robi wrażenia nawet 10 skib pociągnie. Dlaczego teraz nie buduje się takich silników bowiem przeniesienie dużego momentu obrotowego jest bardzo kłopotliwe. To o co kolega tak walczy to ciągniki...
2 wystające bolce. W jaki sposób podłącza się taką prądnicę? Wyjście ładowania i wejście wzbudzenia łączysz razem i do plusa a minus do obudowy.
jasiek1122 może kiedyś ursus się wybije i bedzie ursus>zetor;] licze na to Jednak;Mam pytanie czy dla ursus 3512 1300mth 2000mth to dużo? Ile silniki wytryzmują bez remontu?
Został Władek u mnie po byłym gospodarstwie 5ha. Wszystko puściłem w dzierżawę. Zostawiając sobie 40 ar za domem i do tego jest yen ciągnik. Jednak potrzebuję większy do ciągnięcia przyczepy. Co wożę w sumie nie ważne jednak władek i 4 tony latem jako tako. Zimą to już problem. Tak więc remontuj przynajmniej wiesz co masz. Tym bardziej że potzebujesz...
Stuki pojawiają się jak by z wolnych obrotów dodaje się gazu to w tedy słychać stuki, wymieniane były głowice bo silnik był zamrożony również, zawory też były ustawione według książki możliwe jest że pompiarz źle ustawił wtryskiwacze?
rozdzielacz nowy wiec raczej odpada zresztą na starym było podobnie cylinder + pierścienie i tłok nowy i zaraz po wymianie też wiele lepiej nie było a ten zawór bezpieczenstwa to jest w którym miejscu?? dodam ze jak silnik chodzi na wolnych obrotach i ustawie dźwignie w poł srodkowe czyli podnoszenie przyczepy pompa zaczyna wyć i silnik przygasa czyli...
silnik ursus ursus silnik budowa silnik ursus uszczelni silnik
nawigacje firmware schematu lestar dewalt bateria
podłączenie zasilaczy serwerowych saeco xelsis
Amica WA1S610 CLiSE – silnik nie obraca się, brak obrotów bębna, inwerter Logic Drive, BLDC Toyota Auris 2013 – blokada drzwi po włączeniu stacyjki, aktywacja autolock, Techstream, moduły CAN