Nie chodzi mi o uszczelnienie, lecz o wyciszenie przyczyną są wszechobecne luzy na kołach zębatych, łożyskach, mechanizmie różnicowym Żaden dodatek nie uszczelni inie wyciszy luzu międzyzębnego.
Niektórzy właśnie kombinowali z montażem normalnego Simmerringu w miejsce labiryntu, z tego względu iż rozwiązanie oryginalne jest dość archaiczne i skutkuje wyciekiem oleju/poceniem się. Wał korbowy chyba jest na tyle utwardzony na tej powierzchni aby mógł współpracować z uszczelniaczem, nie powodując wycierania się powierzchni. Dopiero w 1990 roku...
Zdemontuj chłodnicę ułóż na płasko, zalej wybraną substancją i potem po wylaniu i przepłukaniu karcherem w środek uszczelniając włożona lancę (pulsacja zrobi swoje). Cokolwiek tam pozostało wyleci lub pozostanie na wieki.
Biały dym podczas rozruchu świadczy o niezapaleniu się oleju napędowego. Skutkiem tego jest niemożliwość uruchomienia silnika. Jeśli to wszystko nastąpiło po kapitalnym remoncie to nie masz się czym martwić. Po dotarciu uszczelni się tłok+pierścienie+tuleja. i biały dym na pewno ustapi. Niebieski dym to objaw brania oleju przes silnik, też ustąpi po...
W jakim sensie wadliwe uszczelnienie arterii olejowej
Każdy przypadek jest inny, nie ma jednej rady na rozwiązanie wszystkich problemów. Najlepiej by było zakołkować albo wymienić blok silnika, ale to trochę kłopotliwe. Jeżeli chodzi o klejenie z zastosowaniem kleju za 20 zł to na zasadzie "albo się uda albo nie" mała strata jak nie wyjdzie. Trzeba eksperymentować, zawsze to taniej niż kapitalka silnika,...
Jak zrobisz test ciśnienia i jak będzie małe to możesz zrobić test olejowy. Przed pomiarem polać cylinder przez otwór po wtryskiwaczu olejem. Olej uszczelni na chwile pierścienie. Jak ciśnienie wzrośnie to znaczy ze pierścienie puszczają, jeśli nie to zawory.
Mogłeś zrobić od drugiej strony, lepszy wgląd ale z tego co widać to to samo co na korbie chociaż słaba jakość. Na tą chwilę składanie tego w takim stanie niestety mija się z celem. Swoją drogą masz pęknięty blok na siedlisku tulei i wyżarte gniazdo pod uszczelniacze...
Dzięki za informacje. Sprawdzałem ten 2418M506 — to jest uszczelniacz zaworów wydechowych, w zasadzie gumowy zgarniacz bez sprężyny na trzonku. Do zaworów ssących znalazłem numer 2418M518 — posiadają one sprężynkę na trzonek. Aczkolwiek Perkins produkował masę części różniących się wykonaniem i oznaczeniem części zamiennych, będzie ciężko...
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Po pierwsze w silniku Fetora nie stosuje się podkładek uszczelniających/miedzianych pod wtryskiwacze, ponieważ zastosowano tam rozwiązanie uszczelnienia metal/metal na stożku. Stosowanie podkładek skutkuje podniesieniem wtryskiwacza i zaburzeniem dokładności rozpylenia paliwa w komorze spalania. Ma to sens jedynie w przypadku nadmiernej korozji powierzchni...
Hmnn Zakładając że podczas składania silnika nie został popełniony żaden błąd. Dylikatny wyciek oleju (ale bez przesady) to normalne zjawisko w takim ciągniku w momencie docierania silnika, w pierwszych godzinach pracy. Wiem to z własnego doświadczenia. Nie ma co wtedy patrzeć na spaliny bo skoro pluje olejem to wiadomo że spaliny koloru niebieskiego....
musisz wyjac pompe wtryskowa i wymiwnic uszczelniacz z przodu pomy sprawdz jeszcze czy w pompie jest olej czy ropa bo jezeli ropa too pompka zasilajaca puszcza lub sekcje
Więc masz odpowiedź...wymienić pierścień uszczelniający od strony silnika na wale.
A kolega dobrze założył pierścienie uszczelniające na tłokach? To że nie jest dotarty to jedno ale olejem pluć nie ma prawa.
Nr. 9 nie sądzę,to uszczelniacz pompy .Ty masz wyciek między pompą a silnikiem i na pewno wycieka czarny olej czyli z silnika , a czy jest jakaś uszczelka czy oring na części nr 5 bo nic tam nie widzę.
Mów za siebie. Ja akurat znam bardzo dobrze PRAWDZIWĄ historię i właśnie dlatego pomogę. https://obrazki.elektroda.pl/7678405300_... Jeżeli tam jest silnik Perkins to przychodzą takie uszczelniacze. Założyć można bez problemów.
Witam. Czym można skleić blok w C-360 o strony pompy paliwa.
Musisz uszczelnic pompę.
Wymieniłem w pompce paliwa tłoczek ręczny ponieważ był nieszczelny i jest poprawa. Zapala szybciej ok. 20-30sec. kręcenia rozrusznikiem. Na ciepłym silniku pali bez problemu. Zgodzę się, że może być zużyty zaworek przelewowy pompy wtryskowej wymienię go i dam znać. wpsowa692 - nie chodzi o całkowite cofanie się paliwa do zbiornika tylko o zapowietrzenie...
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
http://topagra.eu/ursus/mf255/blok-silni... no i gdzie te oringi ?
Na zimnym silniku będzie większe ciśnienie, w miarę rozgrzewania będzie spadać,ale nie powinno spać tak drastycznie z 4 do zaledwie 1 at Jeśli silnik miał remont robiony nie dawno to jeszcze jest kwestia dotarcia(silnik musi się spasować,uszczelnić,chyba że nie był dobrze zrobiony remont?).
Nie przesadzajmy panowie. Takie wżery to jeszcze nie tragedia. Chłopak chce poradę. Kup klej dwuskładnikowy do metalu, mażnij po gniazdach w bloku gdzie przylega uszczelka i montuj tuleję zanim klej zaschnie. Na zwykły czerwony silikon ludzie uszczelniają i traktory działają. W tych układach chłodzenia nie ma ciśnienia. Pewnie, że profesjonalnie było...
Mam problem z ursusem c 360 3P. Zacznę od początku, podczas orki strzelił mi wał korbowy, silnik wyciągnąłem i zawiozłem do mechanika żeby go zrobił, a ja sam zabrałem się za zmianę łożysk, do jakich miałem dostęp, i uszczelniaczy. Zmieniłem łożyska na wałku pierwszego i drugiego stopnia, igiełkowe również, tryby są w porządku, więc nie darłem całej...
Uszczelniacze tulei są prawdopodobnie winne twojej usterce. Tam puszcza wode do oleju. Czeka cię zwalenie głowic, misy olejowej odkręcenie korbowodów wyjęcie tłoków potem tulei i weryfikacja co tam piszczy. Albo uszczelniacze tulei albo wżery w bloku. Roboty w pytę. Można zdjąć misę na początek nalać wody i patrzeć od spodu z której tulei woda się leje...
Mogły zostać źle założone tuleje, jej uszczelnienia, uszczelka pod głowicą może być przycięta, sama głowica może być zła. Sprawdź czy masz olej w wodzie i czy olej nie jest rozrzedzony wodą. Ale najpierw sprawdź termostat wody, jeśli był zamontowany, być może to jego wina, bo się nie otwiera i nie puszcza wody na chłodnicę. Pozdrawiam
Pompa na pewno nie odpowiada za opadanie podnośnika ale uszczelnienie siłownika, rozdzielacz, połączenie jednego z drugim, zawór bezpieczeństwa siłownika podnośnika.
Wymiana oringów na nowe na pewno uszczelni wycieki ciśnienie w silniku sprawdzisz manometrem tylko cze ba dorobić taki trójnik z gwintem 10mm X1 gwint zewnętrzny , z boku 10mm X1 gwint wewnętrzny , 12x 1,25 [1,5]pod manometr wykręcasz czujnik oleju i tam ten trójnik wkręcasz z czujnikiem i manometrem tak miałem u siebie tylko w c-360 a manometr miałem...
Do regulacji zaworów potrzebny jest szczelinomierz, śrubokręt i klucz chyba 12mm. Luz dla wszystkich ustawiasz na 0,20mm (szczelinomierz ma chodzić suwliwie) Z przodu masz simmering. Najlepiej załóż jakiś miękki, droższy z podwójny uszczelnieniem. Pewnie tulejka na kole pasowym będzie wytarta więc ją też należy wymienić. Do silnika nie lej superol-u...
Do wymiany pompa oleju, pewnie do tego jeszcze do naprawy uszczelnieni tłoka. Pisane wielokrotnie na forum.
Jeżeli wydmuchuje olej wlewem silnik do remontu ma przedmuchy. Co do wyciekającego oleju wymieniałeś tarczę i nie sprawdziłeś skąd cieknie? Skąd wycieka łatwo sprawdzić jeżeli olej wyciekający jest czysty - ze skrzyni, jeżeli czarny z silnika. Dobrą praktyką jest przy naprawie skrzyni wymienić uszczelniacz silnika (jeśli występuje) i uszczelniacze wałków...
A wiesz że takim sprzętem można zrobić zagłębienia i nierówności w powierzchni bloku. to tak jakbyś chciał pilnikiem splanować głowice . ;( teraz trzeba sprawdzić czy tam nie ma nierówności bo uszczelka może nie dać rady uszczelnić ich.
Twardości nie badałem ,kolor był lekko słomkowy może się nie odpuścił. Ale mam dwa pytania do znawców tematu przy remoncie tego silnika. Kupiłem zestaw uszczelek ursusa pod ten silnik i co mnie zastanawia to uszczelka pod głowicą w zestawie jest z jednym wyciętym kanałem wodnym a była ze wszystkimi kanałami wycięta, według mnie z jednym kanałem będzie...
Nie znalazłem głowicy do HS-11 Mojego typu, tylko te z czterema wyjściami. Tak samo z uszczelką. Nie wiem czy można użyć jakiejś innej, lub w inny sposób to uszczelnić.
Problem polega na tym, że w filtrze paliwa i baku paliwa pojawił się ole Duże zużycie, elementów pompy zasilającej. Jak do tego dołożyć uszkodzony uszczelniacz wału napędowego pompy wtryskowej to tak. Te pół litra oleju z pompy byś nie zauważył w baku.
Przede wszystkim, jak wspomniał już (at)Krzychu23 , woda ma niższą temperaturę wrzenia - silnik szybciej będzie się przegrzewał. Korozja, kamień i zamarzanie to kolejne problemy. Poza tym dochodzi jeszcze jedna kwestia - pompy wody i smarowanie ich uszczelnień. W mieszankach chłodniczych są dodatki poprawiające pracę układu chłodzenia, których w wodzie...
Już od kilku lat mam problem z womem w c 360. Gdy go włączam zaczyna strasznie hałasować więc postanowiłem coś z tym zrobić. Był już cały rozebrany tylni most i wałek nie posiada żadnych luzów i jest wszystko ok. Był też rozpoławiany ciągnik z silnikiem by wymienić uszczelniacze z skrzyni i tam też było wszystko ok. Sprzęgło było 2 lata temu wymieniane...
Zetory 4011 miały filtr oleju odśrodkowy i możliwe że inne też. Chyba że bączek pasuje w miejsce filtra 60-ki lub 40-ki. Bo one różnią się mocowaniem do silnika. Szykał bym jakiś opisów na bloku. Instalacje są dwa rodzaje. Drugi do 3-p który ciebie nie interesuje i możliwe ze jest inna do 60-ki z alternatorem. Coś mi się tak obiło ale nie jestem pewny....
Stuki w silniku były spowodowane przez tłoka, który był od nowości niewymiarowy, a skoki podnośnika przez uszczelnienie tłoku w cylindrze . Dziękuję za pomoc.
Ja miałem podobny problem z podnośnikiem wymieniłem pompę niby na wzmocnioną i złożyłem wszystko nowy olej i co się okazało nie chce podnosić uznałem że na bank uszczelniacze na tłoku do wymiany więc odkręciłem pokrywę z tłokiem i okazało się że na tulejce która łączy obudowę mostu z pokrywą niema żadnego uszczelniacza po prostu je wypłukało,ale uszczelniłem...
. Dawać blok do osiowania? Panewki główne były na swoim miejscu wyraźnie zużyte więc ciężko oceniać. Osiowanie jak osiowanie ale należy sprawdzić czy siedliska panewek nie są rozbite a w tych silnikach to dość częste zjawisko. 3. Tuleje mają minimalny próg wyczuwalny pod palcem. Nowe jakiego producenta? Ja zakładam Mahle, bez zarzutu. 2. Korbowód -...
Zazwyczaj na uszczelce widnieje napis ''oben'' ''top'' ''AF'' lub jeszcze inne napisy. Jeżeli na uszczelce nic nie pisze to mozna montować dowolnie. Tak kolega ma rację dodatkowo jeśli uszczelka nie ma żadnych napisów to najlepiej ją bardzodokładnie obejrzeć z każdej strony i najlepiej zakładać szerszą stroną miedzianych pierśćieni uszczelniających...
To chyba jakieś jaja są. Skoro tak dziadek mierzy, to ma nadmiar. Należy albo oleju troszkę ubrać strzykawą dla krówek i rurką, albo mieć nadzieję że silnik to przełknie i że do tej pory nie wyciśnie uszczelnień (jesli nic się dotąd nie stało)! Zobacz tylne uszczelnienie wału w tym silniku i odmę - co i którędy wyciśnie? CO najwyżej pokapie troszkę....
Pogrom,to on robi w uszczelkach pod głowicą :D Mam takiego poldka i może lepszy jest,ale go kręcić trzeba wysoko,żeby się odpychał.Silnik może nowocześniejszy niż polski,ale bardzo nietrwały poprzez swoją wadę związaną z uszczelnieniem bloku z głowicą.Poza tym,ciężko znaleźć takiego poloneza w orginale z nie zarżniętym silnikiem,bo każdy kupował,owładnięty...
To pierwsze podłączenie jest dobre, lecz proponował bym wyremontować serwo. Podobne objawy występują w ciągnikach ursus które są na serwie. Wymiana uszczelniaczy w serwie powinna pomóc.
Pewnie bierze olej z silnika. Niestety tego sie nie da wyregulować, trzeba remont silnika. Uszczelka pod głowicą może uszczelniacz do wymiany. Może kolega rozwinie wątek i oświeci nas przez który uszczelniacz ten silnik będzie brał olej ? I co ma uszczlka pod głowia do brania przez silnik oleju, jeśli nie ma utraty kompresji ?
Rozmawiałem dzisiaj ze znajomym i też powiedział ,że to rozdzielacz i ,że to jedyna usterka której mi nie jest w stanie naprawić.Z tymi uszczelniaczami na tłoku to mnie zastanawia dlaczego nie opuszcza przy zgaszonym silniku.Ale jak już zdejmę górę to od razu zajże do siłownika. Dziękuje za odzew.Ps. Na allegro znalazłem kolesia co niby regeneruje rozdzielacze...
teraz w przypadku gruntownych remontów często koszt jest porównywalny z wartością ciągnika... A to z zachodnimi ciągnikami jest inaczej? Znajomy sprowadził ostatnio sobie 100 konny ciągnik Landini z zagranicy. Teraz zrobił gruntowny remont (silnik, przedni most, jakieś pomniejsze mechanizmy i poprawa elektryki) - wszystko wyszło około 20 tysięcy. A...
Najpierw pozbywasz się maski, spuszczasz płyn z układu i odpinasz przewody chłodnicze, powietrzne i elektryczne. Podpierasz ciągnik i odjeżdżasz przednim wspornikiem. Spuszczasz olej z miski jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś i możesz odkręcać miskę od bloku i obudowy sprzęgła. Wygodniej dla ponownego montażu miski wraz z uszczelnieniami jest gdy silnik...
Bardziej z tylnego mostu wiem nawet czym to jest spowodowane. Ostatnio zostały pomylone oleje i zamiast do hydrauliki wlali z 5 l oleju silnikowego co już rorzedzilo olej i w sumie możliwe że to dla tego leci olej To nie powinno powodować wycieków przy sprawnych uszczelniaczach. Rozrzedzenie ujawniło uszkodzone uszczelniacze.
Witam Słowo do kolegi pudzian012. Po remoncie silnik nagrzewa się znacznie szybciej. Olej, uszczelniacze mogą wydzielać zapach który Cię niepokoi. Jeżeli woda zagotowała się to masz faktycznie usterkę do usunięcia. Dobrze by było zmierzyć faktyczną temperaturę. Poglądowo i wystarczająco dokładnie wyskaluj sobie we wrzącej wodzie wskaźnik temperatury...
Nie wiem jaką masz sprężarkę, ale jeśli jest od Ursusa C-385 lub podobna to uszczelnienie powinno być pod kołem pasowym na wyjściu wału z korpusu. W oryginale olej spływał do silnika pewnie i stąd brak odpowietrzenia w sprężarce bo było centralne w silniku. Olej trzeba wlać po prostu taki jak do silnika, a odpowietrzenie z boku najlepiej w okolicy górnej...
Witam , co do mokrego kolektora wydechowego to każdy ursus na dotarciu dmucha olejem to reguła , jak się dotrze to samo mu przejdzie , co do uszczelniacza wału korbowego proponowałbym rozebrać jeszcze raz i założyć zimering może jego żywotność jest krótsza ( tak 5 - 7 lat ) ale lepiej sie sprawuje zwłaszcza jak wał zaczyna mieć luży na panewkach . Pozdro
Z pomiaru WOM wewnątrz skrzyni zrezygnuję ze względu na to, że trzeba by demontować skrzynię wałek znajduje się na dole skrzyni poniżej mechanizmu różnicowego jest zalany olejem. Demontaż tego, uszczelniaczy itp. u mnie odpada i myślę że nie znajdzie się taka osoba która by to zrobiła. Zabudowa kółek kręcących się wewnątrz felgi dla mnie też odpada,...
To właśnie sprawdzałem silnik z 5 lata temu przechodził remąt ja jestem początkujący i jeszcze wszystkiego nie wiem. Wałek nie ma luzu jak go uszczelnić olej cieknie w dużej ilości wystarczy że ciągnik chwile postoi i już plama oleju.
Witam . Przyłączam się do problemu... W moim przypadku problem pojawił się po zdjęciu pokrywy pompy wtryskowej (tłoczkowa). Z wszystkich możliwych połączeń po zakupie ciągnika były wycieki paliwa, tak wiec wszystko uszczelniłem łącznie z wtryskami i pracował ładnie, ale został mi do usunięcia wyciek z cięgieł pompy wtryskowej. Po uszczelnieniu , złożeniu...
Normalna kolej rzeczy: odłożone nieuchronnie osady uszczelniają drobne nieszczelności. Nie jest to technicznie poprawne ale się sprawdza - do pewnego stopnia silnik nie cieknie. Po wlaniu "za dobrego", czyli mającego zdolności myjące, oleju - następuje wymycie osadów i wycieki. Można narzekać, że jak cieknie to przecież znaczy że jest dziura i co to...
Co stuka zawory- prawdopodobnie one na wysokich obrotach, może być to winą zle wyregulowanych zaworów. Stuków może być dużo, wysokie cisnienie oleju może być spowodowane zbyt mocno dokreconymi panewkami lub zatkanymi kanałami olejowymi. dymi? Hm jak dymi to uszczelniacze zaworów/pierścienie tłokowe/uszkodzone tłoki. Remont nie remont, jak ktoś$#(at)$(at)#...
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane? chyba że uszczelniaczy na głowicy nie dali nowy W tym silniku nigdy nie było żadnych uszczelniaczy zaworowych... Kolega czasami bez filtra powietrza lub bez oleju w nim nie jeździł albo go nie "docierał"?
Koloego Dizzi od jakiego ciągnika zastosowałeś tuleję i tłok do swego sprzętu. Jeśli chodzi ci o podnośnik hydrauliczny to tuleja i tłok są robione na wzór\ ursusa c 360 tylko mniejsze uszczelniacze na tłoku są z siłownika.
Witam, szukam już od 5 godzin.... naprawiłem ursus 912 tj: - wymiana tarcz hamulcowych - napawa podnośników maszyn -wymiana tulei i osłon -uszczelnienie skrzyni biegów i tylnego mostu -kapitalny remont silnika -wymiana wspomagania (serwo) - czyszczenie i malowanie całego ciągnika błagam, ile mam powiedzieć za robotę, części wyniosły 11 tysięcy..
Odkęciłem te blachy po lewej i prawej stronie wyjąłem jeden wałek ale ten drugi nie mogłem i dźwigni nie mogłem zdjąć a przez to nie mogę wymienić moich pierścieni uszczelniających . Ciężka sprawa ale no ostatnia drobnostka w moim ciągniku bo reszta jest żyleta .PS ile koni ma 60-tka przy obrotach silnika 2400???
Jeśli dobrze wyczyścisz blok silnika i zadbasz o czyste fazy w otworach osadczych to (wychłodzona i nasmarowana) tuleja wejdzie łatwo. Pierścienie uszczelniające oczywiście pokryte olejem/smarem. Cały czas dbamy o czystość. Problemem będzie ustalenie wymiaru podkładek uszczelniająco-ustalających (miedzianych). W twoim przypadku z braku innych możliwości...
Taki wlaśnie posiadam silnik, dolnozaworowy. Co z tymi zaworami?, pozostałe kanały wydechowy, i ten od gażnika mam uszczelnić blacha?, ponieważ wlot ,i wylot powietrza znajduje sie w glowicy od sprezarki, czy mam racje?
Jesteś pewien, że sączy się spod głowicy, a nie spod szpilek kolektora? Ze szpilek kolektora też kapało. Wczoraj dałem nowe uszczelki kolektora, wyczyściłem gwinty szpilek i skręciłem na masę Victor Reinz. Wymyję jeszcze raz silnik i zobaczę czy dalej się poci. Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można...
Witaj Kolego a czy sprawdziłeś wystawanie końcówek wtryskiwaczy z głowicy przed zamontowaniem głowic końcówka /rozpylacz/ powinna wystawać ok. 3,5 mm ponad płaszczyznę głowicy ,jak wiesz zapewne wtryskiwacze w c 360 są osadzone w tzw.szklankach umiejscowionych w głowicach i niekiedy mają różne grubości na dole gdzie opiera się wtryskiwacz ,dodatkowo...
Z tą chińszczyzną to jest troche inaczej. Kiedyś na dziadostwo mówili bybel podruba czy inaczej. Dziś jak coś jest kiepskie to od razu mowa że chińskie. Nie bronie absolutnie chińskiego, chodzi o błędne określanie producenta. Kupuje części do ciągnika trafia się dziadostwo a zrobione jest przez polaków. Kiepskiej jakości uszczelniacze do tłoka podnośnika...
witam rok temu kupilem c 360 i przyszla pora na wymiana uszczelniaczy od strony skrzyni i od strony silnika od strony silnika bylo na odrzutnik i zalorzylem na uszczelniacz nowa pokrywa w komplecie. Problem jest taki ze kolo zamachowe a mianowicie wieniec ociera u dolu o pokrywe silnika ta co wymienilem na nowa po skreceniu na dobre kola zamachowego...
luz poosiowy wału wynosi 0.10 na szczelinomierzu 0.15 już się nie da wcisnąć, zalewam go olejem Venol 15W40, zmieniany co 130-170 motogodzin, ciągnik nie pracuje ciężko i dużo w ciągu roku, obroty na pompie paliwowej (pompa jest sekcyjna) też nie są ustawione za niskie bo słyszałem że ten silnik nie lubi za niskich obrotów, uszczelniając miskę olejową...
1-Tak 2-Tak 3- Ubytku oleju nie będzie jak coś to jego nadmiar. Ale jeśli gdzieś niby wyparuje to a nie znajdziesz miejsca to uszczelniacz na wałku pompy. 4 Tak beż ściągania chłodnicy. Odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia. Przewody paliwowe dochodzące do pompki i powrót z pompy. Później pokrywę koła rozrządu pompy. w tym momencie ustawiasz znak na...
Witam podgrzewacz rzepak101 ty mi wyglądasz na kogoś kto morze mi dużo doradzić o oleju roslinnym mam zwykłego diesela 1,9 leje ropy troche więcej niż oleju nie mam żadnych pomp wtryskowych czy mogę jezdzić tak dalej czy nie odp. Oczywiście że możesz jeździć na OR dolewając go w odpowiednich proporcjach do ON . sajmon25 i tu się z Tobą nie zgodzę, w...
No to źle, T to właśnie powrót. Strumień podaje się na P. Być może już coś popsuło w orbitrolu. Możesz założyć zewnętrzny zawór . Pump Tank Left Right. A mnie ciekawi jak mogłeś podłączyć odwrotnie? Dodano po 1 Wielce prawodpodobne że ci uszczelniacze zepsuło.
To ja mam takie pytanie, czy pod zaślepką ma być jakiś uszczelniacz, bo wywaliło mi tylko jedną i nie wiem czy nie uciekło coś do środka. Silnik s 15.
Po objawach - skupił bym się nad gumowymi oringami pełniącymi rolę uszczelnienia woda - olej u "dołu" cylindra. Często ulegają wytopieniu jeśli zimą odpalamy silnik bez wody twierdząc: "a u szwagra to i 15 minut wczora bez wody traktor chodził i nic się nie stało" . Również nieumiejętne prasowanie cylindra w blok może spowodować uszkodzenie tych oringów,...
W silniku na wale nie ma simmeringa tylko odrzutnik.Cieknie pewnie ze skrzyni do wymiany dwa uszczelniacze. Co do wałka WOM właśnie w tej "wierzchniej części" jest uszczelniacz.
Najprawdopodobniej - jak już pisał "niutat" - przyczyna tkwi w w zużytych pierścieniach tłokowych, bądź też może być pęknięty pierścień uszczelniający(pierścienie ewentualnie), w wyniku czego powstaje tzw. przedmuch do komory silnika. Ale tak dla pocieszenia powiem że niejeden ciapek tak ma :)
Witam wiosną 2015 roku przeprowadziłem remont kapitalny silnika i głowicy oraz wymianę bloku na nowy ciągnika C-330, zalałem go płynem i założyłem termostat po około 2 miesiącach pojawił sie płyn w oleju usterkę zdiagnozowałem i usunąłem był to przeciek z uszczelki pod głowicą. Teraz jakiś miesiąc temu znów pojawił sie płyn w oleju. Tym razem uszczelka...
330 nie ma manszet czy uszczelniaczy wargowych na tłoku tylko żeliwne cztery pierścionki takie jak na tłoku silnika.
tak jak kolega powiedział wyżej nie da się zauważyć czy oleju przybywa w silniku. A jeżeli to ten uszczelniacz to jak go wymienić?
Układ nie odpowietrzony, lub dostaje się kompresja do układu chł. Dróg jest wiele: pęknięta tuleja, uszczelka, pęknięta głowica. Uszczelnienie tulei-mniej prawdopodobne. Jeśli masz możliwość zakręcenia korka z króćcem i wężykiem do manometru o małym zakresie, to polecam. Wtedy popracuje z pół godziny na różnych obrotach, czy nawet na jałowych, i zobaczysz...
Szczerz mówiąc nie mam pojęcia ale jeśli ciągnik jest po kapitalnym i pół roku temu miał ciśnienie w porządku to teraz chyba jest tak samo. A co do wycieku , cieknie spod tych okrągłych króćców, a nie spod przewodów. Przewody wymieniłem na nowe ale nie wiem jak się dokręca te króćce a dokładnie czy jak je wykręcę to nic z pompy nie wystrzeli (np. jakaś...
W tych ciągnikach było to wadą. Połączenie kołkowe się luzowało, wtedy widełki się kosiły, powstawał duży luz podczas zmiany biegów, dochodziło do zgrzytów i niezazębiana się kół zębatych co było skutkiem wypadania biegów. Na twoim zdjęciu coś było modernizowane bo normalnie widełki powinny być zakołkowane jak na dolnej listwie. Zanim to złożysz radzę...
Witam wszystkich posiadam ciągnik rolniczy jak w temacie wymieniam sprzęgło czyli ciągnik na pół wymieniam sprzęgło ponieważ dostaje mi się olej do sprzęgła z silnika chce to jakoś zabezpieczyć aby ten olej się nie dostawał do sprzęgła. Mam parę pytań odnośnie sprzęgła oczywiście docisk sprzęgła jest na 3 łopatki starego typu jak wyregulować II stopień...
Chodzi o tuleje silnikowe czyli te w których chodzi tłok. Są one wymienialne i po zewnętrznej stronie posiadają odpowiednie uszczelniacze które zabezpieczają przed dostaniem się wody do oleju. Z racji wieku, kamienia i korozji lubią tamtędy przepuszczać wodę.
Kolego to poszukaj więcej te linki to było 20 sekund szukania w google. Co do wskazówek to tak odłącz wszystkie przewody paliwowe które idą do pompy możesz zaznaczyć położenie pompy względem korpusu silnika ale lepiej jest potem ustawić zapłon na nowo, kąta wyprzedzenia niestety nie znam ale mogę ci powiedzieć jak ustawić zapłon jest to bardzo proste....
odpowiedzi do ostatnich postów.A więc kolego MarkII w każdym z zbiorników na dnie zamontowałem zawory w celu spuszczania wody. W małym jest to oryginalni zawór od stara a w dużym zawór gazowy. Zawór bezpieczeństwa to podstawa bezpieczeństwo przede wszystkim. Sprężarka ta ma smarowanie rozbryzgowe. Wlewa się 150 ml oleju silnikowego od C330 lub sprężarkowego....
Przepraszam za pomyłkę myślałem o odrzutniku oleju montowanym w silniku ursusa c 360 od strony skrzyni,na nowym ( uszczelniaczu ) jest niestety przeciek.
Już go tak nie straszcie tym przejściem na płyn. Taki remont jest najlepszą ku temu okazją. Jak silnik jest zdrowy to wystarczy zamontować świecę płomieniową i problem odpalania na mrozie przestanie być dokuczliwy. I pozostają same plusy tego rozwiązania. A chłodnicę, jak się rozcieknie, wymieni na bieżąco. Dobrze jest też wymienić pompę obiegu za jedną...
Jestem ciekaw czy dało by się ustawić precyzyjnie poczatke wtrysku w c330 za pomocą lampy stroboskopowej do diesel ? Bez problemu. Robię tak od 15 lat. Najtańsza lampa, do tego czujnik piezo i mała modyfikacja samej lampy. Ustawienie zajmuje maksymalnie 2 minuty. Ale w C-330 tak się nie da, bo jak spojrzysz na znaki na kole zamachowym lub pasowym i...
No nie do końca. Ostatnia tuleja jest najsłabiej omywana wodą do tego podgrzaną już przez wcześniejsze cylindry. Ale nie na tyle żeby miało się to przyczynić do ich "siadania. Nie wspominając i tym że za ostatnią tuleja osadzają się wynalazki walone w chłodnicę kawa, uszczelniacze, i inne zanieczyszczenia a kilka razy zalegała za nią coś o strukturze...
Nie ma uszczelniacza. Masz książkę sam naprawiam do trzydziestki tam jest opisane co i jak. A przy remoncie silnika te 150 zł na nowa pompę to chyba nie jest dużo.
na bank zle zrobiona pompa, u mnie przy -30 palil na dotyk, mozecie wierzyc lub nie ale tak bylo, zadnego dymu nie bylo widac ale zaczela mi lpuszczac rope na skladaniu miedzy glowica a obudowa, dalem do pompiarza na uszczelnienie i po tym zabiegu zaczal duzo palic kopcic a o odpaleniu go w mroz nawet -5 to juz problem, prawdopodobnie zamienil mi glowice,...
no niestety muszę wszystkich zawieść ponieważ założyłem oba nowe uszczelniacze tak jak i łożysko, i gdybym uszkodził przy składaniu czy tez montażu to wyciek byłby natychmiastowy, niestety nie wspomniałem wcześniej ale po remoncie wysiałem trzecią dawkę azotu na jare i wszystko grało zero wycieku i w ogóle skrzynka cacy chodziła. Dopiero jak podjechać...
Powiem tak, pogrzebałem dziś przy zaworach i na tym najgorszym zaworze, zdjąłem sprężyny z niego i pod sprężyny dałem podkładki, w celu lepszego dociśnięcia zaworu do głowicy i uszczelnienia, i stuki prawie że ustąpiły, i to też nie były puszki zaworowe, natomiast jest też inna sprawa, dziś to zauważyłem, na to wychodzi że któryś wtrysk leje, bądź pompa...
Czy na pewno wał jest od twojej sprężarki lub obudowa( przód , tył)? Bo wygląda na to , że wał jest od innej sprężarki (zamieniony?) inaczej nie było by takiej sytuacji.Wał w sprężarce powinien kręcić się lekko tak jak wał w silniku bez specjalnych oporów.Co do tulejki to niestety nie pamiętam czy tam jest zamontowana oryginalnie , mam taką samą sprężarkę...
Podpytam się fachowców w tym temacie - jeśli sprzęgło ślizgało mi się w czasie orki w glinie, to też mam sprawdzić luzy na sprzęgle? Poślizg wyglądał tak, że było ciężko orać, puściłem pedał sprzęgła a ciągnik nie buksował kołami, nie jechał, a silnik pracował. W ubiegłym roku były wymieniane łożyska igiełkowe i uszczelniacze. Po włączeniu sprzęgła...
Olej masz w skrzyni biegów i sprawdzenie odbywa się jak w zwykłej trzydziestce. Zapewne masz problem z rozdzielaczem, albo ze szczelnością cylindra podnośnika. Maszyna zawieszona na TUZ nie może opadać przy niskich obrotach silnika, ponieważ w przeciwieństwie do C-330 w rozdzielaczu zastosowano zawór zwrotny. Minimalne opuszczanie przy niepracującej...
Witam. Pytanie czysto teoretyczne. Jak wiadomo w Ursusach tłoki posiadają 5 pierścieni: 3 uszczelniające oraz 2 zgarniające (tzw. olejowe). W Perkinsie i Zetorze już dawno temu doszli do redukcji ilości pierścieni (3 uszczelniające/1 olejowy do 2 uszczelniających/1 olejowy w wersjach Turbo). Ponieważ drugi pierścień olejowy znajduje się poniżej sworznia...
Co ile się naprawia Ursusy - co sezon lub dwa. Wiecznie ufajdane olejem, kapiące i ciągle coś jest nie tak. Przeciętny posiadacz ursusa rozbiera go częściej niż własną babę obrazowo mówiąc I tu się z kolegą nie zgodzę. Osobiście mam ursusa 330 od nowości, na liczniku prawie 10 000 mth. Dwa razy wymienione sprzęgło, wałek sprzęgłowy, okładziny hamulcowe...
uszczelni silnik mazda silnik ursus ursus silnik
zimny kaloryfer ekspres zelmer rozebra moduł sterujący pralka mastercook
whirpool dźwięk fizyka mechanika maszyn
Start Button Disabled During S11 Firmware Update Sky HA-ME32DLED20 Firmware Update Guide