Nie to nie jest normalne. Cięgnik należy rozjechać i uszczelnić skrzynie.
https://www.google.com/search?client=ope... Popatrz.
https://obrazki.elektroda.pl/2635406400_... Proszę o pomoc mam ursusa C-328 i mam wyciek oleju z podnośnika do skrzyni . Pompa ma 3 lat . miska od podnosnika jest uszczelniona i wraz olej ucieka ? Moze miał ktoś taki przypadek?
Jakie mechanizmy w zwolnicy wyrobione ludzie co to za filozofie? Jeżeli bieżnia pod simmeringiem wyrobiona tokarz,tulejka i następne 50 lat. Nie wiem kto to naprawiał ale to nie był na pewno mechanik. Inny temat gdy cieknie ze skrzyni może być gorzej uszczelnić ale tez do zrobienia.
Rozjeżdżanie traktora i wymiana uszczelnień po stronie skrzyni.
Kurcze jeszcze jeden problem policzyłem zęby w zwolnicach i jedna jest od 40(stary typ) druga od 60(nowy) mam je uszczelnić bo cieknie ale teraz to już nie wiem czy tak może zostać ?Czy mech. różnicowy bardzo cierpi z tego powodu?
Najpierw pozbywasz się maski, spuszczasz płyn z układu i odpinasz przewody chłodnicze, powietrzne i elektryczne. Podpierasz ciągnik i odjeżdżasz przednim wspornikiem. Zbyteczna robota. Wystarczy podeprzeć skrzynie,przedni wspornik ma oddzielną śrubę którą tylko luzujemy [/quote]
zdejmij podnosnik i wymień oring na bloku skrzyni - zapewne go przyciołeś albo przy pompie jest przeciek na sróbunku innej opcji niema
Olej masz w skrzyni biegów i sprawdzenie odbywa się jak w zwykłej trzydziestce. Zapewne masz problem z rozdzielaczem, albo ze szczelnością cylindra podnośnika. Maszyna zawieszona na TUZ nie może opadać przy niskich obrotach silnika, ponieważ w przeciwieństwie do C-330 w rozdzielaczu zastosowano zawór zwrotny. Minimalne opuszczanie przy niepracującej...
Będę się jednak starał zrobić smarowanie ciśnieniowe. Nie muszę się martwić odpowietrzeniem skrzyni korbowej, bo ciśnienie spod tłoka będzie uchodzić przewodem odprowadzającym olej do specjalnie zrobionej skrzynki olejowej, w której będzie pompa oleju napędzana paskiem klinowym. Skrzynka będzie miała odpowietrznik. Wtedy olej dodatkowo chłodzi sprężarki....
witam,jeśli walnie taśma to nie ma żółwia zresztą można spuścić olej i zajrzeć przez to spore okno z prawej strony skrzyni będzie widać co i jak.co do uszczelnień to miałem na myśli ten aluminiowy tłok pod tarczkami w bębnie wzmacniacza ale jeśli cały bęben jest nowy to raczej wszystko powinno być ok zresztą teraz to nie wiadomo kto robi :D nawet może...
teraz w przypadku gruntownych remontów często koszt jest porównywalny z wartością ciągnika... A to z zachodnimi ciągnikami jest inaczej? Znajomy sprowadził ostatnio sobie 100 konny ciągnik Landini z zagranicy. Teraz zrobił gruntowny remont (silnik, przedni most, jakieś pomniejsze mechanizmy i poprawa elektryki) - wszystko wyszło około 20 tysięcy. A...
kupiłem niedawno ten ciągnik a że ma dość sporo wycieków to chcę go uszczelnić i pomalować dlatego zależy mi na dobrym dojściu do skrzyni biegów, po za tym muszę naprawić hamulce a więc i zdjąć zwolnice ponadto chyba coś jest nie tak z mechanizmem blokady tylnego mostu. jednym słowem chcę ten ciągnik przejrzeć i co jest do zrobienia to porządnie zrobić...
Jak rozkręcę to ci prześlę fotkę bo nie wiem jak ci to wytłumaczyć, ale na razie nie chce mi się za to zabierać bo zmęczony strasznie po szkole jestem. :D Napisz jeszcze ile Hipolu wchodzi do skrzyni bo pomyślałem ,żeby w końcu ten brud wywalić bo strasznie go tam dużo spróbuje ropiarkę załatwić sobie, jaki koszt mi wyjdzie za ten olej :?: Aha jeszcze...
Nie chodzi mi o uszczelnienie, lecz o wyciszenie przyczyną są wszechobecne luzy na kołach zębatych, łożyskach, mechanizmie różnicowym Żaden dodatek nie uszczelni inie wyciszy luzu międzyzębnego.
Witam, szukam już od 5 godzin.... naprawiłem ursus 912 tj: - wymiana tarcz hamulcowych - napawa podnośników maszyn -wymiana tulei i osłon -uszczelnienie skrzyni biegów i tylnego mostu -kapitalny remont silnika -wymiana wspomagania (serwo) - czyszczenie i malowanie całego ciągnika błagam, ile mam powiedzieć za robotę, części wyniosły 11 tysięcy..
Witam Sprawdź,czy nie burzy się olej w skrzyni biegów.Jeżeli tak to poszło uszczelnienie pompy i ssie lewe powietrze.
Witam. Taki wyciek powstaje przez złe odpowietrzenie skrzyni korbowej. Sprawdż czystość siatki odmy pod korkiem wlewu oleju oraz zwróć uwagę na stan uszczelki korka.Uszczelka ma uszczelniać powierzchnie styku odmy i pokrywy przedniej ale musi zostawić szczelinę między odmą a pokrywką korka.
Mam takowy problem z podnośnikiem, nie podnosi na małych obrotach silnika, po drugie przy cięższych maszynach np. kosiarka rotacyjna, opryskiwacz (oczywiście pełny ) ciężko mu jest w ogóle podnieść. Myślałem ,że jest za mało oleju w skrzyni, ale uzupełniłem ubytki i dalej to samo. Podnośnik nie opada ! Gdy podnoszę to tak jakby podnośnik podskakuje,...
Czy przy zakładaniu uszczelki pod pokrywę skrzyni biegów w c 360 warto dać w miejscu tych dwóch dużych śrub podójną uszczelkę w sensie uciąc z jaden kawałek na te dwa otowory i dać drugą juz w całości na cała skrzynię? Bo w tym miejscu czesto pokrywy pękaja jak ktoś dokręca za bardzo lub źle. Waśnie uszczelniam swoją i ktoś kiedys włożył w to miejscy...
Witam, z opisu problemu wynika że tylko tulejowanie cię ratuje, w żeliwie to za mały kawałek do spawania 10 mm to nic w żeliwie.
Mój MF 255 (odpowiednik Ursusa 3512) ma 5200 mth bez żadnego remontu i były robione zazwyczaj drobnostki, np. pęknięta membrana w pompce paliwa, uszczelnianie przecieków, drobne naprawy w elektryce i oświetleniu itp.
Witam mam duży problem z podnośnikiem mianowicie uszczelniałem cały układ,pokrywy skrzyni i podnośnika wszystkie oringi plus pierścienie cylindra podnośnika,rozdzielacz ani pompa niebyły ruszane teraz podnośnik dźwiga zaledwie do połowy niewiem dlaczego dodatkowo po rozgrzaniu olej zaczoł wyciekać z wszystkich możliwych miejsc tak jakby jakieś podciśnienie...
Witam Muszę wymienić symmeringi w tuleji sprzęgła w 914. Sprawa niby prosta - sprężynką do oleju. Uszczelniacz wewnętrzny (ten głębiej) co uszczelnia do tulei (wałka) WOM zakładam sprężynką do oleju (wbijam ze sprężynką do siebie). Ale co z uszczelniaczem zewnętrznym (tym płycej), co uszczelnia do koła zębatego podwójnego. On ma olej z dwóch stron....
a więc tak; nie wierzcie katalogom i sprzedawcą, poniewaz w katalogu uszczelniacz do przodu był "fi" 50, sprzedawca dał 52, a w mojim ciągniku jest 48 więc 4 mm na średnicy robi przestrzeń do ujścia, po drugie olej uchodzi przez uszczelniacz wewnętrzny do łożyska ponieważ powinien być uszczelniacz bez wargi zgarniajacej (wyciąć albo wywalić uszczelniacz)...
Trzeba więc przemyśleć czy warto kupić nowy pseudooryginał czy przerabiać na coś normalnego. Ja bym kupił normalny nowy szperacz Wesema i kłopot z głowy. Taki mam w swoim c 330 https://obrazki.elektroda.pl/1848170300_... Świeci rewelacyjnie, trzeba tylko przerobić mocowanie pod tą lampę, choć nie jest to oryginalna lampa jaka była...
W tych ciągnikach było to wadą. Połączenie kołkowe się luzowało, wtedy widełki się kosiły, powstawał duży luz podczas zmiany biegów, dochodziło do zgrzytów i niezazębiana się kół zębatych co było skutkiem wypadania biegów. Na twoim zdjęciu coś było modernizowane bo normalnie widełki powinny być zakołkowane jak na dolnej listwie. Zanim to złożysz radzę...
Rurę na wieszaku też widziałem u znajomego w C330M, choć na ten pomysł wpadłem niezależnie. Do tego wieszaka idzie kupić wszystko, poza tą "nakrętką" i dolną golenią, aczkolwiek gdzieś widziałem opinię że ten pręt gwintowany bywa kiepskiej jakości. Może ktoś z kolegów posiada gwintowniki lewozwojne M24x3? Przy oryginale miałem gwint M22x3, ale pewnie...
uszczelnić skrzynia ursus uszczelnić silnik skrzynia ursus
zmniejszyć moment obrotowy prowadnica piła stołowy połączenie przewód wielożyłowy
klimatyzator przenosny klimatyzator przenosny
Adaptacja przepustnicy Mitsubishi Colt 1.3 - jak to zrobić? Brak kontrolek półbiegów w John Deere 6330