Zanieś to do ślusarza, ładnie ci to na frezarce rozwierci nie uszkadzając gwintu. Wszelkie wykrętaki mają to do siebie że się urywają i już niczym tego nie rozwiercisz.
Dobrali z uszczelniaczami bo takie były dostępne po rozmiarze z półki, a nawet mogły być tańsze od tych bez uszczelnień. Ja bym zdjął uszczelnienia, jak w oryginale ich nie było. Wiem że w niektórych silnikach motocyklowych 4T Hondy na wale korbowym i na wałkach rozrządu były stosowane łożyska 2RS, ale nigdy nie miałem okazji się temu przyglądnąć i...
Odkręć rozrusznik, przez otwór będzie widać koło zamachowe możliwe, że i zobaczysz otwór do wkładania bolca do ustawiania kąta wtrysku.
Wyjdzie wszystko. http://obrazki.elektroda.pl/5997094700_1...
Źle spojrzałem na zdjęcie. Jeśli sworzeń jest zabezpieczany od boku i nie ma rowka na śrubę po całym obwodzie to śruba ta jest po to abyś po włożeniu sworznia w otwór ustawił go aby śruba weszła, bo jak będzie ustawiony nie wycięta stroną do otworu na śrubę to śruby nie wlozysz
Spokojnie można to lutować. Trzeba mieć tylko lutownicę z grubym grotem o dużej pojemności cieplnej.
Albo uciąć szlifierką tą nakrętkę, albo spróbować ją ukręcić (klucz oczkowy + rura), jest zgrzana do wspornika w 3 punktach. Przy montażu nowych amortyzatorów nowa śruba + nakrętka samoblokująca
http://elektromix.com.pl/p/1111/14323/jo... Moze to to jeśli tak to goluj po nazwie producenta albo szukaj dystrybutora. Czasem i takim zestawem się można poratować. Ale to nie wkrętaki tylko torxy. Ale trzeba z sercem wpieprzyć...
Zostaw to tak jak jest... wibracja i tak będzie się trzymała na długiej śrubie.
Nakrętka na resztę gwintu i ją przyspawać. Musi puścić
A jak myślisz, w jakim celu konstruktor to tam umiescił ? Czy tylko po to a żebyś ty się oto zapytał? A powaznie, to ma za zadanie automatyczną regulacje głębokosci ten wałek skrętny, i całe to ustrojstwo. Tam na ośce masz wgłębienie, i nie da się tego inaczej ustawić. Niestety jest marne dojście to tego.
Te sworznie klocków wyglądają mniej więcej tak: http://obrazki.elektroda.pl/8545847500_1... Prowadnice zacisku wyglądają tak jak na poniższym zdjęciu, moim zdaniem nie ma sensu ich wykręcać. http://obrazki.elektroda.pl/4330785600_1...
Jeżeli istnieje możliwość przewierć małym wiertłem gwint tej śruby , i spróbuj wykrętakiem ( to coś podobnego do gwintownika tyle że stożkowe i ma lewy gwint) , można też po zrobieniu małego otworu w tej szpilce która została wbić bit typu torks czyli gwiazdkę i kluczykiem wykręcić
Byla urwana jedna sruba wiec ja rozwiercilem ,a bod wtrysk dalem miedziana uszczelke .Auto ciezko pali i po paru minutach jazdy wszystko jest ok
Obrazek wyjaśni. http://obrazki.elektroda.pl/1123074500_1...
systematyczne i dokladne rozwiercanie sruby dalo rewelacyjne efekt. Stara urwana sruba zostala usunieta i na jej miejsce wkrecona nowa. Po problemie.
Może niezbyt wygodnie, ale powinien być dostęp od wewnętrznej strony. Nawet jak otwór będzie przelotowy najwyżej wkręcisz dłuższą. Będzie już na przyszłość - może lepsze od demolki ścian. ;)
Przewierciłem ten szary element wiertłem 6.5. Wkręciłem śrubkę M8 z łbem płaskim i dałem podkładkę. Działa bez problemów. https://obrazki.elektroda.pl/8558877600_...
W takim razie zdecyduje się na te nakrętki tylko jaki rozmiar kupic A jaki był rozmiar oryginalnych śrub?
Pierścienie do wymiany, bo przepuszczają olej. Wibracje na śilniku: • urwana śruba od mocowania silnika • klapa gasząca
Wykrętaki służą du usuwania śrub, które urwały się w nakrętce, czy gwincie w materiale, po uprzednim wywierceniu otworu w urwanej śrubie, a tu takiego efektu nie ma, więc nic nie pomoże takie narzędzie.
Przyspawaj kawałek szpilki i daj nakrętkę. Jedna czy więcej?
Zostaw ją. Zastosuj drugą obok.
no to pacjent uzdrowiony! srubki i czesciowo nakretki spilowane na szlifierce, urwana sruba rozwiercona i potraktowana stozkowym kawalkiem metalu - wyszla bo bojach. po tych zabiegach bylo minimalne tarcie o plastik ale dosc szybko sie wytarlo. gorzej, ze beben mocniej 'bije' - pytanie, czy to lozysko po stronie czynnej sie konczy czy moze zamienny...
Proszę o podpowiedź co mogę zrobić żeby zdjąć koło pasowe (które prawdopodobnie jest przyklejone do końcówki śruby w/w). Ewentualnie czy jest możliwość rozpuszczenia lub rozmiękczenia kleju kropelka którego użyłem. Podgrzej palnikiem lub opalarką. Jeśli zbiornik jest z tworzywa to trzeba grzać z umiarem.
Ja ze starych lamp tylnych na przykład wykręcam na gorąco. Podgrzewasz lutownicą wystający fragment, z czuciem, żeby ciepło rozeszło się do końca śruby, i dobrymi, wąskimi szczypczykami powoli wykręcasz. Chyba, że tworzywo nie termoplastyczne.
I obowiązkowo nowe śruby do korbowodów. Widziałem kilka silników z tej rodziny z wywalonymi dziurami w bloku i jak dla mnie powodem destrukcji nie były panewki, ale raczej urwane śruby od korbowodów. Co nie znaczy, ze problemu nie ma tez w panewkach. Jest, wymywa/wypłukuje się z nich punktowo kompozyt, tworzą się kratery.
Jako że kolo lewarka nic niepokojącego nie znalazłem to zaglądnąłem pod maskę i chyba znalazłem winowajce: https://obrazki.elektroda.pl/7797543500_... Urwana sruba a ten ciężarek trzymał się tyko na tym cięgnie. https://obrazki.elektroda.pl/4376001200_... Co to jest i za co odpowiada? i czy to jest mocowane w tym miejscu...
Urwała się na równi z powierzchnią koła zamachowego, nic nie wystaje? Jeśli wystaje chociaż trochę to próbuj nałożyć nakrętkę i spawać migomatem.
Jeśli tak na szybko to nawiercić to co wystaje (niewiele widać na zdjęciu) i zastosować wykrętaki do urwanych śrub. A po sezonie jak wyżej koledzy napisali
Zawsze powtarzam; lepiej stracić dobę na moczenie i 2 h na grzanie niż przez cały dzień zastanawiać się jak wykręcić ukręconą śrubę. Jak jest zdrowo skorodowana śruba w aluminium, to żadne grzanie i moczenie nic nie dadzą. Jedynie obróbka skrawaniem. Szczególnie w przypadku śrub kolektorów wydechowych, czy hamulców. Przypisywanie nafcie jakichś szczególnych...
hmm.. tu widzę kawałek gwintu - pozostałość po urwanej śrubie, brak podkładki, brak tej śruby - jak chcesz żeby to koło trzymało się na wałku?
podjechać gdzie i zaraz spuszczać płyn i jeszcze raz zakładać termostat Żeby wymienić termostat nie trzeba spuszczać płynu...
Nie powinien, powinni Ci zatrzymać dowód do czasu usunięcia usterki, amortyzatory też masz do wymiany. Koszty sobie policz, części plus robocizna, orientacyjne cenniki są podane w necie, oczywiście bez niespodzianek np. urwanej śruby lub podobnych nieprzewidzianych zdarzeń.
Niestety nie wiem jakiej długości jest ta śruba... Może mieć od kilku do kilkunastu mm . Proponuję użyć wiertła lewoskrętnego, będzie wtedy szansa na to, że urwana śruba wykręci się podczas rozwiercania.
Bez zamknięcia obu zaworów - na zasilaniu i powrocie, woda będzie wypływać. Ponieważ nie masz zaworu na powrocie nie da się tego zrobić, bez rozlania wody. Ponieważ, jak się domyślam mieszkasz w bloku, trzeba na chwilę zakręcić zawory w pionie. Przy pewnych umiejętnościach można by się pokusić o takie odpowietrzanie jak sugerujesz w drugim pytaniu,...
Skoro już masz jakiś otwór, to można tam zamiast wykrętaka wbić długi torx i tym kręcić. Zamiast uchwytu do gwintowników można użyć szczepce morsea.
Nie martw się o zużycie pompy. Używaliśmy takiej do bielenia chlewni, przepompowała kilka tysięcy litrów wapna podając je pod sporym ciśnieniem (znacznie ograniczony przepływ na końcu) na ręczny zraszacz ogrodowy. Jedyna awaria, to urwana śruba membrany, starczyło ją przyspawać i pompa działa do tej pory. Przy użytkowaniu jej co jakiś czas do 200l względnie...
Tak więc proszę darować sobie swoje "mądrości". A ty daruj sobie takie złośliwości. Trzymaj poziom, bo jesteś moderatorem. Jak napisałem, cel uświęca środki - każdy robi tym, czym jest mu najwygodniej i przynosi pożądany efekt. Tobie nie podchodzą wykrętaki, trudno. Ja używam ich z powodzeniem. Może autor zamknie temat, bo robi się nieprzyjemnie. A...
Urwana śruba mocująca wybierak w skrzyni biegów ,do zriobienia bez wyciągania skrzyni, ale musisz znaleźć urwany łeb śruby.Temat przerabiany tydzień temu, nie obyło się bez demontażu skrzyni, ponieważ śruba została na magnesie ale nie dało się jej wydobyć .
Dzięki wszystkim za porady.Z każdej po trochę skorzystałem. WD40,potem punktak z gwintownika.Dremel i wiertło 1,5mm (2 szt złamałem).Poprawiłem fi 2mm hss, było ciężko.Jak się zagłębiło, pojechałem fi 3mm.Znowu WD40.Śrubka zaczęła podrygiwać, bo otwór przelotowy, no to już ją miałem:-) Niestety,gwint uległ zniszczeniu, zrobiłem gwint 4mm. Posmarowałem...
Witam :) Podczas ruszania poczułem szarpnięcie i takie tam, w każdym badx razie pękła śruba łapy, która mocuje skrzynie biegów (z belką poprzeczną). Usterka naprawiona kosz ok 40zł. Najciekawsze jest to, ze sruba wymieniona już po raz trzecie < co roku 1 raz>. Pytanie moje brzmią: 1. Dlaczego akurat ta śruba ulega uszkodzeniu, mimo, ze jeżdżę...
W normalnych popularnych silnikach, nie dziwolągach w których śruby głowicy są jednocześnie śrubami podpór wału rzadko wymieniam (nawet w Renault, gdzie śruby głowicy są fi10), z wyjątkiem diesli, bo tu wyjątków nie ma. . Zamykam.
Jeśli posiadasz komplet torxów to nawierć centralnie na środku i nabij odpowiedniego torxa i musi popuścić a szczególnie taka mała śrubka
Można też spróbować podgrzać śrubę małym palnikiem gazowym, oczywiście po zdemontowaniu zespołu, rozebraniu i wyjęciu wszystkich uszczelek. Po podgrzaniu możliwie samej śruby, należy ją dobrze ochłodzić np. pod bieżącą wodą, a następnie nagrzać korpus, po czym próbować wykręcić śrubę zanim zdąży się rozgrzać śruba od korpusu. Podczas podgrzewania korpusu...
Witam, mam do wymiany termostat w/w aucie. Wg. rysunku (znalazłem w necie) jest to bardzo prostę i szybkie zadanie, ale ... W tym vento jest wspomaganie i całość dostępu blokuje taka blacha, a w dodatku poprzedni mechanik urwał jedną śrubę trzymającą termostat. Umieszczam rysunek na którym jest wszystko oprucz tej podpory? Moze ktoś ma pomysł na szybką...
Wydaje mi się, że tak czy coś takiego? W niektórych pralkach są bardziej masywne. https://obrazki.elektroda.pl/9084709800_...
Witam. Audi a5c6 silnik 2,5 tdi V6, problem to urwana śruba ramienia napinacza paska wielorowkowego. Moje pytanie dlaczego tak się stało ? http://obrazki.elektroda.net/5_121656298... http://obrazki.elektroda.net/9_121656282... http://obrazki.elektroda.net/54_12165633...
Niestety ta duża redukcja była tak zapieczona, że nie idzie jej odkręcić, więc wbiłem lekko przecinak w urwaną śrubę i odkręciłem tę część. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Odp: c . a) próbować naciąć ułamaną część i wykręcić b) a może rozwiercić miejsce ułamania Nadgorliwość gorsza faszyzmu :) .
Panewki napewno nie polecam wymieniac,wykręc ją i zawiez do sluszarza on ci to fachowo zrobi,najprawdopodobniej bedzię chciał ją wykręcic bo rozwiercac nie sądzę jest to zbyt twardy materiał. Miałem kiedyś taki sam przypadek.
Wykrętaki do złamanych śrub... Wkrętak to się wkręca w otwór, np. w urwanej śrubie, a tu w gwintowniku otworu jeszcze nie ma i nie będzie...
Dzięki za odpowiedź lecz musisz się sporo pouczyć, ja też. Okazała się że urwana by sruba z pduszki co uniemożliwia przeniesienie napedu na koła. To było niemiłe... Ty widzisz samochód i widzisz, że Ci silnik "wypadł" i wisi na przegubach - zdalnie ciężko wpaść na to, że coś takiego się stało i tego nie zauważyłeś. W opisie usterki nie pisałeś też nic...
. POMÓŻCIE OD CZEGO ZACZĄĆ ŻEBY NIE PAŚĆ NA Wielkie koszty Już wpadłeś. Głowica do roboty - pogięte zawory.
1). Języczek filcowy [10X20 mm] osadzony jest na sprężystej blaszce i tak wygląda. http://obrazki.elektroda.pl/7048608900_1... 2). Śruba krzywki przerywacza to M5x45mm. Wkręcona jest na ok.10mm w oś wału. http://obrazki.elektroda.pl/2804734700_1... Musisz zdemontować kosz iskrownika, wyjąć krzywkę przerywacza, zdjąć koło magnesowe...
Jeśli nie schodzi ręką to użyj ściągacza. Poza tym użyj jakiegoś penetratora, nafta średnio się nadaje.
jak jest urwana marne szanse by ją wykręcić,a można wyrwać gniazdo i dopiero problem
A radzili -" żadne wiercenie i wybijanie". Taki jest obraz dzisiejszych usług serwisowych wymienić co się da na nowe aż osiągnie sie pożądany efekt nie licząc sie z kosztami, obciążając klienta-właściciela. Większość współczesnych mechaników (wymieniaczy) nie ma pojęcia o regeneracji (gwintowanie, wiercenie) i dotyczy to także ASO, co jest b. niepokojące...
Dospawaj szpilki skontruj od góry nakrętką z hamulcem i po sprawie. A najlepiej wrzuć foto jeśli nie możesz sobie poradzić.
Można również wkręcić reperaturke gwintu.
Popraw wpierw błędy gramatyczne ! Jest to terminal śrubowy lutowany do PCB . Identycznego nie spotkasz w handlu, prędzej coś z demontażu. Szukaj śruby o minimalnie większej średnicy , szybciej poradzisz sobie z tym problemem :)
Najprawdopodobniej URWANA Śruba Od turbiny wodnej w retarderze m6 na imbus koło turbiny se przesowa i wyciera obudowę retardera
Oryginalne mocowanie prądnicy nie jest najbardziej solidne. Nie jednemu się ono pogieło albo wyciągło gwint. W swojej 4011 zrobiłem nowe mocowanie które się nie gieło a przez to nie luzowało i dołożyłem jedną śrubę. http://obrazki.elektroda.pl/6846287900_1...
Jeżeli tak elegancko wystaje, to można naciąć w niej piłą do metalu głęboki rowek i próbować wykręcić solidnym śrubokrętem płaskim. Jeśli to zawiedzie, to pozostaje wykrętak - odsyłam do google i sklepów internetowych po informacje.
Dziś robiłem santa fe, 2,0 CRDi. Przerwa na cewce sprzęgła oraz brak koszyczków w łożysku. Po wymianie łożyska oraz naprawie cewki (padło zabezpieczenie termiczne) montaż, odpalenie auta i ...dym ze sprzęgła. Jak się okazało sprężarka pracowała całkowicie na sucho, no i się zatarła. Widziałem już różne zatarcia sprężarek czy łożysk sprężarek, ale nigdy...
Marny pomysł, fragmenty wirnika mogą wpaść dolotem do komory spalania, a opiłki z łożysk i uszczelnień kanałem powrotnym do miski olejowej.
Jak to nie wiesz skoro się urwały to musisz rozwiercić. Lub przyspawać coś do niech grzać palnikiem i spróbować odkręcić.
Dzięki. Coś czuję że i tak trzeba go będzie regenerować, bo hamulec znów przestał pracować.
no tak zle sformułowane chodzi o to koło wałka rozrządu klin jest ścięty i śróba urwana pasek cały
Zapewne są zapieczone i wykrętak może sobie z nimi nie poradzić, Pokaż mi proszę taki wykrętak, który pozwoli się wkręcić w śrubkę Φ3mm? pozostaje w takim układzie nawiercić odpowiednim wiertłem i ponownie nagwintować. Tak dla potomności - jeśli śrubka wżarła się w materiał, w który została wkręcona, żaden wykrętak nie pomoże - niezależnie od...
wiercić też trzeba umieć A jak się wierciło w urwanej śrubie (nie było marzenia o spawaniu) w katerze "Junaka" bez jego mocowania w imadle (hehe) wiertarką ręczną dwubiegową (na korbkę dla niepamiętających) mając jedno albo dwa wiertła bez szlifierki do ich naostrzenia?
Witam Najlepiej to nic z tym nie robić tylko jeździć dalej ta jedna śrubka wpływa tylko na konfort zmiany koła i to wszystko. POZDRAWIAM
Jeśli wybijesz zerwiesz gwint. Spróbuj na ciepło może sie ruszy a jesli nie to rozwierć i gwintuj.
Winna była urwana śruba od przepustnicy
Musisz ustawić tak żeby blokady weszły na swoje miejsce, tak w pompie jak i w kole wałka, jeśli urwana śruba to wypadało by ją wykręcić. jeśli chodzi o GMP to tak po 180 stopniach będzie znów GMP tyle że w innej fazie pracy, czyli jeśli najpierw był suw sprężania to po 180 stopniach będzie wydechu. Sprawdzić można czy to wykręcając świece czy wtryskiwacz,...
W tym silniku rozrząd nie ustawia sie na tzw. znaki ,tylko przy pomocy blokad. Na kołach możesz mieć "znaki" ale one mają się "nijak" do faktycznego ustawienia rozrządu. Pozdrawiam!
Urwana śruba wystaje góra jeden milimetr tak wiec nie ma jak jej złapać, koło pomimo podważania trzyma się na tej śrubie, chybocze się lekko na boki, tak więc na gwincie jednak siedzi, jest zblokowane, zostaje mi tylko rozwiercić śrubę. Koło normalnie zejdzie, skoro śruba jest urwana (brak podkładki, więc nic już nie trzyma koła). Nie kombinuj, tylko...
Sklej Poxipolem
Nie wierzę, że tych śrub nie dało się wykręcić...trudno, ja bym tego koła nie ruszał i powierzył auto komuś z doświadczeniem na takich rzeczach kończy się zabawa w samochodziki
Witam wszystkich mam malucha 99r el robiłem remont śilnika i zauważyłem odkręconą śrubę od poduszki śruba od skrzyni więć postanowiłem wziąć śrubkę i zakręcić bo brakowało i mi się urwała reszte zostało w skrzyni jak to zrobić że by nie stracić przy tym dużo czasu trzeba gwintować a nie mam kanału na to więc trzeba pustaki proszę o pomoc ?? PLISSS
Tak, ta urwana śruba na pewno plus to, co mechanik stwierdzi, jak się do silnika na ostro dobierze. Wróżka ma jeszcze kaca po świętach, sorry :) V.
Jeździć? a koło na drodze chcesz szukać ? Rozwiercić śrubę i wkręcić przyrządem do wykręcania urwanych śrub . Nowe śruby co najmniej klasy 8.8 a najlepiej 10.8 https://obrazki.elektroda.pl/9372529200_...
Witam, mam urwana śrubę łącząca silnik ze skrzynią biegów przez co 2,4 i wsteczny praktycznie wcale nie wchodza, tylko po przesunięciu gałki na siłę na jedynke i popchnieciu ku przodu, wtedy np. wsteczny wejdzie. Zuzyta jest też bardzo mocno poduszka przednia, ta na belce. Gałka od biegów podczas jazdy mocno skacze przód tył po dodaniu i puszczeniu...
Próbować trzeba, wierciłem w urwanych śrubach do kół samochodowych.
Kolego Mierzejewski. Pisałem z doświadczenia, trzy razy wyręcałem z dokłądnie takiego electroluxa urwane śruby (zresztą na wtorek mam zlecenie na kolejny taki przypadek), jak do tej pory, posiadanym zestawem tamte trzy udało się wyjąć bez rozwiercania. Jeśli kto chce obadać, to zestaw który mam to King Tony model: 11225SQ Zapewne kiedyś będzie niespodzianka,...
Witaj kolego,wybacz,że się nie odzywałem ale nie samym forum człowiek żyje.Do rzeczy; o tuż jeżeli chodzi o tylną łapę silnika to składa się ona z dwóch części,obczaiłem to dokładnie.Nie ma potrzeby wyjmowania ani silnika ani skrzyni biegów.Dostęp do śrub jest faktycznie bardzo utrudniony ale przy odrobinie cierpliwości i przy pomocy różnych kluczy;mam...
Można opiłować i nabić nasadką 6,5mm. Ale porządną, nie z tych chińskich zestawów z bazarów. Zawsze pozostaje przewiercić i użyć wykrętaka urwanych śrub.
Urwane śruby z bloków siników samochodowych wyciąga się poprzez naspawanie nakrętki. To są przypadki, gdy nic nie wystaje z otworu i nie ma czym złapać. Tu ta metoda też się sprawdzi. Kilka się urwie, ale któraś za koleją zluzuje wiertło. Do wykręcania użyjesz zwykłego klucza płaskiego albo grzechotki.
Czasem nawet i komputer nie pomoże, w mojej 211 też nie działa prawe lusterko tzn. brak regulacji i podgrzewania, a w DAS zero błędów, odstawiam diagnozę problemu na cieplejsze dni, bo naprawy zimą w ujemnych temperaturach zwykle kończą się połamanymi plastykami i urwanymi śrubami.
cena nie gra roli. Niestety urwane śruby nie posiadają żadnych oznaczeń. Zastanawiam się zatem jak się ma "kruchość" do wytrzymałości określonej klasą.
Mi czymś takim rzadko kiedy udawało się wykręcić zardzewiałą urwaną śrubę. Problem jest taki że wkręcając to ustrojstwo rozszerzamy dodatkowo tą resztę gwintu i dodajemy siły tarcia. Teraz stosuję metodę TIG albo lepiej migomat. Podkładka i dospawanie nakrętki do urwanej śruby. Tą metodą wychodzą nawet z aluminiowych głowic. Działa to tak że śruba nagrzewa...
Zerwana jedna ze sprężyn kompresora A gdzież to w sprężarce rotacyjnej (na 99% taka tam jest) masz sprężyny??? Jeżeli już, to rozwalony amortyzator gumowy przy podstawie lub odkręcona/urwana śruba mocująca. Ew. uszkodzona konstrukcja plastikowa (obudowa). Trzeba to badziewie otworzyć i sprawdzić. Z reguły to droga przez mękę: mnóstwo wkrętów i zatrzasków....
Ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia. Do odkręcania nakrętek i śrub używam Cobra i Morsa Knipexa. Najlepiej się sprawdzają. Stilson jest do niczego ze względu na dużą główkę i brak podejścia do większości śrub. Wszelkie klucze nastawne są bezużyteczne, bo rozginają się ich szczęki. Ostatnio wykręcałem urwane śruby M20 w ramie sieczkarni i Knipex...
O ile dobrze widzę na zdjęciu - masz urwaną śrubę w górnym prawym rogu. Stąd zapewne ten wyciek. Dobrze Ci radzi Kolega - wyrzuć całkiem te zawór wstawiając rurkę od wersji T-25 bez kabiny.
Witam Najlepszym sposobem było by wykręcenie urwanej śruby, jeśli dobrze zauważyłem. Najlepiej to zrobić po uprzednim nawierceniu wbijanym przyrządem do wykręcania urwanych śrub, ale można też gwintownikiem. Wymiana wałka raczej nie wchodzi w rachubę najwyżej całego bębna, ale to już trochę kosztuje. Pozdrawiam
Jak to fajnie na tej "elektrodzie", kolega pytał jak poprostu wykręcić urwaną śrubę, a tu dyskusja rozwinęła sie w kierunku rodzaju maszynowego gwintowania i o teori gwintowników...
Proponuję wiertarkę, małe wiertełko i wykrętak (przyrząd do wykręcania urwanych śrub).
Możesz nawiercić urwaną śrubę cienkim wiertełkiem np. 3mm lub 4. Są takie "śruby" z lewym gwintem do wykręcania urwanych śrub. Kosztują kilka zł. Coś takiego jak gwintownik tylko lewy i z dużym skokiem.
Co wy z tym grzaniem lutownicą urwanej śruby?! A po to tak radzą, aby nagrzana, gorąca śruba roztopiła cały plastik i dała się wyciągnąć z miękkiego plastiku...
Co Ty chcesz rozwalać ? Śrubę od koła pasowego już skatowałeś niesamowicie. Jestem pod wrażeniem tego dzieła. Przecież tam był zwykły T40 jesli dobrze pamiętam. Jeśli padłeś już na starcie, to cienko Cię widzę dalej. Na tym etapie skasowania gniazda ja posłużył bym się już narzędziami do usuwania uszkodzonych / urwanych śrub, by ocalić gwint osi i koło...
sruba nakretka sruba pompie sruba membrany
wektor przerwań licznik elektryczny przeniesienie pralka polar obroty
samsung ic401 mikrokomputer cobra1
Peugeot Partner 1.6 HDI 2013 - Odcięte turbo i kontrolki poduszek Kolektor słoneczny w układzie otwartym z pompą - zasady działania i wyzwania