Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
odkręcić dwie śruby od dekielka w środkowej dolnej części pompy po tym, poluzować dwie śruby na 8 wielokątną (obracając silnikiem) w pewnym momencie jest wycięcie a za nim taka blaszka z wycięciem, ta blaszkę przesuwamy ku górze o niewielki skok i mamy zwiększoną dawkę. Skręcamy wszystko odpowietrzamy pompę .
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Trzeba ustawić dawkę paliwa, bo jest za wysoka i i jak silnik schodzi z obrotów to fiksuje, oddaj na reklamacje.
A mam jeszcze jedno pytanko. Jakie powinny być luzy zaworowe. Jak kręcić wałem bo próbowałem od przodu za chlodnicą i nie ma tam jak dojśc.
witam nr nie mam ale kupisz w serwisie BOSCH jest tam dwieplus oringi całosc u mnie kosztuje ok80zł ale musisz do tego pompę rozebrać a potem ustawić dawkę paliwa
Grupa 4 pole 3 to kąt wtrysku ale nie początek tylko wartość kątowa trwania. Zależna od wielu rzeczy. To taki odpowiednik czasu wtrysku ale bardziej zależny od kilku czynników. Temperatura paliwa (czym zimniejsze tym kąt większy bo paliwo o większej lepkości) , od obciążenie widomo większe obciążenie dawka większa czyli kąt, synchronizacja wałka (czyli...
Generalnie kotły z podajnikiem (tzw. retorta) mają wadę. Żar z paleniska może się cofać do kolana podajnika a nawet do zasobnika opału. Ważne jest, aby żar na ruszcie utrzymywał się wysoko nad kolanem podajnika. Ideą konstruktora jest, aby węgiel spalał się na pierścieniu z blachy. Wtedy opał wypychany z podajnika wysypuje się i spala. Sama idea jest...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
Udalo sie doprowadzić paliwo do wtrysków ba nawet auto zapaliło lecz pojawił się inny problem mianowicie silnik nierówno pracuje i po wciśnięciu gazu w podłogę silnik rozkręca sie do 1500obr i to wszystko. Czy problem jest z kątem wtrysku lub złą dawka i musze to ustawić na pompie przy pomocy vag ?
Do ustawienia masz kat wtrysku. Jak wcisniesz pedał gazu do podłogi przy niskich obrotach bardzo kopci?
pompę ci sprwadzą i powiedzą że jest ok, ale musisz ustawić ją na aucie tak jak kolega wyżej napisał kąt wtrysku oraz dawka na rozgrzanym silniky
nie wiem na pewno ale ja próbowałem kiedyś vagiem 4.9 i nie mogłem znaleźć kąta wtrysku.Podobno vag com 311-2 w pełnej wersji pokaże te wartości w kanale 00
Wycięty katalizator, to jest równoważne z wgraniem innego softu do sterownika silnika. Sprawdź, czy masz oryginalne mapy.
Nikt nic nie wie?
Zgadza się, jest VP37, niestety nikt nie ma interfejsu to podłączenia. Czym się można połączyć?
Witam! Szukałem informacji na ten temat na forach o simsonach ale tam nie znajde fachowej porady.Wiec zwracam się do Was.Wiem ze ejst tu sporo fachowców.Bardzo bym prosił o wskazówki jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej i jak dobrze ustawić dawkę paliwa i obroty na biegu jałowym. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!
Dawka jest zależna od temp. sprawdziłeś sprężanie, zawory nie dostały?
Chodzi mi dokładniej jak założyć ten mechanizm od dodawania gazy na pompie
Skoro palił z samostartu przed zakupem i nie robiono nic takiego to raczej problem nadal jest paliwo/WN , Może za dużo przelewa paliwa?? robiłeś przecież gaźnik to może za duże dawki ustawiłeś, zły stosunek paliwo/powietrze..
A dawka paliwa to ustawiona?? Bo ostatnio z tym pompiarze mają problem w tych pompach..
A jak będzie kopcić bo pewnie będzie dostawać więcej paliwa to zmniejszy dawkę na np. 4.2 ?
Wysokich obrotów sam nie ustawisz. Dawka paliwa zawiera olej do smarowania silnika. Im dawka uboższa w benzynę tym większe obroty i słabsze smarowanie. Resztę dopowiedz sobie sam.
co on właściwie ustawiał? Ustawił dawkę paliwa,
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Powinno być w okolicach "0" i falować nie być stałym prądem po rozgrzaniu na cieplym. Co może być powodem takiego stanu rzeczy? Źle ustawiona dawka paliwa. Ale jak masz wryte 10mA to zastanawiał bym się czy nie masz trybu awaryjnego. Silnik delikatnie faluje odgłosem z wydechu? sonda pokazuje około 0,5 V A to jednak wskazuje że jest tryb awaryjny, musisz...
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Po latach wtryskiwacze nawet potrafią różnie podawać paliwo na niskich dawkach.
Wysoko ustawiona dawka paliwa będzie powodować takie objawy.
Witam Panowie jaką należy ustawić dawkę paliwa w cordobie 1.9tdi, oznaczanie silnika AHU?
Jaka powinna być prawidłowa dawka paliwa ustawiona w VAG silnik 1.9TDI AFN?
A kąt wtrysku dobrze ustawiony, dawka paliwa? Najlepiej zrób logi i wklej.
Jak dokładnie ustawić dawkę paliwa? Słyszałem, że komputer oszukuje.
Witam, powodem tego problemu może być żle ustawiony gaźnik (dawka paliwa).
Witam, zaprowadziłem auto pod Siedlce, mechanik który kiedyś pracował w serwisie Scani, stwierdził ze to czujnik ciśnienia paliwa, wrzucił oryginał i problem znikł, od razu regulacja zaworów i ustawienie dawek paliwa, jutro odbieram auto i chyba będzie można zamknąć temat :)
Spróbuj ustawić dawkę paliwa i kombinować z śrubka od obrotów
]wystarczy wymienić samą głowice bez żadnych regulacji u pompiarza? Pompa to nie tylko głowica, tam jest parę oringów, sitko i jeszcze parę rzeczy. Najlepiej oddać do fachowca bo musi być ustawiona dawka paliwa, a oni mają przyrządy pomiarowe.
Witam wszystkich. Pragnę wszystkim podziękować za pisanie w tym temacie. To dzięki wam udało mi się niewielkim kosztem ruszyć d3wz.Przyczyny to:zblokowane łożysko na silniczku dmuchawy , zblokowana pompa paliwa,niesprawny czujnik na podszybiu.Jeszcze rada dla mało doświadczonych w tym temacie , jak nie wiesz gdzie podłączać zasilanie w kostce złączeniowej...
jest możliwość zadzwoń do mnie pod numer 696424624to wytłumacz bo można to zrobić na kilka sposobów
a czy bez kata można ustawić dawkę paliwa tak żeby nie była za uboga?
Jak zgasić silnik Mercedes OM 605 z pompą mechaniczną odpalony na stole? A jak to było zrobione w samochodzie? Pompy mechaniczne w zasadzie miały następujące systemy gaszenia: - dźwignia gazu przez ustawienie dawki paliwa na 0 - tak miał kiedyś np URSUS C330 - miał tak zwany "ręczny gaz" i trzeba było dźwignię ustawić na minimalne obroty aby silnik...
Może coś z pompą paliwa albo masz źle ustawioną dawkę paliwa. Najlepiej podpiąć pod komputer i ustawić. Jak nie pomoże szukać dalej. Jeszcze bym sprawdził pompkę czy nie zasyfiona i filtr paliwa, ale tylko tak dla spokojności.
Witam, można ustawić dawkę paliwa na pompie, ale samemu to raczej tego nie wyregulujesz, podjedź do "pompiarza" i po problemie.
bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa. Raczej brak zezwolenia na rozruch (nie kręci rozrusznik) i tu trzeba posprawdzać parametry.
Dzięki za podpowiedzi,EGR sprawdzony,kąt wtrysku ustawiony,węże od internista niby sprawdzał i są całe,proponuje mi jeszcze ustawienie dawki paliwa nastawnikiem,co o tym sądzicie,dodam że nastawnik jeszcze nie ruszany od nowości.
na kompie to se można ustawiać inne paramery ale nie dawkę, tu masz poradę : http://pl.youtube.com/watch?v=Te6FCJEqX7... a tak przy okazji to popraw sobie oznaczenienie silnika z AHL na AHF.
Kąt wtrysku 0-88, dawka paliwa 11-45, na jałowych obrotach.
Problem z uruchomieniem już można powiedzieć że rozwiązany. Była źle ustawiona dawkę paliwa przy starcie. Należy w adaptacjach ustawić co najmniej 128 na 01 kanale u mnie było 112 i dawało za małą dawkę przy starcie. dla pewności jeszcze wymienię czujnik temperatury płynu chłodzącego odpowiedzialny za rozruch w niskich temp. CZENSTA WADA W MODELU 1Z...
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
dawka paliwo ustawić dawka paliwo regulator dawka paliwo
instrukcja serwisowa magnetowid philips iskrownik ariston telefon samsung galaxy karta pamięci
gniazdo kołek rozporowy gniazdo kołki
Skuteczne chłodzenie transformatorów: metody i materiały Wideodomofony Commax a zasilacze rygla elektrozaczepu