Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
odkręcić dwie śruby od dekielka w środkowej dolnej części pompy po tym, poluzować dwie śruby na 8 wielokątną (obracając silnikiem) w pewnym momencie jest wycięcie a za nim taka blaszka z wycięciem, ta blaszkę przesuwamy ku górze o niewielki skok i mamy zwiększoną dawkę. Skręcamy wszystko odpowietrzamy pompę .
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Trzeba ustawić dawkę paliwa, bo jest za wysoka i i jak silnik schodzi z obrotów to fiksuje, oddaj na reklamacje.
A mam jeszcze jedno pytanko. Jakie powinny być luzy zaworowe. Jak kręcić wałem bo próbowałem od przodu za chlodnicą i nie ma tam jak dojśc.
witam nr nie mam ale kupisz w serwisie BOSCH jest tam dwieplus oringi całosc u mnie kosztuje ok80zł ale musisz do tego pompę rozebrać a potem ustawić dawkę paliwa
Grupa 4 pole 3 to kąt wtrysku ale nie początek tylko wartość kątowa trwania. Zależna od wielu rzeczy. To taki odpowiednik czasu wtrysku ale bardziej zależny od kilku czynników. Temperatura paliwa (czym zimniejsze tym kąt większy bo paliwo o większej lepkości) , od obciążenie widomo większe obciążenie dawka większa czyli kąt, synchronizacja wałka (czyli...
Generalnie kotły z podajnikiem (tzw. retorta) mają wadę. Żar z paleniska może się cofać do kolana podajnika a nawet do zasobnika opału. Ważne jest, aby żar na ruszcie utrzymywał się wysoko nad kolanem podajnika. Ideą konstruktora jest, aby węgiel spalał się na pierścieniu z blachy. Wtedy opał wypychany z podajnika wysypuje się i spala. Sama idea jest...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
Udalo sie doprowadzić paliwo do wtrysków ba nawet auto zapaliło lecz pojawił się inny problem mianowicie silnik nierówno pracuje i po wciśnięciu gazu w podłogę silnik rozkręca sie do 1500obr i to wszystko. Czy problem jest z kątem wtrysku lub złą dawka i musze to ustawić na pompie przy pomocy vag ?
Do ustawienia masz kat wtrysku. Jak wcisniesz pedał gazu do podłogi przy niskich obrotach bardzo kopci?
pompę ci sprwadzą i powiedzą że jest ok, ale musisz ustawić ją na aucie tak jak kolega wyżej napisał kąt wtrysku oraz dawka na rozgrzanym silniky
nie wiem na pewno ale ja próbowałem kiedyś vagiem 4.9 i nie mogłem znaleźć kąta wtrysku.Podobno vag com 311-2 w pełnej wersji pokaże te wartości w kanale 00
Wycięty katalizator, to jest równoważne z wgraniem innego softu do sterownika silnika. Sprawdź, czy masz oryginalne mapy.
Nikt nic nie wie?
Zgadza się, jest VP37, niestety nikt nie ma interfejsu to podłączenia. Czym się można połączyć?
Witam! Szukałem informacji na ten temat na forach o simsonach ale tam nie znajde fachowej porady.Wiec zwracam się do Was.Wiem ze ejst tu sporo fachowców.Bardzo bym prosił o wskazówki jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej i jak dobrze ustawić dawkę paliwa i obroty na biegu jałowym. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!
Dawka jest zależna od temp. sprawdziłeś sprężanie, zawory nie dostały?
Chodzi mi dokładniej jak założyć ten mechanizm od dodawania gazy na pompie
Skoro palił z samostartu przed zakupem i nie robiono nic takiego to raczej problem nadal jest paliwo/WN , Może za dużo przelewa paliwa?? robiłeś przecież gaźnik to może za duże dawki ustawiłeś, zły stosunek paliwo/powietrze..
A dawka paliwa to ustawiona?? Bo ostatnio z tym pompiarze mają problem w tych pompach..
A jak będzie kopcić bo pewnie będzie dostawać więcej paliwa to zmniejszy dawkę na np. 4.2 ?
Wysokich obrotów sam nie ustawisz. Dawka paliwa zawiera olej do smarowania silnika. Im dawka uboższa w benzynę tym większe obroty i słabsze smarowanie. Resztę dopowiedz sobie sam.
Powinno być w okolicach "0" i falować nie być stałym prądem po rozgrzaniu na cieplym. Co może być powodem takiego stanu rzeczy? Źle ustawiona dawka paliwa. Ale jak masz wryte 10mA to zastanawiał bym się czy nie masz trybu awaryjnego. Silnik delikatnie faluje odgłosem z wydechu? sonda pokazuje około 0,5 V A to jednak wskazuje że jest tryb awaryjny, musisz...
co on właściwie ustawiał? Ustawił dawkę paliwa,
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Po latach wtryskiwacze nawet potrafią różnie podawać paliwo na niskich dawkach.
Wysoko ustawiona dawka paliwa będzie powodować takie objawy.
Witam Panowie jaką należy ustawić dawkę paliwa w cordobie 1.9tdi, oznaczanie silnika AHU?
Jaka powinna być prawidłowa dawka paliwa ustawiona w VAG silnik 1.9TDI AFN?
A kąt wtrysku dobrze ustawiony, dawka paliwa? Najlepiej zrób logi i wklej.
Witam, powodem tego problemu może być żle ustawiony gaźnik (dawka paliwa).
Jak dokładnie ustawić dawkę paliwa? Słyszałem, że komputer oszukuje.
Witam, zaprowadziłem auto pod Siedlce, mechanik który kiedyś pracował w serwisie Scani, stwierdził ze to czujnik ciśnienia paliwa, wrzucił oryginał i problem znikł, od razu regulacja zaworów i ustawienie dawek paliwa, jutro odbieram auto i chyba będzie można zamknąć temat :)
Spróbuj ustawić dawkę paliwa i kombinować z śrubka od obrotów
Witam wszystkich. Pragnę wszystkim podziękować za pisanie w tym temacie. To dzięki wam udało mi się niewielkim kosztem ruszyć d3wz.Przyczyny to:zblokowane łożysko na silniczku dmuchawy , zblokowana pompa paliwa,niesprawny czujnik na podszybiu.Jeszcze rada dla mało doświadczonych w tym temacie , jak nie wiesz gdzie podłączać zasilanie w kostce złączeniowej...
Jak zgasić silnik Mercedes OM 605 z pompą mechaniczną odpalony na stole? A jak to było zrobione w samochodzie? Pompy mechaniczne w zasadzie miały następujące systemy gaszenia: - dźwignia gazu przez ustawienie dawki paliwa na 0 - tak miał kiedyś np URSUS C330 - miał tak zwany "ręczny gaz" i trzeba było dźwignię ustawić na minimalne obroty aby silnik...
]wystarczy wymienić samą głowice bez żadnych regulacji u pompiarza? Pompa to nie tylko głowica, tam jest parę oringów, sitko i jeszcze parę rzeczy. Najlepiej oddać do fachowca bo musi być ustawiona dawka paliwa, a oni mają przyrządy pomiarowe.
jest możliwość zadzwoń do mnie pod numer 696424624to wytłumacz bo można to zrobić na kilka sposobów
a czy bez kata można ustawić dawkę paliwa tak żeby nie była za uboga?
Może coś z pompą paliwa albo masz źle ustawioną dawkę paliwa. Najlepiej podpiąć pod komputer i ustawić. Jak nie pomoże szukać dalej. Jeszcze bym sprawdził pompkę czy nie zasyfiona i filtr paliwa, ale tylko tak dla spokojności.
Witam, można ustawić dawkę paliwa na pompie, ale samemu to raczej tego nie wyregulujesz, podjedź do "pompiarza" i po problemie.
bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa. Raczej brak zezwolenia na rozruch (nie kręci rozrusznik) i tu trzeba posprawdzać parametry.
Dzięki za podpowiedzi,EGR sprawdzony,kąt wtrysku ustawiony,węże od internista niby sprawdzał i są całe,proponuje mi jeszcze ustawienie dawki paliwa nastawnikiem,co o tym sądzicie,dodam że nastawnik jeszcze nie ruszany od nowości.
na kompie to se można ustawiać inne paramery ale nie dawkę, tu masz poradę : http://pl.youtube.com/watch?v=Te6FCJEqX7... a tak przy okazji to popraw sobie oznaczenienie silnika z AHL na AHF.
Kąt wtrysku 0-88, dawka paliwa 11-45, na jałowych obrotach.
Problem z uruchomieniem już można powiedzieć że rozwiązany. Była źle ustawiona dawkę paliwa przy starcie. Należy w adaptacjach ustawić co najmniej 128 na 01 kanale u mnie było 112 i dawało za małą dawkę przy starcie. dla pewności jeszcze wymienię czujnik temperatury płynu chłodzącego odpowiedzialny za rozruch w niskich temp. CZENSTA WADA W MODELU 1Z...
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Mam założony gaz BRC w samochodzie Mondeo i szukam do niego softu BRC Sequent 24 do oprogramowania bo muszę ustawić dawkę paliwa bo za dużo bierze mi gazu ,oraz ustawić temperaturę. Mam interfejs do BRC 24 ale nie mam do niego programu Proszę o pomoc
Sprawdziłbym ustawienie rozrządu, albo w pompie jest źle ustawione ograniczenie dawki paliwa. Mając drugą pompę spróbowałbym zrobić podmianę.
Podejrzewam, że albo masz podpiętego boxa albo zbyt wysoką ustawioną dawkę paliwa lub uwalony albo odpięty czujnik temperatury płynu chłodzącego - oczywiście łatwo ustalić co jest grane, wystarczy podpiąć interfejs diagnostyczny VAG-COM i wyjdzie co go boli.
Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę, raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie, programem robisz tylko podgląd, aby ustawić w zakresie.
OK na spalinach jest ok bo ecu sobie wyrówna. Jak podłączysz komputer nawet w trybie zgodności OBD2 będzie można podejrzeć jak dużo ECU musiało skorygować dawki względem fabrycznych. Wystarczy że LPG przesunęło korektę w stronę zubożania (gaz jest ustawiony za bogato za duży przelicznik) i na benzynie będzie ubogo i będzie słaby na zimnym póki sonda...
filtr powietrza masz? Miałem taki sam problem ale ustawiłem zapłon dawkę paliwa i filtr i było ok
Musisz zmienić ustawienie kąta wtrysku w gr 000, 2 kolumna w BS ustaw okolice 50-60 jednostek. Jak dawka paliwa na ciepłym silniku gr 001, 2 kolumna.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
witam.mam net sam model co ty i u mnie po zatankowaniu do pełna na zbiorniku robię ponad 800km i zostaje mi jeszcze ok 1/4 zbiornika wiec jeśli chodzi o twój samochód to najpierw jedź na kompa.może być źle ustawiony na pompie albo jest jakaś pierdoła w pompie która lubi się zapychać. można ją wyczyścić ale trzeba za pomocą kompa ustawić dawkę paliwa.ktoś...
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
Pompa na 0,95mm. Ustawiasz jak w innych podobnych VW na czujnik zegarowy. Opisu procedury poszukaj. Dawki nie ruszaj jak przed rozrząfem było dobrze.
diagnoza VAG to podstawa sprawdzić należy ustawienie zapłonu dawka paliwa itp. Zdarza się że mechanicy wymieniają rozrząd na tzw. znaki bez sprawdzenia VAGIEM .
W pierwszej kolejności poprawne ustawienie rozrządu. W tym silniku znak wału korbowego znajduje się na kole zamachowym widoczny przez oczko w skrzyni biegów, wałek rozrządu na blokadzie.a pompa wtryskowa blokowana przez najmniejszy otwór w kółku do otworu w korpusie, znak na kole pompy wtryskowej na godzinie pierwszej. Ustawianie rozrządu na dwa różne...
dlatego ci piszę jak ustawic ,w vagu 32768 i regulacja nastawnikiem na 5,5 .Po tym zabiegu będziesz mógł sobie zmieniac vagiem o ok 2mg w każdą stronę.
Problem zaczął się teraz czy tydzień temu? Pamiętaj że w trakcie docierania trzeba ustawić większą dawkę paliwa... i w zależności czy to 2t czy 4t większą dawkę oleju do paliwa. Nawet w przypadku 4t dobrze jest dodać trochę oleju do paliwa ;)
Cześć, Może ktoś mi podpowie jaka może być przyczyna. Lt 35 2,5 TDI był problem z ustawieniem pompy wtryskowej. Jak się okazało była uszkodzona. Przed naprawą, samochód ładnie odpalał, kopcił na biało, nie miał mocy ale wkręcał się na obroty normalnie. Pompiarz naprawiający pompę mówił, że ustawił dawkę paliwa na 3 mg i dodał, żeby sprawdzić to jeszcze...
Ponownie trzeba ustawić kąt wtrysku i dawkę paliwa.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
eee, kręcisz coś co że taki pseudo chip nie zrobi czegoś takiego czy co :?: a jak ludzie po montażu turbo źle ustawi dawkę paliwa i powietrza to też wypalają się dziureczki. Ten rezystor działa na zasadzie takiej że daje błędne info do ECU a po takiej zmianie jak wleje Ci 3L na 100km więcej to to paliwo się nie spali do końca bo nie dostaje odpowiedniej...
Witam ja też mam problem z Omegą B 2,5 td. Silnik jest bardzo trudno odpalić, a jak odpali to mocno kopci czarnym dymem i prawie natychmiast gaśnie. Sprawdzałem w nim: rozrząd, świece , ciśnienie, wtryskiwacze, komputer, turbinę, wydech : pompa wtryskowa była na sprawdzeniu, ustawili dawkę paliwa i twierdzą że jest dobra, komputer wyświetla tylko kody...
Podstawowe czynności o których pisałeś już wykonywałem wiele razy. Świeca jest dobra bo zawsze odpalał bez problemowo i już kilka razy ją czyściłem. Silnik jest 4T a do serwisu mam spory kawałek i chciałbym sam to zrobić. Da się jakoś ustawić dawkę paliwa w gaźniku? Bo trochę regulowałem jedną śrubką ale to nic nie pomogło. A poza tym chyba po to robione...
Mój diesel wolnossący kopci czasami na czarno,kolega ojca mówił że podkręcił dawkę paliwa bo coś tam coś tam.Jak ustawić dobrą dawkę?Proszę o odp. jak to się robi czym i gdzie to się znajduje na pompie wtryskowej.Pozdrawiam
Witam mam problem z ursusem c360 mianowicie na wolnych obrotach i po dodaniu gazu kopci tak jak by na niebiesko słychać też jak by stuki w silniku jak by wtrysk był źle ustawiony czy jak albo dawka paliwa za duża pompa i wtryski po regeneracji oraz chodzi jak by się zapowietrzal
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
Sprawdź dokładnie jaki to silnik i jak tam jest pompa zanim napiszesz ze tam pada elektronika – jaka elektronika jedynym elektronicznym elementem jest tam chyba czujnik temp. paliwa. Ilu z was rozbierało taką pompę ? Jedynym problemem przy takim rozruchu jest ustawienie dawki paliwa. Więc proszę nie pisać że się nie da. A elektroniczna regulacja...
ja mam ustawione w tej chwili 5mg auto zbiera sie dorze Zostaw jest Ok, po zmianie nie odczujesz mniejszego spalania.
Mój instalator tłumaczył mi, że parametr ustawiający minimalne obroty wentylatora ustawia minimalną moc kotła, do której palnik będzie modulował. Dawkę paliwa będzie ustalała automatyka. Dotyczy to kotła RED by Termet 25/30. Nie znam Twojego kotła ale sugerując się moim kotłem to mechanicznie ustalam ciśnienie gazu na dyszach dla mocy minimalnej i...
Byłem w warsztacie na diagnostyce, nie wykazało żadnych błędów, ustawili dawkę paliwa 3,7mg/skok, temperatura silnika 88 , paliwa 36 stopni, kąt wyprzedzenia wtrysku powiedział że jest w dolnej granicy( 2,3 ). Powiedział że powietrze doładowania jest za małe, przy 3000 obr/min było około 550 a powinno być 820-850. W związku z tym mam rozebrać i wyczyścić...
Witam Mam problem z LT46 2.5TDI silnik AVR. Samochód nierówno pracuje na wolnych obrotach przez 3-5sek. Problem najczęściej pojawia się zaraz po zatrzymaniu samochodu, kiedy silnik zaczyna pracować na wolnych obrotach. Czasami pomaga lekkie dodanie gazu na 2,3 sek. Byłem dzisiaj na diagnostyce (Vag-com) mechanik stwierdził. - nie można ustawić dawki...
Wkręt regulacyjny wolnych obrotów L - 1 obrót Wkręt regulacyjnych wysokich obrotów H - 1 obrót Śruba przepustnicy LA - ustawić tak, żeby pilarka nie gasła na wolnych obrotach. Od takich ustawień trzeba zacząć i dodawać paliwa (wykręcając wkręt regulacyjnych) lub zmniejszając dawkę paliwa przez wkręcanie śrub. https://obrazki.elektroda.pl/8464455300_...
Może już być inna dawka paliwa ustawiona. Sam widzisz ze mocniejszy troszkę silnik .
Odbiorniki elektryczne wyłączone 80°C 740...830 obr/min dawka 3...9mg/hub (powyżej 9mg usterka) Najlepsze ustawienie 3.2 3.8
Słuchaj u mnie jest identycznie. Zbyt bogata mieszanka i również mi trochę wywala filtrem powietrza i ciężko jest to ustawić dawka paliwa. Mi ją bardzo dlawilo niby zmieniłem dawkę paliwa i obroty jałowe i jest dużo lepiej lecz jeszcze nie jest całkiem ok. Co do regulacji dawki paliwa to odkręcasz ta śrubę(motylek) w odstojniku gaznika, i przez ta dziurkę...
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić
Blok silnika jest taki sam inaczej ustawiony jest zapłon dawka paliwa i chyca jest inny wałek rozrządu.
O dzięki to króćce będę wiedział jak sprawdzić, świece montuje takie jak podaje serwisówka NGK JR9B, dzisiaj wyjąłem gaźniki ustawiłem dawkę paliwa też tak ja mówi serwisówka (2obr.) wymieniłem oringi na tym plastiku z pływakami, na iglicach też podniosłem o jeden rowek, jutro będę odpalał jeżeli to nie bedą króćce i mieszanka będzie ok, to pozostają...
Witam. Posiadam Skodę Octavię 1.9 tdi oznaczenie silnika to asv 110 km. Problem wygląda następująco. Przy ok. 2500-3000 tys. obrotów silnik dławi się i zaczyna strasznie kopcić po delikatnym odpuszczeniu gazu i ponownym go dodaniu wkręca się na wyższe obroty i jest ok. Wymieniłem już chyba wszystko co jest możliwe i nadal jest to samo. To co zrobiłem:...
A jak zapala dobrze? Możliwe ze wtryskiwacze leją lub za duża dawka paliwa jest ustawiona.
Źle go pewno ustawiłeś, i ma dawkę taką że paliwa dostaje mało a powietrza jak mu dodasz to go zadusi.
Witam , Mam mercedesa 3.0 tdi , spalanie w cyklu mieszanym to ok. 15L - 100km. czy jest to normalne czy moze na pompie ( jesli wogole sie tak da) jest ustawiona duza dawka paliwa ? Czy mozna jakos zmniejszyc jego spalanie ?
Może też być uszkodzony nastawnik dawki paliwa lub jest ustawiona zbyt duża dawka- konieczna diagnostyka.
Ale opisz coś więcej. Może problem nie tkwi w pompie. A dawki paliwa w tej pompie nie ustawi tak łatwo jak w C-360.
No i udało się. Samochód jeździ jak dawniej. Wszystkiemu była winna źle ustawiona pompa oraz dawka paliwa. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Ja uważam że masz zbyt niską dawkę paliwa ustawiona tak samo było w mojej c330
Przepływka ok. Zostaje dawka paliwa, ustawienie nastawnika oraz początek otwarcia wtrysku. Dla wszelkiej pewności wtrysk pilotujacy przydało by się podmienić.
Jeśli chodzi o regulację dawki paliwa to ja wiem jak to ustawić nie jestem nowicjuszem. Pilarki spalinowe, wykaszarki czy nawet opryskiwacze spalinowe, Husqwarna czy Stihl używam tego od wielu lat ale takiego przypadku się nie spodziewałem. Może coś jest w powietrzu bo dziś przy odpalaniu pilarki też był problem choć jest prawie nowa.
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Witam Szukam schematu podłączeń elektrycznych do gaźnika pierburg 175cd. Również jakby ktoś się znalazł kto podpowie jak ustawić dawkę paliwa w tym gaźniku. Wydaje mi się zbyt duża i po dłuższej jeździe jak auto postój z 10min ciężko jest zapalić, tak jakby był zalany. Gaźnika siedzi w Mercedesie w124 coupe 2.0 silnik m102 przeróbka z kjeta na ww gaźnik....
Są dwa modele tych 12 zaworowych motorów. Ten nowszy ma dołożony przepływomierz powietrza. Zamiana węży, jak ich szczelność i drożność ma znaczący wpływ na moc. Ułamana metalowa rurka idzie prawdopodobnie do zaworu egr - często pęka. Należy to naprawić albo umiejętnie zaślepić zawór - też ma wpływ na moc. Węże można doświadczalnie zamienić. Oprócz wymienionych...
Jak gaśnie na biegu jałowym to znaczy, że ma ustawioną za małą dawkę paliwa. Pokrętło jest takie przy gaźniku, lekko je trzeba podkręcić i będzie dobrze.
dawka paliwo ustawić dawka paliwo regulator dawka paliwo
gniazdo karty pcmcia zebra kodów kreskowych kondensator mniejszy zasilacz
reset ekspresu saeco manta spk5450
Tryby w hulajnodze Bili Coco nie działają - przyczyny Tallpower V2400 – brak ładowania z PV i 12V, pisk, błąd napięcia, uszkodzenie diody lub MOSFET