Ustaw "na kartkę papieru".
Utknąłem I do czego służy przekładana pozycja SH bocznik PARC ? - pod bezpiecznikami we wnętrzu Opcja Parking/Client albo inaczej Salon/Klient- powinna być w pozycji klient, bo inaczej kilka rzeczy przestaje działać. :) Ustawienie zmienia sposób zasilania niektórych odbiorników np. radia, ale w części aut wpływa także na działanie centralnego zamka.
Witam ponownie. Oczywiście ustawienie zaworów a dokładnie szczeliny miedzy dzwigienką a trzonkiem zaworu ma wpływ na obroty a zwłaszcza na pracę silnika. Dokładniej .: zwiększając lub zmniejszając szczeline oczywiści nieznacznie (nominalna przerwa to około {0,2 ; 0,3 mm muszę to jeszcze dokładnie sprawdzić} w zależności od zaworu ssący lub wydechowy)...
Cewka powinna być na wprost cylindra. Niestety dokładne wyprzedzenie musisz ustalić doświadczalnie. Ten zapłon jest raczej z kosiarki z silnikiem 4T.
Dzięki wskazówkom znalazłem punkcik na kole zębatym ,zdjąłem koło zamachowe i nie zwróciłem uwagi na ustawienie cewki zapłonowej ,czy wystarczy ustawić aby nie obcierało koło zamachowe ,po złożeniu trzeba regulować zawory ?W ramach podziękowania wciskam Pomógł.Uszanowanie !
Dziękuję wszystkim za pomoc, traktorek odpalił. Okazuje się że ten typ tak ma, jeżeli chodzi o ustawienie cewki zapłonowej względem GMP. Po wymianie magnesu i ponownym już profilaktycznym czyszczeniu gaźnika kosiarka pracuje. Dziękuję jeszcze raz za pomoc.
Witam .Budowa ukończona w maju ,teraz jest trochę czasu ,żeby zaprezentować efekty i rozwiązania . Zapłon : Po pierwsze -zapłon - przerobiony na bateryjny ,bo nie działała prądnica .Zamontowany akumulator 4 ah ,wykorzystany oryginalny przerywacz ,dodana cewka zapłonowa z samochodu (na złomie za 10 zł ).Ogólnie to prąd z akumulatora idzie przez przerywacz...
Witam. Dzięki za odzew, dopiero dziś mogłem zajrzeć do auta. Sprawa ma się tak: Pin7- czarno/czerwony- mam 12v. Polaczaylem że z autem skanerem autel. Błąd jaki generuje: https://obrazki.elektroda.pl/3958855400_... W parametrach silnika auto widzi obroty, widzi podczas kręcenia ustawienie zapłonu. Błąd kasuje i do ponownej próby rozruchu...
Witam! Przeme - Wszystko w porządku tylko weż pod uwagę że chłopak jest jeszcze dyletantem w tej materii, trzeba mu to jaśniej tłumaczyć, Z kąd on ma wiedzieć gdzie są znaki skoro sam napisał że prosi o wyłożenie sprawy krok po kroku (step by step). Dropek 177 - Koło pasowe silnika jest założone na wał korbowy. na jego obwodzie jest mały rowek który...
Oto moje pomiary - oraz instrukcja jak to sprawdzić, proszę zobaczyć czy zrobiłem wszystko ok Do ustalenia przyczyny braku iskry potrzebny jest miernik uniwersalny: Jeżeli przyjmiemy że świeca zapłonowa została sprawdzona przez wymianę na inną i w dalszym ciągu nie ma iskry to przechodzimy do: * Moduł zapłonowy – miernik ustawiamy na ACV20. Odłączyć...
Sprawdz ustawienie rorządu.
Przewody i świece ngk nowe cewka też nowa kupiona na allegro za 80zl nie wiem jakiej firmy.wszystko docisciete był klik.auto jeździ normalnie nieraz tylko lekko szarpnie I tutaj może być odpowiedź na Twoje błędy: - P0351,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka" - P0352,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka" NTY to niska...
W tym roku akurat zakupiłem napęd na silniku MZ150 - przerobiony na 175 przez Karola Moskwę. Z koszem wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.net/89_12304781... Silnik ten ma założony gaźnik Walbro WB37 oraz rurę wydechową z rezonansem - uprzedzając pytanie - chodzi o odbicie fali powybuchowej od ścianek układu rezonansowego w celu powrotu...
Prawidłowa odległość cewki od koła magnesowego to 0,25-0,30 mm. Jak nie masz szczelinomierza, to najlepiej włożyć zwykłą wizytówkę między koło a cewkę.
Masz za słabą iskrę, po włączeniu świateł cewki oświetleniowe zabierają trochę energii cewce zapłonowej i stąd gaśnięcie. Jak pamiętam to "ten typ tak ma", możesz próbować skorygować ustawienie zapłonu (w szczególności moment rozwarcia styków przerywacza do pozycji koła magnesowego ze statorem), albo bawić się ze świecami.
Witam, mam taki problem: Postanowiłem przerobić zapłon stykowy na bezstykowy gdyż poprawne ustawienie przerywacza po wielu próbach wydawało mi się niemożliwe. W pierwszy etapie postanowiłem wykorzystać cewkę i moduł zapłonowy od Simsona. Funkcję przerywacza pełni cewka i magnes przyklejony do koła magnesowego, zasilanie jest wzięte z wskowskiej cewki...
Coś dziwny ten schemat. Jakby dla zapłonu bateryjnego. Zapłon iskrownikowy ma inny układ połączeń. Wykorzystanie cewki będzie możliwe gdy połozenie cewki wzgledem magnesów jest takie, aby szczyt (max) sinusoidy (prawie) napięcia wypadnie blisko punktu zapłonu. Chodzi o to aby w momencie rozwarcia przerywacza przez cewkę świetlną płynął max prad. Lepiej...
"cinee" trafo do mikrofali jest niewygodne bo daje za mało volt a za dużo amper, neonowe jak najbardziej, na początke zrób z cewki zapłonowej na małą cewke wystarczy, a ma tą zaletę ze daje dużo wolt i wystarczy małej pojemności kondensator, np. z butelki.
A przerwa w aparacie jest dobrze ustawiona?
jeżeli to poniżej jest ok - Pasek zębaty prawidłowo wyregulowany - Sprężanie jednakowe w każdym cylindrze - Filtry (powietrze/paliwo) - Akumulator/ rozrusznik/ układ doładowania - Kanały ssące powietrza/ przewody paliwowe - Immobilizer - Włącznik bezpieczeństwa pompy paliwowej - Ustawienie zapłonu - Świece zapłonowe/przewody - Ilość paliwa/ jakość -...
widzę że błądzimy i jesteśmy w błędzie z tym przekaźnikiem tzn on chyba faktycznie jest od wentylatora chłodnicy (zasugerowałem się "T" w oznaczeniu T-tacho ale chyba chodzi o T-temp) musisz dobrze się postarać z szukaniem przekaźników tzn musisz znaleźć taki z nogami 30 87 1 15 31, będzie chyba nieco większy niż standardowy przekaźnik i przekaźniki...
Mnie nie chodziło o świecące przewody tylko o obserwacje miejsca przy przewodach a polanie przewodów lub cewki zapłonowej wodą szczególnie zimnego silnika ?To życzę powodzenia kiedy mają przebicie przy odpaleniu takiego silnika.Proszę dokładnie czytać czego dotyczą posty i jak się nie potrafi pomóc to proszę nie przeszkadzać,a temat jeszcze nie jest...
Problem rozwiązany. Jeśli chodzi o elektrykę i mechanikę to wykonałem następujące kroki: - Sprawdzenie instalacji elektrycznej pod kątem uszkodzeń, niepewnych połączeń (wszystkie połączenia zostały zalutowane oraz porządnie zaizolowane) - Sprawdzenie cewki zapłonowej wraz ze świecą - Sprawdzenie napięć i rezystancji statora (wymiana statora i magneta...
Bawilem sie tymi funkcjami lecz bez efaktu :| poszedlem dalej i przetlumaczylem ten angielski odpowiednik odnosnie programowania oraz wiazek CN, co prawda ciezko co z tego zrozumiec ale lepszego translatora nie znalazlem. Program P-1 ustawienia O 1/1 turbo timer Auto programu Gdy jest włączona, to funkcja utrzymania silnika w 2 min po drzwi są zamknięte....
Czy cewkę wystarczy starą wykręcić i wkręcić nową Tak. czy tam zapłon się ustawia Nie. Trudno wymienić cewkę? Nie, nie jest trudno. Jedyne na co trzeba zwrócić uwagę to to co napisane powyżej. Ja jedynie mogę dodać jeszcze tyle, że chodzi o to aby koło z magnesem nie ocierało o nabiegunniki cewki zapłonowej. Nie ocierało, ale taką cewkę trzeba dosyć...
Taką jawkę miałem przeszło 20 lat temu. Moim zdaniem masz źle kable. Z tego co pamiętam to z cewki impulsowej idzie prąd do cewki zapłonowej przecinany przez stacyjkę ( za lampą dwa czarne kabelki są połączone ) a powrót jest z cewki zapłonowej na przerywacz. Na zdjęciu widzę że przy silniku masz zielony kabelek zmostkowany z przerywaczem - źle. Z cewki...
Masa to są metalowe części cewki. Zwarcia uzwojenia do masy łatwo nie wykryjesz, ale jeśli wartości są zbliżone do podanych przez kolegę (at)klm787 i nie ma uszkodzeń mechanicznych typu wgniecenia to można założyć że cewka jest ok. Wtedy trzeba sprawdzić czy założona na silnik podaje iskrę na wykręconą świecę (łatwiej kręcić). Należy sprawdzić wartości...
Zła diagnostyka. Po kolei na benzynie jest ok? Świece zapłonowe, cewki, ustawienie rozrządu, czujniki temperatury.
Skoro nie wchodzi do końca to jak jest ustawiona wysokość cewki zapłonowej - czy magnesy nie są na równo z cewką?
Zaniedbałeś auto, a wszystkim na forum pisałeś, jak to je świetnie serwisujesz. Decyzje, które podejmujesz (związane z samochodem) stawiają Cię na krawędzi i dowolna usterka powoduje, że problemy się nawarstwiają. Nie zdiagnozowałeś przyczyny pojawienia się oleju w płynie chłodniczym. Zaniedbałeś falujące obroty, a teraz nawet nie możesz go na jałowym...
Moje pytanie jest takie, czy są nowe świece zapłonowe z dobrze ustawioną przerwą, bo zbyt duża przerwa prowadzi do uszkodzenia kabli i cewki wysokiego napięcia.
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Układ zapłonowy raczej już wykluczyłem - cewka nowa, szczelina względem koła ustawiona, klin na kole cały, świeca nowa - nie wiem co więcej da się w tym obszarze zrobić.
O energii iskry decyduje sam moduł zapłonowy, po drugie ważniejsze jest paliwo i mechanika silnika oraz samo ustawienie zapłonu.
Jak ustawisz zapłon ?
A odległością nabiegunników cewki od koła zamachowego zainteresowałeś się? To jedyna dostępna dla użytkownika możliwość regulacji punktu zapłonu. Jak strzela w wydech, masz prawdopodobnie zbyt dużą szczelinę ustawioną.
Jak ustawić tą cewkę nie mam iskry ???
Może przy składaniu źle ustawiłeś odległość rdzenia cewki zapłonowej od koła magnesowego, powinna wynosić od 0.3 - 0.5mm i W.N. jest z niskie (słaba iskra).
No to jak masz kontrolke podlaczona i tlok w gmp, to obroc aparatem az sie kontrolka zaswieci i ma fura odpalic. Tylko sobie odepnij kabel od cewki zeby Cie nie koplo. Tak to chyba bylo, ale juz dawno tego nie robilem. Generaalnie najlepiej miec lampe stroboskopowa. Pozdrawiam.
Iskra przeskakuje dobrze cewka zapłonowa ustawiona O.3 mm klin na kole magnetycznym nie obcięty
Wyzwalanie synchroniczne to jedno, a stabilność generatora to drugie. Oczywiście - zawarty generator w sterowniku powinien być dokładniejszy (o ile jest realizowany w jakiś sposób w procku który jest nadzorowany kwarcem), niż wbudowany w sam stroboskop. Jak ustawisz wszystkie stroboskopy na jeden kanał DMX będą pracować synchronicznie. W innym wypadku...
witam.najprosciej utawic gwiazde w aparacie to poprostu ustawic rozrząd na znaki,(na pierwszy cylinder)ustawic palec rozdcielacza na jedynke(cyl.1) i wsunąc gwiazde na oś aparatu tak aby rogami pokrywała sie z punktami na płytce w aparacie.
Miernik do reki ustawić na pomiar diod. Diada jest równolegle z cewką zapłonową a masą - znajdziesz 2 przewody Diada jest równolegle z diadą - gaszenie a cewką zasilaczom AC zasilającą - oznaczysz następne 2 przewody . Zostaje znaleźć wejście impulsatora ( w jedna stronę oporność powyżej 107K Ohm) i gotowe . Dodano po 1 Jak odnosi się ten schemat do...
Po co od razu wymieniać? Nie lepiej najpierw zdiagnozować? Kod błędu nic nie powie. Od tego są bloki pomiarowe. Będzie kod błędu mówiący o braku sygnału z G40 bo to normalne w tym aucie jak silnik nie pracuje. W Golfie 3 jest taka opcja by wyświetlacz na liczniku pokazywał np. obroty silnika lub inne rzeczy. Można to wykorzystać. Tutaj sygnał z czujnika...
P2weł - nie w każdym maluchu masz podwójną cewkę, czyli jak napisałeś "świece w układzie szeregowym". Starsze wersje miały jeszcze tradycyjny aparat zapłonowy z rozdzielaczem. Jeśli kolega ma aparat z rozdzielaczem, to namawiam na założenie cewki z dwoma wyjściami na świece (podwójnej) i problem się rozwiąże. Bo opisywane symptomy wyraźnie wskazują...
A czy przyczyną padania cewek może być źle ustawiony zapłon na aparacie zapłonowym?
Problem 2. Źle ustawiony gaz. ECU traci nastawy, ale to jeżeli wszystko inne sprawne tzn układ zapłonowy, cewka, nie ma lewego powietrza. Zapłon trochę się nietypowo ustawia. Problem 1. Zły stycznik w chłodnicy (kupiłeś drugi taki sam?) bo są na różne temperatury, lub jeździsz na klimie :) . Stycznik nie ważne czy ma łączyć 3v czy 20v, działa tylko...
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
Może cewka zapłonowa, albo źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu.
Jak strzela to wygląda na złe ustawienie faz, świece zapłonowe , kable, cewka ? Też ok?
bezpiecznik cewki zapłonowej naprawa cewki zapłonowej pomiar cewki zapłonowej
błąd ogrzewania mierzyć częstotliwość miernik wymiana płyty głównej samsung
mrugająca lampke gniazdo żarówki
MAN TGE 2.0 TDI Furgon 2019 – lokalizacja czujnika temperatury G62 do świec żarowych Amica AD2C83KiStVAD – błąd E64, silnik BLDC, czujnik Halla, falownik – objawy i naprawa