Kąt wyprzedzenia to 2°
W prawo się opóźnia, a w lewo przyśpiesza.
Niebieski to za wczesny. Jaka masz pewność ze pompa jest na 100%
Jeśli robił to profesjonalny serwis to zareklamuj usługę przyczyną takiego zachowania może być uszkodzona pompa wtryskowa. Przyczynę trzeba sprawdzić odczytując błędy jeśli jest to na EDC 5 będziesz a pompa była by elektryczna chyba że pompę masz na linkę. Znalazłem w innym informatorze jeszcze takie dane.
nie rozrząd bo go nie rozbierałeś,tylko żle ustawiłeś kąt zapłonu
1. Podłączasz lampę - plus.minus, najłatwiej do akumulatora, przewód sygnałowy na przewód pierwszego cylindra. 2. Luzujesz śrubę dociskającą aparat zapłonowy. 3. Odpalasz silnik. 4. kierujesz lampę na koło pasowe i znaki na nim, które dobrze było wyczyścić (jeszcze przed odpaleniem silnika - łatwiej jest). 5. Poprzez przekręcanie aparatu ustawiasz zapłon...
Witam założyłem przepustnicę.Zrobiłem adaptację.Zapłon ustawiłem na słuch i oko.Obroty są w miarę stałe 640 obr/min.Nie wiem teraz czy dobrze jest.Silnik chodzi stabilnie.Przy zmianie kąta zapłonu aparatem obroty zmieniają się,ale nie są płynne.Jak ustawię na 800 obr/min to silnik chodzi nierówno,obroty falują i czasami silnik zgaśnie przy 800 obr/min.Czy...
http://obrazki.elektroda.pl/1798496000_1... Jeszcze się przyda?
Wypowiem sie jako posiadacz kaszla z takim urządzeniem a nie jako elektronik :) Wydaje mi sie ze nic nie osiągniesz podłączając sie do tego złącza, ponieważ do tego modułu dochodzą tylko dwie dane z: - czujnika położenia wału korbowego - czujnika podciśnienia Czujnik podciśnienia działa na zasadzie włącz wyłącz, podaje dwie wartości do modułu, dzieki...
Wg moich danych kąt wyprzedzenia zapłonu ma wynosić 10 stopni przy 850 obr/min
Czy ręczną regulację dokonuje się metodą prób i błędów, czy jest inny sposób na prawidłowe ustawienie kąta zapłonu ?
Ustawienie kąta zapłonu rozwiązało problem (oczywiście jest to robota dla fachowca, nie grzebać samemu jak sie nie znacie) Pozdrawiam
Kąt wartość między 49-51
Vag potrzebny jest do zablokowania wyprzedzenia zapłonu(nastawy podstawowe) czasami trzeba to zrobić ręcznie(zdięcie wtyku z czujnika temperatury silnika przy obrotach silnika 2250obr/min)lecz w twoim przypadku ustawienie wyprzedzenia zapłonu zostawiłbym w spokoju.
Cześć Albo nie doczytałem albo nic nie piszesz czy jest sprawdzone poprawne ustawienie kąta zapłonu?
Witaj Sprawdź czy cewka zapłonowa ma zasilanie. Jak ustawiłeś kąt zapłonu?
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
Fajnie, auto na boschu. Musisz znaleźć kogoś kto ma VCDS i mógłby podłączyć auto i sprawdzić jak ustawiona jest pompa wtryskowa, a w razie konieczności skorygować jej ustawienie, bo zbyt późny statyczny kąt zapłonu, może powodować problemy z rozruchem zimnego silnika.
Witam, jesli chodzi o zamiane układu zapłonewego to można robić takie triki ale z głową. Jeżeli jest iskra(a na to wskazuje "zalapywanie"), to podejrzewam ze taka "zamiana" ma mżliwość działania. Oczywiscie sprawdz ustawienie kąta zapłonu, kondenstator, cewke zapłonowa. Jeśli wszystko OK to maszyna musi palic, pozdawiam
Właściwy kąt to 6 stopni przed ZZ.
Wychodzi na to że zbyt bogata mieszanka na gazie powoduje nieprawidłowości na benzynie ? dobrze rozumiem ? Przypomina mi się że klient przyjechał do mnie pierwszy raz na ustawienie kąta zapłonu (było źle) i był już po regulacji gazu. Przy pracy na gazie "czuć paliwo". Zdemontuje przepustnicę, wymyję i zaadoptuję. Tak, nie zaszkodzi umyć przepustnice.
Ściągniesz pokrywę zaworów i włożysz blokadę na tył wałka rozrządu.
TAKA PROPOZYCJA ODE MNIE.SPRAWDŹ USTAWIENIE KĄTA WYPRZEDZENIA ZAPŁONU. ALE TO NIC PEWNEGO POZDRAWIAM
W takich przypadkach najlepiej zastosować stabilizator wstępny na tyrystorze, powinien być wpięty między prostownik a filtr zasilacza, przez odpowiednie ustawienie kąta zapłonu tyrystora filtr bedzie ładowany tylko częścią półfali i zmniejszy się napięcie na nim, co prawda tęnienia będą dosyć duże ale stabilizator sobie z nimi poradzi. Osobną sprawą...
Prędzej złe ustawienie aparatu zapłonowego - brak kąta wyprzedzenia lub zacięty w tym aparacie odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta zapłonu (jest w aparacie pod przerywaczem). Jeżeli chodzi o rozrząd to w maluchu nie ma co regulować. Jedynie ustawienie zaworów - szczelina między popychaczami a dźwigienkami zaworów. Chyba coś ok 0,1 mm? Trzeba sprawdzić.
Dzięki kolego za odpowiedź. Pokrętło (wg. sprzedawców) ma za zadanie zmieniać ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. Ale sam jestem ciekawy czy to przyśpieszenie pozostaje na określonym kącie, czy ten kąt zmienia się wraz z obrotami silnika (coś na wzór mapy zapłonów). Ja mam zamiar wstawić ten moduł do Cagivy 350E T4. Ale to dopiero w przyszłym tygodniu
Sprawdź podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu w aparacie zapłonowym. Możliwe jest złe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. Jak odpala na zimnym silniku?
Stroboskop STB-1 przeznaczony do ustawiania czasu zapłonu w samochodach. Prawidłowe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu jest niezwykle ważne, gdyż parametr ten ma wpływ na zużycie paliwa, moc oraz parametry środowiskowe silnika. Pozwalają w prosty, szybki i sprawny sposób sprawdzić i wyregulować kąt wyprzedzenia zapłonu, sprawdzić działanie regulatorów...
Nie ruszaj zapłonu. Jeżeli świeca sucha, to dalej coś z paliwem. Gaźnik nie musi się błyszczyć, ale musi być drożny. Sprawdź, może pominąłeś jakiś kanalik lub dyszę. Zobacz, czy jest w nim w ogóle paliwo, czy pływak nie leży na dnie.
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
Sprawdż masę pod obciążeniem np żarówką na ECU piny: A12,D1,D6. Napięcie z sondy lambda względem pewnej masy bezpośrednio na ECU pin D7. Jakie jest ciśnienie paliwa? Dodano po 16 Zbyt duże ciśnienie paliwa może dawać wzbogacenie mieszanki. Przy tylu wymianach części nie pozostaje wiele możliwości. Napisz jak jeżdzi auto w ogóle? Sprawdż ustawienie rozrządu...
Witam Ustawienie kąta zapłonu. Przypominam ten silnik jest fabrycznie na 98Pb . Gaz jest dużo mniej opory na spalanie stukowe LPG niema oktanów tylko Liczbę Wobego tzw GZ... Teraz porównać napiecia na jakie idą do cewek i czas w jakim ma nastąpić periodyczny zapłon. U mnie wypadały też mam ten sam silnik. Wymieniłem cewki ,nic wym kable nic . Wlazłem...
czym może być spowodowane złe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu,dodam że ustawienie zapłonu jest wykonane prawidłowo na lampe stroboskopową,a VAG pokazuje 23stopnie wyprz.bez względu,czy aparatem kręce w lewo lub prawo,występują tylko lekkie zmiany,ale nie mogę osiągnąć 5 stopni .Proszę o pomoc
sprawdź ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu na zmasowionym ECU Dodano po 2 zaznaczam że nie znam tego slnika ale może to być kwestia czujnika ruchu
:?: Podobno ustrojstwo to pozwala wyprzedzić zapłon, co przy LPG poprawia znacznie spalanie i osiągi. Słyszałem też że jest on montowany seryjnie w alfach i niektórych fiatach oraz jako wypas dodatkowy do niektórych instalek LPG. Mam fele '99 na pełnym wtrysku oraz instalke LPG tartarini kasyczną (z mieszlnikiem, silnikiem krokowym w zaworze głównym...
Witam problem dotyczy opla astry silnik 1.6 8v 95r (z elektroniczną cewką) problem jest taki że auto nie wchodzi na obroty, na wolnych. silnik pracuje, po wciśnięciu pedału gazu zmienia się tylko ton dźwięku silnika a obroty nie podwyższają się. Podmieniłem map sensor, wtryskiwacz (wcześniejszy lał). Wygląda to na nieprawidłowe ustawienie kąta zapłonu...
Jeśli pompa z EDC kat 4 stopnie przed OT!
szukam od 2 dni na forach i wkoncu postanowilem zapytac o to na forum. Chodzi o kąt zapłonu jak go ustawić tak w domowych warunkach. Rok temu, wymienialem uszczelke pod glowica, zdejmowalem rozrzad i sie zmienil kat. Wtedy szukalem dlugo i znalazlem ustawienia, natomiast teraz po roku jazdy wydaje mi sie,ze jednak troche jest nie tak. Samochod tak przy...
Czyli jak mam rozumieć brakiem iskry są zaśniedziałe platynki? Platynki i przerwa na nich, kondensator(y), ogólnie styki, ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu i same cewki, przewody WN i świece. W Maluchu najważniejszą rzeczą jest dobra masa, od tego bym zaczął Dodano po 1 :D ten to do zanegowania czy potwierdzenia ??????? + oczywiście
To bardziej ustawienie zapłonu. W takim sprzęcie dobrze jest weryfikować kąt zapłony lampą bo wtedy dokładnie/realnie widać w którym momencie jest zapłon.
Bez lampy nie ustawisz dobrze zapłonu. Kąt wyprzedzenia zapłonu dla 60 cm³ to 20,5 stopnia (zapłon następuje 1,8 mm przed GMP). Do ustawienia takiego kąta musisz mieć stroboskop ponieważ tylko lampą możesz ,,zobaczyć" rzeczywisty punkt zapłonu.
Witam, sprawdź ustawienie rozrządu, początek kąta wtrysku paliwa oraz przyspieszacz zapłonu. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z quadem 110. Rozrząd jest idealnie ustawiony, ale silnik nie chce zapalić i chodzi jakby na odwrót, bo strzela z gaźnika. Dowiedziałem się, że jest problem z wałkiem rozrządu. Teraz jak to ustawić, by to działało. Rozrząd kontroluje głównie 'fazy' otwierania i zamykania zaworów względem położenia tłoka/tłoków w cylindrze. Ponadto,...
Witka! Cisnienie spreżania dobre, zapłon chyba tez. Co to znaczy zapłon chyba też. Jak go sprawdziłeś?Jak ustawiłeś kąt wyprzedzenia zapłonu? Gaźnik--a gardziel powietrza,może filtr zapchany. HeJ. Aaaaa Jeszcze jedna sprawa--tłumik sprzwdzony?(może zapchany w dwusuwach to b.ważna sprawa).
ustawienie dynamiczne kąta wyprzedzenia zapłonu lampa pod sterowanie cewki. 10 +- 2 stopnie oczywiscie nagrzany silnik, obroty biegu jałowego
Ms podpiety jest do seryjnej instalacji, wiec nie bardzo jest co tu zmienic. Poza tym sera pali dobrze. Moze wina lezy po stronie cewki, a raczej po stronie dwell control. Bede musial jeszcze to sprawdzic. Szukalem ale nic nie znalazlem na temat mojej cewki i modulu zaplonowego czy ma on w sobie dwell control, a jesli nie to takie czasu ustawic.
przyczyna takich objawów tkwi w nieprawidłowym odstępie elektrod świecy zapłonowej - nie pamiętam teraz dokładnie czy taki efekt występuje z powodu zbyt małej przerwy czy zbyt dużej, w każdym razie silnik się przegrzewa i występują takie objawy - ustawić poprawny odstęp (wg instrukcji) oraz sprawdzić ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu i będzie po...
Naprawa: - uszczelka pompy paliwa - popychacz pompy paliwa - podstawa pompy paliwa - uszczelka pokrywy zaworów - regulacja gaźnika - regulacja zaworów - ustawienie kąta wyprzedzania zaworów Trochę tego było... Koszt naprawy 400,- zł Dodano po 1 - ustawienie kąta wyprzedzania zapłonu *
Wiesz ty, co to jest ustawienie zapłonu? Przecież aparatu nie można wyciągnąć i go sobie potem ot tak włożyć! Aparat ma być ustawiony na znaki i z poprawnym wyprzedzeniem zapłonu. To "urządzenie", to podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu. Po pierwsze należy sprawdzić jego szczelność. Po drugie ma być zamontowany tak, by był zaczepiony i...
Jak koledzy radzą , uważaj na poprawne skręcenie sprzęgiełka , oraz pamiętaj że jelcz jest bardzo czuły na kąt wrysku
Jak ustawic no najlepiej szybko :-) a tak poważnie to sprawdź pływak w gaźniku czy nie jest uszkodzony,wyjmij ,zanurz w jakimś naczyniu z wodą,potrzymaj pod wodą chwilę,jeśli po wyjęciu będzie cięższy (nabrał wody) - do wymiany. Jaki ustawiłeś kąt wyprzedzenia zapłonu? Ile lejesz mixolu do benzyny?
Jaki silnik i rok, tak jak ci koledzy napisali spalanie detonacyjne to zawczesny zapłon. Może to być ustawienie rozrządu, albo koło zmiennych faz rozrządu. Nie czytaj błędów tylko parametry( kąt zapłonu, itd.|) co do podszarpywania na wolnych i gubienia zapłonu to myślę że tu jest problem .BRAK spalania na cylindrze może powodować większe spalanie i...
Temat zamykam.
Prześledzi kolega połączenia czy nie jest to zwykły SG3524 lub TL494. Zwłaszcza widząc tą wersję THT wydaje mi się, że po prostu producent przerobił bezpośrednio z THT na SMD, więc bardzo możliwe, że układ to nadal TL494. Ten mały układ to strzelam jest prosta jednoukładowa przetwornica, sprawdzi kolega jak jest podłączona do tego małego transformatora...
Odpowiedziałem sobie na to pytanie oglądając koła zamachowe do UNO na jednym z portali aukcyjnych. Rzeczywiście jest na nim nacięcie do kalibracji kąta ustawienia zapłonu, ale proponuję je poprawić kredą zanim się włączy silnik. Kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiłem na 2 st. przy odpiętym wężyku regulatora podciśnienia. Po podłączeniu go kąt wyprzedzenia...
6 stopni na lampie jest ustawiony Gratuluję jeśli się udało - przecież sterownik cały czas "buja" kątem, dla celów regulacji prędkości biegu jałowego, robi się to w trybie nastaw podstawowych sterownika.
Aha ile około może kosztować ustawienie zapłonu ? Nie tyle zapłonu co kąta wtrysku
W jakim aucie masz zamontowany ten silnik, typ, model? Dodano po 13 Podejrzewam, że jest to silnik ze sterownikiem EDC MS6.1 rzędowa pompa wtryskowa sterowana elektronicznie tak? Dodano po 4 Jeśli tak, to pytanie czy masz sprawny czujnik położenia wału główny i pomocniczy . Wtrysk z czujnikiem ruchu iglicy służy sterownikowi do wyznaczania kąta wtrysku....
Zasadniczo jest tak: częśc pojazdów ma znacznik punktu zapłonu lub inna podziałkę stopniową; na obudowie rozrządu lub kole zamachowym, zaś część ma tylko znacznik GMP. Jeżeli mamy podziałkę, więc lampe ustawiamy na błyski synchroniczne z iskrą i zapłon ustawiamy do podziałki. Jeżeli jest tylko znacznik GMP to na lampie ustawiamy takie opóźnienie błysku,...
Dawno temu miałem styczność z takim silnikiem, niewiele pamiętam a być może masz inne wykonanie. W zasadzie silnik 4G63 a nie 4G64, czyli inna pojemność silnika. Przyczyna z pewnością leży w przestawionym rozrządzie. Tam aparat zapłonowy jest zamontowany podobnie jak w polskich Fiatach, więc napędzany z wałka pośredniego. Tam mógł się przestawić. Nie...
Witam. Musisz sprawdzić sobie: 1. zmierzyć kompresję to najważniejsza rzecz w dieslu przy zapalaniu. 2. sprawdzić wtryskiwacze, jak rozpylają, bo moze leją. 3. rozruszk i akumulator, ale to masz dobre, tak wynika z innych postów. 4. Zawory 5. Filter paliwa 6. swiece zarowe 7. pompa wtryskowa 8. ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. Z tego co opisujesz...
Trzeba sterownik wprowadzić w tryb ustawiania zapłonu. Testera pewnie nie masz, więc zapal silnik, niech się zagrzeje do temperatury ponad 80 st, zewrzyj styki AB gniazdka diagnostycznego i zapal silnik. Wtedy zostanie zablokowana funkcja regulacji kąta zapłonu przez sterownik. Aparat przeglądnij.
Nie ma możliwości,no chyba że przesuniesz kątowo czujnik położenia wału.
Widzę inny problem Winą obarczałbym instalację gazową. Po wymianie modułu było lepiej ale dlatego, że przy i tak złej miesznance, rozstrojonym kompie silnika dostawał białą iskrę, więc jakiś czas było ok. Poza tym po wymianie aparatu pewnie trochę lepiej ustawiono kąt wyprzedzenia zapłonu... Umówmy się: jeśli aparat zapłonowy, to dlaczego pali bez problemu...
Witam, auto to Volkswagen Polo 1998 rok, silnik 1,4 16V AFH. Silnik odpala i chodzi dobrze, ma moc. Jednak przy gazowaniu do 4-6 tyś. obr/min kiedy obroty spadają poniżej 2 tyś. i znów wciska się gaz w podłogę silnik wkręca się tylko do 2,5tyś i nie więcej, trzeba odpuścić gaz poczekać trochę i można wkręcić go wyżej. Usterka nie występuje za każdym...
Sprawdź ustawienie rozrządu ,kopułka aparatu zapłonowego kąt wyprzedzenia zapłonu . Podaj czy masz gaźnik czy jednopunktowy wtrysk.
Kłaniam. Kondensator faktycznie znajduje się w oprawce iskrownika, nieopodal cewki WN, na Twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze ustawienie zapłonu (wyprzedzenie) Kąt wyprzedzenia zapewne jest Ci znany, zależy jaki silnik (023 czy inny?) Bass
Nie ma znaczenia ile cylindrów W tym przypadku może być nawet bez regulacji kąta
Próbowałem ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu zgodnie z instrukcją na 2°±2, ale gdy ustawiłem taka wartość silnik w ogóle nie ma mocy. Silnik lepiej pracuje a gdy kąt wyprzedzenie wynosi około 15°. Co może być przyczyną takiego kąta? Czy kąt powinno się regulować ze zdjętym wężykiem regulatora podciśnieniowego (tak próbowałem, ale po założeniu jest...
Na początek dobrze ustawiony kąt zapłonu, czyszczenie gaźnika i prawidłowa regulacja. Jeżeli to nie pomoże to grubsza sprawa
witam...Przepraszam wtrące sie w temat... mam taki sam typ silnika w moim Deutz i mam pytanko na ile ustawic kąt zapłonu... z góry dziekuje za odpowiedz.Pozdrawiam
Witam, mam audi z 1999r. 1.9 TDI 90 KM. Przebieg ok. 300.000 km. Oto mój problem: na zimnym silniku ciężko odpala- trzeba nim trochę pokręcić. W lecie byłem u mechanika, który ustawił mi kąt wyprzedzenia zapłonu, ustawił odpowiednio dawki paliwa i twierdził, że wszystko w ustawieniach jest prawidłowo. Wtedy palił w miarę dobrze, problem z odpaleniem...
Witam potrzebuje informacji jaki ile ma być wyprzedzony kąt zapłonu w silniku D0826 LF06.
Dzień dobry, mam problem z traktorkiem i chciałbym prosić Was o pomoc. Silnik zaczął ciężko odpalać, strzelał w dolot a po uruchomieniu miał mało mocy. Sprawdziłem zawory, ustawienie rozrządu wszystko ok. Okazało się że kąt wyprzedzenia zapłonu jest bardzo duży. Teraz moje pytanie ;), kiedy cewka wyzwala iskrę? Nigdzie nie znalazłem na to odpowiedzi...
1-ustawienie pływaka 2-pompka przyspieszająca 3-układ zapłonowy-przełącznik podciśnieniowy kąta wyprzedzenia zapłonu.
Sygnał wyjściowy z potencjometru przekazuje położenie przepustnicy do zespołu sterowania, tak aby zespół sterowania mógł określić, czy przepustnica jest zamknięta, szeroko otwarta czy częściowo otwarta. Jeżeli przepustnica jest zamknięta, to zespół sterowania reguluje prędkość na biegu jałowym lub, jeżeli prędkość jest większa niż 1200-1500 obr/min,...
Lepiej ci wyjdzie zamiast tych częstotliwości (których cewka może nie przenieść) zrobić precyzyjne ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. Jeśli chcesz zapłon dużej mocy, to wpierw się zastanów, czy dużą moc uzyskasz, podając 50-100kHz na cewkę przeznaczoną do pracy z częstotliwością jakiś 30Hz, bo chyba nie więcej generuje cewka w monitorze. Lepiej kup...
Witam serdecznie ma problem z Rometem Kadetem 023, wykonałem w nim remont czyli: wszystkie łożyska, pierścionki, tłok. Przed remontem motorower stał 15 lat w szopie. Wymieniłem w układzie zapłonowym palatynki i kondensator. Palatynki ustawiłem na 0,35mm. Jest iskra, a nie odpala. Paliwo dochodzi. Kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiłem na taki jak był. Nie...
To co napisałem to jest właśnie tzw. ustawianie zapłonu. W silnikach diesla nazywa się to ustawienie kąta wtrysku. Jeżeli widać np po zabrudzeniu na silniku jak ta pompa wcześniej stała to ustaw ją w te same miejsce i powinno być ok.
Co trzeba zrobić aby ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu w Chrysler Voyager 1993 silnik 3.0. Pozdr.
Witam u mnie ustawienie zapłonu wygląda tak i myślę że tu jest przyczyna tego czarnego dymu .Czy ktoś mi pomoże ustawić ten zapłon - czym i w jaki sposób krok po kroku :cry:
takie cewki się kupuje raczej z myślą że auto będzie miało robiony chip tuning, jeżeli cewki będą miały większy ten "dewell time" to będziesz musiał ustawić inny kąt zapłonu świecy
Gaźnik -dysze ,pompka przyspieszająca , ustawienie pływaka w komorze i ponownie kąt wyprzedzenia zapłonu.
Nie musisz zdejmować paska rozrządu by wyregulować kąt zapłonu. Pompę blokujesz bolcem, luzujesz śruby na kole pasowym pompy obracasz wałem korbowym, najlepiej robić w dwie osoby . Te silniki trzeba dobrze ustawić, jeżeli grzebałeś coś przy rozrządzie to zimne dni weryfikują poprawne ustawienie kąta wtrysku. Ale sprawdź najpierw kompresję czy tam coś...
Jak mozesz podaj link do tego forum. Lub moze masz schemat ukladu wtryskowego.
Wolnymi obrotami w tym silniku steruje "mega szybki" procesor za pomocą silniczka krokowego. Na podstawie lawiny danych, czyli: prędkości obrotowej silnika, temperatury zasysanego powietrza, temperatury silnika - wydaje on (procesor) polecenie aby silniczek krokowy zwiększał bądź zmniejszał obroty silnika przy zdjęciu nogi z gazu. Czasami może nie zdążyć...
witam ponownie byłem dziś u kolejnego specjalisty i powiedział że nie jest potzrebny vag do ustawienie zapłonu Sciągnij sobie załącznik.'Procedura regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w ALM. Pan mechanik robi Skody S100 i Seaty Malaga,
no przecież musisz ustawić kąt wtrysku na pompie co zwykle przyjeło się jako ustawienie zapłonu.
tak można zblokować sterownik i ustawić kąt zapłonu,także odczytać kody usterek jaki bloki wartości mierzonych
No to jak wszystko było sprawdzone :wtryski i ciśnienie na cylindrach to tylko pozostaje pompa wtryskowa.Musisz dać ją do sprawdzenia lub regeneracji.A przy montażu już naprawionej odpowiednio ustawić kąt zapłonu.
Najbardziej prawdopodobne jest występowanie samozapłonu. Można wskazać bardzo wiele przyczyn tego zjawiska. 1. Niewłaściwe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu ( zbyt późny). 2. Przegrzanie silnika. 3. Za duża prędkość obrotowa biegu jałowego silnika ( powinna mieć 600 do 800 obr./min. 4. Niesprawny zawór elektromagnetyczny odcinający dopływ paliwa....
Silnik 1,6 w golfie 3, więc pewnie AEE, bliźniaczy z 1,4 AEX. Stare czasy i nie pamiętam tych grzmotów już, ale: -hall mocowany jest na dwie śrubki w aparacie, i nie da się go inaczej zamontować. -cały aparat da się zamontować źle, rysa na obudowie na którą celuje palec to podstawa -po zamontowaniu BEZWGLENIE KONIECZNE ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu....
Problemem był rozpadający się pasek rozrządu ufff. Po wymianie i ustawienie zapłonu wszystko OK.
Kupiłem sobie konkretniejszy szczelinomierz. Ustawiam 0.12 mm, a ja się wk* że nie idzie listka włożyć przez bardzo kiepski dostęp. W końcu skoczyłem po stary szczelinomierz, biorę 0.10 mm i nagle olśnienie. Na nowym szczelinomierzu było oznaczenie .012, czyli calowe dziesiętne... Poniżej oznaczenie w mm: 0.30. Zupełnie niepotrzebnie regulowałem luz...
Zgodnie ze serwisówką powinieneś mieć znak jednej kreski "|" oznaczający GMP oraz znak dwóch kresek "||" oznaczający kąt wyprzedzenia zapłonu. Czyli jak to narysowałeś znak H oraz | są oryginalne i tak jak przypuszczasz rozrząd powinien być ustawiony na znak zarysowany w kółeczku. Dla potwierdzenia tego sprawdź fizycznie czy w tym punkcie występuje...
Rodzaj obecnego paliwa nie powinno mieć znaczenia. Dla zabytkowego silnika znaczenie ma niski stopień sprężania (w obecnych czasach można zwiększyć, kwestia innego tłoka), odporność zaworów (gniazd, prowadnic) na benzynę bezołowiową i układu paliwowego na zawartość etanolu. Radziłbym sprawdzić czasy otwarcia/zamknięcia zaworów, kąt wyprzedzenia zapłonu...
W swoim oplu jak wymieniałem silnik trzeba było ustawić kąt zapłonu trzeba rozgrzać silnik i zewrzeć styki A i B, ECU zostało nie wymieniane. Co ciekawe podłączyłem wcześniej doświadczalnie ECU, które chodziło z silnikiem i problem znikł. Warto przyjrzeć się czy prawidłowo funkcjonuje regulacja biegu jałowego.
Poszukaj na necie książki napraw do C-360. Zasada ustawiania idento a i temat na elektrodzie był. I popraw nie zapłon tylko kąt początku tłoczenia paliwa.
Odległość do impulsatora, mierząc głębokościomierzem suwmiarki przez otwór w kole magnesowym, powinna wynosić ok. 5-6 mm. Odległość można skorygować jedynie zmieniając grubość podstawki statora. Warto pamiętać że w wałach korbowych z wypełniaczami magneto wystaje dalej. Zapłon sprawdzisz pod stroboskopem, kręcąc wałem korbowym przy pomocy wiertarki...
A ustawiłeś zapłon? Powiedz-ustawiłeś kąt wyprzedzenia zapłony lampą stroboskopową?
pomiar kąta zapłonu regulacja kąta zapłonu kąta wyprzedzenia zapłonu
bloody sterowniki siła elektromagnesu koszt wymiany licznika
Pompa wody 230V – wirnik wolno się kręci: kondensator, łożyska, uzwojenia, diagnoza Epson L455 – sączek tuszu, wymiana absorberów, reset licznika, external waste tank