I jak injection czyli wtrysk.
Szukam schematu lub instrukcji jak ustawić rozrząd podczas wymiany paska rozrządu w VW passat 1,9TDI, 130km(pompo-wtryski), 2001 rok produkcji,
Tu coś masz http://www.forum.vw-passat.pl/
Witam was koledzy ponownie rozrząd ustawiony silnik śmiga jak ta lala dziękuję wam za pomoc:D.Temat zamknięty
Witam po wymianie pompy wtryskowej samochód nie odpala proszę o pomoc zaopatrzyłem się w zegar do ustawiania pomy wtryskowej ale nie wiem jak ja ustawić . Rozrząd jest dobrze ustawiony Proszę o pomoc
bo innych pomysłó mi brak. A nie wpadłeś na pomysł aby udać się do mechanika? Po kupnie pompy przyjdzie czas na wymianę i nowy post typu ''jak ustawić rozrząd i kąt wtrysku''
Nie nie możesz. Rozrząd należy od nowa ustawić poprawnie. Łącznie z ustawieniem wałka na blokadę.
Witam,zerwał mi się pasek od pompy wtryskowej,i nie wiem gdzie się znajduje znak na silniku,czy może ktoś wie gdzie się znajduje ten znak na silniku Passata 2.5 TDI 150 KM,tiptronic.Znak ,jest potrzebny,żeby ustawić rozrząd z pompą wtryskową.
Wiem jak ustawić rozrząd tylko na wale nie jestem pewny
Właśnie tak robiłem regulowałem tym kołem,nie odkręcałem dolotu powietrza ale samochód strasznie dymi na każdym ustawieniu tylko różnica jest w paleniu , a po za tym ciężko wchodzi w obroty i strasznie trzęsie się silnik na biegu jałowym. Powiem szczerze że nie mam pomysłów co to może być rozrząd jest ustawiano na blaszki wszystko sprawdzone 3 razy...
Uszczelki pod głowicę nie dobiera się na podstawie głowicy, tylko wysokości bloku silnika/wystawania tłoków. Kładziesz deskę na wiadro, mierzysz pojemność wiadra. Heblujesz deskę 1 cm - o ile zmieni się pojemność wiadra? Pojemność wiadra się nie zmieni ani grama, za to zmieni się grubość deski o 1 centymetr Dodano po 5 Uszczelki pod głowicę nie dobiera...
Sprawdź ustawienie rozrządu.
Rozrząd był ustawiany przez mechanika i był sprawdzany. Chciałbym tylko teraz ustawić idealnie zapłon To reklamuj ustawienie rozrządu- to jest 2 w 1 . Idealnie ustawiony rozrząd = idealnie ustawiony zapłon. I żaden vag nie jest do tego potrzebny.
Ustawić rozrząd na znaki, spróbować odpalić. Jak odpali i chodzi normalnie to pewnie nic się nie stało, ale wątpliwe - opór przy obracaniu kołem może dawać zarówno sprężanie, jak i opierający się o zawór tłok. Bywa jednak i tak, ze i w nawet dieslu po przestawieniu rozrządu nic się z zaworami nie dzieje, ale bez "kontrolnego" zdjęcia głowicy, a przynajmniej...
witajcie mam problem z passatem przed rozebraniem rozrządu ciężko odpalał długo krecił,kąt wtrysku był ponad 116 udało sie skorygować na 96 ale dalej sie nie dało więc postanowiłem przy okazji kupić nowy rozrząd i ustawić jak fabryka przykazała..ustawienie rozrządu na znaki na skrzyni zero górny wałek na płaskownik z tyłu no i pompa na ten otwór co...
I tak wszyscy mi mówią. Nie mam niestety VAGa. Pracuję na cdif. Tam też na parametrach widać na biegu jałowym kąt -5 stopni, a powinien być chyba 1-2. Bo nie wiem na pewno. To mój pierwszy rozrząd , bo nie robię tego na codzień i zaraz taki szok. Podpowiedzcie mi jak mam ustawić koła , lub wogóle je zgrać. Ustawienie z autodaty nie pasuje. Na tamtych...
witam mam taki problem passat 1.9 tdi 99r silnik afn 81kW ,mianowicie po podłączeniu vaga nie mogę ustawić zapłonu pokazuje mi temp. paliwa 150 stopni a timing 255 i nic z tym nie idzie zrobić. Rozrząd jest dobrze ustawiony, auto aby rano zapalić musi trochę pokręcić i przez chwilkę nierówno pracuje jak jest ciepłe wszystko jest w porządku. poproszę...
Rozrząd swoją drogą a kąt wyprzedzenia wtrysku swoją, podpiąć interfejs diagnostyczny i sprawdzić wartość kąta wtrysku w 01 Engine, grupa 000, pole 2 od lewej w trybie Basic Settings - ustawić pompą wtryskową na wartość około 49-51 bo z pewnością będziesz miał opóźniony.
Zapomniałem dodać że samochód zakupiłem (sprowadzony ze Szwajcarii) na początku roku został wymieniony rozrząd i wszystkie płyny i to co było jeszcze do wymiany (i mój błąd że po wymianie rozrządu nie pojeździłem nim trochę ) tylko założyłem od razu LPG. I przed założeniem LPG też był ten problem tylko mechanik myślał że jest padnięta pompa ABS bo świecił...
miałem to samo wymieniałem przewody świece filtry rozrząd okazało sie partactwo montujących gaz zamiast miksera 42mm chyba miałem 32mm z silnika 1.4 bo łatwiej ustawić taki mikser rozbierz mono wtrysk zmierz suwmiarka jaki masz mikser i kup jaki jest największy spalanie powinno byc 8-9l w trasie na butli 33l robi kolo 360km.Stuki mogą oznaczać wywalony...
Tak prosto się nie da,to jest system "Digifant" dla utrzymania obrotów biegu jałowego komputer steruje czasem wtrysku i zapłonem i regulatorem biegu jałowego.Jeżeli potencjometr do ustalenia CO żle stoi,sonda lambda pracuje w innym zakresie integratora sondy. Do ustawienia poprawnie zapłonu należy zablokować regulację zapłonu przez komputer.To już jest...
Panowie sprawa u mnie bardzo podobna. Passata kupiłem niedawno, na trasie przegoniłem go do 180km/h i wszystko się zaczęło. Samochód osłab, 120km/h to max i strasznie klekocze ale zauważyłem że jak go prze gazuję do 4000obr/min i w miarę szybko puszczę sprzęgło to znowu ciągnę ale tylko do momentu spuszczenia z gazu. Po podłączeniu do VAGa pokazał błąd...
Spójrz na to może przejdzie Ci chęć
Witam Brakuje mi już pomysłów w jaki sposób pozbyć się błędu 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 008 - Slow Response - Intermittent Postaram się w miarę zwięźle opisać dotychczasowe wymiany. Samochód o jaki chodzi to VW Passat 2.0 FSI 150km 2006 rok kod silnika BVY. Kupiłem go 1 grudnia od handlarza. Sprowadzony z Danii. Po kilku dniach...
Dziśaj założyłem głowice po remącie odpaliłem i wszystko jest ok:), nie ma już dużego ciśnienia wody w układzie chłodzenia, odpowietrza się bez problemu, te,peratura silnik 70 stopnie wcześniej była w granicach 90, nawet dochodziło do 100, wentylatory włączają sie przy temp. 70 stopni według wskażnika w samochodzie, ogulnie jestem zadowolony, ale powstał...
według autodaty używa się blokady VW nr T10050 i dodatkowo blokuje się pompę wysokiego cisnienia.Na rysunku widać jakby na godzinę 12-na przeciw otworu blokującego w bloku silnika.
Znak na wale i wałku. To wszystko.
Dzięki za chęci do pomoć w sprawie rozrządu ale ja mam Passata 1600 benzyna B5 i o taką pomoc w ustawieniu rozrządu mi chodzi
Generalnie luzujesz koło wałka i pompy CR i wkładasz bolec, inna jest blokada wału i chyba tam ci to uciekło...
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
Sygnał poza tolerancją, sprawdź ustawienie rozrządu tak jak podpowiada kolega wyżej.
Ustawić wał tak by pokazał się znak na kole zamachowym i zobaczyć jak ustawione jest wycięcie na wałku rozrządu z tyłu głowicy - czyli ustawienie na punkty i sprawdzenie czy się zgadzają.
Ja np. lubię wymieniać rozrządy w grupie VW gdzie silnik jest ustawiony wzdłużnie, (passat, A4 A6 A8), trafia mnie jak widzę caddy, golfa czy A3.
napisz jaki motor?
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Sprawdzałeś ustawienie rozrządu
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
ojej.. b5 nie miał BLS, więc pewnie mowa o B6 :) jeżeli b6 to sprawdź rozrząd, synchro nie ustawisz jak nie widzi pozycji wału bądź wałka. W passatach b6 i chyba wszystkich vagach z tych lat peszel zjadał wiązkę kabli która idzie przy rozruszniku.. wyrwij to i zobacz czy nie jest zjedzone ;) oczywiście rozrząd sprawdzony czy jest na swoim miejscu tak?
Rozrząd sprawdzony, ustawiony prawidłowo.
jak Ci wyżej napisałem, zobacz czy nie zatkany tłumik a bardziej katalizator. Co szkodzi zerknąć na ustawienie rozrządu?
Proszę tu masz wszystko jak ustawić rozrząd.
Kluczem nie pogniesz zaworów, pęknięta odma nie wpływa na pracę silnika. Wejdź w basic settings w kanał 0 i odczytaj pole drugie na pracującym silniku - uprzednio oczywiście upewniając się, że rozrząd jest prawidłowo ustawiony.
Tylko pamiętaj że przed demontażem musisz ustawić cały rozrząd.
Tak trzeba oddać do szlifowania i Ci powiem lepiej zaprowadz do warsztatu bo źle ustawisz rozrzad i będą kłopoty. No chyba że zaryzykujesz najgorszy jest pierwszy raz.
kompresja na każdym cylindrze w granicy 29 bar, rozrząd ustawiony dobrze.
Rozrząd (ustawienie)do kontroli.
Przymulony jest cały czas a gdy wcisnę pedał sprzęgła i trzymam to jest dobrze ale jak puszcze to przymulony. Grupa 18 też jet dobrze po przygazowaniu wyskakują czwórki a tak to są zera. A jakie by były wyniki pomiarów VCDS grupa 004 gdyby był źle ustawiony rozrząd.
100 proc.źle ustawiony rozrząd. Dodano po 3 100 proc.źle ustawiony rozrząd
Oto stosowny rysunek.
Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
A masz może kody tych błędów??? Jaki kod silnika, Sprawdź ustawienie rozrządu.
Pompa nowa czy ta co była? Termostat sprawny? Oznaczenie silnika? Rozrząd prawidłowo ustawiony? Kody błędów?
Ustawisz bez rozbierania przodu,ja biore za taka operacje 100-150,nic sie nie powinno stac jak pojezdzisz kilka dni
Kompresja tak ale do tego ustawienie rozrządu i kąta wtrysku.
Pompa tandem powinna sobie zassać paliwo i zrobić ciśnienie. Pompa w baku ma za zadanie tylko podać paliwo do filtra dlatego opisana jest jako 1bar. Kiedyś nawet przyjechałem 300km jak padła pompa w baku. Silnik chodził na butlece podłączonej do tandem pompy. Tandem sobie zasysał z butelki sam. Tak ja bym zrobił pomiar ciśnienia na tandemie. Bo mi pachnie...
Rozrząd dobrze ustawiony?
Komputer nie pokazuje żadnych błędów(vag). gdyby padł przepływomierz komputer pokazałby to.natomiast vag jak wcześniej nic nie pokazuje.0 błędów,wszystkie układy ok. Ciekawa teoria, więc skoro uważasz że VAG jest nieomylny i DTC są Twoim wyznacznikiem w usuwaniu usterek, wynika z tego prosta rzecz - samochód ma uszkodzenie mechaniczne. Czyż nie to...
Witam Sprawdź ustawienie rozrządu tzn. ustawienie wałka względem wału.
Ja tak miałem w passacie b5 , okazało się ,niby czujnik temperatury paliwa w pompie lecz po wymianie nadal tak było , po czym koleś ustawił od nowa rozrząd i jest ok, ponoć pompa była przestawiona.
Spróbuj zmienić olej, może zalej MOTUL-a... Przy tym przebiegu podchodzi chyba Ci rozrząd? (spr. ustawienie)
ok zobaczymy w sobote będe skręcał tylko musze jeszcze przestudiowac to ustawienie rozrządu dam znać
skoro nie jest równo, jak patrzysz od strony rozrządu to musisz jeszcze raz sprawdzić czy dobrze założyłeś łańcuszek z napinaczem, tam się łatwo można walnąć o ząbek między wałkami, gdy napinacz nie ma ciśnienia oleju
Jeśli to jest wycie, takie "uuuuuuu" to mogłeś za mocno napiąć pasek rozrządu i stąd ten odgłos. Sprawdź koniecznie napięcie paska!
OK, problem rozwiązany. Nie były to świece, nie były to cewki, ani rozrząd. Po wielu perturbacjach i wymianie prawie całego silnika :) winowajcą okazał się wałek rozrządu. Wałek ma obok krzywek takie tuleje, które trzymają go w pokrywie zaworowej. Jedna tuleja się poluzowała na wałku i przesuwała się na boki na wałku. W pokrywie zaworowej są otworu...
Czyli z Twojej wypowiedzi wynika iż możesz mieć źle zgrany rozrząd a mechanik (pseudo ?) doregulował zapłon do źle ustawionego rozrządu ? No to ładnie, jaki to symbol silnika? Jak podasz symbol to znajdę jak się "ustawia rozrząd" bo od tego trzeba zacząć - od na 100% dobrze zgranego rozrządu a potem ewentualnie korygować zapłon.
wymieniłem Na jakie ? stwierdzono awarie pompowtrysków Ile sztuk ? A tak może standardowo filtr paliwa ? Jak wyglądają korekcje na biegu jałowym ? Synchronizacja, ustawienie rozrządu, kompresja ???
Witam. Mam mały problem a mianowicie VW Passat B5 1.6 AHL ( aluminiowy blok ) kombi, dosyć dużo pali. Sądzę, że nawet 14l/100km, jak nie więcej . Również jakby był trochę przymulony i pomimo nowego czujnika położenia wałka, błąd jakby raz był a raz go nie było. Czy to może być wina źle ustawionego rozrządu?
Temat zamykam. Problemem był źle ustawiony rozrząd na łańcuszku.
Tak bylo robione. Teraz sprawdzałem i wygląda na to że rozrząd jest dobrze ustawiony
Siema, soory że odkopuje ale można prosić o schemat ustawienie rozrządu 2.0 fSI BVY tylko ze tego z drugiej strony na łańcuchu. Chodzi jak powinny być ustawione wałki rorządu
T5 dzięki. Mam jeszcze pytanie odnośnie tego silnika. Jak się demontuje i montuje zespół pompy oleju ? Jak to ustawić względem wału korbowego ?
jak by źle ustawili rozrząd by głośniej chodził?
Jak ustawisz na blokady i zero będzie widoczne to nie ważne czy będzie pół czy od lewej czy prawej. Jak byś przesunął żabek na rozrządzie wał to zero odjedzie ci na zamachu że dwa centy i we wzierniku go nie zobaczysz. Blokujesz wal blokada tak żeby zero byli we wzierniku. Zębatka jest na klinie i o ile go nie ścina to będzie prawidłowo.
Zrób to najlepiej z czujnikiem zegarowym, bo znak będzie potrzebny żeby poprawnie pompę ustawić. W benzyniakach czy TDI to nie problem bo się potem dostaniesz czujnikiem przez otwór świecy/wtryskiwacza, a tu dostępu z głowicą nie będzie. Tak wygląda znak: http://obrazki.elektroda.pl/5874622400_1...
Proponuje sprawdzić rozrząd czy jest dobrze ustawiony.
Bez przepływomierza nie zapali. Sygnał z obwodu "50" dochodzi do sterownika? Kluczuje wtryski/wtrysk rozruchowy przy kręceniu rozrusznikiem? Iskrę w ogóle ma?
Kolego sprawdź ustawienie paska rozrządu bo może przeskoczył...
W dolocie szukaj przyczyn, eweutnalnie może źle zapłon ustawiony? Wymieniałeś może rozrząd ostatnio?
Problem rozwiązany Pompa zmieniona pasek ustawiony na początku zegara i auto smiga.
Ciśnienie paliwa jakie jest? Ustawienie rozrządu? Może zawory się podpierają?
Witam. Mam Passata z 2000 roku V6 2.5 TDI. Przekręcił się pasek rozrządu. Wymieniłem głowicę, ustawiłem je prawidłowo i nie wiem, gdzie znaleźć znaki na wale korbowym. :(
Np. źle ustawiony rozrząd, zerwany klin na wale, słabe ciśnienie, źle ustawiona pompa
Sprawdź ustawienie rozrządu,zobacz czy nie ma bicia kołapasowego
Ono się bardzo często samo przestawia na stożku... ten temat nadaje się na inny temat w tym forum... Ustawiaj od zera wszystko, to częsta usterka, koło wałka rozrządu sie samo przestawia czasami...
Musisz mieć przyrządy do zablokowania wałka rozrządu i koła od pompy wtryskowej. Jak chcesz to mogę podesłać link do silnika w passacie b3.
wartosc 2 z BS wacha sie miedzy 0 a 1 ale czasem wskakuje na 250 nie wiem czy tak powinno byc, rozrzad jest dobrze ustawiony
A wałek rozrządu masz dobrze ustawiony??
witam mam mały problem zmieniałem pasek rozzrządu w passacie b3 1.8 i mam problem z dostosowaniem zparatu zapłonowego wie ktos może jak to zrobić ???
Zaprowadź to auto do innego mechanika. Niech sprawdzi jak wyglądają popychacze czy nie popękane i niech ustawi rozrząd i pompę wtryskową. Zrób to zanim ściągniesz głowicę bo później się okaże że głowica byłą ok a był źle ustawiony rozrząd. Temat dotyczy Felicji a czemu wstawiasz zdjęcie od Passata B5?
Tego akurat nie zmienisz. A co się zmieni jak zmienisz napięcie paska rozrządu i inne regulacje? Pewno nic nie da się ustawić wyregulować tylko komputer?
Pompa ustawiona dobrze? Wygląda na przestawiony rozrząd ale mówisz ze napewno dobrze?
Znaki na rozrządzie trzeba ustawić bardzo dokładnie. Jaki masz silnik symbol lub chociaż rodzaj paliwa i moc?
Witam Jak za pomocą VAG sprawdzić czy rozrząd został prawidłowo ustawiony. Czy ranne puszczanie dymu na niebiesko oraz nierówna praca silnika prze ok 15 sek możne być przyczyna źle ustawionego rozrządu??? Z góry dzięki za pomoc POZDRAWIAM
Posiadam passata b5 z silnikiem 1.9 AFN w automacie.Po wymianie rozrządu auto nie odpala. Założyłem blokadę na wałek rozrządu na pompę wtryskową a znak na kole zamachwym ustawiłem na 0 (do prawej krawędzi patrząc od góry). Czy waszym zdaniem znak na kole zamachwym jest ustawiony prawidłowo czy może trzeba ustawić na "I" i do lewej krawędzi jak się pojawia...
Passat B5 1997 silnik 1,8 20v 125km Błąd 01120 robił ktoś to Objawy: niestabilna praca na biegu jałowym Rozrząd jest dobrze złożony Czy to może być nastawnik zmiennych faz rozrządu poniżej na zdj zaznaczony akurat jest zamiennik ustawiony na 16 ząbków to się zastanawiam czy wymieniać 🤔 Ma ktoś pomysły, bo mi już ręce opadają.. 😐
Witam VW passat b8 2.0 TDI 110kW, silnik DFG 2019r. przebieg 120 tys Auto podczas jazdy jednorazowo szarpnęło, zero skutków w działaniu silnika: bez utraty mocy, problemów z zapalaniem itp. na desce bez kontrolek. Profilaktycznie auto przejrzał mechanik i okazało się że uszkodzony ( nie zerwany) jest pasek rozrządu. Przy wymianie paska nie może ustawić...
Powinien odpalić na 1 czujniku. dlatego się pytałem wcześniej. Jak masz ustawiony rozrząd na znaki, to szczelina na kole górnym trafia na czujnik?
Po pierwsze sprawdzić ustawienie rozrządu bo wygląda na to że jest źle
Problemem był rozpadający się pasek rozrządu ufff. Po wymianie i ustawienie zapłonu wszystko OK.
ale rozrząd ustawiłem na znaki di schematu ale dla pewności sprawdzę
ustawić rozrząd wałki passat ustawić rozrząd wałek passat rozrząd rozrząd passat
spryskiwacz megane schemat pw3017 manual master
Skuter 2T, bezpiecznik spalony – czy odpali ze stacyjki? DC-CDI, AC-CDI, rozrusznik Schemat serwisowy stacji klimatyzacji Robinair AC500PR – opis obwodów, dostępność dokumentacji