Jakby ci przeskoczył o jeden zabek to mocno by ci obroty zaczęły falowac, a jak o więcej to już raczej byś nic nie zrobił. Ale moim zdaniem jeżeli zaczęło ci cos stukać po czym auto zgasło i dopiero jak troche się ochłodzilo odpalilo to bedzie to na 99,99% uszczelka pod głowica. A dymienie spowodowane jest przepalaniem oleju
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Przecierz wyrażnie kolega napisał , że jak silnik rozgrzany i pochodzi trochę na wolnych obrotach to puści dyma śmierdzącego olejem jak doda gazu. więc dlaczego piszecie o turbinie i uszczelce pod głowicą? Gdyby uszkodzona była uszczelka pod głowicą dymiłby cały czas. A gdyby przycięła się turbina silnik straciłby moc.
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Wystarczy ze będzie luz na prowadnicach zaworowych zadurzy i tez będzie odpowietrznikiem wywalał dym ..Lub tylko uszczelka pod głowicą..
Nie wiem jak wygląda to w golfie.. Ale posiadałem kiedyś BMW i tam objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą było dymienie z rury białym intensywnym dymem i bulgotaniem w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy..
Za duże luzy nie spowodują dymienia. Kolektor wydechowy nie był mokry w środku podczas demontażu? Nie dymił przed awarią? Zawory nie odcisnęły się na denkach tłoków?
Uszczelka przerwana. Głowica nie splanowana. Właściwie dokręcona za kolejnością z schematu. Po wymianie uszczelki auto dużo mocniejsze.
Do sprawdzenia uszczelka pod głowicą.
Witam kolego .Niedawno miałem ten sam problem z płynem. W moim wypadku okazało się jednak co na to nie wskazało że uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Jeden z kolegów zasugerował że jak puści uszczelka pod głowicą to będzie samochód dymił na biało. Wcale nie prawda,że musi dymić, jeżeli uszczelka zaczyna dopiero puszczać w małym stopniu w moim wypadku...
A co ruszałeś rozrząd ze masz źle ustawiony zapłon? Sprawdź kompresje i pompki wtryskowe. Przyczyna dymienia i ubywania oleju uszkodzona uszczelka pod głowica lub wytarte prowadnice zaworowe. Nierówna praca z rana i dymienie niespalonego paliwa to uszkodzona pompka wtryskowa lub jej zaworek. Ile ma godzin?
Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
Daf cf 85 Upec po wymianie uszczelki pod głowicą, zaczął dymić na błękitno, po wciśnięciu do oporu pedału gazu. Kompresja w porządku, sekcje pompy i wtryskiwacze tez. Poprawa nastąpiła nieznaczna po przełożeniu ECU z innego silnika. Zimny silnik praktycznie ok gorący zaczyna dymić.
Aha. Głowica już na wierzchu, bardzo dobrze widać powody dymienia na uszczelce.
Robiłem takie - rozpuściła się uszczelka pod głowicą i dawała identyczne objawy.
Witam! Miałem to samo poszła uszczelka pod głowicą między 2 i 3 cylindrem i kanałem chłodzenia, objawy te same ubytek płynu,cisnienie za duże w chłodzeniu i okresowe dymienie i aha czysty olej. Nie czekaj jedź do warsztatu.
Uszczelka pod głowicą.
Skoro uszczelka była wymieniona i głowica splanowana to może być - chłodnica, nagrzewnica, pompa wody, pęknięta głowica, pęknięty blok... skoro dymi na biało to można zawęzić do uszczelki lub pęknięcia głowicy/bloku, choć może dymić na LPG... kto do takiego auta zakłada instalację mieszalnikową?!? Chyba, że jednak masz wtryski tylko mylisz mieszalnik...
Jeżeli po naprawie było dobrze to obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Witam, jak w moim straciło moc i zgasło w drodze. Próba odpalenia. Ciężko odpaliła i zaczęła dymić na biało uszkodzona była uszczelka pod głowicą.
Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
Jeśli dym jest bardzo duży to spala olej, poszła sobie uszczelka pod głowicą. Częsty przypadek.
Wczoraj postanowiłem trochę pojeździć tym busem żeby trochę pochodził to może faktycznie wypali się ten tłumik i może przestanie dymić ale jednak nic nie pomogło. Nadal kopci. Mam pytanie a czy jak by była uszczelka pod głowica to też by tak dymił i nie stracił na mocy a i płynu na razie nie ubywa. nie mam pomysłu na to wszystko. Nie chcę darmo rozbierać...
Na moje uszczelka pod głowicą...... .
Właśnie w tym jest problem że w zbiorniczku nawet nie drgnie. A w chłodnicy wysadza. Myślałem że może układ jest zapowietrzony ale to pewnie bedzie uszczelka Dzieki za poradę Dzisiaj przetestuje na otwartym korki chłodnicy PS. Jakie sa efekty przegrzanego silnika? bedzedzie brał olej, głośniej chodził? dymił na niebiesko?
No więc wystąpił najprawdopodobniej przedmuch pod głowicą. Trzeba rozebrać, wymienić uszczelkę, sprawdzić i wypolerować powierzchnię bloku, głowicę splanować.
Też tak miałem w mazdzie, lecz podczas wymiany uszczelki pod głowicą doszła połowa zaworów.
Zapewne chodziło Ci o uszczelkę pod głowicą. Objawy uszkodzonej to właśnie olej w cieczy chłodzącej, dymienie z rury wydechowej białym dymem. nie chodziło mi o głowicę, a objawy głowicy są takie same jak walnieta uszczelka przy chlodniczce oleju
Właśnie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.Nie wyrównałeś(splanowałeś) głowicy, i jest tego efekt.Na 100% wywalona uszczelka pod głowicą.
Witam. Coś ta uszczelka głowicy nie specialnie pasuje. Oryginalna?
Siema nie znam się bardzo ale mi jak strzelał to pompa wtryskowa do regeneracji i ma kopa jak nowy u mnie wyniosła 400zł a jak dymi na biało to może uszczelka pod głowicą?
Jest jeszcze taka opcja że po prostu masz wodę w paliwie/filtrze powietrza. Niewielkie ilości wody mogą się skraplać, a nie trzeba jej dużo aby zauważyć dymienie. Jeśli dym jest czarny, to znaczy że go dość mocno zalewa paliwem. Za bogata mieszanka. Jeśli dymi na niebiesko, to albo uszczelniacze w głowicy szlak trafił, albo źle złożyłeś cylinder oraz...
koledzy ogólnie rzecz biorąc to niebieski dym=olej, biały dym=płyn chłodniczy!! wtrysk to czarny dym. samochód zimny zawsze dymi, bo to para wodna z układu wydechowego, i dopóki nie wyparuje to będzie biały dym. jak samochód nie kopci po nagrzaniu to nic mu nie jest. jeżeli ciepły samochód dymi na biało to może to być uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowica koszty sam ocen.
Odepnij filtr powietrza i uruchom silnik , jeżeli będzie dymić tzn., że silnik do remontu, jeżeli nie będzie dymić to masz wydmuchaną uszczelkę pod głowicą. Warto też zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach.
Zapowietrza się sprawdź filtr paliwa i przewody do niego i uszczelkę pod głowicą pompy wtryskowej
Witam. Mam objawy uszczelki pod głowicą, tester też tak wykazał. Rozebrałem i uszczelka nie ma żadnych ubytków metalu, pęknięć, za to w jednym miejscu z dwóch stron schodzi farba. Farba została też na cylindrze. Czy przez to miejsce mógł przedostawać się płyn do komory spalania i trzeba wymienić tę podkładkę? Oleju w zbiorniczku wyrównawczym nie ma....
Podkładki mam 0.5 mm w gniazdach świeci stal. Mierzyłem na zamontowanych głowicach swoją metodą, rozpylacze wystają ok 4-5 mm. Rozpylacze ustawione na kreskę. Powiedz jeśli wiesz grzeniuw jakie ciśnienie jest przed pompą z pompki zasilającej. Czy grubsza uszczelka jednej głowicy, tej nie palącej może mieć na to wpływ. Dodam iż przy zapalaniu jak i pełnej...
Coś mi się zdaje że nie pomoże diagnostyka ale kody migowe można czytać. Poniżej kilka moich pomysłów z życia wziętych. 1. wymiana sondy lambda - steruje ona kontem wyprzedzenia zapłonu i dla tego auto nie równo pracuje 2. dymienie może być przyczyną właśnie uszkodzenia sondy ale może również sygnalizować uszkodzenie uszczelki pod głowicą (szary dym...
Witam. Może ktoś pomoże problem ogromny nie wiem co robić nie chce znowu ściągać głowicy. Problem zaczą się od braku płynu i grzania przyczyną była uszczelka pod głowicą było czuć z wydechu płyn chłodniczy i dymił ale płyn cały czas kipił uszczelka wymieniona woda w 3 cyl. Termostat nowy pompa sprawdzona chłodnica drożna i problem polega na tym że auto...
Witam .Poszła uszczelka pod głowicą musisz wymienić.
To myślę że więcej jak 800 zł z robocizną nie wyjdzie, zależy co mechanik znajdzie poza uszczelką.. Dodano po 42 A ja myślę, że nic nie padło Zimno jest, może dymił parą wodną z układu, co by nie tłumaczyło masła pod korkiem.
Witam, Wyjaśnił się...uszczelka pod głowicą. Kupiłem test spalin, ale nic nie wykazał, czyli spaliny nie szły w układ chłodzenia. Auto dymiło czasem trochę na biało, i silnik nierówno pracował, ale nie było to ciągle, dlatego trudno mi było ustalić przyczynę. Nie naprawiałem, sprzedałem całego paska za 5k w 2023 r.
Problem rozwiązany i pisze do wszystkich co mają podobny problem.Poszla uszczelka pod głowicą i to bylo przyczyna dymienia i spalania oleju.W silnikach 2.3D i TD kanał olejowy jest bardzo blisko komory spalania na 1 cylindrze wystarczy czasami lekko przegrzać silnik i po pewnym czasie ... A co do tracenia mocy to zupelnie inna sprawa poprostu te dwie...
Między głowicą a wtryskiwaczem masz miedzianą uszczelkę. Czas na jej wymianę. Może trzeba było najpierw wtryskiwacze odkręcić a nie głowice ściągać. Tam nie mas skąd olej lecieć - to nie olej.
Jak mogę odpiąć turbo? Przewód intercooler - kolektor ssący rozpinasz. Przewód rozpięty-żadnych zmian, więc chyba turbo ok, do str gorącej suche, od str zimnej suche,od str do intercoolera(przewody do intercoolera suche) dwie kropelki. Wydaje mi się że dziś kopci mniej, może wieczorem przegonię go i wypali resztki. Dodano po 3 może to być uszczelka...
Witam. Mam problem z jeepem 3.1td. Jakiś czas temu przy podjechaniu do świateł silnik zaczął mi nie równo pracować i bardzo mocno dymić. Pojawił się tez olej w płynie. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Głowice były planowane oraz sprawdzone na szczelność. Po naprawie było wszystko ok. Po przejechaniu około 150 km zaczął znowu dymić i nie równo pracować...
bład jeden sonda lambda . Taka informacja nic nie mówi, trzeba konkretnie przeczytać co wyświetla komputer diagnostyczny (np. sonda lambda mieszanka zbyt bogata/uboga, obwód grzałki zwarcie/przerwa etc.) Dymienie na biało to nie tylko uszczelka pod głowicą i spalanie płynu, skład mieszanki też może robić swoje, niedrożna, zatkana odma również
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Może to być uszkodzona głowica , przez którą dostaje się płyn chłodniczy do cylindra lub uszczelka .
Wygląda na uszczelkę pod głowicą. Sprawdż w zbiorniczku płunu chłodzącego czy bąbelkuje.
Witam, Mój samochód to astra g 1.8 16v z silnikiem X18XE1 z 2000r. W połowie grudnia wymieniłem uszczelkę pod głowicą, ponieważ silnik brał płyn chłodzący i bardzo dymił na biało. Głowica była planowana i sprawdzana cisnieniowo jest ok. Przy wymianie okazało się, że trzeba też wymienić czujnik położenia wałków rozrządu. Przy starym rozsypała sie izolacja...
Witam zainteresowanych. Taki mam problemik z moją laga. Od kiedy ja mam to zawsze trochę dymiła ale to co się dzieje teraz to jakaś masakra. Odpala dobrze, nie wariuje, normalnie silnik chodzi, płynu nie ubywa ale kopci. Im mocniej jest nagrzany tym bardziej dymi, kolor szaro-niebieski. Zauważyłem też, że jak mu depnę trochę to dymi dużo mocniej nawet...
Jest dokladnie tak jak piszesz twarde przewody jak odkrece korek podnosi sie płyn w zbiorniczku. PYTANIE Jesli to uszczelka pod głowicą to czy by nie dymił albo jakis spadek mocy??? Wymienilem termostat dzisiaj, jest dobry bo sprawdzałem w wodzie i jest taka sytuacja ze przy 90° termostat sie chyba nie otwiera bo jest zimny przewód który odchodzi od...
Dymienie na biało zaraz po odpaleniu to może nie być nic groźnego, wszystko zależy czy jest to czysto biały kolor czy raczej niebieski z wyraźnym zapachem spalonego oleju. Jeżeli to drugie to masz prawdopodobnie do wymiany uszczelniacze na zaworach. Jezeli kopci na jasny - biały kolor to jest to raczej para wodna i jest to w chłodne dni normalny objaw,...
Jak ubywa płynu może dymic fakt nie na czarno ale na biało jak zapali bo płyn przez uszkodzoną uszczelkę głowicy wpływa na tłok. A jak z mocą auta.
Natomiast na wolnych obrotach nierówno chodzi dymi z wydechu i osłony termostatu Nie spotkałem się w moich maluchach z z dymieniem spod osłony termostatu, i pierwsze co bym zrobił to sprawdził przyczynę tego dymienia, a przy okazji sprawdziłbym kompresję, czy przypadkiem nie jest dmuchnięta uszczelka pod głowicą.
To że turbo po regenacji nie znaczy ze napewno nie puszcza oleju. Ja też obstawiam jak koledzy powyżej że spala ci olej, chyba że dymi na biało to może być uszczelka pod głowicą. Sprawdź np. po trasie czy nie spada ci stan oleju w silniku. Napewno dolewka innego oleju niż był w silniku nie ma nic do dymienia z wydechu.
Co zostało wymienione. Bo wygląda na nieszczelność tłok/pierścienie/cylinder (ewentualnie głowica pęknięta). Rozebrałem silnik. Okazało się, że wydmuchało kawałek uszczelki.
Usunięcie DPF było bardzo dobrym pomysłem, ale dymienie było powodowane przez nieszczelne uszczelki na pompowtryskiwaczach, które powinny być wymienione po planowaniu głowicy. Mechanik tego nie zrobił, ale na szczęście szybko to ogarnąłem.
Najprawdopodobniej jest to właśnie uszczelka pod głowicą, miałem taki przypadek w 312 D, brak ogrzewania, gubienie wody, i w tamtym przypadku to była właśnie uszczelka.
Jeśli silnik bierze 10l oleju na 10000 km, to nie są to tylko uszczelniacze zaworów, silnik spala olej dlatego dymi na niebiesko i ma najprawdopodobniej uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i dlatego płyn chłodzący z kanału chłodzenia dostaje się do cylindra, stąd później zaczyna dymić na biało. Jeśli silnik ma 330 tys. km, to nie wystarczy zdjąć głowicy...
Typowy objaw przedmuchanej uszczelki pod głowicą, ale mój tak przez 5 lat dymił i płynu nie ubywało... te Punta chyba po prostu tak mają, zwłaszcza jak mają LPG lub są jeżdżone głównie po mieście (choć mój nie miał, jeździł wyłącznie trasy, a i tak po przejechaniu 70km jak się przegazowało to dymił na biało, przeszło mu po wymianie wydechu). Jak obejrzałem...
Na bank poszła uszczelka pod głowicą. Plus inne duperele typu uszczelniacze zaworów, pierścienie...
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
witam, zanim zrobisz demontaż :) popatrz czy zawory sie zamykają, i czy uszczelka pod głowicą jest oki, wyjdzie na zmierzeniu ciśnienia róznica nie powinna byc wieksza niż +- 3 bary, pierścionki raczej nie powinny popękać ale ciapki chodzą swoimi drogami :) wtryski sa raczej dobre bardziej prawdopodobne jest że zawór sie zawiesza( może jest krzywy?...
No właśnie wszystko źle opisałeś i mało co z tego da się zrozumieć ;-) No ale nie obchodzi mnie to :D Do rzeczy ;) Jeśli dobrze rozumiem to zrobiłeś taki "myk", że założyłeś nowy tłok, pierścienie a starą głowicę tak? Jeśli tak to wybacz mi mój drogi ale nie wróżę temu silnikowi długiej wieczności gdyż należy wiedzieć, że zawsze wymienia się wszystko...
Dobra po wymianie uszczelki pod głowicą (cały dzień roboty + wymiana miski) problem ustał, choć dymiło jeszcze z rury przez pierwszy kilometr. Dzięki wszystkim za pomoc. Jak byście podali jeszcze jakie mają być luzy na zaworach w tym silniku bo mi się szklanki pomyliły?
Jak już wszystko sprawdzisz (bezpiecznik, silnik wentylatora, temowłacznik, termostat) a nadal nie będzie działało - to sprawdź jeszcze wiązkę wentylatora, bo mimo że jest w peszlu u mnie uszkodziła się izolacja jednego z przewodów i z miedzi zrobił się zielony proszek pod wpływem wilgoci i soli... Czy działa termostat - po dłuższym postoju (ostygnięciu...
P.S. Nie odłączaj przewodu WN od cewki - jak potrzebujesz odłączyć zapłon odłącz sterowanie/"przerywacz" (-1) od cewki. Awawria typu padnięcie hydraulicznego popychacza czy wydmuchanie uszczelki pod głowicą (ale wtedy dymił by na biało i ubywało by płynu chłodzącego/ew. w płynie był by olej) mogą się zdażyć w każdej chwili, zwłaszcza w kilku(-nasto)letnim...
Panowie, tutaj do SKP nie mam co się przyczepić ani do mechanika - bo jak pisze, auto robiło trasy i musiało być sprawne, a z silnikiem nigdy nie było problemu i też auto przeze mnie nie katowane, bo jeżdżę spokojnie i bardzo często tempem ciężarowym, a nie osobowym po autostradach. Jeśli jest tu ktoś techniczny, bardziej mechanik czy coś: Czy kupujący...
Ducato 250 2008 r. 2.2 100 KM kręci, nie odpala. Silnik jest po małym remoncie, wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, świece żarowe, nowy rozrząd. Przed remontem strasznie dymił na czarno i nierówno pracował, wymieniłem 2 wtryskiwacze, ale to pomogło tylko częściowo. Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer...
Witam, samochód to Seat Cordoba 1.4 B+LPG Od dłuższego mam problem z intensywnym dymieniem z rury, tak w skrócie - silnik jest po remoncie, była walnięta uszczelka pod głowicą, wszystko jest zrobione tip top, jednak dymienie w najmniejszym stopniu nie ustąpiło. Dzisiaj pierwsze odpalenie na przymrozku - auto kręci wolniej, odpala, chodzi 2 sekundy gaśnie....
witam ponownie.problem powrócił juz po 3 dniach..raz leci letnie powietrze a raz zimne-ostatnio przy tych mrozach tylko zimne.byłem u mechanika,kazał jednak jeszcze raz termostat zamówic bo według wskaznika silnik niedogrzany.w najgorszym wypadku uszczelka pod głowica chodz nie widze widocznych objawów prócz dymienia z rury na biało nawet przy mocno...
Kolego sprawdzenie kompresji wykaże czy uszczelka jest do wymiany, jak jest ok to nie ma co jej ruszać. No chyba że uszkodzona okaże się głowica lub pierścienie to dla remontu wtedy nieuniknione jest zdjęcie głowicy, co wiąże się z zniszczeniem starej uszczelki.
pompa na linkach, hydrotłoki ok. Istotna wiadomość wymieniana uszczelka pod głowicą wypaliło ją między 3-4 tłokiem. a jak wyciągnę przyspieszacz to jakby lepiej pracuje ale kopci jak ursus na wybiegu!!!
Jeśli tak samo dymił na biało wcześniej i tak samo dymi bezpośrednio po założeniu nowej uszczelki(nawet bez planowania głowicy)pęknięta głowica lub blok. Zalej płyn chłodzący do pełna zbiorniczka wyrównawczego i nie zakręcając korka na ciepłym silniku sprawdż czy nie wydostają się tamtędy pęcherzyki spalin.
W chińskim skuterze "Foreno" nie mogę uzyskać wysokich obrotów. Wymieniłem wałek rozrządu,gaźniki (chyba ze 4 - wszystkie nowe) stator oraz moduł. Sprawdziłem zawory zdjąłem głowice i sprawdziłem tłok i zawory oraz czy wał się nie przestawił na czopie. Wszystko na nic. Nadal to samo. Zaczęło się od przeglądu, wymiana oleju i regulacja zaworów oraz czyszczenie...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Tak w ogóle to zawsze bez wyjątku pięknie zapalał gdyby nie to dymienie to bym dalej jeździł i się nim cieszył. A co oznaczają ząbki na uszczelce pod głowicą?
Witam, problem z Mercedesem A klasa 2.0 CDI, podczas jazdy przy zmianie biegu, ujęciu gazu dymi mocno na niebiesko. Uszczelka pod głowicą zmieniona i nic, dpf wyłączony, EGR czyszczony, turbo bez wycieku, olej zmieniony, policja na drodze zatrzymała i mierzyli spaliny wyszło ok, lekko pali równo chodzi, na postoju nie dymi, jakieś pomysły?
Witam. Mam problem ze swoją skodą 1.4 mpi z 2001 roku. Pewnego razu moja skoda zaczeła kopcić na biało no to pomyślałem że uszczelka pod głowicą okej. Zaprowadziłem do znajomego mechanika i wymieniliśmy tą uszczelkę. Uzupełniliśmy płyn i itd. Odpalamy i nic! zero poprawy jak dymiła tak dymi dalej. Zdjeliśmy głowice oddaliśmy ją do sprawdzenia na szczelność...
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Wszystko ma wpływ na kopcenie, wtryskiwacz, uszczelka pod głowicą, czujnik temp. Zaraz nastraszymy i zmienisz auto.
Kiedyś spotkałem się z takim przypadkiem w audi B3 - biało-niebieski piekący w gardle dym aż trudno było z tyłu auta oddychać - dodatkowo brał dużo oleju. Przyczyna - wadliwe uszczelniacze na popychaczach. Po wymianie przestał dymić i jakby nabrał dodatkowej mocy.
Witam, posiadam Ursusa 1634, silnik ZTS Martin, 1998 rok. Ostatnio miał problem z zapaleniem, dymił na biało. Wymieniłem filtry, przepompowałem i wtedy zapalił, lecz cały czas dymił i nierówna praca silnika. Następnego dnia już nie chciał zapalić, pompa wtryskowa podaje paliwo, wtryski sprawdzone u pompiarza są ok. Głowica zdjęta bo myślałem że uszczelka...
Jeśli nie ma wycieków z układu i płyn nie wydostaje się na zewnątrz, to pozostaje jedna opcja: idzie do wewnątrz. Czyli UPG, czyli jest po prostu "spalany"... Czyli w prostych słowach co mam przez to rozumiec? Pozdrawiam UPG=uszczelka pod głowicą. Nie dymi na biało? Nie robi się "budyń" pod korkiem od oleju? Nie dymi i korek czysty. Uszczelka pod głowica...
Nawet na pewno ma turbo, ale z uszkodzonym, dymił by raczej na niebiesko. Sprawdź, czy nie ubywa płynu chłodniczego. Bały, gęsty dym w połączeniu z problemami w uruchomieniu silnika i wydobywający się z wydechu nawet po zagrzaniu silnika, to najczęściej objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, lub samej (pęknięcie) głowicy. Z drugiej strony, jak miałem...
witam do sprawdzxenia pompa paliwa, wtryskiwacze i uszczelka pod głowica przy okazji sprawdz tez filtry powietrza i paliwa w ,ktorym moze byc brud jak sie nagrzeje silnik odkrec korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdz czy bedzie duze cisnienie i czy po odkreceniu bedzie czuc spaliny w plynie chłodzącym tez mialem podobna sytuacje i okazało sie ze...
Co do uszczelki pod głowicą to podjedź na normalny warsztat i sprawdzą . Powinni mieć tester z płynem koloru niebieskiego , wlewają do menzurki zaciągają opary z odkręconego zbiorniczka i jak zmieni barwę na zielony to znaczy że wywalona uszczelka pod głowicą . Na portalu aukcyjnym testery są od 30 zł .
Mój znajomy ma mały problem z tym samochodem. Uszkodzona była uszczelka pod głowicą i pracownik przy demontażu uszkodził głowicę. Została założona druga głowica po regeneracji.Wszystko o.k, tylko jak auto się rozgrzeje zaczyna dymić na biało. Zastanawiam się co to może być, czy nazbierało się płynu w katalizatorze? Już ręce opadają, bo klient chce auto,...
Najprościej to powiedzieć,że poszła Ci uszczelka pod głowicą, ale to trzeba sprawdzić. Płynu chłodzącego albo oleju nie ubywa? Obydwa te plyny kopcą na biało.
Witam pacjent benzyna golf 4 1,6 sr AKL 1998r od pewnego czasu auto dymi jeżdżone wokół komina dziennie max 20 km robione , temp silnika rośnie do 100 stopni wentylatory chodzą sprawdzane na krótko potem wąż chłodniczy górny normalnie po rozgrzaniu jest gorący a dolny jest cały czas zimny termostat był wymieniany niedawno myślałem że felerny dlatego...
Do domex32 miałem taki przypadek w leonie 1.9TDI 150KM na pompowtryskach czasami lekko kopcił na biało płyn na wolnych obrotach nie ubywał po wolnej jeździe było dobrze, po szybszej zapalała się lampka braku płynu w układzie chłodzenia i trzeba było dolać około 1,5 litra okazał się że była to uszczelka pod głowicą. Poszperałem troche i podaje odpowiedzi...
A PŁYNU OD UKŁADU CHŁODZENIA CI CZASEM NIE UBYWA?? A OPIŁKI NIE WZIEŁY SIĘ Z NIKĄD. NIE JESTEM EKSPERTEM ALE JAK NA NIEBIESKO DYMI TO SILNIK SPALA PŁYN CHŁODNICZY PRZEZ NIESZCZELNĄ USZCZELKĘ GŁOWICY. ODKRĘĆ KOREK OD WLEWU I ZOBACZ CZY NIE MASZ MASŁA NA KORKU I CZY NA BAGNECIE NIE PRZYBYŁO OLEJU+ PLYNU Z CHŁODNICY.
Spróbuj rozejrzeć się za innym silnikiem. Jaki przebieg ma to auto, że pękła głowica? Spaliny w płynie to może być też uszczelka pod głowicą. Zdejmij głowicę i sprawdź szczelność. Czy olej jest w płynie chłodniczym? 3000-4000tyś to strasznie drogo.
Spaliny pachną dosłownie jak bym odświeżacz wpompował w tłumik, coś w deseń kwiatów (bzu). Tak , o spaliny chodzi. Palony olej inaczej czuć niż opary z płynu chłodniczego. Białe spaliny w benzyniaku są albo od wody,albo od oleju ,innych przyczyn nie ma. 20% wody, reszta koncentrat Od tego dymić nie bedzie,bo to układ zamkniety,najwyżej zamarznie i...
raz był opis jak koleś miał objawy takie jak twoje w renault sceniku, nawet nie dało rady jeździć w jego wypadku to mechanik źle założył rozrząd. A u Ciebie to raczej stawiałbym na uszczelkę pod głowicą: nierówne obroty i biały dym...pytanie: to stało się nagle czy stopniowo pogarszało się?
Witam. Moim zdaniem silnik nie kopci. To jest po prostu para wodna. Ponieważ spaliny są rozgrzane i trafiają do zimnego układu wydechowego i powstaje ta para. Nie ma się na razie zbytnio się przejmować. Dopiero martwic się można jak się ociepli temperatury będą +15 C i nadal będzie kopcić to wtedy możesz sprawdzić uszczelkę pod głowicą. Dodano po 3...
głowica dymić uszczelka głowica deutz uszczelka głowica passat
kolumna kruger makita wymiana ogniw poduszka pilot volvo
amica piekarnik generator ozonu
Ustawienie temperatury pieca Saunier Duval Thelia Condens 25-A na 45°C Parametry superkondensatora w Harman Kardon AVR 660