Głowica i blok będzie planowany. Tuleje cylindrowe nowe, a wał pójdzie do szlifu. Więc pewnie uszczelka pod głowice lepsza w tym przypadku będzie miedziana?
Już znalazłem dzięki
Między głowicą a wtryskiwaczem masz miedzianą uszczelkę. Czas na jej wymianę. Może trzeba było najpierw wtryskiwacze odkręcić a nie głowice ściągać. Tam nie mas skąd olej lecieć - to nie olej.
Tak, to kanał powietrzny chłodzący głowicę, z drugiej strony ma dwie szczeliny pionowe po obu stronach wtryskiwacza, tam jest jego gniazdo. Więc albo luźny wtryskiwacz, coś z uszczelką wtryskiwacza (miedziana podkładka), albo niestety pęknięta głowica. Wykręć wtryskiwacz i zobacz jak wygląda uszczelka, czy nie widać okopceń na niej, daj nową podkładkę...
Ja stawiam na uszczelkę pod głowicą. Zapewne masz miedzianą (gówno wartą z resztą) uszczelkę i przebiło ci z jednego cylindra na drugiego lub do karteru skoro kopci z odmy. Tak samo miałem w C360-3P. Zapalał bez problemu ale gdy chciałem ruszyć z miejsca to na wysokich obrotach go dusiło i gasnął. Założyłem zwykłą uszczelką za 30 zł i nie mam już w...
Sklep znam ale onie nie mają takiej uszczelki i twierdzą, że trzeba wymieniać tuleję.
Jak nie ruszysz tulei ( poderwiesz jej) to składaj i już. Tuleja ma wystawać o ile pamiętam 0,15mm ponad płaszczyznę bloku ale przy pierwszym montażu. Należy mierzyć liniałem w kilku płaszczyznach. Bywały uszkodzone bloki ( zwichrowana krawędź przylegania) i taki blok poddawało sie obróbce.
Ja mam 1.9tdi AFN i jak sprawdzałem kolory swoich wtrysków (czy nie leją) to u mnie miedziana uszczelka miała luz dokręciłem i :) Wiec myślę ze ten luz nie ma tu nic do tego wycieku problem raczej leży nie po stronie miedzianej uszczelki tylko po dwóch stronach gdzie uszczelka przylega do wtryskiwacza i głowicy (wyczyść dokładnie wtrysk, głowice i wtedy...
jedynie się wyciera od klucza. Złap korek w dobre imadło a odkręcaj głowicą (jakiś dorobiony "klucz") Jeżeli nie ma uszczelki miedzianej pod głowicą, znaczy uszczelnienie metal- metal. Niczym nie smaruj. Na czysto i sucho. http://obrazki.elektroda.pl/2040442000_1...
Troche czasu już minęło, więc tak: dotarłem głowice z tuleją i dałem uszczelkę miedzianą i wszystko gra. Pozdraiam
Jeszcze w podstawówce budowaliśmy silnik elektryczny na płaską bateryjkę - tylko dwa bieguny. Wszyscy mieli kłopot własnie z komutatorem; ja rozwiązałem to tak (to były lata '70) : Ze starej uszczelki pod głowicę jakiegoś silnika spalinowego wydobyłem miedź. Powierzchnia uszczelek jest (byłą w każdym razie) pokryta blaszką miedzianą. Teraz możesz pewnie...
Kolego tłoki na pewno są od Mki bo głowica miała wystające zawory więc tłoki musiały być takie a nie inne także tutaj nie ma pomyłki. Co do uszczelki to kupiłem taką miedzianą. Pokryta z obu stron taką warstwą miedzi. Gość w sklepie mówił, że to teraz najlepsze rozwiązanie. Ale głowicę trzy razy musiałem dokręcać bo cały czas było za słabo. Po trzecim...
Po mojemu to Ci sie wypaliła uszczelka pod głowicą, tak samo było w moim przypadku. Tak się dzieje przez to ze dostał trochę w pizde i dopiero po jakimś czasie tak sie dzieje, traci na sile aż wkońcu pizda zimna i nawet nie chce zapalić. Zdejmij głowicę i zmien uszczelkę tą miedzianą. PS.Tak było w moim przypadku i terazchodzi jak zyleta :) A po mojemu,...
z tymi świecami jest tak że mają uszczelkę miedzianą która się dopasować do głowicy. Dokręć do lekkiego oporu a następni o 90stopni a za jakiś czas sprawdź czy się nie odkręciła któraś z świec.
OK.po kolei: zawory płytkowe są 2. na zdjęciach są 4, bo zrobiłem fotki z 2 stron. te większe krążki, przykręca się do głowicy od strony tłoka, co widać na zdjęciu. od górnej strony idzie sprężyna do zaworu płytkowego http://obrazki.elektroda.pl/7822651500_1... wraz ze specjalnie uformowanym korkiem z gwintem i grzybkowym zakończeniem...
Możliwe że przez uszczelniacze, ale co wiem to w maluchu są prowadnice zaworowe nie ma gumek ani nic. Dodam, że przy remoncie silnika nie ruszałem głowicy, była zrobiona już wcześniej na starym silniku i nie było dymienia, jednym słowem było normalnie. Do silnika przy drugim podejściu przyszły tylko nowe cylindry, tłoki, pierścienie, panewki, i miedziana...
Witam, mam pytanie czy jak splanuję głowice o te 4mm to muszę robic nacięcia na tłokach? Miedziana uszczelka 0,5mm. Proszę o odpowiedz.
Zakładając dwie uszczelki pod głowicę zmniejszyłeś stopień sprężania w cylindrze przy czym ten motorek jest na benzynie wysokooktanowej.Kiedyś aby wprowadzić oszczędności w motocyklach WSK 175 które pracowały na benzynie wysokooktanowej żeby przejść na niskooktanową montowano miedzianą uszczelkę pod głowicą o grubości 1.2 mm. Kompresja jest ale punkt...
jeśli szlifować coś na płasko to na kamieniu a nie tam papier ścierny na szybie (przy przesuwaniu elementu szlifowanego papier się podnosi przy krawędzi elementu) jeśli rysy są nieduże możesz zrobić uszczelkę z cienkiej miedzianej blachy
No to jak je ruszyłeś to żeś sobie roboty dorobił (na jakimś forum Skody nie mogłeś podpytać, albo książkę zakupić) : teraz trza je wyjąc czyli misa w dół i korby rozkręcić, wypchać tłoki (no chyba że wyjmiesz same tuleje a potem będziesz się gimnastykował żeby je nasadzić na pierścienie od góry), nowe podkładki, wyczyszczenie wszystkiego i ustawienie...
Witam Panowie, opisze swój problem postaram się szybko. Mam problem z uszczelnieniem wtrysku pierwszego od strony rozrządu. Tylko problem jest spory, ponieważ jest na dnie głowicy (miejsce gdzie przychodzi miedziana uszczelka) zadzior ktorego nie uszczelnia uszcelka myślę o czyms tego typu http:xxxxxx 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie...
Ja miałem taki filtr zewnętrzny. Wyrwałem kiedyś miskę aluminiową z poszerzanym dołem ,gdzie do stworzenia formy posłużyła część miski z Meśka 115 (ta bania na dole) https://obrazki.elektroda.pl/6772292800_... Powstało tylko 5 takich mis. Powrót oliwy był wyprowadzony na zewnątrz do filtra od ciężarówki. Olej nie wracał do silnika,ale...
Dokręciłem na 220Nm i wydostaje się powietrze dalej Tuleja lekko wystawiła nad blok Spróbuję wymienić uszczelkę pod głowicą na nową. W sklepie widziałem uszczelki całe miedziane pod głowicę czy będą one lepsze od zwykłych?
Witam, z bliżej nie ustalonych przyczyn podczas jazdy z lekką przyczepą pękł wał w T25. Do wymiany wał i korbowód, gdyż po zdjęciu miski okazało się, że zmieliło panewkę a sam korbowód krzywy. Silnik został rozkręcony. Z blokiem , cylindrami i tłokami udałem się do specjalistycznego zakładu gdzie zostały wykonane pomiary bloku i sprawdzone cylindry...
Witam Kolegów. Wymieniałem uszczelki pod głowicą w mojej c 360. W trakcie dokręcania na ostatniej głowicy i przy ostatniej śrubie poczułem mniejszy opór i nie dało się dociągnąć tej śruby z siła 160 Nm. Popuscilem reszte srub na tej glowicy wykrecilem i wkrecilem nowa szpilke. Teraz pytanie brzmi: czy można jeszcze raz przykrecić tą głowicę na tej samej...
Chłodnica gorąca tak jak i płyn, , płyn mógł oparzyć , cały silnik też . Niepokoją mnie te głowice czemu takie gorące , pierwszy raz się z tym spotkałem żeby woda syczała jak kapnela na nie , skoro są chłodzone płynem, stan pod korek w chłodnicy . Pompa pompuje dosyć mocno , głowice po regeneracji, uszczelki nowe , miedziane pod głowicą . Skoro głowice...
Grubsza wydaje się ,że powinna wytrzymać więcej sprężanie może się wtedy troszkę pogorszyć. Wtedy tłok będzie dalej od głowicy (zaworów), ale to przecież nie zauważalna wielkość. Jak jak zakładałem nową uszczelkę do c-330, to założyłem nie miedzianą tylko metalową czy ja wiem jak to wpływa na wytrzymałość. Według mnie dawniej robione te uszczelki grubsze...
Kolega czepił się tych uszczelek. Jak niema przedmuchu do chłodzenia (bąbli w chłodnicy) to uszczelka jest ok. Uszczelki z metalowym/miedzianym pierścieniem powinno stosować się przy cylindrach z żeliwną tuleją lub całych z żeliwa. U kolegi w cylindrze prawdopodobnie jest chrom techniczny (cienka powłoka) bo części na nikasilu nie są tanie cylinder...
Witaj, Zapomnij że uszczelnisz styk głowica-cylinder za pomocą podkładki miedzianej. W tym silniku po prostu fabrycznie nie ma uszczelki i żadne udoskonalenia nie zdają tu egzaminu. Jeżeli ściągałeś głowicę to przed ponownym jej założeniem oddaj ją do planowania. Tylko ta operacja daje szansę na prawidłowe uszczelnienie styku. Kolega wyżej pisał o uszczelniaczu...
Jest parę sposobów np jak koledzy doradzali wyżej, możesz też zastosować podkładkę miedzianą lub kupić blok do robienia uszczelek. Można azbestową wyciąć i zamontować, silikon, nie nadaje się do tego.
napewno zostanie zmieniona uszczelka pod glowica na miedziana bo fabryczna wytrzymuje tylko do 0.5 bara. sprawa ze smarowaniem jest tez juz zalatwiona. podkrecic zawor na pompie olejowej
wtryskiwacz dobijałem i dokręcałem.Narazie nie widać żeby ciekło ( wymienione wszystkie podkładki ) ale dmucha powietrzem lub dymem spod wtryskiwacza. To wyjmij łaskawco wtryskiwacz, oczyść dobrze zarówno sam wtryskiwacz jak i otwór w głowicy i daj miedzianą podkładkę. I wtryskiwaczy się nie dobija, tylko dokręca .
Wygląda na to ze masz za późny wtrysk. Przestaw zębatek pompy o zabek. Powinna być zmiana. Uszczelka miedziana pod głowice to nieporozumienie, ma jakość szmaty. Jak znajdę czas to wrzucę instrukcje ustawienia momentu wtrysku
Ten silnik w połączeniu cylinder - głowica nie posiada uszczelki pod głowicą a po jej zamontowaniu jest za niskie sprężanie w cylindrze.Kiedyś montowałem uszczelkę pod głowicą aby przejśc na spalanie benzyny o niższym oktanie niebieskiej i w książce pt Jeżdzę motocyklem WSK 175 były naniesione parametry uszczelki i była ona wykonana w postaci pierścienia...
Witam. Produkuję się przy Nissanie Patrolu 1994 r 2,8 TD. Robię głowicę. Wcześniej była naprawiana w "profesjonalnej" firmie, ale tam zapomnieli chyba założyć uszczelniaczy zaworów. Auto wcześniej naprawiał sam właściciel. Moją zagadką jest czy wtryskiwacze paliwa obsadzone w głowicy mają uszczelki termiczne? Właściciel zarzeka się, że były tylko uszczelki...
Cześć spod kolektora cykało, więc zdjąłem kolektor, pokrywę dekla i okazało się, że z okolic miejsca osadzenia wtrysku (1) wydobywają się spaliny. Mix znalazł sobie drogę na zewnątrz poprzez 2 centymetrową warstwę czegoś co przypominało zastygnięty lepik - cały dekiel był tym zalany, zaklejony. Wyjąłem wtrysk okazało się, że miedziana uszczelka pękła,...
https://obrazki.elektroda.pl/3910340600_... Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość jak popełnię jakiś błąd to proszę o poprawienie mnie. pompa po wymianie pierścieni, w które wchodzą tłoczki razem miedzianymi wkładkami. wymieniłem też wszystkie klepki i plastiki w komorach, Wszystkie nowe uszczelki a jednak pompa cienie od spodu...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Witam, jestem na etapie wymiany uszczelki pod głowicą, Opel Insignia 1.8, 140 km. Mam pytanie jak rozwiązane jest uszczelnienie tulei tłoka. Czy od spodu tuleja ma rant i oring jest dociskany przy skręcaniu i czy jest tam oring czy może miedziana uszczelka? Czy po obwodzie tuleja ma ze 2 oringi uszczelniające? Czy należy wymienić to uszczelnienie przy...
Witam Kolegów, Ponieważ nie zajmuję się mechaniką zawodowo, potrzebuję porady bardziej doświadczonych Kolegów: Pojawił się dość intensywny wyciek oleju gdzieś na styku głowicy i tulei drugiego cylindra, od strony ścianki grodziowej. W zasadzie nagle. Po niedługim czasie dał się słyszeć również charakterystyczny syk uciekającej kompresji, co czuć było...
Witam, Dziękuję wszystkim za cenne uwagi. Spróbuję od rzeczy najprostszej - dociągnięcia szpilki od strony przedmuchu. Jeśli to nie pomoże, wrzucę tam miedzianą uszczelkę. Różne są na jej temat opinie - ot choćby Kolegi powyżej - ale rozmawiałem z mechanikiem, który zajmuje się naprawami ciągników rolniczych i stwierdził on z własnego doświadczenia,...
sprawdziłeś czy masz uszczelki pod tulejami miedziane i czy masz oringi na tulejach
Uszczelka pod głowicą tu nie ma znaczenia, albo masz za dużo oleju albo uszczelniacze osłon popychaczy skapciały lub uszczelka pod pokrywą klawiatury lub miedziane podkładki pod cylindrami nie trzymają, jak zmienisz uszczelkę pod głowicą to dobrze jest wymienić te podkładki, trochę więcej roboty ale warto raz na 100 tyś. km.
1. Dmuchnij powietrzem w otwór szpilki /niepotrzebnie wykręcałeś/. Oba są ze sobą połączone, a kulka zaślepia, bo nie ma wierteł co wiercą "załamane" otwory. Kulka to zaślepka technologiczna. Widać u Ciebie poprzeczny kanał olejowy na zdjęciu. Łączy otwory na szpilki z otworem zaślepionym kulką. 2. Nie pójdzie Ci powietrze w magistralę, bo ciężko się...
Kiedyś w zafirze wymieniałem sprzęgło to musiałem odkręcać parownik i rurki miedziane bo wszystko było na ramie którą trzeba wymontować.Ostatnio wymiana uszczelki pod głowicą w vektrze b ,taki kibel był w kablach że gaziarz dostał odemnie wiele długich i krótkich.Dobrze że nie słyszał.
Skorzystałem z porady nighthawk89. Odkręciłem ten mały dławik i iglica wyszła. Trochę wody zacznie kapać jeśli iglicą sie rusza albo się przekrzywi. Podczas wkręcania dławik ponownie wpychał iglice do środka. więc po ponownym wykręceniu dławika oczyściłem nieco iglicę bardzo drobnym papierem ściernym ( chyba 800 to był ) oraz pilnikiem iglakiem delikatnie...
Witam posiadam Mf t25 64r. silnik 4.107.z komora wstepna. mam problem z opaleniem na zimnym kopci na bialo . nowe tuleje pierscienie glowica po remoncie pompa i wtryski tez . . cisnenie po przed remontem 25bar po remoncie to samo(na kazdym tłoku). uszczelka pod glowica orginalnie byla miedziana zas teraz juz standardowa(na temat grubosci jej nie wiem...
Prawidłowe to takie gdy równice wartości między cylindrami nie jest większa niż 10%. A tam uszczelki nie są cienkie miedziane pod każdą głowicą?
Naczytąłeś się widżę na forum NSU - nijak to się ma to d]zisiejszych realiów. Zbyt duży luz to utrata sprawności - niższe ciśnienie sprężania. Dzisiaj są dużo lepsze oleje, zapewniające lepszej jakosci film olejowy na gładziach, w większym zakresie temperatur. stosowano zawsze miedziana - wyzarzana, miekka uszczelke, szczegolnie do szybkich jazd sportowo-turystycznych,...
Witam, dziękuje bardzo za odpowiedz. Nie zauwazylem zadnych wywietrznikow w komorze silnika. Dostep jest przez klape w kokpicie oraz przez schodki w kabinie, nie ma natomiast zadnej nawet kratki wentylacyjnej. Należy taką dorobić, kratkę i wentylator elektryczny. To jest bezpieczeństwo. Skoro wydostają cię się spaliny to jak pójdziesz spać z włączonym...
Bzdury opowiadasz. Górne uszczelki są miedziane i służą do uszczelnienia tuleja - blok. Bzdura. Podnoszą tuleje. Uszczelka głowicy wystarczająco uszczelnia. Jak są ubytki robi się na żywice epoksydowe. Epoxydy miękną przy 90 stopniach, do tego nie lubią się z olejami. Tulejowanie jest pewne. Przy bardzo dużych wżerach. Przy niewielkich pasta Dirko.
Witam mam problem, ktory jest w citroenie 1.6 hdi pojawia sie olej wokół kazdego wtrysku. Wymienione zostaly uszczelniacze wtrysków aż 3 razy, kompletnie z podkladkami miedzianymi i itd jestem pewny ze dobrze sa zalożone, zotala również wymieniona uszczelka dekla zaworów, tak samo zostaly wymienione oringi kolektora ssącego, nie mam pojecia skad ten...
Dzięki wielkie cybkryst. Dojechał niemiecki klucz dynamometryczny więc biegnę po redukcję 1/2 na 1/4 i jak przestanie padać to zaatakuję głowicę. W międzyczasie zdemontowałem, przesmarowałem i zakonserwowałem, alternator i rozrusznik. Nie wiem jak rozrusznik załapywał ponieważ miedziana linka z elektromagnesu do rozrusznika po dotknięciu rozsypała się...
popełniłeś błąd silikonu się nie daje nawet na niektórych pisze żeby nie używać pod głowice,ale jeżeli było go cieńutko i dobrze dociągnołeś śruby powinno być OK choć pewnie z czasem może sie coś dziać z silikonem dlatego też stosuje się uszczelki aluminiowe lub miedziane
Te uszczelki są na górze, a na styku głowicy i wtryskiwacza masz miedziane podkładki i są prawdopodobnie wypalone. A jak brakuje paliwa to sprawdź czy pompa pomocniczą przy baku działa.
To silnik chłodzony cieczą? Uszczelki w silnikach są bardzo różne - miedziane, aluminiowe, o-ringi itd. Dorabianie uszczelek pod głowicę z takich materiałów jak krygielit kończy się najczęściej bardzo szybkim wydmuchaniem uszczelki. Przy dorabianiu nie można też stosować dowolnych wymiarów - od jej grubości zależy stopień sprężania.
A jeszcze tak zapytam przy tych silnikach chłodzonym powietrzem uszczelke pod głowice te blaszaną mam na sucho składac czy smarowac smarem grafitowym lub miedzianym? sa tacy co daja słyszałem, smar ma za zadanie ewentualne nierówności zakleic. Ja zobaczyłem jak rozebrałem u mojego takie jak by wyszlifowane place (dziury) od tulei jak rosła i kurczyła...
Kwok, przylgnia o szerokości 0.5 mm bardzo szybko wypali się na wydechu. Po szlifowaniu lub docieraniu przylgnia zaworu powinna mieć szerokość S 1.3 mm, W 1.4 mm, jezeli jest większa należy zmniejszyć ją frezem o kątach 150 stopni, następnie 30 stopni. Natomiast gdy jest mniejsza trzeba ją powiększyć frezem 90 stopni. Luz poosiowy (grzybka) zaworu w...
dzięki wszystkim za odpowiedż.dzięki robo za wyrozumiałość.nie rozumiem poprawić pisownię.nie wiem co i jak.proszę o podpowiedż.jeżeli chodzi o mój problem to;wysiadł tzn. zaczął lecieć trójdrożny zawór ogrzewania.wymontowałem,wstawiłem miedzianą rurkę,zaślepiłem nagrzewnicę na pakę,wyciek,może cofa drugą stroną,nagrzewnica na pakę lekko mokra,ale dużo...
Witam, Jeśli przeciek spod głowicy, to powinno być słychać ubytek kompresji - charakterystyczne syczenie w takt pracy silnika. Można go też wyczuć po przyłożeniu palca w pobliże miejsca nieszczelności. Uszczelki pomiędzy cylindrem a głowicą ten silnik fabrycznie nie posiada. Są jednak do kupienia takie uszczelki miedziane. Zakładałem ją w swoim traktorze...
Dzień dobry. Obserwując forum stwierdzam, że masz Gerri najwięcej wiedzy na temat Mercedesów. Otóż kupiłem jakiś czas temu Sprintera 208 cdi z 2000 r. (Sprzedający twierdził, że uszczelka pod głowicą do wymiany). Były uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami i nagar zalany równo (widoczny był tylko pierwszy wtrysk). Zostało to zrobione. Później...
Dokładnie. Też radzę go wymienić. Tymczasem pozwolę sobie zamieścić opis demontażu turbosprężarki w 1.9TDI. Jakoś nie było na to czasu i zamieściłem go tutaj już w formacie PDF, ale zamierzałem go umieścić żywcem na forum. Demontaż turbosprężarki Audi A3 1.9TDI 110KM Fotoporada poniżej opisana przedstawia jak bezpiecznie zdemontować turbosprężarkę w...
Przy roverze oglądnij dobrze klamki, zamek w klapie wlew paliwa nadkola bo tam lubi lecieć. Zobacz czy ma nie połamany grill, Zobacz czy otwiera się z pilota i z kluczyka, Jeżeli odpalisz samochód bez odblokowania immo pilotem to ma wycięty immo. Jeżeli jednak odpalanie tylko po operacji z pilotem to ważne żeby działał zamek w drzwiach bo tym zamkiem...
Witam Mam taki problem z moim golfem (golf II 1.6 TD 1991r) odpala raz dobrze raz źle. Opiszę co mam na myśli, przykład ostatni pojechałem na miasto musiałem parę razy go zgasić i zapalić jak to bywa na mieście (podkreślę że przeważnie odpalał po około 2,3 sekundach kręcenia dla przykładu mam drugiego golfa z 86 taki sam jak ten tylko zwykły diesel...
Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą to w twoim wypadku odpada inne objawy, auto nie ma mocy, kopci, ubywa płynu chłodniczego, płyn miesza się z olejem i tworzy się tak zwane masło np na korku oleju lub w przewodzie odpowietrzenia skrzyni korbowej tz odmie, olej pachnie benzyną w skutek obniżonej lub braku kompresji i nie dopaleniem mieszanki, duże...
W MF - 70 fabrycznie nie ma uszczelki pod głowice jest kołnierz uszczelniający. Jeśli nie uszczelnia możesz spróbować dopasować np. od jakiegoś motocykla lub wyciąć tak jak ja zrobiłem z blachy miedzianej powodzenia .
W przypadku kwasu ortofosforowego nie martw się o oringi, elementy gumowe i z tworzyw sztucznych - zostaną nietknięte. Niszczy kamień i rdzę Najlepiej samemu się przekonać: jeśli macie stare krany w których "gałka już się nie kręci", zablokowane głowice, albo wkręcone w baterię nyple, mimośrody i rurki, których nie da się odkręcić to wrzucie to do plastikowego...
Witam. Mam 2 problemy/usterki w moim silniku .1 to przedostający się olej do zbiornika z woda (olej w wodzie nie na odwrót!!!!) +do tego dochodzą bąbelki w zbiorniku wodnym. Głowica była planowana ,szczelność robiona , 2-nowe miedziane podkładki ,tuleja nowa ,pierścienie nowe stary tłok z korbowodem ,nowe panewki ,uszczelka pod głowica .Śruby głowicy...
Haallloooo....?? Czy to koniec pomocy...? Co się dalej okazało.... Pogrzebałe w szpargałach i znalazłem fabrycznie nową głowicę do 1,0 Fire. Prawie kompletną bo z zaworami ! Ale... Głowa ta leżała sobie w wydawałoby się suchej piwnicy, jednak nieco delikatnego rudego pyłku wokół gniazd zaworów wydechowych się zgromadziło... Czemu tylko wydechowych..?...
Gaźnik obecnie fos ale oryginalnie był aisan Po aisanie juz naprawdę mało pozostało Płynu ubywa naprawdę minimalnie a masła tez jest tylko odrobinę Przez jakiś czas nie było wcale musztardy nawet jak nie trzymał termostat Głowica była dokręcana wg schematu z infotech-a za pomocą klucza dynanometr. Jak płyn szedł na tłoki to były problemy z odpalaniem...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Uszczelka pod głowicą do wymiany.W latach 1989 w trakcie montażu silnika w fabryce pomiędzy obudowę silnika a cylindry były montowane papierowe uszczelki.Podczas pracy silnika uszczelki te ulegały zwęgleniu i następowały przedmuchy pomiędzy głowicą a uszczelką głowicy.W nowszych wersjach składanych silników już zakładano pomiędzy aluminiową obudowę...
Witam, mój Ursus C360 ma problemy z zapaleniem na zimnym silniku, na dworze temperatura +5 stopni. Na ciepłym pali od strzała. Jak zaczynam kręcić to dymi na biało (trzeba dość długą chwile pokręcić żeby załapał), jak już załapie to zgaśnie, zapalam drugi raz to przez kilka sekund faluje na obrotach i po chwili się obroty się stabilizują i jest już...
Witam .Mam prośbę o pomoc .Czy ktoryś z kolegów składał głowice w astrze g y17dt na zestawie uszczelek .Pytam ponieważ mam zaszczyt składać taka głowice i mam kupiony zestaw uszczelek góra silnika .zestaw zawiera uszczelki kolektorów zimering wałka górną głowiczke pokrywę zaworów podkładki stożkowe wtryskiwaczy -miedziane i sedno sprawy 8-oringów do...
Witam. W ukladzie chlodzenia pokazuje sie olej. Pod korkiem papka kakao. Samochod jezdzi caly czas. Co dwa tygodnie ubywa ok. 0.5l oleju. Brak bledow diagnostycznych. Zakupilem tester uszczelki pod glowica. Nie wykazala spalin w ukladzie chlodzenia. Jedyne moje podejrzenie pada na chlodniczke olejowa. Zostala sciagnieta z auta. Uszczelka wewnetrzna...
https://obrazki.elektroda.pl/9895793400_... W materiale znajdziecie testy kamer IP PTZ udostępnionych przez firmę NVR i przełącznik PoE . Poza opisem i zdjęciami dostępny jest też materiał filmowy prezentujący funkcjonalności sprzętu. Napiszcie pod artykułem, co sądzicie o przedstawionych komponentach systemów CCTV. W drugiej części...
Witam, myślę że 4 oringi będą na tulejki tzw "Obsady" wtryskiwaczy, 4 podkładki miedziane właśnie pod wtryskiwacze, i jeden większy oring może być na uszczelnienie pompy podciśnienia. pozdrawiam
Chciałem przypomnieć link jaki podał Pawem1 na początku dyskusjihttp://jlnlabs.imars.com/bingofu... Ja niestety nie dysponuje w tej chwili ani kosiarką ani rurkami niczym, bo finansowo słabo, ale może ktoś ma większe możliwości. Przecież to bardzo prosta instalacja. Czy nie lepiej byłoby na początek spróbować skopiować dokładnie przedstawione...
Witam Mam problem z moim Rovrem 220 Coupe Turbo, mianowicie chodzi o, dziwne - nie wiem jak to inaczej określić, zachowanie układu chłodzenia. Od początku, w lipcu zeszłego roku zakupiłem Roverka 620 Ti jako dawce silnika do mojego Rovera Coupe, wtedy jeszcze 1.6 K series, dawcą jeździłem ok 3 tygodni, akurat trafiły się bardzo upalne dni, wszystko...
Bo akurat rozjechana synchronizacja (ale mieszcząca się w tolerancji )nie powoduje takiego spadku mocy.A pisałeś wcześniej że głowicę zakładałeś już z ustawionymi pompami.A może pompy są źle ustawione ale w sense nie regulacji tą śrubą ale są obrócone w gnieździe o ileś stopni.Lub podkładki miedziane są nie odpowiednie.Ale tak se tylko przypuszczam.
Witam. Ja miałem taki problem z uszczelką, jak wymieniałem tuleje to zakładałem na nie takie miedziane podkładki (założyłem po dwie) tak żeby tuleje wystawały minimalnie ponad blok i to w mim przypadku zakończyło problem z uszczelką. A cha pod śruby głowicy dałem podkładki, bo wykrusza się głowica pod śrubami, oczywiście podkładki od jakiejś innej głowicy....
Witam kupiłem z pracy uszkodzony kompresor firmy metabo 350-100d za pare groszy . Kompresor 3 letni . Nie nabijał powietrza . Po ściągnięciu cylindra okazało się ze uszczelka miedziana była uszkodzona na płycie zaworowej. Wymieniłem uszczelki wraz z miedziana + nowe blaszki zaworowe . Skręciłem i dalej to samo, po rozebraniu znów wszystkiego nad tlokami...
Witam. Chciałem przedstawić realizację pomysłu, który niedawno wpadł mi do głowy. Mianowicie zamontowanie instalacji LPG do agregatu prądotwórczego PAB 2 - dość popularnego i jak się można z czasem przekonać niezawodnego i nawet ciężkiego do zniszczenia. Zasilanie z popularnej butli gazowej 11kg. Po kolei: Na wstępie wykonałem sobie w domowym zaciszu...
Ciągle chodzi o moje problemy z ogrzewaniem wymieniłem już chyba wszystko : mam nową pompę wody, termostat, czujnik temperatury płynu, płyn, sprawdzona nagrzewnica woda przepływa przez nią bez żadnych otworów Więc ostatnim powodem przez który odmroziłem sobie dziś nogi bo nie mam ogrzewania jest uszczelka pod głowicą... ale nie ma ogrzewania na wolnych...
uszczelka miedziana uszczelka głowica deutz uszczelka głowica passat
przepalony element modułu zmywarki bezpieczniki siedzenia zmiana polaryzacji zasilania
Chipy w pilotach HATO 433,92 MHz z kwarcem 26 MHz Listwa zasilająca antyprzepięciowa - zmiana sygnalizacji