Korek raczej nie powinien mieć na to wpływu. Sprawdzałeś czy uszczelka pod głowicą nie popuszcza? Trochę to podejrzane. Może warto zrobić test uszczelki...
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Witam. Myślę że spokojnie możesz nalać wody. Moim zdaniem to uszczelka pod głowicą , a ten biały dym to wydaje mi się że spalany olej niestety.
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego Nie rozbieraj na pałę auta bo nic ci to nie da. Narobisz się a niektóre rzeczy są jednorazowe tak jak cybanty np. Obejrzyj lepiej układ chłodzenia pod kątem wycieku płynu. Sprawdź czy olej jet czysty czy nie zmienił...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Do wymiany uszczelka pod głowicą - spaliny dostają się do układu
A skąd mamy wiedzieć skoro dane auta to tajemnica? Szklana kula. 6500 1.2 benzyna to może być Peugeot 206... i wiele innych.
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Chyba jednak ta uszczelka pod głowicą jutro jeszcze kupię raz tester i sprawdzę
Uszczelka pod głowicą czy jakaś inna .?
Informacyjnie moge podać Tobie ze uszczelka do Renault Megane 1.4 kosztowala mnie 50zł. Robocizna u mechanika 150zł+ 50zł(planowanie głowicy).
Uszczelka pod głowicą = spaliny w zbiorniku na płyn chłodniczy. Raczej koniec uszczelniaczy zaworowych .
Witam.Panowie uszczelka pod głowicą przerabiany temat.Ten silnik nie ma chlodnicy oleju.Pozdrawiam.
czym jest uszczelniona tuleja z blokiem silnika wymieniam to ponieważ brał olej i poszła uszczelka po głowicą
Witam Peugeot 307 2.0 HDi 136 km czy to normalne zjawisko jeżeli jadąc 30 km ciągiem stanę na parkingu i otworze korek od wlewu płynu chłodniczego to płyn chłodniczy wyskoczy duzym ciśnieniem ? Czy to uszczelka pod głowicą ? Z góry dziękuję za odpowiedź
Witam mam problem z autem Peugeot 207 1.4 vti 2009r 160k/km. Problemy pojawiły się jakiś czas temu były to falujące obroty po odpaleniu po pewnym czasie okazało się że padła cewka została wymieniona. Falujące obroty pojawiły się następnego dnia występowały losowo nie zależnie od temperatury. Później padł termostat i czujnik temperatury. W między czasie...
Witam! Problem zażegnany! Mianowicie zadzwoniłem do dwóch najbliższych ASO i zapytałem czy wiedzą ile będzie kosztowała mniej więcej naprawa z takimi objawami. Oba serwisy powiedziały coś o EGR (co upewniło moje domniemania po dokonanym w nocy research'u). Akurat wczoraj wieczorem natknąwszy się na temat owego EGR oczywiście musiałem dowiedzieć się...
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Sprawdź czy koła tylne się nie chylą i czy się tył ugina na belce. Jak koła się kładą, to będzie belka do robienia. Samochód od 1998 roku i był produkowany dość długo więc z częściami nie będziesz miał problemu. Nic nie wspominasz o silniku. 1.4 75KM czy 1.6 90KM to znane i proste silniki z pewną wadą konstrukcyjną, po pewnym czasie uszczelka pod głowicą...
Czy chłodnica robi sie całą ciepła jak pokazuje te 90"C? Zrób test uszczelki pod głowica.
Myślę że uszczelka pod głowicą poszła. I tu ucieka płyn i gotuje się w układzie płyn.
No i jak masz w płynie chłodniczym okrągłe plamki oleju to oznacza jedno :P Wymiana uszczelki pod głowicą ( olej dostaje się przez otworki w uszczelce do układu chłodzenia ) Jeszcze w niektórych autach może dostawać się olej do chłodzenia przez nieszczelną chłodniczkę oleju. Ale w twoim przypadku "może" to być uszczelka pod głowicą. Popytaj mechaników...
jest to silnik 1,6. Wentylator chodzi bez zarzutu w zasadzie to na jałowym biegu chodzi cały czas bo tak się silnik grzeje. Kilka mechaników mi mówiło że uszczelka pod głowicą jest w porządku uzasadniając to że: nie dymi się z wydechu po rozgrzaniu silnika, do układu chłodzenia nie dostaje się olej, i kompresja z cylindrów nie przechodzi do układu chłodzenie....
Klasyczny przypadek przedostawania się powietrza do układu chłodzenia lub awarii pompy wody. Więc masz wybór, pompa lub uszczelka pod głowicą.
W tym aucie niestety to może być nie tyle uszczelka pod głowicą co pęknięta głowica... Jak padnie turbina to też dymi na biało, ale jest zupełni inny zapach tych spalin i nie idzie ciśnienie do układu chłodzenia.
Witam. Ubywa mi płynu w ziobrniczku wyrównawczym tak z 300ml-500ml co 500km, płyn śmierdzi spalinami, zrobiłem test na szczelność głowicy i wyszło że walnięta uszczelka albo pęknięta głowica. Jaki jest koszt w tym sillniku naprawy tego tak orientacyjnie i jakie części po drodze trzeba wymienić? Czy ewentualnie może lepiej używke silnik wstawić? Miałem...
Prawdopodeobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą nabija układ spalinami i dlatego nie masz ogrzewania
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Dodam, że oględzin nie było. Mechanik tylko odkręcił 3 śruby osłony paska rozrządu i przez szparę określił, że jest zerwany pasek. Na tej podstawie określił co mogło się stać i co może być do naprawy. Dlatego też dziwię się, że trzeba wszystko naprawiać. Nic nie wskazuje na taką poważną naprawę. Kolega miał podobny przypadek i według jego opisu to auto...
Ciężko stwierdzić jak ten mechanik stwierdził, że Turbo jest ok.. "Zajrzałem do środka turbiny i wyglądała ok", po czym stwierdził, że to pewnie uszczelka pod głowicą aczkolwiek pod korkiem wszystko ok, temperatura rośnie do 90* i nie wiecej, płyn w zbiorniczku nie bąbluje i oleju w nim nie ma również... Myślę, że tak. Filtr powietrza jest zdecydowanie...
Zastanowiłeś się nad jednym faktem :idea: :!: :!: dlaczego nagrzewnica ma ci grzać jak ubywa ci płyn chłodniczy :idea: :idea: :D ,najpierw ustal dlaczego ci ubywa płyn :idea: ,sugeruje uszczelka po głowicą albo pompa wody do wymiany :idea: :cry:
Kolego Georges , chłodnicę ręka "macałem" na całośći byla gorąca równomiernie. Nie zauważyłem nigdzie wycieku gdzie indziej, wszedzię płynem jest osrane najbardziej przy wylocie od zbiorniczka wyrownawczego( KOrek wymieniałem na nowy) i dalej wywala płyn tzn. bardziej Tworzy sie powietrze, gdy silnik jest wyłaczony i ostyga i jak na zimnym otworzy...
Jak nie ma nigdzie wycieków (sprawdzaj w garażu na posadzce), to silnik jest "przegrzewany" i następuje odparowanie wody z płynu chłodzącego (albo uszkodzona uszczelka pod głowicą i płyn jest spalany w cylindrach - ale takie coś poznać po mlecznym dymie z rury wydechowej). W takiej sytuacji dolewamy wody destylowanej, a nie płynu (dolewanie płynu powoduje...
Witam wszystkich. Może zacznę od początku. Niedawno zauważyłem że w mojej 106 słabo działa ogrzewanie. Winowajcą był termostat. Po wymianie i odpowietrzeniu (silnik pracował bez problemów) autko przestało w garażu 3 dni. Po tym czasie po odpaleniu peugeot dziwnie się zachowywał, tracił moc, dostawał trzęsawicy (przejechałem tak może 8 km i wróciłem...
Witam. Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. Jak jest korek zamknięty to trzyma temperaturę, wentylator normalnie się załącza. Dwa miesiące temu był wymieniany termostat, teraz była wymieniona uszczelka pod głowicą (głowica była splanowana, sprawdzona na szczelność, wymienione zawory, uszczelniacze...
Powodem skakania temperatury jest powstawanie korków gazowych w układzie chłodzenia . pompa jest w stanie przetłoczyć ciecz ale gazu już nie i dla tego raz jest obieg cieczy a raz nie . Eliminujmy po kolei co zostało zrobione i co może być przyczyną usterki . Powodem powstawania poduszki gazowej w układzie może być nie odpowietrzony układ ale napisałeś...
to był serwis peugeot a odrazu powiedziałem że, to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą to mi powiedział że to nie możliwe bo by woda poszła do oleju lub na odwrót wiec stwierdził ze to są uszczelniacze na wałku po remoncie było to samo a nie miałem już czasu na reklamacje bo musiałem wracać do Anglii.
Mam taki problem z Peugeotem 306 1.9 silnik DW8, podczas jazdy pękł wąż, wyciekł płyn, silnik się zagrzał i stanął. Po ostygnięciu widać, że kręci normalnie, ale nie odpala, tylko przy rozrządzie widać jakby parę. Stawiam, że uszczelka pod głowicą się stopiła. Moje pytanie jest takie, co mogło by się jeszcze uszkodzić? Dodam, że z mechanikiem jestem...
to czworkowanie to prawdopodobnie morze być przez te luzy na zaworach, Chyba bezedeury tu opowiadasz. może być uszkodzona uszczelka pod głowicą które są podwujnie narazene na uszkodzenie gdy jest autko na gazie pozdrawiam A tu możesz mieć racje.
Witam posiadam następujący problem , mam peugeota 1.4 1997 rok benzyna + gaz , do 3 tyś obrotów z nawiewów leci zimne powietrze jak trzymam na obrotach rzędu 3500 obrotów to grzeje prawidłowo , temperatura skacze od normy czyli środka do 1 kreski powyżej środka i spada do normy ale nie przegrzewa się . W silniku przedmuchana nagrzewnica , węże idące...
Mam problem z temperaturą silnika. W czasie jazdy w lecie silnik utrzymywał bardzo wysoką temperaturę około 95 ,98 stopni ale się nigdy nie zagotował. Natomiast zimą problem jakby znikł ale szybka jazda za innym samochodem albo dynamiczna jazda i problem powraca. Na początku myślałem, że to uszczelka pod głowicą ale przejechałem 7000 km i ani nie ubywa...
Co do płynu hamulcowego- pewnie miałeś źle odpowietrzony układ i teraz część płynu rozeszła się tak jak powinno. Dolej i kontroluj. Dla pewności sprawdź czy płyn nie kapie np, na felgi. Płyn chłodniczy- czy pod korkiem wlewania oleju widzisz jakiś biały nalot o wyglądzie bitej śmietany? Jeśłi tak to możliwe, że uszczelka pod głowicą jest wypalona. Co...
układ pozycjonera przepustnicy uszkodzony gdyż: 1. uszkodzony silnik 2. rozregulowany wkręt pozycji 3. korozja na stykach silniczka lub ecu 4. korozja na styku termostatu od temperatury silnika 5. dzirurawe serwo hamulców 6. dziurawa membrana podcisnieniowego regulatora kąta zapłonu / zależy od wersji wtrysku w 2,2 jest w 3,0 nie ma/ 7. niski stan płynu...
Ja kupiłem z 2002 (ostatni jaki się da) Peugeot 306 2.0 HDI Kombi. Ze sprowadzeniem kosztowało mnie 7 tyś zł. i kupiony od osoby nie z komisu. Przebieg 200 tys. i realny. Fakt taki że do zrobienia był przód, zderzak, atrapa, wiatraki i chłodnice. Potem doszła uszczelka pod głowicą i rozrząd. Ale przynajmniej silnik zrobiony i wiem co mam. I lubię francuzy...
Witam, jakiś czas temu zakupiłem Peugota 206 1.4 75km 2003r. z klimatyzacją ale manualną, klimatyzacja nie była sprawna więc wymieniłem sprężarkę przewody i czujniki...po naprawię trzyma szczelność i działa. Mianowicie wymieniłem także już termostat,przekaźniki w pasie, opornice na chłodnicy, czujnik temperatury zielony 2 piny, oraz skrzynke BMS,wentylatory...
Witam! Jak już sprawdzisz ciśnenie w cyl (ok 8-11 bar) i okaże się za małe to mogą być różne rzeczy np uszczelka pod głowicą któryś zawór się nie domyka lub pierścienie... Może być jeszcze opcja taka jaką przedstawił Pawel735 usterki cewek we francuzach to częsty przypadek. może być też tak że iskra jest ale będzie za słaba. Na oko można to ocenićpo...
Toyota jest najlepszym wyborem. Mógłbyś się pokusić również o Corsę, z wielu, na prawdę wielu ust słyszałem, że są niezawodne i ekonomiczne. Jedynym minusem dla Opla jest blacha, która niestety nie zachwyca żywotnością. Poszukaj sobie jeszcze innych małych aut, np. Peugeot 207 z silnikiem HDI, tak z 2.0. Będziesz miał "czym przycisnąć", a spalanie wyniesie...
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
przetwornik pomiarowe fabryczny hasło android subwoofer maudio
angelcare ac1100 radio internetowe
Czy lodówki Bosch mają bezpieczniki? MAN EDC kod 5 04001-12 – błąd EGR, SPN 4001 FMI 12, wymiana zaworu, diagnostyka