Jak sąsiednie cylindry to może uszczelka miedzy cylindrami poszła. Trzeba by kompresorem dmuchać w otwór swiecy.
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Kompresja zmierzona? Jak na sąsiadujacych cylindrach słaba to uszczelka miedzy cylindrami.
okazuje sie brak cisnienia na 3 i 4 cylindrze. po zdjeciu glowicy - przepalona uszczelka miedzy cylindrami. koszt naprawy 560 (koplet uszczelek, nowy rozrzad i zimeringi, planowanie głowicy).
Jak chcesz dawać grubą uszczelkę/podkładkę to między cylinder a kartery, bo dając ją miedzy głowicę a cylinder to zmniejszysz znacznie stopnień sprężania. Taka przeróbka niestety może się nieco odbić na mocy motorka (o jakieś powiedzmy 5-10%).
sruby dokręcone uszczelka miedzy cylindrem a gaznikiem jest dobra iskra tez jest ok czyli pozostaje wymiana membran? zauwazylem jeszcze ze jak pompuje tą pompką na dole gaznika to cięzko ma zaciągnąc paliwo ze zbiorniczka i tym drugim wezykiem wraca prawie samo powietrze
czy wymiana uszczelki miedzy gaznik a cylinder i wymiana pod głowicą i dołozenie uszczelki pod tłumik zmieni cos ?
Wydmuchało którym miejscu miedzy cylindrami, to może blok trzeba planować? Zakładaj zwykłą uszczelkę
sprawdz rozrzad pasek moze byc caly a przeskoczy i nie zapali wtedy cuda sie dzeja cisnie nie jest ok ale prycha w gaznik, na niektorych kolach byly dwa punkty do ustawienia rozrzadu, nie pomyl sie, sprawdz jeszcze jak przeskoczyl rozrzad to czy nie pogielo popychaczy, widzalem takie cudo i nie zapalalo, sprawdz jeszcze czy nie wywalilo uszczelki miedzy...
Może ma ktoś taki schemacik instalacji el. silnika. Czasami nie chodzi na 5i 6 cylinder.Jutro będę miał kompa to odczytam błędy.Myślałem że może uszczelka miedzy tymi cylindrami się wypaliła.Ale sprężanie jest ok.
Ok już sobie poradziłem. Miałem pręt o kształcie sześciokąta, dospawałem dwa małe pręty i poszło. Mam pytanie do osób, które miały styczność z sprężarkami SKOT'a. Czy miedzy głowicą, a cylindrem mają być uszczelki? Dziwna sprawa bo u mnie nie ma.
już wiadomo . przedmuchało uszczelkę pod głowicą miedzy cylindrami. już glowica wruciła od szlifierza tylko planowana była. jest szczelna i zawory
wypalona uszczelka miedzy 3 i 4 cylindrem
A moze musze zrobic nową uszczelkę miedzy gaźnikiem a cylindrem? A moze byc to spowodowane zle wycięta uszczelką, tzn uszczelka troche wystaje w komorze korbowej.
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Gaźnik został wyczyszczony tak, że lepiej się już chyba nie da. Powietrzem i parą pod ciśnieniem. Wygada jak nowy. Uszczelkę miedzy cylindrem tez wymieniłem na nową. Taka okrągła gumowa. Silnik odpala na ssaniu. Jak przesunę na FAST to silnik pracuje wysoko i równo, hura. Na SLOW, lekko obroty spadają, ale silnik pracuje nierówno. Pływa na obrotach....
Nie demontuj czasem na stale termostatu , lepiej go wymien na nowy i sprawny bo bedziesz jezdzil z niedogrzanym silnikiem i go szybko zarzniesz. Ja uwazam ze jesli uszkodzona bylaby uszczelka pod glowica to albo bylo by to widac poprzez plyn w oleju a jesli uszkodzona bylaby uszczelka miedzy cylindrami to gdzies ta kompresja musialaby sie wydostawac,...
Witam mam problem z moim ogarkiem . cieknie olej sadze iż muszę wymienić uszczelkę miedzy głowica a cylindrem... czy jak ściągnę głowice żeby ja załozyc to będę musiał potem ustawiać rozrząd ??? i czy to wogóle pomoże ... :(
A może mały przedmuch na uszczelce głowicy miedzy sąsiadującymi cylindrami. W początkowej fazie objaw ten jest widoczny na małych obrotach gubi się przy większych i obciążeniu. w miarę powiększania otworu przedmuchniętej uszczelki widoczny na wysokich obrotach.
Witam, mam problem z pilarką Husqvarną, zakupione zostały nowe części a mianowicie, nowy kompletny cylinder z tłokiem, pierścieniami, uszczelniacze i łożyska. Do tego nowe uszczelki miedzy łącznikiem a cylindrem, nowy łącznik uszczelka pod gaźnik i do gaźnika, nowa świeca. Silnik nie chce dobrze palić. Dobrze złożyłem cylinder z tłokiem, gaźnik też...
Witam. Posiadam stara pile - Dolpima PS290. Po uruchomieniu pilarki i lekkim rozgrzaniu pilarka, po puszczeniu gazu, od razu schodzi na małe obroty (łańcuch nie porusza się na prowadnicy). Jednak po dłuższym cieciu, grubszych kawałków drzewa, (silnik gorący) pilarka nie chce już schodzić z obrotów mimo nietrzymania przycisku od gazu. Miesiąc temu wymienione...
Uszczelniony zwykłym sylikonem. Misę oglądałem i nie ma pęknięcia. To co piszesz to jest ok w tej pile są 4 śruby skręcające misę do cylindra i kolejne 4 śruby cały silnik do obudowy to raczej uszczelnienie jest. Gumowe łączniki są nowe. Jedynie stara uszczelka miedzy gaźnikiem a cylindrem. Ale po złożeniu i wyregulowaniu ok 2,5 obrotu L i ok 2,5 obroty...
Dzięki chłopaki za podpowiedz... Jedak że jak pisałem iskra jest a silnik nawet nie drgnie , gaznik rozebrałem i membrany wydają się być ok. jedyne co to zauważyłem to że uszczelka po miedzy gaznikiem a cylindrem jest uszkodzona troszkę i przerwana ale po zewnętrznej stronie koło szpilki mocującej gaznik na zewnątrz . Nie wydaje mi się by miało to wpływ...
Gofnet głowice w mazdach pękają sam swoją spawałem juz dwa razy ale to diesel. Ja obstawiam uszczelke i brak pierścieni uzasadnie to tak: uszczelka poszła miedzy cylindrem a płynem - dmucha delikatnie sam tak miałem i przejechałem 4 tyś km i jezdził bym dalej tylko juz mnie to wqr... ( przez to nie pojechałem na zlot mazdy na słowacji) ubytek oleju...
Witam... odebralem samochod od mechanika po wymianie uszczelki pod glowica lecz sie tym dlugo nie nacieszylem. Zapewnial mnie ze jest zrobiony tylko ma problem z zaplonem i musze go w najblizszym czasie zrobic. Pierwsza jazda(kilka minut) zdaje sie byc ok lecz faktycznie dziwnie pracowal. Dwa dni pozniej probuje wyjechac a tu zonk. Problem z odpaleniem......
z tym sie zgodze... ale jest na to rada... miedziana uszczelka pod glowice... mniejsze ryzyko wydmuchania miedzy cylindrami... ale zawsze mozna mocniej dokrecic glowice. zamiast 10,5kgm mozna dac np 12- 13 kgm
A ja bym się kłócił i powiedział ze to nie spod głowicy tylko dmucha w wydech itp. Cylinder nie jest pierwszej młodości i zawsze będzie coś przepuszczało miedzy tłokiem a cylindrem, a pod głowica uszczelka jest, zapewne z blachy.
ciśnienie oleju jest większe niż wody w silniku może być pęknięta uszczelka miedzy płaszczem wodnym jednego z cylindrów a kanałem olejowym. Odpal auto odkręć korek od chłodnicy i zobacz czy nie widać pęcherzyków powietrza
podmieniłem krokowiec i udało się odpalił ale wydmuchało uszczelkę po miedzy 1 a 2 cylindrem zapalił po chodził jak traktorek złapał temperature koło 80 zgasł i koniec pomiar ciśnienia dał 0 na 1 i 2 cylindrze po zdjęciu głowicy potwierdziła się diagnoza Dodano po 18 temat do zamknięcia
Gaźnik wyczyszczony jest idealnie. Połączenie miedzy cylindrem a gaźnikiem prawidłowe, nowa uszczelka i splanowana cześć mocująca gaźnika. Model 252707 TYP 0651-1 CODE 83011211
A czy na dużych obrotach ruszysz, a ma w ogóle wolne obroty? To może być problem gaźnika i uszczelki, która znajduje się miedzy gaźnikiem a cylindrem. Jak miałem podobną sytuację, gasł i nie moglem go utrzymać na gazie. Ale wstaw jeszcze inna swiece.
HEJ owocowy89 ma racje albo jest coś miedzy cylindrem a jego głowicą ( dostaje powietrze) albo któraś szpilka w cylindrze poluzowała się ja też tak miałem i wymieniłem wszystkie szpilki i dałem uszczelkę pod głowice i chodził jak marzenie.
No właśnie nie wygląda na to sprawdzałem już to 2 razy, nie widać tam nic takiego uszczelka za przepustnicą jest cała. Gdzie by tam mogło zaciągać ? I to tak min. by obroty były 750-800 no stop ? Co ciekawe również ucieka płyn chłodniczy, czyli idealnie jak u autora tamtego wątku. Czyli co przedmuch miedzy cylindrami na uszczelce ? Pomiar kompresji...
sprawdź czy wszystko szczelne jest podłączone gaźnik zasysa powietrze .Miedzy gaznikiem a rura od cylindra jest uszczelka, wystarczy zr przepuszcza i nie ma mieszanki ,powietrze i paliwo Dodano po 5 U mnie jest na tej rurze podłączony wężyk który jakieś tam spaliny odprowadza. Był pekniety i nie chciał palić bo cylinder zasysał lewe powietrze.
Aha głowica była planowana na 100% bo było to robione przy mnie a jeśli chodzi kable czy wyciek oleju to silnik jest suchutki a wycieków zero. A z tego wiem że to uszczelka ponieważ w tym silniku co kupiłem wydmuchało miedzy 2 a 3 cylindrem a później zakupiłem cały silnik i po pewnym czasie znowu to samo czyli uszczelka pod głowicą a za 3 razem znowu...
Witam otóż mam problem z moim kobuzem po remoncie silnika nowy wal zimmeringi i tłok coś się z nim dzieje a mianowicie gdy go odpalę chodzi normalnie po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła WSK gaśnie. Nie mam pojęcia co się dzieje. Staje się to niezależnie czy dam mu w obroty czy nie. Po prostu puszczam sprzęgło i gaśnie. Wymieniałem uszczelkę miedzy...
Sprawdź wyprzedzenie zapłonu oraz stan i wielkość szczeliny przerywacza. Sprawdź, działanie kondensatora (najlepiej podmienić na inny). Rozbierz, na części pierwsze gaźnik oraz wymyj go w benzynie. Dokładnie przedmuchaj dysze, nie czyść ich drucikiem ! gdyż możesz rozkalibrować dysze. Sprawdź, czy występują duże luzy na przepustnicy. Ustaw prawidłowo...
Witam ponownie. Uporałem się w końcu ze szczęśliwą omegoą Przed ostatnią rzeczą jaką zrobiłem to była wymiana uszczelniaczy na mostkach od wtryskiwaczy.Pomogło to jak umarłemu kadzidło :cry: Zwaliłem głowicę i w tedy ukazał się obraz nędzy i rozpaczy. Przepaliła się uszczelka pomiędzy 2 a 3 i 3 i 4 cylindrem. Trudności z odpalaniem od długiego czasu...
1CDFTV peknieta głowica na 3 cylindrze miedzy zaworami :P
Gdziec jest prawdopodobnie wyciek na zewnatrz i stopniowo ubywa. W warsztacie mozna sprawdzic szczelnosc uszczelki pod glowica. A do oleju zawsze sie dostaje w koncowej fazie wpierw szczela miedzy plaszczem wodnym a cylindrem bo jest blisko i duze cisnia.
juz po remoncie. usterka: uszczelka pod glowica, przerwana do kanalu splywu oleju i miedzy cylindrem 3 i 4. przy okazji wymiana termostatu, auto od razu sie lepiej dogrzewa i wskazowka nie wisi juz non stop na niebieskim polu. pozdr silver111
Powodwem może być zubożenie mieszanki przez jakąś nieszczelność miedzy przepustnicą a cylindrami (kolektor, uszczelki, pęknięte wężyki itd.) Może tez się tak dziać jeżeli demontowali Ci czujnik położenia przepustnicy (racze nie musieli tego robic ale w razie gdyby...) i przy montarzu nie zresetowali jego wartości dla biegu jałowego (efekt taki że komp...
Szczerze mówiąc to ja bym głowicę zrzucił. Tam masz rozrząd na popychaczach więc rozrządu nawet nie będziesz ustawiał. Wypucować głowice skontrolować dać do planowania można zrobić próbę szczelności na naftę skontrolować przylgnie jak będzie trzeba to dotrzeć zawory na "wiertarkę i wężyk paliwowy. Skontrolujesz od razu gładź i kanały cieczy chłodzącej...
1. popraw temat. Nie ma takiego auta jak mk4. moze byc np fiesta mk4.. ;) 2. Jezeli jest iskra a nie pali na 2 cylindry to: - zmierzyc kompresje. moze uszczelka pod glowica padla miedzy 1. a 2. garem - sprawdzic podawanie paliwa przez wtryskiwacze na niepracujace cylindry. Moze sie zasilanie odpielo, moze impulsow nie ma, moze sie wtryski zatkaly (watpliwe...
Uszczelka pod glowica? Nie wydaje mi sie, zeby miala jakikolwiek wplyw na prace na jedym cylindrze. Nawet jesli padla uszczelka to silnik pracuje dalej na 2 cylindrach tylko mocy mu jakby ubywa (takie ja mialem problemy). Zdecydowanie elektryka zaplonu. Poza tym przerwanie uszczelnienia miedzy kanalem wodnym a cylindrem moze skutkowac wrecz przeciwnie...
witam-jak nie pali na wszystkie gary to sonda wzbogaca dawke paliwa. przyczyny moga byc rozne:-swieca,kabel,kopulka.-male cisnienie w cylindrze (upalony zawor lub tlok) uszczelka miedzy garami. sterownik szuka optymalnej pracy silnika dlatego wahania biegu jalowego. czy zapala sie lampka silnika?(check). pozdrawiam
Miałem tez podobny problem w czasie jazdy temperatura rosła jak oszalała ze w lato włączałem nadmuch ciepły żeby w czasie jazdy chłodziło,płukałem,wymieniłem termostat-(tak w ogóle termostatu nie można włożyć odwrotnie bo trzeba wymienić cały moduł i pasuje tylko w jednej pozycji)okazało się ze uszczelka pod głowica pękła miedzy płaszczem wodnym a cylindrem...
Witam.Auto Audi a4 b6 1,8 t bex . 2004r.Wyjechalem z garazu po nocy.Silnik odpalil normalnie lecz po ok minucie zacza silnik nierowno chodzic. Po przelaczeniu na gaz to samo. Vag pokazuje 16684 oraz 16685. czyli wypadanie zaplonu cylinder 1 Podmienilem cewki,swiece-dalej to samo.Zmierzylem kompresje na 1 cylindrze i jest 11bar. (silnik ok 60stopni,tylko...
Witam! Matrix który w pewnym momencie przestał napełniać zbiornik, Czyli nie jest to zuzycie z powodu wyeksploatowania tylko awaria, gdyby bylo inaczej sprezarka stopniowo miala by problemy z nabiciem zadanego cisnienia a nie od razu spadek do 2bar Moze zaczniemy od poczatku Jezeliu sprezarka nie nabija cisnienia to albo bedzie to brak kompresji -...
przeciez napisal ze mial planowana glowice norma przy tym silniku jest wydmuchanie uszczelki lub pekniecie glowicy miedzy 3 a 4 cylindrem usterka naprawiona,a co do wentyli to sa dwa,jak jeden nie zadziala to powinien drugi.Jeszcze sie w dohcu nie spotkalem zeby dwa na raz padly.Napisalem gdzies wczesniej o wlaczniku wentyla zeby sprawdzic wiec obstawiam...
cylinder uszczelka uszczelka między cylinder uszczelka głowica cylinder
skrzynek bezpiecznikowych liczba stringi samsung wf70f5e3w2w
altea licznik schematy chiński silnik
Samsung UE43MU6102 - specyfikacja, funkcje, problemy Kolejność kabli wysokiego napięcia w silniku VW Golf 2 i 3