Może się przyda
Liniał krawędziowy i badanie ze szczelinomierzem odchyłki. Skoro poszedł olej, a uszczelka nie nosi śladów wypchnięcia czy wypalenia to pozostaje jeszcze pęknięcie w obrębie bloku/głowicy.
Dźwięk dzwonienia spod maski Mercedesa GLE podczas uruchamiania może być spowodowany problemami z osprzętem, rozrusznikiem, układem rozrządu lub wydechowym. Jak zdiagnozować przyczynę?
Silnik m102. Niezły bałagan, słupek na złom.
Mercedes Atego 1218 silnik om934 Po wymianie uszczelki głowicy zatarł się wał szukam osób znających problem tych silników,posiadających wiedzę jak go poprawnie naprawić.
Profesjonalnie możesz to zrobić w warsztacie który naprawia mercedesy.
Mercedes Atego 1218 euro 6 silnik om934 po wymianie uszczelki głowicy zatarł się na wale korbowym.Szukam osób znających problem tych silników co jest powodem tej usterki z którą jak zdążyłem się zorientować boryka się dużo warsztatów .
Na opakowaniu uszczelki masz wszystko
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
To musisz wracać do tego kto robił silnik. Chyba, że sam robiłeś. Zacząłbym od podstaw- czy uszczelka pod głowicą ok.
Witam. Świetnie rozpisana instrukcja. Czy posiadasz może również taką do mercedesa vito 639. Rocznik 2007 silnik 2.2 , 85KW. Będę również wymieniał uszczelkę i potrzebuje taką instrukcję. Dziękuję i pozdrawiam. Arek
Gdy uruchomię silnik to dźwięk taki jakby z tłoka wydobywał się, może to uszczelka pod wtryskiem.
Nie potrzeba ustawiać rozrządu. Zdejmuje się całą kobyłkę trzymającą dwie dźwigienki. Następnie wymiana już na stole i ponowny montaż. Zaleca się moczenie nowych regulatorów w oleju i kilkukrotne ręczne napełnienie ich przed zamocowaniem. Przed pracą na wszelki wypadek kup uszczelkę dekla - może się przydać.
Witaj, ten osadnik u mnie jest zaraz obok filtra paliwa, to taka mała puszeczka szara.a uszczelka pod wtryskiem puszczała.
Jeśli wywala przez miarkę to nadmierne ciśnieni w komorze korbowej -kompresor -turbo -pierścienie na tłoku ( biały dym z komory korbowej ) -uszczelka pod głowicą
Witam, mialem nieszczelną pompe lucas wyciągnąłem ją i wymieniłem wszystkie uszczelki. Ustawiam wszystko wedlug instrukcji znalezionych w internecie natomiast silnik odpala tylko na sekunde i gasnie.
Trzeba sprawdzić silnik czy w nim realnie było coś wymienione na nowe czy jedynie wypłukali silnik ropą? Urwana śruba oraz zatarte łożysko raczej w świeżo remontowanym silniku dziwna sprawa. Panewki zatarte więc trzeba spojrzeć na uszczelniacze/uszczelki oraz pierścienie tłokowe.
jeżeli chodzi o rozrząd to najlepiej jak najszybciej.. do mechanika bo szkoda dobrego silnika. pozdrawiam
Wymiana świec rozwiązała sprawę , co do układu wydechowego wpadła uszczelka do intercolera . Błędów nie ma auto chodzi jak nowe. Zamykam temat
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Jeżeli są takie same pompy (długość kabla) to będzie chodzić. Ja osobiście wolałbym wymienić uszczelkę.
To deko inny silnik niż miałem u siebie. Tamten był nierozbieralny, plastik siedział na "rybi ogon".
A o jaką instrukcję chodzi? W zasadzie bez wyjęcia silnika, to możesz sobie pooglądać.
Mam na myśli jednostkę sterującą silnikiem, tam zapisuje Ci wszystkie dane z silnika, wszelkie kody z czujników, obciążeń, nawet ilość podpięć do komputera. Z jakiegoś powodu wyjęli silnik z tego Meśka z samochodu komunalnego - coś musiało być na rzeczy. Jeśli masz dobrego mechanika, to możesz ten silnik wziąć z zastrzeżeniem, że w razie "ale" oddasz....
A założyłeś grubszą uszczelkę [ilość ząbków]?
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Zmierz ciśnienie w układzie chłodzenia, sprawdź sprężarkę powietrza. Masz dwie możliwości przy nadmiernym ciśnieniu, albo sprężarka albo uszczelka pod głowicą silnika. Jeśli z pompą, termostatem i chłodnicą wszystko OK.
Proszę o pomoc. Gdzie jest blokada pompy wtryskowej i czy trzeba ją zablokować (i jak to zrobić?) żeby zwolnić łańcuszek rozrządu? Czy wystarczy popuścić szpaner napinacza i się to nie przestawi? Muszę ściągnąć głowicę, bo poszła uszczelka pod głowicą. Czy po odkręceniu koła zębatego od wałka rozrządu głowica zejdzie?
Witam mam problem ze znalezieniem ustawian tj znaków, pozycji łańcucha rozrządu w mb 409d, 3.0l, 5c. Ma 88km. I za ......pana nie mogę dorwać tych info. Wedle papiera to silnik om617. Licznik nie działa ale ma przez 600tys. 😬 Ale uszczelka głowicy poszła i ..... Wiecie ..jakby ktoś pomóc chciał dźwięczny byłbym okrutnie pozdrawiam.
OK, ale mimo wszystko przewody od turbo trzeba wszystkie sprawdzic. Wszystkie obejmy. Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. Nie zaszkodzi tez zajrzec pod korek oleju, czy jest czysty, czy przypadkiem uszczelka pod glowica nie padla. Plynu nie ubywa w chlodnicy?
Są stetoskopy dla mechaników, dysponując czymś takim ustaliłbyś na którym cylindrze stuka. No ja zawsze gonie do mojej babci i pożyczam taki od aparatu do mierzenia ciśnienia. Sprawdza się, prawie identycznie jak te dla mechaników. Cykac może bardzo dużo rzeczy. Np. może cyka ci pomiędzy głowicą, a kolektorem wydechowym na uszczelce, stąd i głośna...
Znajomy miał podobny problem w Opel Zafira TD i też miał identyczny objaw. Samochód jak sie zagrzał dochodził do 3000 obr/min i koniec a jeździło sie jakby miał 30 KM zamiast tam 95 Jak sie zgasiło silnik i odpaliło to znowu było dobrze ale tylko na pare minut i znowu to samo Przyczyną najpierw był czujnik EGR (elektrozawór chyba do opróżniania spalin)...
Witam żeby nie zakładać nowego tematu, chciałem się zapytać o luzy zaworowe (jaka przerwa) i z jakią siłą dokręcić głowicę w mercedesie atego 1223 2001r. Prosiłbym o pomoc
Witam byłem po turbinę i na miejscu właściciel firmy sprawdził turbo mówi że z turbiną wszystko ok takie objawy daje uszkodzony czujnik spalin przy EGR zamówiłem czujnik i będę testować powiedział też że trzeba sprawdzić kolektory wydechowe , uszczelka przy turbinie i plastik łączący turbo z filtrami czy są szczelne dam znać co się dzieje pozdrawiam
Witam. Rozebrałem dolot w Mercedesie W220 4,3l z silnikiem M113. Wypadają mi zapłony na pierwszej głowicy (wszystkie). Było podejrzenie, że padły klapy po tej stronie, więc rozebrałem dolot. Wszystko okazało się być w porządku. Teraz mam pytanie: czy między tą dolną częścią, która jest na silniku, a tą górną, która jest zdjęta, przychodzi jakaś uszczelka...
Uszczelka pod głowicą Do wymiany , Do sprawdzenia głowica , Planowanie głowicy nowe śruby mocujące głowice. Ewentualnie jak historia sie powtórzyła planowanie bloku silnika.
wystarczyło zrobić głowice i nowe uszczelki dac narazie jest spokoj, choc dziwana to sprawa ze wszystkie 6 sztuk.
Dzięki bardzo za odpowiedź. Też tak myślę ale brakowało mi trochę pewności. Mam nadzieję że wycieki to kwestia uszczelek w tych autach. Z nowych mercedesów też leci, trzeba uszczelnić silnik i tyle.
nie nie ja jestem nie pełnoletni. no tak nie za bardzo. zresztą nie będę w niego pchał sary bo nie za bardzo mam :cry: . muszę sam się z tym uporać. co to za przekaźnik pod czarną skrzynką przed bezpiecznikami ? nikt nie miał takiego problemu ? :cry: a i jeszcze czemu sadzi wodę ? uszczelka pod głowicą? :cry:
No chyba, że tak spartolili głowicę że nawet z uszczelką nadwymiarową zabrakło tych pare setek :wink: ...
Witam, problem zdaje się wylazł. Dolewając płynu chłodniczego postanowiłem skorzystać z okazji, że zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego i przygazować. Efekt - bombelki. Więc uszczelka pod głowicą albo - mniej prawdopodobne - pęknięta głowica. Płyny się o dziwo nie wymieszały. Nie widać oznak obecności płynu chłodniczego w oleju ani oleju w płynie chłodniczym....
Na razie co ustaliłem: cały dolot do zdjęcia i komplet uszczelek do wymiany łącznie z "kaloszem"-stwardniał, świece zapłonowe były delikatnie nie od tego silnika.
1. Dzięki wielkie 2. chodziło mi o bagnet (wskaźnik oleju w silniku), a skrzynia to właśnie mnie interesuje, czy istnieje coś takiego, jak czujnik tam, bo w silniku mam full, a wraz wskazuje mi -1.9l.
Witam! W autobusie z silnikiem jak w temacie zaczęło wyrzucać płyn chłodzący przez korek wlewu tego płynu do zbiorniczka, po przejechaniu ok. 150 km ubyło ok 15l płynu. Dolałem płyny i sytuacja wygląda tak, że po nagrzaniu silnika przy obrotach ustawionych na ok. 700 w sposób ciągły leci płyn przez cienką rurkę, która odchodzi od rury podającej płyn...
Hej dzięki za pomoc pytałem jednego kolegi z pracy to mówił dolej płynu do chłodnicy ale on często zapika czasami raz dziennie czasami kilka razy co np 10 min 30 min itp. A płyn musi byc bo czasami jak chciałem sprawdzić czy jest albo dolać po trudnym odkręceniu zakrętki aż tryskało ze środka może w środku robi się ciśnienie i komputer głupieje po...
hej, podaj kod silnika to przesle dokumentacje glowica byla planowana? pozdr
Powinienem wcześniej spuścić olej z silnika? Jeśli silnik nie pracuje to olej w zdecydowanej większości znajduje się w misce olejowej więc nie ma obawy,że po odkręceniu tego dekla wyleje się nie wiadomo ile.
Witam, chciałbym podpytać czy ktoś z Was miał taki przypadek i może podzielić się doświadczeniem. Mercedes W246 1.6 benzyna 122KM Na początku wskazówka temp rosła, spadała wariowała. Diagnoza mechanika termostat. Wymiana na nowy oryginalny, przepłukanie układu i odpowietrzenie. Problem zniknął. Niestety po dwóch dniach wskazówka urosła do 120 stopni....
To jest nastawnik obrotów biegu jałowego - zwykły elektomagnes i z silnikiem krokowym nie ma nic wspólnego.
Uszkodzona UPG to w 99% wina wyłącznie użytkownika. No patrz, Mercedes w201/w124 i silniki serii M i OM - w każdym uszczelka padała ze starości w ten sam sam sposób - puszczała olej na zewnątrz silnika. Najpierw w okolicy ostatniego cylindra, potem pierwszego. Jak odpaliłeś coś co stało paarę lat, to puszczało olej w układ chłodzenia. Innego typu awarii...
Miałem takiego na serwisowaniu kilka lat. też wymieniałem zbiorniczek bo był cały spękany, założyłem zamiennik, pamiętam że miałem zmieszanie z odpowietrzeniem układu, doszedł uszkodzony termostat, ale korek zostawiłem stary bo ten nowy nie wyglądał ciekawie. Problemów z wyciekiem nie miałem. Korki często płatają figle. A jeżeli silnik przegrzany lub...
Te pompy są nie do zajechania jak z instalacją paliwową jest wszystko OK. Teraz to musisz zacząć od nowa, cała instalacja plus sprawdzenie czy nowa pompa została właściwie zamontowana, nowa uszczelka pod pompą itd. Ciśnienie paliwa, podciśnienie, szczelność obydwóch obwodów w bloku i głowicy.
wybacz moje ogolnikowe opisywanie problemu, ale droga dedukcji wylkuczylem skrzynie gdyz z tego co sie orjetuje skrzynia nie moze byc przyczyna zgasniecia auta przy ostrym ruszaniu. Olej w skrzyni wyglada dobrze nie smierdzi i jest rozowy, aczkolwiek zeby pozbyc sie wszelkich watpliwosci umowilem sie na wymiane dzis na wieczor (groszowe sprawy a olej...
A jak z awaryjnościa tych silników? Naczytałem sie ze wymiana uszczelki co jakis czas w kompresorach to niestety standard. Podobno chlodzenie takze nie zostalo najlepiej zrobione? Czy z silnikiem 136km sa jakies problemy?
Witam. 2003 rok MPII, WDB9340321K822454,przebieg 525tyś, w butlach sprężonego powietrza pojawił się płyn, spuszczenie poprzez odkręcenie czujnika kondensatu daje spokój na 2 tygodnie. Odkręcenie korka na zbiorniczku wyrównawczym powoduje wyrzucenie płynu chłodzącego, oraz na pracującym silniku pojawiają się pęcherz powietrza. Zimą podczas mrozu, nie...
Jest stały ubytek oleju. Cieknie sporo - cały blok silnika jest ochlapany i mokry, ale nic nie kapie na postoju. Dolewam nawet ostatnio 2 litry ponad, dwa dni jest ok, a potem skrzynia zaczyna mieć problem ze zmianą biegów, sprawdzam - i jest na minimum. Sprawdzam wg instrukcji na pracującym silniku przy ok. 80 stopni - wtedy powinno być przy max na...
Witam. Złożyłem gaz w mercedesie W123 2.3litra, miał wtrysk mechaniczny i gaz szedł bezpośrednio do miksera przez filtr powietrza. Działało to znośnie przez około pół roku potem zaczęły się dziać czary z silnikiem (uszczelka pod głowicą, przerywał, szarpał na końcu w ogóle nie chciał gadać nawet na benzynie. Kupiłem jakiś czas temu też mercedesa w124...
wszystko już mam głowica splanowana nowe uszczelki jutro skręcam. Jednak nie było to takie proste z znalezieniem warsztatu które mi te forkomory wykręcił.
witam a nie cieknie ci paliwo na pompie? mi cieklo i tez jak byl cieply to kiepsko palil. te uszczelki to norma ze sie zuzywaja. po wymianie pali super na zimnym i cieplym (320 cdi 2000r) pozdrawiam
Moim zdaniem ubytki płynu związane są z nieszczelnością połączenia głowica blok silnika. Czyli uszczelka lub głowica. Głowica może posiadać małe nierówności mikro wżery. Ponadto podczas pracy silnika na skutek detonacji w komorze cylindra i występujących w procesie spalania udarów temperaturowo ciśnieniowych głowica ma tendencję do odrywania się od...
Zgaszenie silnika po dolaniu tego dodatku musiało być zbiegiem okoliczności. Łańcuszek rozrządu przeskoczył i szkód narobił takich że wymienie silnik. Dla potomności tylko powiem że od bardzo długiego czasu na wolnych obrotach było słychać rzężenie jakby z okolicy łańcucha lub paska i rolek. Przyczyną tego jak się dzisiaj okazało była gumowa "uszczelka"...
Witam! Mam pytanie dotyczące awarii kompresora klimatyzacji w Mercedesie Vito W639 3.0 Diesel z 2012 roku. Auto było u mechanika, który stwierdził, że musi wyjąć silnik, aby miał lepsze dostęp do wymiany uszczelek pod chłodnicą oleju oraz wymienić także turbo, itd. Po całej naprawie nie uzupełnił mi gazu w klimatyzacji, nie poinformował mnie o tym i...
Przyczyn takiego stanu może być sporo - najlepiej jakbyś podjechał gdzieś do speców od Merca którzy posiadają dedykowany do Mercedesów interface Star Diagnosis. To co możesz zrobić na szybko: - zajrzeć do skrzynek bezpieczników pod maską czy tam przypadkiem nie ma wilgoci (nie wymieniona w porę wtyczka przy automatycznej skrzyni biegów i sączący się...
Wymieniałem koledze uszczelkę pod głowicą w musso z silnikiem mercedesa . Jest to silnik 3.2 m104 . Wiem gdzie jest znak na kole pasowym , wiem też jak ustawić wałki rozrządu natomiast koło na wałku ssącym jest "ruchome" Zapewne służy to do zmiennych faz rozrządu . I teraz moje pytanie do znawców - jak ma być ustawione to ruchome koło .
Silnik i skrzynia ponoć bez zarzutów Ponoć... ;) Już na gwarancji miał pięć zgłoszeń na uporczywe wycieki oleju z silnika (dwa na wyciek spod głowicy, jedno - wyciek z uszczelniacza wałka rozrządu, jedno - wyciek spod miski olejowej i jedno na wyciek spod pokrywy rozrządu). Do tego jedno zgłoszenie na wyciek z uszczelki miski skrzyni biegów. Pewnie...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Ogarnę jutro te obroty do 20 jakoś by on ostygł na spokojnie bo silnik ciepły na razie jest jeszcze Dodano po 14 Właśnie przypomniało mi się że przy tym regulatorze "CHYBA" w tych rejonach jakieś lekkie syczenie słyszałem ciśnienie jakby uciekało? Czy ten regulator ma jakąś uszczelkę może ona? Jak ma to może bym wymienił duże koszta chyba nie są
Witam , jak w temacie , bez retardera , nigdzie nie leci , pompa wody nowa z podejrzeniem wycieku załozona , na 3 tys km ok 4 l ubytku , im ciezszy teren tym gorzej , 820000 km przebiegu , cisnienie w układzie chłodniczym raczej bez wiekszych zmian , najwiekszy ubytek podczas postoju i ostygnieciu ( zimny silnik pokazuje mało płynu ) , pomoze ktos ?...
Witam .Mam pytanie: jak wymienić uszczelkę pod kolektorem wydechowym w vicie 108 2,3 D 97r.Czy by to zrobić trzeba wyjmować silnik?A może jest jakiś sposób by uniknąć wyjmowania.Czym prysnąć szpilki by ich nie pourywać?Za każdą radę będę ogromnie wdzięczny.Pozdrawiam.
Witam Panowie podpinam się pod temat bo mam ten sam problem z ustawieniem rozrządu. Silnik m271.946 143km. U mnie sytuacja wygląda następująco: wałki zablokowane a na kole pasowym brak ot jest tylko ut. Jak ustawiłem na ot i wałki na blokady to przy kręceniu wałem nie ma kolizji no ale nie ma też kompresji...jak ustawie na pierwszy tłok w górze to mam...
Witam Mam problem z Mercedesem Atego czasami pali dobrze a czasami trzeba długo kręcić tak jakby się zapowietrzał, na zimnym silniku pali lepiej. Przebieg auta jest 243 tys km Były zmieniane filtry oringi nowe kopułki na filtry uszczelka między filtrem a blokiem robili to mechanicy była chwilowa poprawa ale nadal po chwilowym postoju trzeba długo kręcic...
Miałem przyjemność (wątpliwą) rozbierać taki motor, uszczelka pod głowicą i niestety muszę powiedzieć że jest to katorga, w porównaniu z paskowymi konstrukcjami Opla. Ktoś pisał, że w serwisie wymienili mu łańcuch w godzinę więc podejrzewam, że odbyło się to bez wymiany kół czyli przez wciągnięcie nowego łańcucha przy pomocy starego ( tak jak robi się...
Kiedyś tak, jak przyjechał 8 lat temu z niemiec, chodził tak jak powinien, później pożyczyłem znajomemu on zawadził w coś misą przebił ją olej wyleciał i zatarł silnik, był robiony kompletny remont, ale od tamtego momentu już nie było to samo. Później jak pisałem pękła uszczelka pod głowicą gdzieś na kanale olejowym i zatarł się drugi raz.
Witam opiszę troszkę swój problem, a więc tak jak w temacie mercedes w202 diesel silnik 2.0 75 koni. Wymieniona została uszczelka pod głowicą, rozpięty został przy tym łańcuch rozrządu i wszystko zostało złożone i tu moje pytanie czy po złożeniu rozrządu prawidłowo na znaki możlie jest przestawienie się pompy wtryskowej?dodam że nie była blokowana w...
Witam, Musisz sprawdzić na ciepłym silniku ciśnienie sprężania na każdym cylindrze. Dobrze by było żebyś dał wtryski do kontroli. Według tego co napisałeś to wyraźnie wskazuje że jak się rozgrzeje to któryś cylinder wyraźnie przestaje pracować, może się też okazać że masz przedmuchaną uszczelkę pod głowicą , albo popękały pierścienie na jednym tłoku....
pomoze ci to jeśli usunę to zdanie, albo wniesie to cokolwiek do tematu? Prosze o poradę, co zorbić - pchać się w wymianę uszczelki i zadawę przy hydropopychaczach (a jeśli tak to z jakimi kosztaki i ewentualnymi problemai się to wiąze) czy wymeinić silnik (koszty/problemy)
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
A czy aby 722.6 nie ma już konwertera bez korka? niektore mialy, niektore nie Już wiele razy w przeszłości producenci topowych marek samochodów odradzali wymiany oleju w ASB, zazwyczaj do pewnego czasu... dokladnie Wjechałem autem na kanał i odkręciłem tą pokrywę która osłania skrzynie i silnik , kręciłem sprzęgłem ale korka nie ma , co teraz jak spuścić...
Poczytałem trochę o reduktorach i sprawdziłem jaki ja mam . Okazało się że mam Magic 3 i że one są wadliwe a nawet były przypadki że przez nie w najgorszym wypadku wywalało uszczelkę pod głowicą :/ stąd też wiem już czemu pół roku temu robiłem uszczelkę .... a myślałem że to moja wina ... Jakim innym reduktorem można go zastąpić przy silniku 3,2 ??...
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Problem rozwiązany i pisze do wszystkich co mają podobny problem.Poszla uszczelka pod głowicą i to bylo przyczyna dymienia i spalania oleju.W silnikach 2.3D i TD kanał olejowy jest bardzo blisko komory spalania na 1 cylindrze wystarczy czasami lekko przegrzać silnik i po pewnym czasie ... A co do tracenia mocy to zupelnie inna sprawa poprostu te dwie...
Pod kolektorem jest uszczelka i na puszczało ciśnienie z turbiny tam syczało tak palił tylko brak mocy Dosyć powszechny problem w silnikach 651. Luzują się szpilki mocujące kolektor (albo urywają) Pojawiają się błędy i motor wchodzi w tryb awaryjny.
Update - wymieniłem wszystkie łatwo dostępne uszczelki na silniku i wypadanie trochę się uspokoiło, ale pogarsza się w deszczowe dni. Podejrzewam sterowanie zapłonem - czy wie ktoś, jak to jest rozwiązane w ECU Bosch ME 2.0? Oglądałem zdjęcia w Internecie, ale nie widzę żadnego oczywistego sterownika świec.
Cześć, mam podobny problem, Mercedes C 220 D 1997r. Silnik nie daje się uruchomić za pierwszym razem. Wyświetla się kontrolka EPC, silnik bardzo nierówno pracuje, kopci, po czym gaśnie. Czasami sytuacja się powtarza. Następne przekręcenie klucza uruchamia silnik normalnie. Jedyny kod błędu to P1226 - czujnik położenia pierścienia krzywki - status aktualny....
Witam , mam problem z moim sprinterem 315 906 2006 r 2cdi , raz na jakiś czas zaczyna dymic pod maską w okolicy dpf kolektora wydechowego nie wiem co może być przyczyną kolektor wydechowy cały szczelny(nowa uszczelka ) , egr nowy, kolektor dolotowy wyczyszczony .Dodam próbowałem szukać rozwiązania i po odpięciu wtyczki z przepływomierza przestaje dymić...
Pierwszy problem to pewnie uszczelka pod głowicą. Jeśli na gorąco luzujesz korek czyli spuszczasz ciśnienie a po jakimś czasie znowu ciśnienie jest tzn że coś pompuje w układ. Skoro kompresor wymieniony to zostaje silnik. Można zrobić test CO ale nie zawsze jest to miarodajne. Możesz jeszcze jeździć z luźnym korkiem aż przedmuch się zrobi większy.
Uszczelka pod deklem (pokrywą). Stawiam na bank że to to. Musisz dokładnie obejrzeć silnik w miarę możliwości (dostępu). Będzie widać którędy "kaszle". Najlepiej było by go umyć jakimś środkiem w sprayu (do czyszczenia zacisków, silników). Wytrzeć na sucho. Zamontować nową uszczelkę pod pokrywę (wraz z silikonem!) i sprawdzić za kilka dni czy olej nadal...
A więc przyczyną była wywalona uszczelka pod głowicą:) Napinacz łańcucha też wymagał wymiany. Ale to nie koniec problemów!!! Głowica splanowana, uszczelka wymieniona, szpilki nowe...ogolnie 3/4 góry silnika wymienione.... Całość poskładana...a silnik nie ma mocy :( KOmputer nie pokazuje błędów, pomiary wszystkie ok,turbina sprawna a 130konny silnik...
Ale jeżeli uszczelka miałaby przedmuch to powinno to być widać koło wtrysku,a tu jest sucho.Dodatkowo z tej rurki dosyć sporo idzie tej ropy,dziwna sprawa bo silnik pracuje dobrze ,przyśpiesza też ok.Także jakby coś z wtryskami by było to powinno to się objawiać inną pracą silnika(tak na mój rozum). W załączniku zdjęcie silnika z zaznaczoną rurką,może...
Witam, mam problem z odpaleniem mojego mercedesa, rozebraliśmy silnik z góry tak aby był dostęp do wtrysków i tam pierwsza niespodzianka, przy pierwszym wtrysku od prawej strony zbity olej/ropa (ciężko stwierdzić) na tyle że odchodził bryłami, troche benzyny ekstrakcyjnej i dłubania śrubokrętem i udało się wszystko wygrzebać z okolić wtrysku przy okazji...
Błędów może nie wykazać, ale konieczny test DAS w dawkowaniu wtrysków, czasu otwarcia pomp i kompresji cylindrów. Jeżeli z płynem chłodzącym nic się nie dzieje, to może być otwarty wtryskiwacz, albo uszkodzona pompa wtryskowa, która doprowadzi do zniszczenia wału rozrządu. Jak po podpompowaniu paliwa ręcznie silnik wchodzi na obroty, to radzę dokładnie...
Ostatnio mechanik sprawdził kompresję, wymienił uszczelki kolektora ssącego, iskra ok, powiedział, że ok, silnik ma swoje lata, ale silnik zdrowy, palił, odpalał na paliwie i miał ręczne przełączanie na LPG, a teraz ani na benzynie nie odpali i nie trzyma obrotów, i gaśnie. Mi się wydaje i sprawdzę w weekend, czy czasami przepustnica nie padła, albo...
Witam, mam taki problem z Mercedes actros 2017. 3 razy już przedmuchało uszczelkę pod głowicą, na 6 cylindrze, raz po lewej raz po prawej stronie, głowica była już sprawdzana w łodzi i nie wykazała, że jest skoszona lub wykrzywiona, dostałem 2 sugestie żeby wymienić tuleje na tym cylindrze bo może się opuściła lub ma wadę fabryczną. 1 raz wydmuchało...
Witam wszystkich i proszę o pomoc w znalezieniu usterki. Jestem posiadaczem Mercedesa 124 z 88r. poj. 2.0 benz. Kilka dni temu skończyła swój żywot uszczelka pod głowicą. Niestety ale głowica złom. Kupiłem drugą i splanowałem. Cały osprzęt ze starej głowicy przełożyłem do nowej (czyt. używanej). Nowa była golutka, nie licząc kilku czujników. Wszystko...
jeśli chcesz duże auto to: 1. audi a6 z silnikiem 1.9tdi jest najlepszym rozwiązaniem ale raczej szybko nie znajdziesz nic w dobrym stanie. silniki maja juz grubo poprzekręcane liczniki.przednie zawieszenie jest drogie w naprawie. uważaj na silniki 2.5tdi - są awaryjne dlatego też tanie w zakupie, natomiast w naprawie wychodzi drogo. 2. mietek E 3.0...
Witem Mam mercedesa Vito 2,3 bezn + LPG. Od jakiegoś czasu silnik dziwnie pracuje, ciężko wkręca się na obroty (czasem przerywa). Byłem u gazownika, wszystko posprawdzał, wymienił cewki, świece i przewody. Jest niewielka poprawa ale samochód nadal nie chodzi tak jak powinien. Przy wkręcaniu się na obroty tak jakby przerywa. Sprawdzono ciśnienie na cylindrach...
Dzień dobry, zwracam się z prośbą o pomoc, ponieważ wyrzuca płyn ze zbiornika wyrównawczego oraz wydaje mi się, że jest za duże ciśnienie w układzie. Bardzo twarde przewody chłodnicze. Pacjent to Mercedes MP4 450 KM euro6 2017 r. 580 tys. przebiegu. Była to wersja z retarderem, ale został już wcześniej wymontowany, zaślepiony i przewody chłodnicze zostały...
Doszedłem koledzy skąd wydobywał się dymek spod klapy silnika! Jak się okazało uszczelka pod klawiaturą (pokrywą na zawory) jest sparciała i wycieka spod niej olej... Nie widać było żadnych wycieków pod samochodem gdyż wyciekający olej spadał prosto na rozgrzany kolektor wydechowy i powstawał śmierdzący dym spod maski! Trochę posiedziałem na włączonym...
Witam. Mam Webasto air top 2000 w Mercedesie Actrosie MP II 2003 rok. Pojawiły się następujące błędy: HZR E01 a 0 13 03 ZHE E01 a 0 13 32 Electronics system ZHE E02 a 0 09 02 Glow plugs system Webasto miało wymienione tydzień temu: napęd ( silnik), pompka paliwa D1LC palnik sztyft uszczelki czujnik płomienia. Serwis Mercedesa, który ma autoryzację Webasto...
Witam. Mam problem z moim Mercedesem Actrosem 1844 rok 2010. Po remoncie silnika (wymianie korbowodu, który pękł) zaczął cieknąć olej spod miski olejowej. Raz ją zdjąłem założyłem nową uszczelkę i dokręciłem kluczem dynamometrycznym na chyba 45 Nm, kolejność od środka dłuższego boku na zewnątrz. Mimo to nadal cieknie olej. Zdjąłem miskę jeszcze raz...
mercedes uszczelka uszczelka mercedes wymiana uszczelka mercedes
pilot poduszka volvo dźwięk testu głośnika fronius sofar
garmin ładowanie falownik powmr
Renault Scénic III 1.2 – brak przełączania ogrzewania na klimatyzację, usterka HVAC Falownik off-grid 5-7 kW: Qoltec, Growatt, Deye, Victron – modele i ceny 2024