Witam ponownie Problem powrócił a mianowicie śruby się luzują po przejechaniu ok 4000 tys. km Co może być powodem ? Ostatnio dokręcone do oporu ok 180 * nawet 360* obrotu , i dziś to samo . Przy montażu nowej dokręcona według instrukcji . Według mnie to należy zastosować nowe śruby głowicy, jak w przypadku 1.9 TDI na pompkach, bądź masz problem z gwintami.
Witam. Posiadam Volvo V40 2014 r. 2.0 D 190 KM. Mam taką przypadłość przed wymianą i po wymianie uszczelki pod głowicą, ten sam problem, czyli wywala płyn ze zbiorniczka. Nie gotuje się, ogrzewanie. Jakieś podpowiedzi? Pozdrawiam.
Rozbierz pompę wymień uszczelki i nie będzie wycieku .
Bierz drugi silnik z PEWNEGO zrodla, i zeby ci do glowy nie przyszlo sciagac: miski, dekla z glowicy itd. bo silniki sa znaczone Nie ma takich, chyba że silnik w aucie można odpalić i ktoś kto się zna zweryfikuje tyle ile może . A moge sam pofliczyć części ? Moge podzwonić do sklepów o wycene ale musze wiedzieć co jest do wymiany przy kapitalnym rekoncie...
Może tym pomogę jak chodzi o silnik 2.0 turbo chyba że o inny chodzi ale T5 to oznaczenie 2.0 turbo :)
servisy VOLVO dystponują dokladnie identycznym narzędziem ( przynajmniej takie dobre servisy !!!! ) i własnie tak powinien przebiegac pomiar manometrem na silniku D13A - C z podejrzeniem pęknietej tulei czy nieszczelnej uszczelki pod głowica lub popękanych pierscieni w przypadku tej konkretnej usterki najbardziej prawdopodobna usterka elektryczna !!!!!...
Jest to 1,9 95KM? Jeśi tak chcę zidentyfikować grubość starej uszczelki To ją zmierz. Lub znajdź nr tej uszczelki.
Może termostat się zaciął,lub uszkodził.
A uszczelki do chodniczki nowe złożone ??
https://obrazki.elektroda.pl/5436996800_... Czy zaznaczone na zdjęciu "kółka" mają jakieś zastosowanie?
W tych silnikach często padały uszczelki pod wtryskami. Sprawdź je.
Nic się nie stanie jak jeszcze przez parę dni poobserwuje. Lepiej być pewnym tej uszczelki niż zmieniać ja na darmo. Według Ciebie nie jest to dziwne że przy takim przebiegu uszczelka. I tak nagle. Nie przy ostrej jeździe.
Co prawda to nie jest CQ700 tylko Volvo (D4204T4) ale nie jest to odosobniony przypadek https://obrazki.elektroda.pl/6744794200_... https://obrazki.elektroda.pl/3197917800_... https://obrazki.elektroda.pl/8663400900_... W cinquecento zdarzało się skrzywienie płaszczyzny kadłuba silnika na styku z głowicą,...
To jest obudowa termostatu niewykluczone że podczas mocnego pompowania płynu chłodzącego przy 5 tyś obrotów silnika uszczelka nie trzyma i dlatego cieknie. Trzeba zakupić uszczelki spuścić płyn i wymienić bo jak puści całkowicie to możesz mieć większy problem. Tam jest jeszcze opaska, spróbuj lekko dokręcić.
Volvo FH 13 po wymianie filtrów paliwa błąd p228f. Klient twierdzi, że przy poprzedniej wymianie było to samo, odkręcili filtry, przykręcili i było ok. Tym razem już to nie działa, oringi i uszczelki na filtrach całe, bez uszkodzeń, zamontowane ponownie. Przy powrocie na stare filtry też to samo.
Też obstawiam, że to sprężarka bo już wszystko przepatrzyłem.Pytanie czy wymiana całej sprężarki, czy tylko glowiczka lub ewentualnie samej uszczelki jak glowiczka jest sprawna...
kup tuleje i uszczelki ok.120 Euro w serwisie volvo sprawdzić można na podnośniku złapać za wal jak jest sztywny i się nie obraca wtedy jest ok lup na podnośniku odpal auto i powinny kręcić się kola 4 tyle mi wiadomo
Uszczelki pod kolektorem wydechowy albo DPF obstawiam
Elo, Bujałem się z tymi obrotami ze 2 dni... Przyczyną było ....fałszywe powietrze. Aby to zdiagnozować tj. miejsce zasysania- zastosowałem samostart. Na pracującym silniku trzeba psikać w podejrzane miejsca i obserwować reakcje silnika. U mnie powietrze przedostawało się przez uszczelkę kolektora ssącego na 4 cylindrze. Od góry kolektora i kolektor...
Dla potomnych. Wymiana uszczelki nie jest trudna. I w brew pozorom nie potrzeba masy narzędzi. Starczyła walizka z yato oraz klucz dynamometryczmy z kontomierzem. Gdybym nie był pewny że mi się uda to bym tego nie robił. Auto już jeździ!!! Jak patrzyłem na uszczelka która była jeszcze pod głowica to widać było 4 otwory. Ale po ściągnięciu głowicy ukazały...
U nas biorą 250zł + uszczelki
Witam serdecznie. Tak jak w temacie - proszę o pomoc w interpretacji załączonej do uszczelki informacji dotyczącej dokręcenia śrub głowicy w samochodzie Volvo V70. Nie mam pewności co do kroku nr 1, 2 i 3. Załączam foto: https://obrazki.elektroda.pl/6374287100_... Według mnie chyba jest tak, jak opisałem poniżej ale bardzo proszę o...
Miałem to samo w XC70 2003. Skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą. Termostat i korek też wymieniałem.
Komplet nowych wtrysków aso to 3600zł Korbowód nowy aso 750zł, do tego panewki korbowodowe i pierścienie na wszystkie cylindry plus uszczelki ,olej, filtry i inne myśle że z 1000zł.Wszystkie prace wykonywałem sam.
Auto gwizda szofer ... pewnie uszczelki nie są wabco pod elektroniką.
Damdam jak widzisz da się wyjąć przepustnice bez ściągania dolotu, poco rozbierać pół silnika jak można wyjąć tylko to co się chce ;) Dziś udało mi się odczytać przez lusterko że moja przepustnica jest Boscha (na szczęście bo też słyszałem o tych Magneti-Marelli). Dzięki Andiv za podpowiedź, doświadczenie jakieś tam mam (wymieniłem w nim rozrząd jak...
przy wycieku od góry niestety musisz rozbebeszyć przekładnię .Uszczelniacz jest zabijany od środka dlatego najlepiej wymienić wszystkie uszczelki wewnątrz przekładni . Jeśli tego nigdy nie robiłeś to lepiej zleć to fachowcom bo to jest układ kierowniczy. pozdrawiam
Uszczelka pod glowica byla zle dokrecona Dodano po 5 Po wymianie uszczelki auto wrocilo do zycia
Musisz sprawdzić uszczelnienie tłoków wybieraka i uszczelki między cewkami a wybierakiem.
Witam, Samochód to Volvo FL 618, silnik TD61F. Kilka dni temu kierowca zjechał bo zapaliła się kontrolka temperatury silnika. Odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego aby sprawdzić poziom płynu. Poziom był ok, ale w płynie był olej. Rozebraliśmy silnik, wymienione uszczelki pod głowicą (na starych nie było widać ewidentnych oznak przebicia między kanałami...
Czy ktoś wie do czego jest czujnik na filtrze paliwa bo z tego co mi wiadomo czujnik temperatury paliwa jest na powrocie. Czy to nie jest czujnik zapowietrzenia filtra albo wody w układzie? Może on blokuje mi cały proces bo często z rana mam bańki w wężyku. Jutro postaram się wymienić uszczelki oringi gumiane 10/13mm w szybkozłączkach możliwe że to...
Racja, dzięki za poradę i wsparcie duchowe ! Tu mechanik mi sugeruje, że rozrząd też trzeba przy wymianie uszczelki wymienić - prawda to?
Mówię że regenerowałem 2 krotnie wszystkie uszczelki nowe i wysmarowany
"zastanawia mnie to P1513 - zawór podciśnienia. Do sprawdzenia. " Dzieki !!! To na pewno sprawdzę, bo nie potrafiłem rozwikłać z czego ten blad wynika. I masz racje co do zaworu VVT, ponieważ go wyciagalem bo olej sączył się z uszczelki i zostala zmieniona na nowa papierowa. Dodatkowo go przeczyscilem zmywaczem z starego oleju, był dość mocno zabrudzony,...
Witam, mam problem z układem chłodzącym. Około 2-3 tygodnie temu podczas trasy pojawił się komunikat o tym aby dolać płynu w układzie. Jakoś bardzo mnie to nie przejęło - samochód jest z 2016 roku. Płyn nigdy nie był wymieniany ani dolewany. Dolewka po 5 latach użytkowania 100 czy 200 ml w mojej opinii nie powinna być niczym dziwnym i w ogóle nie biłem...
Osobiście jeżdzę volvo na renualt 1,9 tdi i tylko raz miałem przypadek uszczelki (identyczne objawy jak u autora postu) na 250tys. przejechanych km. Poza tym silnik b.oszczędny, dynamiczny. Dodam, że nie jest oszczędzany.
Uszczelka pod głowicę VOLVO. Czy ci się przyda??? Jak masz VOLVO :)
Coś się rozszczelniło w środku, pod elektronikom masz takie dwie uszczelki może tam coś trzeba rozebrać i zobaczyć. A prawą stroną też idzie tekalan którym powietrze wędruje do zaworu sterującego sprzęgłem, zobacz czy nie jest przetarty bo może to robić wrażenie wydobywania się powietrza z elektroniki.
Witam, Volvo S60 I z silnikiem 2.4 benzyna bez gazu z 2001r. Problem to pojawiający się błąd P0171 zbyt ubogiej mieszanki. Przy spokojnej jeździe błąd od skasowania powraca po około 300-400km, przy bardziej dynamicznej potrafi wrócić nawet po kilkunastu km. Na tą chwilę zostało zrobione: - wymyta odma oraz założone nowe opaski - nowe uszczelki pod kolektorem...
to popularna awaria w 163 KM padają popychacze a w mocniejszych 185 potrafią połamać się ich gniazda. Generalnie auto jeździ ale głośniej pracuje i dudni. Robota to demontaż góry wiec wtryski (przygotuj nowe podkładki miedziane), wężyki itd, demontaż pokryw więc dochodzą 2 uszczelki - w komplecie są od 155 PLN w wzwyż. Potem wałki masz już na wierzchu...
Sprawdź układ zapłonowy i luzy na zaworach. Może też łapać lewe powietrze, trzeba niestety przejrzeć przewody podciśnienia i uszczelki pod gaźnikiem i kolektorem.
To wiem, mam już go wyjętego. Teraz chcę sie dostać do tej uszczelki która znajduje się wewnątrz kopułki przy samej wtyczce elektrycznej.
Może to być jeszcze wina uszczelki pod głowicą - miałem taką samą wadę w Volvo i była to właśnie uszczelka pod głowicą. Silnik może na gazie pracować idealnie a na benzynie nie musi gdy jest wada w głowicy. Wina zaworów też może powodować takie zachowanie silnika. Wtryskiwacze mogą się też zacierać. Pozdrawiam.
Mam wątpliwości co do podłączenia wtyczek. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą i po złożeniu wydaje mi się że zbyt dużo pali. Takie dostałem informacje od osoby która nim jeździ (mój syn) nie wiem ile palił przed ile teraz ale to nie istotne. Auto super odpala jeździ ale twierdzi też że ma zbyt mało mocy. Wcześniej przed uszczelka zmieniłem pompę wtryskowa....
Ten zawór nie spuszcza powietrza . On je redukuje z 12 na 8 bara. Jeśli u Ciebie on syczy to ma awarię , też mi się raz tak zdarzyło gdy założyłem do niego polski zestaw naprawczy bo był tańszy. Syczy bo zjadło uszczelki albo pękł w nim plastikowy tłok.
Witam. Szukam odpowiedzi na pytanie, jaką rolę pełni wtrysk sterujący w układzie wtryskowym samochodu Volvo s40 1.9 TD 90KM F8qt. Bardziej interesuje mnie co będzie się działo w przypadku jego uszkodzenia/odłączenia. czy zawsze, w każdym przypadku będą słyszalne zmiany w pracy silnika? Pytam ponieważ jestem po wymianie uszczelki pod głowicą. Jeszcze...
Witam ponownie, problem rozwiązany!!! Nie był to ani filtr paliwa ani świece, mechanik rozebrał całą pompę w drobny mak bo była mokra, powymieniał uszczelki i ustawił zapłon. Autko pali na dotyk, problem rozwiązany koszt 300pln. :D
Sprawdzić czy w zbiorniczku nie ma spalin-uszkodzenie np. uszczelki pod głowicą (można np za pomocą specjalnego "wywoływacza" który dolewa się do płyny chłodzącego i w przypadku obecności CO2 zmienia kolor.
Wężyk do wtrysków jest alu albo stalowy . Mógł pęknąć ze starości albo po remoncie głowicy przy zakładaniu . Jeśli olej napędowy dostał się do sprzęgła to raczej jego wymiana zostaje . albo wyjęcie i płukanie . Ja bym jednak docisk i koło zamachowe wyczyścił i dał nową tarczę . Płyn chłodzący będzie się podnosił jeśli silnik się nagrzewa . Sprawdź czy...
Witam. Samochód jak w temacie. Problem z szybą kierowcy. Można ją zamknąć tylko lekko trzymając przycisk a jak naciskam na auto to jedzie do góry domyka się do końca i otwiera się do momentu skąd zaczęła być zamykana. Dziwne jest to że podnośnik bez szyby działa prawidłowo. Plastiki nie połamane, uszczelki w porządku. Gdzie jest problem. Szyba nie taka?...
Turbina może żygać olejem na 3 metry w dal, ale nadal będzie tłoczyć powietrze pod odpowiednim ciśneniem. Nie chcę osądzać, ale skoro moc nie uciekła, nie kopci nadmiernie to IC jest szczelny, a mechanik coś nie bardzo się zna... Problem leży w oleju, który przez sprężarkę dostaje się do intercoolera. Jesteś pierwszym właścicielem samochodu, albo może...
uszczelki peugeot saeco uszczelki scania uszczelki
motocykl cewka odblokowane youtube kalibracja czujnika temperatury arduino
fendt vario włącznik dwuklawiszowy
Pilarka Stihl ciężko zapala i gaśnie po dodaniu gazu Błąd 1/3 w sterowniku Curtis - silnik działa jednostronnie