Mam tylko wrazenie że rolka od alternatora moze być trefna bo dziwnie szumi na wolnych obrotach ale pewien nie jestem czy to tez czasami nie od pompy wody. Dodano po 10 Drodzy forumowicze z tego co dziś mi powiedział mechanik to wina uszczelki pod głowicą podejmuje się tego wyzwania i wymieniam zobaczymy co będzie się działo dalej. Trzymajcie kciuki...
Kupiłem uszczelniacze pasują jak by były z tego silnika jak jest w innych tego nie wiem ale myślę że od 10 do 20 HP będą pasowały Uszczelniacz trzonka zaworu Elring 019.140 Mazda 6 10- Kod: 019.140 Producent: ELRING GenArtName: Uszczelniacz, trzonek zaworu EAN: 4041248529935 Średnica trzonka zaworu [mm]: 6 Średnica wewnętrzna [mm]: 10,8 średnica zewnętrzna...
Mazda ma 247 tys przebiegu. Przy 227 tys. wlany był Castrol 15w40 a przy 237 Liqui Moly 10w40. Silnik to benzyna 1.6 16V bez gazu, oleju nie bierze, jak postoi z 2-3 dni słychać rano stukot samoregulatorów(ale nie zawsze), olej zrobił się dość rzadki i czarny, czas na zmianę. Miałem tez w planach wymianę simmeringów na wale bo z racji wieku już poci...
Wadą silników mazdy zwłaszcza FS jest szybkie zużywanie się pierścieni olejowych i objawy są takie jak w pierwszym poście. Silnik spala na początku olej, który napłynął podczas postoju. Potem pierścienie się rozprężają i wszystko jest ok. Pierścienie do wymiany. Miałem to samo, przestudiowałem forum Mazdy- MazdaSpeed- tam jest wiele takich przypadków....
Ja dodam od siebie że oduczyłem się wymieniać uszczelniacze jak jest sucho. Kilka razy było tak że nowy uszczelniacz, po tygodniu lał i wymieniałem go ponownie. Nie wiem czemu. Nie były najgorsze, ale zamienniki. Są rodzaje uszczelniaczy, które trzeba pozostawić przez jakiś czas aby się ułożyły. Są w takiej specjalnej tulei. Nie pamiętam jak się fachowo...
witam w mazdzie 626 z 93r wywaliło płyn chłodzący! znalazłem wyciek mniej więcej pod pompą wodną. wygłąda na to że pompa puściła przy wałku. ale może ktoś spotkał się z tą samą usterką a może jest inne miejsce mniej więcej pod pompą z którego może cieknąć płyn? czy pompę można jeszcze uszczelnić czy pozostaje wymiana na nową czy opłaca się włożyć używaną?...
Rozumiem. Nie moge wyczytac do czego ona jest. Wykrecilm przeplywomierz zobaczylem co tam jest . Jakis czarny osad byl w srodku . Do czego jest ten rezystor w srodku przeplywomierza? Dodam ze po przykreceniu przeplywomierza i po pokreceniu ta srubka obroty na ssaniu 2000 po sekundzie jest juz okolo 1200 :) 2 godziny temu silnik byl palony ale nie wydaje...
Spala olej - zużyte pierścienie i cała reszta, uszczelniacze - najbardziej prawdopodobne. Typowym objawem uszkodzonych uszczelniaczy jest dymek podczas ruszania z miejsca i podczas zmiany biegów na rozgrzanym silniku (dymek biało-niebieski). Od normalnego poziomu do minimum nie jest tak dużo, góra 0.5L:)
Szukam informacji jak wymienić uszczelnicze zawrów w mazdzie 6 silnik 2.3 l (166 KM). Czy do tego trzeba demontować głowicę? mazda 6 2003 silnik L3 2.3 l 166 KM Mam taką mazdę z gazem, kupiłem ją gdy miała 132 tkm, obecnie ma 200 tkm Niestety, od kilku tygodni dymi na niebiesko przy rozruchu (na ciepło nie dymi), no i bierze sporo oleju.
przez uszczelniacze zaworowe silnik nie jest w stanie wypic tyle oleju tym bardziej japoniec na plytkach ktory niema na glowicy specjalnie duzego cisnienia czsem sie zdazy dosyc duzy ubytek ale wtedy musialyby byc prowadnice zaworowe wyrobione i to jeszcze jak raczej powodem sa piercsienie a cisnienie na pijacym silniku bedziedobre bo olej uszczelni...
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Skoro bierze jak już kolega wyżej napisał nic dobrego. U mnie zakończyło się to wymianą pierścieni oraz uszczelniaczy no ale niestety aby to zrobić należy rozłożyć praktycznie cały silnik. A jako uzasadnienie faktu iż z wydechu wydostaje się niebieski dym na zimnym silniku. Pierścienie olejowe po nagrzaniu rozszerzają się i wtedy dostatecznie uszczelniają...
Co ma głowica do reszty. Olej zaczął żłopać po remoncie głowicy. Przed remontem było dobrze. Robić tłoki i cylindry a zostawić wał (dół) to może zaszkodzić ale remont głowicy w czym zaszkodzi silnikowi. Jaki ma związek. Auto trafiło na przedmuch do chłodnicy, a nie zurzycie oleju. Pozdrawiam. Chyba że autor nie pisze wszystkiego. Najlepiej jak mechanik...
Witam wszystkich. Temat ten znacząco rozwinął się również na forum MazdaSpeed : :arrow: Ubytki oleju Mazda MX-3 Remont takiego silniczka, to jakieś 3.000zł - 4.500zł (rozsądniej byłoby przeprowadzić SWAP silnika - może nawet na KL'a, czyli 2.5 V6 163KM). Wcale nie mało :cry: Co do usterki, to najpewniej do wymiany uszczelka pod głowicą (lub dwiema głowicami),...
Witajcie wszyscy. Potrzebuje pomocy z samochodem... W swojej Maździe CX-7 2.3 benzyna remontowałem głowicę (pogięte zawory dolotowe). Wszystko ściągnięte, głowica oddana do profesjonalnego serwisu. Była splanowana, wymienione zawory dolotowe oraz wszystkie uszczelniacze i były ustawione luzy na zaworach. Silnik miał mi to robić pewien ogarnięty typ...
A jaki olej lać ?do tej pory wlewałem 10w40,a po remoncie silnika zastanawiam sie jaki były najlepszy. i czy robić dokładne planowanie głowicy wymiana zaworów itd. 600zł koszt,czy tylko powierzchowne czyszczenie do 100zł koszt. Dodano po 2 Kołas ,piszesz zrób remont wyreguluj gaz i bedzie ok,ale teraz też miałęm dobrze wyregulowany gaz mazda w trasie...
Za 1 razem pompujesz wężyk manometru. Aaaa, czyli się nie liczy :D Faktem jest, że pozostałe 3 cykle sprężania powodują zaledwie minimalny przyrost wartości na manometrze. Czyżby więc pierścienie były dobre, a problem leży w uszczelniaczach zaworów? Byłoby to szczęście w nieszczęściu :)
Nie wiem czy mam TDI silnik skrzynia przy nim jest z forda rozrząd na łańcuszku. Co powinienem zrobić żeby olej wrócił do normy żeby było wszystko dobrze? Pewnie teraz wymienić wszystkie uszczelniacze (zaworowe, wałowe itp). "zmieszanego z wodą", trzeba przede wszystkim wykluczyć wszelkie prawdopodobne awarie, jak na przykład uszkodzenie UPG. Są takie...
Jeśli silnik bierze 10l oleju na 10000 km, to nie są to tylko uszczelniacze zaworów, silnik spala olej dlatego dymi na niebiesko i ma najprawdopodobniej uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i dlatego płyn chłodzący z kanału chłodzenia dostaje się do cylindra, stąd później zaczyna dymić na biało. Jeśli silnik ma 330 tys. km, to nie wystarczy zdjąć głowicy...
Witam. Zakupiłem Mazde 323 BG GLX 1,6 16v (silnik B6). Niedługo po kupnie okazało sie że konieczna jest wymiana uszczelki pod głowicą. Mazda "rwała się do przodu jak głupia", jednak zauważyłem że wydmuchuje płyn z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, oraz przy 3 tyś. obrotów kopciła na biało a po rozgrzaniu silnika i przejechaniu ok 25km z pod pokrywy...
witam..poprzednio wspominałeś że w swojej mazdzie wymieniałeś uszczelniacze wtryskiwaczy-czy tylko wymieniałeś te dolne podkładki pod wtryskiwacze,czy w środku ich oringi itp? ten swój rozebrałem i niedługo bede obierał wał z szlifu itp...
Auto puszcza rano niebieską chmurę przez chwilę, to uszczelniacze. Jeśli siwy parowóz przez kilka minut, to pierścienie. Zazwyczaj wymienia się górę i dół, bo mogą być niespodzianki. Jednak nie ma żadnej gwarancji udanego remontu.Co powiecie na to: niebieski dym rano i zużycie oleju 1 litr na 4000km. Wymiana uszczelniaczy - lokomotywa rano. Wymiana...
Mała dygresja na temat padniętych uszczelniaczy zaworów. Przy padniętych uszczelniaczach zaworów ssących olej jest zasysany do kanałów ssących w czasie pracy silnika, a szczególnie intensywnie na wolnych obrotach, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe (stąd błękitny dymek przy zmianie biegów). Przy zaworach wydechowych raczej spaliny...
No więc tak. Silniczek pracował cichutko, był żwawy itp, itd. Zużycie oleju 10W40 literek na cztery tysiące, co na piętnastoletnie auto nie było tragedią. Jednak po kilkugodzinnym postoju chmura niebieskiego po odpaleniu. Końcówka tłumika była idealnie czysta, nawet przyrdzewiała. Na forum jedni radzili same uszczelniacze, drudzy, że góra i dół. Zaprowadziłem...
Że tak zapytam co było powodem remontu silnika? Pierścionki, uszczelniacze zaworowe, bo powolutku przymierzam się do tego bo moja mazda zaczyna brać olej, a dymka z rana to puszcza od ponad roku.
Proszę o pomoc już 3 mechaników sobie nie poradziło. Po nagrzaniu się silnika wchodzi w tryb awaryjny (mazda 6 2.0 2003r) i zapala sie kontrolka silnika oraz trakcji i wyskakuje blad przeplywu paliwa (po schłodzeniu owe kontrolki nadal sie pala ale trybu awaryjnego nie ma). wszystko zaczelo sie od startej zebatki na wale i mechanik zanim doszedl co...
Cześć Kupiłem niedawno pod Wrocławiem Mazdę 6 GH od faceta który na moje pytanie czy bierze olej stwierdził ''oleju nie bierze, regularnie sprawdzam, leję bardzo dobry castrol''. Oczywiście nie sprawdziłem na forach który olej powinno się lać i uwierzyłem facetowi, poziom oleju wtedy był ok, auto zadbane więc przyklepałem. Pojechałem do zaufanego serwisu...
Masz na 95% uszkodzone uszczelniacze zaworowe, reszta pierścienie. Zdania są podzielone robić tylko górę, lub razem z dołem. Temat przerabialem w 626 GW, z rańca taka petarda była że dwa domki parterowe zakrywało. U mnie pomogło wymiana samych uszczelniaczy, oczywiście jak kolega wyżej napisał przy okazji rozbiórki silnika warto sprawdzić to i tamto....
U mnie było tak, żałuję że w ogóle brałem się za "remont". Przebieg 170 000 po pracy skrzyni, stanu wnętrza itp raczej oryginalny. Końcówka tłumika idealnie czysta. Niebieski dym rano lub po kilku godzinach. Zużycie oleju przy dynamicznej jeździe 1l/4000km. Mechanicy radzili wymianę góry i dołu jednak trafiłem na gościa, który stwierdził, że uszczelniacze....
Koledzy, Dwa pytania - proste i nieproste zarazem, może nawet niedotyczące konkretnego auta (626 1.8 z 1998 r.). Na boku pokrywy zaworów jest króciec połączony z dolotem (między przepływką, a przepustnicą), a na środku pokrywy jednokierunkowy zaworek ("PCV") połączony z kolektorem dolotowym (między przepustnicą, a głowicą silnika): https://obrazki.elektroda.pl/3553032900_...
Olej sprawdzałem zawsze na zimnym silniku. Nic nie kopci, jedynie czarny osad jest na rurach, ale jest on prawie suchy. Na sprawdzenie kompresji pojadę w ten weekend, dam znać co wyszło. Jeśli winą są pierścionki lub uszczelniacze z jaką kwotą naprawy powinienem się liczyć? Nie ma wycieków oleju.
Witam, Posiadam mazdę jak w temacie, 2.0D na Comprexie. Silnik zawsze odpala od "strzała", jak jest zimny obroty maksymalne to 2000 oraz wielka chmura białego oraz czarnego dymu. Jak już się zagrzeje, to objawy znikają. Dodam, że gdy próbuję ją wkręcić na wyższe obroty jak jest zimna, to oscyluje między 1800-2000, aż w końcu wyleci jeszcze większa chmura...
Witam posiadam mazdę 323f ba 1.5 po kupnie silnik brał olej ale nie dużo. Dolewałem jakoś na 5000 może około 0,5l. Wlałem motodoktorka i po przejechaniu może 200 km zaczął jeszcze bardziej brać. W tym momencie bierze jakoś 1l oleju na 1000km. Przy normalnej jeździe po mieście jest jeszcze w miarę ale przy osiągnięciu 70 km na godzinę zaczyna śmierdzieć...
rozne przyczyny... jezeli olej jest we wszystkich cylindrach - to głowica raczej nie jest pęknięta (zadko sie zdaza zeby pekła i wszystkie cylindry olej zalewał) nie sadze zeby pierscienie olejowe nie zbierały oleju ze ścianek cylindra -bo jezeli tak by było silnik jest kompletną PADLINĄ najbardziej prawdopodobne jest to ze odma była zatkana juz dłuzszy...
Skoro silnik bierze olej i dymi to i sonda nie będzie pracować prawidłowo tylko trzeba spraddzić czy to wina pierścieni tłokowych czy olej idzie z trzonków zaworów. Ja na początek (nie pakując sie od razu w koszty) proponuje pomiar kompresji i sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych
U mnie robią 50zł od dziury szlif z dotarciem + zawór + uszczelniacz i to jest tanio. A skoro auto kompresji nie miało to głowica do zrobienia raczej była. POzatym autorze , te co to robi wygląda na ogarniętego w skąłdaniu silników czy konjobijca. Dodano po 2 Witam Co było przyczyną braku kompresji? Widoczne ubytki w zaworach na nafte? Czy przyczyna...
Do jazdy w górach wszelkie samochody z silnikami poniżej 1,4 moim zdaniem się nie nadają, dodatkowo w połączeniu z LPG. Silnik o mniejszej pojemności w górach zużyje więcej paliwa, bo trzeba będzie go trzymać na wysokich obrotach, żeby pod górkę podjechać. Nissan Micra k11. Dużo rdzy, za słabe silniki, pod górę tylko z kierowcą ledwo jedzie. Ciasny...
Na pocątek na pewno należałoby podłączyć komputer pod diagnostyke, bo na oko nigdy nie dojdziesz do tego co jest przyczyną.Faktem jest że gdy silnik osiągnie swoją nominalną temperaturę pracy, komputer przełącza się z trybu ustalonego na tryb podług sygnałów sondy.Jeśli jest zimny dostosowuje parametry z pamięci, w drugim przypadku podstwawowy parametr...
producent zabrania mycia silników wysokim ciśnieniem wody bo wszelkie uszczelnienia nie przygotowane są do takich zabiegów teraz zostaje wyjąć wszystkie wtyczki ,świece przewody zapłonowe , kopułki ,itp wysuszyć
CZy uszczelniacz do wymiany ocenisz dokładnie po wyjeciu skrzyni . Jak juz ją wyjmiesz zajrzyj odrazu do sprzegla zobacz w jakiej kondycji jest łożysko . Wyciagasz sama skrzynie czy z silnikiem ? zalezy czy masz sanki pod skrzynia i czy masz podnosnik czy tylko kanał .
Tam nie ma napinacza. Napina się pasek, razem z pompą chodzi też alternator. Z nim jest wszytko w porządku a obstawiam, że po takim większym naprężeniu i on by się zepsuł. Też myślałem, że pasek może być za bardzo napięty, jednak pasek się ugina pod palcem. Zresztą warsztat jest bardzo polecany, takie prawie ASO Mazdy, więc wątpię aby za mocno pasek...
Witam. Moja mazda po odpaleniu na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty ok 1500, gdy silnik sie rozgrzewa to spada do normalnej wartosci. Ale to jeszcze nie wszystko. Gdy skręcam kierownicą na postoju na biegu jałowym, obroty zaczynają spadać i podnosic się, po prostu falują, ale żeby tego było mało, to gdy jest jakieś obciążenie np włączę dmuchawę,...
mam pytanie odnosnie mazdy 626 hatback z 93 roku silnik 1,8 16V dokładnie chodzi mi o przekładnie ze wspomaganiem która zaczeła zdrowo cieknąć! żadnych luzów nie ma i wspomaganie chodzi prawidłowo ale od spodu wszystko jest mokre.... czy wystarczy wymienić tylko jakiś uszczelniacz (simering) czy dostane w sklepie? - czy to wiecej roboty? - czy sa jakieś...
... jednak po dłuższych trasach widzę kałużę płynu pod samochodem jak i wycieki spod korka zbiornika płynu wyrómawczego ( no chyba że coś innego tam mocno chlapie dookoła). Mógłbym rozgrzewać samochód, gazować i płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest niewzruszony. Stoi ciągle ten sam poziom zupełnie jakby to nie on wybijał, nie mogę uchwycić momentu...
Albo idziesz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... No i wiesz wszystko. Może nie wszystko, ale wiesz więcej niż wiedziałeś. Po to jest przyklejone na górze.
Zastanawiam się, czy to tylko zbieg okoliczności czy coś więcej. Starsze benzynowe silniki Mazdy (1.8, 2.0) również cierpią na podobne usterki związane z braniem oleju. Sam posiadam taką, przy zimnym silniku i niskiej temperaturze otoczenia stawiam taką zasłonę dymną, że osiedla nie widać :) Dymi na biało okrutnie, ale tylko przez pierwszych kilka minut,...
Ale ja nie chcę samochodu kompaktowego jazda tym samochodem to za karę silnik którego trzeba dusić żeby jakoś przyspieszył do 120km/h na autostradzie a wyprzedzić tira to sport extremalny Nie chce zaburząc światopoglądu ale rzeczone Audi A6 też dynamicznym autem raczej nie będzie bo to ciężki klocek i 110 koni nie jest wstanie go dynamicznie napędzać...
Witam ostatnią z moją madzią są problemy otóż jakiś czas temu samochód zaczął mi strzelać na gazie, raz strzeliło za mocno i uszkodziło mi przepływomierz ( brak mocy, nie mógł się wkręcić na wysokie obroty) – ok wymieniłem kable zapłonowe,wyczyściłem świece,zmieniłem filtr gazu,filtr powietrza podmieniłem cewkę zapłonową a także kopułkę wraz z...
Może tak być jak pisze skalsky5000 ,że masz wydmuchane uszczelki pod wtryskami i waliło sadzę do oleju co zatyka sitko pompy olejowej i nie daje ona rady zaciągnąć go,dlatego zapala się kontrolka ciśnienia.Pompa ze smokiem znajduje się pod misą olejową. Jeżeli jednak silnik zgasł w czasie jazdy i teraz nie odpala to przyjmij moje kondolencje. Na marginesie...
Czy możliwe jest, że po znacznym ubytku oleju w silniku może pompa podciśnienia może zmniejszyć znacznie wytwarzane podciśnienie? Pompa jest obracana przez koło pasowe i ma podłączone dwa przewody z olejem. Domyślam się że służą one do chłodzenia ale być może również do uszczelnienia łopatek wirnika lub czegoś co tam wiruje więc jeśli się nie mylę to...
Proponowałbym czyszczenie przepustnicy. Wymontować (uważac na uszczelkę) i dokładnie całość wyczyścić płynem do czyszczenia gaźników lub w ostateczności ropą. Łącznie z kanałem i zaworem wolnych obrotów. Przy okazji sprawdzić przepływomierz i rurę od filtra do przepustnicy czy jest cała. Pozdrawiam Cezary
Właśnie o to chodzi że wszystko jest ok nawet uszczelka nie ucierpiała silnik pali jak przedtem bez problemu tylko że strasznie kopci i wogole nie ma mocy Skąd takie założenie? Sprawdzane było ciśnienie sprężania czy oleju? Po zassaniu oleju rzadko jest ok. Cały dolot był wyciagany i czyszczony?
Witam Mam mazdę 626 GF 2.0 16v 1998r przebieg kolo 24000km. Podczas jazdy normalnej (w granicach 2000-2500 obrotów) oleju mi nie ubywa tak dużo, natomiast jak przejadę kilka kilometrów bardziej dynamiczna jazda (2500-4000) to wtedy ( oczywiście po odczekaniu pewnego czasu do ostygnięcia silnika) ubywa mi znaczna ilość oleju. Jeżeli chodzi o spalanie...
Witam. Auto mazda 323f ba 1.5. Po naciśnięciu sprzęgła lub hamulca na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku obroty spadają zbyt nisko do 250. Ale np. po włączeniu klimy podbija obroty. Dodam że wymieniłem i wyczyściłem przepustnicę, uszczelniłem rurę dolotu, próbowałem regulować obroty w trybie serwisowym. A problem cały czas pozostaje. Na zimnym silniku...
Śmiało mogę powiedzieć że można zaprojektować taki silnik elektryczny, gdzie zamiast komory spalania będzie można wykorzystać oddziaływanie na siebie sił elektromagnetycznych. Dlatego ciekawe czy takie silniki elektryczne na korbowodzie są wydajniejsze Ameryka już dawno odkryta. Wszelki ruch posuwisto zwrotny jest wysoce niepożądany, chyba że jest...
Słyszałem że te silniki to 150 tyś nie przejdą,są maks wyżyłowane Nie chodzi o wyżyłowanie bo silniki vankla działają inaczej. Problem jest z uszczelnieniem silnika, szybko się zużywa z racji konstrukcji. Samochód mina, mało kto naprawia te silniki a przebieg graniczny do remontu to mniej-więcej 100-120tyś kilometrów, pomyśl o tym.
Jeszcze taki mały "off-topic" do kolegi McRancor. Piszesz, że silniki modelarskie są "nieporównanie mniej wydajne niż samochodowe odpowiedniki". To bardzo ciekawe stwierdzenie, możesz je jakoś uzasadnić. Silniczek AXE-202R21 (3,5cm3, samochodowy, na typowym paliwie 25%) moc 2,94KM. Nowe Twingo (benzyna) 1200cm3, 75KM. Z centymetra sześciennego odpowiednio...
Witam , jak w opisie świeżo zakupiona Mazda 3 z 2007 roku z silnikiem 1.6d, dymi już przy lekkiej przygazówce a przy ostrym przyspieszaniu jest wręcz czarno za autem. Nie ma przedmuchów z korka, silnik pali na dotyk równo pracuje , moc w normie. Poprzedni właściciel wymienił EGR na nowy. Dziś zacząłem szukać przyczyny i znalazłem: Rura powietrza z dziurką...
Witam posiadam mazdę 323f BA 1,5 16v rok 96 wsadzona instalacja LPG najprostsza z możliwych (żadnych komputerków itp)...Mianowicie problem wygląda tak...samochodzik nie ma w ogóle mocy( o ile na gazie to zrozumiałem bo wtrysk gazu nie jest regulowany żadna elektronika) to znaczy jakos tam sie przemieszcza do przodu jednak wydaje mi sie ze 88 KM na taka...
Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy i stoi ogrzewania ciepłego w środku brak . Świadczy to o słabym obiegu cieczy chłodzącej czyli uszkodzonej pompie wody lub mocno zapowietrzonym układzie chłodzenia. Termostat wymieniony? Natomiast po trasie gdy przejadę kilka kilometrów auto zaczyna się...
passat sprawdzone silniki benzynowe nawet 1.6 który według znawców jest za słaby rozmawiając z posiadaczami - nie sprawiający problemów z instalacją gazową bardzo dobrze współpracuje, wg mnie także pakowny w wersji kombi, zawieszenie - temat sporny sam byłem posiadaczem audi a4 b5 1.9tdi trochę cięższy przód przez silnik diesla, ale jako takiego problemu...
Mało danych MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 1 Oznaczenie GMP 2 znak odniesienia 3 Śruba(y) ustalająca 4 Śruba(y) - urządzenie napinające 5 urządzenie napinające http://obrazki.elektroda.pl/8644850300_1... Jestem przy wymianie uszczelki głowicy. Głowica zdjęta. Ustawienie wału silnika wg znaków GMP - jak na rysunku, to GMP mają tłoki 2 i 3 , tłok 1 i...
Mowa była pewnie o starych kostrukcjach po zalaniu nowoczesnego oleju. Wtedy dochodzi do silnego wypłukiwania starych nagarów i uszkodzeń uszczelnień starrego typu. Chyba tak właśnie było. Podaj mi V5C ref. number to Ci sprawdzę to "Reno", kto to sprzedaje hindus czy rodak bo po opisie (Reno)to raczej nie anglik, MEGA opis z którego połowa ludzi nic...
witam czy przy demontażu miski olejowej przy mazda max3 1.6 dohc 107km musze później wymienić uszczelkę? i czy mogę to robić nie mając pojęcia o niczym czy wystarczy tylko wykręcić śruby i później zakręcić czy trzeba coś więcej robić? chcę wyczyścić bo płukałem silnik 2 razy płukanką i pod korkiem wlewu oleju wałek po tej płukance jest dużo nagaru i...
Coś Pan sprawdził ? jakieś błędy jednostki sterującej?, ciśnienie paliwa?
Przejedz się mazda CX 5 2.5 z napędem na jedna os. Zobacz czy miejsca wystarczająco piszesz o 5 osobach, w bagażniku masz podnoszona podloge jest dość sporo miejsca. Polift dużo ładniejszy. Jeżeli spodoba Ci się uderz w temat z USA sam tak robie. Licznik jest w km i milach. Nie ma problemu. Sorry bym zapomniał jest w mazdie jeszcze jeden problem w każdej...
Jeżeli to głowica to: uszczelka +/- 100zł zawór 10-20zł szlifierz 70-150zł. najlepiej doliczyć dodatkowo nowy olej / filtr oraz płyn do chłodnicy. no i ktoś musi Ci to wszystko zrobić (mechanik) 300-600zł Do wymiany zaworu trzeba ściągnąć głowicę, do uszczelki też.
Jak są bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym, gdy silnik pracuje i brakuje płynu w chłodnicy, to uszczelka pod głowicą.
Fakt że pompki nie ma przepływ wymusza pompa wody w silniku Cały problem braku grzania jest spowodowany uszkodzeniem uszczelki pod głowicą.... Dzięki za podpowiedzi....
Motodoktor w niczym nie pomoże. Trzeba ustalić, co silnikowi tak naprawdę jest. Olej w dołkach świec, to tylko uszczelka do wymiany.
Uszczelka pod kolektorem ssącym hmmm coś mi się wydaje że nie bardzo. No chyba że masz jakiś konkretny powód aby tak podejrzewać.
Jeżeli płyn wylewa się z chłodnicy po odkręceniu korka wlewu przy odpalonym silniku to może to świadczyć o tym że to właśnie wina uszczelki pod głowicą? czy po prostu pompa wody tak robi
Jeśli robiłbyś sam, to 1000 powinien starczyć. Nowy rozrząd, uszczelka głowicy i parę zaworów raczej załatwi sprawę.
Dla testu zanim się narobić odepnij 3 i 2 lub 4 jednocześnie. Jeśli będzie niewielka zmiana pracy silnika będziesz miał "przebicie" ciśnienia sprężania na dwóch cylindrach czyli głowica na stół. Mówisz o wypięciu wtryskiwaczy czy wystarczy same cewki wypiąć ?Ale w sumie jak by była uszczelka pod głowicą walnięta to i kompresja by spadła na cylindrze...
W takim razie muszę odpalić silnik i spojrzeć czy bulgocze w zbiorniczku? Powiedzialam to tacie i zamierza zabrać samochód do zaprzyjaźnionego mechanika. A jeśli jest tak jak mówisz to wystarczy wymienić uszczelkę czy to coś bardziej poważnego? :)
Witam wszystkich nie dawno prosiłem was o pomoc Ponieważ moja mazda się grzała zaraz po zakupie samochodu okazało się że uszczelka wydmuchana i peknieta głowica auto zostało zrobione i po przejechaniu ok 2 tys kilometrów pojawił się nowy problem- stukanie w silniku na wolnych obrotach po dodaniu gazu dźwięk się nasila + słychać metaliczny dźwięk. W...
A ja myślę, że walnęła uszczelka pod głowicą i ciśnienie z któregoś cylindra przedostaje się do układu chłodzenia. Zobacz, czy krótko po uruchomieniu silnika węże przy chłodnicy nie robią się bardzo twarde - puchną. Wykręć też świece i zobacz, czy na którejś nie ma dużo jasnego nagaru. Jeśli tak, trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą i po kłopocie....
Na moje oko ta tak jak na kolegi oko uszczelka pod głowicą. Albo podjedź do jakiegoś mechanika i zapytaj się czy ma tester do sprawdzania CO2 w układzie chlodzenia.
Witam .Mam następujący problem mazda chodziła mi na dużym obiegu oraz wskazówka temperatury raz działała raz nie .ogrzewanie mam ale słabe. Dlugo się nagrzewa.wziąłem się za wymianę termostatu .do Mazdy są 3 rodzaje temperatur 82,88,oraz dwustopnIowa 85/88 i taka powinna być oryginalnie lecz niewiem jak powinna być założona. Tym odpowietrznikiem do...
Dymienie na biało w aucie z silnikiem benzyna+gaz to rzecz normalna ale dla pewności możesz zaobserwować czy nie ubywa płynu chłodniczego w zbiorniczku. Jeśli nie to uszczelka jest OK.
Witam mam problem z mazda 3, auto jest moich teściów którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził że zatarty silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą, objaw był taki że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała aż wywalało płyn przelewem. Bardziej się...
Witam miałem podobny problem w mazda 323f 1,8 benzyna też wywalało płyn też była sprawdzana głowica i wymieniana uszczelka a problem tkwił w uszkodzonym korku chłodnicy i samej chłodnicy-uszkodzona przylgnia korka który działa jak zawór zbyt wysokiego ciśnienia otwierał się po lekkim nagrzaniu silnika i wywalał płyn po wymianie korka i chłodnicy wszystko...
Czesc Wam Ja posiadam mazde 626 1,8I dohc 98r...miał problem z falujacymi obrotami..wymiana kabli WN nie pomogó-ani świec..długo szukałem usterki..az znalazłęm przyczyne..silnik brał lewe powietrze-miałem przerwana uszczelke pomiędzy przepustnica a kolektorem sącym..poszedłem dokupic w serwisie mazdy a gosc mi na to ze on w katalogu nie ma takiej uszczelki...
Cały układ dolotowy popsikałem dookoła samostartem i silnik nie zareagował, uszczelkę pod kolektorem wymieniłem, nawiew nie ma nic wspólnego do działania silnika, wężyki podciśnień sprawdzone a według mnie sonda lambda ma wielki wpływ na działanie silnika ponieważ steruje silnikiem krokowym a to przechodzi do kompa
W Golfie 1,6 miałem LPG Stagg-4, listwa Hana, koszt w 2013r 2500zł. Czyli coś takiego chętnie założyłbym (po 100tys do wymiany wtryskiwacze i uszczelka pod głowicą) do Toyoty. A o czym trzeba pamiętać użytkując Toyotę na lpg?, silnik 1,6.
Witam Porządna naprawa z nowym wałem, łożyskami ślizgowymi, pierścieniami, kompletem uszczelek i innymi tego typu częściami w solidnym warsztacie ponad 11tyś. To ostatni mi znany koszt.
Tego stanisław nie wiem mazda silnik rf 1 60 nm 2 90 nm 3 90 st 4 90 st i jaka siła jest za 4 etapem??? odpowiedz - właściwa
Niestety silnik na benzynie i na gazie dalej gasnie i malo mocy. Sprawdzilem kompresje i kolejno na cylindrach jest 9, 5, 5, 10 - czyli uszczelka glowicy, zawory do regulacji albo wymiany. Polskich znakuff brak
Kupiłem Mazde 6 Kombi 2003r 1,8 benzyna Przebieg 190tys km. Auto chodziło sprawnie przez około miesiąc czasu. Po miesiącu zapaliła się kontrolka silnika. Mechanik stwierdził ze nie ma ciśnienia na jednym cylindrze. Po czym została zregenerowana głowica i wymiana zaworów, oraz wszystkich uszczelek. Odebrałem auto od mechanika przejechałem jakieś 2km...
Jeśli wlany byl mineralny w co wątpię to musisz lać nadal mineralny chyba ze chcesz rozszczelnic sobie silnik. Przy takim przebiegu powinien byc lany co najmniej półsyntetyk, przy zmianie oleju koniecznie wymiana filtru. Jeśli mocno nie leje uszczelki pod klawiatura bym nie ruszal. A z uszczelka miski prosta sprawa wystarczy tylko założyć nowa i w miarę...
Wielu już rozkładało ręce przy tym autku, jak kopcił na biało po odpaleniu jakby ktoś race podpalił. Wystarczyło tylko zawory i uszczelkę pod głowicą zrobić. Tylko najbardziej dziwi mnie to że ta przypadłość trwa moment po odpaleniu silnika :(
Siostra ma silnik 1.6 16v w takiej samej mazdzie 323F i pali jej około 10 litrów gazu. Jak ubywa płynu chłodniczego, dużo pali, nie ma mocy to prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą. Można to wykryć za pomocą pomiaru ciśnienia silnika. Co do komputera w przypadku silnika diesla to nie wiem. Proponuję zdobyć książkę "Mazda 323 Sam Naprawiam" i tam...
ciśnienie oleju jest większe niż wody w silniku może być pęknięta uszczelka miedzy płaszczem wodnym jednego z cylindrów a kanałem olejowym. Odpal auto odkręć korek od chłodnicy i zobacz czy nie widać pęcherzyków powietrza
Auto ma LPG, ale objaw jest identyczny na benzynie i gazie. Jeżeli kondycja mechaniczna silnika jest ok (np uszczelki na kolektorze dolotowym) to przyczepił bym się do układu zapłonowego, zrobił oscyloskopową diagnoze przebiegów po stronie pierwotnej i wtórnej. Ale sądzę, że kończy się cewka zapłonowa.
Ja sobie poradziłem tylko napisać się zapomniało... zbieg okoliczności że przy okazji naprawy silnika strzelił tranzystor w sterowniku odpowiedzialny za IAV. Jak dobrze pamiętam to są dwa mosfety, w gałęzi plus i minus. Czyli plus 12, mosfet,IAV, mosfet,masa. Wymieniony ten od strony masy i auto pojechało.
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
A moze Rover serii 200? Wyglada niezle, auto raczej trwale, z silnikiem 1.4 16V 103 KM jedzie calkiem niezle, nie pali duzo. Silnik tez jest trwaly, trzeba tylko uwazac na przegrzanie bo wtedy szybko pada uszczelka pod glowica. Wyposazenie tez zwykle lepsze niz u konkurencji.
Witam. Jeśli ktoś może to prosiłbym o pomoc. Samochód jak w temacie Mazda 626 2,0DITD 81kW rocznik 2001. Prosiłbym o schemat instalacji vacum. Problem polega na tym że poprzedni naprawiający przy wymianie uszczelki głowicy rozpiął wężyki instalacji vacum i nie potrafił ich założyć więc oddał samochód klientowi w takim stanie. W samochodzie podpięta...
Witam. Mam problem z moją mazdą. Podczas jazdy samochodem zapala się kontrolka świec i auto traci moc. Gdy trzymam obroty powyżej 1500 to jedzie normalnie. Jak tylko odpuszczę gaz to się pojawia miganie kontrolki i auto słabnie lecz nie gaśnie. Pomaga wyłącznie zapłonu i uruchomienie w trakcie jazdy. Gdzie szukać przyczyny? Dodam, że nie jest to uszczelka...
Tak trzeba ściągać pokrywę ale sam nie kombinuj bo najprędzej urwiesz wtrysk i zostaje laweta do warsztatu który bez specjalistycznej prasy urwie go do reszty i zamelduje "głowica do zdjęcia"... Nie licząc kosztów zakupu urwanych wtryskiwaczy. Są specjaliści zajmujący się wyciąganiem wtryskiwaczy specjalistycznym sprzętem: twoja głowa to tylko kupić...
ursus uszczelni silnik mazda silnik uszczelni rozdzielacz
sterowniki kontrolera sieci asusa kopci przyspieszaniu przedłużacz listwa przewód
wsteczna kamera cofania kosiarka partner
Silikon Wartung - Konserwacja Bieżni Kettler Komunikat "Silikon Wartung" na bieżni Kettler - co oznacza?