Mam tylko wrazenie że rolka od alternatora moze być trefna bo dziwnie szumi na wolnych obrotach ale pewien nie jestem czy to tez czasami nie od pompy wody. Dodano po 10 Drodzy forumowicze z tego co dziś mi powiedział mechanik to wina uszczelki pod głowicą podejmuje się tego wyzwania i wymieniam zobaczymy co będzie się działo dalej. Trzymajcie kciuki...
przez uszczelniacze zaworowe silnik nie jest w stanie wypic tyle oleju tym bardziej japoniec na plytkach ktory niema na glowicy specjalnie duzego cisnienia czsem sie zdazy dosyc duzy ubytek ale wtedy musialyby byc prowadnice zaworowe wyrobione i to jeszcze jak raczej powodem sa piercsienie a cisnienie na pijacym silniku bedziedobre bo olej uszczelni...
Mazda ma 247 tys przebiegu. Przy 227 tys. wlany był Castrol 15w40 a przy 237 Liqui Moly 10w40. Silnik to benzyna 1.6 16V bez gazu, oleju nie bierze, jak postoi z 2-3 dni słychać rano stukot samoregulatorów(ale nie zawsze), olej zrobił się dość rzadki i czarny, czas na zmianę. Miałem tez w planach wymianę simmeringów na wale bo z racji wieku już poci...
witam w mazdzie 626 z 93r wywaliło płyn chłodzący! znalazłem wyciek mniej więcej pod pompą wodną. wygłąda na to że pompa puściła przy wałku. ale może ktoś spotkał się z tą samą usterką a może jest inne miejsce mniej więcej pod pompą z którego może cieknąć płyn? czy pompę można jeszcze uszczelnić czy pozostaje wymiana na nową czy opłaca się włożyć używaną?...
Kupiłem uszczelniacze pasują jak by były z tego silnika jak jest w innych tego nie wiem ale myślę że od 10 do 20 HP będą pasowały Uszczelniacz trzonka zaworu Elring 019.140 Mazda 6 10- Kod: 019.140 Producent: ELRING GenArtName: Uszczelniacz, trzonek zaworu EAN: 4041248529935 Średnica trzonka zaworu [mm]: 6 Średnica wewnętrzna [mm]: 10,8 średnica zewnętrzna...
Co ma głowica do reszty. Olej zaczął żłopać po remoncie głowicy. Przed remontem było dobrze. Robić tłoki i cylindry a zostawić wał (dół) to może zaszkodzić ale remont głowicy w czym zaszkodzi silnikowi. Jaki ma związek. Auto trafiło na przedmuch do chłodnicy, a nie zurzycie oleju. Pozdrawiam. Chyba że autor nie pisze wszystkiego. Najlepiej jak mechanik...
Wadą silników mazdy zwłaszcza FS jest szybkie zużywanie się pierścieni olejowych i objawy są takie jak w pierwszym poście. Silnik spala na początku olej, który napłynął podczas postoju. Potem pierścienie się rozprężają i wszystko jest ok. Pierścienie do wymiany. Miałem to samo, przestudiowałem forum Mazdy- MazdaSpeed- tam jest wiele takich przypadków....
Ja dodam od siebie że oduczyłem się wymieniać uszczelniacze jak jest sucho. Kilka razy było tak że nowy uszczelniacz, po tygodniu lał i wymieniałem go ponownie. Nie wiem czemu. Nie były najgorsze, ale zamienniki. Są rodzaje uszczelniaczy, które trzeba pozostawić przez jakiś czas aby się ułożyły. Są w takiej specjalnej tulei. Nie pamiętam jak się fachowo...
Tam nie ma napinacza. Napina się pasek, razem z pompą chodzi też alternator. Z nim jest wszytko w porządku a obstawiam, że po takim większym naprężeniu i on by się zepsuł. Też myślałem, że pasek może być za bardzo napięty, jednak pasek się ugina pod palcem. Zresztą warsztat jest bardzo polecany, takie prawie ASO Mazdy, więc wątpię aby za mocno pasek...
Spala olej - zużyte pierścienie i cała reszta, uszczelniacze - najbardziej prawdopodobne. Typowym objawem uszkodzonych uszczelniaczy jest dymek podczas ruszania z miejsca i podczas zmiany biegów na rozgrzanym silniku (dymek biało-niebieski). Od normalnego poziomu do minimum nie jest tak dużo, góra 0.5L:)
Mazda 5 2,0D 2008r. Problem z pracą silnika, w szczególności po rozgrzaniu. Sprawdzone wtryski, ogólnie silnik w BDB kondycji mechanicznej, po uszczelnieniach, wymianach rozrządu, sprzęgła kpl. z dwumasą. Przed naprawą było to samo. Czasami na zimnym już miał zawachania w prawidłowej pracy objawiające się np przy ruszaniu odcięciem mocy na dosłownie...
Witam. Auto mazda 323f ba 1.5. Po naciśnięciu sprzęgła lub hamulca na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku obroty spadają zbyt nisko do 250. Ale np. po włączeniu klimy podbija obroty. Dodam że wymieniłem i wyczyściłem przepustnicę, uszczelniłem rurę dolotu, próbowałem regulować obroty w trybie serwisowym. A problem cały czas pozostaje. Na zimnym silniku...
Szukam informacji jak wymienić uszczelnicze zawrów w mazdzie 6 silnik 2.3 l (166 KM). Czy do tego trzeba demontować głowicę? mazda 6 2003 silnik L3 2.3 l 166 KM Mam taką mazdę z gazem, kupiłem ją gdy miała 132 tkm, obecnie ma 200 tkm Niestety, od kilku tygodni dymi na niebiesko przy rozruchu (na ciepło nie dymi), no i bierze sporo oleju.
Skoro bierze jak już kolega wyżej napisał nic dobrego. U mnie zakończyło się to wymianą pierścieni oraz uszczelniaczy no ale niestety aby to zrobić należy rozłożyć praktycznie cały silnik. A jako uzasadnienie faktu iż z wydechu wydostaje się niebieski dym na zimnym silniku. Pierścienie olejowe po nagrzaniu rozszerzają się i wtedy dostatecznie uszczelniają...
Witam ostatnią z moją madzią są problemy otóż jakiś czas temu samochód zaczął mi strzelać na gazie, raz strzeliło za mocno i uszkodziło mi przepływomierz ( brak mocy, nie mógł się wkręcić na wysokie obroty) – ok wymieniłem kable zapłonowe,wyczyściłem świece,zmieniłem filtr gazu,filtr powietrza podmieniłem cewkę zapłonową a także kopułkę wraz z...
Zastanawiam się, czy to tylko zbieg okoliczności czy coś więcej. Starsze benzynowe silniki Mazdy (1.8, 2.0) również cierpią na podobne usterki związane z braniem oleju. Sam posiadam taką, przy zimnym silniku i niskiej temperaturze otoczenia stawiam taką zasłonę dymną, że osiedla nie widać :) Dymi na biało okrutnie, ale tylko przez pierwszych kilka minut,...
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Auto puszcza rano niebieską chmurę przez chwilę, to uszczelniacze. Jeśli siwy parowóz przez kilka minut, to pierścienie. Zazwyczaj wymienia się górę i dół, bo mogą być niespodzianki. Jednak nie ma żadnej gwarancji udanego remontu.Co powiecie na to: niebieski dym rano i zużycie oleju 1 litr na 4000km. Wymiana uszczelniaczy - lokomotywa rano. Wymiana...
Witam posiadam mazdę 323f BA 1,5 16v rok 96 wsadzona instalacja LPG najprostsza z możliwych (żadnych komputerków itp)...Mianowicie problem wygląda tak...samochodzik nie ma w ogóle mocy( o ile na gazie to zrozumiałem bo wtrysk gazu nie jest regulowany żadna elektronika) to znaczy jakos tam sie przemieszcza do przodu jednak wydaje mi sie ze 88 KM na taka...
Witam. Moim zdaniem to niekoniecznie musi być wina turbo że jest zaolejone. Na rozgrzanym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy czasem mocno nie dymi z klawiatury. Jeśli dymi mogą być już zużyte uszczelniacze trzonków zaworowych, lub przepaliła się podkładka pod wtryskiwaczem (jeśli chodzi o podkładki to częsty objaw np. w maździe 6). Obejrzyj...
U mnie było tak, żałuję że w ogóle brałem się za "remont". Przebieg 170 000 po pracy skrzyni, stanu wnętrza itp raczej oryginalny. Końcówka tłumika idealnie czysta. Niebieski dym rano lub po kilku godzinach. Zużycie oleju przy dynamicznej jeździe 1l/4000km. Mechanicy radzili wymianę góry i dołu jednak trafiłem na gościa, który stwierdził, że uszczelniacze....
Mała dygresja na temat padniętych uszczelniaczy zaworów. Przy padniętych uszczelniaczach zaworów ssących olej jest zasysany do kanałów ssących w czasie pracy silnika, a szczególnie intensywnie na wolnych obrotach, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe (stąd błękitny dymek przy zmianie biegów). Przy zaworach wydechowych raczej spaliny...
Witam, Zdecydowałem się na remont generalny silnika w mojej Mazdzie(planowanie głowicy dokładne z wymianą zaworów czyszczeniem kompletne planowanie głowicy,pierścienie,uszczelniacze zaworów,uszczelki itd) i mam problem, najprawdopodobniej poszły same uszczelniacze,ale ze koszt rozebrania silnika jest duży więc wymieniam od razu wszystko żeby za jakiś...
Witam wszystkich. Temat ten znacząco rozwinął się również na forum MazdaSpeed : :arrow: Ubytki oleju Mazda MX-3 Remont takiego silniczka, to jakieś 3.000zł - 4.500zł (rozsądniej byłoby przeprowadzić SWAP silnika - może nawet na KL'a, czyli 2.5 V6 163KM). Wcale nie mało :cry: Co do usterki, to najpewniej do wymiany uszczelka pod głowicą (lub dwiema głowicami),...
producent zabrania mycia silników wysokim ciśnieniem wody bo wszelkie uszczelnienia nie przygotowane są do takich zabiegów teraz zostaje wyjąć wszystkie wtyczki ,świece przewody zapłonowe , kopułki ,itp wysuszyć
Nie wiem czy mam TDI silnik skrzynia przy nim jest z forda rozrząd na łańcuszku. Co powinienem zrobić żeby olej wrócił do normy żeby było wszystko dobrze? Pewnie teraz wymienić wszystkie uszczelniacze (zaworowe, wałowe itp). "zmieszanego z wodą", trzeba przede wszystkim wykluczyć wszelkie prawdopodobne awarie, jak na przykład uszkodzenie UPG. Są takie...
witam..poprzednio wspominałeś że w swojej mazdzie wymieniałeś uszczelniacze wtryskiwaczy-czy tylko wymieniałeś te dolne podkładki pod wtryskiwacze,czy w środku ich oringi itp? ten swój rozebrałem i niedługo bede obierał wał z szlifu itp...
No więc tak. Silniczek pracował cichutko, był żwawy itp, itd. Zużycie oleju 10W40 literek na cztery tysiące, co na piętnastoletnie auto nie było tragedią. Jednak po kilkugodzinnym postoju chmura niebieskiego po odpaleniu. Końcówka tłumika była idealnie czysta, nawet przyrdzewiała. Na forum jedni radzili same uszczelniacze, drudzy, że góra i dół. Zaprowadziłem...
Smarowanie to najmniejszy problem. albo mozna olac sprawe calkowicie (jesli oś i piasta (jeśli jest ślizgowa tym plepiej)) sa wykonane z marteriałów nierdzewnych. Tak jest chyba z regóły w standardowych silnikach DC. wirnik ma jakies tam luzy, ale sa raczej zaleta (bo opory sa male) niz wada. jesli to bedzie pracowalo zanurzone w wodzie to predkosci...
Witajcie wszyscy. Potrzebuje pomocy z samochodem... W swojej Maździe CX-7 2.3 benzyna remontowałem głowicę (pogięte zawory dolotowe). Wszystko ściągnięte, głowica oddana do profesjonalnego serwisu. Była splanowana, wymienione zawory dolotowe oraz wszystkie uszczelniacze i były ustawione luzy na zaworach. Silnik miał mi to robić pewien ogarnięty typ...
Słyszałem że te silniki to 150 tyś nie przejdą,są maks wyżyłowane Nie chodzi o wyżyłowanie bo silniki vankla działają inaczej. Problem jest z uszczelnieniem silnika, szybko się zużywa z racji konstrukcji. Samochód mina, mało kto naprawia te silniki a przebieg graniczny do remontu to mniej-więcej 100-120tyś kilometrów, pomyśl o tym.
Że tak zapytam co było powodem remontu silnika? Pierścionki, uszczelniacze zaworowe, bo powolutku przymierzam się do tego bo moja mazda zaczyna brać olej, a dymka z rana to puszcza od ponad roku.
Jeśli silnik bierze 10l oleju na 10000 km, to nie są to tylko uszczelniacze zaworów, silnik spala olej dlatego dymi na niebiesko i ma najprawdopodobniej uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i dlatego płyn chłodzący z kanału chłodzenia dostaje się do cylindra, stąd później zaczyna dymić na biało. Jeśli silnik ma 330 tys. km, to nie wystarczy zdjąć głowicy...
Masz na 95% uszkodzone uszczelniacze zaworowe, reszta pierścienie. Zdania są podzielone robić tylko górę, lub razem z dołem. Temat przerabialem w 626 GW, z rańca taka petarda była że dwa domki parterowe zakrywało. U mnie pomogło wymiana samych uszczelniaczy, oczywiście jak kolega wyżej napisał przy okazji rozbiórki silnika warto sprawdzić to i tamto....
Witam Mam mazdę 626 GF 2.0 16v 1998r przebieg kolo 24000km. Podczas jazdy normalnej (w granicach 2000-2500 obrotów) oleju mi nie ubywa tak dużo, natomiast jak przejadę kilka kilometrów bardziej dynamiczna jazda (2500-4000) to wtedy ( oczywiście po odczekaniu pewnego czasu do ostygnięcia silnika) ubywa mi znaczna ilość oleju. Jeżeli chodzi o spalanie...
Witam. Zakupiłem Mazde 323 BG GLX 1,6 16v (silnik B6). Niedługo po kupnie okazało sie że konieczna jest wymiana uszczelki pod głowicą. Mazda "rwała się do przodu jak głupia", jednak zauważyłem że wydmuchuje płyn z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, oraz przy 3 tyś. obrotów kopciła na biało a po rozgrzaniu silnika i przejechaniu ok 25km z pod pokrywy...
Jeżeli silnik nie ma wycieków na zewnątrz mogą być dwie podstawowe przyczyny znacznych ubytków oleju (pomijając jazdę na zużytym,starym oleju ): -podstawowa to zużyte,uszkodzone lub zapieczone pierścienie olejowe, jeżeli dzieje się coś tylko z tym trzecim pierścieniem (zgarniającym) pomiar ciśnienia sprężania nic nieda , -uszkodzone lub ekstremalnie...
CZy uszczelniacz do wymiany ocenisz dokładnie po wyjeciu skrzyni . Jak juz ją wyjmiesz zajrzyj odrazu do sprzegla zobacz w jakiej kondycji jest łożysko . Wyciagasz sama skrzynie czy z silnikiem ? zalezy czy masz sanki pod skrzynia i czy masz podnosnik czy tylko kanał .
Olej sprawdzałem zawsze na zimnym silniku. Nic nie kopci, jedynie czarny osad jest na rurach, ale jest on prawie suchy. Na sprawdzenie kompresji pojadę w ten weekend, dam znać co wyszło. Jeśli winą są pierścionki lub uszczelniacze z jaką kwotą naprawy powinienem się liczyć? Nie ma wycieków oleju.
A odnośnie silnika Wankla to porzućcie polskie mity o kosmicznym zużyciu paliwa i problemie z uszczelnieniem, bo to już dawno temu zostało rozwiązane - patrz silniki firmy Mazda Motor Company. Dla ułatwienia poszukiwań dodam, że ten silnik nazywa się "Renesis".
Koledzy, Dwa pytania - proste i nieproste zarazem, może nawet niedotyczące konkretnego auta (626 1.8 z 1998 r.). Na boku pokrywy zaworów jest króciec połączony z dolotem (między przepływką, a przepustnicą), a na środku pokrywy jednokierunkowy zaworek ("PCV") połączony z kolektorem dolotowym (między przepustnicą, a głowicą silnika): https://obrazki.elektroda.pl/3553032900_...
Cześć Kupiłem niedawno pod Wrocławiem Mazdę 6 GH od faceta który na moje pytanie czy bierze olej stwierdził ''oleju nie bierze, regularnie sprawdzam, leję bardzo dobry castrol''. Oczywiście nie sprawdziłem na forach który olej powinno się lać i uwierzyłem facetowi, poziom oleju wtedy był ok, auto zadbane więc przyklepałem. Pojechałem do zaufanego serwisu...
rozne przyczyny... jezeli olej jest we wszystkich cylindrach - to głowica raczej nie jest pęknięta (zadko sie zdaza zeby pekła i wszystkie cylindry olej zalewał) nie sadze zeby pierscienie olejowe nie zbierały oleju ze ścianek cylindra -bo jezeli tak by było silnik jest kompletną PADLINĄ najbardziej prawdopodobne jest to ze odma była zatkana juz dłuzszy...
Witam posiadam mazdę 323f ba 1.5 po kupnie silnik brał olej ale nie dużo. Dolewałem jakoś na 5000 może około 0,5l. Wlałem motodoktorka i po przejechaniu może 200 km zaczął jeszcze bardziej brać. W tym momencie bierze jakoś 1l oleju na 1000km. Przy normalnej jeździe po mieście jest jeszcze w miarę ale przy osiągnięciu 70 km na godzinę zaczyna śmierdzieć...
Skoro silnik bierze olej i dymi to i sonda nie będzie pracować prawidłowo tylko trzeba spraddzić czy to wina pierścieni tłokowych czy olej idzie z trzonków zaworów. Ja na początek (nie pakując sie od razu w koszty) proponuje pomiar kompresji i sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych
Do jazdy w górach wszelkie samochody z silnikami poniżej 1,4 moim zdaniem się nie nadają, dodatkowo w połączeniu z LPG. Silnik o mniejszej pojemności w górach zużyje więcej paliwa, bo trzeba będzie go trzymać na wysokich obrotach, żeby pod górkę podjechać. Nissan Micra k11. Dużo rdzy, za słabe silniki, pod górę tylko z kierowcą ledwo jedzie. Ciasny...
Proszę o pomoc już 3 mechaników sobie nie poradziło. Po nagrzaniu się silnika wchodzi w tryb awaryjny (mazda 6 2.0 2003r) i zapala sie kontrolka silnika oraz trakcji i wyskakuje blad przeplywu paliwa (po schłodzeniu owe kontrolki nadal sie pala ale trybu awaryjnego nie ma). wszystko zaczelo sie od startej zebatki na wale i mechanik zanim doszedl co...
U mnie robią 50zł od dziury szlif z dotarciem + zawór + uszczelniacz i to jest tanio. A skoro auto kompresji nie miało to głowica do zrobienia raczej była. POzatym autorze , te co to robi wygląda na ogarniętego w skąłdaniu silników czy konjobijca. Dodano po 2 Witam Co było przyczyną braku kompresji? Widoczne ubytki w zaworach na nafte? Czy przyczyna...
Witam , jak w opisie świeżo zakupiona Mazda 3 z 2007 roku z silnikiem 1.6d, dymi już przy lekkiej przygazówce a przy ostrym przyspieszaniu jest wręcz czarno za autem. Nie ma przedmuchów z korka, silnik pali na dotyk równo pracuje , moc w normie. Poprzedni właściciel wymienił EGR na nowy. Dziś zacząłem szukać przyczyny i znalazłem: Rura powietrza z dziurką...
Na pocątek na pewno należałoby podłączyć komputer pod diagnostyke, bo na oko nigdy nie dojdziesz do tego co jest przyczyną.Faktem jest że gdy silnik osiągnie swoją nominalną temperaturę pracy, komputer przełącza się z trybu ustalonego na tryb podług sygnałów sondy.Jeśli jest zimny dostosowuje parametry z pamięci, w drugim przypadku podstwawowy parametr...
Rozumiem. Nie moge wyczytac do czego ona jest. Wykrecilm przeplywomierz zobaczylem co tam jest . Jakis czarny osad byl w srodku . Do czego jest ten rezystor w srodku przeplywomierza? Dodam ze po przykreceniu przeplywomierza i po pokreceniu ta srubka obroty na ssaniu 2000 po sekundzie jest juz okolo 1200 :) 2 godziny temu silnik byl palony ale nie wydaje...
Witam, Posiadam mazdę jak w temacie, 2.0D na Comprexie. Silnik zawsze odpala od "strzała", jak jest zimny obroty maksymalne to 2000 oraz wielka chmura białego oraz czarnego dymu. Jak już się zagrzeje, to objawy znikają. Dodam, że gdy próbuję ją wkręcić na wyższe obroty jak jest zimna, to oscyluje między 1800-2000, aż w końcu wyleci jeszcze większa chmura...
Witam. Moja mazda po odpaleniu na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty ok 1500, gdy silnik sie rozgrzewa to spada do normalnej wartosci. Ale to jeszcze nie wszystko. Gdy skręcam kierownicą na postoju na biegu jałowym, obroty zaczynają spadać i podnosic się, po prostu falują, ale żeby tego było mało, to gdy jest jakieś obciążenie np włączę dmuchawę,...
mam pytanie odnosnie mazdy 626 hatback z 93 roku silnik 1,8 16V dokładnie chodzi mi o przekładnie ze wspomaganiem która zaczeła zdrowo cieknąć! żadnych luzów nie ma i wspomaganie chodzi prawidłowo ale od spodu wszystko jest mokre.... czy wystarczy wymienić tylko jakiś uszczelniacz (simering) czy dostane w sklepie? - czy to wiecej roboty? - czy sa jakieś...
Mowa była pewnie o starych kostrukcjach po zalaniu nowoczesnego oleju. Wtedy dochodzi do silnego wypłukiwania starych nagarów i uszkodzeń uszczelnień starrego typu. Chyba tak właśnie było. Podaj mi V5C ref. number to Ci sprawdzę to "Reno", kto to sprzedaje hindus czy rodak bo po opisie (Reno)to raczej nie anglik, MEGA opis z którego połowa ludzi nic...
Ale ja nie chcę samochodu kompaktowego jazda tym samochodem to za karę silnik którego trzeba dusić żeby jakoś przyspieszył do 120km/h na autostradzie a wyprzedzić tira to sport extremalny Nie chce zaburząc światopoglądu ale rzeczone Audi A6 też dynamicznym autem raczej nie będzie bo to ciężki klocek i 110 koni nie jest wstanie go dynamicznie napędzać...
... jednak po dłuższych trasach widzę kałużę płynu pod samochodem jak i wycieki spod korka zbiornika płynu wyrómawczego ( no chyba że coś innego tam mocno chlapie dookoła). Mógłbym rozgrzewać samochód, gazować i płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest niewzruszony. Stoi ciągle ten sam poziom zupełnie jakby to nie on wybijał, nie mogę uchwycić momentu...
Czy możliwe jest, że po znacznym ubytku oleju w silniku może pompa podciśnienia może zmniejszyć znacznie wytwarzane podciśnienie? Pompa jest obracana przez koło pasowe i ma podłączone dwa przewody z olejem. Domyślam się że służą one do chłodzenia ale być może również do uszczelnienia łopatek wirnika lub czegoś co tam wiruje więc jeśli się nie mylę to...
Jeszcze taki mały "off-topic" do kolegi McRancor. Piszesz, że silniki modelarskie są "nieporównanie mniej wydajne niż samochodowe odpowiedniki". To bardzo ciekawe stwierdzenie, możesz je jakoś uzasadnić. Silniczek AXE-202R21 (3,5cm3, samochodowy, na typowym paliwie 25%) moc 2,94KM. Nowe Twingo (benzyna) 1200cm3, 75KM. Z centymetra sześciennego odpowiednio...
passat sprawdzone silniki benzynowe nawet 1.6 który według znawców jest za słaby rozmawiając z posiadaczami - nie sprawiający problemów z instalacją gazową bardzo dobrze współpracuje, wg mnie także pakowny w wersji kombi, zawieszenie - temat sporny sam byłem posiadaczem audi a4 b5 1.9tdi trochę cięższy przód przez silnik diesla, ale jako takiego problemu...
Witam wszystkich, Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy 323F BA, 1.5 16V z 1996 roku. Samochód posiada instalacje gazową sekwencyjną 4 generacji. Od 2 lat na gazie. Kupiłem kilka dni temu kupiłem samochodzik. Wszystko ładnie pięknie miałem już kiedyś taką mazdę tylko z 1997 roku. Silniczek pracuje ładnie cichutko. Samochód do 2008 roku był w Niemczech...
Witam niedawno kupiłem mazde 323F przebieg niespełna 200kkm. Od razu zauwazyłem ze z silnikiem coś złego się dzieję, obroty minimalnie falowały, przy ruszaniu czesto gasł, również w trakcie jazdy gdy wciskałem sprzęgło i wrzucałem luz silnik potrafił zgasnąć. początkowo myślałem ze problem jest w silniku krokowych lub po prostu źle wyregulowanym gazie....
ursus uszczelni silnik mazda silnik silnik mazda
zablokowanie notatnika adres producenta numer koloru lakieru
drukarka epson l3150 drukarka epson l3150
Telwin Alpine 20 – jak podłączyć kondensator filtrujący do prostownika Skoda Fabia: Rezystancja CAN 80 omów - Diagnostyka