Nie trzeba rozbierać skrzyni aby wymienić ten uszczelniacz !!!
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Pierwsza wymiana oleju 500zł Dolewka + uszczelniacz 350zł Reklamacja + uszczelniacz 150zł ------- Czujnik ciśnienia + uszczelniacz 200zł Każda kolejna dolewka 70-90 zł za litr oleju... Dlatego chciałbym w końcu zrobić to porządnie i mieć spokój
Trzeba odłączyć zwrotnicę od wahacza, odkręcić nakrętkę przegubu i wyjąć półoś ze skrzyni, po tym zabiegu można brać się za wymianę uszczelniacza. Można spuścić cały olej ze skrzyni, można też złapać w jakiś pojemnik olej który wycieknie po wyjęciu półosi, zależy czy będziesz zalewał stary olej czy wymieniał
Przemo na wymianę uszczelniacza wybieraka jest jakieś 8 godzin. Renault wymyśliło jakieś rozwiązanie ( odcięcie i później pospawanie) ale ja nigdy tego nie robiłem, bo obawiałem się o stopienie uszczelniacza.
Półośka wchodziła w skrzynię biegów i ciekło z uszczelniacza. Kupiłem oryginalny w Renault oraz zalałem równo 4 litrami oleju Elf przwidzianego do tego automatu
dzięki wskazówkom kol. romuald-f wymieniłem oring pod dekielkiem, uszczelniacz półosi z lewej strony oraz olej w skrzyni i maszyna śmiga. problem rozwiązany. dzięki romuald-f. pozdrawiam.
Bzdura z tym wyciekiem oleju we francuskich autach.W każdym aucie sie to moze zdarzyc.Tam wystarczy wymienic uszczelniacz na wałku od biegów i jest spokój.
Auto Renault Clio 2 1.2 16V manual. Wymiana półosi prawej długiej, tam podobno jest jakiś pin do wybicia, czym to wybić, jak się na to natknę? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Jeśli w Twoim Renault Clio 2 1.2 16V (manual) faktycznie zastosowano sworzeń (tzw. „pin” lub „kołek zabezpieczający”) blokujący prawą, długą półoś w okolicach...
Renault Clio 1,5 DCI rocznik 2003. Problem wygląda następująco: Świeci kontrolka serwis przy wprowadzeniu na wolne obroty i przy wprowadzeniu na wysokie obroty zapala się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Była wymieniana uszczelka pod miską i uszczelniacz na wale (tył) przy demontażu skrzyni biegów. Komputer był odłączany. Czy ktoś wie czym są spowodowane...
Witam, mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju w skrzyni biegów, co odpowiada za utrzymanie danego ciśnienia w układzie sterowania skrzyni? Czy jest jakiś zawór, czy to orbitrol ma jakieś zawory? Około dwóch lat temu miałem również problem z ciśnieniem oleju, okazało się że w skrzyni były opiłki z tarcz hamulcowych i uszkodziło uszczelniacze na koszach...
Witam wymieniałem skrzynię w Masterze 2,5 dci 2004 rok fabrycznie 6 ale po zmianie w 2005 roku skrzynia 6 wyglądała trochę inaczej. To znaczy mogą różnić się półosiami jakie trzeba zamontować sprawdź to i uszczelniacze na skrzyni. W tych silnikach także ważna jest podpora półosi mogą się różnić jak zmieniasz półosie. A i czy linki pasują i czy pasuje...
Witam mam problem ze skrzynia biegow renault clio 2, mianowicie na bodajze 4 biegu wlacza sie tryb awaryjny, ale tylko wtedy gdy jest nie zagrzany. Jak jest temperatura normalna dziala bdb. Dodam ze olej byl wymieniany ale nic nie dalo. Pojecgalem na komputer pokazalo (cisnienie oleju). Pytanie czy nie prawidlowo zmienili mi olej poniewaz z tego co...
Kolego w tym modelu auta trzeba opuścić silnik lub wyjąć go,bo tylna część skrzyni biegów jest tuż nad podłużnicą i jest bardzo mało miejsca,żeby odsunąć skrzynie od silnika.Przy okazji zdejmij koło zamachowe i wymień uszczelniacz wału korbowego,bo później gdy będzie zużyty to znowu trzeba będzie zdejmować skrzynię. Pozdrawiam.
Wymieniłem ten drążek wybieraka, było to konieczne bo uszczelniałem od dołu skrzynie zestawem naprawczym z allegro. Taka porada dla tych co będą chcieli to robić. Jeśli wyciek jest nie wielki a drgania lewarka zmiany biegów nie są duże, to sobie tą naprawę darujcie. Te pół pierścienie do oringów bez przytarcia pilnikiem i papierem za chiny nie chciały...
Jak w temacie dzisiaj zauważyłem wyciek oleju pod scenikiem . No to pod auto i diagnoza leje się olej ze skrzyni przez uszczelniacz prawej półosi . Za bardzo nie wiem jak za to się zabrać . Nadmieniam że mechanika nie jest mi obca naprawy tego typu jak wymiana sprzęgła matiz[demontaż skrzyni biegów] , ostatnio przy sceniku nowe zabezpieczenia prawej...
Skrzynia była na diagnostyce i nic nie wykryło Dlatego pisałem ze diagnoza nic niewykarze a auto nie będzie jechać poprawnie. od czego zacząć Od rozkręcenia skrzyni i sprawdzenia tarczek i uszczelniaczy na tłokach. Dlatego dopóki nierozgrzejesz oleju auto jedzie bo jest gesty i trzyma cisnienia miedzy tłokami i olej sie w miare nie przelewa a po rozgrzaniu...
witam mam wyciek jak w temacie. i nie wiem jak zabrać się za ta robotę pod wybierakiem jest uszczelniacz, ale nie widze żeby był rozbierany od zewnątrz. czy ktoś z was już to robił :?::?::?: proszę o podpowiedz jak uszczelnić wybierak, czy idzie to zrobić bez wyjęcia skrzyni
O ile dobrze teraz zrozumiałem o co pytasz. Koło zamachowe jest od strony skrzyni biegów, zakryte odbudową sprzęgła. Mogło (musiało) by zostać zdemontowane np. przy wymianie uszczelniacza wału od stony sprzęgła. A może nagrał byś jakieś audio pracy silnika na biegu jałowym (wolnych obrotach), i pracy silnika w momencie kiedy słyszysz ten wnerwiający...
Zakupiłem taką renówkę z 2008r. z silnikiem 2.0 benzyna z automatyczną skrzynią biegów. Od początku biegi źle wchodziły i w czasie zmian szarpało. Postanowiłem to sprawdzić i zaprowadziłem do mechanika ponieważ przypuszczałem że jest za mało oleju. Okazało się że miałem rację. Na 7 litrów które powinny być był litr. Po zalaniu skrzynia działa prawidłowo...
Klocki (Tył )pasują od Poloneza Caro. Uszczelniacz półosi LEWEJ (kpl. łożysko + manszeta) od strony skrzyni biegów ( trzeba znać średnicę półośki) pasuje od większości aut francuskich.Najlepiej mieć na wzór stary. Obudowa filtra i filtr kabinowy-Renault Megan .To jest to serduszko z prawej strony pod plastikową osłoną wentylatora. Elektrohydrauliczna...
Wymieniłem samą tarczę ze względu, że poszedł uszczelniacz w silniku i zaczęło mi lekko ślizgać sprzęgło. Stara tarcza miała wymiar 0,9cm, nowa ma 1,1cm czy to może być problem, że ta tarcza jest za gruba? Ale gość ze sklepu powiedział, że to jest oryginał do tej skrzyni.
Witam Nie widze twojego samochodu więc ciężko cokolwiek wywróżyć by dobrze doradzić. Na podstawie moich własnych obserwacji z tym modelem auta moge napisać co następuje :D 1. Jeśli biegi wchodzą lużno nie zgrzytają to nie ma co sobie szukać niepotrzebnie. Być może jest zwiększony luz na układzie selektora zmiany biegów - na wybierak Ale wydaje mi się...
Mam problem ze skrzynia biegów a dokładniej z robotem automatu. Przestały włączać się biegi. Z CLIPA z kalkulatora automatycznej skrzyni biegów pojawiają się błędy, których nie można wykasować w tym błąd DF078. Wynika z niego, że ciśnienie płynu hydraulicznego jest zbyt niskie (?) i lub defekt pompy. Zauważyłem również, że po otwarciu drzwi kierowcy...
Będzie trochę zabawy jeśli nie masz sprzętu :D Jeśli nie masz czym i gdzie, to szczerze odradzam Ci :D W nogach kierowcy okręcić krzyżak między kolumną kierownicy a przekładnią. Koła zdjąć, odkręcić śruby od półosi, spuścić olej ze skrzyni (korek z boku skrzyni pod półosią lewą na imbus 12 albo 14), okręcić piasty od amortyzatorów, wysunąć półosie (prawą...
Mam nastepujace pytanie dotyczace mojego Opla Vivaro A 2.0 dci x83 (Renault Trafic II). Niedawno na autostradzie zatarly sie linki zmiany biegow. Skrzynia biegow zblokowala sie, linki zatarte, powód: korozja, woda (jak zostałem poinformowany). Nie bylem w stanie zmienic biegu i nie wystartowałem z pasa startowego przy stacji, a skończyło się na trzecim...
Ok. Podłączę multimetr i pospisuję wszystkie dane, ale już nie dzisiaj. Usterka pojawia się chwilowo dwie, trzy sekundy i znika. Jak nie jeżdżę ze dwa tygodnie, to po uruchomieniu piszczy w odstępach co kilka lub co kilkanaście minut STOP, USTERKA ŁADOWANIA. Jak jeżdżę często, to już tak nie piszczy, ale pojawiał się komunikat skontroluj samochód (teraz...
(at)freebsd Jako posiadacz Espace IV nie doświadczyłem żadnych wymienionych przez Ciebie problemów, ale skoro kupiłes zajeżdożony totalnie egzemplarz, który tylko w 4 lata zrobił 160k km to w sumie nic dziwnego. Wynika po prostu z tego, że masz zwyczajnie zużyty już samochód. Nie licząc wymiany oleju, klocków, tarcz i jakichś elementów w zawieszeniu...
Powiem coś o lagunie : Czy bity ? -Sprawdź spasowanie maski ( ciężko ją spasować ) ( fabrycznie ideał co do milimetra) -Sprawdź drzwi czy uszczelka idealnie przylega po zamknięciu, nie powinno być dwóch śladów wytarcia na lakierze , nie powinna wystawać za obrys samochodu i być za glęboko ( fabryczne są b.dobrze spasowane) -Tylnią maskę sobie olej ciężka...
Co do punto II to w 2002 kupiłem nówkę dla żony w salonie 1.2 60KM wersja sound i byłem z niej bardzo zadowolony. Sprzedałem ją w tym roku przy stanie licznika 96 tyś. Autko bardzo ciche - miałem dość bogatą wersje, więc nie oszczędzali na wygłuszeniach i wyposażeniu bardzo oszczędne 5-5.5 litra na trasie miasto 6.5-7.5. Do miasta idealne na trasę niebardzo....
Przyglądam sie tematowi i az nie dowierzam. Sam jeżdze Vw Passatem 2007r ale z innego przedziału cenowego i niestety trafiłem na bardzo wadliwy 16zaworowy silnik jednak pominmy moja historie z modelem B6 bo jak wiadomo rozmawiamy o starszych autach ktore byly bardziej niezawodne.... W 2002r. kupilismy sobie z żona samochody, były to Vw passat B5FL 2002r...
uszczelniacz skrzyni biegów uszczelniacz skrzyni renault uszczelniacz skrzyni biegów półosi
huawei gniazdo naprawa układ hydrostatyczny pompa wspomagać renault laguna
sterowanie domem najprostrzy mikrokontroler
Drukarka WiFi nie drukuje z jednego komputera - rozwiązania Skoda Roomster - Niedziałający licznik: przyczyny i rozwiązania