No to Waść po bandzie pojechaliście z porównaniem Volvo do Ursus :-) :-) :-) Ursus 330 przy mocy 30KM ma skrzynię jak ciągnik siodłowy Volvo z mocą 420KM, więc wg Twojej teorii powinien bez problemu 100 lat, albo i więcej przepracować. Ciekawe czemu remont skrzyni Ursus kosztuje 3.000 zl a w Volvo 30.000 zl. Podpowiem ci kolego w jakosci materialów...
sprawdz cisnienie na cylindrach,nastepnie wlej przed nastepnym pomiarem troche oleju do cylindra przed nastepnym pomiarem cisnienia .Porownaj cisnienia ,jezeli sa rozne to problem tkwi w pierscieniach. Jezeli cisnienia pomiaru bez oleju i z olejem nie roznia sie lub roznia sie nieznacznie to problem lezy w prowadnicach i uszczelniaczach zaworow
Rozbieralem kiedys silnik od Zastawy bo bral mi olej. Przed robota radzilbym ci pomierzyc cisnienie sprezania na rozgrzanym silniku - wykaze ktory cylinder jest najslabszy i ten trza dokladniej skontrolowac. Moze byc konieczny szlif cylindrow. Zwroc tez uwage na uszczelniacze zaworow - wlasnie one byly w moim przypadku przyczyna nadmiernego zuzycia...
Mam pytanie jakiego usczelniacza uzyc pod pokrywe zaworow w skodzie fabii 1,2 6v 2003r. Nie ma tam oryginalnie zadnej uszczelki tylko wyglada to na jakis uszczelniacz anareobowy. W serwisie za buteleczke tego uszczelniacza chca 235zl. Myslalem zeby zastapic go loctite 510 albo tym co sie stosuje do opla omegi 2,5v6 jako uszczlniacz pompy oleju - kosztuje...
Witam wszystkich uzytkownikow. Mam maly problem .Posiadam golfa 4 1,6 benzyna. auto przestalo chodzic na jeden gar.Zmierzylem kompresje ,2-gi cylinder zero.Sprawa niby prosta ,sciagnalem glowice ,jeden zawor wypalony . Kupilem 2wa zawory wydechowe reszte zaworow dotarlem wymienilem uszczelniacze na zaworach auto poskladalem ,odpalilo chodzi fajnie rowno...
Uszczelniacze zaworow .Przebieg?
To jeszcze sprawdz cisnienie w cylindrach to ci wytlumaczy czy pierscienie czy uszczelniacze zaworow
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Spróbuj wymienić świecę na nową, jak nie pomoże i po chwili kręcenia będziesz miał ją zalaną (mokrą) to będzie oznaczało że jest problem z gaźnikiem.
Ogolniecto jak skladalem zageszczarke to na końcu zobaczyłem że nie ma jednego uszczelniacza zaworow.... pewnie błąd fabryczny...wiec myslalem ze to bedzie to... kupilem zalozylem i to samo.... no ale wymieniłem tylko jeden patrząc za zawory to ten po lewej
Dzieki kkknc. Miales racje. To uszczelka. Zrobilem szlif zalozylem grubsza uszczelke i chodzi. A czy przy okazji robienia szlifu trzeba wymieniac te uszczelniacze zaworow? Alb
jesli nie widac wyciekow to najpropodobniej nie ma tez przedmuchow w ukladzie tlok-cylinder..(to najlepiej jednak sprawdzic manometrem-pomiar cisnienia w cylindrze).Stawiam na uszczelniacze zaworow...
Uszczelniacze zaworow zakończyły żywot.
to mi wyglada na uszczelniacze zaworow
Przy składaniu zamków zaworów dobrze jest wziąć jakiś naprawdę gęsty smar i posmarować trzonek i półstożki, fajnie się wtedy przyklejają
Diagnoza jest taka czujnik jest ok, powodem dymienia sa uszczelniacze zaworow dlatego pewnie tez takie wysokie cisnienie.
uszczelniacze zaworow wymienione cala glowice regenerowalem bo tez tak gdzies czytalem ze to niby moze dymic od tego .
A może uszczelniacze zaworów.Koszt mniejszy i można zrobić bez demontażu głowicy.Warto sprawdzić.
po dluzszej obserwacji zauwazam ubycie oleju silnikowego, jak mozna rozpoznac wade : pierścieni tłokowych uszczelniacze zaworow czy moze cos innego?
przy kazdej rozbiorce silnika i takim remoncie to przydalo by mu sie wymienic uszczelniacze zaworow jestem pewny na 100% tak samo mialem w polonezie
Da się wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy: http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-us...
benzynowy czy diesel? Bierze olej? Jesli benzyniak i dymienie spowodowane paleniem oleju, a pierscienie napewno OK, to moze jeszcze brac olej przez uszczelniacze zaworow.
Przy nieszczelnych pierscieniach lub uszczelniaczach zaworow olej dostaje sie do komory spalania i ulatnia sie w postaci dymku z rury wydechowej...a w misce olejowej jest go coraz mniej...
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
Hmm bierze olej i tyle ale nie powiem ktoredy bo nie jestem Anatolijem Kaszpirowskim :) Podejrzewam uszczelniacze zaworow. W normalnych samochodach jest okolo 0.1l na 10 000km. Proponuje sie przyjrzec powazniej temu bo jak by nie bylo jet to "paranormal". Powodzenia w walce.
Mam problem gdyz bierze mi olej. Od jakiegos czasu zaowazylem tez ze nie odpala juz tak lekko jak wczesniej i przy tym gdy postoi dzien czy noc widac jak pusci bialy dymek. Czy to bedzie spowodowane uszczelka pod glowica czy moze uszczelniaczami zaworow? Z gory dzieki
drauga rzecz : czarny nagar na tlokach to wynik nieszczelnych uszczelniaczy zaworow( np gumki popoekaly i olej dostal sie do srodka) czy poszly pierscienie na tlokach ? czym najlepiej usunac nagar ?
Wymiana komputera rozwiazala problem jednak silnik w niedlugim czasie zaczal pracowac bardzo nierowno - najprawdopodobniej pierscienie tlokowe i uszczelniacze zaworow do wymiany ale to juz tematy na inne posty :) Dziekuje za wszystkie sugestie - temat uwazam na zamkniety adamdn
kolega DJ ANNUS strzelil w 10 tke.Mechanik stwierdził to samo uszczelniacz zaworów.Jaki olejem zalac ten silnik,mam przebiegu 250 tys.Starczy CASTROL 15/40 MAGNATIK?
Zauważyłem też efekt mleka pod korkiem wlewu oleju, oraz wydmuch przy włączonym silniku. Ubywa też nieznacznie wody w zbiorniczku wyrównawczym. Przynajmniej nalezalo by sciagnac glowice.Sprawdzic szczelnosc,splanowac,wymienic uszczelke i uszczelniacze zaworow.
No to jak masz endure to 0.2 ssące i 0.5 wydechowe jeżeli nie mam jeszcze sklerozy ;)
Cześć. Te objawy mogą być powodowane przez pęknięcie pierścienia tłokowego [wysokie obroty zimnego silnika], uszczelka pod głowicą ,uszczelniacze zaworów.Trudno zdalnie odpowiedzieć. Musisz skonsultować to z mechanikiem.
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem
Uszczelkę pod głowicą wymieniłem Tylko uszczelke? Jesli tak, to zacznij od poczatku. Glowica sprawdzona (plaszczyzna i szczejnosc)? Dym, to najczesciej spalanie oleju przez zuzyte uszczelniacze zaworow. Jesli jezdziles tak dluzej, to pewnie padla sonda lambda i stad duze spalanie.
Nie widzę tam problemu. Nie póki co, ale w ogóle jest to normalne. Nie wiadomo na ile wskaźnik prawdę pokazuje, ale powinien trzymać 90°C w czasie normalnej jazdy, a przy powolnej, miejskiej jeździe nawet 100°C będzie normalne.
Jest możliwe,bez problemu.
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Witam. Jestem na etapie wymiany uszczelniaczy zaworow postanowilem wymienic tez uszczelke pod glowica. Po sciagnieciu glowicy nalalem benzyny do tlokow ku mojemu zdziwieniu wszystko splynelo po okolo 20 min do silnika tak ma byc czy do wymiany sa juz pierscienie itp. Auto jak dlamnue chdzi normalnie przebieg okolo 500000?
Moczysz sznurek w oleju, wsuwasz go przez otwór po świecy zostawiasz jeden koniec na zewnątrz. Dociskasz tłokiem do zaworów.
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
a ja poldkiem przejeczalem na gazie ok 250000 no fakt przy 100tys wymienilem panewki ,pierscienie i uszczelniacze zaworow ale cala ta impreza mnie kosztowala 200zl. cyka az milo ps poldek mial zalozony gaz od samego poczatku spadek mocy, to zalezy jak kto ustawi
Prowadnice ponoc dobre tak stwierdzil pan silnikowiec komplet nowych zaworow 16 i uszczelniacze
Nie dawno co robiłem remont silnika na samochodzie rozbierając wszystko do gołego bloku z wałem)) czyściłem wszystkie czesci po nagarze który wystąpił poprzez nie szczelność uszczelniaczy zaworow. Jak te Błedy były przed remontem to zostały i po. Jedyny plus tego że silnik działa w lepszej kondycji. Podczas remontu zaglądałem do wtyczek ECU i w obu...
Pewnie, że zakładać. Zgodnie z przepisami każdy produkt musi mieć określoną datę przydatności, nawet jeżeli jest to szklana kulka, która wytrzyma milion lat, to jej data jest określona na max 5 lat.
Kiedys do kolektora ssacego strzykawka lalem rope bo swiece byly popalone w bmw.wtedy dymil na szaro poki nie przepalil.ale nie na bialo.dziwne jest to ze po dodaniu gazu kopci minute i przestaje na zimnym.na cieplym nic.bez gazu normalnie.moze i to pompa ale moze i wtryskiwacz.auto idzie na sprzedaz.z benzyniakami nigdy problemu nie bylo. Dodano po...
Katalizator jest zamiennik jakiś tam JMJ mam oryginał w piwnicy. A przy uszkodzonym turbo to nie ucieka olej? U mnie nic zero, nigdy nie dolewałem ani kropli. Te uszczelniacze to z czym to się je że tak powiem? Jak się wymienia też silnik do rozbiórki? A jak poznać czy to norma w sensie para wodna czy jednak uszczelniacze np? W ogóle czy brak ubytków...
Witam wszystkich! Chciałbym prosił o pomoc w rozwiązaniu problemu. Silnik strasznie kopci i pluje olejem z wydechu. Najwięcej kopci przy dodaniu gazu i jeździe na wyższych obrotach. Przez zawór wydechowy idzie masa oleju, aż kapie. Jest to silnik z junaka 901 - 139fmb przerobiony na 125 cm. Tak poza tym to chodzi ładnie, ma moc, nie dusi... Wymieniłem...
Uszczelniacze na trzonkach zaworow do wymiany a i kompresje przy okazji dobrze bylo by sprawdzic.Turbina?
Mam Hyundaia Lantrę 93r.Półtora roku temu robioną miałem głowicę(uszczelniacze zaworów,planowanie i uszczelka)oraz wymienione pierścienie.Obecnie bierze mi olej(ok 1,5l na 200km)i go spala,ponieważ 'zarzuca mi' świece.Swiece są zarzucane losowo, raz 1 raz 3 itp.Proszę kogoś o poradę.Ja podejrzewam zapieczone uszczelniacze zaworów.Aha ciśnienie na tłokach...
Najprawdopodobniej któryś zawór wypalony.wałek ustaw krzywkami do góry zaciągnij ręczny, wsadż bieg wykręć świece i podaj ciśnienie powietrza tylko nie za duże. słuchaj w który kolektor dmucha jak w ssący to zawór ssący, jak wydech to wydechowy. Sądząc po tym co piszesz stawiam na wydech..Nieszczelny zawór jest powodem ubytku oleju i informuje o złym...
zaworow uszczelniacz uszczelniacz zaworow wymiana pokrywy zaworow
kolumny aktywne klipsch aktualizacja definicja zmiana cyfra
poziom omegas sprawdź układ wydechowy renault
IRIS LED 40D2740 40-MSO8BP NAND Dump MT29F4G08ABADA Boot Loop Fix TVN7 MUX-2 zakłócenia przy nagrywaniu DVB-T2, Opticum Sloth Combo, firmware, USB