sprawdz cisnienie na cylindrach,nastepnie wlej przed nastepnym pomiarem troche oleju do cylindra przed nastepnym pomiarem cisnienia .Porownaj cisnienia ,jezeli sa rozne to problem tkwi w pierscieniach. Jezeli cisnienia pomiaru bez oleju i z olejem nie roznia sie lub roznia sie nieznacznie to problem lezy w prowadnicach i uszczelniaczach zaworow
Uszczelniacze zaworow .Przebieg?
Rozbieralem kiedys silnik od Zastawy bo bral mi olej. Przed robota radzilbym ci pomierzyc cisnienie sprezania na rozgrzanym silniku - wykaze ktory cylinder jest najslabszy i ten trza dokladniej skontrolowac. Moze byc konieczny szlif cylindrow. Zwroc tez uwage na uszczelniacze zaworow - wlasnie one byly w moim przypadku przyczyna nadmiernego zuzycia...
To jeszcze sprawdz cisnienie w cylindrach to ci wytlumaczy czy pierscienie czy uszczelniacze zaworow
Prowadnice ponoc dobre tak stwierdzil pan silnikowiec komplet nowych zaworow 16 i uszczelniacze
Dzieki kkknc. Miales racje. To uszczelka. Zrobilem szlif zalozylem grubsza uszczelke i chodzi. A czy przy okazji robienia szlifu trzeba wymieniac te uszczelniacze zaworow? Alb
Spróbuj wymienić świecę na nową, jak nie pomoże i po chwili kręcenia będziesz miał ją zalaną (mokrą) to będzie oznaczało że jest problem z gaźnikiem.
Ogolniecto jak skladalem zageszczarke to na końcu zobaczyłem że nie ma jednego uszczelniacza zaworow.... pewnie błąd fabryczny...wiec myslalem ze to bedzie to... kupilem zalozylem i to samo.... no ale wymieniłem tylko jeden patrząc za zawory to ten po lewej
Uszczelniacze zaworow zakończyły żywot.
to mi wyglada na uszczelniacze zaworow
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
jesli nie widac wyciekow to najpropodobniej nie ma tez przedmuchow w ukladzie tlok-cylinder..(to najlepiej jednak sprawdzic manometrem-pomiar cisnienia w cylindrze).Stawiam na uszczelniacze zaworow...
Diagnoza jest taka czujnik jest ok, powodem dymienia sa uszczelniacze zaworow dlatego pewnie tez takie wysokie cisnienie.
uszczelniacze zaworow wymienione cala glowice regenerowalem bo tez tak gdzies czytalem ze to niby moze dymic od tego .
Ja mam dokładnie to samo (1.8 ADR 1997). Poza tym jeszcze przy rozruchu trzeba trochę pokręcić jak zimny. Wymieniłem już sporo rzeczy, ale bez skutku. Filtry, swiece, kable WN, przepustnica, przepływomierz, czujnik temp., termostat, pompę paliwa, zawór odpowietrzania zbiornika (syczało koło korka), kompletny rozrząd, uszczelka pod pokrywą zaworow, uszczelniacze...
Da się wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy: http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-us...
przy kazdej rozbiorce silnika i takim remoncie to przydalo by mu sie wymienic uszczelniacze zaworow jestem pewny na 100% tak samo mialem w polonezie
po dluzszej obserwacji zauwazam ubycie oleju silnikowego, jak mozna rozpoznac wade : pierścieni tłokowych uszczelniacze zaworow czy moze cos innego?
Zgadzam sie ze nietrzeba docierac zaworow zwlaszcza ze wymiana uszczelniaczy ma na celu zredukowanie spalania uleju.
benzynowy czy diesel? Bierze olej? Jesli benzyniak i dymienie spowodowane paleniem oleju, a pierscienie napewno OK, to moze jeszcze brac olej przez uszczelniacze zaworow.
czesc jestem nowy mam bmw e34 z 94 roku 3.0 v8 w gazie mam problem z silnikiem zaczene od poczatku zajechalem do mechanika poniewaz buja na wolnych obrotach i odkryl ze prawdopodobnie jest to uszczelka kolektora ssacego jak pryskal plynem do mycia gaznikow to praca sie wyrownywala. zmenilem uszczelki pokryw zaworow uszczelniacze swiec swiece te kapturki...
Przy nieszczelnych pierscieniach lub uszczelniaczach zaworow olej dostaje sie do komory spalania i ulatnia sie w postaci dymku z rury wydechowej...a w misce olejowej jest go coraz mniej...
Przy składaniu zamków zaworów dobrze jest wziąć jakiś naprawdę gęsty smar i posmarować trzonek i półstożki, fajnie się wtedy przyklejają
Uszczelniacze na trzonkach zaworow do wymiany a i kompresje przy okazji dobrze bylo by sprawdzic.Turbina?
drauga rzecz : czarny nagar na tlokach to wynik nieszczelnych uszczelniaczy zaworow( np gumki popoekaly i olej dostal sie do srodka) czy poszly pierscienie na tlokach ? czym najlepiej usunac nagar ?
Hmm bierze olej i tyle ale nie powiem ktoredy bo nie jestem Anatolijem Kaszpirowskim :) Podejrzewam uszczelniacze zaworow. W normalnych samochodach jest okolo 0.1l na 10 000km. Proponuje sie przyjrzec powazniej temu bo jak by nie bylo jet to "paranormal". Powodzenia w walce.
Mam problem gdyz bierze mi olej. Od jakiegos czasu zaowazylem tez ze nie odpala juz tak lekko jak wczesniej i przy tym gdy postoi dzien czy noc widac jak pusci bialy dymek. Czy to bedzie spowodowane uszczelka pod glowica czy moze uszczelniaczami zaworow? Z gory dzieki
Wymiana komputera rozwiazala problem jednak silnik w niedlugim czasie zaczal pracowac bardzo nierowno - najprawdopodobniej pierscienie tlokowe i uszczelniacze zaworow do wymiany ale to juz tematy na inne posty :) Dziekuje za wszystkie sugestie - temat uwazam na zamkniety adamdn
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
nie wiem jak w bydgoszczy ale w krakowie to świetna cena :) oddanie głowicy do zakładu ktory tylko sie tym zajmuje i daje gwarancje to wydatek zaczynajacy sie od 400zł (planowaie, spr. szczelnosci, docieranie zaworow, wymiana uszczelniaczy) do tego dolicz robocizne i czesci... za te 5 stów to przypuszczam ze wymieni tylko uszczelke, ewentualnie uszczelniacze...
Zauważyłem też efekt mleka pod korkiem wlewu oleju, oraz wydmuch przy włączonym silniku. Ubywa też nieznacznie wody w zbiorniczku wyrównawczym. Przynajmniej nalezalo by sciagnac glowice.Sprawdzic szczelnosc,splanowac,wymienic uszczelke i uszczelniacze zaworow.
dokrecanie glowicy po 1000km to bzdura .dokladne planowanie przy okazji sprswdzenie szczelnosci zaworow i uszczelniaczy dokladne usuniecie resztek starej uszczelki delikatnie papierem 120 z bloku wydmuchanie oleju i wody z otworow na sruby da porzadany efekt .ja nie zmieniam srob na nowe dokladnie czyszcze gwinty wkecam bez oliwy smaru itp z zachowaniem...
Uszczelkę pod głowicą wymieniłem Tylko uszczelke? Jesli tak, to zacznij od poczatku. Glowica sprawdzona (plaszczyzna i szczejnosc)? Dym, to najczesciej spalanie oleju przez zuzyte uszczelniacze zaworow. Jesli jezdziles tak dluzej, to pewnie padla sonda lambda i stad duze spalanie.
Dzisiaj po resecie kompa w polonezie i ustawieniu go na nowo wyjechałem i po paru kółkach wszystko wyglada ze jest w porzadku. Jedynie co było źle to zablokowany zacisk tylnego koła - reczny nie puscił. Wymienie linke, wyczyszcze zaciski i wszystko powinno byc ok. Jesli cos wyjdzie w czasie dalszej jazdy napewno dam znać. Oddam go jeszcze do mechanika...
a ja poldkiem przejeczalem na gazie ok 250000 no fakt przy 100tys wymienilem panewki ,pierscienie i uszczelniacze zaworow ale cala ta impreza mnie kosztowala 200zl. cyka az milo ps poldek mial zalozony gaz od samego poczatku spadek mocy, to zalezy jak kto ustawi
Źle złożyłeś. To wszystko.
No to jak masz endure to 0.2 ssące i 0.5 wydechowe jeżeli nie mam jeszcze sklerozy ;)
Nie widzę tam problemu. Nie póki co, ale w ogóle jest to normalne. Nie wiadomo na ile wskaźnik prawdę pokazuje, ale powinien trzymać 90°C w czasie normalnej jazdy, a przy powolnej, miejskiej jeździe nawet 100°C będzie normalne.
Witam. Jestem na etapie wymiany uszczelniaczy zaworow postanowilem wymienic tez uszczelke pod glowica. Po sciagnieciu glowicy nalalem benzyny do tlokow ku mojemu zdziwieniu wszystko splynelo po okolo 20 min do silnika tak ma byc czy do wymiany sa juz pierscienie itp. Auto jak dlamnue chdzi normalnie przebieg okolo 500000?
Jest możliwe,bez problemu.
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Moczysz sznurek w oleju, wsuwasz go przez otwór po świecy zostawiasz jeden koniec na zewnątrz. Dociskasz tłokiem do zaworów.
Pewnie, że zakładać. Zgodnie z przepisami każdy produkt musi mieć określoną datę przydatności, nawet jeżeli jest to szklana kulka, która wytrzyma milion lat, to jej data jest określona na max 5 lat.
Nie dawno co robiłem remont silnika na samochodzie rozbierając wszystko do gołego bloku z wałem)) czyściłem wszystkie czesci po nagarze który wystąpił poprzez nie szczelność uszczelniaczy zaworow. Jak te Błedy były przed remontem to zostały i po. Jedyny plus tego że silnik działa w lepszej kondycji. Podczas remontu zaglądałem do wtyczek ECU i w obu...
Witam wszystkich! Chciałbym prosił o pomoc w rozwiązaniu problemu. Silnik strasznie kopci i pluje olejem z wydechu. Najwięcej kopci przy dodaniu gazu i jeździe na wyższych obrotach. Przez zawór wydechowy idzie masa oleju, aż kapie. Jest to silnik z junaka 901 - 139fmb przerobiony na 125 cm. Tak poza tym to chodzi ładnie, ma moc, nie dusi... Wymieniłem...
Katalizator jest zamiennik jakiś tam JMJ mam oryginał w piwnicy. A przy uszkodzonym turbo to nie ucieka olej? U mnie nic zero, nigdy nie dolewałem ani kropli. Te uszczelniacze to z czym to się je że tak powiem? Jak się wymienia też silnik do rozbiórki? A jak poznać czy to norma w sensie para wodna czy jednak uszczelniacze np? W ogóle czy brak ubytków...
Dziwne , że takie odgłosy pojawiają się rzadko i sporadycznie - gdyby to była usterka "stała" to i odgłosy byłyby ciagle - tak mi się przynajmniej wydaje. A same odgłosy zaczęły się pojawiać jak mechanik wymienil mi uszczelniacze na wale korbowym/rozrzadu, uszczelke pod deklem zaworow, uszczelke vacuum pompy i kompletny rozrzad.
Założyłem uszczelniacze zaworowe od jakiegoś perkinsa bo luzy na trzonkach były ale jeszcze nie kwalifikowały się do remontu wg zakładu, trochę byłem na zakład zły bo nie wymienili prowadnic a chciałem mieć na tip top. Te uszczelniacze to bardziej zgarniacze ale coś na pewno pomogą. kapturki zmieściły się w sprężyny bez problemu, na prowadnicę trzeba...
jezeli odma,i kanal w pokrywie zaworow jest drożny to stawiam na juz slabiutki silnik.co do uszczelniaczy zaworow to kopcilby przy rozruchu.a u ciebie zalezy od stanu.i to normalne-majac wiecej oleju w silniku ma tam tez wieksze cisnienie i to co uda mu sie wyrzucic w postaci oparow przez odme to wyrzuci a reszte spali, potem stan oleju spada,cisnienie...
Wymiana uszczelniaczy bez demontażu głowicy jest możliwa, trochę upierdliwa robota. Przez otwór świecy napompuj 8 atmosfer (jak zawory szczelne to będzie git). Ja bym zdemontował głowicę :) niby lepiej zdemontowac glowice..ale koszt z demontazem glowicy jest znacznie wyzszy niz tylko zdjecie pokrywy zaworow i tamtedy wymienic uszczelniacze..mechanik...
Witam wszystkich ostatnio zakupiłem sobie motorek kawasaki kz 750 z 1983 oto link motorka nie wiem czy jest dobra nazwa tego oznaczenia kz. Oto link taki sam mam kolor na moim http://kz.mbsween.com/media/kz750euro.jp... . No wracajac do rzeczy nie chodzi mi 3 cylinder. Cewki były sprawdzane przez elektronika i SA ok i w komorze cylindra znajduje sie duzo...
Z tego co patrzyłem to jest sama uszczelka. Zakładasz bez dodatkowych uszczelniaczy.
witam kolege po pierwsze pospiech nie jest wskazany przy takich sprawach poniewaz : robisz przez to podwujna robote :( ale to tak nawiasem wiesz przyczyna sa uszczelniacze trzonkow zaworow tak wiec sciagniecie glowicy jest tutaj nieuniknione ale jesli bedziesz miec sciagnieta glowice pomysl nad pierscionkami ale nie na nieszczesnym 1 cylindrze ale na...
W tym miejscu to tylko z simeringow walkow rozrzadu pokrywa zaworow lub co gorsza uszczelka pod glowica puszcza.
Wg mnie troche za duze zuzycie oleju jak na uszkodzone uszczelniacze zaworow. Nie napisales przebiegu ani na jakim oleju jezdzisz. Mysle ze bez remontu kapitalnego sie nie obejdzie i nie wystarczy zmiana pierscieni ale musisz wykonac takze szlify. Najlepiej jest jak sciagniesz glowice i zobaczysz w jakim stanie sa cylindry czy sa na nich ranty. Jesli...
Witam szanownych kolegów. Zabieram się za wymianę uszczelniaczy zaworowych w swoim Crafterku bez ściągania głowicy. Objawy były takie że na wolnych obrotach wydobywał się niebieski gryzący dymek z rury wydechowej z wielu forów dowiedziałem się ze na 90 % są to uszczelniacze zaworowe (przebieg auta 320 tyś). Zacząłem rozbierać samochód ale jestem w punkcie...
Witam, po w/w naprawie + uszczelniacze,szlifowanie zaworow, gniazd,wymiana szklanek. Po odpaleniu slychac cykliczny syk/cykanie. Jak pochodzi na wolnych cichnie, ale po dodaniu gazu powraca, sadzi siwym dymem, komputer wywala podgrzewanie sondy(bylo przed naprawa) oraz blad ecu -01177.Przed wymiana silnik chodzil prawidlowo, teraz nierowno, olej na...
Astra na zimnym dymi na bialo a jak sie rozgrzeje to na czarno! Wymienione uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka pod głowicą i pokrywa zaworow! O co chodzi?! Prosze o odpowiedz!
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Bzdura: Jesli cie dobrze zrozumiałem to silnik dymi tylko po odpaleniu, jak tak to jest normalne. Każdy silnik nawet nowy jak jest zimny to pusci dymka Uszczelniacze do wymiany.
Witam wszystkich uzytkownikow. Mam maly problem .Posiadam golfa 4 1,6 benzyna. auto przestalo chodzic na jeden gar.Zmierzylem kompresje ,2-gi cylinder zero.Sprawa niby prosta ,sciagnalem glowice ,jeden zawor wypalony . Kupilem 2wa zawory wydechowe reszte zaworow dotarlem wymienilem uszczelniacze na zaworach auto poskladalem ,odpalilo chodzi fajnie rowno...
W najlepszym wypadku do wymiany uszczelniacze na zaworach i sprawdzenie szczelnosci zaworow a w najgorszym silnik nadaje sie do remontu albo jak kto woli do wymiany na inny. Pozdrawiam.
No i nikt nie zwrocil uwage na ruszanie sie tlokow.Wedlug mnie tak nie powinno byc,a przynajmniej nie pod wplywem ruchow reka.Do tego 1 litr na 5009 tys to porazka ja dla mnie.I nie piszcie,ze instrukcja podaje,ze 1l na 1000km .To podaja,zeby im klienci glowy nie zawracali jak wecej zacznie auto spalac oleju.Zrob kompresje w silniku,sprawdz ja.Ne zapomnij...
Kiedys do kolektora ssacego strzykawka lalem rope bo swiece byly popalone w bmw.wtedy dymil na szaro poki nie przepalil.ale nie na bialo.dziwne jest to ze po dodaniu gazu kopci minute i przestaje na zimnym.na cieplym nic.bez gazu normalnie.moze i to pompa ale moze i wtryskiwacz.auto idzie na sprzedaz.z benzyniakami nigdy problemu nie bylo. Dodano po...
Nie jest mozliwe wyjecie glowicy bez wyjecia silnika. Łancucha sie nie rozpina tylko wyjmuje walki rozrzadu i potem wyjmuje glowice. Przy okazji zrob docieranie wszystkich zaworow, oczywiscie wszystkie uszczelki "Top end" do wymiany na nowe
Nie wiem jaki jest układ sterowania zaworami ale chyba płytki. Mogą być zamienione, sprawdzić luzy.
Witam A wiec silniczek w Daihatsu Charade mial trzy cylinderki i 993 cmm pojemnosci . Jest on dosc oszczedny bo w wersji G101 z lat 87-93 na trasie przy 100-120 zchodzi do 3,5-4 litrów ON . Ale jest zdecydujesz sie zakupic taki silniczek to zwracaj uwage na przebieg , po 150tys.km silniczek ten zaczyna dopadac choroba zwana przedmuchami i zaczyna dlawic...
Witam kolegow jak w temacie.Silnik bral olej mial przedmuchy z komory korbowej rozebralem silnik glowica do planowania wymiana prowadnic uszczelniaczy zaworow,no i perscieni ,niestety bez szlifu cylindrow bo budzet sie skonczyl.Po cylindrach nie było wydac wiekszych wyrobien,wiec wymienilem pierscienie poskladalem silnik i niespodzianka.Totalny brak...
Witam moze przedstawie swoj problem. zaczelo sie od zerwania paska rozrzadu i kolizji miedzy tlokami i zaworami po sladach wygladalo na to ze tlok 2 i 3 (istotne w dalszej czesci problemu) uderzyly w zawory. chcialem regenerowac glowice wiec pojechalem do zakladu ktory sie tym zajmuje. Gosc powiedzial ze ma taka sama juz z regenerowana i zebym wzial...
Chodzi mi o doprowadzenie do maksymalnej szczelności zaworów znajdujących się w gniazdach. Czy uszczelkę pod głowicą należy potraktować jakimś uszczelniaczem? Doszedłem do momentu gdzie jeden cylinder próbuje gadać, ale to wciąż za mało do zapłonu. Wie ktoś jakie są koszta szlifowania zaworów? Bo szczerze mówiąc już nie mam na to cierpliwości. Jeszcze...
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Dla wygody i zysku ASO.
do silników "cd" uszczelniacze z dekla zaworowego nie występują, oddzielnie można je kupić do silników "kd" np do land cruisera kdj120, z tego co pamiętam to pasują zamiennie
Mów za siebie. Ja akurat znam bardzo dobrze PRAWDZIWĄ historię i właśnie dlatego pomogę. https://obrazki.elektroda.pl/7678405300_... Jeżeli tam jest silnik Perkins to przychodzą takie uszczelniacze. Założyć można bez problemów.
Czy chodzi Ci o wymianę ich na silniku? bez zdjęcia głowicy? A co bierze olejek? jak tak to uszczelniacze raczej nie pomogą albo turbo albo pierścienie.
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Pewnie ze mozna zawsze zmodyfikowac troche rzeczy w silniku i sam silnik tylko po co. Profesjonalny tuning ktory przyniesie jakies odczuwalne korzysci niestety kosztuje tyle co nie jedna taka renowka. Dla mnie lepszym rozwiazaniem byloby wstawienie wiekszego silnika , np.2.0 16V i napewno lep[iej bedzie samochod chodzil niz po tuningowaniu silnika....
A w jakim celu jest ten zabieg cofania o 1/4obrotu
Sugeruje zastanowic sie nad tego typu naprawą. Ja osobiście na życzenie klienta bym to zrobił ale bym doradzał zdjąć głowicę i zrobić to porządnie aby nie robić dwa razy
zazwyczaj jest to komplet - uszczelka pokrywki i oringi gniazd na świece i najlepiej wymienić całość. Ewentualnie jak nie jest nigdzie żadna z uszczelek pęknięta czy skruszała to możesz usmarować je wszystkie Reinzem z obu stron i skręcić i też będzie dobrze. Oczywiście uprzednio myjąc wszystko z oleju i syfu np benzyną Czyli takie coś https://www.iparts.pl/czesc/zestaw-uszcz...
Mam pytanie jakiego usczelniacza uzyc pod pokrywe zaworow w skodzie fabii 1,2 6v 2003r. Nie ma tam oryginalnie zadnej uszczelki tylko wyglada to na jakis uszczelniacz anareobowy. W serwisie za buteleczke tego uszczelniacza chca 235zl. Myslalem zeby zastapic go loctite 510 albo tym co sie stosuje do opla omegi 2,5v6 jako uszczlniacz pompy oleju - kosztuje...
w dieslu między zaworem a tłokiem w gmp masz moze z milimetr luzu. Wał korbowy sobie blokuj czymś na kole zamachowym to się napewno nic nie stanie. A co do luzu to po zdjęciu sprężyny to im mniejszy tym lepszy. Wydaje mi się że jak będzie trzonek góra chodzil na boki z milimetr to już bardzo dużo. Ale to wolałbym żeby jakiś ekspert od głowic się wypowiedział....
A może uszczelniacze zaworów.Koszt mniejszy i można zrobić bez demontażu głowicy.Warto sprawdzić.
Witam mój Saab 9-3 1.8 122 km prawdopodobnie zaczyna spalać olej, wycieków nie ma żadnych trochę kopci na zimnym ale jak się rozgrzeje to już nie kopci, ostatnio dolałem ponad prawie 0,7l oleju na 1500 km podejrzewam uszczelniacze zaworowe czy mogę mieć rację? i w takim razie ile może wynosić koszt naprawy i wymiany takich uszczelniaczy?
Z samą wymianą uszczelniaczy to dam sobie rade(bez ściągania głowicy).Tylko się zastanawiam czy to aby napewno ich wina(czekam na jakieś sugestie).Jedyny problem widze w zamontowaniu wałków rozrządu,bo są dość długie.Czy jest na to jakiś prosty sposób?
cześć moje tico po zerwaniu paska rozrządu okropnie dymi i bierze olej w pierwszej głowicy zostały wymienione pogięte zawory i uszczelniacze lecz nadal dymiło i brało olej teraz została wymieniona głowica i zostały założone nowe uszczelniacze zaworowe i na tej głowicy tez dymi cała reszta silnika jest sprana tylko cały czas jest coś z tymi głowicami...
Tak ja wiem, co najlepsze, ustawiam wszystko tak samo jak Pan napisał i ciągle to samo. Odpala, chodzi na wolnych obrotach, gdy lekko próbuje dać gaz gaśnie, cofa spaliny w gaźnik (kicha) Rozebrałem silnik, wymieniłem uszczelniacze, złożyłem i ciągle to samo. Pożyczyłem sobie od kolegi jego gaźnik i głowice i znów się zdziwiłem bo nie chodzi. Po odpaleniu...
Witam posiadam Renault Laguna II 1.9 Dci 120KM czy w tym aucie do wymiany uszczelniaczy zaworowych trzeba zdjąć głowice czy podejdę od góry? drugie pytanie czy ktoś wie jaki rozmiar jest szpilek turbina -katalizator M8x?x rozmiar gwintu. Pozdrawiam
Panowie, a może mój patent? Wykręcasz świecę, dajesz tłoka w dół, przez otwór świecy wnizujesz z półtorej metra naoliwionego sznurka konopnego po czym tłok w górę. Prawda że proste? Tylko koniec sznurka zostawcie na zewnątrz, hihi :):):)
1.5 dci 65kM .Auto dymi na siwo Na siwo, na szaro ... Ale średnio mi się widzi to dymienie z uszczelniaczami bo to nie benzyna. Dokładnie, tak. Miałem przypadek że "po przejściach z uszkodzonymi wtryskiwaczami" lubiła przepalać się uszczelka pod głowicą między cylindrami. Ale może byś sprawdził jak zachowuje się płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym...
Z tego co widać uszczelniacz zaworowy jest tylko na zaworze ssącym. https://obrazki.elektroda.pl/3959294400_...
Jeśli chodzi o momenty dokręcania to te 12-13 kilo to stanowczo za mało 20-22kGm powinno starczyć. A więc powodzenia życzę.. Szpilki i nakrętki są o twardości 8,8!!! Więc jak do 20 kg/m dojedzie to będzie cud.. Momenty po kolei to 5, 8 i 12 kg/m (oczywiście dokręcane po przekątnej!!).. Wszystko wtedy szczelne i nic się nie urwie! Co do lejącego się...
Uszczelniacze albo pierścienie innej drogi nie ma. pozdr
wydaje mi siw ze glowica z fiata 125p czyli z silników typu 115c ...... nie posiadala uszczelniaczy zaworowych ma inny ksztalt komory spalania silnik 115c ma mniejszy stopien sprezania natomiast glowice z polonezow czyli silnik typ AB maja uszczelniacze zaworowe mojadobra rada !!!!!!!! nigdy nie stosowac oryginalnych uszczelniaczy zaworowych produkcji...
kolego jesli uszczelniacze sa zużyte to przy odpalaniu zobaczysz dym z rury wydechowej , ale jesli jest tak jak napisałes to raczej marne szanse że wymiana ich pomoże twemu silnikowi
Bardzo ciekawa teoria o zasysaniu powietrza przez odme,ale to chyba w dziale "AGD-odkurzacze".W dwusuwach w skrzyni korbowej w czasie ssania wytwarza sie podcisnienie,tylko ze dwusuwy nie posiadaja odmy.W skrzyni korbowej w czasie pracy silnika czterosuwowego zawsze panuje cisnienie(NIE PODCISNIENIE).Zalezne jest one glownie od stanu tlokow,pierscieni,cylindrow,zaworow.Gene...
Hej, w sprawie tego korka to sprawdzic trzeba kilka rzeczy (bo w końcu autko ma kilka latek ;)): *sam korek trzeba sprawdzic czy sie cos z uszczelka nie porobilo *przy pracującym silniku odkrecic i sprawdzic czy przedmuchy nie sa zbyt duze czy nie robi sie zbyt duze cisnienie ... *same uszczelniacze tez sila rzeczy ulegaja zuzyciu ... *raz zdarzylo...
kolega DJ ANNUS strzelil w 10 tke.Mechanik stwierdził to samo uszczelniacz zaworów.Jaki olejem zalac ten silnik,mam przebiegu 250 tys.Starczy CASTROL 15/40 MAGNATIK?
Dzień dobry.Potrzebne momenty dokrecania śrub wałków rozrzadu -wymianA uszczelniaczy zaworowych silnik mercedes M113.987
uszczelniacz zaworow uszczelniacz zaworow wymiana wymiana uszczelniacz zaworow
zmniejszyć moment obrotowy iskrownik ustawić wodomierz magnes
cykanie transformatora cykanie transformatora
Objawy uszkodzenia pompy wysokiego ciśnienia w Volvo EC180D Alternator do Dodge Grand Caravan 2012 - VIN 2C4RDGDG2CR314318