No to Waść po bandzie pojechaliście z porównaniem Volvo do Ursus :-) :-) :-) Ursus 330 przy mocy 30KM ma skrzynię jak ciągnik siodłowy Volvo z mocą 420KM, więc wg Twojej teorii powinien bez problemu 100 lat, albo i więcej przepracować. Ciekawe czemu remont skrzyni Ursus kosztuje 3.000 zl a w Volvo 30.000 zl. Podpowiem ci kolego w jakosci materialów...
Witam wszystkich uzytkownikow. Mam maly problem .Posiadam golfa 4 1,6 benzyna. auto przestalo chodzic na jeden gar.Zmierzylem kompresje ,2-gi cylinder zero.Sprawa niby prosta ,sciagnalem glowice ,jeden zawor wypalony . Kupilem 2wa zawory wydechowe reszte zaworow dotarlem wymienilem uszczelniacze na zaworach auto poskladalem ,odpalilo chodzi fajnie rowno...
Mam pytanie jakiego usczelniacza uzyc pod pokrywe zaworow w skodzie fabii 1,2 6v 2003r. Nie ma tam oryginalnie zadnej uszczelki tylko wyglada to na jakis uszczelniacz anareobowy. W serwisie za buteleczke tego uszczelniacza chca 235zl. Myslalem zeby zastapic go loctite 510 albo tym co sie stosuje do opla omegi 2,5v6 jako uszczlniacz pompy oleju - kosztuje...
Spróbuj wymienić świecę na nową, jak nie pomoże i po chwili kręcenia będziesz miał ją zalaną (mokrą) to będzie oznaczało że jest problem z gaźnikiem.
sprawdz cisnienie na cylindrach,nastepnie wlej przed nastepnym pomiarem troche oleju do cylindra przed nastepnym pomiarem cisnienia .Porownaj cisnienia ,jezeli sa rozne to problem tkwi w pierscieniach. Jezeli cisnienia pomiaru bez oleju i z olejem nie roznia sie lub roznia sie nieznacznie to problem lezy w prowadnicach i uszczelniaczach zaworow
Rozbieralem kiedys silnik od Zastawy bo bral mi olej. Przed robota radzilbym ci pomierzyc cisnienie sprezania na rozgrzanym silniku - wykaze ktory cylinder jest najslabszy i ten trza dokladniej skontrolowac. Moze byc konieczny szlif cylindrow. Zwroc tez uwage na uszczelniacze zaworow - wlasnie one byly w moim przypadku przyczyna nadmiernego zuzycia...
Uszczelniacze zaworow .Przebieg?
To jeszcze sprawdz cisnienie w cylindrach to ci wytlumaczy czy pierscienie czy uszczelniacze zaworow
Przy składaniu zamków zaworów dobrze jest wziąć jakiś naprawdę gęsty smar i posmarować trzonek i półstożki, fajnie się wtedy przyklejają
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Dzieki kkknc. Miales racje. To uszczelka. Zrobilem szlif zalozylem grubsza uszczelke i chodzi. A czy przy okazji robienia szlifu trzeba wymieniac te uszczelniacze zaworow? Alb
Prowadnice ponoc dobre tak stwierdzil pan silnikowiec komplet nowych zaworow 16 i uszczelniacze
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
No to jak masz endure to 0.2 ssące i 0.5 wydechowe jeżeli nie mam jeszcze sklerozy ;)
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem
Nie widzę tam problemu. Nie póki co, ale w ogóle jest to normalne. Nie wiadomo na ile wskaźnik prawdę pokazuje, ale powinien trzymać 90°C w czasie normalnej jazdy, a przy powolnej, miejskiej jeździe nawet 100°C będzie normalne.
Jest możliwe,bez problemu.
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Moczysz sznurek w oleju, wsuwasz go przez otwór po świecy zostawiasz jeden koniec na zewnątrz. Dociskasz tłokiem do zaworów.
Ogolniecto jak skladalem zageszczarke to na końcu zobaczyłem że nie ma jednego uszczelniacza zaworow.... pewnie błąd fabryczny...wiec myslalem ze to bedzie to... kupilem zalozylem i to samo.... no ale wymieniłem tylko jeden patrząc za zawory to ten po lewej
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Pewnie, że zakładać. Zgodnie z przepisami każdy produkt musi mieć określoną datę przydatności, nawet jeżeli jest to szklana kulka, która wytrzyma milion lat, to jej data jest określona na max 5 lat.
Uszczelniacze zaworow zakończyły żywot.
to mi wyglada na uszczelniacze zaworow
jesli nie widac wyciekow to najpropodobniej nie ma tez przedmuchow w ukladzie tlok-cylinder..(to najlepiej jednak sprawdzic manometrem-pomiar cisnienia w cylindrze).Stawiam na uszczelniacze zaworow...
Założyłem uszczelniacze zaworowe od jakiegoś perkinsa bo luzy na trzonkach były ale jeszcze nie kwalifikowały się do remontu wg zakładu, trochę byłem na zakład zły bo nie wymienili prowadnic a chciałem mieć na tip top. Te uszczelniacze to bardziej zgarniacze ale coś na pewno pomogą. kapturki zmieściły się w sprężyny bez problemu, na prowadnicę trzeba...
Diagnoza jest taka czujnik jest ok, powodem dymienia sa uszczelniacze zaworow dlatego pewnie tez takie wysokie cisnienie.
Zgadzam sie ze nietrzeba docierac zaworow zwlaszcza ze wymiana uszczelniaczy ma na celu zredukowanie spalania uleju.
uszczelniacze zaworow wymienione cala glowice regenerowalem bo tez tak gdzies czytalem ze to niby moze dymic od tego .
po dluzszej obserwacji zauwazam ubycie oleju silnikowego, jak mozna rozpoznac wade : pierścieni tłokowych uszczelniacze zaworow czy moze cos innego?
A może uszczelniacze zaworów.Koszt mniejszy i można zrobić bez demontażu głowicy.Warto sprawdzić.
przy kazdej rozbiorce silnika i takim remoncie to przydalo by mu sie wymienic uszczelniacze zaworow jestem pewny na 100% tak samo mialem w polonezie
Da się wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy: http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-us...
benzynowy czy diesel? Bierze olej? Jesli benzyniak i dymienie spowodowane paleniem oleju, a pierscienie napewno OK, to moze jeszcze brac olej przez uszczelniacze zaworow.
Chodzi mi o doprowadzenie do maksymalnej szczelności zaworów znajdujących się w gniazdach. Czy uszczelkę pod głowicą należy potraktować jakimś uszczelniaczem? Doszedłem do momentu gdzie jeden cylinder próbuje gadać, ale to wciąż za mało do zapłonu. Wie ktoś jakie są koszta szlifowania zaworów? Bo szczerze mówiąc już nie mam na to cierpliwości. Jeszcze...
Przy nieszczelnych pierscieniach lub uszczelniaczach zaworow olej dostaje sie do komory spalania i ulatnia sie w postaci dymku z rury wydechowej...a w misce olejowej jest go coraz mniej...
Z tego co patrzyłem to jest sama uszczelka. Zakładasz bez dodatkowych uszczelniaczy.
Uszczelniacze na trzonkach zaworow do wymiany a i kompresje przy okazji dobrze bylo by sprawdzic.Turbina?
drauga rzecz : czarny nagar na tlokach to wynik nieszczelnych uszczelniaczy zaworow( np gumki popoekaly i olej dostal sie do srodka) czy poszly pierscienie na tlokach ? czym najlepiej usunac nagar ?
Ja mam dokładnie to samo (1.8 ADR 1997). Poza tym jeszcze przy rozruchu trzeba trochę pokręcić jak zimny. Wymieniłem już sporo rzeczy, ale bez skutku. Filtry, swiece, kable WN, przepustnica, przepływomierz, czujnik temp., termostat, pompę paliwa, zawór odpowietrzania zbiornika (syczało koło korka), kompletny rozrząd, uszczelka pod pokrywą zaworow, uszczelniacze...
Mam problem gdyz bierze mi olej. Od jakiegos czasu zaowazylem tez ze nie odpala juz tak lekko jak wczesniej i przy tym gdy postoi dzien czy noc widac jak pusci bialy dymek. Czy to bedzie spowodowane uszczelka pod glowica czy moze uszczelniaczami zaworow? Z gory dzieki
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Hmm bierze olej i tyle ale nie powiem ktoredy bo nie jestem Anatolijem Kaszpirowskim :) Podejrzewam uszczelniacze zaworow. W normalnych samochodach jest okolo 0.1l na 10 000km. Proponuje sie przyjrzec powazniej temu bo jak by nie bylo jet to "paranormal". Powodzenia w walce.
Bzdura: Jesli cie dobrze zrozumiałem to silnik dymi tylko po odpaleniu, jak tak to jest normalne. Każdy silnik nawet nowy jak jest zimny to pusci dymka Uszczelniacze do wymiany.
Wymiana komputera rozwiazala problem jednak silnik w niedlugim czasie zaczal pracowac bardzo nierowno - najprawdopodobniej pierscienie tlokowe i uszczelniacze zaworow do wymiany ale to juz tematy na inne posty :) Dziekuje za wszystkie sugestie - temat uwazam na zamkniety adamdn
Nie da się określić pewnie skąd bierze najwięcej oleju, w kanale dolotowym w dieslu zawsze jest olej. Są cztery drogi: uszczelniacze zaworowe, odma, turbina, pierścienie, i trzeba robić w kolejności od najtańszej naprawy. Zrobiłeś uszczelniacze, teraz pewnie trzeba będzie wymienić turbinę, ale na twoim miejscu spróbowałbym wyjąć wąż z odmy i wsadzić...
kolega DJ ANNUS strzelil w 10 tke.Mechanik stwierdził to samo uszczelniacz zaworów.Jaki olejem zalac ten silnik,mam przebiegu 250 tys.Starczy CASTROL 15/40 MAGNATIK?
czesc jestem nowy mam bmw e34 z 94 roku 3.0 v8 w gazie mam problem z silnikiem zaczene od poczatku zajechalem do mechanika poniewaz buja na wolnych obrotach i odkryl ze prawdopodobnie jest to uszczelka kolektora ssacego jak pryskal plynem do mycia gaznikow to praca sie wyrownywala. zmenilem uszczelki pokryw zaworow uszczelniacze swiec swiece te kapturki...
Zauważyłem też efekt mleka pod korkiem wlewu oleju, oraz wydmuch przy włączonym silniku. Ubywa też nieznacznie wody w zbiorniczku wyrównawczym. Przynajmniej nalezalo by sciagnac glowice.Sprawdzic szczelnosc,splanowac,wymienic uszczelke i uszczelniacze zaworow.
uszczelniacz zaworow uszczelniacz zaworow wymiana pokrywy zaworow
ustawienie histerezy junkersie uszkodzony rezystor monitor blueconnect internet
wymuszanie pasma wymuszanie pasma
WB2S (BK7231T) UART Flashing Error: BytesToRead 0 at 0x11000, Erase OK but Write Fails Firmware Overmax Livecore 7032 – gdzie pobrać ROM Android 7.1.2 RK3126C