Uszczelniacze puszczają, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe. Czyli na wolnych obrotach, przy hamowaniu silnikiem. W praktyce po postoju na czerwonym na skrzyżowaniu, po ruszeniu jest max emisja dymu. Podczas jazdy prawie zanika. Pierścienie puszczają pod obciążniem czyli przy butowaniu. Czasami odma nie wyrabia i wszystko pływa w oleju....
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
W cali 2.0 16v głowicę w 2 godz na spokojnie zakładam. Rozrząd: najlepiej nowy, znaki masz u góry na obudowie przy kółkach rozrzadu 2 wciecia i na kółkach 2 znaki (po 1 na każde wcięcie). Na kole paska rozrządu jest znak i na silniku (mniej wiecej na godz. 2 patrzac od przodu). Silnikiem krecisz tylko w przód. Momenty dokrecania to 25nm 65st 65st 65...
głównym składnikiem płukanki jest po prostu nafta. Od zawsze się robiło tak, że jak był strasznie zanagarzony silnik np w maluchu czy dużym Fiacie, to się świece wykręcało, tłoki wałem kręcąc ustawiało w miarę w połowie wszystkie, wlewało tej nafty do pełna do cylindrów i zostawiało na noc, a jeszcze lepiej na weekend. a potem się judłało rozrusznikiem...
Panowie, nie jest to złamany na pół cylinder, tylko wgniecenie, może 2 lub 3 mm, ale problem jest taki, że tłok się zatrzymuje. Uszczelniacze na tłoku zakłada się o wymiarach 90x120x12 do cylindra śr. 120 mm, i niedoskonałości po wyprostowaniu zrekompensuje uszczelniacz, który nie dość, że fabrycznie jest z MBR80, to się wymienia na poliuretan, co dodatkowo...
Cześć, Pacjent jak w temacie Husqvarna 55 z 2002 roku wykorzystywana do domowego użytku. Rocznie obrabiam między 20 a 30mp drewna, ale 2 lata temu było ponad 40mp także różnie z tym jest. Dzisiaj po raz kolejny usłyszałem, że pilarka znacznie głośniej pracuje, a sam tłumik dostał lekkiego luzu. Z racji, że już wcześniej miałem problem z notorycznym...
co może być przyczyną Hmm, skoro kolektor był odwrotnie zamontowany to czy tłok był poprawnie włożony do cylindra ze strzałką w kierunku wydechu ? Zakładając, że mieszanka była prawidłowa na okres docierania (więcej oleju) i gaźnik działał, to czy nie łapał powietrza przez uszczelniacze wału, czy był prawidłowo przeczyszczony karter z "opiłków" i innych...
Jeśli kolega nie widział https://www.parker.com/Literature/Praedi...
Witam, Zaczęło się od tego że miałem pękniętą membrane (syczał silnik, falowały obroty itd), kupiłem na allegro wymieniłem i niby ok ale silnik zaczoł brac olej... Kupiłem cały zawór odmy pobór oleju pozostał lekko zasysało powietrze do silnika... Gumka w tym całym zestawie jest dość sztywna... wymianiełem na tę z allegro cieniutka i miękka... ale dalej...
To proszę abyś wytłumaczył fakt brania przez te silniki oleju. Silnik zużywa olej, bo musi! Taka jest zasada działania silnika o spalaniu wewnętrznym. Olej jest obecny na cylindrze i pierścień olejowy NIE MOŻE GO ZGARNĄC DO CZYSTA. Żeby nie zniszczyć w przyspieszonym tempie silnika. Dzięki tej cieniutkiej warstewce oleju, która zatrzymuje się w rysach...
Na początek pomiar kompresji cylindrów i jeśli będzie w normie, to można podejrzewać uszczelniacze zaworów.
Raczej masz lewe powietrze, uszczelniacze,cylinder-kartery itp. Jak nie gaśnie to może być przełącznik,może też być uszkodzona cewka zapłonowa
Miałem to samo-dymił że z tyłu nic nie było widać. Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów i pierścienie na tłokach . Pierścień zgarniający był zapieczony i składał się z trzech części, to wymieniłem na jednoczęściowy ze sprężynką. Tłoków nie zmieniałem, zrobiłem tylko honowanie cylindrów. Przy okazji trzeba sprawdzić panewki na korbowodach,...
Kiedyś Bis 700 to było moje marzenie 😀 a 2,5 MV to te co w Voyagerach były montowane i chyba w Alfach? Kiedyś prawie kupiłem Voyagera 2,5TD ale przy jeździe próbnej wypadł popychacz. Jeżeli chodzi o mój silniczek to w końcu miałem czas się nim zająć, po zdjęciu głowicy ukazała się przyczyną problemu, mianowicie dziura w zaworze. https://obrazki.elektroda.pl/4144151600_...
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Nie powinno być różnicy czy to opel czy też inny wynalazek. W każdym aucie na początku ściągamy wałek rozrządu i napełniamy po kolei wszystkie cylindry czy trzymają ciśnienie. Potem rozpinamy zawory i uważamy żeby nic nie pomylić podczas składania. Trzeba rozbić świecę, i dorobić do niej króciec na który nakładamy wąż od sprężarki. Wymienialiśmy tak...
Uszczelniacze trzonków zaworów są do wymiany. Olej ścieka do cylindrów w bezpośredniej bliskości świecy. Kompresja może być super a oleju będzie ubywać.
2. Nie zalewaj żadnymi rozpuszczalnikami. – Co ludzie nie wymyślą... ? Dlaczego? Rozpuści ewentualny nagar i się okaże czy pierścienie przepuszczają. Pobierał mi olej przez uszczelniacze na zaworach, daje nową głowicę i chcę sprawdzić jak się mają pierścienie czy warto to wgl robić
Nagar na świecach to skutek spalania oleju przez silnik, a czy dostaje się on do cylindrów przez uszczelniacze zaworowe, czy pierścienie, to już inna kwestia
No i dupa blada!!! dziś sprawdzałem poziom wody i po tych wszystkich wymianach nadal mi ubywa. Odruchowo odkręciłem korek oleju no i mam. Biała maź się pojawiła. Teraz tylko pytanie czy to uszczelka, czy głowica poszła, a może jedno i drugie? Najgorsze jest to że nie wiem jak długo z tym jeździłem. Silnik odpala, choć przy odpalaniu łapie ostatnio zawieszki....
Te silniki zarówno lubią palić olej jak i go wylewać na uszczelnieniu miski, rury od dolewania oleju (oring) i uszczelniacze na wale (przód i tył) czasem lubi przerdzewieć miska. Jak w tych miejscach sucho to wymiana pierścieni ale uzasadnienia ekonomicznego nie ma bo oddanie na taką operację będzie kosztowało połowę wartości auta. Żeby zrobić to porządnie...
No właśnie, nie chce mi się powtarzać tego co pisałem już kilka razy, a teraz gdzie ten zapał? ;) No cóż, od siebie mogę dodać taką wycenę, ile na razie wrzuciłem w swojego airpola, choć rzeczy dokupowane są nowe, i teraz jakby nie ten nieszczęsny zatarty cylinder, to bym zaoszczędził bagatela trzeba liczyć z dojazdami a ze 650 zl... Mój na razie przedstawia...
Witam, odświeżam temat, bo miałem dzisiaj troszkę czasu i co nieco udało się zauważyć.. No więc chciałem wymienić te świece i okazało się, że po zdjęciu przewodu w jednym z cylindrów w tym gnieździe czy jakoś tak znajduje się trochę oleju nie nagaru, tylko takiego płynnego czarnego (silnik był rozgrzany). Co to może oznaczać? Po odpaleniu autko nie...
Czy warto naprawić stary samochód i nadal nim jeździć? Usterka leży w silniku. Vw passat B5 1.6 PB + LPG kombi 1998 sprzed liftu, wycena auta na ok. 3.000 PLN Usterka polega na fakcie iż świeca jednego z cylindrów zalewana jest olejem (albo poprzez uszczelniacze zaworowe albo pierścienie) i po kilku dniach jazdy po wyczyszczeniu świec autem szarpie...
Witam. Posiadam Suzuki GS 500 E (bez owiewek) z 2004 roku z rzekomym przebiegiem 60 000. Motocykl pobierał mi ponad litr oleju na 1000km. Nie było widać aby dymił. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i uszczelkę pod głowicą. Po uszczelniaczach było widać, że ta guma już nie jest miękka tylko twarda. Wałki rozrządu i głowica wyglądały ładnie prawie jak...
Witam kolegę. Być może w jakiś sposób mała ilość oleju przedostaje się do cylindrów np. przez uszczelniacze zaworów. Jeżeli tłoki mają dużo nagaru na sobie to szukaj przedostającego się oleju.
rowadnice były dobre, cylindry pomierzone średnicówką było dobrze, mam jeździć bez hamowania silnikiem! i obserwować. Jeżeli nie będzie dymienia to podejrzenie pada na uszczelniacze zaworowe, które kolega zmieni jakimś sposobem bez ściągania głowicy. Nie wiem jakie uszczelniacze były załozone ale byłby to wariant optymistyczny. Aha jeszcze zrobimy próbę...
Moje pytanie jest proste: - zmatowić powierzchnię cylindra czy nie? - da to coś czy nie? - przedłuży żywotność pierścieni czy nie? Pierścienie muszę wymienić czy mi się to podoba czy nie dlatego że parę dni temu wywaliło mi uszczelkę pod głowicą i przegrzałem silnik także pierścienie na pewno poleciały a poza tym podejrzewam że mógł być wcześniej przegrzany...
Witam! Postanowiłem założyć ten temat gdyż sprawa dotyczy dość popularnego silnika a mimo to w sieci ciągle niewiele informacji na jego temat. Pacjent VW Polo 1.2 6V AWY. Sprowadziłem go z pracującymi 2 cylindrami. Po oględzinach kompresja na 3 cyl - 3 bar. Tak więc głowica została zdjęta i ukazał się pięknie wypalony zawór wydechowy. Głowica została...
Uszczelniacze to pierdólka można wymienić bez ściągania głowicy, jest pare sposobów by zawory nie wpadły, gorzej jak pierścienie do tego też czasem może dojść do roboty dól silnika z honowaniem gładzi cylindrów a skoro honowanie to i drugie tłoki nad wymiar nominału.
Jadę właśnie do warsztatu zrobić tę próbę, zobaczymy. Ale właśnie na pierścionki albo uszczelniacze to wygląda bo z tłumika trochę olejem pluje. Jak wyciągnąłem sondę po badaniu to trochę mi zajęło jej doczyszczenie. A co do przekroczenia to 7x bo tu w irsku norma 0,3 :) pozdro i dzięki. Będę informował. A więc ... Wyregulowałem zawory bo były za ciasne....
Jeżeli tak to może czekać cię wymiana pierścieni, cylindrów lub tłoków. Może od razu cały silnik? Ważne to kontrolowanie zużycia oleju, sprawdzanie przynajmniej co 500 km. Jeśli oleju ubywa i dymi tzn. że dostaje się do komory spalania. A więc winne mogą być: - uszczelniacze zaworowe - pierścienie - turbo. Należy zacząć od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach...
A moim zdaniem pomiar ciśnienia sprężania ,to zużycie oleju sugeruje na zużycie tego silnika nie napisałeś ile ma przejechane.Po badaniu wyjdzie że któryś z cylindrów nie ma ciśnienia .Wtedy wiadomo nowa uszczelka i na wszelki wypadek uszczelniacze na zaworach ,ewentualnie nowe pierścienie.
Do wymiany pierścienie, uszczelka pod głowicą, olej, uszczelniacze zaworów, przy okazji sprawdzenie i ewentualne dotarcie zaworów. Dobrze też byłoby założyć nowy rozrząd, chyba że był niedawno wymieniany. Jak możesz sobie pozwolić na dłuższy przestój to najlepiej rozebrać silnik i ocenić jego stan jak wał będzie nietknięty i gładź cylindrów bez większych...
Sądzę że przyczyną nie jest przedostawanie się płynu chłodzącego do cylindrów bo wtedy odczuwalny był by spadek mocy i auto by przerywało. Moim zdaniem to padnięte uszczelniacze zaworów i na postoju olej przecieka do kanałów ssących.
Czeka cię albo wymiana uszczelnień albo regeneracja pompo wtrysków. Wolałbym wymienić na ta chwilę tylko uszczelki w wtryskach niż poddawać je regeneracji, samochód odpala czasem normalnie, a czasem kilka razy trzeba pokręcić aby odpalił. Tu za bardzo w Irlandii nie ma jak poddać ich regeneracji. Jade na diagnostykę wtrysków do jednego mechanika w...
Głowica zdjęta. Okazało się, że jakiś palant bo inaczej nazwać go nie można urwał jedną szpilkę przy głowicy i ratował się klejąc uszczelkę sylikonem. Efekt oczywisty. Pierścienie są raczej ok bo wlałem do cylindrów trochę rozpuszczalnika to utrzymywał się ponad 30 minut, potem z dwóch cylindrów uciekł w dwóch nadal trochę go jest. Głowica widać, że...
Witam. Posiadam Jawę 350 ts z 90 rocznika silnik przeszedł generalny remont wał poddałem regeneracji w profesjonalnym zakładzie szlify cylindrów nowe tłoki z pierścieniami łożyska uszczelniacze wszystko czechosłowackie żadnej chińszczyzny tam nie ma. Problem tkwi w tym że pomimo iż jest iskra paliwo dochodzi do gaźnika to nie chce odpalić. Dodam iż...
Jak chcesz możesz zmierzyć ciśnienie sprężania, to Ci powie jaki jest stan pierścieni i reszty, zawory, gniazda zaworów, gładzie cylindrów ;) A kopci na niebiesko? Może masz duży wyciek po prostu? No i lej normalny olej a nie taki śmieć który nie ma żadnych właściwości już. Wycieków brak. Co ciekło przy aparacie i pod deklem zaworów uszczelniłem silikonem...
Np możesz mieć zużyte pierścienie lub mogą być zapieczone, jak zużyte to tylko wymiana a jeśli zapieczone to są preparaty np Liqui Moly bądz Xado zalewasz do cylindrów i wyczyści wszystko bez problemu. Jak auto pali na mrozach ? Możesz mieć uszczelniacze zaworów stare i twarde jak kamień i wszystko leci w wydech. Ciągle może być problem z turbo lub...
Oczywiście, wtryski oznaczone cylindrami, i włożone na pewno na swoje miejsce, to też sprawdziłem po moich znakach oraz po spisanych wcześniej numerach. Przez cały czas prowadziłem dokumentację fotograficzną. Co do tematu to akurat tak wyszło, ten silnik jest genialny jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, dynamikę i ekonomię w jednym. Że w porę zauważyłem...
o ile się orientuję 912 ma 6 cylindrów , jeśli chodzi o podnośnik to już działa, o ile dobrze pamiętam to rozleciało się jakieś cięgiełko w środku od razu wymieniłem tłok i uszczelniacze ale pompa też została wymieniona wiec u mnie na pewno pompa była już słaba.
A śmierdzą te spaliny palonym olejem (taki charakterystyczny zapach starego diesla)? Jeśli tak, to oznacza że Twój silnik spala duże ilości oleju - albo rozpadł Ci się uszczelniacz zaworowy, albo rozpadł się pierścień zgarniający olej. W każdym razie do sprawdzenia głowica - tak czy owak wymień wszystkie uszczelniacze (bo to tanie). A jeżeli to nie...
Zastanawiam się, czym może grozić jazda z tym objawem? Silnik ładnie pracuje, tylko po schyleniu słychać ten nieszczęsny odgłos. A jak zdejmę głowicę, to od razu wypada zrobić wszystkie uszczelki, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, docieranie zaworów, i bóg wie co jeszcze). Już włożyłem sporo pieniędzy w różne "drobnostki" w tym silniku, na...
Witam, silnik kopci niesamowicie, ale raczej białym dymem a nie niebieskim. Oleju chla tyle co benzyny Właśnie sprawdziłem sprężanie na cylindrach i generalnie jest tak: 1. Na pierwszych trzech 0,7 na czwartym 0,6 Mpa czyli dużo za mało. 2. Po zalaniu cylindrów olejem powtórne badanie wykazało zwiększenie ciśnienie do 0,8 MPa. Jak myślicie, moim zdaniem...
Witam pilnie potrzebuję opinii fachowców posiadam przedstawiony w tytule cud techniki jakim jest palio 1.2 8v rok 2001 przebieg 101 tys benzyna +LPG od 20 tys km. Problemy zaczęły się w chwile po założeniu gazu po dłuższej trasie zagotował się silnik później w krótkim czasie wydmuchało uszczelkę pod głowicą - spaliny "pompowały" układ chłodzenia oraz...
Po rozłożeniu silnka : Malutkie mikro plamki bez wżerów w gładziach cylindrów - po 3-4 odbarwienia na każdym. Pierścienie sprawne ,ale idą do wymiany Tłoki okej , korbowody również. Głowica po sprawdzeniu wszystkie szczelne i niepęknięte.. Gniazda okej,zawory okej - jedynie uszczelniacze do wymiany.. W poniedziałek składamy - może coś się ułoży - już...
Witam wszystkich. jadąc samochodem na wycieczkę w pewnym momencie usłyszłem głośniejsza pracę silnika i odczułem spadek mocy - auto bardzo wolno przyspieszało zarówno na 5 i 6 biegu. w pewnym momencie dojeżdżając do skrzyrzowania samochód zgasł. odpalił po delikatnym ostygnięciu. po odkręceniu korka oleju bardzo mocno dmuchało spalinami a z rury wydechowej...
Panowie, chodzi o Vectrę B 2.0 DTL. Problem polega na tym że ciężko odpala, trzeba kilka a nawet kilkanaście razy kręcić rozrusznikiem aby wystartował. Odpięcie czujnika temp. silnika a tym samym załączenie się świec żarowych nieco poprawia i szybciej odpala. Jak załapie to na początku strasznie kopci na siwo, po przejechaniu kilku kilometrów mniej...
Od remontu tego silnika nie uciekniesz.Masz duże zużycie oleju a do wymiany są prawdopodobnie zużyte pierścienie na tłokach.Sprawdż czy jest drożna odma .Obroty wzrastają gdyż są duże przedmuchy oleju z cylindrów i poprzez odmę dostaje się do gażnika silnika mieszanka olejowo-powietrzna co stanowi dodatkową dawkę dla silnika.I świece Ci również zapewne...
Więc podsumowując koszt zabawy z francą.... Zestaw żrub głowicy cylindrów VICTOR REINZ 14-32154-01 73,9 kolektor wydechowy Elring 30 Uszczelka, kolektor dolotowy VICTOR REINZ 71-33563-00 16,3 Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy ELRING 157.200 40 Uszczelka, rura wylotowa FA1 220-918 13,3 Total Quartz ENERGY 9000 5W-40, 5l 71,9 (do wymiany za 1k...
Haallloooo....?? Czy to koniec pomocy...? Co się dalej okazało.... Pogrzebałe w szpargałach i znalazłem fabrycznie nową głowicę do 1,0 Fire. Prawie kompletną bo z zaworami ! Ale... Głowa ta leżała sobie w wydawałoby się suchej piwnicy, jednak nieco delikatnego rudego pyłku wokół gniazd zaworów wydechowych się zgromadziło... Czemu tylko wydechowych..?...
Witam, gdzie pan kupił uszczelniacz cylindra do Proczesana 8T, bo w zestawie uszczelek mi przyszedł inny niż jest zamontowany?
Witam po remoncie silnika moja astra strasznie dymi od razu po odpaleniu czy to zimna czy ciepła bez różnicy. kupiłem dół silnika ( kompletny blok bez głowicy) wyjąłem pierwszy tłok zobaczyć jak wygląda, pierścienie super tłok czysty jak nowy oraz pierścienie tez jak nowe ciśnienie komór cylindrów to 15 i 14 Atmosfer. Siateczka idealna na gładzi tulei....
Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Dziękuję. Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z cylindrów nie mógł przerzucić kompresji , ponieważ potrafi się nagromadzić płyn na tłoku . W tym...
Uszczelniacze wału, gaźnik,membrany... zacznij od gaźnika. Dokładne czyszczenie,regulacja i zmień membrany. Nie pomoże to obstawiam uszczelniacze. Zobacz czy cylinder jest dobrze dokręcony do silnika.
Ja bym sprawdził uszczelniacze, połączenie gaźnika z cylindrem i ewentualnie sam cylinder. Jeszcze tłumik, czy nie jest zalepiony nagarem.
Wał łożyska uszczelniacze cylinder tłok
Jaki zestaw naprawczy założyłeś (tłok, cylinder, uszczelniacze) może to być przyczyną. Silikon może być na uszczelkach, ale w śladowych ilościach i na pewno nie na bazie kwasu octowego, poza tym nieszczelności na uszczelniaczach lub króćcu gaźnik cylinder po rozgrzaniu pilarki lub nieszczelności na wężykach. Poza tym pilarka wymaga regulacji gaźnika...
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Do sprawdzenia ciśnienie może elementy z chin.
Ja robiłem silnik i skrzynie biegów posiłkując się tylko instrukcją obsługi i katalogiem części, ale nie każdy czuje się na siłach i potrafi to zrobić. Z tym, że ja wymieniłem tylko łożyska i uszczelniacze, cylindra nie było potrzeby ruszać. Jeżeli masz trochę wiedzy i zdolności możesz się zabrać za to sam budowa jest prosta.
Przyczyna jest jednak w gaźniku lub braku szczelności na połączeniu gaźnik - cylinder, ewentualnie uszczelniacze wału. Nie szukaj gdzie indziej.
na obudowie uszczelniacz i na pierścieniu są punkty. jak sie nie mylę to gdzieś na godzinie 5. silnik w gmp pierwszego cylindra, punkty na uszczelniaczu i pierścieniu zgrać i wcisnąć.
Stawiam na niestykającą wtyczkę lub uszkodzony uszczelniacz pompowtryskiwacza 3 cylindra ewentualnie sam pompowtryskiwacz ale bez konkretów nikt Ci nie wywróży. Czy zapala się kontrolka silnika i ESP? Jaki błąd był w sterowniku? Jakie są odczyty w grupach 013; 018; 023 (VAG)?
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Nie łudź się, że wystarczy wymiana łożysk i uszczelniaczy. Dolicz, cylinder, tłok, korbowód, regenerację tylnego amortyzatora, olej i uszczelniacze do lag. Jak nie będziesz miał szczęścia to dodatkowo dojdą hamulce, tarcze sprzęgłowe, zużycie skrzyni biegów, łożyska główki ramy, wahacza, kół. To motocykl wyczynowy, prawdopodobnie wymagający generalnego...
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Drugi cylinder jest sprawcą nierównych obrotów, sprawdź czy śruba stopki pompowtrysku się nie poluzowała, nie ciągnij za mocno bo łatwo ukręcić, wyreguluj pompki na 225 stopni, jak nic nie da to zacznij od wymiany uszczelniacza na tym cylindrze.
uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
Patrząc na zdjęcia tłok jest w stanie idealnym, szukaj nieszczelności na uszczelniaczach lub gaźnik. Żaden zamiennik cylindra nie zdaje egzaminu. Takk na marginesie ciężko "żarżnąć" tę piłę nie lejąc "czystego" paliwa. Nie ma żadnej uszczelki tylko pasta np: dirko.
Połowa koszyczka, druga jest pomiędzy łożyskiem a uszczelniaczem. Dlatego wał jeszcze się kręci. Jeżeli cylinder nie jest uszkodzony, to wymiana tłoka, łożysk, uszczelniaczy i powinien działać. Te ślady, w komorze spalania, nie przeszkadzają.
A jak wyglądają świece? Chociaż i tak- niebieski dym to olej w cylindrach, trzeba sprawdzić którędy tam wchodzi. Czy uszczelniacze zaworów, czy pierścienie na tłokach puszczają. Mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach?
Smaruje się i tłom i tuleję smarem/gęstym olejem i wkręca tłok, układając obrzeża uszczelniaczy tępym nożem z wąskim, okrągławo zakończonym ostrzem. Ponadto przeróbka na plasticzany uszczelniacz zamiast stalowego jest błędem, uwierz. Zaglądałeś do wnętrza cylindra, czy przypadkiem nie jest ostro porysowany?
Jeśli kompresor zasila unit stomatologiczny, i jest z 2016 r, to polecam się zastanowić czy warto. Tydzień temu naprawiałem ten sam model, z tym, że z 2018 r. Do wymiany było: - Oba węże - pęknięte. - Spalony jeden silnik. - Zużyte uszczelniacze tłoków i zatarty cylinder w drugim. - Uszkodzony zawór zwrotny. - Uszkodzony presostat (pęknięta membrana)....
Ostatnio zmieniałem w silniku wał, łożyska, uszczelniacze. I od tamtej pory nie chce zapalic. A tłok, pierścienie i cylinder były dobre. Paliwo świeże? Uszczelniacze siedzą na miejscu? nie powypadały?
Albo ścięło uszczelniacze na cylindrze albo zawór jest zacięty. Na pusto jest to samo czy tylko pod obciążeniem?
Witam, posiadam Ursusa C330M z 1991r. W ostatnim czasie wykonywałem remont i wymieniłem w nim tłoczysko podnośnika wraz z uszczelniaczami, cylinder był dobry to go nie zmieniałem. Dodatkowo wysłałem do regeneracji rozdzielacz pod siedzeniem i ten na błotniku. Teoretycznie wszystko zrobione a podnośnik nie działa tak jak bym oczekiwał. Jak podniosę podnośnik...
Termostat jest tylko w silnikach BF6L913 jak cieknie trzeba naprawić. Elektromagnes od czego? 7barów może jeszcze być. Pytanie czy to jest max czy po dodaniu gazu jeszcze rośnie? Na biegu jałowym może być. Olej z pod kolektora czy z uszczelniacza osłony łaski popychacza? Cylindry liczysz od koła zamachowego.
Podstawowa zasada, żadnych silikonów, czerwonych, czarnych czy innego koloru. Do uszczelnienia misy korbowej, zastosuj masę uszczelniającą DIRKO. Uszczelki na pewno są, pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Myślę że powodem są nieszczelne uszczelniacze walu, lub jakaś inna nieszczelność, np. misy korbowej. Zrób dobre zdjęcia cylindra i tłoka.
Witam. To teraz sprawdź kruciec łączący dwa cylindry z gaźnikiem, uszczelniacze na wale (kruciec powinien być na grubej uszczelce i dokręcony zanim dokręcisz cylindry) I jeszcze jest taka mała przegroda karterów pod cylindrami (może nawet zapomniał jej założyć) To co opisałeś wskazuje na nieszczelność dolotu, nie wiadomo kto to składał i co tam nawyczyniał....
Wszystko zależy w jakim stanie są części, musisz to sprawdzić. Można by się pokusić o wymianę uszczelniaczy. Zdejm pierścień, włóż go do cylindra i sprawdź luz na zamku.
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Miałem CZ i Jawę. Uszczelniacze były tak zamontowane. A olej u Ciebie mogło ciągnąć bo czopy wału były wyrobione. Odwrócenie uszczelniacza zmieniało położenie miejsca uszczelnienia.
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Serwis naprawi, ale to będzie kosztować (trudno określić dokładną cenę). Do wymiany na pewno tłok i pierścień (może też cylinder). Nie wiadomo co jest z wałem oraz z uszczelniaczami wału. [url=http://megaserwis.com/cylinder-komp... zestaw naprawczy.
Zuzyte uszczelniacze tloka ,i zawory .Powietrze bezposrednio dostaje sie do cylindra .Powinno sie odbyc po zwolnieniu spustu i docisniecia zabezpieczenia u wylotu .
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Uszczelniacze zaworowe nie odpowiadają za ciśnienie sprężania
Wymienione łożyska , uszczelniacze, tłok z cylindrem i uszczelki
Taniej to chyba zezłomować będzie. Pobieranie przez silnik oleju to albo tylko zużyte uszczelniacze zaworów, albo zużyte pierścienie i cylindry, ABS - czujniki, pompa, bądź sam sterownik do wymiany/ naprawy, a nawiewy to chyba tylko sterowanie klapami przy dyfuzorze.
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
Świeca sucha czy mokra? Dodano po 34 Próbowałeś wymienić świecę?
Wymienione były pierścienie, tłok, cylinder, uszczelniacze wału i łożyska, gaźnik wyczyszczony.
Uszczelniacze wału sprawdzone, a najlepiej wymienione? Połączenie gaźnik - cylinder szczelne? Regulowałeś gaźnik? Membrany w jakim stanie, tylko nie pisz, że są dobre bo niedziurawe.
Masz nieszczelne zawory. Normalny mechanik nie założył by jej bez chociażby dotarcia zaworów i wymiany uszczelniaczy, nie mówiąc już o planowaniu.
Co rozumiesz przez "zregenerować"? Wymiana uszczelnień, czy usunięcie luzów? Po odkręceniu tłoków one wyjdą, ale tylko one listwa zębata już nie, łożyska nie. Umyć i sprawdzić cylinder też będzie problem.
Panie dobry remont zrobiłeś. Wymień te uszczelniacze! Prawa strona wału ( za alternatorem) tam powinna być tulejka na czopie wału! Zabezpieczenia tych uszczelniaczy to w ogóle założyłeś? Zrób zdjęcia swojej pracy chcę zobaczyć jak wyglądają uszczelniacze po ich zamontowaniu przez Ciebie.
czy ten typ mercedesa ma pływające tuleje bo prawdo podobnie są jakieś uszczelniacze na cylindrach po przegrzaniu silnika przepuszczają płyn
uszczelniacze cylindrów silnika bilans cylindrów wymiana cylindrów
dodanie filmu youtube wskaźnik radmora wymiana toner
słuchawki radiowe poziome cienkie paski
Polaryzacja przewodów w zasilaczach HP: biały, czarny, czerwony Zasilacz HP: Łączenie przewodu sygnałowego z czerwonym