Co rozumiesz przez "zregenerować"? Wymiana uszczelnień, czy usunięcie luzów? Po odkręceniu tłoków one wyjdą, ale tylko one listwa zębata już nie, łożyska nie. Umyć i sprawdzić cylinder też będzie problem.
Bezwzględnie delikatnie smarować i tłok i przeciwtłok oraz powierzchnie o które poprzez uszczelniacze się z nimi stykają, ja smaruję te części jeszcze innym smarem, do pneumatyki BOSCH Renolit ST BHF 0/00. Przed założeniem uszczelniaczy tłoka lub przeciwtłoka smaruje delikatnie uszczelniacze olejem o lepkości 20W. Ty możesz nasmarować wszystko jednym...
Jak uszczelniacz tłoka piszczy - lekko WD40 lub wazelinka i przetrzeć. Ma się nie kleić a smaru nie ma być widać.
Naprawiałem to kilka lat temu zarówno w swoim jak i znajomego traktorze w obydwu przypadkach do wymiany były uszczelniacze tłoka (w handlu dostępne jako komplet), popękane i częściowo wykruszone były gumowe a trzymał tylko na tym pierścieniu stalowym. Oczywiście nie można wykluczyć awarii pompy, zaworu czy rozdzielacza.
Mozna rez odłączyć jeden wąż siłownika i podać ciśnienie na podłoczoną stronę. Jezeli olej cały czas wypływa pomimo maksymalnego wysunięcia siłownika z odłączonej strony jest pewność, ze puszcza na uszczelniaczach tłoka. Najszybszy i najprostrzy sposób. Jezeli puszcza na tłoku nie będzie miał siły dźwigać. :-)
Czy udało ci się to czymś przykleić? To chyba kwestia gustu, z którym klejem lepiej smakowała by Tobie kawa. Pozdrawiam
Tak, dolny tłok ma mieć taki luz. Dla mnie też wygląda to jak pękniecie komory, albo uszkodzenie uszczelniacza tłoczyska dolnego tłoka.
dzięki za pomoc kolego wsk ładnie zapala. a tu masz filmik jak byś chcial https://docs.google.com/file/d/0B0WCL0sc...
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
No to powinna wchodzić na obroty? Paliwo nie jest jakieś chrzczone?
Dziękuję za pomoc spróbuję rozebrać silnik i ponownie złożyć średnica tłoka jest dobra tłok i pierscienie też ale uszczelniacze chyba będę musiał ponownie wymienić.
Do sprawdzenia ciśnienie może elementy z chin.
Wszystkie uszczelniacza tłoka i kotła są wymienione. A czy są dostępne uszczelniacze z dystrybutora? Bo rozbieralny to on jest.
Połowa koszyczka, druga jest pomiędzy łożyskiem a uszczelniaczem. Dlatego wał jeszcze się kręci. Jeżeli cylinder nie jest uszkodzony, to wymiana tłoka, łożysk, uszczelniaczy i powinien działać. Te ślady, w komorze spalania, nie przeszkadzają.
Tutaj masz link do rozkładówki na stronie Boscha: [url=http://www.powertools-aftersalesser...
Pompę wody smaruje się bardzo delikatnie, inaczej towot może wypchnąć recepturki (uszczelniacze). Maksymalnie 1-2 wciśnięcie tłoka towotnicy.
Zdaniem serwisu w Łodzi, te uszczelki nie są częściami zamiennymi. Występują w kpl. jako zespół kotła. U mnie pomógł sklep z oringami w Łodzi. Za niecałe 2PLN udało mi się kupić wszystkie uszczelki do tłoka. Podaję wymiary: 2 szt. oring 16 x 2,5 (na czpieniu; jeden na tłoku, drugi w pokrywie tłoka); 1 szt. oring 28 x 3,5 (uszczelniacz zew. tłoka) 1...
Odwrotnie założony uszczelniacz tłoka zacisku.
http://obrazki.elektroda.pl/4106904400_1... czy ktoś wie jak to cudo rozebrać tak aby dostać sie do uszczelniaczy tłoka i bijaka??
Jpd 12 postow o niczym, nie masz blokady nie zakladasz czujnika , proste.
strikexp Czy ty wiesz ile kosztuje siłownik hydrauliczny nowy ? Używany to koszt połowy nowego w zależności od stanu uszczelniaczy, tłoka i cylindra itd. Ze złomu to sprawa jest gorsza bo pewnie i tak cylinder do honowania będzie, po za tym uszczelniacze tłoka, tulei etc da koszt 70% nowego siłownika. Już prościej i taniej zrobić niż kupić używkę.
a co do wycieku oleju to padła uszczelka pokrywy zaworów i uszczelniacz tłoka czy cos takiego.:|
Właśnie wysuń go do końca , żeby wywalił płyn , bo zapewne uszczelniacz tłoka blokuje się na ściankach cylinderka . musisz to rozebrać wyczyścić i złożyć . Jak nie było wycieku uszczelniaczem to można go zostawić . potem jak odkręcisz przewód to go zabezpiecz , żeby nie zapowietrzyć całego układu . :|
Panowie pytanie może ktoś coś wie Podnośnik mechaniczny w Landini taki sam jak w MAsseyu podczas pracy szarpie podnośnikiem jakby brakowało oleju... taki sam objaw jak uszkodzony uszczelniacz na tłoku juz tak miałem w innym ciągniku uszkodzony uszczelniacz tłoka podnośnika plecaka i szarpało. Natomiast w tym przypadku w Landinim tez tak myślałem że...
Znalazłem wymiary uszczelek jak by komuś były potrzebne: 2 szt. oring 16 x 2,5 (na czpieniu; jeden na tłoku, drugi w pokrywie tłoka); 1 szt. oring 28 x 3,5 (uszczelniacz zew. tłoka) 1 szt. oring 32 x 1,8 (uszczelniacz pokrywy tłoka) Brakuje jeszcze od tłoka wyciskającego kawe.
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
I ponoć po wyjmowaniu częstym zaworów niszczą się uszczelniacze zaworowe.
To siłownik dwustronnego działania ale podłączony jako jednostronny z siłowym wysuwem tłoczyska. W króćcu do którego nie jest podłączony wąż masz wkręcony korek z otworem by zasysało i uchodziło powietrze wraz z ruchem tłoczyska. To że pluje przez ten korek olejem świadczy o przecieku na tłoku. Masz dwa wyjścia. Albo wkręcisz tam króciec, założysz jakikolwiek...
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane?
Jeśli kompresor zasila unit stomatologiczny, i jest z 2016 r, to polecam się zastanowić czy warto. Tydzień temu naprawiałem ten sam model, z tym, że z 2018 r. Do wymiany było: - Oba węże - pęknięte. - Spalony jeden silnik. - Zużyte uszczelniacze tłoków i zatarty cylinder w drugim. - Uszkodzony zawór zwrotny. - Uszkodzony presostat (pęknięta membrana)....
Tylko mogę zasugerować uszczelniacze zaworów lub uszczelka pod głowicą.
Tam są zwykłe oringi gumowe olejoodpornej . Rozbierz, weź stare i idź do pierwszego lepszego sklepu rolniczego. Jedynie możesz mieć problem jak masz uszkodzony uszczelniacz dolny tłoka.
Wiem, że wymiary uszczelek były podane w wątku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... User Maykel2 pisał: 2 szt. oring 16 x 2,5 (na czpieniu; jeden na tłoku, drugi w pokrywie tłoka); 1 szt. oring 28 x 3,5 (uszczelniacz zew. tłoka) 1 szt. oring 32 x 1,8 (uszczelniacz pokrywy tłoka); przymierzałem też 32 x 2, ale po założeniu wydawał się...
Trochę to niebezpieczne: - brak prowadzenia w środku Widziałem kilka, skonstruowanych z miechów zawieszenia ciężarówek, brak prowadzenia nie przeszkadzał jakoś specjalnie. Przy niewielkiej wysokości podnoszenia a sporej średnicy "tłoka" zejście góry w bok nie zagraża specjalnie. - brak zaworu bezpieczeństwa A co i przed czym miałby on zabezpieczać?...
Tak, to wiem że złe rozłożenie rzuca bębnem. Układa się dobrze. Wczoraj była znów próba prania pełnego bębna - nie było dudnienia! Prawdopodobnie dlatego że nasmarowałem ten pierwszy amortyzator (ten co na zdjęciu) smarem jaki tam był - posmarowałem powierzchnie uszczelniaczy tłoka (pierścienie ;) ). Dziś wyjąłem drugi amortyzator i porównałem z tym...
Dzięki za pochwalenie maszyny. Jeżeli chcesz kupić siłownik na złomie, najtaniej w tedy będzie to patrz żeby były w nim resztki oleju, wówczas nie będzie wewnątrz pordzewiały co powoduje wżery. Uszczelniacze tłoka i tłoczyska kupisz bez problemów, każdy siłownik zregenerujesz pod warunkiem że powierzchnia cylindra będzie gładka bez ubytków. Ten co jest...
Oringi w rozdzielaczu, szczelność zaworu przelewowego cylindra jego stan, stan tłoka, od razu nowe uszczelniacze najlepiej niebieskie, jeśli ciekło na ośce drążka skrętnego wymienić, tulejka centrująca nowa, uszczelka pod dekiel nowa lub nie dawać wcale a osadzić na paście np. dirko, doktor reinz lub odpowiednik która po utwardzeniu ma konsystencje...
To stary lewarek. Stare chodziły na płynie hamulcowym, przynajmniej u mnie był na płynie hamulcowym. Nowe kitajskie są na oleju hydraulicznym 15. A jak chcesz żeby szybko podnosił, to olej napędowy wlej, pod warunkiem że twój był zalany olejem i uszczelniacz na tłoku nie spuchł od oleju.
tez tak myślałem, ale po złożeniu leje tak samo jak przed wymianą, nasuwa mi się myśl ze ten uszczelniacz może być na dole tłoka, ale nie mam pewności
No to wszystko jest dobre a nie chodzi. Kiedyś miałem taki przypadek z pilarką Husqvarny. Gość przywiózł na wymianę uszczelniaczy na wale. Uszczelniacze wymienione a piła nie chce odpalić a niby paliła. Mówię ok może przy wymianie spadła mi sprężynka z uszczelniacza. Sparwadzam na szczelność, wszystko ok. Sprawdzam kompresję,5 barów. Tłok był już tak...
W myjce jak w temacie wymieniłem na tłokach uszczelniacze olejowe i wysokiego ciśnienia (strona 15 katalogu elementy 7 i 5), oczywiście wszystko wyczyszczone i starannie złożone, a wymieniałem bo do oleju dostała się woda i zrobiło się mleko. Podczas próby myjka działała bez zarzutu ale pojawił się malutki wyciek z dolnego tłoka prze to jakby małe okienko...
Witam. Czy ktoś może dysponuje starymi katalogami siłowników CPP PREMA- Kielce (lata '80-90 ub. wieku)? Szukam danych uszczelniacza tłoka do siłownika szpilkowego dwustronnego działania i uszczelniacza tłoczyska, typ siłownika 0876.732.11, 100x70 1,2MPa Pewnie uszczelnienia produkcji Inco... Pozdrawiam, V. EDIT: chyba nie bardzo trafiłem z działem-...
Witam ponownie, dzisiaj rozebrałem kasetę sterująca i znalazłem przyczynę. Uszkodzony uszczelniacz 2 tłoka, teraz najciekawsze nigdzie nie można go kupić ! W intercarsie zestaw naprawczy koszt ok 2700 pln. Może ktoś kiedyś gdzieś kupował osobno takie uszczelniacze?
Witam. Czy podpowie ktoś z jakiego modelu pasuje tłok z pierścieniem i uszczelniacze wału do pilarki SachsDolmar 102 lub gdzie mogę takie dostać bo w sieci nie znalazłem. Dziękuję bardzo z góry ;)
Komora zaparzacza przeczyszczona łącznie z zaworkiem cremy + nowe uszczelniacze tłoka. Jeżeli chodzi o tłok termobloku to dostęp do niego jest dojść trudny, od góry jest jest naciśnięte mnóstwo elementów :/ Odkręciłem tylko i przeczyściłem te czarne sitko tłoka które dociska do zaparzacza + wymiana uszczelniacza. Niby jest trochę lepiej tzn. do połowy...
To jeszcze Cię podpytam bo widzę, że znasz się na temacie a tu też różne komentarze słyszę. Jakie radzisz dawać podkładki na śrubach przelewowych łączących np tą rurkę z rozdzielaczem i tłokiem? Tak jak było w oryginale czyli miedź? Czy metal guma? Jedni mówią że metal guma lepiej uszczelnia. Drudzy że guma pod wpływem czasu się starzeje i zaczyna...
Stwierdzono naocznie i namacalnie - AS 13157. Komplet oringów, uszczelniaczy zaworu głowicy, tłoka, listwy wraz z teflonowymi wkładkami i simmeringami. Zamykam.
Witam proszę o pomoc w sprawie hamulca koła lewego.Ostatnio zauważyłem że podczas hamowania samochód skręca w prawo,lewa felga była gorąca.rozebrałem zacisk i tłoczek się w ogóle nie cofał ani nie chciał wyjść dopiero po odpaleniu silnika z trudem wyszedł.Wyczyściłem tłuczek zmieniłem uszczelniacz tłoka i tłoczek delikatnie się schował więc odpowietrzyłem...
Cena oryginalnego tłoka rzuca na kolana (a musiałby być wymieniony) zamienników nie widzę jedynie używka, uszczelniacze oraz regulacja gaźnika i jest szansa, że będzie chodziła ( jakiś czas). Ewentualnie pełny remont ( pewnie tylko serwis zapewni Ci części ale zmartwię Cię cylinder z tłokiem ok.1000 zł.)
Powodem są uszczelniacze wału, zamykam.
Ja też miałem takie same objawy w 023. Przyczyną był pęknięty korpus pod wałem. Taka pokrywka w której siedzą uszczelniacze wału.
Wiem , ale widzę, że raczej szuka budżetowych rozwiązań, a to jest taki ersatz. Ogólnie osprzęt pneumatyczny dobrej klasy i precyzyjny potrafi kosztować sporo. Mam siłowniki pewnej firmy - tanie, nie ukrywam, i rzadko który potrafi rok przepracować, generalnie lecą uszczelniacze, rysy na tłokach, zawieszają się (szczególnie jak pracują na niższym ciśnieniu...
Zgarniacz to jakiś uszczelniacz? Zgarniacz jest formą uszczelniacza lecz nie służy do uszczelniania siłownika. Ma jedynie za zadanie zapobiec przedostaniu się brudu do wnętrza dławicy.
To ile trzeba zmienic by była to kapitalka ? w kranzlu1150 wymieniłem łożyska( silnika i krzywki ) , uszczelniacze (tłoków i wirnika silnika) i olej , oringi na zaworach i wszystko tłoki stare zostały bo ceramika po bokach jeszcze była ale z przodu już się powykruszało a i tak razem z zakupem urządzenia wyszło koło 60% zakupu nowej hd10/122 bo i manometr...
Kolego, uszczelniacze są za wariatorem o drugi za zapłonem jeśli dobrze kojarzę da się wymienić bez rozpoławiania, tylko mała uwaga, z własnego doświadczenia wiem że bardzo często uszkodzone uszczelniacze to efekt zużytego tłoka i przedmuchy na pierścieniach. Kilka razy wymieniłem simmeringi i za jakiś czas znów to samo po wymianie tłoka i szlifie było...
Z tą chińszczyzną to jest troche inaczej. Kiedyś na dziadostwo mówili bybel podruba czy inaczej. Dziś jak coś jest kiepskie to od razu mowa że chińskie. Nie bronie absolutnie chińskiego, chodzi o błędne określanie producenta. Kupuje części do ciągnika trafia się dziadostwo a zrobione jest przez polaków. Kiepskiej jakości uszczelniacze do tłoka podnośnika...
To ja chętnie strace 200zł na paliwo. Jak liczylem to same zawory 600zł rozrząd 400,uszczelka głowicy 120, uszczelniacze zaworowe 70. tłoka nie wspomne no i wał sprawdzić to tez z 200.
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Wymień zawory bezpieczeństwa jeden i góry drugi na dole Możesz też sprawdzić rozdzielacz mając go na stole powietrzem. Końcówka przez gumkę pasuje Dodano po 10 a którą stroną masz uszczelniacze w tłoku bo mają być w ta strone co ciezko założyć
Części nie kupisz, możesz coś dopasować, jakiś uszczelniacza itp Olej rzepakowy. Wiem że to brzmi dziwnie, ale tak to naprawiają pasjonaci, bo serwisy to tylko całość wymieniają.
Cylinder zostaw w spokoju. Dziura w tłoku od nieudolnego blokowania wału (nie wiem czy to Twoja robota czy dałeś komuś aby zepsuł ach szkoda gadać). Koło zamachowe w zasadzie powinno być wymienione choć piła będzie chodziła (brak wyważenia może przyśpieszać zużycie łożysk itp.). Nie wiem po co rozebrałeś gaźnik. Uszczelniacze i tłok tylko oryginał jeżeli...
Podstawowa zasada, żadnych silikonów, czerwonych, czarnych czy innego koloru. Do uszczelnienia misy korbowej, zastosuj masę uszczelniającą DIRKO. Uszczelki na pewno są, pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Myślę że powodem są nieszczelne uszczelniacze walu, lub jakaś inna nieszczelność, np. misy korbowej. Zrób dobre zdjęcia cylindra i tłoka.
Pytanie takie czy jest tam otwór bo jest czy faktycznie było tam podłączone zasilanie. Jeśli było to czy czasem nie ma tam dławika. Druga sprawa trzeba by rozebrać i sprawdzić czy rozwiercając nie wejdziesz większą średnicą na uszczelnienie tłoczyska. A rozebrać do wiercenia bym rozebrał. Nie jesteś wstanie zabezpieczyć na 100% przed wpadnięciem wióra,...
Zapas taki, aby wystarczało czasu na domknięcie przy najdziwniejszych ruchach bramy. Siłowniki na buczeniu spokojnie wytrzymają i minutę :) ale rozsądny i długi czas to 4- 8 s. A centralka czasówkę ma faktycznie mało dokładną (ten typ tak ma) i po to m.in są te zapasy czasów. Dopóki działają dobrze (a potrafią tak kilkanaście lat) niczym nie konserwujesz....
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Witka, jak w temacie ostatnio z kuzynem rozebralismy moją tigrę po to by wymienic w niej pierscienie i uszczelniacze..., wymienilismy bez problemu wszystko zlozylismy na czysto, poskladalismy, zalalismy nowym olejem, odpalilismy silnik pracowal rowno.... zgasilismy a tu psikus , silnik gasnąc wydal metaliczny glosny dzwięk. po tym nie probowalismy nawet...
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Przyczyną nierównych obrotów były wyrobione uszczelniacze na wałku, po wymianie uszczelniaczy silnik pracuje prawidłowo
Kolego, prawdopodobnie ( jeżeli masz tam olej) padły ci manszety -uszczelniacze- na tłoku podnośnika. To bardzo czesta awaria. W tym przypadku musisz odkrecic pokrywę a tam juz dostaniesz sie do cylindra no i do tłoka. Naprawa dość prosta i niekosztowna.
Wypchnęło uszczelniacz na wale.
Rzuc okiem na uszczelniacze wału,warto zobaczyć też czy z pierscienimi tłoka wszystko jest ok.
Witam. Posiadam pilarkę Stihl 018. Po wymianie cylindra, tłoka, uszczelniaczy i membran w gaźniku. Mam z nią problem, ponieważ muli pod obciążeniem. Nie da się ciąć ale za to na sucho chodzi idealnie. Wkręca się na obroty, trzyma wolne, nie gaśnie, ale gdy zaczynam ciąć muli. Jak myślicie co jej może być? Pozdrawiam i proszę o pomoc. :)
Witam, nie chciałem tworzyć nowego wątku więc podłączam się pod ten. Mam takie pytanko: jakie sa ceny części eksploatacyjnych do myjek firmy karcher? Konkretnie chodzi o chyba dość popularną myjkę 570. Mam większą myjkę (6/13C+) ale zapragnęłem sobie kupić coś małego, przenośnego a chyba lepiej zregenerować coś ze starszych ale myślę trwalszych maszyn....
No to masz zużyte uszczelniacze a dodatkowo mogą być rysy na tłokach. Napraw póki słabo cieknie, jak zacznie mocniej puszczać to uszkodzi uszczelniacze olejowe i napcha wody do oleju.
Najprościej to nalej benzyny do komory na ful i patrz czy cieknie. Połówki,uszczelniacze.
Witam.Nie zatarł się przypadkiem w niej cylinder?Ódkręć tłumik i przez okienko wydechu sprawdź w jakim stanie jest gładź cylindra i tłoka,oraz pierścienie.Jeśli są rysy albo ślady przypalenia,to silnik masz przegrzany,wymiana cylindra i tłoka.Możesz też mieć nieszczelną piłę,uszczelniacze wału się rozsypały.Po odkręceniu sprzęgła będziesz miał pod sprzęgłem...
Witam. Właśnie kończę składać piłę PARTNER 351 w której wymieniłem tłok, pierścienie, cylinder, łożyska wału i uszczelniacze. Zastanawiam się jedynie nad tym jak ma być ustawiony gaźnik podczas pierwszego uruchomienia. Przed wymianą cylindra i tłoka regulowałem gaźnik ponieważ dziwnie pracował silnik i myślałem, że to jest przyczyną ale okazało się,...
Witam przerobiłem tłok podnośnika i wstawiłem zamiast dwóch pierścieni stalowych, dwa uszczelniacze podobne do tych stosowanych w podnośniku c-360. Mam problem z włożeniem do tulei, w odwrotna stronę wchodzi bez problemu. Uszczelniacze są dobrze zrobione. Teraz zastanawiam się jaki przyrząd sobie zrobić żeby włożyć tłoka i nie uszkodzić tych uszczelniaczy...
To ja tak z innej paczki, jesteś pewien że warto? Do husqvarny przeciętny remont silnika, czyli cylinder, tłok, łożyska i uszczelniacze to ok 800-900zł
Trudno zobaczyć w środku tłoka,jedynie coś jak kratka do identyfikacji daty produkcji,ale też nieczytelna..a uszczelki jak odebrałem z serwisu to nie było.ale śladów jakiegoś uszczelniacza też nie widziałem.Orginalnie występuje uszczelka ?
Tymi śrubkami na końcach tłoka spęczniasz uszczelnienia. Siłownik/tłok na uszczelniaczach czy sznurach łojowych?
W sumie nie jest to zbyt skomplikowane. Musisz zdjąć koło magnesowe, potrzebny będzie jakiś ściągacz. Założone jest na stożek z klinem. Sprzęgło pewnie odpadło z urwaną oską. Trzeba wykręcić ją ze sprzęgła. Wykręca się ją w prawo ( lewy gwint ). Następnie odkręcić tłumik i gaźnik. Kolejny krok to wykręcenie silnika, wyjmujesz wał z tłokiem z cylindra....
Dzień dobry, siłownik jednostronnego działania jest podłączony dwoma wężami do agregatu hydraulicznego. Po co jest to drugie przyłącze umieszczone bliżej tłoczyska i po co podłączone jest do bloku zaworowego? Jeżeli cylinder hydrauliczny lub powietrzny jest dwukomorowy, to z racji jego budowy musi posiadać dwa porty, czyli otwory (porty) do każdej...
kolego wszystko złozyłem jak sie patrzy, to mój 5 silnik jaki remontowałem, ale ten jest moj i masakra, juz nie wiem co jest łapie go na 40 km na godzine gasnie, czekam minute odpala od strzała, jade dalej juz normalnie wymień uszczelniacze na wale
Tak się kończy składanie nowego tłoka ze starym cylindrem.. Albo wlozysz kompletną nową "górę" albo będziesz dolewał olej. Przy kolejnym demontażu wymień też uszczelniacze zaworowe, przy okazji dotrzyj zawory
uszczelniacze były nowe a pierścienie były wymienione na nowe tylko z uszkodzonego tłoka bo tak mi kazał kupić mechanik
Troszeczkę coś tu nie rozumiem. Bo z reguły olej jest brany przez sam silnik. Czyli przez elementy typu: -zawory, i ich uszczelniacze -zużyte pierścienie tłoka -nieszczelności miedzy uszczelkami, czyli wycieki widoczne gołym okiem. Niestety są silniki które pobierają o wiele więcej oleju na 1000 km niż pięć setek. https://www.auto-swiat.pl/dobry-warsztat...
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Kup gaźnik na allegro ale takie za 18 zł. Po co płaciłeś 200zl. Drogi nie znaczy dobry. Inne ważne pytanie. Nie pomyliłeś wężyków. Jak pompujesz primer napełnia się paliwem? Kompresją jak jest to dobrze. Gdyby była kiepska to naprawa nie warta. Trzeba wymienić nie sam pierscien ale cały kompletny cylinder z tłokiem. Uszczelniacze na wale to specjalne...
A jak wyglądają świece? Chociaż i tak- niebieski dym to olej w cylindrach, trzeba sprawdzić którędy tam wchodzi. Czy uszczelniacze zaworów, czy pierścienie na tłokach puszczają. Mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach?
Do oryginalu zaloze pompe tą co była przy oryginalnej przrkladni a do orbitrola próbowałem dwie pompy i to samo siłownik ma skok tłoka 16cm
rozebralem w koncu silnik. Wymiary zarówno tłoka jak i cylindra nie pokrywaja się z żadna cyferka z tej rozpiski, ale.... tłoka ze szczelinomierzem 0,05nie da się włozyć do cylindra (na wszystkich garkach) 0,04 wchodzi pewnie. Zlożyłem silnik do kupy i problem dymienia ustąpił bo winowajca były pierscienie olejowe. Zablokowały sie równo z krawędzią...
Jak masz iskrę i podlewasz paliwo bezpośrednio na tłoka i się nie odezwie to ja obstawiam brak kompresji.
Sprawdź uszczelnienie tłoka w siłowniku skrętu.
Powodem problemu było lewe powietrze na uszczelniaczach.
Skoro nowa, to na gwarancję do serwisu, chociaż skoro ją już rozebrałeś (po co?). Tym bardziej dziwne, bo 2-24 zasadniczo nie ma już chyba w sprzedaży. Jest 2-26 ze swoimi odmianami. I to od dość dawna. Nie naciąłeś się na chińską podróbę? Bijak 27 nie zawsze dotyka iglicy 28. Jego współpraca (bezwładnościowa) z posuwającym się posuwiście tłokiem 26...
Zmierz ciśnienie sprężania, może źle założony uszczelniacz wału. Instrukcja obsługi jest na forum.
Uszczelniacze na tłoku sprawdzone jak miałem to rozebrane, pierścienie całe tłok przesuwa się z oporem więc raczej szczelny. Pozostaje kwestia rozdzielacza, którego nie sprawdzałem jeszcze.
Witam, pacjent Derbi Senda drd 50. Zrobiony generalny remont silnika, nowy wał, cylinder, głowica, tłok, pierścienie, łożysko igiełkowe tłoka, wszystkie łożyska w całym silniku, uszczelniacze, uszczelki i moto nie ma siły jechać. Kompresja wynosi 6,5 Bara. Dlaczego?
Witam, Udało się gdzieś załatwić ten uszczelniacz? szukam tego samego. Jeśli coś wiesz to daj znać
uszczelniacze peugeot uszczelniacze amortyzator uszczelniacze wtrysku
cisco zasilacz wtyczka angielska amilo instrukcja
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Rolka w tacce papieru Xerox 6605 - opór i działanie Termet Silver Pro - Buczenie przy ustawieniach P3 i P4