głowicę wcześniej zamontowałem bez jej remontu żeby sprawdzić czy będzie chodził „spód” i teraz strącam ją ponownie żeby ją zrobić, bo pali olej. Przed jej zamontowaniem założyłem nowe uszczelniacze i myślałem, że przestanie lub będzie mniej kopcić, ale kopci tak samo. Błędne myślenie. Jeśli auto żre olej w sporych ilościach, to nie uszczelniacze...
Uszczelniacze zaworowe będą odpowiedzialne za zwiększone zużycie oleju, ale nie będą odpowiedzialne za niską kopresję. Ja oprócz pierścieni, sprawdziłbym głowice. Najprawdopodobniej massz powypalane gniazda zaworowe. Jeśli już masz zdjętą głowicę, to nalej do kanałó ssących i wylotowych po trochę nafty i odstaw głowicę na jakiś czas. Następnie odwróć...
1500 to jak samemu zrobisz raczej bo warto i w głowicę spojrzeć oprócz pierścieni aby to miało sens.Raczej bliżej 3 tys z punktu widzenia klienta.
Witam posiadam golfa 1.6 16v który od pewnego czasu zaczął pobierać większe ilości oleju mam pytanie czy uszczelniacze zaworów można wymienić w tym modelu bez zdejmowania głowicy, ile taka wymiana może kosztować. Jak sprawdzić domowym sposobem czy to na pewno uszczelniacze a nie pierścionki z góry dzięki za pomoc.
Witam, nie jestem mechanikiem, więc przewrażliwionym ten temat lepiej nie czytać. Nie jestem mechanikiem i samochody umiem jedynie odpalać i tankować ale zostałem zmuszony do naprawy silnika swojego samochodu. Pokazuję jak w prosty sposób bez narzędzi profesjonalnych samemu poskładać silnik, jego przeszlifować, zrobić planowanie, zrobić honowanie i...
Od niedawna jestem posiadaczem s40.Mam pytanie do znawców silnika t4.Silnik bierze sporo oleju(2-3 l/100km) podejrzewam uszczelniacze zaworów,ew. turbo.Jak najprościej zmienić uszczelniacze?Silnik kopci na niebiesko,przebieg 160.000km.(faktyczny)Może ktoś ma jakieś doświadczenia co do przyczyn tej usterki.Czy można zmienić uszczelniacze bez demontażu...
prawdopodobnie problem w pierścieniach.Po remoncie głowicy zaczął ssać olej pierścieniami.
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Jeżeli po dłuższym postoju np. przez noc przy odpaleniu puści dymek to uszczelniacze zaworów ,ale po opisie można przypuszczać że pierścienie też jeżeli szary jeżeli biały to woda uszczelka lub pęknięta głowica sprawdzić ciśnienie na cyl. czy niema masełka pod korkiem oleju i w zbiorniku wyr. czy nie ubywa płynu i nie ma pęcherzy powietrza
Miałem to samo-dymił że z tyłu nic nie było widać. Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów i pierścienie na tłokach . Pierścień zgarniający był zapieczony i składał się z trzech części, to wymieniłem na jednoczęściowy ze sprężynką. Tłoków nie zmieniałem, zrobiłem tylko honowanie cylindrów. Przy okazji trzeba sprawdzić panewki na korbowodach,...
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Może banalne pytanie... Nie ma nigdzie wycieków ? Pomóc może w tym wypadku jedynie ceramizer, sam miałem problemy z kompresją i uszczelnieniem do tego stopnia, że rano musiałem kręcić go parę razy zanim odpali. Drogi jest, około 70 zł za tubkę ale się opłaca ! Lepsze to niż dawać na remont silnik, nie kupuj żadnych Moto doktorów bo nie przyniesie efektów,...
Witam, ponieważ dalej walczę z tym samochodem, kolejny update: - turbo wymienione - dpf czyszczony dwukrotnie - raz metodą ultradzwiekową, raz w firmie Advanpure metodą termodynamiczną - wynik: usunięto 55 gram sadzy i ciśnienie zwrotne spadło z 76 mbar do 7 mbar - tutaj poinformowano mnie, ze filtr jest ok, ale nie jest to oryginalny filtr, tylko jakiś...
Tylko nie daj sobie wmówić, że do wyciągnięcia uszczelniaczy trzeba zdejmować głowicę. Owszem serwisówki tak radzą, bo inaczej nie ma jak podeprzeć zaworów do odpięcia sprężyn, jednak jak ktoś ma głowę na karku to sobie z tym poradzi bez ściągania głowicy.
Podkłada z pudełka ma mieć odpowiednią twardość. Lepiej zainwestować w frezy do czyszczenia gniazd i wtryskiwaczy tak by powierzchnia styku była idealna przed montażem nowych podkładek.
Najprawdopodobniej uszczelniacze zaworów do wymiany, albo gorzej... Wycieków oleju takowych nie ma, po dokręcałem wszystko mocniej i już znikąd nie wycieka. -Ale czy przez te uszczelniacze może ubywać płyn chłodniczy? -Czy mogę nalać wody na próbę i sprawdzić czy nie przecieka gdzieś na rurkach?
kia shuma 1,5 1999r. rano przy niższych temperaturach mocno kopci białoniebieskim dymem , dodam że wymieniane były uszczelniacze zaworów ,i wszystkie uszczelki ,prosze o jakieś sugestie jaka to może być usterka ,zastanawiam się czy przez przypadek nie jest to problem wtryskiwaczy , jak można sprawdzić ,zidentyfikować usterke?
Przede wszystkim zmienić/poprawić tematyczny wężyk, sprawdzić drożność odmy. Byłem u dwoch mechaników z moim problemem i każdy podejrzewa, że padły uszczelniacze zaworów. Olej ucieka włąsnie przez wężyk umieszczony na górnej pokrywie tych że zaworów (odmę). Trochę nie rozumiem. Taki wężyk (rozumiem część odmy) zwykle jest połączony z innymi, więc jak...
Dokładnie tak kompresja byłaby ta sama. Wałek steruje momentami otwierania i zamykania zaworów. Dodatkowo możesz jeszcze sprawdzić uszczelniacze zaworów ssących, może ci podbierać olej i dlatego ta druga świeca jest tak okopcona. Jak to sprawdzić masz trzy posty wyżej. A jak to ci nic nie mówi to ściąg pokrywę na głowicy obracaj wałem i obserwuj czy...
bo kupiłeś niemca z przeszczepem od koreańców. ja miałem silnik OHC niemiecki 1.6 D. 1.7 były niemieckie i Isuzu. Z tego co wiem to była lipa i drogie części. i lubiły się w nich leciec uszczelniacze zaworów i całkiem spory koszt naprawy był w porównaniu do niemieckiego silnika
Niebieski dym który pojawia się na chwile podczas uruchamiania auta po np nocnym postoju oznacza zwykle wyeksploatowane uszczelniacze zaworowe. Olej spływa po trzonkach zaworów do komory spalania. Po uruchomieniu silnika spala się i dlatego jest taki efekt. W silniku VW 1.9 TDI nie potrzeba demontować głowicy,żeby wymienić uszczelniacze zaworowe, przy...
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane?
zbiorniczek wymieniony.fakt jeżdżę na krótkich dystansach ale wiecie teraz to się boje jechać w dalsze trasy. jednego dnia zrobiłem taki test i postawiłem go na jakieś półtory godziny na wolnych obrotach żeby sobie pochodził i niby nic się ie działo ale jak później ruszyłem w drogę zadymił na niebiesko czyli myślę że uszczelniacze trzonka zaworów do...
Bardzo często kontrolka poduszki jest mostkowana razem z kontrolką od ABS i gaśnie razem z nią. Normalnie gaśnie po 6 sekundach, najpóźniej ze wszystkich. Oczywiście można i to oszukać, więc najlepiej sprawdzić fizyczną obecność. Co do sensu szukania auta w danej kwocie, to ciężko jest odpowiedzieć. Bo lata lecą, a auta są coraz starsze. Czasami można...
Wymiana uszczelniaczy coś pewnie pomoże ale czy załatwi problem brania oleju tego nie wiem No to jak nie wiesz, to nie zabieraj głosu. Wymiana pierścieni zabije ten silnik. Zanim zostało cokolwiek zrobione, należało raz sprawdzić ciśnienie sprężania, a dwa wykluczyć ubytki oleju spowodowane nieszczelnością turbiny. Ale skoro ktoś z nudów wymienia sobie...
Warto zastanowić się nad kupnem innego silnika , wyjdzie taniej i mniej nerwów niż reanimacja starego. Tak. Najlepiej niech kupi od razu cały drugi samochód, albo i dwa, bo ten drugi też może być popsuty. Jaką możesz mieć pewność, że drugi silnik /bądź co bądź wiekowy i przechodzony każdy jeden/ będzie dobry? Na początek test na zawartość CO2 w ikładzie...
Dzisiejsze silniki (po za kilkoma wyjątkami) biorą olej tak do 60 nawet do 100tys km. potem jest spokój na następne 100tys. Takie czasy, przy tym przebiegu i roczniku radze puścić problem między ludzi.... Kupić kolejne albo Dacia bo to jest to samo auto i oszczędzić nerwów u pana "Zbycha", który rzekomo się zna. Mialem u siebie c3 w 1.4hdi 68koni autko...
Witam w moim escorcie 1.6 8V XR3i 105km. Klepie jakiś zawór. I chciałem się dowiedzieć jak sprawdzić zużyte popychacze w głowicy w samochodzie i jak sprawdzić popychacze w głowicy która leży rozkręcona ponad rok ponieważ z niej chciałem wyjąć popychacze na wymianę. Przy okazji chciałem wymienić uszczelniacze zaworów bo już puszczają i wiem że trzeba...
Podczas regulacji zaworów warto wymienić uszczelniacze oraz sprawdzić luz poosiowy zaworów :D . To chyba już lekka przesada - to prawie jak remont głowicy :D wystarczy tylko posprawdzać luzy zaworowe i wyregulować przy pomocy odpowiednich płytek regulacyjnych. Do zrobienia tego wystarczy tylko odkręcić pokrywę zaworów i pogimnastykować się przy wciskaniu...
Nie wiem ojakich uszczelniaczach mowisz ale jak miałeś zdjętą głowicę to trzeba było sprawdzić luz na prowadnicach zaworów i koniecznie wymienić uszczelniacze na nich.
Witam, kolego lukss poczytałem te twoje zmagania z tym silnikiem i :D , po takim wypadku powinno się rozmontować silnik i wykątować korbowody, czyli osie łba i stopy muszą być równoległe i leżeć w jednej płaszczyżnie, wał korbowy powinien zostać sprawdzony co do osiowości wszystkich wykorbień i podpór, oraz owalizacji tychże , tłoki i pierścienie czy...
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
Ostatnio znalazłem trochę czasu więc byłem z głowicą i tłokami w warsztacie gdzie regenerują silniki i po oględzinach okazało się, że oprócz pierścieni są jeszcze zbyt duże luzy na prowadnicach. Same prowadnice nie są pęknięte, czy zdeformowane i jak powiedział luzy nie wynikają ze strzału ale z normalnego zużycia prowadnic. Ja sprawdzałem luzy na lekko...
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności uszczelniacze zaworów.
Również mam zamiar przeprowadzić taką operację. Jeżeli wymienisz to daj znać.
Automat ssania do gaźnika Keihin jest inny nietypowy - w małej białej obudowie. Po założeniu nieoryginalnego (chińskiego) prawdopodobnie masz stale zamknięte ssanie (tłoczek bardziej wysunięty). Radziłbym sprawdzić na początek ciśnienie sprężania lub stan pierścieni. Jeśli dodatkowo ma problem z pracą na biegu jałowym to wymienić uszczelniacze wału...
Tylko mogę zasugerować uszczelniacze zaworów lub uszczelka pod głowicą.
Kiedyś miałem taki problem i okazało się że uszczelniacze zaworów się zużyły i jeden sikał olejem na świecę .
jak większość silników pierścień olejowy kiepskiej konstrukcji.głowica będzie zdjęta to zrób pierścienie .będziesz miał spokój z olejem . takich ilości przez uszczelniacze zaworów nie wezmie
Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany,szkoda że jak miałeś ściągniętą głowicę to fachowcy nie zajrzeli do uszczelniaczy.
Jak w każdej V od vag leje się z uszczelki pokrywy zaworów i od wymiany tego bym zaczął . Przerabiałem to w 2.4 dokładnie taki sam scenariusz, choć oczywiście nie zaszkodzi sprawdzić uszczelniacze faz rozrządu
A jak wyglądają świece? Chociaż i tak- niebieski dym to olej w cylindrach, trzeba sprawdzić którędy tam wchodzi. Czy uszczelniacze zaworów, czy pierścienie na tłokach puszczają. Mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach?
Miałem to samo tylko w innym aucie. Wymiana uszczelniaczy zaworów załatwiła sprawę definitywnie. Wcześniej brało mi 0,5-0,8 litra na 1000 km. Teraz nie bierze nic co mógłbym zauważyć.
Witam. Popełniłeś podstawowy błąd, ponieważ mając zdemontowaną głowicę należało sprawdzić jej stan, a mianowicie przeplanować głowicę sprawdzić stan zaworów jeżeli nie są wypalone bezwzględnie należy je dotrzeć oraz wymienić uszczelniacze trzonów zaworowych.
Najpoważniejszą naprawa jaką przeszedł to wymiana uszczelniaczy zaworów. Pewnie pobierał olej. Wymiana pomogła?
Zmień mechanika... Raczej to kombinator naciągacz... Ale by nie doprecyzować, to wyciek był oleju napędowego? środka chłodniczego czy oleju. Zapytaj mechanika kto oszczędza przy wymianie uszczelki głowicy i planuje głowicę bez sprawdzenia szczelności płaszcza wodnego(bo zapewne na nim wystąpiło pęknięcie), 1200 do 2000 PLN Te zawrotne liczby dotyczą...
Witajcie. 4 lata temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą. Około miesiąc temu Samochód zaczął mi wywalać błąd , że nie ma płynu. Po odkręceniu korka ciśnienie wypychało spowrotem płyn do zbiorniczka. Kupiłem tester CO2 spawdziłem https://obrazki.elektroda.pl/3277630800_... i okazało się, że silnik pompuje co2 do obiegu cieczy. Mechanik...
Zobacz czy nie zatkana odma , a jak dymi na niebiesko to pierścienie lub uszczelniacze zaworów do wymiany. Zrób próbę olejową będziesz wiedział więcej.
Taniej to chyba zezłomować będzie. Pobieranie przez silnik oleju to albo tylko zużyte uszczelniacze zaworów, albo zużyte pierścienie i cylindry, ABS - czujniki, pompa, bądź sam sterownik do wymiany/ naprawy, a nawiewy to chyba tylko sterowanie klapami przy dyfuzorze.
Kupiłem uszczelniacze pasują jak by były z tego silnika jak jest w innych tego nie wiem ale myślę że od 10 do 20 HP będą pasowały Uszczelniacz trzonka zaworu Elring 019.140 Mazda 6 10- Kod: 019.140 Producent: ELRING GenArtName: Uszczelniacz, trzonek zaworu EAN: 4041248529935 Średnica trzonka zaworu [mm]: 6 Średnica wewnętrzna [mm]: 10,8 średnica zewnętrzna...
uszczelniacze zaworów uszczelniacze zaworów astra wymienić uszczelniacze zaworów
falować obrót citroen wybuch palnika samochodowy antena
bateria milwaukee interfejs diagbox
Vakoss TM-655UX – sterownik, instalacja, brak działania myszy USB, HID, Windows, Linux Czy warto kupić pralkę Sharp? Analiza i opinie