Metoda na sznurek i nie tylko opisywana w necie poczytaj sobie
Witam po długiej przerwie gdyż dopiero teraz znalazłem człowieka, z którym można było porozmawiać sensownie na temat prac przy silniku. Silniczek mi zrobił i w porównaniu do tego jak chodził wcześniej to teraz sobie mruczy jak mały kotek, oczywiście nie dymiąc ani grama. Koszt materiałów czyli komplet pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszcz. głowicy...
Ad. 3 - tylko nowe śruby. Przy starych używanie klucza dynamometrycznego traci sens. Są magicy co składają na stare śruby. Ad. 4 - daj głowice do warsztatu gdzie się nimi zajmują. Muszą przefrezować gniazda pod nowe zawory i później dotrzeć. Jak sam podocierasz to długo mogą nie trzymać bez frezowania. Warto wymienić uszczelniacze zaworów. Mogli by...
A po co ? Tłok w GMP i po kłopocie.
Inny patent, bez użycia sprężonego powietrza, polega na wpuszczeniu odcinka sznura przez otwór świecy zapłonowej, a następnie dociśnięcie grzybków zaworów tłokiem przez obrót wału w kierunku GMP. Należy tylko pamiętać umożliwieniu wyciągnięcia rzeczonego sznura z cylindra (uwiązać coś na końcu) :D
Jeżeli głowica jest od innego c20xe to nie będzie problemu. Były 2 typy rozrządów w silniki c20xe. Ja mówię stary i nowy typ. Stary typ miał właśnie większe koła pasowe na wałkach, 1 pompę wody, jedną rolkę stałą i jedną rolkę do napinania, która była między pompą wody a kołem pasowym wałka ssącego. W nowym typie były właśnie mniejsze kółka, w miejscu...
głównym składnikiem płukanki jest po prostu nafta. Od zawsze się robiło tak, że jak był strasznie zanagarzony silnik np w maluchu czy dużym Fiacie, to się świece wykręcało, tłoki wałem kręcąc ustawiało w miarę w połowie wszystkie, wlewało tej nafty do pełna do cylindrów i zostawiało na noc, a jeszcze lepiej na weekend. a potem się judłało rozrusznikiem...
opłaca się wymienić panewki bo wał w stosunku do panewek niewiele się zużywa. Jak wymienisz prowadnice, to trzeba wówczas obrobić gniazda a obróbka gniazd najlepiej jest zrobić pod nowe zawory (albo przeszlifowane obecne). A to juz się zaczyna rzeźba. Wymień same uszczelniacze zaworów - warto.
Pompa na znaki zakręcamy po regeneracji i nic więcej przy niej nie trzeba ustawić zakręcić i ma być Druga sprawa będę ustawiał luzy zaworowe i chciałbym przy okazji wymienić uszczelniacze zaworowe jeśli się da i czy jest dużo problemu z tym da radę wymienić bez wyciągania zaworów i ściągania głowicy ( tłok do góry żeby zawory nie wpadły do środka ściągam...
Miałem wyciek oleju spod uszczelki głowicy ok 0.5 l/1000 km. Wymieniono uszczelkę -brak wycieków-olej ''znika'' ok 1,5 l /1000km. Brak wizualnych przyczyn tak wielkiego ubywania. Mechanik '' pan Zenek w garażu'' mówi że teraz trzeba wymienić uszczelniacze zaworów, bo tamtędy ''znika'' olej. Proszę o opinie czy to coś da.
Witam. Czy żeby wymienić uszczelniacze zaworów trzeba zdejmować głowice? I jak jest w tych silnikach z regulacją zaworów? Podkłada się płytki czy wymienia się całe szklanki? Silnik F9q 716
Witam jestem nowy i nie chce tworzyć tematu. Jak wymienić uszczelniacze zaworów (wystarczyło by mi wiedzieć jak wyciągnąć zawory).Pytanie drugie to czy założe karter do innego kartera czy poprostu będzie równy silnik bo wiem że kartery sprzedają na sztuki
odgrzeje troszkę kotleta. mianowicie chodzi mi u uszczelniacze zaworów, chciał bym je wymienić. mam obecnie zdjętą pokrywę silnika bo muszę ja wymienić a co do uszczelniaczy to sie głowice zrywa, ale gdzieś kilka razy słyszałem że w masterze sie głowicy nie zrywa, do wymiany uszczelniaczy, podobno wystarczy odkręcić sprężyna na popychaczach zaworów...
Witam, ponieważ dalej walczę z tym samochodem, kolejny update: - turbo wymienione - dpf czyszczony dwukrotnie - raz metodą ultradzwiekową, raz w firmie Advanpure metodą termodynamiczną - wynik: usunięto 55 gram sadzy i ciśnienie zwrotne spadło z 76 mbar do 7 mbar - tutaj poinformowano mnie, ze filtr jest ok, ale nie jest to oryginalny filtr, tylko jakiś...
A w czym masz problem żeby wymienić w nim uszczelniacze bez zdejmowania czapki? Nawet ford tego nie przewiduje. Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź czy uszczelniacz nie jest twardy czy nawet może popękany. Zanim zaczniesz robić remont, jak Ci proponują wymień uszczelniacze zaworów za mniejsze pieniążki.
Będę wymienial tłoki pierścienie panewki uszczelniacze głowica do planowania uszczelka zawory uszczelniacze zaworów rozrząd i to co jeszcze jestem w stanie wymienić tak by mi on posłużył a tym to się boję z domu ruszyć by mi gdzieś zaraz nie nawalił
Witam, napisze może od początku co zaczęło się dziać z autem. Około 4 miesiące temu zawsze rano kiedy odpalałem silnik po nocy zapalał trochę cięszko tzn. zakręcił dłuższą chwilę i po chwili silnik zaskakiwał. Przez moment pracował nierówno i potem było OK. Domyślałem się że coś zaczyna szwankować ( podejrzenie pęknięta głowica) i z powodu że jest to...
Bez ściągania głowicy 150, ze zdjęciem głowicy 300. Oczywiście robocizna. Za mniej bym się nie podjął. Do 150 dolicz uszczelniacze za 20 i uszczelkę pod pokrywę zaworów za 10. Do 300 dodatkowo uszczelkę pod głowicę za 70 i szlif głowicy za 50. Pierwszy przypadek oszczędniejszy drugi dokładniejszy, można wymienić prowadnice zaworowe jak pisał kolega...
Witam posiadam golfa 1.6 16v który od pewnego czasu zaczął pobierać większe ilości oleju mam pytanie czy uszczelniacze zaworów można wymienić w tym modelu bez zdejmowania głowicy, ile taka wymiana może kosztować. Jak sprawdzić domowym sposobem czy to na pewno uszczelniacze a nie pierścionki z góry dzięki za pomoc.
To trzeba było nie tylko patrzeć, przynajmniej wymienić uszczelniacze na trzonkach zaworów.
Litr na 1000km to już wcale nie uszczelniacze muszą być. Ale da radę wymienić bez zwalania głowicy. Aczkolwiek najwygodniej nie jest, są problemy z odbiciem zakleszczonych zamków, później z ich zapięciem. Pożycz od kogoś przyrząd do rozpinania zaworów montowany na głowicy i szczypce do osadzania gumek.
ja już zwalałem pokrywe i nic sucho co najwyżej się poci a tam olej kapie, hmmmm z uszczelniacza wałka rozrządu Dodano po 7 tylko jak by to był uszczelniacz wałka rozrządu to by leciało w okolicach rozrządu? bo leci dosłownie jakby spod kolektora ssącego i dodatkowo robią sie krople kapiące na szpilkach od wydechu nie czaję tego naprawde jutro wszystko...
To znaczy tyle że uszczelka pod pokrywą zaworów przepuszcza olej. W sensie uszczelnienia kanałów swiecy Czyli wymienić uszczelkę pokrywy zaworów czy uszczelki od gniazd świec tam, gdzie się zbiera, czyli na tej jednej świecy?
Cześć Mam problem z Citroenem Berlingo 1.6 HDi z 2007 roku. Przebieg 300 tys Auto odpala bez problemu bez względu na pogodę i to ile stoii. Jednak po odpaleniu delikatnie kopci na biało, przy dodawaniu gazu na biegu jałowym lub normalnej jedzie dymi strasznie. Przy czym oczywiście ubywa oleju. Wymieniłem korasa od turbo bo były duże luzy. No ale nie...
Jednak wyjmę tłoki na 2 i 3 cylindrze, bo mi to nie da spokoju a i tak już silnik jest rozgrzebany. Chciałem jak zawsze gdy ściągam głowicę dotrzeć zawory, wymienić uszczelniacze zaworów i ustawić luz na zaworach. Jednak tu nie ma podkładek ani na szklankach ani pod nimi, czyżby luz regulowało się wymianą szklanek. Jeżeli tak to pewnie będzie kosztowna...
Same pierścienie nie są aż tak drogie bo w okolicach 50zł kpl pl produkcji wymieniłem sam. Do tego dochodzą inne części jak uszczelka głowicy i parę innych uszczelek ok 120zł+ uszczelniacze zawodowe które też warto wymienić. Wydaje mi się że siadly Ci pierscie, ale najlepiej gdybyś zmierzył ciśnienie. Gdyby siadly uszczelniacze zaworowe to astra kopcila...
Witam w moim escorcie 1.6 8V XR3i 105km. Klepie jakiś zawór. I chciałem się dowiedzieć jak sprawdzić zużyte popychacze w głowicy w samochodzie i jak sprawdzić popychacze w głowicy która leży rozkręcona ponad rok ponieważ z niej chciałem wyjąć popychacze na wymianę. Przy okazji chciałem wymienić uszczelniacze zaworów bo już puszczają i wiem że trzeba...
Podczas regulacji zaworów warto wymienić uszczelniacze oraz sprawdzić luz poosiowy zaworów :D . To chyba już lekka przesada - to prawie jak remont głowicy :D wystarczy tylko posprawdzać luzy zaworowe i wyregulować przy pomocy odpowiednich płytek regulacyjnych. Do zrobienia tego wystarczy tylko odkręcić pokrywę zaworów i pogimnastykować się przy wciskaniu...
Już zrobione, nie uwierzycie ale pomimo że kompresja na moje oko była odpowiednia po dotarciu zaworów skaka powyżej 12bar silnik chodzi jak żyleta, zawory wypaliło i pomimo że na rozruszniku podczas kręcenia skakało mi na wskaźniku do 8, to na próbie "wodnej" z benzyną na głowicy uciekła cała w ciągu kilku sekund, szczerze nie spodziewałem się tego....
Nie wiem ojakich uszczelniaczach mowisz ale jak miałeś zdjętą głowicę to trzeba było sprawdzić luz na prowadnicach zaworów i koniecznie wymienić uszczelniacze na nich.
Zawsze mozna zrobić we własnym zakresie ;) Radził bym wymienić uszczelkę pod głowicą ( nie podoba mi się ten majonez na korku, a teraz już nie jest tak zimno, żeby się tworzył samoczynnie - koszt uszczelki od 40 - 70zł + planowanie głowicy ok 100zł ) Uszczelka pokrywy zaworów - 6zł Wymienic odrazu uszczelniacze - koszt 40zł za 8 sztuk Pewnie pierścienie...
uszczelka ok 100zł wymiana ok 250, ale przed ponownym założeniem, głowicy wypadałoby ją splanować czyli dodatkowe 40zł i wymienić uszczelniacze zaworowe 1,20pln za sztukę - do tego koszt robocizny wyjęcia zaworów i ew ich dotarcia... Popatrz czy nie ubywa ci płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym.
Silniki opla 1,6 8v są na 100% bezkolizyjne no ale wyszło jak wyszło. Uszczelniacze zaworów można wymienić bez zdejmowania głowicy instrukcja w załączniku
Po ściągnięciu głowicy wszystko się okaże. Można spróbować najpierw wymienić same uszczelniacze trzonków bez ściągania głowicy.
Niebieski dym który pojawia się na chwile podczas uruchamiania auta po np nocnym postoju oznacza zwykle wyeksploatowane uszczelniacze zaworowe. Olej spływa po trzonkach zaworów do komory spalania. Po uruchomieniu silnika spala się i dlatego jest taki efekt. W silniku VW 1.9 TDI nie potrzeba demontować głowicy,żeby wymienić uszczelniacze zaworowe, przy...
Najpierw zmieniaj uszczelkę, póki nie zniszczyłeś głowicy, jeśli kilkukrotnie mocno przegrzałeś silnik, poszukaj sobie innego, koszt naprawy będzie zbyt wysoki. Jeśli nie przegrzałeś, zdejmuj głowicę, i wymieniaj uszczelkę, głowica do planowania, przy okazji warto wymienić uszczelniacze zaworów.
Witam Ten silnik podobnie jak 1.6 16v mpi ma układ kasowania luzu. Chakterystyczne dla silników 16V i więcej V jets to że w klapią więcej zaworów więcej kalapnia. 1.4 16V jest siliniem kłopotliwym dosyć jeśli chodzi o drobne usterki. Niezbyt wytrzymał się rozrzad. Lepsze bylko by 1.4 8v lub 1.6 8v praktyczne bez awaryjne. Z stanu zimnego jak się odpali...
Witam . posiadam Audi A3 1.6 benzyna + LPG miałem taki problem ze ubywało mi oleju w silniku widać było jak go spala . postanowiłem więc ściągnąć głowice i wymienić uszczelniacze na zaworach. nowa uszczelka uszczelniacze rozrząd dotarcie zaworów po złożeniu audi dopiero zaczęło kopcić na niebiesko . gdy ruszam na 1 i potem 2 to zostaje za mną smuga...
Automat ssania do gaźnika Keihin jest inny nietypowy - w małej białej obudowie. Po założeniu nieoryginalnego (chińskiego) prawdopodobnie masz stale zamknięte ssanie (tłoczek bardziej wysunięty). Radziłbym sprawdzić na początek ciśnienie sprężania lub stan pierścieni. Jeśli dodatkowo ma problem z pracą na biegu jałowym to wymienić uszczelniacze wału...
bez rozbiórki silnika cieżko stwierdzic , standartowo panewki, szlif wału, pierscienie, uszczelniacze zaworów itd.
no tak. wymiana uszczelki, planowanie głowicy. ale czy po jakimś czasie (krótkim) znowu nie wydmucha mi uszczelki? Bo wiem prawdopodobnie, że pierścienie tłokowe też mam do wymiany co powoduje przedmuchy. Trzeba by było przy okazji zdjęcia głowicy, wymienić pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów itd. A to pewnie koszt ponad 1000zł. Jest ktoś...
Witam, od niedawna posiadam pojazd: E61 545i automat N62B44 z listopada 2004r. z instalacją LPG Problem: Wypadanie zapłonu przy dodawaniu gazu, na prawej głowicy Bank2 cylindry 5-8, nierówna praca silnika, skaczące wskazania Vanosów Bank2 (INPA). Gdy kupiłem samochód krótki czas temu, chodził ok, po kilku jazdach trzymał wyższe obroty jałowe, jakieś...
Niestety nie wiem jak jest u Ciebie, u mnie jest tak jak widać na dole. Jeśli u Ciebie docelowo koło dociska rozrzutnik to znaczy że masz krótszy frez albo zęby docięte do samego koła rozrządu. No to u mnie jest na pewno trochę inaczej, ale z czego to wynika to może wyjdzie jeśli trafiłaby się okazja jeszcze raz rozbierać przód. Niemniej mam nadzieję,...
Sprawa palenia oleju wyjaśniona, okazało się że trzy uszczelniacze od ssących zaworów zostały rozerwane. Pytanie czy wymienić te gumki i składać wszystko do kupy czy wymienić też pierścienie tłokowe skoro mam je już kupione.
Teoretycznie można wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy. W praktyce jednak nagar spowodował nieszczelność zaworów i silnik będzie kulał. Testu spalin na przeglądzie też nie przejdzie.
Mam Renault Thalie 1.5 dci 65kM .Auto dymi na siwo ,ma moc turbina po regeneracji .Mechanik chce wymienić uszczelniacze zaworowe chce za to 1000 zł czy to dobra cena. Po pierwsze skoro masz pewnwnego mechanika to ok ze zwaleniem głowicy i wyciągnięciem zaworów cena ok. Jak na 1,5 dci. Dodano po 44 Ale średnio mi się widzi to dymienie z uszczelniaczami...
Witam. Panowie, rozłożyłem taką kosiarkę, żeby wymienić uszczelniacze na wale .Mam pytanie, do czego służy element umieszczony w misce olejowej, z plastykowym kołem zębatym i jak powinien być połączony z dźwigienka zaznaczoną na rysunku, a umieszczoną w korpusie silnika. Dźwigienka na zewnątrz jest połączona sprężynkami z gaźnikiem. I jeszcze jedno...
Spróbuj najpierw wymienić szklanki popychaczy, jak zużyte to będą klekotać, koszt niewielki. Uszczelniacze zaworów też, może pociągać przez nie olej. Z remontem nie ma co się spieszyć :) V.
Kolego, skoro masz luzy na prowadnicach zaworów to na nic ci wiedza które się szybciej zużywają. Prowadnice trzeba wymienić i kropka. Skoro masz już głowice "ztąconą" to wymieniasz prowadnice, docierasz zawory, zmieniasz uszczelniacze na trzonkach zaworów. Chyba że chcesz robić tą robotę po raz drugi. Bez odpowiednich narzędzi, nie zamontujesz ani jednej...
Witam po raz kolejny. Byłem u dwoch mechaników z moim problemem i każdy podejrzewa, że padły uszczelniacze zaworów. Olej ucieka włąsnie przez wężyk umieszczony na górnej pokrywie tych że zaworów (odmę). Sprawdziłem również ciśnienie na tłoku i pokazało na wszystkich ok 10 atmosfer - czyli pierścienie i tłoki raczej są ok. Jeden z mechaników zaproponował...
Witam. Popełniłeś podstawowy błąd, ponieważ mając zdemontowaną głowicę należało sprawdzić jej stan, a mianowicie przeplanować głowicę sprawdzić stan zaworów jeżeli nie są wypalone bezwzględnie należy je dotrzeć oraz wymienić uszczelniacze trzonów zaworowych.
Tak kolego kkknc pisałeś o tym w drugim poście ,zmyliło mnie to że cewka na stole działała poprawnie a raczej udawała że działa. Dzieki za wartość siły dokręcenia napinacza. A tak na przyszłość czy podpowiesz mi jak prawidłowo ustawić pompki ta maszyna musi jeszcze popracować. Wiem że pytam o wiele ale czy biały dym na zimnym silniku to mogą być uszczelniacze...
Patrzysz na samą cenę silnika, znajdź jeszcze kogoś kto ci go włoży do samochodu. Robiłem już 2 małe remonty silnika. Komplet pierścieni 100-150 zł, uszczelka pod głowicą 30-50 zł, uszczelka misy i pokrywy zaworów 50zł, olej i filtr 70 zł i to jest minimum. W zależności od potrzeb może dojść rozrząd 150-200 zł, uszczelniacze zaworów ok 20 zł, płyn chłodniczy...
Witam :) podejrzewam że zużyły się pierścienie, musisz się dobrać do nich jak najszybciej... musisz zdjąć pokrywę zaworów i na każdym tłoku masz 4 pierścienie które trzeba wymienić (wszystkie), najczęściej jest wyciek spowodowany poprzez zużyte pierścienie i wymienia się je wszystkie jak wymienisz już pierścienie to jeszcze uszczelniacze zobacz w jakim...
Scania zanim nie nagrzeje się , ma zwiększoną dawkę wtrysku, niezależnie od tego, przy niskich temperaturach produktem spalania są duże ilości pary wodnej- białe tumany niby dymu- trochę to jest zasługa intercolera. Zjawisko jest normalne skoro po nagrzaniu jak piszesz ustaje. Czujnik doładowania wymienia sie gdy dymi na czarno cały czas, zwlaszcza...
...ale to był silnik 1.5, o tych obrotach decyduje charakterystyka silnika, można to "wyczytać" z krzywych momentu i mocy. Co do oleju to trochę pewnie wyciekło, trochę poszło do płynu (a płynu do cylindrów), a trochę się spaliło. Właśnie. Wzór (a właściwie wzory) zawiera wartości obr przy max mocy i momencie. Z reguły im mniej koni z litra tym na...
Witam, Piszę na forum, bo borykam się z problemem układu chłodzenia w moim Audi A3, a dokładnie z wysokim ciśnieniem panującym w nim, ale po kolei. Po zakupie samochodu, czyli jakieś parę miesięcy temu, pierwszym elementem, jakim wymieniłem w silniku był kompletny rozrząd, olej wraz z filtrami i odmę, po wyjechaniu od mechanika zaczęła świecić się pomarańczowa...
Jak ściągniesz głowicę to się dowiesz, wg mnie warto przy takim remoncie dotrzeć zawory i wymienić uszczelniacze zaworów.
Spokojnie poczytaj. Jeszcze jedno rozumiem że robiłeś głowice w całości, a nie tak sobie wymieniłeś uszczelniacze zaworów -to bardzo ważne?
Przy takiej naprawie to zgodnie z zaleceniami powinny być wymienione również śruby mocujące głowicę. Więc śruby również się kupi. Wyprzedziłeś moje pytanie. Czytałem jeszcze, że można wymienić uszczelniacze zaworów, niestety nie posiadam do nich klucza.
Również mam zamiar przeprowadzić taką operację. Jeżeli wymienisz to daj znać.
Tak wymienisz uszczelniacze zaworów jak zdejmiesz głowice .Bez wiedzy tylko mechanik samochodowy .
Rozrząd jest ok - był niedawno rozpinany bo były wymienione uszczelniacze zaworów. Sprawdzę dolot.
Wymieniłem uszczelke na vakum. Nie obeszło sie jednak też bez umycia wydechu ciągle kopcił na zimnym silniku teraz po wymyciu nie puszcza ani dymka. Dodatkowo wymieniłem uszczelniacze zaworów i oringi na pompowtryskach. Temat zamykam silnik chodzi jak marzenie.
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Wymień uszczelniacze zaworów i problem ustąpi. Ciesz się jak ktoś to zrobi bez zdejmowania głowicy co by było najlepszą opcją.
Wymień uszczelniacze trzonków zaworów Powinno pomóc
Dzięki za podpowiedzi, czyli najlepiej zdjąć głowicę, wymienić uszczelkę i sprawdzić uszczelniacze zaworów.
Nie dodawaj żadnej chemii, ja bym zrobił uszczelniacz, przy okazji wymienił koniecznie pasek rozrządu, wymienił uszczelniacze na trzonach zaworów bo to prosta sprawa a zawory podpierasz sznurkiem włożonym przez otwór świecy. Na sam początek wymieniłbym jednak tego "mechanika", który proponuje ten silnik składać na starym rozrządzie. Swego czasu tych...
Nie klepie? Bo w tych silnikach padaja wałki rozrządu. Jak wytrze Ci się krzywka wydechu to będziesz miał wysoką kompresję - a masz za wysoką. Głowice zrobisz samemu jak masz jakies pojęcie o tym. Ten silnik jest prostszy niż budowa cepa. Nawet nie musisz rozbierać rozrządu - OHV. Uszczelniacze zaworów też pewnie proszą się o wymianę - więc możesz je...
Naftą sprawdzisz pierścienie uszczelniające , ale zgarniających czyli olejowych już nie. Masz zrzuconą głowicę to wymień gumowe uszczelniacze zaworów.
Witam wszystkich ponownie. Tydzień temu zmieniałem w golfiku rozrząd,przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów. Silnik przestał kopcić na niebiesko. Narazie zrobiłem jeszcze za mało km.żeby stwierdzić czy dalej ubywa olej(raczej nie powinien). Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i pomoc.
Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Wymieniłem uszczelniacze zaworów i pierścienie zgarniające (też były zużyte), a przy okazji paski rozrządu. Kosztowało to prawie 1,5tys zł, ale mam spokój. Narazie docieram silnik, ale oleju już nie ubywa.
przed wymianą świec, kabli i cewki był przeprowadzony remont silnika. Początkowo miały być wymienione uszczelniacze zaworów ale okazało się że dwa zawory są krzywe i cieknie pomimo nowych uszczelniaczy :( wiec zostały wymienione te uszkodzone na nowe + uszczelka głowicy z planowaniem, wymienione również panewki i pierścienie tłoków. Myślałem że po takim...
operacja zakończona pomyślnie dodatkowo wymieniłem rozrząd świece żarowe (głowica : : dotarte zaworu wymienione uszczelniacze i prowadnice jak by ktoś potrzebował jakiś schemat lub siły dokręcania śrub to piszcie posiadam książkę haynes
Daj chłopie do zrobienia głowice, albo sam wymień zawory i uszczelniacze. Pamiętaj o gniazdach i dotarciu.
Audi A6 2,0 16V benzyna 96r. Wymieniłem uszczelniacze zaworów ssących. Zaworki oparły się ładnie na tłokach. Przy wydechowych jest tyle gorzej że zawór trafia w wybranie w tłoku. Planuję przez otwór na świece wsunąć jakiś drut w kształcie "L" aby przytrzymać zawór. Jeżeli macie jakieś pomysły lub cenne uwagi to byłbym wdzięczny.
Czyściłem ten zawór EGR środkiem WD40, ale to nic nie dało-co jakiś czas łapie się ten błąd. Inna sprawa to zużycie oleju. Auto na dziś ma 32 tys. km. Podczas ostatnich 10 tys. zużycie oleju to prawie 3 litry!!! Walka z serwisem nic nie dała, a dziś jest już po gwarancji. Czy inne egzemplarze są też takie beznadziejne? Czy można coś zrobić z tak wielkim...
Można spróbować ściągnąć kurek i sprawdzić czy można dociągnąć dławnicę czyli uszczelniacz osi zaworu. UWAGA Nieumiejętna naprawa może doprowadzić do zwiększenia wycieku. Przy okazji, z tego co widzę to zawór jest lutowany do rurki. Fachowiec wymieni to w miarę szybko. Fachowiec także będzie wiedział co zrobić aby nie było wycieków wody podczas wymiany.
Jak będziesz wymieniał tą uszczelkę to wymień uszczelniacze na popychaczach, gniazda zaworów dotrzeć,sprawdzić czy blok nie jest zwichrowany.
Pewnie były wymienione jedynie uszczelniacze zaworów, nie zrobione prowadnice, lub zrobione na tanich częściach. To tłumaczyłoby wszystkie objawy jakie występują u Ciebie, łącznie z tym, że silnik ostrzej traktowany, nie dymi.
Witam mam forda focusa mk2 2,0 16v benzyna 2004r. wymieniałem pierścienie olejowe , przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów i dotarłem zawory . zamontowałem głowice , zamontowałem rozrząd .Ustawiłem wałki rozrządu (wsunięta blokada listwa org. z tyłu wałków w szczelinę wałków). koło pasowe wału zamontowałem po wkręceniu sruby blokującej wał korkowy,...
Głowica po remoncie (wymienione zawory, uszczelniacze zaworów, wałka rozrządu, wymienione prowadnice zaworów, sprawdzone gniazda zaworowe, planowanie), pierścienie również wymienione. I dalej bryndza - auto nie trzyma dobrze wolnych obrotów - utrzymuje około 700 obrotów (silniczek krokowy sprawny), podciśnienie dolotu w granicach 420 mbar (jeszcze będziemy...
Witam Mam przebieg 206 tyś. km, w tym ok 160 tyś. na LPG. Jest ubytek oleju, prawdopodobnie przez uszczelniacze zaworów. Jak zdemontuje głowice, aby wymienić uszczelniacze, to przy okazji może i wymienić zawory, a może i pierścienie tłokowe? Proszę o poradę.
Witam. Posiadam Romet Ogar 900 . Mam straszny problem . Mianowicie strasznie bierze mi olej. Mam wymienione pierścienie, uszczelniacze zaworów uszczelki. Dalej bierze i kopci na niebiesko . Co to może być . Strasznie proszę o pomoc. Z góry dziekuje i Pozdrawiam
Jeśli już zdjęta jest głowica to przydało by się także uszczelniacze zaworów wymienić.
Do regulacji zaworów potrzebny jest szczelinomierz, śrubokręt i klucz chyba 12mm. Luz dla wszystkich ustawiasz na 0,20mm (szczelinomierz ma chodzić suwliwie) Z przodu masz simmering. Najlepiej załóż jakiś miękki, droższy z podwójny uszczelnieniem. Pewnie tulejka na kole pasowym będzie wytarta więc ją też należy wymienić. Do silnika nie lej superol-u...
A macie może jakieś triki na sprawdzenie gdzie może przepalać olej. Ciśnienie jest po dotarciu zaworów dość równe 15 , 14.5 , 14.5 ,15 no i według papierów i stanu licznika dobił do 100 tyś km. Wymieniłem uszczelniacze zaworów i wymieniłem uszczelkę pod głowicą ( oczywiście splanowana i testowana na szczelność ) . Zapomniałem dodać ,że miałem małe przeboje...
Wymień se uszczelniacze zaworów, sprawdź kompresje na cylindrach będziesz mógł przypuszczać co z pierścionkami, acha każdy feler wymaga indywidualnego podejścia i troche znajomości tematu, może być tak że co napisałem nie sprawdzi sie, a najpewniej to zawieźć do mechanika i szlus
Witam. Mam znowu problem z silnikiem w mojej Ibizie II 98' 1.4. Otóż ostatnio poleciała mi uszczelka pod głowicą i brało mi płyn chłodzący. Mechanik wymienił mi na nową i zostały też wymienione wszystkie uszczelniacze zaworów oraz jeden zawór wydechowy. Przerzuciłem się z oleju fullsyntetyk na półsyntetyk. Po około 3 miesiącach auto podczas odpalania...
Uszczelniacze zaworów tez wymienione ?
Miałem to samo-dymił że z tyłu nic nie było widać. Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów i pierścienie na tłokach . Pierścień zgarniający był zapieczony i składał się z trzech części, to wymieniłem na jednoczęściowy ze sprężynką. Tłoków nie zmieniałem, zrobiłem tylko honowanie cylindrów. Przy okazji trzeba sprawdzić panewki na korbowodach,...
Oringi w rozdzielaczu, szczelność zaworu przelewowego cylindra jego stan, stan tłoka, od razu nowe uszczelniacze najlepiej niebieskie, jeśli ciekło na ośce drążka skrętnego wymienić, tulejka centrująca nowa, uszczelka pod dekiel nowa lub nie dawać wcale a osadzić na paście np. dirko, doktor reinz lub odpowiednik która po utwardzeniu ma konsystencje...
Dziękuję za odpowiedzi. Wnioskuję, że mechanicy pociągną mnie po kieszeni. Jeśli można, to jeszcze zapytam, czy bez zdejmowania głowicy można dokładnie zdiagnozować usterkę. I czy da się wymienić uszczelniacze bez demontażu głowicy.
jednak to była uszczelka pod głowica planowanie ze zrobieniem zaworów koszt 200 zł uszczelka 90zł uszczelniacze zaworów 30 zł komplet wymieniłem odrazu kilka zaworów 15zl za sztuke pracy cały dzien rozbierania całkowity koszt mnie wyniusł 500zł
Pomyłka i poprawka, z rana zaspany byłem ;-) Lewy gwint na kole od pompy olejowej, radzę zakupić nową srubę. Blokady blokadami ale potrzebujesz jeszcze sciągacz do posredniego koła pompy wtryskowej, jest na stożku i latwo je uszkodzić stukając. Ważne aby wszystkie odnośniki były na wlaściwych miejscach, znaki wałków rozrządu, bedziesz widział od strony...
co zrobić? Rozebrać i wymienić uszczelniacze a najlepiej by to zrobił serwis bo niewiadomo czy nie ma większych uszkodzeń
Witam mam problem z Clio II rok 2001 1.5 dci 65 kw. Dymi na biało podczas postoju a po dodania gazu chmura wielka dymu na biało. Wymieniłem pierścienie bo było ciśnienie słabe na 1 było 14 na 2 17 na 3 15 na 4 19.Wymieniłem także uszczelniacze zaworów a także turbinę.Głowica była planowana i uszczelka nowa.Auto nie równo chodzi.Telepie silnikiem delikatnie.Nie...
Witam, mam na myśli tłoki, panewki, pierścienie itd..., cały remont silnika to głowica (góra silnika) i właśnie wał korbowy, tłoki z pierścieniami, panewki (dół silnika), dlatego w pierwszym poście napisałem, że należało by policzyć, czy robić taki remont czy zaryzykować wymianę silnika na inny, używany. Proponuję skonsultować moją diagnozę z uznanym...
Witam problemem okazały się świece. Świece kupiłem po 40 zł za sztukę, które okazały się wielkim g...... wypaliły się po przejechaniu około 2 tys. km. Teraz kupiłem po kilkanaście zł za sztukę i chodzi jak marzenie. Tylko teraz mam problem z braniem oleju. Pije olej jak menel wina proste. Kopci mi na niebiesko podczas ruszania Mam zamiar wymienić uszczelkę...
uszczelniacze zaworów uszczelniacze zaworów astra uszczelniacze zaworów sprawdzić
alarm master podłączyć passat tylny szyba model obiekt inercyjny
passat sygnał dźwiękowy lodówka samsung
Płyta indukcyjna przegrzewa się - przyczyny i rozwiązania Instrukcja obsługi lodówki Polar CZN 235 - gdzie znaleźć?