Metoda na sznurek i nie tylko opisywana w necie poczytaj sobie
Najpierw zmieniaj uszczelkę, póki nie zniszczyłeś głowicy, jeśli kilkukrotnie mocno przegrzałeś silnik, poszukaj sobie innego, koszt naprawy będzie zbyt wysoki. Jeśli nie przegrzałeś, zdejmuj głowicę, i wymieniaj uszczelkę, głowica do planowania, przy okazji warto wymienić uszczelniacze zaworów.
Witam po długiej przerwie gdyż dopiero teraz znalazłem człowieka, z którym można było porozmawiać sensownie na temat prac przy silniku. Silniczek mi zrobił i w porównaniu do tego jak chodził wcześniej to teraz sobie mruczy jak mały kotek, oczywiście nie dymiąc ani grama. Koszt materiałów czyli komplet pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszcz. głowicy...
A po co ? Tłok w GMP i po kłopocie.
Inny patent, bez użycia sprężonego powietrza, polega na wpuszczeniu odcinka sznura przez otwór świecy zapłonowej, a następnie dociśnięcie grzybków zaworów tłokiem przez obrót wału w kierunku GMP. Należy tylko pamiętać umożliwieniu wyciągnięcia rzeczonego sznura z cylindra (uwiązać coś na końcu) :D
Ad. 3 - tylko nowe śruby. Przy starych używanie klucza dynamometrycznego traci sens. Są magicy co składają na stare śruby. Ad. 4 - daj głowice do warsztatu gdzie się nimi zajmują. Muszą przefrezować gniazda pod nowe zawory i później dotrzeć. Jak sam podocierasz to długo mogą nie trzymać bez frezowania. Warto wymienić uszczelniacze zaworów. Mogli by...
Jak ściągniesz głowicę to się dowiesz, wg mnie warto przy takim remoncie dotrzeć zawory i wymienić uszczelniacze zaworów.
Spokojnie poczytaj. Jeszcze jedno rozumiem że robiłeś głowice w całości, a nie tak sobie wymieniłeś uszczelniacze zaworów -to bardzo ważne?
Miałem podobnie z Daewoo Espero. Wymieniłem uszczelniacze zaworów i zaczął kopcić, jak na 2, cz3 dałep pełen gazx to robiła się zasłona dymna. Wymieniłem uszczelnienia ponownie i problem zniknął.
Przy takiej naprawie to zgodnie z zaleceniami powinny być wymienione również śruby mocujące głowicę. Więc śruby również się kupi. Wyprzedziłeś moje pytanie. Czytałem jeszcze, że można wymienić uszczelniacze zaworów, niestety nie posiadam do nich klucza.
Tak wymienisz uszczelniacze zaworów jak zdejmiesz głowice .Bez wiedzy tylko mechanik samochodowy .
Witam. Czy żeby wymienić uszczelniacze zaworów trzeba zdejmować głowice? I jak jest w tych silnikach z regulacją zaworów? Podkłada się płytki czy wymienia się całe szklanki? Silnik F9q 716
Rozrząd jest ok - był niedawno rozpinany bo były wymienione uszczelniacze zaworów. Sprawdzę dolot.
Zawory były wporządku, bez przecieków. Wymienione uszczelniacze zaworów, uszczelki, pierścienie i silnik przestał kopcić. Dziękuje wszystkim za porady i pomoc.
Wymieniłem uszczelke na vakum. Nie obeszło sie jednak też bez umycia wydechu ciągle kopcił na zimnym silniku teraz po wymyciu nie puszcza ani dymka. Dodatkowo wymieniłem uszczelniacze zaworów i oringi na pompowtryskach. Temat zamykam silnik chodzi jak marzenie.
Witam jestem nowy i nie chce tworzyć tematu. Jak wymienić uszczelniacze zaworów (wystarczyło by mi wiedzieć jak wyciągnąć zawory).Pytanie drugie to czy założe karter do innego kartera czy poprostu będzie równy silnik bo wiem że kartery sprzedają na sztuki
Miałem wyciek oleju spod uszczelki głowicy ok 0.5 l/1000 km. Wymieniono uszczelkę -brak wycieków-olej ''znika'' ok 1,5 l /1000km. Brak wizualnych przyczyn tak wielkiego ubywania. Mechanik '' pan Zenek w garażu'' mówi że teraz trzeba wymienić uszczelniacze zaworów, bo tamtędy ''znika'' olej. Proszę o opinie czy to coś da.
Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Wymieniłem uszczelniacze zaworów i pierścienie zgarniające (też były zużyte), a przy okazji paski rozrządu. Kosztowało to prawie 1,5tys zł, ale mam spokój. Narazie docieram silnik, ale oleju już nie ubywa.
Witam wszystkich ponownie. Tydzień temu zmieniałem w golfiku rozrząd,przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów. Silnik przestał kopcić na niebiesko. Narazie zrobiłem jeszcze za mało km.żeby stwierdzić czy dalej ubywa olej(raczej nie powinien). Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i pomoc.
Dzięki za podpowiedzi, czyli najlepiej zdjąć głowicę, wymienić uszczelkę i sprawdzić uszczelniacze zaworów.
przed wymianą świec, kabli i cewki był przeprowadzony remont silnika. Początkowo miały być wymienione uszczelniacze zaworów ale okazało się że dwa zawory są krzywe i cieknie pomimo nowych uszczelniaczy :( wiec zostały wymienione te uszkodzone na nowe + uszczelka głowicy z planowaniem, wymienione również panewki i pierścienie tłoków. Myślałem że po takim...
Nie dodawaj żadnej chemii, ja bym zrobił uszczelniacz, przy okazji wymienił koniecznie pasek rozrządu, wymienił uszczelniacze na trzonach zaworów bo to prosta sprawa a zawory podpierasz sznurkiem włożonym przez otwór świecy. Na sam początek wymieniłbym jednak tego "mechanika", który proponuje ten silnik składać na starym rozrządzie. Swego czasu tych...
Audi A6 2,0 16V benzyna 96r. Wymieniłem uszczelniacze zaworów ssących. Zaworki oparły się ładnie na tłokach. Przy wydechowych jest tyle gorzej że zawór trafia w wybranie w tłoku. Planuję przez otwór na świece wsunąć jakiś drut w kształcie "L" aby przytrzymać zawór. Jeżeli macie jakieś pomysły lub cenne uwagi to byłbym wdzięczny.
Również mam zamiar przeprowadzić taką operację. Jeżeli wymienisz to daj znać.
Czyściłem ten zawór EGR środkiem WD40, ale to nic nie dało-co jakiś czas łapie się ten błąd. Inna sprawa to zużycie oleju. Auto na dziś ma 32 tys. km. Podczas ostatnich 10 tys. zużycie oleju to prawie 3 litry!!! Walka z serwisem nic nie dała, a dziś jest już po gwarancji. Czy inne egzemplarze są też takie beznadziejne? Czy można coś zrobić z tak wielkim...
operacja zakończona pomyślnie dodatkowo wymieniłem rozrząd świece żarowe (głowica : : dotarte zaworu wymienione uszczelniacze i prowadnice jak by ktoś potrzebował jakiś schemat lub siły dokręcania śrub to piszcie posiadam książkę haynes
To trzeba było nie tylko patrzeć, przynajmniej wymienić uszczelniacze na trzonkach zaworów.
Jednak wyjmę tłoki na 2 i 3 cylindrze, bo mi to nie da spokoju a i tak już silnik jest rozgrzebany. Chciałem jak zawsze gdy ściągam głowicę dotrzeć zawory, wymienić uszczelniacze zaworów i ustawić luz na zaworach. Jednak tu nie ma podkładek ani na szklankach ani pod nimi, czyżby luz regulowało się wymianą szklanek. Jeżeli tak to pewnie będzie kosztowna...
Witam mam forda focusa mk2 2,0 16v benzyna 2004r. wymieniałem pierścienie olejowe , przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów i dotarłem zawory . zamontowałem głowice , zamontowałem rozrząd .Ustawiłem wałki rozrządu (wsunięta blokada listwa org. z tyłu wałków w szczelinę wałków). koło pasowe wału zamontowałem po wkręceniu sruby blokującej wał korkowy,...
Pewnie były wymienione jedynie uszczelniacze zaworów, nie zrobione prowadnice, lub zrobione na tanich częściach. To tłumaczyłoby wszystkie objawy jakie występują u Ciebie, łącznie z tym, że silnik ostrzej traktowany, nie dymi.
Witam w moim escorcie 1.6 8V XR3i 105km. Klepie jakiś zawór. I chciałem się dowiedzieć jak sprawdzić zużyte popychacze w głowicy w samochodzie i jak sprawdzić popychacze w głowicy która leży rozkręcona ponad rok ponieważ z niej chciałem wyjąć popychacze na wymianę. Przy okazji chciałem wymienić uszczelniacze zaworów bo już puszczają i wiem że trzeba...
Nie klepie? Bo w tych silnikach padaja wałki rozrządu. Jak wytrze Ci się krzywka wydechu to będziesz miał wysoką kompresję - a masz za wysoką. Głowice zrobisz samemu jak masz jakies pojęcie o tym. Ten silnik jest prostszy niż budowa cepa. Nawet nie musisz rozbierać rozrządu - OHV. Uszczelniacze zaworów też pewnie proszą się o wymianę - więc możesz je...
Głowica po remoncie (wymienione zawory, uszczelniacze zaworów, wałka rozrządu, wymienione prowadnice zaworów, sprawdzone gniazda zaworowe, planowanie), pierścienie również wymienione. I dalej bryndza - auto nie trzyma dobrze wolnych obrotów - utrzymuje około 700 obrotów (silniczek krokowy sprawny), podciśnienie dolotu w granicach 420 mbar (jeszcze będziemy...
Witam. Posiadam Romet Ogar 900 . Mam straszny problem . Mianowicie strasznie bierze mi olej. Mam wymienione pierścienie, uszczelniacze zaworów uszczelki. Dalej bierze i kopci na niebiesko . Co to może być . Strasznie proszę o pomoc. Z góry dziekuje i Pozdrawiam
Jeśli już zdjęta jest głowica to przydało by się także uszczelniacze zaworów wymienić.
odgrzeje troszkę kotleta. mianowicie chodzi mi u uszczelniacze zaworów, chciał bym je wymienić. mam obecnie zdjętą pokrywę silnika bo muszę ja wymienić a co do uszczelniaczy to sie głowice zrywa, ale gdzieś kilka razy słyszałem że w masterze sie głowicy nie zrywa, do wymiany uszczelniaczy, podobno wystarczy odkręcić sprężyna na popychaczach zaworów...
A macie może jakieś triki na sprawdzenie gdzie może przepalać olej. Ciśnienie jest po dotarciu zaworów dość równe 15 , 14.5 , 14.5 ,15 no i według papierów i stanu licznika dobił do 100 tyś km. Wymieniłem uszczelniacze zaworów i wymieniłem uszczelkę pod głowicą ( oczywiście splanowana i testowana na szczelność ) . Zapomniałem dodać ,że miałem małe przeboje...
A w czym masz problem żeby wymienić w nim uszczelniacze bez zdejmowania czapki? Nawet ford tego nie przewiduje. Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź czy uszczelniacz nie jest twardy czy nawet może popękany. Zanim zaczniesz robić remont, jak Ci proponują wymień uszczelniacze zaworów za mniejsze pieniążki.
Witam. Mam znowu problem z silnikiem w mojej Ibizie II 98' 1.4. Otóż ostatnio poleciała mi uszczelka pod głowicą i brało mi płyn chłodzący. Mechanik wymienił mi na nową i zostały też wymienione wszystkie uszczelniacze zaworów oraz jeden zawór wydechowy. Przerzuciłem się z oleju fullsyntetyk na półsyntetyk. Po około 3 miesiącach auto podczas odpalania...
Witam Mam przebieg 206 tyś. km, w tym ok 160 tyś. na LPG. Jest ubytek oleju, prawdopodobnie przez uszczelniacze zaworów. Jak zdemontuje głowice, aby wymienić uszczelniacze, to przy okazji może i wymienić zawory, a może i pierścienie tłokowe? Proszę o poradę.
Uszczelniacze zaworów tez wymienione ?
Witam mam problem z Clio II rok 2001 1.5 dci 65 kw. Dymi na biało podczas postoju a po dodania gazu chmura wielka dymu na biało. Wymieniłem pierścienie bo było ciśnienie słabe na 1 było 14 na 2 17 na 3 15 na 4 19.Wymieniłem także uszczelniacze zaworów a także turbinę.Głowica była planowana i uszczelka nowa.Auto nie równo chodzi.Telepie silnikiem delikatnie.Nie...
Miałem to samo-dymił że z tyłu nic nie było widać. Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów i pierścienie na tłokach . Pierścień zgarniający był zapieczony i składał się z trzech części, to wymieniłem na jednoczęściowy ze sprężynką. Tłoków nie zmieniałem, zrobiłem tylko honowanie cylindrów. Przy okazji trzeba sprawdzić panewki na korbowodach,...
Podczas regulacji zaworów warto wymienić uszczelniacze oraz sprawdzić luz poosiowy zaworów :D . To chyba już lekka przesada - to prawie jak remont głowicy :D wystarczy tylko posprawdzać luzy zaworowe i wyregulować przy pomocy odpowiednich płytek regulacyjnych. Do zrobienia tego wystarczy tylko odkręcić pokrywę zaworów i pogimnastykować się przy wciskaniu...
Witam posiadam golfa 1.6 16v który od pewnego czasu zaczął pobierać większe ilości oleju mam pytanie czy uszczelniacze zaworów można wymienić w tym modelu bez zdejmowania głowicy, ile taka wymiana może kosztować. Jak sprawdzić domowym sposobem czy to na pewno uszczelniacze a nie pierścionki z góry dzięki za pomoc.
jednak to była uszczelka pod głowica planowanie ze zrobieniem zaworów koszt 200 zł uszczelka 90zł uszczelniacze zaworów 30 zł komplet wymieniłem odrazu kilka zaworów 15zl za sztuke pracy cały dzien rozbierania całkowity koszt mnie wyniusł 500zł
Witam i proszę o poradę. W moim passacie znowu pojawił sie problem skaczących obrotów.Jest to auto z 1990 r, silnik 1,8 benzyna na wielopunktowym wtrysku, oznaczenie silnika to PF159373. Auto ma zainstalowaną instalację gazową ale problem skaczących obrotów występuje tylko na benzynie. Spróbuje opisać objawy. Rano przy zimnym silniku odpalając samochód...
opłaca się wymienić panewki bo wał w stosunku do panewek niewiele się zużywa. Jak wymienisz prowadnice, to trzeba wówczas obrobić gniazda a obróbka gniazd najlepiej jest zrobić pod nowe zawory (albo przeszlifowane obecne). A to juz się zaczyna rzeźba. Wymień same uszczelniacze zaworów - warto.
Nie wiem ojakich uszczelniaczach mowisz ale jak miałeś zdjętą głowicę to trzeba było sprawdzić luz na prowadnicach zaworów i koniecznie wymienić uszczelniacze na nich.
Witam, mam na myśli tłoki, panewki, pierścienie itd..., cały remont silnika to głowica (góra silnika) i właśnie wał korbowy, tłoki z pierścieniami, panewki (dół silnika), dlatego w pierwszym poście napisałem, że należało by policzyć, czy robić taki remont czy zaryzykować wymianę silnika na inny, używany. Proponuję skonsultować moją diagnozę z uznanym...
Jest to rocznik 1995 1.6 AEE +gaz sekwencja,a więc trochę stary. Ma przejechane 342000 km,miesięcznie robię około 1000 km do pracy we czterech. Jeżdże nim 5 lat , wymieniłem tylko uszczelniacze zaworów i oczywiście raz w roku olej+filtr przed okresem zimowym. Dodano po 49 Komputer jest firmy Magneti Marelli. Była komunikacja pomiędzy laptopem,a autem.Vagiem...
Witam problemem okazały się świece. Świece kupiłem po 40 zł za sztukę, które okazały się wielkim g...... wypaliły się po przejechaniu około 2 tys. km. Teraz kupiłem po kilkanaście zł za sztukę i chodzi jak marzenie. Tylko teraz mam problem z braniem oleju. Pije olej jak menel wina proste. Kopci mi na niebiesko podczas ruszania Mam zamiar wymienić uszczelkę...
Silniki opla 1,6 8v są na 100% bezkolizyjne no ale wyszło jak wyszło. Uszczelniacze zaworów można wymienić bez zdejmowania głowicy instrukcja w załączniku
Pompa na znaki zakręcamy po regeneracji i nic więcej przy niej nie trzeba ustawić zakręcić i ma być Druga sprawa będę ustawiał luzy zaworowe i chciałbym przy okazji wymienić uszczelniacze zaworowe jeśli się da i czy jest dużo problemu z tym da radę wymienić bez wyciągania zaworów i ściągania głowicy ( tłok do góry żeby zawory nie wpadły do środka ściągam...
Witam, mam problem z moją astrą otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów, termostat. Teraz(nie sprawdzałem wcześniej gdyż mieszał się płyn z olejem) po odpaleniu silnika gotuje wodę, wąż za termostatem jest zimny (tak jakby sie nie otwierał termostat) a jest założony nowy(cała obudowa w raz z czujnikiem),...
Ręce opadają jakie ludzie smartfonu i Tik-Toka mają problemy :-(... Nam pokazuje foto a nie w sklepie. To ja podpowiem właścicielowi tego zaworu, bo go ostrzec przed konsekwencjami - należy poszukać filmiku obrazującego w jaki sposób określa się położenie zaworu "przed licznikiem" i "za licznikiem" wody... Poza tym - jak ty go wymienisz bez porządnych...
Witam mam problem z kotłem marki Beretta typ Super Kompakt 12/24i ,po kilku godzinach ok 6h - wzrasta ciśnienie z 1 do 2,5 myślę że przyczyna leży po stronie zaworu trójdrożnego . Mam pytanie czy muszę wymienić kompletny zawór ? .Gdzie mogę nabyć uszczelniacze do tego zaworu ? . Pozdrawiam Tomasz.
Całkiem możliwe że ktoś wymienił kable świece , zawory , uszczelniacze zaworów , i może to się działo może nie to se dali spokój , a tak naprawdę nie wiedzieli co to i se dali spokój . A powiedz mi jakby to było to co mówisz ten podparty zawór , to jak to naprawić czy da to radę w domu sam zrobić czy zostaje dobry mechanik .
Jeśli znika olej to zacznij od sprawdzenia odmy silnika. Jestem po wlaniu nowego od zakupu, na razie jest ok. Zobaczę, co będzie po przejechaniu tego 1 k. Jeśli będzie żarł, to tak zrobię. Ten sposób z odkręceniem korka od oleju podczas pracy silnika i nasłuchiwanie czy nie uchodzi powietrze, co miałoby się = zepsuta odma może działać? Spotkałeś się,...
Dziękuję za odpowiedzi. Wnioskuję, że mechanicy pociągną mnie po kieszeni. Jeśli można, to jeszcze zapytam, czy bez zdejmowania głowicy można dokładnie zdiagnozować usterkę. I czy da się wymienić uszczelniacze bez demontażu głowicy.
Witam Mam forda fieste z 96 roku silnik zeteca 1242 cm3 przywieziony z Niemiec miał uszkodzony zawór który został wymieniony niby było wszystko ok. (jeszcze wymieniliśmy wszystkie uszczelniacze zaworów) tylko ze olej bieze (przed wymiata było to samo). Po kolejnej rozbiórce silnika okazało się ze z tego co mi mechanik powiedział (mój kolega) ze panewki...
co zrobić? Rozebrać i wymienić uszczelniacze a najlepiej by to zrobił serwis bo niewiadomo czy nie ma większych uszkodzeń
Bez ściągania głowicy 150, ze zdjęciem głowicy 300. Oczywiście robocizna. Za mniej bym się nie podjął. Do 150 dolicz uszczelniacze za 20 i uszczelkę pod pokrywę zaworów za 10. Do 300 dodatkowo uszczelkę pod głowicę za 70 i szlif głowicy za 50. Pierwszy przypadek oszczędniejszy drugi dokładniejszy, można wymienić prowadnice zaworowe jak pisał kolega...
Witajcie, Jak w temacie zaniepokoiła mnie dziwna praca silnika. Około 1,5 miesiąca temu wymieniłem pierścienie i uszczelniacze zaworów, auto śmigało bez żadnych problemów, no może czasem zafalowały obroty (wcześniej się nie zdarzało). Przedwczoraj wróciłem z pracy (ok. 6km), zgasiłem auto i odpaliłem ponownie i usłyszałem nierówną prace pod maską. Wczoraj...
Witam. Mam problem ze swoim lanosem. Tydzień temu została w nim wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworów. Samochód na benzynie jeździ jak nowy, lecz LPG nie ma mocy, jak chcę przyśpieszyć to robi więcej hałasu niż jedzie. Myślę, że może dostawać za mało LPG, a może to filtr? Co zrobić?
Przy kazdym remoncie silnika jest złota zasada, wykorzystaj wszelkie mozliwości sprawdzenia swojej teorii i dopiero wtedy bierz sie za remont. Nauczyłem sie jej gdy po naprowadzeniu przez własciciela wymieniłem pompowtryski za prawie 2 tysiące złotych i nie było zadnych efektów, własciciel który praktycznie nakazał mi wymiane chciał abym oddawał mu...
no tak. wymiana uszczelki, planowanie głowicy. ale czy po jakimś czasie (krótkim) znowu nie wydmucha mi uszczelki? Bo wiem prawdopodobnie, że pierścienie tłokowe też mam do wymiany co powoduje przedmuchy. Trzeba by było przy okazji zdjęcia głowicy, wymienić pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów itd. A to pewnie koszt ponad 1000zł. Jest ktoś...
Oringi w rozdzielaczu, szczelność zaworu przelewowego cylindra jego stan, stan tłoka, od razu nowe uszczelniacze najlepiej niebieskie, jeśli ciekło na ośce drążka skrętnego wymienić, tulejka centrująca nowa, uszczelka pod dekiel nowa lub nie dawać wcale a osadzić na paście np. dirko, doktor reinz lub odpowiednik która po utwardzeniu ma konsystencje...
Wymień uszczelniacze zaworów i problem ustąpi. Ciesz się jak ktoś to zrobi bez zdejmowania głowicy co by było najlepszą opcją.
Cześć Mam problem z Citroenem Berlingo 1.6 HDi z 2007 roku. Przebieg 300 tys Auto odpala bez problemu bez względu na pogodę i to ile stoii. Jednak po odpaleniu delikatnie kopci na biało, przy dodawaniu gazu na biegu jałowym lub normalnej jedzie dymi strasznie. Przy czym oczywiście ubywa oleju. Wymieniłem korasa od turbo bo były duże luzy. No ale nie...
Witam. Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. Jak jest korek zamknięty to trzyma temperaturę, wentylator normalnie się załącza. Dwa miesiące temu był wymieniany termostat, teraz była wymieniona uszczelka pod głowicą (głowica była splanowana, sprawdzona na szczelność, wymienione zawory, uszczelniacze...
Troszkę z opóźnieniem ale podsumowuję usterkę. - założona turbosprężarka po regeneracji, - wymieniona uszczelka pod głowicą, pod kolektorem wydechowym, ssącym, pokrywą zaworów, - uszczelniacze zaworów, - planowanie głowicy (minimalne), - wymieniona kupa innych uszczelek, siemeringów, uszczelniaczy itp, - wymiana oleju, filtra oleju i płynu chłodniczego....
Ta astra za 2 tys. pewnie też będzie żłopać olej. Olej w accent bierze przede wszystkim przez nieszczelne uszczelniacze zaworów. W niektórych typach można je wymienić bez zdejmowania głowicy.
Witam Panowie. Potrzebuję pomocy, postanowiłem wymienić uszczelniacze zaworów, rozrząd i uszczelkę pod głowicą, oraz zrobić remont wraz z czyszczeniem w moim BMW e90 n46b20 2006r automat + LPG. Byłem przekonany święcie, że w e90 występuje cas3, lecz u mnie jest cas2 (podejrzewam, że został zmieniony i dokodowany, kupiłem autko z jednym pilotem). Po...
Można spróbować ściągnąć kurek i sprawdzić czy można dociągnąć dławnicę czyli uszczelniacz osi zaworu. UWAGA Nieumiejętna naprawa może doprowadzić do zwiększenia wycieku. Przy okazji, z tego co widzę to zawór jest lutowany do rurki. Fachowiec wymieni to w miarę szybko. Fachowiec także będzie wiedział co zrobić aby nie było wycieków wody podczas wymiany.
Witam ma taki sam problem . Co Zrobiłem do tej pory Wymienione Tuleje Prowadzące Podkładki miedziane Uszczelniacze Wtryskiwaczy Nowa uszczelka i nowy dekiel zaworów Nowe uszczelki Kolektora Nowe szpilki z nakrętkami do wtryskiwaczy i jak leciało tak dalej leci juz nie wiem co moge jeszcze zrobic
Witam wszystkich Megane żyje. Wymieniona głowica w starej wszystkie zawory padły i wałki lekko pokiereszowane samochód oddałem do serwisu za całość zapłaciłem 2440 (koszt głowicy 1000 zł po planowaniu, sprawdzona szczelność ,frezowane gniazda zaworów, wymienione uszczelniacze, mycie w myjce ultradźwiękowej do tego koszt robocizny rozrządu oleju płynów)...
Będę wymienial tłoki pierścienie panewki uszczelniacze głowica do planowania uszczelka zawory uszczelniacze zaworów rozrząd i to co jeszcze jestem w stanie wymienić tak by mi on posłużył a tym to się boję z domu ruszyć by mi gdzieś zaraz nie nawalił
Wymieniłem elementy z uszczelniaczami od regulatora ciśnienia tylko nie mogę wyciągnąć z korpusu gniazda zaworu (zdjęcie poniżej, tego gniazda) które jest pod regulatorem ciśnienia. Czym go wydłubać? https://obrazki.elektroda.pl/8996496000_...
Wymień uszczelniacze trzonków zaworów Powinno pomóc
bez rozbiórki silnika cieżko stwierdzic , standartowo panewki, szlif wału, pierscienie, uszczelniacze zaworów itd.
Witam po pewnym czasie. Wymiana pierścieni i uszczelniaczy załatwiła sprawę. Po rozebraniu okazało się, że uszczelniacze trzonka zaworu nie trzymały. Wymieniłem więc je na elringa + pierścienie w razie co i jest ok; od jakiegoś roku nie kopci. Pozdrawiam.
Pewnie z pod górnej uszczelki. Choć nie wykluczone że z tego co pokazujesz. To jest górna obudowa /pokrywa wałka. Jest to uszczelnione silikonem. Jak byś to robił to dobrze by było wymienić od razy uszczelniacze wałków. Tylko wtedy już trzeba popuścić pasek rozrządu i zdjąć kółka z wałków.
Witam. Niestety z bardzo wielkim opóźnieniem opisuję rozwiązanie (choć już Golfa nie posiadam). Z następujących rzeczy które wykonałem i mniej więcej ograniczyły spalanie jak i kopcenie Golfa na czarno: - wymieniłem przepływomierz, - uszczelniacze na zaworach, polerowanie zaworów, czyszczenie zaworów, - pozbyłem się osadu po gazie z tłoku, I w sumie...
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Jeśli klekocze to popychacze hydrauliczne pewnie zdechły, same pierścienie olejowe mogą być ok ale sprężynka w nich mogla się skończyć, tego pewnie nie sprawdzałeś, czy masz pewność na 100 procent ze mechanik założył ci nowe uszczelniacze zaworów??? Jak masz wymienić tylko zgarniające to i tak tłoki będziesz musiał wypruć, wymień wszystkie pierścienie...
witam dzięki za podpowiedź mam 2.5D z 91r autko wygłaskane od strony blacharskiej (wcześniej wyglądało jak ser szwajcarski) 3tyg temu wymienione pierścionki, uszczelniacze zaworów i większość uszczelek. zero przecieków. ale to ranne palenie:( świeca płomieniowa przerobiona na włącznik a wracając do objawów: filtr czyściłem na wyłączonym motorze możliwe,...
Pomyłka i poprawka, z rana zaspany byłem ;-) Lewy gwint na kole od pompy olejowej, radzę zakupić nową srubę. Blokady blokadami ale potrzebujesz jeszcze sciągacz do posredniego koła pompy wtryskowej, jest na stożku i latwo je uszkodzić stukając. Ważne aby wszystkie odnośniki były na wlaściwych miejscach, znaki wałków rozrządu, bedziesz widział od strony...
napotkałem ten sam problem błąd e8 zmywarka amica zis 2612 po przeanalizowaniu forum elektroda oraz po oględzinach zmywarki wymieniłem uszkodzony zawór. uszkodzeniu - korozji uległ uszczelniacz zaworu, który zablokował przesłonę kierującą wodę. Wymiana nieskomplikowana potrzebna odrobina zdolności manualnych oraz podstawowe narzędzia.
Myślę ż kompresja w tym silniku będzie lepsza niż potrzeba , a kolega uszczelniacze zaworowe wymienił ? .
Hej. Mam następujący problem z moim Fiatem. Niedawno została wymieniona uszczelka pod głowicą, póżniej okazało się że cała głowica musi być wymieniona, znajomy mechanik wymienił w niej uszczelniacze zaworów. Podczas planowania głowicy była sprawdzona pod kątem szczelności zaworów. Uszczelki pod wtryskiem i termostatem nowe. Ciśnienie na cylindrach równe....
Naftą sprawdzisz pierścienie uszczelniające , ale zgarniających czyli olejowych już nie. Masz zrzuconą głowicę to wymień gumowe uszczelniacze zaworów.
Już zrobione, nie uwierzycie ale pomimo że kompresja na moje oko była odpowiednia po dotarciu zaworów skaka powyżej 12bar silnik chodzi jak żyleta, zawory wypaliło i pomimo że na rozruszniku podczas kręcenia skakało mi na wskaźniku do 8, to na próbie "wodnej" z benzyną na głowicy uciekła cała w ciągu kilku sekund, szczerze nie spodziewałem się tego....
Witam udało się uszczelnić zawór bezpieczeństwa wymienione o ringi , wypolerowane gniazdo zaworu , obrócony uszczelniacza plastikowy i działa na razie. Tak jeszcze zapytam czy jak regenerować zawór ciśnieniowy pewnie szlif gniazda mosiężnego i nowy tłoczek nierdzewny. zdjęcie zaworu bezpieczeństwa poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/2523905600_...
Sprawa palenia oleju wyjaśniona, okazało się że trzy uszczelniacze od ssących zaworów zostały rozerwane. Pytanie czy wymienić te gumki i składać wszystko do kupy czy wymienić też pierścienie tłokowe skoro mam je już kupione.
Spróbuj najpierw wymienić szklanki popychaczy, jak zużyte to będą klekotać, koszt niewielki. Uszczelniacze zaworów też, może pociągać przez nie olej. Z remontem nie ma co się spieszyć :) V.
Teoretycznie można wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy. W praktyce jednak nagar spowodował nieszczelność zaworów i silnik będzie kulał. Testu spalin na przeglądzie też nie przejdzie.
Do regulacji zaworów potrzebny jest szczelinomierz, śrubokręt i klucz chyba 12mm. Luz dla wszystkich ustawiasz na 0,20mm (szczelinomierz ma chodzić suwliwie) Z przodu masz simmering. Najlepiej załóż jakiś miękki, droższy z podwójny uszczelnieniem. Pewnie tulejka na kole pasowym będzie wytarta więc ją też należy wymienić. Do silnika nie lej superol-u...
Olej znikał przez pierścienie lub prowadnice zaworów, bo maluch dymił. Pierścienie wymieniłem ale nie jestem pewien czy to one nawalały więc pytam o te uszczelniacze. Bo nie chce znowu odkręcać głowicy jak nadal będzie dymił.
A przyrząd do ściskania sprężyn zaworów? Generalnie lepiej oddać to do warsztatu, niewielkie pieniądze wezmą, a zrobią jak należy.
uszczelniacze zaworów uszczelniacze zaworów astra uszczelniacze zaworów sprawdzić
climatronic regulacja pobieranie zablokowane wypadać zapłon przyczyna
suszarka elektrolux philips az1830
Schemat ideowy wzmacniacza audio Amplituner Kruger Matz A50 Czerwona lampka po wymianie sterownika w hulajnodze Xiaomi