Citroen C5 X7 2010 2.0hdi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. rezystancja zbyt niska Kontrolka pasó... Bezpośrednia odpowiedź - To nie jest usterka „kostek pod fotelem”. Kod, który widzisz jako „P0362”, w PSA odpowiada zazwyczaj błędowi 7362: obwód kontrolki...
Witam po dłuższej przerwie. Nie pisałem wcześniej bo nie miałem czasu się tym zająć. Dzisiaj siadłem do tego modułu i wszystko polutowałem tak jak pisałeś. Ale zanim podłączyłem fotorezystor postanowiłem zmierzyć jego rezystancję. I podczas gdy fotorezystor nie jest oświetlany, to rezystancja jest nieskończona (czyli tak jak by przerywacz był otwarty),...
Jeśli zapłon nie ma zasilania z akumulatora, to stacyjka obsługuje gaszenie silnika; wystarczy ją odłączyć żeby pojawiła się iskra, można odpalić silnik na kopa. Jeżeli źle podłączyłeś przewody w stacyjce i podałeś 12V z akumulatora na przewód od gaszenia, to mogłeś przez to uszkodzić moduł zapłonowy.
W Becie masz zapłon TCI. Zasilanie (+12 V) masz na przewodzie niebieskim, natomiast na przewodzie biało-czerwonym jest kluczowanie masy z ECU. Wyprowadzenia cewki nie mają połączenia z masą (obudową). W Loncinie jak i w większości chińczyków masz zapłon typu CDI. Cewka ma tylko jedno wyprowadzenie, a drugie jest na obudowie (masie ramy). Cewkę od Bety...
To zwarcie jest po to zeby ci z czeskiej bajki tzn sasiedzi nie mierzyli miernikami poduszek no i o tym dokładnie pisałem odnosząc się do postu #5 bo jak już kolega to pomierzył to wyszło prawidłowo (po to jest ta blaszka żeby poduchy w pape nie wystrzeliły ) zresztą nie ma po powtarzać - tester do ręki i podgląd parametrów listy danych ew. zamiast...
Witam Po przepięciu moduł siadł, proszę o info czy coś oprócz widocznych elementów mogło klęknąć? Czy to takie zabezpieczenie? Wiem że ciężko powiedzieć, ale jak macie większą wiedzę to podpowiecie. Dzięki. https://obrazki.elektroda.pl/1715642700_... https://obrazki.elektroda.pl/9982817700_... https://obrazki.elektroda.pl/6526214800_...
Witajcie. Wiadomo - nic nie dzieje się bez przyczyny. W mojej zmywarce spaleniu uległ moduł. Niestety uszkodzenia zbyt znaczne, aby go reanimowac (uszkodzony procesor). Zwarcie szło z jednego złącza. Może ktoś podpowie mi co zasila to złącze. Nie chcę inwestować w nowy moduł gdy dojdą kolejne koszty - wolę wymienić wymienić zmywarkę. W załączeniu zdjęcia...
Mam uszkodzony moduł zapłonowy w polonezie 1,6 GLI (2 podwójne cewki zapłonowe - wtrysk Abimex), ponoć można to naprawić , ale nie mam schematu . Może ktoś posiada taki schemat. Byłbym bardzo wdzzięczny.
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonu. Już widziałem takie przypadki jak opisałeś.
Bo możliwe że jeśli podłączyłeś jedną, to napięcie było zbyt wysokie i po prostu spaliło cewkę. Jeżeli jest to tylko cewka zapłonowa, czyli dla CDI transformator WN, a nie cewka z modułem, to "spalenie" tejże cewki jest niemożliwe. prędzej padł moduł, bo energia zgromadzona w kondensatorze nie miała się gdzie rozładować i napięcie mogło narosnąć do...
teraz iskra jest tylko że bije z tłumika ma za wcześnie zapłon ustawiony? Klin, koła magnesowego. Chociaż, moduł też może się uszkodzić w ten sposób, że zostaje zmieniony punkt powstawania iskry.
Sprawdź czy bezpiecznik nie jest spalony,Jaka to jest wersja simsona?electronic?.Jeśli to electronic to mógł sie uszkodzić moduł zapłonowy. Jaki znowu bezpiecznik? Przecież tam nie ma zabezpieczenia instalacji zapłonowej. Odpowiedz czy to elektronik czy zapłon stykowy
Najprostsze rozwiązanie to wydłubać zalewę i naprawić moduł. Trzeba było sprawdzić stan akumulatora i napięcie ładowania. W instalacji i podzespołach są ukryte diody zabezpieczające przed przepięciami mogącymi uszkodzić elektronikę. Chińskie fajki świecy bez rezystora przeciwzakłóceniowego mogą uszkodzić elektronikę nie tylko w skuterze. Odradzam zastosowania...
Jeżeli zostałeś przy układzie zapłonowym to znaczy, że problemy z paliwem i gaźnikiem wykluczyłeś. Tak czy nie? Dlaczego chcesz kupować nowy moduł zapłonowy? Masz iskrę? mczapski napisał: Próbowałem sobie przypomnieć z demontażu jak może wyglądać cewka zasilająca zapłon i nic nie kojarzyłem, bowiem wszystkie cewki nawinięte jednakowym grubym drutem....
Koledzy za to co napisał BANANvanDYK nalezy mu się nie jedno ale 100 "pomógł". Ujął treściwe i stosunkowo krótko to, na co ja chciałem zwrócić uwagę. Mogę tylko pogratulować talentu dydaktycznego. Każdy, kto wybiera się w projekt zapłonu CDI do jakiegoś "staruszka" powinien sobie wydrukować jego post, powieść na łóżkiem i codziennie czytać aż zrozumie...
Witam Mam problem z BMW 6 rok 2008 4.8 Ben. Wyświetla się bład 2F44 auto nie odpala Czy to jest uszkodzony módl zap? Jakiś opis do tego błędu wyświetla? Pozdr.
słupek A lewy pod osłona gdzie jest otwieranie maski, może tez być uszkodzony hall
Dlaczego nie chcesz używanego? Jesteś całkowicie pewien ze to moduł jest uszkodzony? Takie moduły były montowane na przykład w Stihlu 08S Electronik.
Z modułu zapłonu nie wychodzą impulsy na cewkę. Co może być uszkodzone w zapłonie? Jaka powinna być rezystancja rezystora drutowego i cewki?
Uszkodzenie modułu IGBT , na 90%. Bez pomiarów nie da się określić.
Przepraszam :P więc albo chłopaki coś źle zamontowali albo któryś z mechaników uszkodził moduł sterujący zapłonem i to on będzie do wymiany. I niestety bez podpięcia komputera się nie obejdzie. Możesz też sprawdzic bezpieczniki tak profilaktycznie wszystkie bo wina (przy odrobinie szczęścia) może leżec po ich stronie :P Cena jednego to ok. 30 groszy....
Jak wyżej już napisano należy sprawdzić czy pompa się kręci. Ten kocioł ma hydrauliczne sterowanie które wykorzystuje nad i podciśnienie wytworzone przez pompę. Nie nadużywać przycisku kasowania blokady bo uszkodzimy moduł elektroniki.
To tym bardziej sprawdzić impulsator. Najczęstsza przyczyna i często uszkodzenie ma związek z temperaturą. W drugiej kolejności moduł zapłonu. Uszkodzenie cewek WN występuje stosunkowo rzadko, a w tym przypadku miałbyś iskrę na dwóch cylindrach, ewentualnie problemy z odpalaniem na ciepłym.
Złapałem znikające napięcie z cewki sterującej zapłonem i odnalazłem uszkodzoną izolację na przewodzie do wyłączania zapłonu. Stąd brak 2 V AC po podłączeniu modułu. Po wypięciu przewodu z modułu iskra piękna. Tylko silnik odpala się do tyłu. Regulacja kąta zapłonu nie daje efektu. Co może stać za takim zachowaniem? Ceweczka sterująca zapłonem nowa....
Wymienione wszystkie sterowniki/moduły i auto ożyło.
tylko czy to normalne, że od stania na zapłonie tak się zagotował? Nie, nie możliwe. To przez uszkodzenie się tak zagotował, po prostu pech, że się uszkodziło i zostawiłeś na zapłonie. To jak z katastrofami lotniczymi, zawsze jest więcej niż jedna przyczyna.
Najprawdopodobniej uszkodzony moduł zapłony. (mała czerwona lub zielona płytka elektroniczna)
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Układ wysokiego napięcia sprawdza sie za pomocą oscyloskopu. Zdejmując przewody możesz uszkodzić moduł zapłonu.
Przyczyną był uszkodzony moduł zapłonu. Po wymianie na razie wszystko gra( odpukać).:D
Witam Pole magnetyczne nie powinno uszkodzić czujnika podczerwieni. Lekko kłopotliwe może zdawać się poprawne ustawienie czujnika, ale z tego co słyszałem elektroniczny moduł zapłonu ma wiele zalet; silnik mniej spala, jest mocniejszy, mniej paliwa usuwa ze spalinami. Powodzenia.
Bardzo dziękuję ale już sprawdzałem kable i zwierałem je razem, ale to nic nie dało. Gdy stykam te kabelki to tylko widać jak się trochę iskrzy, a piła i tak się nie chce wyłączyć.Podejrzewam że może być uszkodzony moduł zapłonu?
Ostatnio walczyłem z pony i okazało się że był uszkodzony moduł zapłonu ( znajduje się w kopułce ).
Podaj więcej informacji na temat konstrukcji zapłonu. Najlepiej zdjęcie modułu i zapłonu.
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Mam wrażenie, że ten drugi aparat tez nie jest do końca sprawny, typowy objaw uszkodzonego modułu zapłonu. Kolega jednak się zapiera, może warto jednak podmienić. A konieczność zamienienia przewodów to błąd montażowy.
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
Czyli niestety, prawdopodobnie impulsator uszkodzony. Bo moduły działały przy poprzednim zapłonie?
Naprawiałem moduł PVL lata temu. Musiałbym poszukać zdjęć. Twoja płytka jest chyba trochę inaczej wykonana, ale schemat pozostał ten sam. Problem z modułem polegał na popękaniu punktów lutowniczych od tyrystorów i po polutowaniu zaczął działać poprawnie. Co w Twoim module okazało się uszkodzone?
strzelanie w gaźnik występuje jeszcze w sytuacji gdy iskra występuje na dwóch (niewłaściwych) - trzech albo wszystkich świecach jednocześnie np na skutek przebić lub uszkodzenie modułu zapłonu (w przypadku braku rozdzielacza)
Witam. Jeżeli to coś pomoże to moim zdaniem EPC odpowiada za odczyt informacji zebranych z poszczególnych czujników przy rozruchu i dalej przy pracy,wiec radze wymienić moduł.Gdyby EPC było uszkodzone to i tak byłoby sterowanie z modułu i pojawiała by się iskra. Pozdrawiam.
Witam!! Mam zastępujący problem z Passatem B4 1994r silnik 2,8 VR6. Samochód odpala jednak pracuje tylko na 4 cylindry (brak iskry na 3 i 4 cylindrze). Samochód na module zapłonu i 3 cewkach zapłonowych. Po podmianie cewki odpowiedzialnej za 3 i 4 cylinder ten sam objaw. Podejrzewam uszkodzenie modułu zapłonu, jednak jak sprawdzić czy moduł jest dobry?...
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
Może być kilka przyczyn. 1.Ścięty, przestawiony klin na kole zamachowym. 2. uszkodzona czapka świecy (mój faworyt). 3.uszkodzony moduł zap. (bardzo mało prawdopodobne) 4.Nieprawidłowa praca wyłącznika zapłonu, korozja. 5.uszkodzone gniazdo zaworowe i chyba tyle....
http://obrazki.elektroda.pl/6757730900_1... Witam. Chciałbym zaprezentować moduł zapłonowy do motocykla/samochodu z zapłonem opartym na przerywaczu czyli tak zwanych "platynkach". Moduł ten możemy zastosować w każdym motocyklu/samochodzie z zapłonem bateryjnym. Jeśli chcemy taki moduł zamontować np w Jawie 350 potrzebne będą nam dwa...
Reanimuję starego GSX550ES z 1985 roku. Okazało się że uszkodzony jest moduł zapłonowy. Ceny nowego przyprawiają o zawrót głowy (ok. 600 Euro), a używany ciężko trafić, a jak jest to za 700 zł. W związku z tym chciałbym zapytać czy byłaby szansa włożyć inny moduł zapłonowy, od innego pojazdu? Jest to typowy moduł DC, dwa impulsatory, 2 dwustrzałowe...
witam. mam uszkodzony moduł zapłonu i chciałbym go naprawić. już go wstępnie oczyściłem z izolacji i okazało się że dużo jest " niedolutowanych" elementów. i w czasie oczyszczania uszkodziłem jedną diodę,lecz nie wiem jaką zamienną użyć .ma ktoś schemat do tego modułu. jest to moduł 5 pinowy z hondy dio ( podobno pasuję do peugeota speedfighta i innych...
Utrudniony rozruch w wyniku "odbijania" jest skutkiem zbyt dużego kąta wyprzedzenia zapłonu, wina może leżeć po stronie uszkodzonego modułu zapłonowego. Czy da się ręcznie ustawić zapłon i czy da się sprawdzić moduł zapłonowy, czy jedyną opcją jest go wymienić i sprawdzić czy zadziała?
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Tak, tylko w tym sęk w tym, że nie miało co się uszkodzić. Nie mogę tylko znaleźć, gdzie to powinno być podłączone xD
Moduł zapłonowy do wymiany, ma uszkodzony układ przyśpieszania zapłonu albo to jest chiny jakość moduł stałokątowy. Chyba, że zestaw zapłonu nie pasuje do tego silnika, tj. koło magnesowe ma przesunięcie położenia znacznika, wpustu czółenkowego lub impulsator jest przesunięty w nowej pokrywie zapłonu. Znacznik względem impulsatora powinien zaczynać...
Najpierw sprawdź urządzenia zewnętrzne. Czy cewka statora ładuje kondensator? Czy jest impuls wyzwalający z impulsatora? Moduł elektronicznie zmienia kąt zapłonu. Uszkodzenie modułu najczęściej powodują przepięcia z cewki wysokiego napięcia. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy na tak małej przerwie pojawi się iskra.
uszkodzić blokada zapłon uszkodzić cewka zapłon suzuki zapłon moduł
slaba bateria stroić antena president florida canon reset pampers
pompa ciepła daikin pompa ciepla
Generator basu – syntezatory, bass enhancer, subharmoniczne, algorytmy DSP, testy audio Mitsubishi Outlander brak świateł mijania – żarówki i bezpieczniki sprawne, reszta świateł działa