2 przekaznik pod komputerem uszkodzony sprawdz zasilania
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
sprawdź czy na komputerze silnika nie brakuje masy na właściwych pinach.Miałem przypadek że ukruszył sie przewód masowy i przez to brzęczał przekaźnik pompy w tym właśnie modelu
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
Ok auto odpaliło okazało sie, ze uszkodzony był czujnik położenia wału (musiał sie uszkodzic podczas wyciagania z innego auta bo działał wczesniej normalnie). Auto chodzi ok tyle, że problem z masa na przekaznik pompy paliwa z kompa pozostał. Pompa nie załacza sie ani po zapłonie ani podczas jak silnik pracuje(odpala jak spinam ja na krotko) Czy możliwe...
Moze mi ktos wyjasni w jaki sposob sterowana jest pompa paliwa w golfi 3 silnik 1.4 ? Wiadomo ze przez przekaznik a przekaznik chyba z kompa ? W przekazniku jest jakis uklad czasowy ktory po przekreceniu kluczyka zalacza na chwile pompe. A co jesli nie zalacza na ta chwile ? Uszkodzony przekaznik pompy czy cos innego ?
oj ludzie ludzie...... Zakladam ze to PI 1.1 i duzy sterownik 16F ( a nie zadna przekladka z pandy 1.1 czy inna kombinacja) Byly serie bez immo fabrycznie to raz , to wiekowy samochod i mogl byc wlozony inny sterownik tez bez immo Teraz jak ten uklad MM dziala przekrecamy kluczyk i po zgasnieciu fiat CODE ma sie odezwac na pare sekund pompa paliwa ,...
może być, że pompa siada jaki przebieg? Pompa jest w zbiorniku i oprocz cofania sie paliwa moze byc przyczyna problemow z odpalaniem Sprawdz przekaznik pompy paliwa, sprawdz cisnienia paliwa, poprawnosc pracy czujnika polozenia walu i temperatur czieczy jak rowniez paliwa. Pamietam ze problem z odpalaniem w jednym z AWX'ow rozwiazalem zmieniajac przeplywomierz(zanizal)...
Komputer pokazał błędy Zwarcia na wtryskach 1, 3, 4, 5, 6 Zwarcie w obwodzie pompy paliwa Zwarcie w obwodzie czujnika przewietrzania zbiornika Elektryczne uszkodzenie przekaźnika pompy paliwa Czy winny może być uszkodzony sterownik silnika?
Problem rozwiązany. Uszkodzony przekaźnik pompy paliwa nr 30 pod maską.
Temat rozwiązany nie dodałem podłączałem komputer i nic był tylko błąd EGR ale to nic nie znaczyło bo miał wycięty EGR 4 Mechaników poległo na nim znalazłem sam okazało się uszkodzony przekaźnik pompy paliwa coś szwankował po wymianie auto nie gaśnie już od tygodnia a edc jak świeciło tak świeci ten typ musi tak ma
Nie załączały się wentylatory chłodnicy klimatyzacji Po prawej stronie na podłużnicy masz moduł wentylatorów. Zobacz czy ma masę prawidłową w wiązce i czy nie jest zielono we wtyczce. Usterka chwilowo zniknęła. 2. Świrowały i dalej świrują wskaźniki stanu paliwa i temperatury silnika. Usterki oddzielne. Albo wtyczka przy zegarach, albo uszkodzona wiązka...
Jeśli jej nie słyszysz to wyjmij i sprawdz na krótko,bo może prąd nie dochodzić i też nie będzie chodzić.
uszkodzona wiazka
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
powodem usterki był uszkodzony przekaźnik pompy paliwa - zamykam
A ja nie wierze żeby się przekaźnik spalił prędzej się styki w kostkach wypalą niż przekaźnik się uszkodzi
Pompa ani drgnie przy przekaźniku ani przy zmostkowaniu. Więc raczej to jej uszkodzenie.
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jeżeli odpala na plaka to znaczy że sterownik silnika działa więc możliwe że uszkodzony jest bezpiecznik od pompy paliwa bądź przekaźnik pompy.
Jeśli bezpiecznik pompy paliwa dobry to prawie napewno winny jest przekaźnik. Sprawdź który to i podmień na sprawny. Jeśli dalej nic to może wiązka kabli gdzieś uszkodzona.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Takie zchowania kojarzą mi się z uszkodzonym sterownikiem,ale głowy bym nie dał.
Napisałem Ci przecież... jak jest napięcie to uszkodzona pompa, jak nie ma napięcia, przekaźnik, bezpiecznik, lub odłącznik wstrząsowy. pompę kupowałeś nową, czy po znajomości używaną?
który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa. Te elementy załącza sterownik silnika, a u Ciebie ewidentnie jest uszkodzony przekaźnik sterownika silnika. Znajduje się przy ECU (pod plastikową osłoną po stronie kierowcy, na podszybiu); numer 219.
miałem podobny przypadek w audi B4, przyczyną był uszkodzony przekaźnik pompy paliwa . adam1.1 napisz coś sensownego a nie tylko piszesz dla zabawy .
Podepnij zamiast wtrysku żarówkę od postojowych. Zobacz czy po włączeniu zapłonu, bez odpalania silnika będzie się świecić. Jak tak to masz zwarcie w instalacji lub uszkodzony komputer. Tutaj plus idzie z przekaźnika pompy paliwa i jest jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu a komputer steruję wtryskiwacz masą. Jeżeli to komputer to montaż drugiego nic...
Witam nie powinienes tak jezdzic dla wlasnego bezpieczenstwa (w razie wypadku czego nie zycze shut-off nie odetnie paliwa) to jest zwyklu bypas,mozna tak sprawdzic czy pompa wogole pracuje,elektryk powinien wymienic przekaznik na nowy jezeli jest uszkodzony lub znalezc przyczyne dlaczego przekaznik nie zalacza pompy paliwa.Pozdrawiam
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
hehehe czujnik fazy rozrządu pod kołem rozrządu pewnie uszkodzony ! To wytłumacz kolego czemu przekaźnik od pompy paliwa "pryka" bez przerwy? Jeżeli przekaźnik się tak zachowuje to coś może nie łączyć w przewodach i jest zbyt niskie napięcie zasilania. Najpierw rozwiąż problem przekaźnika. Czujnik na razie zostaw w spokoju.
J17 - przekaźnik pompy paliwa G6 - pompa paliwa Przekaźnik pompy paliwa się nie załącza bądź uszkodzony bezpiecznik 50A w skrzynce na akumulatorze. W załączniku schemat do tego silnika. Myślę że teraz dasz radę samemu znaleźć przyczynę.
Jeszcze jedno pytanie, zanim zabiorę się za jakie kolwiek roboty. Możliwe jest że uszkodzony jest przekaźnik od pompy paliwa?
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Uszkodzony przekaźnik(
to trzy przyczyny -wybita wstrząsówka, w komorze silnika, po lewej, niepodal przegrody czołowej -uszkodzony przekaźnik piętnastostykowy, (wylutowany, zgnity) -nie ma zasilania na przekaxnik
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
Tak z wróżb ,to ginie zasilanie na ecm ,np uszkodzony przekaznik.
Słyszałem że może to być wina wyłącznika bezwładnościowego, jednak nie znalazłem nigdzie w jaki sposób sprawdzić, czy jest uszkodzony, czy działa poprawnie. Jest on prawdopodobnie pod fotelem kierowcy.
W tych przekaźnikach bardzo popularne było uszkodzenie tzw. "zimne luty" - zwłaszcza w okolicy stycznika (przekaźniczka) pompy paliwa. Wystarczyło przelutować.
Cześć, Podejrzewam uszkodzony przekaźnik pompy paliwa(tej w baku). Auto sporadycznie po prostu nie odpala i dopiero za którymś razem po wyjęciu i włożeniu kluczyka odpali. Jak już odpali - to od strzała. Tak jak zazwyczaj. Wydaje mi się, że nie słyszę pompy paliwa podczas nieudanych prób odpalania, ale muszę to jeszcze zweryfikować. Gdyby usterka była...
Dwie opcje przekaźnik na podszybiu od pompy paliwa lub bezpiecznik pompy paliwa (zaśniedziały, luźne wtyki). Druga opcja to uszkodzony sterownik silnika, jak chłodny to działa jak ciepły pada. Zwłaszcza że teraz działa klima - wentylator pod maską podnosi temp. Możesz zrobić tak, że sterownik wyślij do elektro-bip Reda - diagnoza sterownika gratis.
sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk, jak tak, to zostaw tak i będzie to działać i tyle Będzie działać aż do dzwona gdzie uszkodzony zostanie przewód paliwowy. A nawet bez dzwona, wystarczy że pęknie ze starości przewód pod maską. Silnik zgaśnie a pompa będzie dalej radośnie pompowała paliwo. Może na gorący wydech? Po dzwonie nie zawsze...
Chyba nie tędy droga: tak jak napisałem, ten układ wtryskowy powinien dawać paliwo nawet jak nie jest zasilany prądem. Powinno to nastąpić już po załączeniu zapłonu i lekkim wciśnięciu klapy przepływomierza (na ile starczy ciśnienia w układzie) Do prób można wyjąć przekaźnik pompy i załączyć ją na stałe. I może od tego zacznij - bo jest prawdopodobne,...
hej, posiadasz zwarcie do masy na przekaźniku pompy paliwa lub uszkodzony przekaźnik, stawiam na to pierwsze. kontakt ze mną kadet37(at)wp.pl pozdrawiam
Sprawdź przekaźnik ,który odpowiada za wyłączanie wtrysku być może nie łączy stycznik przekaźnika lub kable są uszkodzone. Wtrysk jedno czy wielopunktowy. a pompę też masz wyłączaną w czasie pracy na gazie.
Prawdopodobnie uszkodził się przekaźnik od pompy paliwa, sprawdź jeszcze bezpieczniki.
Po włożeniu przekaźnika napięcie na dwóch stykach cewki wynosi tyle co akumulator. Czyli nie działa sterowanie cewki. Jeżeli przy włożonym przekaźniku na cewce masz napięcie akumulatora to jak sterowanie nie działa? Coś źle odpisujesz albo mierzysz do masy każdy pin osobno. Po włączeniu zapłonu pompa ma się na chwilę uruchomić i nie ma nic do tego...
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Jak nie masz prądu w gnieździe bezpiecznika to masz problem z przekaźnikiem pompy/silnika. Bo to z niego czerpie F28 a potem pompa. Więc albo go nie załącza ECM albo uszkodzony a może też zgnił kabelek sterujący.Potrzebne pomiary.
omega przekaznik pompy paliwa znajduje przekaznik pompy paliwa passat przekaznik pompy paliwa
przyczepka światła scenic podłączyć saeco ekspres młynek
odkurzacz elektrolux ergorapido odkurzacz elektrolux ergorapido
Vaillant atmotec plus - błąd F.28, przekreślona ikona płomyka Podłączenie magnetowidu Panasonic NV-HD635 do telewizora Samsung DV3 HD SRS