w prawym dolnym rogu deski?Siedzenie,symbol ludka i takie kółko przed lepetyną jego? Tak,kontrolka poduszki powietrznej.
Te przewody raczej nie były częścią oryginalnej instalacji samochodu. W tej puszce jest pekaznik od sprężarki klimy i bezpieczniki od sprezarki i wentylatorów, wygląda jakby ktoś przedłużał amatorsko zasilanie, przewody zostały prawdopodobnie wyrwane z wiązki owinienej czerwona izolacją.
Akumulator może powodować takie objawy Jakie uszkodzenie akumulatora da tak zaniżone napięcie ładowania i to po czasie? Jedynie zwarcie wewnątrz, wtedy by nie odpalał i alternator byłby "czerwony".
W starej, po podaniu masy -> pin 6 brąz-biały - otwiera. pin 2 brąz-czerwony - zamyka.
Co oznacza czerwona kontrolka ( wykrzyknik w nawiasie ) od czasu do czasu zapala sie. Samochód Opel Vectra A
Tak jak mówisz czerwony z czerwono szarym pozdrawiam
No to wygląda na 1206. Dioda LED czerwona, SMD rozmiar 1206.
Przewód niebieski z czerwonym pasmem.
Kable do centralnego wychodzą w wiązce z dzrwi kierowcy. Brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie
Pewnie nie P1000 tylko B1000 ... Sterownik można spróbować reanimować lub wymienić na sprawny, skoro w ogóle zadajesz takie pytania to od razu szukaj polecanego elektronika który zajmuje się takimi problemami...tam u ciebie...
Uszkodzony wzmacniacz, konkretnie to problem z przetwornica (za mała wydajność) Inna przyczyną może być problem z zasilaniem wzmacniacza (sprawdzić połączenia zasilania i masy)
Zwiera się z plusem. Na czarno niebieskim pojawia się minus po wpięciu centralki. Łączy się on gdzieś z czerwonym i powoduje zwarcie.
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
Diody i czerwona i zielona swiec jasno wiec raczej nie switch-e
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Zgadza się ale pamiętaj.... zapaliła się czerwona kontrolka!!!!!!!! :)
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
same diody zielone a na dole czerwona
Sproboj zewrzec czyms plus ( taki gruby kabel czerwony na rozruszniku ) z wsuwka powinien zakrecic jak nie to winny jest rozrusznik.
jeżeli masz tam zawieszenie sportowe to raczej wymiana sprężyn i amortyzatorów.standardowe zawieszenie jest w kolorze czarnym ,sportowe np.kolor czerwony.
Najprawdopodobniej trzeba zamienić przewód ACC z +Battery miejscami (zazwyczaj czerwony przewód z żółtym). Problem był wielokrotnie wałkowany na forum.
witam mam takie pytanie jak się zachowuje czerwona dioda w kluczyku do opla vectry b ? czy migać powinna w przypadku wciśnięcia i trzymania? np. otwórz/zamknij.
Tak, to jest czujnik przebytej drogi (VSS) w niektórych modelach bywały przy skrzyni dlatego w zegarach nie ma. Co do podłączenia to idzie tam +12V po stacyjce, masa i sygnał do ECM(przewód niebiesko- czerwony)
Ten czarny na minusowej klemie idzie w tą samą wiązkę? Jeśli tak to na 100% nie oryginalny. Opel nigdy nie miał czarnych przewodów masowych. Czerwony pewnie szedł do plusa, tylko jeszcze bezpiecznik był po drodze.
Witam mam problem z radiem vordon 2 Din po podłączeniu do kostki ISO nie wyłącza mi się po zgaszeniu zapłonu samochód Opel vectra c 2007 rok. Kable czerwony i żółty zmasowalem ponieważ nie podawało pradu do radia.
czerwony z niebieskim.
To jest sterownik centralnego, zasadniczo. Schematów dużo jest w dziale download samochody. Sterowanie siłownikami jest na trzech przewodach. Czarny z żółtym, niebieskim i czerwonym, brązowy masa, czerwony plus. Sygnał z drzwi sterowanie minusem, brązowy z białym i brązowy z czerwonym paskiem. Masz chyba wypaśną wersję z alarmem.
brązowo-biały i brązowo-czerwony
W twoim silniku jest szybka 5Voltowa sonda i jest kłopot .Taka sonda jest w Oplu i Volvo co istotne ma cztery kolory przewodów.Biały,czerwony,czarny ,żółty.Sprawdz czy takie są.W Oplu koszt pow.450 zł.
Z prostownika to one dostają za słaby prąd. Sprawdź bezpośrednio z akumulatora. Zazwyczaj każda sprawna świeca żarowa przy dobrym prądzie w ciągu tych 10 sekund zrobi się cała czerwona.
Do zrobienia gdy bym miał sam kluczyk.
Kolor przewodu czerwony, 0,35 kwadrat, idzie do wyświetlacza, jeżeli TID lub GID to pin 31, jeżeli CID to wtyk XC19, pin 31.
Witam Przepraszam mój błąd X16szr oczywiście biała i czerwona wtyczka dokładnie vectra b 96 r.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Szaro/czerwony pin 70 A.
Bo kupiłem ten moduł i ma dwa kable zielone jeden czerwony i jeden czarny to te dwa zielone mam razem złączyć i podpiąć do niebieskiego od czujnika a czarny masa czerwony do aku. Samochód to vectra 2.2
Brązowo biały i brązowo czerwony,to sygnały zamknij,otwórz,(minusy), zależy co podaje dodatkowa centralka. Dobre dojście jest przy fabrycznym sterowniki w prawym dolnym słupku,są tam też zasilania.
Jedynie co mnie zastanawiało to kostka zwisająca pod filtrem paliwa, 5 pinowa płaska czerwona. Jak by to była np kostka do EPS, to nie zapali bo przez EPS przechodzi czasem 2x CAN. Kolor wtyczki nie pasuje ale sprawdź. Jak tam ok i wszystkie masy plusy ok, to wygląda mnie to na padnięty CIM.
Wtyczka B piny 10 szary/czarny oraz 59 szary/czerwony.
przewody z wiązki w drzwiach kolory brązowo-czerwony i brązowo-biały
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
czerw plus -wiadomo a rozrusznik to chyba czerw z czarnym,podanie 12 z czerw. na którykolwiek nic nie spali natomiast przez żarówke też może nie być dobrze(jesli stacyjka zasila bezpośrednio automat) ,lepiej bez.Przekreć klucz w poz zapłon(zmierz -plusy bedą na czarnych i czerwonym ,podaj nastepnie plus na ten który został.
Obetnij przewód od gali ( niebieski z czerwonym ).
A gdzie mierzysz to napięcie: gdzie dotykasz czarną, a gdzie czerwoną sondą miernika?
Czerwony do czerwonego itd.
Czerwona dioda nad kierownicą.Od czego ta dioda?
Kierunkowskazy to czarno-bialy i czarno-zielony zamek centralny to brazowo-bialy i brazowo-czerwony
Ciśnienie w instalacji sprawdź u "klimatologa", bo dmuchnięcie nic o ciśnieniu nie mówi, prócz tego, że coś tam jest. a jak sprawdzić czy kompresor się włącza https://obrazki.elektroda.pl/2399357700_... To czerwone zawsze się kręci, bo te kółko napędza pasek osprzętu. Po włączeniu sprężarki, oprócz czerwonego, zaczyna kręcić się również...
Polecam interfejs OBD2 na bazie ELM327 , pełno tego na każdym portalu aukcyjnym, obejrzysz nim pracę sondy czy korekty zasilania . Oznaczenia przewodów w Twojej sondzie typowe : Czarny- sygnał wyjście (0-5V) Czerwony- (+) grzałka Biały- (-) grzałka Żółty- sygnał wejście Na biegu jałowym sonda może nie oscylować, najlepiej jej działanie sprawdzać na...
Witam pod jaki kabel podłączy kabel od sterownika LPG do sondy lambda mam 4 kable czarny, czerwony, żółty i biały ?
Wymiana radia nie ingerując w kostke ISO nie ma prawa wpłynąć na centralny zamek! A tym bardziej skoro PODKREŚLASZ ze w radiu nie zapinałeś żółtego z czerwonym!
W jakim sensie pytasz "jak to zamienić"? Normalnie, albo wypnij piny z kostki i je zamień miejscami albo przetnij kable przy kostce i przylutuj "na krzyż", ew. zakup sobie przejściówkę z Opel/GM na ISO. Kolory tych przewodów to powinien być czerwony i pomarańczowy.
Chodzi mi o to czy zamek centralny reaguje ci na pilota czy nie. Jakiego rodzaju masz pilota? W kluczu, czy osobno wiszący z dwoma diodami (zieloną i czerwoną).
za te 6000 tyś, to sie nie baw sam tylko daj do firmy autko. Na bank nie pożałujesz. Nigdy nie będzie Ci tak dobrze grał jak sam będziesz dobierał komponenty. Firma zrobi Ci zwrotnice pod konkretnie Twoj sprzęt. To samo z zabudową bagażnika. Zrobi Ci wszystko zgodnie z zasadami i to co najważniejsze wystroi. Nawet sprzęt za 30 tyś, jesli nie jest zestrojony...
Witam.Jak podłaczyć radio w vectrze A 95r. niefabryczne.Po podłączeniu na kości iso po każdym wyjęciu kluczyka kasuje mi pamięć. Zamień w kostce czerwony z żółtym.
Kierunkowskazy czarno-bialy i czarno-zielony pompa paliwa czerwony z niebieskim paskiem wszystko znjadziesz na slupku bocznym zamek centralny brazowo-bialy i brazowo-czerwony
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
Witam, ma ktos opis wyprowadzen wtyczki z centralki immo 2 opla vectra 2001r? Centralka na TMS-ie, znalazłem cos takiego ale to do tej starej centralki na motoroli. 1 -? (Brown / Purple) 2 -? (Brown / Blue) 3 - Nie używane 4 - Ciężar (kl.31) (brązowy) 5 -? (Black) 6 - Ignition (kl.15) (niebieski / czerwony) 7 -? (Niebieski / czarny) 8 - K-line (Brown...
Gdyby jednak to zwieraj piny 2 i 8 (kabelki czerwony i czerwono-niebieski). Bezpieczniki oczywiście sprawdzone?
Ma ktoś sposób na pozbycie się tego czerwonego lakieru ?
czerwony silikon na wysoką temperature i po kłopocie
biały - drogowe żółty - mijania szary z czarnym lub czerwonym paskiem - postojowe brązowy - masa
Chodzi Ci o jeden z tych dwu? (sterownik biała i czerwona wtyczka)
Vectra c z20net, 176km, ale założyłem większy reduktor gdybym kiedys moc podnosił. Nie wiem jaki stag, czerwony
to ja moze kolege poprowadzę w inny sposób. Czy akumulator jest w miarę dobry? czy to rozładowanie jest po dłuższym staniu autka? ile przewodów plusowych masz przy akumulatorze czy tylko jeden czerwony czy tych do chodzących do plusa jest więcej?
wyłączysz go jak wciśniesz ten czerwony przycisk przy włączonym zapłonie pzdr.
Radio odpiąłeś od strony kostki idącej do tyłu radia czy od strony instalacji wozu? Bo na mojego nosa masz spięty razem czerwony z zółtym złącza ISO.
Ale zdarzyło sie ze zagrzal sie do czerwonych kresek na wskazniku
jak juz to czerwony i niebieski posprawdzaj połaczenia stykowe prawdopodobnie sypie sie alternator
Sprawdź kable zasilania może masz połaczony żółty kabalek z czerwonym??
Domykanie to czerwony/żółty na module pin25, na ten patrzyłeś napewno pin??
pompa paliwa do odcięcia w progu,kolor niebiesko-czerwony,albo plus po stacyjce czarny w wiązce stacyjki.
Witam wszystkich, dziś przeglądając vikę przed zimą zauwazyłem odpadnięty czerwony przewód (pusty w środku) wchodzący razem z czarnym na kolektor przepustnicy, moje pytanie czy jest to przewód od przepływomierza i czym może skutkować jego złamanie (plastikowe końcówki na obu)? chodzi mi o ten czerwony przewód na zdjęciach
Dosyć często problemem są zawory ssawne na pompie wtryskowej (zielony i czerwony) ... Były kiedyś wymieniane na akcji serwisowej - ale to już historia ...
Pisałem ci w 1 poście o czujniku.
zalozylem do auta radio pioneer'a deh-7700 i okazalo sie, ze na czuwaniu pobiera 170mA. podlaczone jest pod oryginalna kostke iso w aucie(vectra b) z tym, ze czerwony przewod zmostkowany jest z zoltym czyli zasilanie jest stale bez wzgledu na to czy stacyjka jest przekrecona czy nie. w archiwum znalazlem info, ze radio na podtrzymaniu powinno brac max...
Jezeli chcesz zrobic odciecie pompy paliwowej to w progu kolo kierowcy nalezy zlokalizowac niebiesko czerwony kabelek.
czerwono-niebieski z podwójnym impulsem rygluje a po wydłużeniu drugiego impulsu dociąga szyby,biało-czerwony w tym wypadku otwiera.
Bierzesz bateryjkę 9V i podłączasz pod głośnik. Jeżeli membrana wychyli się na zewnątrz to tam gdzie + na bareryjce tam plus na głośniku i - analogicznie. Zwylke w instalacjach samochodowych kabel dwukolorowy czyli np czerwony z paskiem jest minusem.
1-3 GRZAŁKA (4,5-5,5 Ω) 2-4 pomiar (0,6-4,7 V ) . +12v masz mieć po zapłonie na kablu czarnym/czerwono -niebieskim (3), masa jest taktowana przez kompa (1) kabel brązowo-czerwony
Odłączyć kabel od stacyjki ale wyłączysz sygnał do radia, ( w sumie jak jest kluczyk w stacyjce cały czas to i tak nie ma różnicy), piszczka od świateł,więc lepiej przeciąć kabelek w okolicy centralki zamka, na słupku, koło nóg pasażera. Chyba pin nr 3 czerwony przewód, ale sprawdź.
Czerwony, pomarańczowy kabel od radia A jesteś pewien a może żółty i czerwony, a pomarańczowy to jest podświetlenie.
Te wystające przewody to tylko zworki jakieś i są cieńsze niż reszta. Na dwóch przewodach jest napięcie. Jest tam jeden czerwony grubszy lecz nie ma na nim napięcia.
To są te czujniki co jest ten kabel z czerwonymi końcówkami?
Masz schemat wyjście na przekaźnik zaznaczone na czerwono ..
jak nie możesz zatankowac gazu to masz problem z zaworem tankowania. Może ostatnio myłeś auto, został zalany i podmarzł. Chyba że to już dłużej trwa i było tak mimo ujemnych temperatur. Co do przełączania to tak jak kolega wyżej mówi, niema gazu nie przełączy, kontrolka czerwona mówi o rezerwie gazzu
Ok ecu jedzie do mnie kostki są te same biała i czerwona będę informował co mi z tego wyjdzie pozdrawiam
Masz podłączone obydwa kable z tyłu radia, czerwony do akumulatora i żółty pod stacyjkę?
Dziękuję, faktycznie jest to przewód czarno-czerwony. Dzisiaj podłącze "na krótko" i sprawdzę czy to wina przerwania przewodu.
witam a czasem nie uciekaja ci stacje,wydaje mi sie ze musisz zamienic przewod czerwony z zoltym i wszystko wroci do normy
do samego sterowania wystarczy Ci masa (brązowy) i niebieski z czerwonym paskiem - opisany jako SWC. Nie pomyl z prędkością pojazdu (SDV), bo kolor kabla jest tena sam. Wpinasz się w gniazdo ISO, wtyk zasilający, pierwszy dolny pin od strony szpindla
Jeśli podepniesz czarny(masę) z ledów do plusa pozycji to będą ciągnęły masę przez włókno żarówki, żarówka spalona-ledy nie mają masy. Podłącz czarny do masy,czerwony do plusa a biały do plusa pozycji
zaślepka wstawiona bardzo dokładnie tak jak oryginalna , teraz czas na składanie zobaczymy co z tego wyjdzie, dla pewności silikon czerwony i klej do spawania na zimno, za jakiś czas się odezwe
Zasilanie cewki (czerwony z granatowym) Zasilanie potencjometru, sygnał na ślizgaczu i masa Kluczowanie cewki
Ja masz sprawne auto oprócz rozrusznika na pych pójdzie spokojnie.Przewód 2,5mm2 czarny z paskiem bodajże czerwonym lub żółtym,sprawdź próbówką.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Bezpiecznik jest dobry a radio jest sprawne ponieważ jest nowo kupione ale być może tak jak napisałeś napięcie na czerwonym i żółtym niewłaściwe
sprawdź kontrolką czy do siłowników doczodzi napięci mogą lecieć przekaźniki w sterowniku jest z przodu przy nogach pasażera za sterownikiem silnia . możesz go wypiąć i podać bezpośrednio napięci na siłowniki chyba przewód czarno/czerwony i czarno/żółty powodzenia
Musisz podłączyć taki z trzema kabelkami(czarny,żółty,czerwony).Chodzi właśnie o ten żółty,płyta potrzebuje odczytu obrotów.
ale właśnie w vectrze.. tzn od strony samochodu wychodzą całkiem inne kolory.... do zasilania taki gruby brązowy.. i chyba czerwony.. a do głośników jakieś inne niż w iso kolory :(
czerwona kontrolka vectra czerwona poświata czerwona turbina
kierownica toyota yaris xantia regulator ciśnienie układ chłodzenia
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Hako V490 – rozstaw śrub w tylnym kole, PCD 4x110 mm, alternatywnie 4x100 mm, felgi, piasta Lexmark X950 – wymiana bębna światłoczułego, reset licznika, oryginał vs zamiennik