mam nadzieję że regulator nie z Uni-Point :)
schodzi razem z alternatorem,później się ją odmontowuje-odkręcić 3 wkręty
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
Witam masz uszkodzony regulator napięcia jeśli jest za wysokie napiećie zegary lubią spadać na zero.
Witam, czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zmątować regulator napięcia??? Cały czas mam problemy z ładowaniem góra 13.2V, a im więcej podłącze tym bardziej spada (przy wyższych obrotach to samo) Czy dało by radę np. LM338 podłączyć w taki sposób, że nawet jeżeli odpalę wszystko co jest możliwe do odpalenia, żeby ten LM cały czas wyciskał z alternatora...
Przed naprawą alternator (vectra b 1.7TD isuzu) dawał napięcie około 13-13,5V, ostatnio padł obrotomierz, i zaczeła się stale świecić kontrolka od ładowania akmulatora. Kontrolka czasem gasła, obrotomierz wskakiwał na swoją pozycję. Wymieniłem mostek diodowy i regulator napięcia. Szczotki były ok. Po złożeniu wszystkiego obrotomierz działa, jednak jest...
Jeżeli taki objaw występuje tylko na wolnych obrotach to do wymiany regulator napięcia.
no regulator.
Regulator napięcia padł
witam ja podstawiam regulator 9 d od poltka jest mocny
Nie masz ładowania. Po odpaleniu napięcie ładowania powinno wynosić około 14.4V. Do wymiany masz albo alternator albo regulator napięcia.
Opel Vectra A 1.6 benzyna 1995r. Zaczęło się od tego, że samochód nagle mi gasł w trakcie jazdy a kontrolka ostrzegająca o rozładowanym akumulatorze nie świeciła się. Podczas, gdy silnik chodził i odłączyłem akumulator gasł, więc alternator na bank. Dałem alternator do mechanika. Kazał wymienić regulator napięcia. Gdy włożyłem alternator (regulator...
Witam! Posiadam silnik elektryczny od wentylatora chłodnicy z Vectry B. Potrzebuję regulator napięcia (obrotów) do niego. Nie wiem dokładnie jaka jest jego moc, dlatego regulator powinien być troche mocniejszy, myślę, że do 300W wystarczy. Regulacja może odbywać sie płynnie, lub poprzez przełącznik 3-stopniowy, chodzi tylko, żeby jego konstrukcja była...
Kolega „jarecki04” niezupełnie ma rację. Kolega chcieli sobie założyć akumulator bezobsługowy a ponieważ przeczytał w reklamie że podmiana akumulatora jest gratis więc się skusił. Okazało się że elektryk u przedstawiciela handlowego nie chciał mu dać gwarancji na akumulator twierdząc że do bezobsługowych musi być ładowanie na poziomie 13,6V...
Masz niewłasciwy regulator napięcia. Tam nie ma żadnej zaróweczki w układzie.
Obroty bierze z alternatora sprawdź pasek i regulator
Witam moim zdaniem masz problem z paskiem wielo rowkowym lub regulator napięcia w alternatoze.
Czyli zacząć od wymiany przewodów? a może to coś regulatorem napięcia lub alternatorem?
WITAM pisze ten post bedąc 1200 km od domu jestem na wakacjach w chorwacji i wczoraj najprawdopodobniej stojąc w korku przysmażył sie regulator napiecia(świecąca sie kontrolka abs i niedziałająca deska rozdzielcza ) w mojej viki b 1.8 16v lpg 1998r. ,dzisiaj juz prawie cała noc nie spałem zasatanawiając sie jak dowioze swoja żone i dwie małe córeczki...
Regulator ciśnienia na listwie nie popuszcza Ci paliwa na podciśnienie?
Pewnie nie masz ładowania, sprawć alternator (wymień szczotki) To bardzo prawdopodobne, bo oczywiście pasek sprawdziłes, czy nie pęknięty? :D . Może to również być regulator napięcia.
Regulator napięcia poszedł + diody prostownicze + przekaźnik
Regulator napięcia niesprawny, akumulator ugotowany.
Miernik uniwersalny na zakresie napięcia stałego i mierzysz napięcia na wentylatorze i regulatorze.
Sprawdzałeś napięcie ładowania? Być może regulator napięcia nawalił i daje zbyt duże napięcie. Maks. może być 14,5V
U mnie były takie same objawy,właśnie wymieniłem regulator napięcia i teraz, trzyma 14.20 v
autko na chodzie - spalił sie mostek prostowniczy w duecie z regulatorem napięcia dzięki za podpowiedzi
Hamowanie to (nawet gdy się nie obraca) spowodowane jest charakterystyczną pracą regulatora napięcia . Ów, po dołączeniu zasilania na zacisk B+ na krótką chwilę załącza prąd na podmagnesowanie wirnika. Tak samo, jednak na nieco dłużej załącza z chwilą pojawienia się napięcia na zacisku D+. Tak ma być i proszę się tym nie przejmować. Elektromagnetyczny...
To co wykręciłeś jest regulator napięcia z szczotkami ,jeśli szczotki nie dolegają do pierścieni fachowo komutatora to kontrolka sie nie zaświeci. sprawdź czy masz sprawną kontrolkę odkręć przewód od kontrolki i podaj na niego masę powinna się oświecić kontrolka .
Problem polega na tym ,że w tym samochodzie występuje modulik który steruje prędkością obrotową silnika nawiewu .Moduł ten padł i niestety brak zamienników ,dostępny tylko oryginał w aso opel za kwotę 580 zeta.Wyciągnąłem to ustrojstwo i okazało się że padły tranzystory mocy w tym module o symbolu TI829-1.Problem polega na tym że nie wiem co podłożyć...
nie kolego , to ładowanie to z alternatora podejrzewam regulator napięcia bo akumulator gorący po dłuższej podroży
Czasami zdarzają się takie przypadki po odpalaniu z przewodów rozruchowych choć rzadko. Mi w ten sposób padł kiedyś regulator napięcia w alternatorze. Poza tym sprecyzuj co to za Vectra. A,B,C ?
Wyłącz wszystkie odbiorniki prądu i wepnij szeregowo amperomierz i sprawdź jaki prąd płynie w tym stanie. często przyczyną rozładowywania akumulatora bywa zepsuty regulator napięcia przy alternatorze oraz alternator jak siądą w nim łożyska . Przy okazji sprawdź ilość elektrolitu w akumulatorze w przypadku niskiego stanu uzupełnij wodą destylowaną ....
2.2 vectra b F00M144171BOSCH Już miałem kupić ten regulator,ale sprzedający piszą w aukcjach Napięcie 12V a inni Napięcie 14V . Są dwie wer. tych regulatorów czy wszystkie są na 14.4 ? Aktualnie na reg. z firmy "AS" - regulator był zapakowany w niebieskim opakowaniu z napisem bosch. W opisie u sprzedawcy też było napisane jak byk że reg. jest bosch.
Sprawdż ładowanie. Regulator napięcia potrafi puścić 16V,przy większych obrotach. Za moment lampka ładowania może przestać świecić, a wymienić trzeba regulator i prostownik alternatora...
Mam problem z vectrą c 2.0dti. Padło mi wspomaganie kierownicy a po niedługim czasie wszystkie kontrolki. Na pomiarze błędów wyskoczył błąd C1523 system napięcia za niski a przy zwiększeniu obrotów c1523 za wysokie napięcie. Przy załączonym silniku na akumulatorze napięcie falowało 12.77v. 15,04v 17,2. Z tego co wyczytałem w internecie to regulator...
Gdzie można poluzować pasek, aby łatwiej zdjąć alternator do wymiany regulatora napięcia? Za skarby nie mogę go wyjąć, a kanału nie posiadam-chyba, że bez kanału ani rusz...?
Jeśli między akumulatorem a alternatorem (regulator napięcia) żarzy się kontrolka to występuje różnica potencjału oraz napięcie 14,68 trochę za wysokie, sprawdzić regulator, jest to komplet z szczotkami zabudowany no niestety na alternatorze.
Pasek od alternatora dobrze napięty i w dobrym stanie?? Regulatory tak mają że jak się rozgrzeją to napięcie ładowania spada, ale nie powinno spadać do takiego stopnia. Altek na stół...
Typowe przypadłości tych alternatorów to mostki prostownicze, ale na odległość, to zgadywanie, a w regulator już zainwesowałeś. Warto ten mostek sprawdzić, zanim kupisz nowy. Pozdrawiam.
W większośći instalacji samochodowych stosowany jest system regulacji napięcia wyjściowego alternatora z kontrolą napięć indukowanych twornika (za wyjątkiem np.Mazdy 626 i podobne gdzie regulator napięcia prądnicy kontroluje - stabilizuje napięcie na zaciskach akumulatora. W tym drugim przypadku potrzebny jest jeden dodatkowy przewód w instalacji.
Jak napięcie 15-16V to także i regulator napięcia do wymiany ewentualnie sprawdzenia. Ja zawsze wymieniam w komplecie żeby nie wracać do tematu zwłaszcza że koszt regulatora nie jest wysoki.
Ja to wiem i Ty to wiesz ale nie mam pewnosci czy ITKIM wie? Tym bardziej że jak twierdzi auto jest 1000 km od niego. A jesli np padł alternator, regulator napięcia lub tylko pasek to objawy podobne.
W taki razie zadam pytanie. Czy był sprawdzany chociażby stan szczotek regulatora napięcia albo sam komutator? Proponuje również, uzupełnić wątek, tak, jak stoi w regulaminie, nim poleci do kosza.
Kontrolka pali się mocno, normalnie, wszystko działa normalnie, żadnych skoków napięcia, nie widać żeby światła przygasały albo wentylator nierówno pracował. a ten regulator napięcia to jest gdzieś w alternatorze? czy osobna część? (wybaczcie pytanie ale nie jestem ekspertem:))
ale on jest dobry i co jest przyczyną tego ze nawiew wcale nie działa na żadnym biegu Po pierwsze sprawdź miernikiem czy dochodzi do niego sterowanie. Na cienkim przewodzie , zmienia się napięcie wraz z nastawami na panelu. Dodano po 40 Regulator niema biegów on działa płynnie tylko panel tak go steruje.
Sorry za FTP kidu22 - niestety mylisz się. Owszem, jest masa po swapie na 2.5 V6 ale były też seryjne. Widziałem kiedyś taką na własne oczy i myślę że mnie nie zawiodły gdy kolega otworzył maskę ;) A była świeżo sprowadzona z Niemiec. Po za tym look ;) pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Vectra Co do alternatora to faktycznie przepatrz styki bo są bardzo ważne...
Z tego co pamiętam w dieslach to sygnał idzie z alternatora zielony przewód bez pośrednio pod cewkę. Jakie masz napięcia ładownia? Wtyczki czyste przy alternatorze lubią zielenieć albo diody na mostku albo regulator poszedł.
Kolego zmierz dokładnie ładowanie podczas trwania objawu o którym piszesz. Prawidłowe ładowanie powinno wynosić około 14,4V . Prawdopodobne opcje są trzy. Pomiar pokaże. 1. szczotki alternatora 2. regulator napięcia 3. diody alternatora Akumulator nie powinien mieć z tym nic wspólnego
Alternator ładował 20V lub więcej , stąd takie napięcie na akumulatorze / uszkodzony regulator/ i usterka w ECU / transil lub zenerki na wejściu zasilania/.
Witam. Miałem do wymiany regulator napięcia w alternatorze Delco Remy w samochodzie Opel Vectra A 2.0 8v c20ne z 1995r. Niestety przy wyciąganiu natknąłem się na problem z odkręceniem nakrętki z przewodu B+ i kręcenie w miejscu spowodowało uszkodzenie pewnego elementu wewnątrz, nie mam jednak bladego pojęcia co to jest i do czego służy. Jest to taka...
w/g mnie to jest tak że jeśli się zewrze do masy przewód od kontrolki i ona świeci ( oczywiście przy włączonym zapłonie) to przerwa obwodu jest w alternatorze to może być wirnik ,szczotki lub regulator napięcia, obwód kontrolki idzie przez szczotka-wirnik-szczotka-reg.napięcia-ma... i tu gdzieś musi być przerwa!
napiecie wydaje mi sie nieco za wysokie... 15,5 volta to juz full duzo i regulator by trzeba zobaczyc.. a co do kontrolek.. trudno powiedziec co moze byc przyczyną.. przepalone zarówki od za wysokiego napięcia może..
Wilam. Ostatnio mi padł alternator w Astrze G 1.6 8v. Wymieniłem mostek prostownicy i regulator napięcia 9 diodowy KUPIONY OSOBNO. 2 tygodnie już jeżdżę i jest wszystko w porządku. Dodam że wcześniej siedział 6 diodowy mostek. Czy długo mi to wytrzyma skoro nie kupiłem w zestawie regulatora z mostkiem?
Witam, od wczoraj nie mam ładowania w samochodzie Opel Vectra B 1,6 16v. Czyli pewnie alternator, regulator, lub przewody, albo diody? Klemy sprawdzałem czyściłem. Chcę sprawdzić napięcie bezpośrednio na altku. Pod którymi stykami? Może jakiś schemat? Do altka idzie przewód co ładuję i drugi z aku co wzbudza alternator, bodajże po stacyjce. Posprawdzam...
Jest OK. Stary LCD Samsung 42" + modem i dekoder Vectra i amplituner LG. Zaraz minie 1h, napięcie spadło o 0.03V Miernik w obwodzie aku pokazywał nieco ponad 5A, ale za chwilę przetwornica zaczęła piszczeć. Po podłączeniu do aku bez miernika w szeregu działa. Musial być spadek napięcia na kablach, czy złączach miernika. Napięcie spada j.w Jutro podepnę...
Sprawa wygląda tak, że po naładowaniu akumulatora samochód ożywa. Jest jednak problem z ładowaniem akumulatora w samochodzie, ale co padło - kable, regulator napięcia czy sam alternator lub coś w nim, dowiem się dopiero dziś lub jutro jak wyciągnę alternator (brawa dla gościa, który myslał nad dostępem do niego).
Witam. Po długiej walce udało mi się ogarnąć autko. Nie wiem w sumie czy ja, czy samo przeszło ale już nie gaśnie. Wymieniłem regulator napięcia, i pokrywę zaworów bo odma puszczała już. I po tym zabiegu przestała gasnac. Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale pomogło. Ładowanie po rozgrzaniu spadało nawet do 11.5-12V. teraz mam 14.4-14.0 i nie gaśnie...
Space Star - stosunkowo drogie części. Autko bardzo praktyczne. Mój kolega nim jeździ. Ogólnie ma o nim przeciętne zdanie. Cordoba Vario - ostatnio bardzo często jeżdżę seatem, akurat Toledo (gaz, 1994). Jeden i drugi mało problematyczny. Części w przyzwoitych cenach. Auta solidne, choć mają trzeszczące tapicerki. Niezbyt wygodne fotele. Vectra - wygodne,...
Sprawdź napięcie ładowania.Możliwe że masz uszkodzony regulator i przeładowywuje. Dodano po 32 No i łożyska oczywiście
Witam! Odkopuje temat :) z przed 2 lat! Posiadam obecnie 2 alternatory od OPEL VECTRA firmy DELCO REMY, pierwszy to jest ten z początkowych postów, w którym do wymiany dioda i regulator napięcia, przeleżał tak przez 2 lata, troszkę zardzewiał ale postanowiłem go reaktywować, i trochę na nim poeksperymentować, i teraz pytanie! Gdzie kupić diody do tego...
Witaj.Jeżeli na wolnych obrotach masz pulsowanie swiateł,które zanika po zwiększeniu obrotów silnika to rzeczywiście może to byc wina regulatora lub zabrudzonych szczotek.A napiecie w granicach 13,8 pod obciążeniem nie rewelacyjne.Jeśli pod obciążeniem i przy ok.2000 obr silnika masz lekko powyżej 14V to w porządku.Inaczej stawiam na zbyt duże spadki...
Witam. W aucie wysiadł regulator napięcia i w momencie jak napięcie ładowania przekraczało 17v zapalała się kontrolka poduszek powietrzych. W tej chwili ładownie jest już ok i kontrolka się nie zapala. Moje pytanie brzmi czy teraz poduszki będa pracować normalnie czy może trzeba będzie wykasować jakiś błąd?
Witam. Mam takie same objawy. Ale zaobserwowałem pewną zależność. Jeśli przy odpalaniu silnika wskazówka mi się wychyli to w czasie pracy silnika będzie skakać natomiast ładowanie na alternatorze jest ok 9.0V. Dodatkowo lampka wewnątrz pojazdu ledwo co się pali. Po przegazowaniu wszystko wraca do normy.(ładowanie i lampka wewnątrz) Natomiast gdy auto...
Witam ;) Kontrolka ładowania akumlatora na wolnych obrotach delikatnie się jaży , przy dodaniu gazu mocniej świeci . włączając np. światła na wolnych obrotach zaczyna świecić mocniej . Wymieniony został regulator napięcia bo wcześniej za dużo ładował, szczotko trzymacz też . Ładowanie przy wolnych obrotach i dodaniu gazu jest bardzo dobre ok 14,7 V...
Radzę dokładnie posprawdzać alternator i jego "peryferia" (diody prostownicze, regulator napięcia). Domowym sposobem można posprawdzać złącza, multimetrem diody, na "słuch" łożyska. Głowy nie daję że to napewno alternator , trzeba by ewentualnie sprawdzić czy przy dłuższym okresie utrzymywania się tego stanu wyczerpie się akumulator.
problem rozwiazany: nie wiem moge sie mylic ale wedlug schematu nr3 polaczenie jest szeregowo od (15) do styku przekaznika nr86 a w nim jest wstawiony cytuje x-62 zlacze 2-wtykowe, uklad wtryskowy motronic-regulator biegu jalowego. po drodze wyciaglem wtyczke od silniczka krokowego, zacisnalem konektorki w srodku wtyczki i wlozylem z powrotem, ale byl...
mostek prostowniczy i regulator napięcia do wymiany. Z doświadczenia doradze, abyś zmienił stojan nawet jak elektryk powie że jest dobry, bo może mieć przebicie w większej wilgotności - częsta usterka w tych alternatorach.' sprawdza się go pod wodą na przebicie do obudowy żarówką i 220 v pozdrawiam jarek Dodano po 16 mostek prostowniczy i regulator...
Zobacz jaki masz alternator.Jeżeli Delco-Remy (napisane na przedniej obudowie,nad kołem pasowym) to na 100 % do wymiany mostek prostowniczy-uszkodzona dioda prostownika głównego. Absolutnie wykluczone dalsze korzystanie z samochodu-napięcie instalacji moze siegnąc ponad 17V. Efekt dodatkowy-może sie zapalać kontrolka systamu ABS i Airbag. Wskazane też...
Witam. Problem z autkiem jak wyżej. Wymieniony niedawno alternator z uwagi na wzbudzanie się dopiero po wejściu na obroty i domniemane pobory prądu. Obecnie założony alternator z numerem 0 124 415 025, nie wzbudza się, generuje w sterowniku błąd P0621, kontrolka ładowania zapala się i gaśnie by po chwili świecić ciągle, Po zasymulowaniu obwodu, przez...
Do czego ten regulator-do Peugeta\Citroena czy Vectry B?
Ja miałem coś podobnego z przygasaniem świateł wszystkich jakie tylko są. Podczas jazdy czy przegazowania wzystko przygasało. Działo się to zupełnie "ni stąd ni z owąd". Coś wpadło pomiędzy szczotkę i ślizgacz(czy jak to się nazywa :|) i porysowało jedno i drugie. Pomógł papier ścierny "500" i polerowanie filcem ślizgacza, wymiana szczotek i na wszelki...
Witam, mam problem z napięciem ładowania. Sprawa wygląda tak , że jakieś 2 miesiące temu padł mi alternator więc kupiłem używany ten sam model - wymieniłem, wszystko pięknie chodziło przez miesiąc aż kolejny alternator padł (napięcie ładowania spadało stopniowo póki akumulator się nie rozładował ) . Jako że jestem w Holandii , zaprowadziłem samochód...
Kolego , ja Ci podpowiem (PODPOWIEDZ BY OGRANICZYC KOSZTY-po normalnemu, bo sam nie lubie przemądrzałych ... Po pierwsze spróbuj znależć (po znajomych, sąsiadach) auto z tym smaym silnikiem (na tzw. małpę) ... 1) Zacznij od podmiany przepływomierza (cos mi sie zdaje ze moze byc przyczyną) 2) Jeśli nie to czujnik temp. silnika. 3) W ostatecznosci może...
Jest kilka przyczyn które mogą powodować taki objaw. Podam Ci ogólne wskazówki gdzie szukać ( nie wszystkie dotyczą akurat silnika 1.6 i) 1- za wysokie ciśnienie w obwodzie doprowadzania paliwa (sprawdzic obwód doprowadzania paliwa oraz regulator ciśnienia) Powodem tego może być np zatkany lub załamany przewó powrotny paliwowy między regulatorem a zbiornikiem...
Pierwsza sprawa - silnik powinien przejść na LPG, jeżeli spełnione są dwa warunki: temperatura parownika 50st. (Bedini...) lub 25 st. (BRC) , oraz obroty ok. 2000/min. Jeżeli na rozruchu przełącza na gaz, to albo są zerwane przewody od termistora na parowniku, albo spadki napięcia, o których pisałeś wcześniej, zakłócają pracę centrali LPG. Odnośnie...
tak, stawiając na to ze alternator dobrze naprawiony, tam byly 2 typy regulatorów i teraz jeden był sterowany impulsami drugi tylko napięciem. Spróbuj wzbudzić go recznie podając pod ten przewód 12v. I zobacz jakie masz napięcie na tym przewodzie, pewnie oscyluje do max 6V spróbuj tam rzucić jakies wieksze napięcie na wzbudzenie po odpaleniu.
Panowie Vectra c silnik 1.9 cdti . Właściciel podczas jazdy zauważył że włączyło się esp , abs i po czasie zanikło wspomaganie Dojechał na parking i auto zgasło . Podejrzenie padło oczywiście na alternator . Zdemontowany i na stół . Regulator napięcia do wymiany - prąd pływał między 10,5 -12,9 V . Alternator zamontowany i nie ma jak sprawdzić ładowania...
Witam. Jak w temacie. Ma może ktoś pojęcie jak podłączyć taki alternator ze zdjęcia? Jest on z samochodu opel vectra 1.7td isuzu. Rozumiem że ten gruby kabel idzie do tego plusa z akumulatora do rozrusznika. A reszta? Gdzie podłączyć kontrolke? Czy trzeba robić jakieś wzbudzenie alternatora? Minus pewnie jest na obudowie ale też pewien nie jestem na...
sprawdzałem błędy wyskoczył P1590 pompa ok czujnik obrotów ok zaworki elektromagnetyczne trzymają jak potrzeba walnięta jest gruszka turbiny być może że ten błąd jest przez to jak sprawdziliśmy po odpaleniu gruszka trzyma 1 bar po dodaniu gazu rośnie do 2 bar i koło 4500 obr spada do 1 bara wina może stać jeszcze po stronie regulatora obrotów po podłączeniu...
Mam 100A alternator. W zeszłym tygodniu uruchamiano ode mnie inne auto przez kable (niestety na uruchomionym silniku - jeszcze nie wiedziałem, że to źle). Teraz mam problem tego typu, że jak jest zimno i auto stoi przynajmniej kilka godzin to po pierwszym uruchomieniu silnika nie mam ładowania. Uruchomienie ponowne sprawę rozwiązuje (dzisiaj po 8 godzinach...
dokładnie napięcie może być małe jak są wolne obroty, ale w tym samochodzie na biegu jałowym powinno być większe napięcie 14,5 sprawdź na wyższych obrotach sprawdź na wyjściu do kontrolki i wyjściu do akumulatora często usterką jest skorodowane łącze (konektor) kabla od altenatora do rozrusznika może też to być regulator jednak stawiam na kabelek spróbuj...
Witam, mam problem z Vectra A 1.7 td, w trakcie jazdy zapaliła mi się kontrolka od alternatora i układu hamulcowego(kołko z wykrzyknikiem), planowalem juz wczesniej wyciągac alternator gdyz bylo za duże napięcie ładowania, ale od momentu zaświecenia się tych dwóch kontrolek w trakcie jazdy, alternator przestal wogole ładować, obecnie naprawiony alternator(stojan,...
Witam. Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Brak błędów - sprawdzone opcomem. Brak ciśnienia ropy na listwie wtryskowej. Podejrzenie padło na pompę wysokiego ciśnienia (CR). Pompa kupiona na szrocie i założona brak efektu, dalej brak ciśnienia na listwie CR. Przy okazji sprawdzony pasek rozrządu. Pompa wstępna działa i filtr paliwa sprawdzony. Podmieniona...
Facet od przeglądu nie ma tekich uprawnień. Ale on nie musi mieć uprawnień, _naprawdę_, bateria nie podlega przepisom o homologacji. Jedyne co on sprawdza, to czy kable są osloniete, nie prowadza na zewnatrz pojazdu i czy klema + jest oslonieta. A jak pojade do DEKRY z bezpiecznym rozwiazaniem, to mi to wpisza w dowód i już, bo nie będę modyfikował...
Witam, jestem tutaj nowy więc z góry proszę o wyrozumiałość i pomoc. Mianowicie mam Vectrę C 1,8 z 2003 rok i przestał mi działać nawiew, więc rozkręciłem schowek wykręciłem dmuchawę że środka i po rozebraniu zauważyłem że wentylator się kręci ale ledwo co tak jak by był zawsze na 1 nie ważne jaki bieg załączę, do tego sprawdziłem regulator wentylatora...
Chciałem odświeżyć ten temat. Mam Astrę 1.8 v8 identyczny licznik i identyczne zachowanie się kontrolek jak u przedmówcy. Wymieniany kabelek od masy, wymieniany regulator, wymieniane szczotki w alternatorze i NIC. Ładowanie niby jest super (mówimy o napięciu). Proszę pomóżcie bo już nie mam zielonego pojęcia co może być. Mam taką sugestię, nie wiem...
Mam nie mały problem. Posiadam Vectrę A rok 90 silnik C16NZ. Podczas jazdy pojawia się kontrolka Check Engine. Po zczytaniu wskazuje na błąd sondy lambda KOD 13. Z tego co wiadomo sonda zaczyna działać przy temperaturze silnika ok 300 stopni. U mnie na wskaźniku na tablicy rozdzielczej ok 40 stopni. Cały problem polega na tym, że moja sonda nie pracuje...
Serwus, w poprzednim alternatorze poszły łożyska, więc zamiast wymieniać je (warsztat wycenił mi to na 160zl, a nie miałem siły tego rozkręcić), kupiłem na szrocie inny altek 55A. Pierwsze zdziwienie to oznaczenie 12V na regulatorze (poprzedni - tez Bosch) miał 14.4V. Akumulator pod prostownik (rozładował się na poprzednim altku), założyłem, naciągnąłem...
Witam ponownie. Sprawdziłem mostek prostowniczy.. oczywiście walnięte diody albo całkowite zwarcie w obie strony albo w obie strony przepuszczaly jakiś tam mniejszy prąd. Regulator na pierwszy rzut oka wyglądał ok. Ale i tak wymieniłem bo kosztował coś 65zł wiec to nie majątek. dodam, ze mostek = 90zł. Był tam jeszcze kondensator przeciwzakłóceniowy,...
Witam. Miałem Problem z Ładowaniem Oplel Vectra A 1.7TD Isuzu.Wymieniłem regulator napięcia.A więc Ładowanie z alternatora 14.6V natomiast na akumulatorze 14.3V ale nadal świeciła kontrolka ładowania.nie można było włączyć podgrzewania tylnej szyby. Przekaźnik był dobry ale postanowiłem zerknąć na instalację . Po tygodniu prób dotarłem do wady. Wada...
przekaźnik jest za nakładką progową,jak słupek prawych przednich drzwi. Silnik 1,5 to nieodmiennie Isuzu,z wysoce awaryjnym alternatorem Hitachi Przepraszam, że podpinam się pod temat, ale mam taki sam problem z Vectrą A 1,7 TD Isuzu. Alternator Hitachi po spaleniu prostownika i regulatora napięcia. Wszystko wymieniłem na nowe, uzwojenia dobre. Ladowanie...
Witam. Przepraszam że zawracam głowę sprawą która dla niektórych jest trywialna ale niestety potrzebuje pomocy a nie znalazłem informacji w google. Do rzeczy. Pacjent to alternator od vectry B firmy Delphi z 6 diodami. Chciałem sprawdzić regulator napięcia bo ładowania nie było w ogóle i świeciła kontrolka od ładowania. http://obrazki.elektroda.pl/4104334200_1...
Witam. Miałem ten silnik w Vectrze A i też miałem problemy z alternatorem. U mnie niestety nie wiadomo czemu spalił się stojan z mostkiem prostowniczym i regulatorem napięcia. Po wymianie wszystkiego okazało się, że kontrolka od ładowania nie gaśnie. Przyczyną było brak napięcia do wzbudzania alternatora i spalony przekaźnik ładowania. Dobrym rozwiązaniem...
Witam. W ostatnim czasie zapaliła mi się kontrolka ładowania w vectrze i miałem ładowanie 12v jak sprawdzałem. Więc wyjąłem alternator i okazało się, że diody mają zwarcie a regulator jest spalony. Więc kupiłem diody i regulator złożyłem altek a napięcie ładowania to ok. 15.5v i bardzo powoli jak by jeszcze rosło. Moja sugestia to uszkodzony regulator...
Tak swoją drogą to z własnych obserwacji to większość problemów z rozruchem to niestety okres zimy, a wtedy to i te boostery mogą być zawodne - wystarczy, że ktoś ma 1,9 TDI do odpalenia na półsyntetycznym oleju, w dodatku z pakietem 4 świec po 200W każda - i już samo przekręcenie kluczyka może wyciągnąć z połowę energii z takiego małego boostera......
Postaram się poszukać tematów o czasowych regulatorach napięcia Czasowy regulator? Ty masz na określony czas podać napięcie odniesienia równe najniższemu położeniu reflektorów, a następnie powrócić do wyjściowego/zadanego. Weź przekaźnik przełączny, 30 do reflektorów, 87a do regulatora na desce, a na 87 podajesz właście maksymalnemu pochyleniu. Przekaźnik...
Witam jestem tutaj nowy więc z góry proszę o wyrozumiałość i pomoc .Mianowicie mam Vectrę C 1,8 z 2003 rok i przestał mi działać nawiew więc rozkręciłem schowek wykręciłem dmuchawę że środka i po rozebraniu zauważyłem że wentylator się kręci ale ledwo co tak jak by był zawsze na 1 nie ważne jaki bieg załączę do tego sprawdziłem regulator wentylatora...
Witam Mam problem z Vectrą C 2.2 dth. Na uruchomionym silniku w sposób losowy spada napięcie na akumulatorze do 12,8V. Brak trwa kilka sekund po czym napięcie wraca do 14,2. Przy zaniku przestaje działać kilka rzeczy m.in. kierunkowskazy, wyświetlacz komputera itp. Muszę wtedy zatrzymać samochód, wyłączyć zapłon, właczyć i wszystko zaczyna działać do...
vectra napięcia regulator vectra vectra regulator
tablet wyświetlacz kolory chłodzenie telefonu lodówka samsung zasilacz
kurtyna bezpieczenstwa kurtyna bezpieczenstwa
Brak obrazu przy mirroringu na telewizorze Philips Schemat instalacji elektrycznej szyb Volkswagen Golf 6 1.4 TSI