Witam posiadam Opla Vectre A 95e 1.8i . Mianowicie pytanie jak wyjąc szpilke utrzymującą alternator (Tą od dołu).?
Gdzie można poluzować pasek, aby łatwiej zdjąć alternator do wymiany regulatora napięcia? Za skarby nie mogę go wyjąć, a kanału nie posiadam-chyba, że bez kanału ani rusz...?
Reg. napięcia oryginalny Bosch BR14-M2-V14 F00M 145 228 Made in GB 187 806. Nr. z drugiej strony reg. F00M 145 409. Nr. alternatora musiał bym go znowu wyjąć z auta, ale jest to alternator 120 A YT (chyba), jak by to miało znaczenie...
Wyjmij alternator rozbierz , sprawdż komponety przedewszystkim mostek . Jeśli uszkodzony wymień w komplecie z regulatorem
Nie w tym silniku. To jest nietypowa wersja z trefną łapką silnika u góry, a nie tak jak zwykle między rozrządem. Alternator jest wpięty w dwa aluminiowe profile i oba trzeba odkręcić żeby go wyjąć. A śruba jest od dołu...wygląda na to, że kupie nowy/ refurbished alternator, bo to już 3 raz coś się dzieje i padają jak muchy...
Masz stare auto (ja też nie mam nowego...) musisz wiedzieć, że trzeba wydawać pieniądze nie tylko na paliwo... Twój diesel (VP44) jest dość wysoce awaryjny, a ta usterka nie jest najdroższa... Umiesz wyjąć alternator to będzie taniej, jak nie robisz nic sam, to oddaj do naprawy i będzie kosztować ile trzeba. Pytaj się u siebie, a nie u nas.... A jeszcze...
Jak już A klasa -wymiana paska napędu alternatora-rolki-napinacz. Jak ktoś inny już wspomniał-A-Klasa jest już przez producenta przewidziana jako medalista w tej kategorii-nawet Renówki nie mają takiej kumulacji :D Dodano po 37 Vectra B 1.6 16V, do wymiany paska wieloklinowego trzeba odkręcić silnik od nadwozia. Wyjęcie sprężarki klimy=demontaż połowy...
Odłącz na próbę kabel z D+ alternatora
Prace wykonane. 1. Pompa podeszła tip top 2. Alternator z 2.0 okazał się francuski DELCO, wyjąłem go od góry, natomiast w 1.6 ze wzgledu na to ze auto nie stalo na kanale - nie ryzykowalem wyciagania od gory. W x20xev to sporo roboty a w 1.6 stwierdzilem ze nie dam rady od gory - z reszta był tam 70A (okazalo sie po umyciu). Ostatecznie kupiłem mostek,...
Witam problem polega na tym że wyjąłem zegary i nagle okazało się ze rozładowała się akuma i nie wiedziałem że nie mam ładowania, przewody i cyka w domu miernik i okazuje się że jest 8v przycisnąłem gazu i nagle wskoczyło 14.2. wyciągnąłem alternator i do elektryka na stół sprawdził i na stole 14.2 szczotki niezłe do niczego się nie mógł doczepić ....
Pierścienie ślizgowe alternatora mogą wołać o wymianę. Czeka Cię wyjęcie alternatora i jego pełna diagnostyka.
Panowie! Sukces, właśnie wracam z garażu, jestem padnięty ale muszę się pochwalić i powiedzieć co i jak. Znalazłem Kolegę z x25xe posłużył jako dawca. - Podmiana silniczka krokowego / brak efektu - Podmiana sondy obie / brak efektu - Podmiana przepływomierza / brak efektu - Podmiana potencjometru przepustnicy / brak efektu - Podmiana całego kompa z...
Odłącz przewody do alternatora, jak kontrolki zgasną wymień mostek prostowniczy.
Witam. W ostatnim czasie zapaliła mi się kontrolka ładowania w vectrze i miałem ładowanie 12v jak sprawdzałem. Więc wyjąłem alternator i okazało się, że diody mają zwarcie a regulator jest spalony. Więc kupiłem diody i regulator złożyłem altek a napięcie ładowania to ok. 15.5v i bardzo powoli jak by jeszcze rosło. Moja sugestia to uszkodzony regulator...
Witam, Próbowałem odpalić samochód i nie palił, a na kable odpalał bez problemu ale po minucie zdarzało się że zgasł to się dzieje z winy alternatora. Próbowałem odpalić na Pleksa do filtra powietrza , przestałem pryskać i powoli gasł . Potem wyjąłem kluczyki ze stacyjki i zaczął odpalać się sam samochód bez zapłonu, do puki nie odłączyłem klemy od...
akumulator jest podłączony dobrze nie da się inaczej, mógł być rozłączony na włączonym zapłonie, nie był odłączony w czasie pracy silnika bo auto nie chciało mi zapalić ( samochód stał dwa tygodnie po tym jak normalnie zjechałem na parking, chciałem je odpalić, kontrolki po włożeniu kluczyka z początku ładnie świeciły, próbowałem przekręcić ale nie...
Ja miałem coś podobnego z przygasaniem świateł wszystkich jakie tylko są. Podczas jazdy czy przegazowania wzystko przygasało. Działo się to zupełnie "ni stąd ni z owąd". Coś wpadło pomiędzy szczotkę i ślizgacz(czy jak to się nazywa :|) i porysowało jedno i drugie. Pomógł papier ścierny "500" i polerowanie filcem ślizgacza, wymiana szczotek i na wszelki...
Witam jak w temacie autko Opel Vectra 89r problem z Ładowaniem. Zapaliła sie czerwona Lampka od Ładowania i już nie chciała zgasnąć. Sprawa wygląda tak. Alternator wykręciłem na początek wykręciłem z alternatora ten czarny element o oznaczeniu EL 14V 4C (wnioskuje że to jakiś stabilizator) on ma jedną szczotkę przydartą dość mocno. Poczyściłem to zapakowałem...
Więc tak: -wyjąłem regulator, między pierścieniami ślizgowymi alternatora jest przejście mierzone miernikiem. - ciągnik to uturbiony samodzielnie Zetor 8045, alternator to Bosch 100A z Opla Vectry, poprzedni to Angielski Lucas. -powód zmiany to wywalone łożyska, i urwane mocowanie -Co do kontrolki, to racja,mierzyłem zacisk D+ z podłączoną kontrolką....
doszłem do tego że modułu u mnie nie ma i podpiołem kabel ze świecy do cewki i iskra jest wiec pozostaje tylko palec i kopułka ?? czy jeszcze może być inna przyczyna ... aha iskra jest równomierna Dodano po 3 wiec już nic nie wiem ale autko odpaliło i po wcześniejszym połączeniu pinów w kostce 87 i 39 iskara jest ale znowu mam problem z drugiej strony...
wyjąć alternator alternator vectra vectra alternator
radio denver podłączenie piekarnik spadek temperatury miernik drogi
uszkodzona fotopułapka vestel 17mb185eb
Czy lampa HQTI Osram wymaga specjalnego osprzętu? Kosa elektryczna Lux Tools dymi – przyczyny, diagnostyka, naprawa