Rezystancja czujnika ma na to wpływ i temperatura. Dodano po 12 Dodatkowo pomiar temperatury w sterownikach PSG5 pomp wtryskowych Bosch VP44 i VP30 następuje przez sam sterownik. Jest w nim wbudowany czujnik temperatury, co jest widoczne na załączonym zdjęciu z przystawki do stołu probierczego którą posiadam i wykorzystuje do naprawy jak i weryfikacji...
Jest razem z czujnikiem obrotów wałka pompy.
Nie wiem czy jest o co kruszyć kopię. Mówiąc szczerze myślałem, że skoro w BMW ustawia się VP44 czujnikiem to w audi też. Ale proszę bardzo, ubliżajcie, nie krępujcie się w dowartościowywaniu. http://img69.imageshack.us/img69/7927/bm... http://img22.imageshack.us/img22/2991/bm... http://sellanet.pl/Statically_adjusting_...
też bym stawiał na sterownik pompy vp44, no ale czujnik i tak warto podstawić
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
Dobrze, tylko nie czyjnika :D a czujnika hehe - wiem, wiem - klawiatura...
Wydaje mi się że najprościej kontrolką LED z ostrą igłą i dwoma diodami.Podpinasz się pod jeden z przewodów zaworu wysokiego ciśnienia (na jednym +12V,na drugim impulsy ze sterownika).Jeśli sterownik dobry to obie diody będą mocno błyskały w czasie kręcenia rozrusznikiem,jeśli miga jedna słabo lub wcale uszkodzona elektronika pompy pod warunkiem że...
Wypnij ten czujnik temperatury płynu chłodzącego i zobacz jak chodzi. Powinien chodzić z awaryjną dawką, z błędu tego czujnika i włączyć wentylatory chłodzące. No chyba że program diagnostyczny przekłamuje, ale w to wątpię. Jak będzie podawał za dużą dawkę wtrysku bo będzie myślał że jest 16 stopni i nie złapie błędu czujnika temp. może zrzucić to na...
tak jest tam pompa vp44 po regeneracji wykres z czujnika mam ale ja nie kręcę rozrusznikiem
jeżeli jest to pompa vp44 jest to czujnik kąta wtrysku w pompie
Jakie są objawy uszkodzenia czujnika Halla przy sterowniku?
Zgłębiłeś tajniki budowy i działania pomp VP37 i VP44? Przy VP44 masz czujnik obrotów pompy, plus czujnik położenia wału - one określają kolejność cylindrów i ich suwy - rozdzielacz tylko mechanicznie otwiera/zamyka poszczególne sekcje pompy. W VP 37 masz czujnik wału i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza - tu z kolei one dyktują sterownikowi kolejność...
Poczytaj sobie o pompach VP44...to się zdziwisz ile może być możliwości, że auto nie odpala, a ty się pytasz gdzie jest czujnik? Taki silnik nie jednego dobrego fachowca kładzie. Jak to będzie wina tego czujnika, to jakbyś w totka wygrał Lepiej znajdź kogoś "kumatego" i zaprowadź auto choćby na diagnostykę
Na allegro są https://allegro.pl/listing?string=czujni... obrotów pompy vp44&bmatch=baseline-var-cl-n-dict4-eyes... Mam sterownik PSG 5. Może i bym oddał go do naprawy ale jak mówię, czujnik dam radę sam wymienic. A znasz kogoś pewnego z Małopolski kto by to zrobił w rozsądnych pieniądzach?
Temat opanowany padł czujnik w pompie.
Tez tak myślałem ale to się chyba tyczy aut osobowych jak odłącza czujnik wału to silnik nie równo pracuje bo używa wtedy czujnika w położenia w pompie vp44, i jak sprawdzam błędy to pokazuje 15 gdy czujnik jest odłączony, a nikt z mechaników nie posiada sprzętu żeby się wpiąć i sprawdzić parametry silnika dzwoniłem nawet do serwisu mercedesa
Tak więc tranzystor wlutowany vektra odpaliła !!;;) ;d przyczyną spalenia tranzystora były przetarte kable idące do czujnika ale już wymienione
Sprawdź też przewody na pompie te które idą od elektroniki pompy do zaworów. potrafi sie izolacja przepalic i zwieraja. Czujnik położenia wału też potrafi dac podobne objawy. Ogólnie to najpodlejszy silnik z możliwych. Zrobisz wszystko a i tak niedomaga. Gdzieś na ukraińskim forum widziałem swap vp44 na VE6 mechaniczna:)
A błędy sprawdzane? Przy VP często jak jest problem z tym dodatkowym czujnikiem obrotów silnika, to nie chce zapalać.
który rok transita ja nigdy nie słyszałem ami się nie spotkałem żeby miał jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem Większość Fordów ma takie zabezpieczenie, także Transit. Czujnik temperatury jest w głowicy, więc przy braku płynu jest szybka reakcja układu, bo to ona wpierw dostaje wysokiej temperatury... Ochrona silnika obejmuje: - zmniejszenie mocy,...
Czujnik w pompie ? vp44? no wlasnie chodzi o to ze wczesniej na zimny nic rozgrzal sie i dopiero przerwal a teraz jak odpale to odrazu przerywa i gasnie moze przelewy ?
Ok już wiem parę rzeczy. Byłem u znajomego, który ma pompę z Opla Vp44. Różni się trochę korpusem, lecz mechanizm taki sam. Gdy tłoczek porusza się, czujnik podpięty taśmą pod górną pokrywą również się porusza poprzednie do osi pompy. W VP44 opla można było ten czujnik łatwo poruszać w pełnym zakresie po czym wracał do swojej pozycji. W mojej pompie...
Dokładnie nie pamiętam ale było coś z połączeniem Can i czujnikiem obrotów pompy:/ A na parametrach podczas rozruchu widać, że ten czujnik raz pokazuje a za chwilkę 0.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Nie odpalal. Sterownik był sprawdzony i była potrzeba regeneracji. Pompa wogóle nie była ruszana tylko sterownik i czujnik halla
Tam nie ma immo więc przekładasz pompę bez obawy o immobilajzer. Nie trzeba nic dopisywać. Tutaj robota jest raczej mechaniczna. Do przekładki pompy potrzebne są blokady do rozrządu i czujnik zegarowy by ustawić pompę. Jak będzie ustawiona poprawnie to odpali bez problemu. W BMW immo odcina reż rozrusznik więc będziesz miał pewność że to nie winna immo...
Witam. W vp44 po ruszeniu tego czujnika (zwroc uwage ze czujnik jest na "fasolkach") powinno sie przeprowadzic kalibracje pompy na stole - ustawianie katow wtrysku czyli delta phi. Moze ktos naprawiajacy mechanicznie pompy sie wypowie czy po przestawieniu czujnika pompa w ogole odpali bo wiekszosc "naprawiaczy "elektronik " oglaszajacych sie na all......
dzięki za odpowiedź, tak właśnie myślałem, gość też mi tłumaczył że nie odpali, a numeru błedu nie pamiętam ale chyba N-108, na 100% opis błędu to CZUJNIK KĄTA OBROTU POMPY WTRYSKOWEJ-USZKODZENIE i nie mam ciśnienia na wtryskach prawdopodobnie przez ten czujnik, ma ktoś taki czujnik na zbyciu ? pompa 106 C
Ty tam jesteś mechanikiem i włożysz jak chcesz , silnik silnikowi nie równy i do czegoś to ustawianie w końcu służy . Dodano po 7 Sposób ustawienia opisywany był na elektrodzie , tak jak napisałem obsadka i czujnik zegarowy . Ustawienie musisz sobie znaleźć do twojego silnika w dokumentacji , warto to zrobić bo łańcuchy się wyciągają i wymagają korekcji...
TO nie jest czujnik na taśmie ,sterownik żle zrobiony i tyle.
Jeśli problem leży w kącie wyprzedzenia tłoczenia to błędu szukałbym w czujniku obrotu wałka pompy bo to na podstawie jego sygnału reguluje się kąt.
Witam, Czy test z żarówką mogę przeprowadzić na samym sterowniku ? Pozdro No raczej nie. Sterownik nie wysteruje tranzystora od dawki paliwa jak nie będzie widział obrotów pompy (czujnik). Pozdrawiam,
Kolego tam siedzi pompa vp44 jak już coś a na pewno ten samochód posiada czujnik wału i nie jest on w pompie.
Po wymianie tranzystora w sterowniku pompy VP44 od opla pompa daje za małe ciśnienie. Podłączyłem na stole pompę pod program Denisa i wywaliło mi takie błędy: 59 BIP Fault (Begin of Injection Point) (31) 53 Angle sensor/IWZ system (18) Przy podłączeniu zasilania zawór regulacji dawki odzywa się bzyknięciem, czy jest uwalona pompa mechanicznie, czy ma...
W tym temacie masz rysunki [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Najważniejsze jest ustawienie parametru preload (wstępne napięcie tłoczenia pompy) na 2mm skoku. Oczywiście najlepiej to zrobić czujnikiem zegarowym ze specjalnym adapterem, ale za pomocą cienkiego pręta, na który naniesiesz sobie podziałkę też dasz radę
Wywal sterownik, odkręć czujnik od pompy, przetnij cztery kable a tranzystor daj na górę/pokrywę/ obudowy, wiercąc otwór.
Jezeli masz TDCI czyli CR to tam pompy nie przestawiasz, bo o kącie wtrysku decyduje ECU który bierze sygnały z czujników. Stawiał bym na przestawiony wałek, lub inny błąd. Co z EGR? Jezeli masz TDDI czyli pompe vp44 to jest zle zrobiona regeneracja. Ale tam sie nie koduje wtrysków. Co masz dokładnie?
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
czasami jest to wina pompy, a dokładnie zacierającego się nastrawnika dawki. ECU widzi zwiększenie naciskuna pedał gazu ale nie dostrzega zwiększenia obrotów silnika, więc uznaje że coś nie tam z czujnikiem pedału gazu. Niestety, pompa VP44 znaczy koszty
CZujnik stopu nie rozwiera styku sterownika mimo zwierania styku świateł.
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
Witam, auto jak w temacie, po nagrzaniu do 80 stopni miga kontrolka awarii elektroniki sterującej silnikiem (auto z kluczykiem), zgasi się go i już nie można odpalić. Opcom pokazuje : p1335 C- obwód czujnika wałka rozrządu wadliwe działanie. I teraz pytanie czy sugerować się opisem tego błędu, przypominam że to silnik na Common Rail, czyli nie ma pompy...
Czy możliwe jest, aby był uszkodzony wtrysk sterujący g80 i nie wyświetlał się błąd 542 ? Jakie wartości są na wyjściu ze sterownika na pompie vp44 dla cewki zaworu przestawiacza kąta? Czy jak jest stały błąd 550 to Ecu nie wyłącza sterowania cewki od przestawiacza kąta wtrysku(tryb awaryjny)? zawór cyka sterując go z zewnątrz. Jednak dalej nie odnosi...
Dziś zmieniłem czujnik i nadal klapa, może ktoś posiada jakieś dokładne dane mechaniczne odnośnie budowy tego właśnie silnika na pompie VP44 bo może jest tu jakiś problem mechaniczny który wpływa na ostry głos i brak mocy.
Stawiam na nastawnik w pompie VP 44. Zajkos pisze o Transicie 2,4 90 KM, tu jest pompa VP30. Tylko model 2,4/125 KM ma pompę VP44. Czy może być wina nastawnika pompy a czujnik wywala bo brak synchronizacji? W pompie VP44, .jeżeli zawór elektro-magnetyczny przestawiacza wtrysku pozostaje zamknięty (awaria sterownika), to zastępczo, przy braku działania...
Zasilanie sterownika pompy sprawdzić, reflektorową żarówką, zawór masz sprawdzić nie tylko na oporność ale i na zwarcie do obudowy. Jeśli wszystko jest ok to sterownik do roboty. Nie koniecznie tranzystor, o którym piszesz. Zobacz czy czujnik w pompie widzi obroty.
Podjedz do elektryka z dobrym kompem. Ten sam silnik mi ostatnio falował na obrotach jak się nagrzał.Wymieniłem czujnik impulsu wału i po sprawie
http://obrazki.elektroda.pl/5433506600_1... Zobacz czy z pompy gdzieś nie cieknie i czy się nie zapowietrza, zobacz koło śruby nr 393, i daj znać jak Ci idzie. I czy na ECU nie ma problemu typu "zasilanie RAIL" albo odchyłka sygnał nieznany ciśnienia rail, coś w tym stylu i obstawiał bym jeszcze czujnik regulacji ciśnienia ew. elektrozawór...
Jak sprawdzam sterownik żarówka 55 W po odlutowaniu górnej pary od sterownika (przewody od sterownika które idą do czujnika dawki paliwa ) ŻARÓWKA NIE ŚWIECI WOGÓLE. A chyba powinna.
szukam pin out komputera i do sterownika pompy VP44 Dodano po 6 coś znalazłem https://fordtransit.org/forum/viewtopic.... tylko jeszcze szukam schematu , które kable od czujnika położenia wału korbowego to są i które od czujnika obrotów pompy wtryskowej
Mój magnetowid zaczął sie sam wyłaczać....chodzi i nagle staje...znika wyświetlacz...puknę go i dalej chodzi...i tak w kółko...zauważyłem że gdy stoi na lewym boku ....to idzie normalnie....zapewne to sprawa jakiś czujników, sensorów....Proszę o wskazówki i pomoc.....
Witam. Mam takie auto na pompie Boscha vp44, wyskakuje taki błąd i auto nie odpala. Czasami odpali 5 razy pod rząd, a czasami trzeba kilka razy cofać kluczyk i złapie. Jak nie chce odpalić to skacze wskazówka obrotomierza, później leży. Więcej błędów brak. Pompa wygląda na świeżo robiona. Wiązka jest cała. Czujnik podmieniony. Co jeszcze może go powodować?
Witam, po kilku miesiącach walki z tą przypadłością dowiedziałem się kilku rzeczy: Przede wszystkim był przegrzany tranzystor na sterowniki pompy vp44, oraz uszkodzony czujnik obrotów w pompie pod sterownikiem. Kopcenie się zmniejszyło a obrotami rzuca ale dużo krócej po krótkim przegazowaniu jest dobrze. Oprócz tego kupiłem wtryski, spalanie było 14l,...
Nowy sterownik, czujnik kąta obrotu oraz zawór dawki załatwił sprawę, dziekuje wszystkim za pomoc, temat do zamkniecia.
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito...
Przekladam silnik w fordzie galaxy 1.9 tdi 110 afn. Stary się zablokował i nie miałem możliwości ustawienia rozrządu przed demontazem pompy. Wałek i kolo pompy jest na klinie, regulacja na fasolkach. Pierwsze pytanie jak ustawić pompę aby wstępnie była ustawiona po złożeniu rozrządu tj jeśli ustawie gmp na wale i walku i na pompie tak aby nie była przestawiona...
VP44 to typ pompy wtryskowej produkowanej przez BOSHa. Sterownik o którym jest mowa umieszczony jest na pompie wtryskowej (typ PSG5) - całość to pompa VP44. Jaka jest temperatura widziana przez sterownik ECU. Podepnij rezystor zastępczy zamiast czujnika temperatury i zjedź rezystancją poniżej 0 stopni celcjusza. Jeżeli świece nie będą dalej grzać to...
Według mojej wiedzy pompa wtryskowa (VP44) zaciąga paliwo sama. Przyznam, że nie rozbierałem tego kosza pompy w baku, ale z tego co wiem ta elektryczna pompa ma za zadanie doprowadzić paliwo do miejsca (zbiorniczka w tym koszu) z którego już pompa wtryskowa zasysa sama. Jeśli się mylę to może ktoś mnie poprawi. Odpalałem taki silnik z bańki i normalnie...
Witam,moze ktos wytlumaczyc potrafi dlaczego tak sie dzieje. Bmw e46 320d 136 KM na pompie wtryskowej VP44. Auto zakupione niesprawne- pompa wtryskowa. Po zamontowaniu pompy po wczesnjejszym ustawieniu poczatku wtrysku czujnikiem zegarowym na 0.90 mm , auto zapalilo lecz nie przeszlo testu poczatku tloczenia pompy. Kat wtrysku zostal skorygowany a urzadzenie...
Pompa w zbiorniku nie dostarcza paliwa do przodu. Vag zapewne pokazal uwalony czujnik obrotów pompy wtryskowej i dlatego nie pali. Zostaw pompe w zbiorniku i zbieraj kase na naprawe pompy vp44.
Ja te pompy zdejmuje i zawoze do boscha potem odbieram zrobione. Ale tak czy tak po tych obiawach to na 100% awaria pompy bezwzgledu na to ktory jej element sie wysypal. Jestem tego samego zdania. Na ogół siada mechanika, trochę rzadziej korpus pompy. Często pada elektronika zwłaszcza w powypadkowych wtedy koszt naprawy przekracza 3.500,- :cry: Z tymi...
Moja teoria na ten temat jest taka: Kiedy odpinasz wtyczkę temperatury silnika, to symulujesz mu temp. -40°C, sterownik uruchamia fizyczne grzanie świec i zwiększa dawkę rozruchową, przez co silnik odpala od strzała. W tym silniku, z tego co pamiętam, fizyczne grzanie świec przy rozruchu jest uruchamiane dopiero poniżej 5°C, najciekawsze jest to, że...
a nie myślisz ze uszkodzonie nastąpiło przez czujnik wału i przez to ze ktoś kręcił nieustanie i przegrzał sterownik pompy? Mysle ze jest taka opcja.. czy w takim wypadku wystarczy naprawa ścieżek czy wiąże się to z naprawą jeszcze jakiegoś podzespołu w sterowniku?
Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Paliwo chłodzi się na powrocie do baku by nie uszkodzić dość czułych czujników w baku a nie pompowtrysków (jak słusznie zauważył kolega jorge83 ) bo przy PD gdzie paliwo jest podawane do komór spalania pod wysokim ciśnieniem jego temperatura gwałtownie wzrasta, tak samo jest przy pompach VP44 gdzie sterownik...
pompa VP44 szczególnie w isuzu. (at)Kitek1998 map sensor nie ma nic do odpalania, może sprawdz pod spodem czy coś nie uszkodziłeś przy montazu rozrusznika. Tam pod nim jest czujnik wału.
W silnikach 2,0l o mocy 75KM (D3FA) i o mocy 85KM (F3FA) były pompy VP30, w silniku 100KM (ABFA) były pompy VP44. Samych pomp VP nie dotykałem, więc niestety nie pomogę... pytanko do kolegi gdzie w sterowniku jest podlaczony czujnik temp.paliwa FTS??
Trafił do mnie ww samochód z rozebraną pompą wtryskową, a dokładniej z ściągniętym modułem pompy. Ktoś tak uwalił kable z tych dwóch zaworów ,że nie wiadomo które gdzie, bo wszystkie czarne. Wiem już które są z dolnego czujnika a które z górnego, ale nie wiem który połączyć z którym. Ma ktoś jakieś zdjęcie albo jakiś dokładniejszy opis z rysunkami tej...
Różnica w cenach polega na podejściu pompiarza do regeneracji bo regeneracja regeneracji nie równa, niektórzy wymieniają wszystko jak leci zostaje tylko korpus, a nie którzy myją w myjkach ultradźwiękowych, wymieniają tranzystorek, założą nowy czujnik obrotów i gra. Dodano po 1 Tzoku, wyprzedziłeś mnie :)
A co to za tajemnica, pękają poprostu druty aluminiowe od czujnika. To standardowa usterka hybryd. Pamiętajcie tylko że ten czujnik na tasiemce to nie tylko obroty ale i temperatura paliwa ;) Oglądałem taką usterkę w sterowniku PSG16, nie był to co prawda problem z obrotami ale drut przy ceramice się bujał jak się go poruszyło.
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
Witam. Mam BMW 320D na VP44. Problem polega na tym, że auto zaczyna ciągnąc około 1800 rpm, przestaje około 2200 rpm. Ma dziurę w ciągnięciu którą wyraźnie czuć i zaczyna znów przy około 2800 - 2900 rpm. Najgorzej czuć na 1-3 biegu, bo najpierw wbije w fotel a potem "przyhamuje", że na kierownicę człowiek leci. Sprawdziłem niektóre rzeczy, oto one:...
Zgadzam się bo przyczyna i tak zawsze leży w mechanicznym przycinaniu się. Ale co zrobić jak mechanika ok nastawnik też czujnika halla nowy a pompa nie działa? najgorsze że tranzystor też wygląda na ok? Wymieniłem już klika takich tranzystorków ale tego sterownika boje się ruszać bo nie chce lutować póki nie jestem pewien że tranzystor jest uszkodzony.
na starej pompie auto jeździło do 3 tys. obrotów potem się wyłączało pompa była zregenerowana , sterownik wyzerowany , zamontowana prawidłowo od tego czasu auto nie odpala i mechanik auto zwrócił ze tego nie umie uruchomić wcześniej auto jeździło normalnie inny mechanik zamontował niewłaściwe sprzęgło i silnik gasł po przekroczeniu 3 tys. obrotów Dodano...
Pociągnę jeszcze temat i udowodnię dla fachowców z forum że jak to określa mój kolega w pompie HDK nie ma telewizora (chodzi o elektronikę). Pierwsze pompy nie miały HDK (bezstykowy czujnik ) tylko czujnik czynno-oporowy czujnika skoku suwaka. Na dole są zdjęcia znane dla tych którzy nie raz rozbierali tego typu pompę. W nowych pompach (np. VP44 ) są...
Nie zrozumiałeś mojego pytania, piasta z pompy została zdjęta! I teraz należy ją założyć tak, by wkładając blokadę było ok. Napewno łapała powietrze.. stąd problemy z odpalaniem i cała operacja, ale ktoś tu grzebał przede mną, co w sumie nic dziwnego w tak starym trupie. Kiedyś wszystko było ustawione na znaki, a później pompa była lekko przyspieszona...
Napiszę tylko tyle.. Audi a6 c5 to bardzo nie udana konstrukcja. Szczególnie po FL (czyli 2002 rok >) . Awaryjny 2,5 (praktycznie każdy oprócz serii BAU i BDH/G). Skrzynia biegów. Teraz najlepsze... psujące się zamki (drzwi nie chcą się zamykać, nie zapala się oświetlenie wew.), słabe spasowanie słupka środkowego z listwami, RDZA!!!(szczególnie po FL),...
Nie słyszałem by w e39 (5seria) były silniki 2.0 diesel, ale jak już takiego masz to daj szczegóły. Z twoich wypowiedzi wnioskuję, iż silnik na pompie vp44. 7 mg na ciepłym silniku to za dużo. Najczęstrze przyczyny zwiększonej dawki to za późny kąt wyrysku lub przestawiony rozrząd ale uszkodzenia czujników temperatur też się zdażają. P.S. Pompe wiedziałeś...
Dzięki za numer tłoczka. Ustawienie tak właśnie pompa ma każda inne ale to raczej jest związane z tym do jakiego silnika była montowana, bo z tego co wiem to zastosowanie miała dość obszerne, różniła się bebechami w zależności od tego do ilu cylindrów i do jakiego silnika, lub jakiej mocy itp. Chyba że się mylę to mnie poprawcie i uświadomcie. A na...
mam pytanko zmieniłem sterownik pompy jak pomyliłem te dwa kabelki od zaworu regulacji dawki paliwa to czy to szkodzi bo nie chce zapalić. sprawdzałem sterownik jest sto procent dobry żarówka świeci jak rozrusznik kręci. na starym sterowniku nie świeciła. na plaku pali ale jak się przestanie psikać to gaśnie co to może być za przyczyna. prosił bym o...
Pompa odpowietrza się samoczynnie :!: Absolutnie nie. Nie VP44 Słyszałes o czyms takim jak ciśnienie wewnętrzne pompy? E tam, ja bym na początku zaproponował odczyt kodów usterek. Wkońcu każdy kto naprawia samochody powinien mieć jakiś czytnik. Pozdrawiam Tomasz,wiesz o tym że sam odczyt kodów to zabawa sztubacka. Pasuje jeszcze oglądnąć jak ECU widzi...
Dobra, prawdopodobnie doszedłem już co i jak z tym zapłonem. Zapłon ustawiony. Z boku w pompie są 2 śruby, jedna na imbus i druga na TX50 z blaszką. Zapłon ustawiony poprzez ustawienie pompy na łezce, wkręcenie czujnika zegarowego i kręcenie w prawą stronę aż do uzyskania magicznej wartości 62. Ośka pompy zablokowana śrubą z blaszką. Zablokowana pompa...
Dzień dobry, Auto jak w temacie gaśnie w najmniej oczekującym momencie, nie ma na to reguły. Czasami przed gaśnięciem towarzyszy szarpanie lub to szarpanie występuje bez gaśnięcia. Jak zgaśnie odpala od razu a czasem nie trzeba trochę odczekać lub skasować błędy w ECU. Błąd nie zawsze się pojawia, jeśli auto zgaśnie i odpali to błędu nie ma, ale jak...
W tej A6, którą robiłem przyczyna była prozaiczna, uwalony czujnik temp cieczy, który cały czas dawał informację do sterownika rzędu 15-20 °C, drugim kwiatkiem, była pęknięta membrana w N18, co skutkowało stale zamkniętym EGR i zawyżonymi wartościami z przepływomierza. Klient jeździ i jest zadowolony, na moje krzywe ucho ten silnik jeszcze nie chodzi...
Nie wiem czy było jak było to sorry: Pompa VP44 z Audi a6 2.5 tdi sterownik pompy wtryskowej w 1.8 tddi w focusie poduszka tylna dolna silnika VW touran (nie idzie tego tam wsadzić plastikowe dziadostwo się wygina) Gumy stabilizatora ford mondeo MK1 trzeba kołyskę opuścić a często śruba się w podłożnicy kręci i trzeba nacinać. I śruba łącząca górne...
Masz zamontowaną w silniku pompę wtryskową VP44, po wymianie filtra zapewne odpowietrzałeś go na plaka i pompa pracowała sobie na sucho, wałek się wytarł i czujnik nie czyta obrotów, stąd dymienia itp., źle dobraną dawką paliwa podaną w nieodpowiednim momencie. pompa na stół, może coś się uda odratować... Jak nie to druga z identycznymi nr-ami inaczej...
Ja powiem bez dzwonienia: sprawdź sterownie zaworu wysokiego ciśnienia - http://obrazki.elektroda.net/53_12905361... 1. - łopatkowa pompa przetłaczająca z zaworem regulacyjnym ciśnienia 2. - czujnik kąta obrotu 3. - sterownik pompy 4. - pompa wysokiego ciśnienia z wałkiem rozdzielczym i zaworem wylotowym 5. - przestawiacz wtrysku z zaworem przestawiacza...
A więc tak, kable z ECU do pompy oraz czujnika wału sprawdzone, przejście jest. Pod komputer podpięty, błędów brak, parametrów nie ma jak sprawdzić ponieważ auto nie odpala. Pompa zasilona na krótko brak ubytku paliwa ze zbiorniczka zasilającego. Wnioskuję, że pompa powiedziała do widzenia i należy ją zregenerować. Chyba, że się mylę, albo ktoś ma jeszcze...
Wykres z zaworu dobry, tylko w tranzystorze brak diody reverse, więc jest spora szpilka, ale to nie przeszkadza. Na zdjęciu czujnik wzniosu iglicy. Wygląda jakby ten wtrysk podskakiwał. Stukałem w niego i wykres się nie zmieniał. Silnik pracuje jakby miał opóźniony zapłon. Przekręciłem nawet wałkiem pompy na "wcześniej", ale nie ma poprawy. Jedynie...
Mam pytanie odnosnie w/w pompy. Padła klientowi pompa w skodzie superb 2,5 tdi, która oddal do regeneracji. W serwisie powiedzieli ze wymienili sterownik, tloczek przestawiacza, uszczelki, czujnik kąta. Powiedzieli, że musi koleś jechac do serwisu aso zeby zgrać wszystko ze sterem silnika bo immo nie puści i nie zapali. Wydawało mi sie ze immo jest...
Pompy VP44 nie ustawia sie na zegar! Wkładasz zablokowaną pomę a wyprzedzenie ustawiasz na kole zamachowym. I ma być dobrze. Wyprzedzenie wybite na pompie to tylko wartość kontrolna czyli np jeśli chcesz sprawdzić czy pompa jest dobrze zamontowana to ustawiasz wyprzedzenie na wale i w tym miejscu czujnik zegarowy ma wskazywać wartość wybitą na pompie....
Witam -szanowne grono -- mam podobny problem przy tym samym aucie BMW 320d na Vp44 (taki sam jest moduł jak na zdjęciach) 1. nie włącza sie wentylator po przekroczeniu temp 90stC działa prawidłowo na klimie ! 2 faluja mi obroty silnika zaraz po zapalniu motoru az do osiagniecia temp pracy czyli powyżej 70 st. C wtedy wskazówka osiąga "pion" (obroty...
Panowie - powiem tak: Też miałem ten nieprzyjemny objaw jak kolega Vicki - VP44 - autko podczas jazdy zaniemogło. Uszkodzeniu ulega sterownik pompy, a raczej tranzystor w nim siedzący, której najczęstszym przypadkiem jest jego przeciążenie spowodowane zacierającym się tłokiem przestawiacza. Co do kosztów: a) nowa pompa w ASO - ok. 10 000PLN - na zamówienie...
Słuchajcie zapytam i ja, bo normalnie jakieś jaja się tu dzieją. Czytałem to dziś rano, bo nie wiedziałem o co to chodzi. Jest to tak skonstruowane, że pompka przelewa wachę do separowanej komory (tj. nie pompuje), w której to znajduje się ten cały czujnik i krociec ssący od pompy wtryskowej. Efektem jest stały poziom na zakrętach. Zmodyfikowałem to...
Kasuje crash ale nie we wszystkich sterownikach VW tylko 3,5,8. Ostatnio tak mi usunął crasha że sterownik umarł (vw5) zobacz dokładnie elektrit nie ma kodowania 2 czyli nie zalogujesz się do sterowników ate żeby głupi czujnik kąta skrętu skalibrować sprawdzałem sam mam vaga i vasa. Jak już pisałem nie można sprawdzić oraz ustawić pomp VP44 bo niby...
Proszę zawsze przed podjęciem decyzji o regeneracji pompy wpierw sprawdzić przede wszystkim przewody łączące zawór kąta wtrysku - ten na dole pompy ze sterownikiem. Obecnie prawie zawsze przewody są spękane. Nawet jak nie są, to wystarczy ich lekko ruszyć i izolacja oblatuje. Po prostu na przewodach od kąta wtrysku ta izolacja jest cieńsza, może z innego...
Jestem posiadaczem tego samochodu i od niedawna mam z nim problem gdyż z dnia na dzień całkowicie stracił moc. Samochód bardzo wolno przyśpiesza na 4 biegu maks to 100km/h po czym przestaje przyśpieszać a wrecz obroty spadają. Pojechałem do mechanika i podejrzenie padło na przepływomierz jednak podmiana na nowy nic nie dała później n75 także podmiana...
Witam, czy to jest silnik Isuzu? miałem podobny problem. Isuzu, a co u ciebie było powodem zajafki. Czy ktoś grzebał w kablach do sterownika tego nie wiem na pewno, w każdym warsztacie słyszę tylko, że cała instalacja już przewalona i wszystko wskazuje na sterownik. Stop po wymianie żarówki już działa. ABS powiem szczerze że nie wiem czy działa na...
Witam. Mam problem z moją vectą mianowicie,auto odpala obojętnie czy silnik jest ciepły czy zimny. Po odpaleniu wejdzie na około 4 tys, obrotów i zapala się czujnik awarii silnika po czym obroty spadają do ok. 1 tys. obrotów i pedał gazu nie reaguje więcej Auto jest cały czas mułowate, praktycznie nie chce jeździć i kopci ogromne ilości biało-szarawego...
Pytanie co pokazuje czujnik zegarowy. Na pompie jest podana wartość i taka powinien pokazywać zegar kiedy silnik jest w gmp. Masz to link do narzędzia. Jest to narzędzie nazwane jako zestaw do ustawiania początku tłoczenia. Trochę czytałem o tym i jeśli auto ma złe ustawiony początek tłoczenia, to aby zapalilo komputer z każdym obrotem zwiększa dawkę...
Pompy VP30 VP44 mogą się uszkodzić podczas zapowietrzenia. Takie podmiany sterownika czy całej pompy to dla elektroniki zabójstwo. Często tak jest, że samochód pracował bez zarzutu, odpalał w przymrozki i nagle zgasł i koniec, lub ktoś zgasił samochód za 5 minut chciał odpalić i już się nie odezwał. Sterownik uszkodzony. Ogólnie to jest taka zasada...
czujnik parkować czujnik czujnik iveco czujnik czujnik czujnik wałka rozrządu
odkurzacz gniazdo łożysko wykorzystać wyświetlacz radia seicento klema
karta telemetryczna kosiarka elektryczna
Mercedes W140 – schemat wiązki alternatora, trasa kabli, zdjęcia, typowe usterki Peugeot 208 1.2 benzyna – bezpiecznik pompy paliwa: lokalizacja i numer