Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
W tico bez problemu idzie wężykiem , a tutaj możesz wykorzystać istnienie elektrycznej pompy paliwa , podpiąć na "krótko" i poprzez dodatkowy wężyk ściągnać wachę. Pozdrawiam
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
U mnie jest ten problem, że paliwo nie dociera do wtryskiwaczy. Pompa podaje paliwo na powrót do filtra. Na wężyk którym pompa pobiera paliwo, założyłem butelkę z ropą. Z drugiej strony dmuchnąłem sprężarką. Silnik zapalił i pracował tak jak trzeba dopóki podawałem w ten sposób paliwo.
No ale wymieniłeś filtry i zepsula się pompka paliwa ? To musiałby być nieprawdopodobny przypadek . Jeżeli chcesz sprawdzić pompę paliwa w baku to odepnij wężyk dolotowy do filtra , wsadz do butelki i przękręć kluczyk . Jak będzie się lało paliwo to przyczyna jak wyżej napisałem
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Czyli nic nie wiadomo. Powietrze najlepiej przezroczysty wężyk na ssaniu pompy albo podłączyć paliwo z bańki do pompy zamiast zbiornika.
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
To nie będzie tak działać. Chcesz żeby ta pompa ssała paliwo przez cienki 6mm wężyk a więc stawiasz ogranicznik. Oryginalnie w Calibrze był wąż 13mm na pompie i chyba 18mm do zbiornika a więc jeszcze grubszy (zdarzyło mi się go wymieniać niestety). Rozsądne wyjścia to pompka w zbiorniku lub przeróbka ssaka w zbiorniku na grubszy, przynajmniej 13mm ale...
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Filtr paliwa w jakim stanie? W wężyku dochodzącym do pompy widać samo paliwo czy z bąbelkami powietrza?
Teraz sprawdziłem tą pompę vp 44, działa bez problemu kręci, pobiera paliwo. Sprawdziłem to podłączając lejek i wężyk igielitowy, pompa vp 44 pobiera paliwo
Pompa buczy ale czy podaje paliwo? Odkręć wężyk od paliwa przy silniku i zobacz czy pompa poda paliwo (końcówkę wężyka włóż jakąś butelkę lub słoik żeby nie oblać paliwem silnika). Ja w swoim lanosie muszę mieć min 10 litrów benzyny żeby odpalał :)
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
Ta oś nie będzie już skrętna, więc jeśli założę felgi odwrotnie, to nie będzie to miało wpływu na skręt. Aktualnie chcę odpalić silnik, ale nie wiem, gdzie podłączyć paliwo z pompy, bo podłączając do niebieskiej rurki, która biegnie pod samochodem, samochód nie odpala. Jeśli podłączę do drugiej takiej samej rurki, to wywala paliwo przez ten zbiorniczek,...
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Troszkę to trwało, ale sprawdziłem pompę i wygląda ze jest w porządku, ale dla świętego spokoju wymieniłem uszczelki z wyjątkiem tej siatkowej której nie moglem kupić luzem gdyż nie ma w kilku sklepach( jeśli ktoś wie gdzie można kupić w Krakowie proszę dać znać). Dodatkowo zmieniłem wężyki oraz wstawiłem zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompą....
Wyciągam pompę, spuszczam wężykiem paliwo, a resztki wycieram szmatkami do suchego, czystego dna zbiornika. W silniku odpinam zaworek zwrotny i przedmuchuje przewody. Problem wraca po kilku dniach. Czarne paliwo w pompie i szara brudna woda na dnie paliwa.
Palcem pewnie Sprawdziłeś(jeżeli dobrze pamiętam tam ma być 0,9 bar), jeżeli króciec nie jest luźny i nie ma nieszczelności na, wężykach to zapewne pompa paliwa, to by wyjaśniło paliwo w oleju.
golf jest 96r. paliwo w baku jest !! filtr paliwa można wykluczyć i zawór na pompie tez zdjęty został wężyk od zasilania paliwa i bezpośrednio z banki pompa paliwo ciągnie i na wężykach wtrysków daje paliwo . Dodano po 1 Nie mam juz glowy do niego może ktoś z was wie co może mu dolegać
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
czyli waszym zdaniem jest tam ciśnienie? Dodano po 4 ztego co wiadomo to paliwo odp za prace silnika podaje pompa na wtryski, jeśli zdejmę wężyki przelewowe to paliwo nie wykorzystane przez wtryski poleje sie na blok silnika a nie zpowrotem do baku. pytanie brzmi-gdzie tu cherezja? Dodano po 1 powietrza ma nie być między wtryskami a pompa wtryskową,...
Ściągnij wężyk powrotny na wtrysku i sprawdź czy wraca paliwo do baku. Tak naprawdę po uruchomieniu pompy paliwowej na powrocie powinno być min. 0,5L w ciągu 30 sek
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Generalnie problem tkwił w pompie paliwa z której spadł wężyk doprowadzający paliwo od pompy. Ale teraz odpala, i wszystko jest w porządku wstawić muszę teraz tylko nowe świece bo jednak tamte swoje przeżyły i silnik pracował na 2 - 3 tłokach.
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Za skomplikowane metody podajecie: - nalej do baku min. 5l paliwa - zdejmij wężyk wylotowy z pompy paliwa od strony gaźnika - włóż ten wężyk do butelki i zakręć przez 20s rozrusznikiem - w butelce powinno się znaleźć paliwo To, że pompa pociągnęła paliwo z butelki czy "na oko" wygląda ok to jeszcze nic nie znaczy, musi przeciągnąć paliwo przez smok...
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Piszesz "wymieniłem filtr paliwa (ale było jeszcze gorzej więc założyłem stary)" Stary filtr nie może być lepszy od nowego, kup filtr dobrej jakości i załóż. Nie masz gdzieś załamanego niedrożnego wężyka od pompy paliwa do monowtrysku.
Najlepsze jest to, że jak wyciągne tłoczek pompy do siebie to paliwo ubywa z rurki w strone pompy do połowy wężyka, a jak wcisne to paliwo się cofa do filtra wstępnego.
pojawia się pęcherzyk powietrza w wężyku doprowadzającym paliwo do pompy wysokiego ciśnienia...to normalne? nie
z pompowtryskami ma elektryczną pompę w baku? Ja mam silnik BKC i robię to tak że po zdjęciu wężyków paliwa z filtra paliwa w stronę silnika te co idą do pompy vacum, natomiast na filtrze paliwa zakładam na te wolne miejsca wężyk paliwowy, czyli paliwo wraca z powrotem do zbiornika paliwa. Silnik zasilam z butelki z paliwem, wężykami podaję na pompę...
Witam, miałem podobny w problem TOLEDO 2.0 16V z LPG. Jak się okazało byl pęknięty wężyk przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa . Pompa zamiast podawać paliwo do drugiej pompy (koło tylniego koła) większość przelewała z powrotem do baku. Dopiero za którymś razem samochód odpalał. Po wymianie wężyka problem zniknął . Pozdro:)
Zanim to zrobisz, moim zdaniem bezsensu, zasil pompę w paliwo bezpośrednio z butelki i wężyka. Butelkę umieść dość wysoko nad pompą. Zobaczysz czy zapali.
Jak wygląda ciśnienie z pompy tandem jak jest problem. Czasem nie schodzi z niej paliwo. Ja zamieniam testowo wężyk do pompy tandem na przezroczysty i wtedy widać czy po nocy zeszło z niej paliwo czy nie. Dwa to odczyty temperatur jak jest problem (paliwa oraz silnika).
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Więc tak, odkręciłem te wszystkie dekle maskujące pompę paliwa, wypiąłem wężyk którym pompa pompuje paliwo i wsunąłem swój wężyk, a drugi koniec wężyka do słoika. ( nie mam innych sposobów na sprawdzenie pompy ). I teraz tak przekręciłem kluczyki do pierwszych kontrolek i cisza. zero odezwu od strony pompy. ( z tego co zauważyłem w innych autach po...
Sprawdź układ zasilania w paliwo czyli pompa( jej ciśnienie), filtr, wężyki.
aha hehe no fakt ale było podpięte paliwo bezpośrednio przez wężyk przy pompie bez pośrednio do niej i dalej nic
Witam, nadmienię iż wcześniej nie miał problemów z rozruchem, ale jak po dłuższym postoju to powariował chwilę na wolnych obrotach i po czasie się unormował, jakby jechać od razu to tracił moc i zgasł, ale po odpaleniu ponownym chodził bez problemu. Dzisiaj rano został odpalony w celu przeparkowania bez problemów przejechał 3 metry :) Później już nie...
Coś znalazłem, mianowicie przewody są całe, tylko rano w wężyku do pompy jest powietrze nie paliwo, dlatego nie widziałem powietrza, ale dzisiaj rano kolega zakręcił i faktycznie widać, jutro wymienię filtr paliwa, czy zawór zwrotny powinien być na filtrze czy w pompie, bo tej jeszcze nie rozbierałem.
witam, Chciałem zapytać czy w clio 2(2001r) też znajdę taki guzik, jeżeli ta to gdzie? Pompa po przekręceniu paliwa nie wzbudza się. zdjąłem wężyk i przekręcam kluczyk ale nie leci paliwo. Chciałbym sprawdzić czy dochodzi napięcie przed wymianą pompy. A tak dodatkowo przy tej usterce zaświeciła mi się czerwona dioda między napisem Stop i Servis, wiecie...
zdejmowałem fajki i zaczyna" kuleć" jednakowo więc chyba pali ok.... No chyba tak. Gdyby lał któryś wtrysk to pewno taki cylinder tez by inaczej pracował (chyba, że to jeden wtrysk wspólny). Czy na pewno to paliwo wydostaje się ze spalinami? Może cieknie sobie po kolumnie - jakieś nieszczelności instalacji - wężyki, pompa, filtr paliwa. Albo kapie...
Stosowałem już butelkę z paliwem na krótko bezpośrednio wężykiem do pompy i wydaję mi się że chodzi ok tylko pompa może mieć siłę zassać paliwo po wężyku 30 cm a może nie mieć siły na wężyk 30 cm+ filtr+ wąż 3,5m + smok i zbiornik który znajduję się poniżej lini węża ale to tylko moje spostrzeżenie. Drugie spostrzeżenie to takie że przejechałem około...
Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
Zalej pompę paliwem samodzielnie, wtedy nabierze szczelności i zaciągnie paliwo z baku.
o jaki węzyk chodzi, jak wyciągnąłem pompę ze zbiornika paliwa wąż na pompie był przymocowany , czy jest tam podłączony jakiś drugi wężyk? po odłączeniu prewodów na zewnatrz pompy zadne paliwo nie leciało a pompa pracowała Dodano po 15 czy to moze być uszkodzony silniczek pompy , jak to można sprawdzic czy pompuje paliwo?
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Musisz doprowadzić paliwo pod samą pompę ,ściąg wężyk przelewowy on idzie do zasilania przy pompie i przez niego paliwo ciąg jak już będzie lecieć załóż spowrotem na przelew(trójnik) tylko nie pij ropy :D . Trzeba wykluczyć zapowietrznie jak zapali to pomyślimy dalej,jak nie to masz prze...... wtedy trzeba odczytać błędy może pompa ster lub cosik takiego.
1. Sprawdź błędy w module licznika/zegarów. 2. Załóż przezroczyste węże od paliwa miedzy filtrem a pompą paliwa (wysokiego ciśnienia). Raptem 2 m wężyka a zobaczysz czy czasem paliwo nie schodzi z pompy do filtra lub nie ciągnie gdzieś powietrza do pompy.
Witam mam pytanie posiadam Fiata Tipo 14ie LPG ma problem z paleniam na benzynie czy po zdięciu wężyka paliwowego z mono wtrysku po włonczeniu zapłonu powino lecieć paliwo pompę w zbiorniku słychać jak się załancza ale paliwo nie leci z węża powinno lecieć czy nie może mam uszkodzoną pompę paliwową Proszę o pomoc Pozdrawiam Robert
Sprawdź wężyk paliwowy w zbiorniku paliwa pomiędzy pompą paliwa a pokrywą często pękają.
Witam Powiem wam ze borykałem się z podobnym problemem a rozwiązanie było całkiem proste! Zima mróz i nie pali ,ciepły lato nie pali-co jest?cuda wianki z kompem wtryski pompa i nic! Wtem jednego dnia zauważyłem ze przy pompie z wężyka cofa się paliwo i to na tyle że przy kręceniu chwilę trwało zanim pojawiło się w przewodzie. wywaliłem więc podstawę...
Gerri Mam pytanko co to dochodzi do tego 1 wężyk z paliwem z pompy, wygląda to jak mała pompka ręczna z białym grzybkiem, jest na środku silnika, cieknie z tego ropa. Silnik jak wyżej w C200 CDI.
Witam!!! Posiadam samochód Mercedes C270 Cdi, mam z nim problem. Samochód nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Sprawdziłem czy paliwo dochodzi do filtra i niestety paliwa nie ma. Potem podłączyłem wężyk bezpośrednio do pompy i niby ciągnie paliwo, ale nie pali. Wydaję się jakby ciągle był zapowietrzony. Co może być przyczyną? Dlaczego...
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Paliwo do buteleczki, wężyk ssący do buteleczki i będzie widać czy to pompa czy nie...
dlatego pytam jak sprawdzić, czy pompa podaje paliwo? Ściągnąć wężyk ten który idzie do gaźnika. I kręcić silnikiem.
Witam , może ktoś się spotkał z takim problemem . T25 na chwilę odpali i zgaśnie . Przestaje podawać paliwo na wtryski . Znowu jak się jakiś czas pokręci ręczna pompka to nabierze ciśnienia i znowu przez chwilę zacznie podawać paliwo na wtryski i odpali .Cały układ został odpowietrzony. Założony zaworek zwrotny na zasilanie pompy . Wężyk jest przezroczysty...
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Mam problem z pompa paliwa, gdy przekręcę kluczyk w stacyjce pompa nie załącza się. Ale to jeszcze nic gdy zmostkowalem na kostce przekaźnika styki pompa się włączyła, ale gdy chciałem sprawdzić czy pompa podaje paliwo okazuje się ze nawet kropla nie poleci. Zdjąłem wężyk gumowy z wyjścia pompy i dalej nic pompa kreci a paliwo nie leci, co jest grane
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
Na 4. zdjęciu widać typowy silnik od palników i podejrzewam że to z kodem kreskowym to pompa. Ja się z takimi nie spotkałem, moje były kwadratowe, miały na sobie elektrozawór i porty pomiarowe, ale były to palniki do lakierni przemysłowych. U ciebie wygląda jakby była jakaś przekładnia pod tym deklem. Jak masz problem z obiegiem paliwa, to bym tam zajrzał....
Może jakis problem z pompą wtryskową, paliwo jest w wężyku do pompy. Potrzebujesz odpowiedzi ze to pompa? A komputer chociaż podlaczyles? Przyczyn tej sytuacji może być naprawdę wiele. Uszkodzony czujnik położenia, luzna jakaś kostka, załamany przewód, zzpowietrzajacy się układ, blokujące immo, uszkodzony sterownik pompy, uszkodzona pompa itd itd....
A słychać pompę paliwa po przekreceniu kluczyka w pozycje 2, czyli tak żeby zapaliły się kontrolki? Jeżeli nie slychać to prawdopodobnie pompa paliwa. Można też dla pewności ściągnąć wężyk przed filtrem paliwa, podłożyć butelkę i sprawdzić czy leci paliwo pod przekręceniu zapłonu. Jeżeli pompa sprawna to szukałbym usterki w układzie zapłonu.
2 bary to za mało, na próbę zaciśnij kombinerkami wężyk powrotu paliwa przy pracującym silniku i z podłączonym manometrem, jeśli nie będzie żadnej zmiany to pompa do wymiany, możesz odłączyć też ten wężyk, jeśli z regulatora nie leci paliwo, to masz pewność, że ciśnienie paliwa jest zbyt niskie Może to być spowodowane zużytą pompą, ale też może być...
Jest wężyk powrotny i zasilający . Jeśli włożysz wężyk zasilający do pojemnika z paliwem i zapalisz, to czy w wężyku powrotnym do zbiornika widzisz bąbelki powietrza ? Jeśli tak, to na pompie wysokiego ciśnienia w miejscu gdzie jest podłączony wężyk powrotny z pompy jest zapięty jeszcze wężyk powrotny z wtryskiwaczy - na takim kawałku gumowego wężyka...
Ten pojazd nie ma elektrycznej pompy paliwa :D Tam nie ma żadnej filozofi, jeśli na zaworku na pompie jest napięcie, w zbiorniku paliwo, a rozrusznik kręci to MUSI zapalić. chyba że jest coś z układem wtryskowym. Zdejmij wężyk powrotny do zbiornika z pompy i sprawdź czy paliwo idzie jak kręcisz (druga osoba potzrebna). Wężyk sie zdejmuje b. prosto,...
Kolego, sprawdził bym w tym przypadku przewody paliwowe w miejscu łączenia się przewody elastycznego z metalowym, tuż przy listwie wtryskowej, lubią z czasem lekko rosić paliwem (pierwszy objaw tego że niedługo zacznie kapać z tego miejsca). Wyczyść dokładnie te miejsca od dopływu i odpływu paliwa i włacz zapłon (nie musisz odpalać, pompa paliwa i tak...
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia sondę lambda równie dobrze można odłączyć i nie robi to większej różnicy w działaniu w Astrze Sprawdziłeś ten wężyk od mapsensora? może też być uszkodzony czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka 2pin)...
Heloł, Mam dziwną sytuację z Webasto Thermo 90 ST diesel. Wymieniłem świecę żarową , wyczyściłem złożyłem i ......nie odpala Po podpięciu interfejsu i wykonaniu testu komponentów - wszystko jest OK. Pompa paliwa chodzi, dmuchawa komory chodzi, pompa obiegowa chodzi, świeca i czujnik też OK. Wykonałem Fuel prime- paliwo z wężyka leci. Po próbie uruchomienia-...
Witam Wprawdzie temat może być już nie aktualny, ale przeglądając go nasuwa się pytanie, dlaczego nikt nie napisał o możliwości zamiany wężyków podczas wymiany filtra paliwa, wtedy pompa zasysa paliwo z rurki którą nadmiar paliwa powinien wracać do zbiornika, a rurka ta jest umieszczona w zbiorniku wyżej od rurki ssącej paliwo i stąd ten problem, mało...
Witam. Chcę zapytać jaka jest rola "zaworka" na obudowie/uchwycie dla filtra paliwa w dieslu (w tym wypadku jest to 1.9 JTD fiata). Do filtra dochodzą trzy wężyki: dopływ od elektrycznej pompki w baku, odpływ do pompy CR i trzeci wężyk, który dalej łączy się z powrotami z pompy CR oraz wtrysków. Ten ostatni wężyk w miejscu połączenia z obudową filtra...
Załóż przeźroczysty wężyk między filtrem a pompą tandemową i obserwuj po długim postoju czy masz paliwo czy pianę lub samo powietrze.
Zdejmij wężyk z pompy i próbując odpalić, zobacz czy leci paliwo. To zdiagnozuje pompę. Może być zapowietrzony układ po prostu.
Witaj. W tym samochodzie nie ma pompy paliwa w baku, paliwo jest zasysane przez pompę wtryskową dlatego sądzę że masz ułamany wężyk ssący w zbiorniku pozdrawiam Piotrek.
Witam. Po mrozach wymieniłem świece na nowe,dolałem koncentraty do oleju napędowego ,wymieniłem wężyki przy wtryskiwaczach uruchomiłem silnik który odpalił i chodził z 10mini ruszyłem 5m i zgasł i nie można go zapalić. Podejrzewam ze nie podaje pompa paliwa,bo po wyjęciu końcówek z pompy i załączeniu stacyjki nie podaje paliwa.Proszę o podpowiedzi...
Pompa pracuje cały czas, ciśnienie jest regulowane przez zaworek ciśnieniowy przy pompie - przy za wysokim ciśnieniu wylewa paliwo z powrotem do zbiornika. Wyciągnij pompę i obejrzyj dokładnie - karbowane wężyki lubią się przecierać.
witam meczylem sie z moja 311 kilka miesiecy zanim jeden madry mechanik znalazl usterke objawy na poczatku byly taki pod gore predkosc spadala konieczna byla redukcja lub wyl stacyjki i restart- po czym szedl jak burza do momentu kiedy nie zdjalem nogi z gazu lub obroty spadly ponizej 3000. wymienilem turbo, nowe kable z kompa do vacumm (tym pod filtrem...
Witam dziś zacisnąłem przewody paliwowe powrotne przy filtrze. zdjąłem z wtrysku przewód paliwowy i zacząłem ciągnąć paliwo i oczywiście podłączyłem pompę w baku na krótko do bezpiecznika i jak przeciągam paliwo przez wężyk przelewowy to w przeźroczytym wężyku nie pojawia się paliwo. Nie wiem czym może być to spowodowane.
Tak wygląda zabezpieczenie sprężyny pompowtrysku zaznaczyłem miejsce strzałką na zdjęciu gdzie nastąpiło uszkodzenie -obłamał się brzeg tego zabezpieczenia. Zdjęcie nowej części pochodzi z internetu -jak wam się obłamie to sprężyna nie będzie się miała czego trzymać w pompowtrysku -usterka widoczna po wyjęciu pompowtrysku. https://obrazki.elektroda.pl/8576460000_...
prawdopodombnie będzie ręczna pompka paliwa ponieważ gdy odkrece wężyk który idzie do pompy ftryskowej i kręciłem go rozruchem to paliwo z pąpki leciutko tryskało a gdy pompowałem ręcznie to aż żygało
Komputer wykazał problem z pompą. Spróbuje założyć przeźroczyste wężyki i sprawdzę, czy paliwo idzie z powietrzem.
Witam. Posiadam Peugeota 206 1.4 8v 2001r. Na zimnym silniku trzeba po kilka razy kręcić rozrusznikiem i dopiero za 3 razem odpala. Po nocy stania, czasem zaskoczy za pierwszym razem, ale po kilku sekundach gaśnie i jest to samo. Jak już za 3 razem silnik zacznie pracować, to jak od razu doda się mu gazu to gaśnie. Musi popracować chwilę na wolnych...
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Kolego miałem ten sam problem. Wymontuj pompa ,jest tam wężyk gumowy, który łączy pompe z deklem ( krućcem wyjściowy) wężyk że starości pękł i pompa nie robi ciśnienia, bo paliwo trafia do zbiornika.
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Witam Szanowni Panowie, A więc tak zacznę od początku : zawór elektromagnetyczny sprawdzony (działa), przewody paliwowe czyste tzn paliwo przepływa, wtryski wszystkie czyste, filtr paliwa nowy dziś założony, nie posiadam żadnego typu alarmów z odcięciem i co dalej?? auto jak nie odpalało tak nie odpala :( . Zastanawia mnie tylko gdy podczas kręcenia...
witaj miałem tez problem z ciagnikiem tak samo nie chciał mi zapalać a przyczyna było to że puściła mi opaska na wężyku którym szło paliwo do pompy i zaczym dobrze zassał mi paliwo to troche trzeba było pokręcić. Może coś Ci to pomoże. pozdro
Witam też nie potrafię uruchomić swojego E220 2.2D 97r pompa lucas krótki kabel - objaw mam taki że nie podaje paliwa na wtryski podczas kręcenia rozrusznikiem, natomiast w wężykach nie ma powietrza i paliwo bez problemu płynie przez powrót do baku. Auto długo stało, czy te pompy się jakoś odpowietrza? Jak mogę zdiagnozować problem? Moogio jeśli możesz...
Na razie odpuściłem immo bo wygląda, że chyba jest "usunięte" Nie mam paliwa na wyjściu pompy CR na listwę (ledwo kapie) Podłożyłem przeźroczyste wężyki na wejściu i wyjściu pompy (zasilanie) - paliwo "stoi" Przecież to głupia pompa powinna coś pompować, że byłoby słabe ciśnienie, "przecieki" na wtryskach to rozumiem, nie odpali Ale nie ma nic ciśnienia!!!...
Ten silnik ma tylko pompę wtryskową i to ona ma zasysać paliwo (tobie najłatwiej będzie dać wężyk z paliwem jak najbliżej pompy bo szybciej się odpowietrzy, i nie zapomnij przewodu powrotnego pompy (tego na górze pompy) włożyć do zbiorniczka z którego będziesz czerpał paliwo (najlepiej żeby te był w paliwie zanurzony). zapowietrzony silnik będzie chwilę...
Witam! Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy wtryskowej...jeśli podczas pracy pompy paliwa w wężyku dochodzącym do przepustnicy pojawia się paliwo to jest on uszkodzony. Pozdrawiam
A żeby wpiąć się z trójnikiem w obwód powrotu (pomiędzy listwę wtryskową, a pompę paliwa w zbiorniku) i dodatkowo dołożyć w koszu pompy wężyk od wejścia powrotnego tak, aby ten wężyk był zanuzony na dnie zbiornika, żeby pompka webasto mogła zassać paliwo przez obwód powrotny paliwa? Podobnie jest zrobione w diesel'ach - gdzie pompa paliwa jest w komorze...
wężyk paliwo paliwo wężyk wężyk pompa
elektryczna tylna klapa amilo instrukcja czyszczenie lasera samsung
lexus wspomaganie automation license manager
Rozładowujący się akumulator w Peugeot 5008 2014 – przyczyny i rozwiązania Audi A4 B7 TDI 103 kW - Odgłos tarcia przy zmianie biegów