Pod talerzykiem chyba nic nie było a sprężynki chyba były dwie ale na 100% to już nie pamiętam bo to rozbierałem parę lat wstecz. W każdym razie przy zgaszonym silniku klawisz musi chodzić jak długopis - raz wciśnięty a za drugim razem wyciśnięty. Jeśli tak Ci to nie działa to może coś źle poskładałeś.
Odepnij wszystko oprócz serwa, zaślep wężyki i wtedy sprawdź.
Posprawdzaj wszelkie podciśnienia - wężyki gumowe przy przepustnicy. Na jednym z nich jest właśnie podpięty MAP - czujnik jest na grodzi przy podszybiu. Masz LPG w aucie? Czasami nieszczelności pojawiają się po montażu miksera na przepustnicy . Jeśli masz możliwość wyczyść przepustnicę zwłaszcza kanał biegu jałowego - tam gdzie pracuje grzybek silnika...
Sprawdź: - rozrząd, brzmi jakby przeskoczył, - wężyki wszystkie w szczególności do MAPa, - sprawdź MAP, - kompresja. Pozdrawiam
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
odczytaj kody błędów a jeżeli będzie to kod związany z silniczkiem krokowym ( który masz nowy ) to sprawdź wężyki podciśnieniowe bo pewnie gdzieś łapie lewe powietrze
Wężyki paliwowe dobrej jakości, średnica 3.2mm, a trójniki w motoryzacyjnym za rogiem.( np. do spryskiwaczy :) )
Właśnie wymieniałem przewody w swojej Astrze F sedan 94r bez ABS, z korektorem siły hamowania 4 wyjściowym, wszystko pomierzyłem i podaję wymiary (trochę z zapasem, ale całkiem fajnie to wyszło Przód: od kierowcy: 60cm końcówki 2x m10 od pasażera: 210cm końcówki 2x m10 do jednego przewodu potrzebna przejściówka m10->m12 (kod przejściówki 5-600-129)...
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Witam. Mam mały wyciek paliwa przy listwie wtryskiwaczy. Cieknie na połączeniu gumowego wężyka z tą metalową częścią. Jak to się fachowo nazywa i ile może kosztować w sklepie? Czy dużo jest z tym roboty? Przy wtryskiwaczach nie widzę problemu aczkolwiek nie wiem gdzie dalej i w jaki sposób łączy się ten wężyk. Astra G 2000r 1.6 16V Pozdrawiam
Bo trzeba to zrobić tak żeby klapy były w pozycji otwartej Usuwając podciśnienie klapy są w pozycji zamkniętej Trzeba usunąć podciśnienie i zablokować klapy w pozycji otwartej, czyli ruszyć nimi w przeciwnym kierunku gdy są w stanie spoczynku (silnik wyłączony) i tak je zablokowac Kolego nie pisz głupot. Klapy bez podciśnienia są w pozycji otwartej.Sam...
Pompa vaccum zużyta, nie wytwarza wystarczającego podciśnienia. Typowy problem w tych silnikach spowodowany konstrukcją pompy vaccum. Przy okazji do sprawdzenia wężyki podciśnienia, często są popękane.
Witam. Mam w sumie identyczny problem tyle że na LPG. Mój problem polega na tym że na LPG pokazuje mi się check błąd P0130(na początku za niskie napięcie sensora o2 później zawyskie napięcie sensora o2), na beznzynie gaśnie, tzn jak odpalam samochód i przełączy się na LPG to za chwile pojawi check z błędem P0130, jak przerzucę na benzynę check nie zgaśnie,...
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
tak, to jest bardzo fajne że podnosi wolne obroty w czasie jazdy, dzięki temu na zwykłym gazie 1gen nie "zadmuchuje" go przy jeździe z górki na luzie, ale na benzynie to i tak nie zgaśnie, a nie wiadomo czy autor ma gaz i jaki, w ogóle za wiele nie wiadomo... ale jego problem na 99% nie jest związany z czujnikiem prędkości, szczególnie że potem nie...
Między reduktorem lpg a kolektorem ssącym jest wężyk, Ze zdjęcia wygląda że zdjął ten wężyk. Pytanie czy krótkie wężyki między listwą wtryskiwaczy a kolektorem są szczelne.
Zdejmij zbiornik i w miejsce króćców wciśnij dwa przezroczyste sztywne wężyki i zalej je płynem. Jeśli podczas hamowania nie opada płyn, to pompa nie tłoczy.
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
dość "prosta" metoda odpowietrzania to poluzować opaski węży, nalać do pełna płynu do zbiorniczka, odpalić silnik i zsuwać delikatnie po każdym wężu aż będzie się lać płyn i go natykać i zakręcać opaskę i kolejny i kolejny..., głównie to na wężach do nagrzewnicy (i parownika jak jest gaz) pomaga, ja tak parę razy robiłem jak nie chciało się coś za chiny...
tzok a mozesz to jakoś jaśniej opisać bo nie czaje za bardzo Czego "nie czaisz"? Mam Ci to narysować czy jak? Zawór ma dwa króćce - zakładasz sobie na nie wężyki. Kiedy nie ma zasilania bierzesz do ust jeden wężyk i próbujesz zassać powietrze, następnie robisz to samo z drugim wężykiem. Z jednego nie powinno dać się zassać, a z drugiego tak. Potem...
Wymień wężyki powrotne z wtrysków i ten przy pompie ,jak dalej kiepsko to musisz wytężyć słuch i słuchać po wyłączeniu motoru syczenia w połączeniach ukł. paliwowego.
Pod pokrywą nie było za wiele syfu,ale do pewności wszystko umyłem,ogólnie astra jeździ normalnie tylko na wolnych obrotach chodzi na trzech cylindrach powyżej 1500 obr jest ok,jutro zerkne na przepustnice i kolektor ssący wszystkie wężyki od podciśnienia są całe.
Bez obawy, wcześniej przygotuj ucięte na miarę wężyki przelewowe, odpowiednie narzędzia, rozgrzej silnik, zgaś go i szybko zmień przewody. Po wymianie zaraz odpal i przejedź się kilka kilometrów.
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy A jak ci zapowietrzają trawersy lub sama pompa , bo wężyki , bak i filtr powietrza to pikuś. A jak pompa długo wytwarza w sobie ciśnienie bo jest zużyta po prostu? przejechałem 20 000, i dalej jest tak samo.
Porobiłem trochę fotek jak wyglądają u mnie te wężyki przy trójniku i co pokazał miernik po wpięciu pod ten wężyk co zasysa powietrze. Tak ogólnie to gdzieś w okolicach tych wężyków słychać syczenie jak są wpięte w trójnik oczywiście. Na razie na tę wtyczkę nie patrzyłem dzisiaj za mało czasu już miałem.
Cześć, Mam pewien problem z moją Astrą G 1.7 y17DT 2003 rok i za chiny nie mogę go rozwiązać. Przejąłem auto po nieżyjącym już członku rodziny 3 miesiące temu, autko służy mi na co dzień do jazdy. Od momentu przejęcia auta, mam problem. Odnoszę wrażenie, jakby turbo nie pracowało w tym aucie. Rozpędza się dość w porządku, do setki idzie, powyżej setki...
W praktyce wężyk należało wymienić na nowy i byłby spokój na lata. U nas Opel miał w sprzedaży takie oryginalne wężyki w normalnej cenie (koło 30-40 zł). Praca na Lpg w niczym nie skraca pracy takiego wężyka, nieważne czy regulator jest w pompie (w sensie w koszu), filtrze czy listwie wtryskowej. Jedyne gdzie może się przydać odcięcie, to w Renówkach....
No właśnie niby przeszukane wszystko. Wężyki podciśnienia nowe czujnik podciśnienia nowy.. DPF u nie ma EGR zaślepiony. Dlatego założyłem temat może ktoś coś miał podobnego
To masz te dwa zaworki pod maską do których są podłączone wężyki podciśnienia a i jeszcze od turbiny ale nie pamiętam który to 1 a który 2 ale to na 100% któryś zaworek one niby działają ale przy w depnięciu gazu się przecinają i stąd kontrolka i brak mocy
Witam posiadam astre f z 93r. i zamontowałem sobie klimatyzację mam tylko jedno pytanie w samochodach z klimatyzacją montowany jest tzw. zbiorniczek podciśnienia , mała czarna skrzyneczka od której odchodzą dwa wężyki , dodatkowo z komory silnika idzie przewód podciśnieniowy a do włącznika obiegu wewnętrznego mam jeszcze przewód od silniczka sterującego...
Szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, złącza przy filtrze paliwa, wężyki przelewowe itp.
Jak po zwiększeniu obrotów korekty spadają z plusa i dążą do zera to prawdopodobnie masz problem z lewizną w dolocie. Musisz wykluczyć wszelkie nieszczelności między MAF a silnikiem. Sprawdź zawór evap i inne wężyki przez które może lecieć lewizna do dolotu,odma itd. Wiesz że nawet nieszczelny korek oleju czy bagnet może powodować wariowanie korekt?...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
u mnie w jednej Astrze 1.6 8v podwyższające się obroty były spowodowane TPS-em (a w zasadzie jego złączką) a w drugiej EGRem (zaślepiłem dociętą blaszką od puszki piwa). no i wężyki - MUSI być szczelny wężyk od MAPsensora i jego najlepiej wymienić, no i wężyk od serwa, ale on jest plastikowy i jak go nikt nie rusza to jest szczelny, pozostałe wężyki...
mam jeszcze raz prośbę jak byście mi mogli powiedzieć gdzie się znajdują te wężyki podciśnieniowe, i mam pytanie o który elektrozawór chodzi
Wymień Utnij i gumowe wężyki załóż i po sprawie
Myślę, że w końcu można powiedzieć, że jest dobrze: - wywaliłem tylny korektor i założyłem 2 korektorki rurkowe z Astry Classic Gliwickiej - wymieniłem przednie wężyki elastyczne - wymieniłem przednie zaciski oraz tarcze na większe (256) używane tarcze oraz klocki, bo taki zestaw miałem z rozbiórki innej Astry Na razie hamuje jeszcze trochę nierówno,...
Komputer wykazał problem z pompą. Spróbuje założyć przeźroczyste wężyki i sprawdzę, czy paliwo idzie z powietrzem.
Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnienia, sprawdź pompę podciśnienia. Pzdr
Witam Mam problem z wyciągnienciem altelnatora z astry 2 1,7 tdi alternator już sie rusza ale zatrzymało mnie takie małe koło po prawej stronie altelnatora tam nies podpięte pare wężyków i jak sobie z tym poradzić czy odpinać te wężyki czy co dalej ?? :arrow: Pisz staranniej! j.
Witam: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz. 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy.
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam plaka to normalnie odpali ale chodzi tylko na plaku...
Odczytać błędy i popatrzeć w parametry bieżące,to podstawa.Potem możesz pytać dalej.Możesz bez tego sprawdzić podciśnienie jakie daje vacum (0,8 bar jest ok)i szczelność wszystkich wężyków podciśnienia.Kużwa nie pamiętam czy siedzi tam psg16 i elektryczny egr.Ale wężyki posprawdzaj.
Tam ma być olej w pompie . Wężyki przedmuchaj kompresorem porządnie i wygoń z nich olej z wszystkich.
Wężyki i trawersy.
Witam swoje pytanie kieruję do kolegi "technik0" , ale jak ktos inny wie to będe bardzo wdzieczny .Chciałbym sie dowiedziec co to jest za czujnik? , wchodzą do niego dwa wężyki jeden z dolnej części układu wtryskowego obok EGRa a drugi wychoidzi i leci gdzieś pod lewy przedni błotnik stojąc przed samochodem próbowałem wyciągnąc węzyki ale udało się...
Dziś sprawdziłem wszystkie zaworki podciśnienia są OK klapy wirowe, dzieją sprawnie, kolektor ssący wyczyszczony, EGR sprawny, Przepływka też wężyki i gumki podciśnienia OK. KONTROLKA CHECK dalej się zaświeca, ręce mi opadają, ma ktoś jakiś pomysł
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? Oczywiście. Turbo ma pracować cały czas, a gruszka steruje jego doładowaniem do silnika, poprzez podciśnienie, które jest wytwarzane przez pompę vac'u, a elektrozawór gruszki turbiny steruje tym podciśnieniem, kiedy i ile gruszka ma pociągnąć cięgno. Gdy masz 1,2 bieg przy 2000...
Masz gdzieś lewe powietrze, mogą być wężyki zamienione, może być coś źle złożone.
A myślałem że astra f 1.7 td ma sterowanie konta zapłonu cięgnem na podciśnienie. Czyż nie tak. A odpowiada za to czujnik wkręcony w korpus (obudowę) termostatu, do którego podpięte są wężyki z podciśnieniem. Pozdrawiam Rafał
tam niema krokowca (jedynie na przepustnicy, benzynowy) bo to sekwencja.. sondę może i mógł bym podłączyć tylko niebardzo chciał bym rozgrzebywać całą wiązkę lpg bo jest ładnie ułożona i otaśmowana włochatą taśmą :) zresztą nie wiadomo czy ta sonda w ogóle żyje nie wiem jakie są standardowe czasy wtryskiwaczy, poza tym przy jakim obciążeniu i obrotach?...
Sprawdzenie polega na ustaleniu czy nie zaciąga gdzieś z boku powietrza. Czyli ewentualne nieszczelności, wężyki itp.
Przyczyną problemu może być sonda ale nie koniecznie. Przy diagnostyce komputerowej zwrócono uwagę na parametry bieżące pracy silnika np. na parametry przepływomierza ? Jego uszkodzenie również może wywołać błąd lambdy. Przejrzyj wężyki podciśnieniowe
Zostały przedmuchane i wyczyszczone wszystkie wężyki gumowe,problem zniknął.
Pompa nowa czy ze szrotu? Wężyki giętkie w pierwszej kolejności było wywalić a potem resztę.
Normalnym objawem jest to że wężyki od powrotu pękają ciężko je wyciągnąć z głowicy.To jest 100% zapowietrzenia
Luzujesz 4 odpowietrzniki zakładasz na nie wężyki umieszczone w słoiczkach Z PŁYNEM stojących POWYŻEJ odpowietrznika i pompujesz ,druga osoba dolewa płyn do zbiorniczka.
Pacjent: Opel Astra 1.4 8V SPI C14NZ 1993 Objawy: poszarpywanie silnika, ale TYLKO podczas jazdy. Jak puszczę gaz, na dowolnym biegu, nawet mając obroty wyższe niż 1000/min (na słuch). W ciągu kilku ostatnich tygodni (dystans około 3 kkm) 2x wyskoczył błąd 35. Obserwowane raczej po rozgrzaniu silnika. Co zostało zrobione: czyszczenie przepustnicy i...
Mam to samo w jednej astrze, nie ma tam odpowietrzników, ich role pełnią 2 cienkie wężyki dochodzące do zbiornika wyrównawczego, można sprawdzić czy któryś się nie zatkał. Ja osobiście podejrzewam mikropęknięcie w głowicy, ale jak na razie klient nie zdecydował się na naprawę, woli dolewać płyn (ok 1l na 500km)
Mam wrażenie, że i skrzyń AF13 są 2 rodzaje mimo tych samych oznaczeń ;) Ta, którą założyłem jest na pewno starsza, ma jeszcze króćce wężyków chłodnicy oleju takie że wężyk się natyka i zakręca opaską, a orginalna miała już takie szybkozłączki (oczywiście króćce odkręcane, przełożyłem je) ale ta skrzynia, a w zasadzie pewnie konwerter ma większy poślizg...
Buczenie jeszcze nie oznacza dobrej pracy silniczka/pompki/. Na trasie mogło przyłapać - mróz, wężyki od pompy do spryskiwaczy. Może w czasie pompowania jest kałuża pod samochodem.
Czwśc. Problem w tym że za bardzo nie wiem gdzie te wężyki się znajdują i jakie efekty mam obserwowac, czy mógłbyś mi podesłc jakieś rys. z opisem, jeżeli oczywiście posiadasz? Pozdrawiam.
W 2.0 dieslu opla zaczyna się naprawę od sprawdzenia podciśnienia. Później wężyki na szczelność, sprawność zaworów sterujących, czujnik ciśnienia doładowania na zabrudzenia- od razu sprawdza się czystość kolektora ssącego itd. Co zostało zrobione?
Witam odgrzewam temat, tez mam problem z p0130 w zafirze z 1.8 115kM z 1 sondą lambda. Niby nie ma jakichś objawów typu szarpanie, falowanie obrotów czy dymienie nadmierne, auto jeździ a silnik pracuje poprawnie, ale mam wrażenie że lepiej na gazie niż na benzynie Przestudiowałem temat, kombinowałem ale błąd nadal jest. W poprzednim poście jest mowa...
Masz jeszcze jeden zaworek przy turbinie, a najlepiej powymieniaj wszystkie wężyki podciśnienia na nowe to będziesz pewien
ja w Astrze F nigdy nic nie resetowałem czyszcząc silniczek krokowy/wymieniając go czy wymieniając całą przepustnicę a nawet i cały silnik :) sprawdź czy czegoś nie spartoliłeś, widziałem różne cuda np w jednej z moich Astr ktoś założył silniczek krokowy na odwrót!! nie wiem jak to zrobił bo on odwrotnie nie pasuje, ale był odwrotnie i aż uszy powyginane...
Czyli to tylko kwestia regulacji, ewentualnie sprawdź jeszcze mikser czy nie łapie lewego powietrza i posprawdzaj dla pewności wężyki z podciśnieniem. Powodzenia:D
Ściągnij obudowę i zobacz, skąd Ci ucieka paliwo i to w dużej ilości jak jest na posadzce. Po prawej stronie Zobaczysz 2 wężyki ( ten od dolotu paliwa jest z tyłu i na zdjęciu niewidoczny) - jego sprawdź w pierwszej kolejności. Zakręć krótko silnikiem i zobacz, gdzie leci paliwo.
Są dwa wężyki od odmy, gruby który idzie od góry przepustnicy i cienki co idzie od dołu.
A wężyki podciśnienia sprawdzałeś? A na luzie jak pompujesz pedałem hamulca to gaśnie?
Przerabiałem ten problem. Zazwyczaj o ile nie jest za późno wystarczy tylko wymienic nakrętkę od zbiorniczka wyrównawczego. Uszkodzony jest w nakrętce zawór, który reguluje ciśnienie w układzie. Jesli chodzi o sam wyciek to najczęściej jak wspomniał kolega przecieka chłodnica na styku z intercoolerem, fabrycznie jest tam za ciasno spasowane i ociera...
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy - wężyki przelewowe , uszczelki wtrysków lub ... niestety pompa wtryskowa .
Okazało się że wężyki od pompki paliwa były zmuszałe i paliwo nie leciało
Jeździłem zafirą 2,0 dti i nie było z nią żadnych kłopotów - nie rdzewiała , silnik prawie bezproblemowy - łańcuch rozrządu ale po 200000km po dłuższym postoju (ponad 24h) miałem kłopoty z odpaleniem - prawdopodobnie drobiazg (gumowe wężyki przelewowe przy wtryskiwaczach) ale w końcu ją sprzedałem znajomemu - przejechał 50000km i nie narzeka . W sumie...
te przewody to są takie chude wężyki idące zaraz pod tą plastikową pokrywą silnika ??
chłopaki mam problem gdy tankuje dystrybutor mi odbija kilka razy w czasie nalewania paliwa-dość drażniąca sprawa lecz do zniesienia ale chciałbym się tego pozbyć szukając info na ten temat dowiedziałem sie z forum kilku rzeczy podobno winę może ponoscić odpowietrzenie zbiornika (obejrze sobie wszystkie wężyki przy wlewie paliwa przy najbliższej okazji...
Wężyki są wszystkie nowe tak jak elektrozawory od egr i turbiny i pompa wakum też sprawna daje tam jakieś podciśnienie.
Lewego powietrza nie ciągnie, filtry OK, świece i przewody WN też OK. Wszystkie wężyki na swoim miejscu. Dzisiaj sprawdzę czujnik temperatury.
usterka usunięta,powodem były żle podpięte wężyki od elektrozaworka, po właściwym podpieciu wężyków od podciśnienia zdemontowałem zaślepkę egr-a i jest wszystko dobrze,możemy zamknąć
Czy masz prawidłowo podłączony MAP sensor? Map jest prawidłowo podpięty, wężyki git, faluje dalej na obrotach. Za chwile wymieniam lambde i dam znać Dodano po 3 Rozgrzałem go do 90C i na razie spokój z falowaniem obrotów i z kontrolką CHECK ENGINE. Będę sprawdzał jeszcze co jakiś czas
Jak wymieniasz wężyki przelewowe to i trójniki. Jak wymieniasz trójniki to i węzyki.
Jeśli słychać jak pompka pracuje to sprawdzamy czy nie jest zapchana sama pompka. sprawdzamy czy nie jest zapchana dysza spryskiwacza(najlepiej przedmuchać ją sprężonym powietrzem), sprawdzamy wężyki czy nie są przewane lub zagięte. Pozdrawiam
sprawdź sondę lambda i chyba raczej od tego powinieneś zacząć jeszcze wężyki - czy nie ssie lewego powietrza napisz ile pali na 100-kę
Chyba coś z Luftwaffe :D no a serio lewe powietrze sprawdz wężyki tę uszczelkę jak kolega radzi i takie tam Pozdrawiam.
Witam. Astra g silnik 1.7 dti y17dt. Mam pytanie odnośnie elektrozaworków na egr oraz na turbinie. Zawór na egr na wolnych obrotach podaje dosyć spore podciśnienie, a po dodaniu gazu podciśnienie się obniża. Natomiast zaworek, który idzie na turbine, po zdjęciu wężyka z gruszki nieczuć rzadnego podcisnienia. Czy one powinny tak działać...? Problem polega...
Raczej cofa się paliwo, jak wymienialiście filtr paliwa to paliwo czyste było? Bo może okazać się że oringi pod wtryskami, może zawór w pompie. Jeśli paliwo przy wymianie filtra było czyste to wymień sobie wężyki przelewowe, najtaniej a jedno wyeliminujesz.
Zrobiłem test EGR. Uruchomiłem silnik i przynajmniej na wykresach wartość zadana dla EGR i rzeczywista miały podobny przebieg. Na biegu jałowym wskazywana była wartość zero. Co do powietrza to sprawdziłem wężyki - są całe i na swoim miejscu;)
Odpaliłem astrę.Winę miało to,że gaz i benzyna jedno cześnie były aktywne.I auto zalewało się.Na benzynie nie chce chodzić-a jeśli już chodzi to nierównomiernie i bardzo niekultularnie.Więc odłączyłem kostkę od pompy paliwa w zbiorniku,zawory od gazy podłączyłem bezpośrednio pod zapłon i auto zapala i silnik chodzi równiutko.Z braku finansów na razie...
Witam, najpierw sprawdź wężyki przelewowe z wtrysków, jeśli jest uszkodzony/pęknięty/sparciały może dostać się powietrze do układu wtryskowego efektem czego będzie dławienie silnika przy wyższych obrotach.
Witam dzięki za rady.A gdzie mogę znaleść tą sonde? Nie znam się za dobrze na mechanice. W tej chwili nie pali sie rezerwa być może było to spowodowane silnym zakrętem. Mam kreske na pierwszej czerownej kresce od rezerwy. Takie spalanie przyznam się że mnie trochę zaskoczyło.Tankuje zawsze gdy zaczyna palić się rezerwa.Może mechanik mi do końca nie...
silniki isuzu jest Dodano po 1 wężyki były sprawdzane wszystko jest w porządku.a szarpanie pojawia się dalej Dodano po 4 dzisiejszego dnia zalałem lepsze paliwo i wlałem jakiś środek do czyszczenia wtrysków może faktycznie któryś wtrysk się wiesza??????? zrobiłem moja astra 50 km w jedna stronę nic się nie działo, po zgaszeniu auta i postoju jakieś...
No cóż ,ogólnie zamówiłem już oryginalny od turbo. Jedno wiem na pewno. Gościu który regenerował pompe źle założył wężyki przy EZ Turbo. Ma to jakiś wpływ na pracę układu? Raczej nie bez powodu jest to opisane na dekielkach EZ. Miałem taki dziwny objaw . Gdy podczas jazdy auto łapało obroty wystarczające aby włączyło się turbo, to podczas już równej...
Sprawdż świece zapłonowe , nasadki od nich , przewody WN . - na początek. Diagnozowanie metodą wywoływania kodu błyskowego nie zawsze jest skuteczne. Jak już to niech ktoś Ci podłączy diagnoskop , uniwersalny i spróbować co pokaże w czasie jazdy . Wężyki od podciśnień na swoim miejscu , żaden nie jest pęknięty , sparciały?
Sprawdz wężyki przelewowe,obudowę filtra jest dużo tego na forum użyj szukam
Tak nawet wszystkie te wężyki wymieniłem dla pewności. Dodano po 12 Czy pompe vacum moge odkręcić i jakoś przeczyścić ? nie pogorszę sprawy?
Nikt mi nie może pomóc? Bo już się boją o silnikach krokowych pisać. :D komputer pokładowy się przestawił i próbował ustawić ale coś nie mógł bo podobno moduł jest nie ten co ma być i dodał, że samochód jest już pełnoletni i nie da się nic zrobić. Bo jeździsz po paprakach,sprawdź czy nie ciągnie lewego za przepustnicą,przewód gumowy jak i elektryczny...
Odepnij sondę od instalacji gazowej i podłącz jak w oryginale. Zmierz miernikiem zmiany napięcia na sondzie (trochę ciężko wyłapać ale jest możliwe). Zaobserwuj, jak szybko się zmieniają (napięcia od 0 do 1v). Sprawdź ustawienie zapłonu lub ustaw je dla benzyny - te silniki mają zwyczajowo przesunięty punkt zapłonu aby lepiej pracowały na gazie. Przejedź...
Mam bardzo podobny silnik Z14XE. Z tego co pomiętam na biegu jałowym otwarcie przepustnicy odczytywane opcomem było 6 - 7 stopni. Jednak to mniej istotne. Też miałem problem ze zbyt powlnym schodzeniem z obrotów po naciśnięciu sprzęgła. Nie mam wyłącznika przy sprzęgle. Pomógł, choć nie do końca, "remont" EGRa. Zuważyłem, że hamowanie silnikiem nie...
Koszulka termokurczliwa nie będzie tego dobrze trzymać, zalecalbym kawałek gumowego wężyka.
astra wężyki podciśnienia wężyki toledo niedrożne wężyki
zresetować pilot samsung wskaźnik paliwo cordoba agregat lodówki kondensator
zegar astronomiczny zegar astronomiczny
Przełączniki na panelu zamrażarki Amica AZ2101P Trakcja w samochodzie: Zrozumienie i znaczenie