Pod talerzykiem chyba nic nie było a sprężynki chyba były dwie ale na 100% to już nie pamiętam bo to rozbierałem parę lat wstecz. W każdym razie przy zgaszonym silniku klawisz musi chodzić jak długopis - raz wciśnięty a za drugim razem wyciśnięty. Jeśli tak Ci to nie działa to może coś źle poskładałeś.
Odepnij wszystko oprócz serwa, zaślep wężyki i wtedy sprawdź.
Posprawdzaj wszelkie podciśnienia - wężyki gumowe przy przepustnicy. Na jednym z nich jest właśnie podpięty MAP - czujnik jest na grodzi przy podszybiu. Masz LPG w aucie? Czasami nieszczelności pojawiają się po montażu miksera na przepustnicy . Jeśli masz możliwość wyczyść przepustnicę zwłaszcza kanał biegu jałowego - tam gdzie pracuje grzybek silnika...
Sprawdź: - rozrząd, brzmi jakby przeskoczył, - wężyki wszystkie w szczególności do MAPa, - sprawdź MAP, - kompresja. Pozdrawiam
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
odczytaj kody błędów a jeżeli będzie to kod związany z silniczkiem krokowym ( który masz nowy ) to sprawdź wężyki podciśnieniowe bo pewnie gdzieś łapie lewe powietrze
Wężyki paliwowe dobrej jakości, średnica 3.2mm, a trójniki w motoryzacyjnym za rogiem.( np. do spryskiwaczy :) )
Właśnie wymieniałem przewody w swojej Astrze F sedan 94r bez ABS, z korektorem siły hamowania 4 wyjściowym, wszystko pomierzyłem i podaję wymiary (trochę z zapasem, ale całkiem fajnie to wyszło Przód: od kierowcy: 60cm końcówki 2x m10 od pasażera: 210cm końcówki 2x m10 do jednego przewodu potrzebna przejściówka m10->m12 (kod przejściówki 5-600-129)...
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Witam. Mam mały wyciek paliwa przy listwie wtryskiwaczy. Cieknie na połączeniu gumowego wężyka z tą metalową częścią. Jak to się fachowo nazywa i ile może kosztować w sklepie? Czy dużo jest z tym roboty? Przy wtryskiwaczach nie widzę problemu aczkolwiek nie wiem gdzie dalej i w jaki sposób łączy się ten wężyk. Astra G 2000r 1.6 16V Pozdrawiam
Bo trzeba to zrobić tak żeby klapy były w pozycji otwartej Usuwając podciśnienie klapy są w pozycji zamkniętej Trzeba usunąć podciśnienie i zablokować klapy w pozycji otwartej, czyli ruszyć nimi w przeciwnym kierunku gdy są w stanie spoczynku (silnik wyłączony) i tak je zablokowac Kolego nie pisz głupot. Klapy bez podciśnienia są w pozycji otwartej.Sam...
Pompa vaccum zużyta, nie wytwarza wystarczającego podciśnienia. Typowy problem w tych silnikach spowodowany konstrukcją pompy vaccum. Przy okazji do sprawdzenia wężyki podciśnienia, często są popękane.
Witam. Mam w sumie identyczny problem tyle że na LPG. Mój problem polega na tym że na LPG pokazuje mi się check błąd P0130(na początku za niskie napięcie sensora o2 później zawyskie napięcie sensora o2), na beznzynie gaśnie, tzn jak odpalam samochód i przełączy się na LPG to za chwile pojawi check z błędem P0130, jak przerzucę na benzynę check nie zgaśnie,...
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
tak, to jest bardzo fajne że podnosi wolne obroty w czasie jazdy, dzięki temu na zwykłym gazie 1gen nie "zadmuchuje" go przy jeździe z górki na luzie, ale na benzynie to i tak nie zgaśnie, a nie wiadomo czy autor ma gaz i jaki, w ogóle za wiele nie wiadomo... ale jego problem na 99% nie jest związany z czujnikiem prędkości, szczególnie że potem nie...
Zdejmij zbiornik i w miejsce króćców wciśnij dwa przezroczyste sztywne wężyki i zalej je płynem. Jeśli podczas hamowania nie opada płyn, to pompa nie tłoczy.
Między reduktorem lpg a kolektorem ssącym jest wężyk, Ze zdjęcia wygląda że zdjął ten wężyk. Pytanie czy krótkie wężyki między listwą wtryskiwaczy a kolektorem są szczelne.
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
dość "prosta" metoda odpowietrzania to poluzować opaski węży, nalać do pełna płynu do zbiorniczka, odpalić silnik i zsuwać delikatnie po każdym wężu aż będzie się lać płyn i go natykać i zakręcać opaskę i kolejny i kolejny..., głównie to na wężach do nagrzewnicy (i parownika jak jest gaz) pomaga, ja tak parę razy robiłem jak nie chciało się coś za chiny...
tzok a mozesz to jakoś jaśniej opisać bo nie czaje za bardzo Czego "nie czaisz"? Mam Ci to narysować czy jak? Zawór ma dwa króćce - zakładasz sobie na nie wężyki. Kiedy nie ma zasilania bierzesz do ust jeden wężyk i próbujesz zassać powietrze, następnie robisz to samo z drugim wężykiem. Z jednego nie powinno dać się zassać, a z drugiego tak. Potem...
Wymień wężyki powrotne z wtrysków i ten przy pompie ,jak dalej kiepsko to musisz wytężyć słuch i słuchać po wyłączeniu motoru syczenia w połączeniach ukł. paliwowego.
Bez obawy, wcześniej przygotuj ucięte na miarę wężyki przelewowe, odpowiednie narzędzia, rozgrzej silnik, zgaś go i szybko zmień przewody. Po wymianie zaraz odpal i przejedź się kilka kilometrów.
Pod pokrywą nie było za wiele syfu,ale do pewności wszystko umyłem,ogólnie astra jeździ normalnie tylko na wolnych obrotach chodzi na trzech cylindrach powyżej 1500 obr jest ok,jutro zerkne na przepustnice i kolektor ssący wszystkie wężyki od podciśnienia są całe.
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy A jak ci zapowietrzają trawersy lub sama pompa , bo wężyki , bak i filtr powietrza to pikuś. A jak pompa długo wytwarza w sobie ciśnienie bo jest zużyta po prostu? przejechałem 20 000, i dalej jest tak samo.
Porobiłem trochę fotek jak wyglądają u mnie te wężyki przy trójniku i co pokazał miernik po wpięciu pod ten wężyk co zasysa powietrze. Tak ogólnie to gdzieś w okolicach tych wężyków słychać syczenie jak są wpięte w trójnik oczywiście. Na razie na tę wtyczkę nie patrzyłem dzisiaj za mało czasu już miałem.
Cześć, Mam pewien problem z moją Astrą G 1.7 y17DT 2003 rok i za chiny nie mogę go rozwiązać. Przejąłem auto po nieżyjącym już członku rodziny 3 miesiące temu, autko służy mi na co dzień do jazdy. Od momentu przejęcia auta, mam problem. Odnoszę wrażenie, jakby turbo nie pracowało w tym aucie. Rozpędza się dość w porządku, do setki idzie, powyżej setki...
W praktyce wężyk należało wymienić na nowy i byłby spokój na lata. U nas Opel miał w sprzedaży takie oryginalne wężyki w normalnej cenie (koło 30-40 zł). Praca na Lpg w niczym nie skraca pracy takiego wężyka, nieważne czy regulator jest w pompie (w sensie w koszu), filtrze czy listwie wtryskowej. Jedyne gdzie może się przydać odcięcie, to w Renówkach....
No właśnie niby przeszukane wszystko. Wężyki podciśnienia nowe czujnik podciśnienia nowy.. DPF u nie ma EGR zaślepiony. Dlatego założyłem temat może ktoś coś miał podobnego
To masz te dwa zaworki pod maską do których są podłączone wężyki podciśnienia a i jeszcze od turbiny ale nie pamiętam który to 1 a który 2 ale to na 100% któryś zaworek one niby działają ale przy w depnięciu gazu się przecinają i stąd kontrolka i brak mocy
Witam posiadam astre f z 93r. i zamontowałem sobie klimatyzację mam tylko jedno pytanie w samochodach z klimatyzacją montowany jest tzw. zbiorniczek podciśnienia , mała czarna skrzyneczka od której odchodzą dwa wężyki , dodatkowo z komory silnika idzie przewód podciśnieniowy a do włącznika obiegu wewnętrznego mam jeszcze przewód od silniczka sterującego...
Szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, złącza przy filtrze paliwa, wężyki przelewowe itp.
u mnie w jednej Astrze 1.6 8v podwyższające się obroty były spowodowane TPS-em (a w zasadzie jego złączką) a w drugiej EGRem (zaślepiłem dociętą blaszką od puszki piwa). no i wężyki - MUSI być szczelny wężyk od MAPsensora i jego najlepiej wymienić, no i wężyk od serwa, ale on jest plastikowy i jak go nikt nie rusza to jest szczelny, pozostałe wężyki...
Jak po zwiększeniu obrotów korekty spadają z plusa i dążą do zera to prawdopodobnie masz problem z lewizną w dolocie. Musisz wykluczyć wszelkie nieszczelności między MAF a silnikiem. Sprawdź zawór evap i inne wężyki przez które może lecieć lewizna do dolotu,odma itd. Wiesz że nawet nieszczelny korek oleju czy bagnet może powodować wariowanie korekt?...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
mam jeszcze raz prośbę jak byście mi mogli powiedzieć gdzie się znajdują te wężyki podciśnieniowe, i mam pytanie o który elektrozawór chodzi
Wymień Utnij i gumowe wężyki załóż i po sprawie
Komputer wykazał problem z pompą. Spróbuje założyć przeźroczyste wężyki i sprawdzę, czy paliwo idzie z powietrzem.
Myślę, że w końcu można powiedzieć, że jest dobrze: - wywaliłem tylny korektor i założyłem 2 korektorki rurkowe z Astry Classic Gliwickiej - wymieniłem przednie wężyki elastyczne - wymieniłem przednie zaciski oraz tarcze na większe (256) używane tarcze oraz klocki, bo taki zestaw miałem z rozbiórki innej Astry Na razie hamuje jeszcze trochę nierówno,...
Witam Mam problem z wyciągnienciem altelnatora z astry 2 1,7 tdi alternator już sie rusza ale zatrzymało mnie takie małe koło po prawej stronie altelnatora tam nies podpięte pare wężyków i jak sobie z tym poradzić czy odpinać te wężyki czy co dalej ?? :arrow: Pisz staranniej! j.
Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnienia, sprawdź pompę podciśnienia. Pzdr
Witam: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz. 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy.
Odczytać błędy i popatrzeć w parametry bieżące,to podstawa.Potem możesz pytać dalej.Możesz bez tego sprawdzić podciśnienie jakie daje vacum (0,8 bar jest ok)i szczelność wszystkich wężyków podciśnienia.Kużwa nie pamiętam czy siedzi tam psg16 i elektryczny egr.Ale wężyki posprawdzaj.
Tam ma być olej w pompie . Wężyki przedmuchaj kompresorem porządnie i wygoń z nich olej z wszystkich.
Wężyki i trawersy.
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam plaka to normalnie odpali ale chodzi tylko na plaku...
Witam swoje pytanie kieruję do kolegi "technik0" , ale jak ktos inny wie to będe bardzo wdzieczny .Chciałbym sie dowiedziec co to jest za czujnik? , wchodzą do niego dwa wężyki jeden z dolnej części układu wtryskowego obok EGRa a drugi wychoidzi i leci gdzieś pod lewy przedni błotnik stojąc przed samochodem próbowałem wyciągnąc węzyki ale udało się...
Dziś sprawdziłem wszystkie zaworki podciśnienia są OK klapy wirowe, dzieją sprawnie, kolektor ssący wyczyszczony, EGR sprawny, Przepływka też wężyki i gumki podciśnienia OK. KONTROLKA CHECK dalej się zaświeca, ręce mi opadają, ma ktoś jakiś pomysł
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? Oczywiście. Turbo ma pracować cały czas, a gruszka steruje jego doładowaniem do silnika, poprzez podciśnienie, które jest wytwarzane przez pompę vac'u, a elektrozawór gruszki turbiny steruje tym podciśnieniem, kiedy i ile gruszka ma pociągnąć cięgno. Gdy masz 1,2 bieg przy 2000...
Masz gdzieś lewe powietrze, mogą być wężyki zamienione, może być coś źle złożone.
astra wężyki podciśnienia wężyki toledo niedrożne wężyki
multiswitch unicable deska peugeot partner przepływomierz calibra
przetwornica 24vdc 12vdc podzielniki kosztów
Mercedes A 170 W168 2000 – błąd 903901, nieznany kod, diagnostyka Xentry, wiązka klapy Samsung UE55MU6100 CY-GM055HGHV3 – prawidłowy Front Color w trybie serwisowym