podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze odp :D Dodano po 37 podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze Dodano po 22 wychodząc od vakupompy idziemy po wężyku i dochodzimy do trójnika, z czego jeden króciec kieruje nas do elektrozaworu turbiny złącze oznaczone VACU, a z elektrozaworu wyjście oznaczonym OUT idziemy do turbiny wróciwszy...
Wężyki gumowe dobrze sprawdź....
Pierwsza czy druga połowa 2002? Czy jest czujnik deszczu? 1. Musze przejrzeć schematy i postaram się coś podpowiedzieć 2. Zamień miejscami wężyki przy pompce spryskiwacza.
Wężyki z wtryskiwaczy i podciśnienie reduktora wkładasz do naczynia z wodą, otwierasz elektrozawory na krótko i obserwujesz czy bąbelki nie pójdą. Tylko taki test też nie daje 100% pewności, bo mocno zabrudzone wtryskiwacze raz mogą się domknąć raz nie.
Jeżeli widzisz ciśnienie zadane, aktualne i wysterowanie turbiny to po tym można określić czy zawór jest ok. Sprawdzałeś wężyki od sterowania turbiny?
Mam ten sam silnik. Zaślep dopływ spalin do egr-a, nie odłączaj zaworu, wywala błąd. Nie słuchaj opinii, że to skraca żywotność silnika. Zrobiłem tak już 130tys i nic. Przerwanie, to zapowietrzona rampa common rail. Sprawdzić błędy, skasować, jeździć do wystąpienia usterki i ponownie je sprawdzić. Niestety ten silnik tak ma, że jeżeli raz na pare dni...
Zobacz czy wężyki nie zamienione .
Z tym możesz mieć problem jak nie masz pojęcia na temat instalacji gazowych. Podeślij zdjęcie, jak masz podłączone te zaworki od gazu.
Komputer nie pokazuje nic, co mogłoby wskazywać na tego typu usterkę. "Tak twierdził gościu od komputera". Próbowałem sam sprawdzić doloty i wężyki podciśnienia, ale nie do końca jestem przekonany, czy robiłem to dobrze. Dlatego też pytałem kilku lepiej znających się na tym osób i ogólnie auto będzie mogło wjechać na warsztat w piątek bądź poniedziałek....
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
Ta gruszka to nie sądzę żeby to było to bo jeśli podłącze przewody od podciśnienia do siebie to turbina chodzi normalnie więc gruszka sprawna i chodzi normalnie. Turbina nie chodzi tylko wtedy jak wężyki z podciśnieniem puści się przez zawór a że zawór jest nowy to nie wiem do czego się teraz czepiać:/
Prawdopodobnie brak płynu (mocznik) pomagającego w przeprowadzeniu procedury wypalania DPF. Wymagane uzupełnienie płynu i odpalenie poprawnej procedury wypalania DPF Na bank nie ma płynu bo w renault się go nie stosuje, 2.0 dci czy to Laguna II, III czy inna padlyna mają "suchy" fap. Częściej od filtra uszkodzeniu ulegają wężyki układu kontrolującego...
Wymień wężyki od podciśnienia, potrafią ulegać rozmiękczeniu i zasysać się, wtedy nie zaobserwujesz nieszczelności.
Nie mam laguny tylko mitsubishi z francuskim dieslem ale często naprawiam układy sterowania w różnych autach.Te objawy ze serwem są normalne a co do twojego błędu to sprawdź jeszcze wężyki podciśnień, często przyczyną jest pęknięty wężyk lub jest podłączony do nieodpowiedniej końcówki.
Problem rozwiązany, padła pompka pod maska niskiego cisnienia, działała przerywanie i padła na maxa nawet bezpośrednie dawanie napięcia już nie pomogło, co do testera to samo wysterowanie by nie pomogła, posiadam jak i can clipa tak i autocoma, poza tym tego się nie adaptuje podłącza przewody zasilające, wężyki i tyle. 10 min roboty max wyjecie i założenie
Sprawdź wężyki podciśnienia może któryś spadł albo jest przetarty
Na prawym nadkolu zawór i schowany jak kolektor ssący tak z tyłu /bardzo zły dostęp/na wysokości egr -sprawdź wężyki podciśnieniowe czy dobrze siedzą ,czy nie popękane
Witam mam problem z laguna 1.9dci 2002r mianowicie auto czasami ma odejście czasami go nie ma, jakby turbo sie włączyło na chwile i wyłączyło. Nie mam pojęcia co jest nie tak. Dolot szczelny, wężyki podcisnien szczelne. Dodam jeszcze jak dluzej jadę na mulacym to włącza sie na desce błąd wtrysku i auto zaczyna kopcić jakby na szaro. Zawór egr wyczyszczony,...
Sprawdź wężyki gumowe do kół,możliwe że któryś puchnie przy mocnym hamowaniu.Poza tym na sto procent dobrze odpowietrzone?
Szczelność układu dolotowego sprawdź wężyki podciśnieniowe najlepiej kolejno je zaślepić. Czy jest instalacja gazowa.
Reno laguna 2 1.9 dci. Klient wracał z trasy musiał zjechać bo stracił moc. Odpalił było ok. Komputer pokazał zawór sterowania turbina i egr. Kiedy zacząłem rozbierać zawór egr był zaślepiony i wyłączony komputerowo (stwierdzam tak ponieważ był bardzo czysty) brak luzu na wirniku turbiny. Sprawdziłem 3 zawory sterujące na podmianę i na każdym nie działał...
laguna 2 1.9 dci. Klient wracał z trasy musiał zjechać bo stracił moc. Odpalił było ok. Komputer pokazał zawór sterowania turbina i egr. Kiedy zacząłem rozbierać zawór egr był zaślepiony i wyłączony komputerowo (stwierdzam tak ponieważ był bardzo czysty) brak luzu na wirniku turbiny. Sprawdziłem 3 zawory sterujące na podmianę i na każdym nie działał...
Witam. Mam dokładnie taki sam problem ze spadkiem mocy w mojej lagunce 1,9 dci. Byłem dziś u mechanika podłączył pod komputer i wykazało, że jest uszkodzony... No właśnie tu jest problem i zarazem prośba jak to ustrojstwo fachowo się nazywa, bo zapomniałem ( za dużo spraw ) Otóż wiem za to gdzie to się znajduje, po otworzeniu maski po lewej stronie...
Bardzo dziękuję,ale muszę dodać,że z tyłu nie widziałem żadnych kabli(tylko wężyki ABSu) i był bym wdzięczny jak byś spojrzał w schemacie czy są tam te czujniki,bo jeśli są,to sprawa jest rozwojowa (ściągając bęben jakiś czas temu stwierdziłem,że szczęki już długo nie pociągną) i jeśli są,to sprawę da się rozwiązać bez ingerencji elektromechanika.
Witam.Mam lagunę I 94 rok 1.8 w gazie.Problem jest tego typu ze coś jest nie halo z 2 wężykami podciśnienia otóż:w układzie dolotowym powietrza między filtrem a silnikiem są dwa wyjścia na cienkie wężyki podciśnienia. Nie wiem czemu,tak jest ale na pewno powinno być inaczej a mianowicie te wyjścia połączone są ze sobą wężykiem a gdzieś zza silnika wychodzi...
Miałem podobnie, źle dobrane wtryski do auta, zbyt wolne (Valteki) i za długie węzyki od wtryskiwaczy do kolektora, zmieniłem na inne (AC W03), skróciłem wężyki o połowę i problem nie występuje. A wcześniej jak jechałem z klimatyzacją, a powłączałem wszystkie odbiorniki to za każdym wysprzęgleniu szczególnie po hamowaniu silnikiem to mi gasł. Czasami...
Ale przecież skracając sztangę będę zwiększał ciśnienie czyż nie?? Dodano po 13 Zmieniłem jeszcze zawór sterowania turbiny. teraz przy 3 tyś obrotów jest 2.2 atm na trzecim biegu. Ale w mocy nic się nie poprawiło. Nie polecam mieszać ze sztangą . Ma być ustawiona fabrycznie . 2,2 bara to za dużo stanowczo . 1,4-1,5 bara to fabryczne ciśnienie . Można...
Nie spotkałem się z tym żeby nie ładowała przeważnie puszcza olej i to bardzo lub po dodaniu gazu strasznie wyje. Jak złaczysz te wężyki to zobaczymy bo szkoda wywalic od razu kilka stów.
Wężyki podciśnienia szczelne, nowe, wymienione? Turbina czyszczona? Sterownik N75 nie jest przypadkiem pęknięty?
Poza tym w BRC to nikt nie demontuje kolektora bo szkoda im na to czasu. Zwykle wtryski dają w szynie a wężyki do nich po 30 cm. Ma być tanio i szybko. Widziałem może z 2 montaże zgodnie ze sztuką.
Dokładnie sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, może któryś spadł, bo tak wysokie obroty są najczęściej przy nieszczelnościach tego typu, przyjżyj się dokładnie.
wygdybajcie co jeszcze trzeba zrobić. Tak dla funu. - "Klapki zawirowujące" - wg uznania do demontażu. - EGR wg uznania, minimum wyczyścić. - Wyczyścić DPF (Espace chyba po 2007). - Pompa oleju + łańcuszek - wymienić. - Zainstalować: Oil catch tank. W F4R podwójny. - Sprawdzić powrót oleju z turbiny. - F4R połączenie plastikowych rur z turbiną - trzeba...
Witam.... Problem rozwiązany. DTC1640 - moduł sterujący elementu grzewczego - błąd znikł po aktualizacji oprogramowania komputera wtrysku DTC2002 - filtr cząstek stałych - w moim przypadku uszkodzone (skorodowane) wężyki przed i za filtrem cząstek stałych - wymienione i po sprawie DTC1525 - zgodność sygnału multipleksowego dla tempomatu - błąd towarzyszący...
Proszę o pomoc Klimatyzacja była sprawna do momentu nabijania Po nabiciu czynnika 80g do wartości 650g tyle co książki serwisowe mówią w mojej lagunie spreżarka zaczęła wydawać głośne dźwięki słyszalne od 3 tys obrotów im większe obroty to sprężarka głośniej działa, wróciłem do gościa co nabijał odessał z 650 g 410 g czynnika czyli przez 2 tygodnie...
zastosowanie pojedynczych magików zamiast na listwie dobrze świadczy o gazowniku , który to zrobił . Listwa to nie tylko trudności z jej schowaniem (szczególnie w tym aucie), ale trudno zapewnić pionowe ustawienie wtryskiwaczy , a wężyki wychodzą bardzo długie. Podobnie wymiana pojedynczego wtrysku banalna, a jego wymontowanie z listwy to konieczność...
Dałeś nowe wężyki,czyli wszystkie wymieniłeś czy tylko zamieniłeś miejscami przy elektrozaworze sterowania turbiną.Mam te same objawy(LagunaII 1.9dci,r2003,110KW)i też kombinowałem różnie,włącznie z czyszczeniem EGR.Wtryski mam dobre bo robiłem test przelewowy.Filtr powietrza wymieniony.Przepływka dobra bo po odpieciu jej gorzej auto się zbiera.Jedyne...
Taki objaw miałem u siebie ( tylko bez kontrolek ) jak stanąłem na światłach silnik rozgrzany na gazie to potrafiły obroty spaść tak na oko do z 1000 do 500 i znów się podnieść. Wymieniłem filtr fazy lotnej i niby się poprawiło zaś w filtrze było coś jak olej ale o takim smrodzie że szok. Choć obecnie lekko problem powraca ale mi to tam już nie przeszkadza....
Kolektor dolotowy to jest OD przepustnicy DO głowicy... i stamtąd idą wężyki z podciśnieniem do serwa i innych miejsc. Masz tam co prawda przepływomierz więc szczelność układu między przepływomierzem a przepustnicą też jest dość istotna, ale i tak ważniejsze jest to co jest za przepustnicą. Poprawność działania czujnika wału sprawdza się na oscyloskopie,...
Witam kolegów. Mam kolejny problem z Moją Laguna. Otóż wyświetla mi żółtą kontrolke i blad ukladu powietrza . Po podłączeniu pod kompa zauważyłem że dużo wartości jest na minusie jeżeli chodzi np o turbo czy przepływomierz no i nie zgadza się liczba obrotów silnika. Co innego wskazuje obrotomierz a co innego komputer. Różnica wacha się w przedziale...
Wielkie dzięki za zainteresowanie. Silnik F3P (sterownik Fenix), tylko benzyna. Sprawdziłem wężyki "na oko" są dobre, wtyczki czujników czyste (nie zaśniedziałe), rezystancja czujnika temper. w normie. Miałem mało paliwa blisko rezerwy więc poczęstowałem Lagunkę 0,5L denaturatu, zatankowałem do pełna i znowu denaturat, tym razem 1L, a niech się napije...
Mianowicie musiałem wymienić uszczelkę obudowy termostatu w mojej lagunie 1.9Dti. spuściłem płyn chłodniczy zdjąłem filtr powietrza z obudową, odłączyłem wszystkie wężyki od obudowy termostatu następnie odłączyłem dwa czujniki i zabrałem się za wymianę uszczelki.Wymieniłem uszczelkę ,a gdy to złożyłem z powrotem zalałem płyn odpowietrzyłem układ chłodzenia....
Witam Od dłuższego czasu mam problem z Laguną II 1.9DCI. Ciężko odpala w czasie mrozów, wchodzi na obroty dopiero po upływie 30-40sekund od uruchomienia, nie reagując na pedał gazu, ogólnie brak mocy. Kupiłem wtryski używane od samochodu prawdopodobnie sprawnego, zapłaciłem 1000zł za 4 sztuki, nic nie pomogło. Świece żarowe nowe, sprawdzone, grzeją....
Nie masz kogo wsadzić obok aby kompa trzymał? po zapaleniu podnosi sztangę od turbo maks. do góry Tak chyba być nie powinno.... Chyba to ironia ? Gdy wszystko było ok, też tak robił. Chwilowo niestety nie mam(na postoju gdy depnąłem mu do 3tys, to w parametrach coś tam ciśnienie rosło jednak nie wiele, no ale wiadomo auto nie jedzie geometria w turbo...
Może po prostu wymieniłeś uszkodzony krokowiec na uszkodzony. Spróbuj go przemyć, może ma takie opory, że nie potrafi się przestawić w odpowiednim zakresie. Jaki kolor mają świece? I dlatego strzela na LPG, a CLIP zgłasza błąd czujnika wałka i czujnika temp? Pewka... Mam 4 (słownie cztery!) takie "silniczki korkowe" - na wszystkich ten sam objaw. MAP...
https://obrazki.elektroda.pl/8602551000_... Zajeło mi to 15sek. Wszystko masz tam wyrysowane leniu.
aro78wro głupoty piszesz. F9Q ma osłone taką żeby nie uszkodzić jakiegoś wężyka i żeby nie korciło do grzebania.
Na mój gust coś z podciśnieniami się dzieje . Sprawdź połączenia wężyków .
Witam. Masz na myśli tą małą gruszkę która jest razem z przepustnicą(to co na zdjęciu) http://obrazki.elektroda.pl/4651235000_1... Jeżeli tak to tam już jest wężyk i podczas gaszenie silnika zaciąga powietrze i klapa przepustnicy się zamyka. To musi być od czegoś innego o ile tam w ogóle ma być jakiś wężyk
nie dziwie sie. Moge juz z góry powiedziec ze w ecu bedzie tylko błąd sondy. Te sterowniki nie maja możliwości dokonania adaptacji recznej wiec to tez jest problem. wszytskie czujniki beda okej, myśle ze wyjeżdzenie zbiornika pb może pomóc. Zapewne występuje jeszcze obiaw nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Warto sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych,...
Tam powinien być założony wężyk około 30cm z odpowietrznikiem. https://obrazki.elektroda.pl/8616908800_...
samo sprzęgło nie mogło sie zapowietrzyć albo jest wyciek z wysprzęglika centralnego którego nie zobaczysz bo jest na wałku wejściowym skrzyni a odpowietrznik jest obok przyłącza wężyka do plastikowej rurki wchodzącej do przestrzeni sprzęgła . Tą operacje należy robić w dwie osoby .
Bezpiecznik F25 w skrzynce w kabinie , 10 A , daje prąd na przekaznik, który załącza grzanie szyby tylnej. Piktogram , to prostokąt z trzema wężykami od dołu.
Wg. mnie to wystarczająca ilość paliwa. Tam nie ma dużego ciśnienia, około 3,5bar, po zdjęciu wężyka leci dość niemrawo.
Spoko :) Dzięki za info. Czyli Pompa wysokiego ciśnienia sama sobie zassa płyn czyszczący z puszki :) Przelew z wtryskiwaczy skieruję wężykiem do puszki z płynem a pompa wysokiego ciśnienia zassa sobie z krućca filtra paliwa z puszki z płynem. Natomiast wężyk od pompy wstępnej skieruję do baku :)
Często płyn rozdzielany jest przez zmianę obrotów silniczka spryskiwacza, wtedy pompka ma wyjście na dwa wężyki.
Nie rozumiem o co pytacie? MAP ma siedzieć albo w dolocie albo ma być podłączony wężykiem do dolotu. Koniec kropka. A po tych zdjęciach to widać tyle co nie napiszę gdzie.
Odłącz wężyk i sprawdź Sterownik widzi obroty?
Do sprawdzenia czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym i jego instalacja. To ten z wężykiem idącym od kolektora do czujnika.
Także na razie reduktor należy wyeliminować ponieważ dobrze auto pracuje ( został przeczyszczony ok miesiąca temu i z instalacją nie ma problemów ). Problem nie jest stały w moim przypadku. Jeżeli wróci spróbuję zrobić jak pisałeś - przelączyć na paliwo i mały wężyk zatkać.
samochód przyprowadziłem od mechanika, tak jak mówiłem pojeździłem 3 dni i znów jest to samo. A jeżeli chodzi o paliwo to owszem teraz świeci się kontrolka od paliwa ale paliwo jest, bo wskazówka się podnosi, a na dodatek próbowałem pompką to jest twarda i paliwo w wężyku jest.
A sprawdzałeś czy nie pomyliłeś wężyków podciśnieniowych w sterowaniu.
Znalazłem pęknięty wężyk od paliwa, po jego wymianie wszystko wróciło do normy
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
Kup wężyk na metry i załóż do pierwszego złącza, około 1m
Być może spadł wężyk w bak. Otwórz bak.
dzięki za podpowiedż wężyk wporządku chyba tylko serwis ratuje
Pompuj sprzęgło a ktoś niech wyciągnie wężyk przy wysprzęgliku gdy będziesz trzymał.
z przelewu może nie działać poprawnie, zdejmij wężyk przy piecu i włącz go albo programem uruchom pompke paliwa,z wężyka powinno zacząć kapać paliwo, jak sie nie pokaże to wiadomo o co chodzi
Trzeba by wpiąć manometr z zakresem do 2bar w wężyk między pracownik a krokowcem.
Cewki zakładałem drugie. Wtryski pylą ładnie . A ten przepływomierz co jest na listwie wtryskowej to przez niego powinno isć paliwo czy nie ? Bo jak odpalę samochód i zdejmę wężyk to cieknie paliwo .
zależnie od tego jakie ma byc cisnienie docelowe osiągane przez turbo regulujesz sztange w silniach które sterowane są bezposrednio ciśnieniem w kolektorze dolotowym tutaj zrób tak: weż wężyk włóż do gruszki od sztangi reguluącej poluzuj śruby na sztandze wciągaj powietrze do maxymalnego schowania sie sztangi w praktyce wystarcza od 1,5bara do 2barów...
Odpowietrzyłbym w drugą stronę. Czyli na odpowietrznik nakładamy wężyk z odpowietrznik a lewego przedniego zacisku hamulcowego, odkręcamy obydwa odpowietrzniki i ciśniemy hamulcem. Pilnować poziomu płynu. Mowa o sprzęgle, nie hamulcach Do autora, zamontuj wężyk na odpowietrznik wysprzęglika, drugi koniec wsadź do zbiorniczka do pełna zalanego płynem...
Trzeba sprawdzic cisnienie reduktora i czy nie puszcza cisnienia wężykiem podcisnienia. Czy wyswietla ci błąd wypadania zapłonu? Jeżeli nie to pozostanie podłożenie drugiej listwy wtryskiwaczy.
Bo musisz odpowietrzyć od d... strony, czyli pchać płyn w odpowietrznik, ja używam do tego pompkę spryskiwacza z wężykami
Zatkałeś wężyk powrotu żeby paliwo nie spłynęło do zbiornika?
Kolego, wszystko masz już napisane - sprawdź układ podciśnienia, może gdzieś masz pęknięty wężyk od podciśnienia lub siada pompa vacu.
Przypomniało mi się o jeszcze jednej rzeczy miałem kiedyś przypadek że zatkana była rórka spływowa odstojnika oparów oleju (ta puszka w którą wkładasz miarke) wystarczy odkręcić dwie śruby (klucz 10mm) wyjąć ten odstojnik przeczyścić go i sprawdzić drożność gumowego wężyka który wchodzi do miski.
Jak mógł pomylić wężyki jak klapka gaszenia jest z przodu silnika na kolektorze ssącym a elektrozawór turbo i turbina z tyłu silnika . Poza Tym do elektrozaworu turbo idą dwa wężyki połączone ze sobą gumowym oplotem i nie będą inaczej pasować
T o jest bardzo prawdopodobne,na kolektorze ssącym masz wężyk do mapsensora,zakłócenie jego pracy mo,ze być przyczyną
Nie pamiętam już dokładnie ja kto było u mnie w 2.2 dCi, bo już dawno nie mam tego samochodu, ale kojarzę że był chyba podpięty do tego wężyk odprowadzający rozlane paliwo bezpośrednio na osłonę silnika. I chyba od góry listwy też powinna być osłona żeby paliwo z uszkodzonego przewodu nie lało się po całym silniku, przynajmniej w 2.2 tak było. Dodano...
Turbo działa sprawdzałem,cyrkulacja spalin prawdo podobnie jest ok jeśli o tym mowa czyli taki metalowy siłownik na kolektorze ssącym rozbierałem to i czyściłem znajdujący się tam zawór nie był zapieczony ale był zatkany sadzami i smarami z oleju,to też nie pomogło. A do czego służy taki czarny jakby zaworek podłączony od pompy wspomagania serwa do...
ok, dzięki. Zaprowadzę go do warsztatu, tak będzie najlepiej. Dodano po 5 i jeszcze jedno. oczywiście zaprowadzę go do warsztatu, ale tak chciałabym wiedzieć, bo cieknie mi olej ten do wspomagania i to jak.... macałam trochę, ale nie wiem skąd dokładnie, to co jakiś wężyk jest nieszczelny??
egr wyczyść, może to być wina czujnika doładowania, zaworu sterującego turbiną, wężyków FAPa jeśli go posiadasz. Proponuję zajrzeć tu: http://renaultlaguna.pl/forum/
Tym wężykiem podciśnienie z kolektora, napina mocniej lub słabiej przeponę regulatora ciśnienia, co w efekcie zmienia nam ciśnienie paliwa na listwie, analogicznie do obrotów silnika i wciśniętego lub puszczonego gazu.
Co do laguny to trochę dziwne.Czy na pewno nastąpiło to bezpośrednio po wymianie aku?Czy nie zsunął Ci się jakiś wężyk z kolektora?Pytam bo niejednokrotnie ściągałem aku w renówkach i nie było problemu.
zmień na taki sam i ustaw ciśnienie zgodne z roboczym.na próbę możesz ściągać wężyk od podciśnienia w czasie postoju i obserwować jak odpala.
witam, mam tak samo. Auto po nabraniu obrotów zachowuje się jakby ktoś lejce ściągnął. Muł straszny. Wymieniłem na nowy zawór EGR, czujnik doładowania turbiny też. Nic nie pomogło. Oleju nie bierze, nie ma nigdzie nieszczelności. Wężyki szczelne. Wczoraj dałem turbinę do regeneracji, ciekawe czy to pomoże. Mechanik powiedział, że zajechana nie jest...
Sprawdź działanie klapy gaszącej, szczelność wężyków od podciśnień oraz prawidłowość podłączenia akumulatora podciśnienia. Przy gaszeniu silnika klapa ma się zamykać!
pompa musi miec sitko. Wezyk mozna załozyc i powinno byc ok, ale pompa musi lezec w paliwie inaczej Ci nie zassa.
witam, olej w automacie powinien byc wymieniany co 50-60tys km wraz z filtrem/ oczywiscie alecany przez producenta/, ale szarpanie /szczegolnie przy spokojnej jezdzie/ zwiazane jest z niskim poziomem oleju w skrzyni /mierzy sie na pracujacym silniku/, oczywiscie ,ze moze byc wiele innych przyczyn, ale trzeba zaczac od podstaw i nie "wchodzic ' DO SKRZYNI...
Najlepiej podłączyć wakumetr i porównać pomiar ze wskazaniem z czujnika ciśnienia w kolektorze. Możliwy uszkodzony czujnik lub dziura (lewe powietrze) za przepustnicą. Czy hamulce działają jak trzeba? Może dziurawe serwo, pęknięty kolektor, dziurawy jakiś wężyk..... Podobno słychać syk powietrza więc pewnie dziura.
U mnie(sekwencja brc) gasł na wolnych obrotach na gazie. pomogło psiknięcie wd40. Zdjąć wężyk wlotu gazu z listwy wtryskowej, zapodać wd40(sporo, żeby sie wylało) założyć wężyk. Zapalić i ...... działa u mnie bez problemu od 1tyś. Pewnie za jakiś czas trzeba będzie to powtórzyć ale przynajmniej nie musiałem wymieniać wtrysków tak jak to mi gazownicy...
Tak teraz jeszcze myślę że w kilku czyściłem spływ z odmy (ten cienki gumowy wężyk), był zabity nagarem, i by pasowało do tego co piszesz. Czyli ciśnieniem jakie się wytworzyło w skrzyni korbowej podrzucił sobie oliwę do góry. Wyciągam te odmy (tak mi lepiej wymontować alternator) i zawsze leje się z nich olej. i co jeszcze jest dziwne podniosl sie...
Nie no, 13 lat w rodzinie audi było to w sumie z nagłych usterek to kuna wężyk od chłodnicy przegryzła, a tak same eksploatacyjne było. Jak dbasz tak masz niuniek. Przyjedź do mnie to na pewno znajdę jakieś ignorowane usterki. Nawet Laguna 2 miała egzemplarze jeżdżące trochę dłużej niż reszta. Mam pod opieką taką, i to przedliftową, co regularnie robi...
tak się rzeczy mają . Laguna nie odpala , przewód od listwy odpiołem i nic się nie lało paliwa . nawed gdy kreciłem rozrusznikiem nic . Z ciekawośći poaptrzyłem na pompkę paliwa w bagarzniku . Sciagnołem węzyk (zielony) . I podczas kręcenia i cofania kluczykiem słychać bzz lecz nie leci wgl paliwo ? ? ? Pompka by sie skończyła
auto regularnie tankowane nigdy nie przekroczyło poniżej rezerwy tak więc zapowietrzenie nie możliwe Nie chodzi o to że zasysa powietrze, tylko że jak autko dłużej stoi to paliwo może cofać się z wężyka do baku (np. jak filtr źle działa).
kolego spróbuj podłożyć map sensor na listwie,może przekłamuje.Uszkodzony może być wężyk podciśnieniowy do reduktora.Przydał by się podgląd na mapę PODCZAS JAZDY POD OBCIĄŻENIEM było by łatwiej.
W mojej wersji nie ma przepustnicy, wyjmę go wyczyszczę i zobaczę czy będzie z niego ciekło. zostawię odpiętego, a odpięcie wężyka odmy i na rurze powietrza zapodanie filierka może coś pomoc w tym
Witam. Mama lagunę (1,9 dCi) z podobnymi objawami. Czasami się zadławi na 1, 2 i 3-cim biegu przy niewielkim obciążeniu i obrotach ok 2 tyś. Odczyt błędów nic nie wykazał, EGR OK. Jedynie co zauważyłem to niewielkie pęcherzyki powietrza wychodzące z filtra paliwa. Dopływ do filtra ok. Wygląda na nieszczelność w połąceniach filtr-wężyki. Mam w związku...
Witam, autko to oczywiście Laguna II ph I, silnik 1.9 dCi 120KM z 2002 roku, problemem nie jest na pewno filtr paliwowy, bo jak napisałem wyżej, podłączając przewód paliwowy zaraz za "gruszką"(przed filtrem paliwa) laguna zaciągała paliwo i odpalała. Na innych forach przeczytałem, że w tej wersji laguny nie ma pompy paliwa w baku. Niemniej jednak rozłożyłem...
wężyki paliwa laguna wężyki toledo niedrożne wężyki
oporność czujnika kotła index xampp bitlocker lenovo
Siemens EQ.6 seria 300 - błąd "brak ziaren kawy" Ekspres Siemens EQ6 300 - błąd po odkamienianiu