Wygląda na awaria czujnika ciśnienia atmosferycznego. Wtedy przechodzi na mapę dla wysokości ponad 3000 m na poziomem morza i by chronić turbinę obniża doładowanie. Sprawdź odczyt z blokach pomiarowych. Albo ktoś grzebał w mapie zmieniał czujnik ciśnienienia o wyższym zakresie.
1417 Czujnik ciśnienia doładowania, wartość mierzona nieprawidłowa Sprawdź doładowanie i stan zaolejenia chłodnicy powietrza. Sprawdź sam czujnik, czy nie jest zalepiony zasuszonym olejem.
Uruchom mechanicznie, lub elektrycznie hamulec górski i dodaj gazu, obserwój, gdzie wieja spaliny przy połączeniach na kolektorze. Nie ma wiać nigdzie! Wykonaj zaślepki na intercoler i podłącz cisnienie ok 3 bary. Ciśnienie ma się utrzymywać przez conajmniej kilkanascie sek. bez zauważalnego spadku na zegarze. Wcześniej możesz obejrzeć dokładnie intercoler...
Wartość ciśnienia doładowania za intercoolerem wchodzi w wartości odpowiadające podciśnieniu. Ja bym sprawdził ten czujnik dwa czy intercoler jest drożny trzy cały dolot czy coś nie wpadło i nie blokuje przepływu.
W sumie to masz komp diagnostyczny na desce. Wejdź w MR do pozycji mw18 to jest ciśnienie doładowania i zaobserwuj w czasie jazdy jaka jest wartość max i porównaj do mw 19 . to jest wartość ciśnienia atmosferycznego. Różnica to doładowanie. Napisz jak jest.
A może prościej tylko 2 diody i wyjście pierwszej połowki 14,7V, drugiej 14,3V, po osiągnięciu 14,3 V doładowanie konserwujśce.
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
Zaczynam myśleć ze coś źle złożyłem po czyszczeniu turbo ale jak pracuję dźwignia kierowniczek to chodzi idealnie I jak dam do góry(jak bym zdjął wężyk) to pokazuję 996 mbar a jak na dół to 1020-1035 mbar. Co do tolerancji to 20-30 też bym machnął ręką ale 200 mbar to już dużo i cięcie doładowania zanim dojdzie do wartości żądanej przez komputer. Jutro...
Cześć. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam identyczny problem w Peugeot 1.6 HDI 2013r. ~170 000km Na razie jestem na etapie diagnostyki. Zauważyłem, że na zimnym silniku, ciśnienie doładowania nie osiąga wartości zadanej. Podczas jazdy, wartość doładowania pokrywa się z zadaną. Natomiast (na ciepłym), podczas hamowania silnikiem i później po zatrzymaniu,...
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
Zapewne PDE bosch ms 6.2 czujnik ten mierzy i ciśnienie doładowania jak i temperaturę powietrza w kolektorze ssacym dla ciśnienia doładowania 0,5 V, około 0,5 bar 1,0 V, około 1,0 bar 1,5 V, około 1,4 bar 2,0 V, około 1,8 bar 2,5 V, około 2,2 bar 3,0 V, około 2,7 bar 3,5 V, około 3,1 bar 4,0 V, około 3,6 bar dla temperatury 4,7 V, około -20 stopni Celsjusza...
Przy jakich obrotach i przy jakiej dawce? 1,7 bar to nic dziwnego . Sterownik podaje ciśnienie licząc od 0 bezwzględnego, czyli: 1,7 bar -atmosferyczne ok. 1 bar= 0,7bar.
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Na odwrót. Sztanga na górze kierownica zamknięta, sztanga na dole kierownica otwarta. Czyli idąc tym krokiem nie muszę już tłumaczyć dalej co mam na myśli, bo to jest oczywiste ;) Jak masz przeladowanie wtenczas Sztanga jest podciagnieta tym samym zamknięta kierownica. Jak mi nie wierzysz Włącz test turbo i obserwuj wartość doładowanie i w jakiej pozycji...
Gdy sterownik silnika otrzymuje niewłaściwą wartość ciśnienia doładowania w stosunku do aktualnych obrotów silnika to wyłącza turbinę (przechodzi w stan awaryjny). Masz to napisane na kwicie z diagnostyki! Pozdrawiam.
Witam Mam na warsztacie Fiata ducato 2014r 3,0 hdi samochód przyjechał z brakiem mocy i check na liczniku po podpięciu pod kompa DELPHI okazało się ze jest coś nie tak z doładowaniem. lecz kiedy włączyłem wartości zadane i rzeczywiste doładowanie okazało się ze na postoju cisnienie doładowania jest na minusie. wymieniłem czujnik cisinienia doładowania...
Jeśli to AJM to wcale nie jest powiedziane, że pompa w baku jest. 115 KM to PD, są tam tzw. pompy tandemowe, które wbrew pozorom nie potrzebują pompy wstępnej. Zamontowano ją żeby uniknąć problemów z uruchamianiem, natomiast nie jest powiedziane że silnik się bez niej nie uruchomi. Możesz jej wcale nie mieć. Ale sprawdź: Czy masz pompę w zbiorniku....
Jak mniemam ELM oblicza doładowanie silnika poprzez wartości, które podaje przepływomierz, a więc z wykresów wynika, że moje turbo ładuje 1.3 bara, co jest niemożliwe, bo powinno być jak się nie mylę w granicach 0.6-0.7 bara, czyżby przepływomierz przekłamywał wartości powietrza przepływające przez niego? Bez przepływomierza auto będzie jeździć, ale...
Kompa podłącz i sprawdź wartość doładowania. Wtryski po wymianie końcówek sprawdzałeś na maszynie?
Mam pytanie o turbo. Sa na rynku firmy które tuningują turbo, powiększają łopatki. lub ich kat Są firmy które robią hybrydy na bazie różnych turbosprężarek, zimna część od innej i gorąca od innej, ale o powiększaniu łopatek lub zmianie ich kąta nie słyszałem. pytanie czy jest sens tej modyfikacji i czy trzeba : wymienić intercooler i stroić po tym...
to jest taki pierscien ktory kieruje łopatkami fachowo on sie nazywa łożyskiem pierścień się nazywa łożyskiem - ciekawe od kiedy ? - ani łożyska nie przypomina ani nie ma takiego zadania, nie musisz mi tłumaczyć co jest powodem zapiekania się zmiennej geometrii a wartość ciśnienia doładowania sprawdza się w grupie 011. silnik założyciela tematu ma...
Wartości z czujnika ciśnienia doładowania podaj. Wystarczy przegazówka na postoju.
Witam, mam problem z błędem P2263 ( wartość ciśnienia doładowania różni się od wartości zadanej) w sprinterze 2.2 bi turbo 163 km, 2012 rok, po przejechaniu ok 40 km zapala się ten błąd, po wyłączeniu zapłonu kasuje się ale po kolejnych km znowu powraca. Wymieniłem węże podciśnienia , kolektor ssący, czujnik ciśnienia spalin, czujnik różnicy ciśnień,...
Miało tak wielu. Jakie są wartości doładowania i ciśnienie paliwa w momencie występowania problemu?
Wartość ciśnienia doładowania zadanego i rzeczywistego?
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Zrób logi grupy 11, albo chociaż podejrzyj jaka jest wartość doładowania podczas przyśpieszania.
Zadane = wartość, którą woła ECU, sterując turbo. Ciśnienie = aktualna wartość doładowania, którą wykrzesał. Odchylenie na poziomie 0,2 bar raczej nie jest powodem do niepokoju, ale odchył może byś spowodowany zaworem "wastegate", bądź błędem czujnika.
Witaj, błędy to nie wszystko, trzeba podejrzeć wartości rzeczywiste np. ciśnienia doładowania podczas jazdy lub zrobić logi. Ja bym najpierw skasował błędy i pojeździł do następnego zapalenie się kontrolki check i sprawdził które powróciły.
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
A podciśnienie w układzie sterującym jaką ma wartość?
Na pewno bląd przekroczonej wartości doładowania .
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Pokaz wykres wartości z MAF w czasie jazdy. Jest też opcja że od ciśnienia robi się gdzieś nieszczelność, powietrze ucieka, moc spada. W sumie wartości ciśnienia doładowania też nie zaszkodzą żeby sprawdzić
Zrobiłem sobie konto na play24, ale mam tam ogólny bilans i kwotę doładowań na dany miesiąc... Interesowało mnie by bardziej zestawienie np. Styczeń 2011 - Wartość doładowań 35 zł Luty 2011 - Wartość doładowań 40zł itp...
15darekvw - wartość ciśnienia zadanego ma wynosić 1948 mbar (przy pedale wciśniętym całkowicie do podłogi, podczas dynamicznego rozpędzania samochodu np. na 3 biegu w zakresie obrotów od 1500 do 4200 RPM) a wartość rzeczywista ciśnienia ma oscylować w granicy tej ww. wartości czyli 1948 mbar. Podczas rozpędzania wartość rzeczywista będzie mniejsza,...
Jakieś sugestie od czego zacząć ? Od sprawdzenia "jaki czysty" jest kolektor ssący oraz wartości doładowania.
Nie zauważyłem... Sory. :) W zasadzie to samo, a nawet kolega będzie miał łatwiej, bo na chłodnicy powietrza w AVJ zamontowany jest MAP sensor i można odczytać wartości doładowania za pomocą VAG'a. Nie trzeba wpinać osobnego manometru. :) No i przepustnica drive-by-wire oraz druga lambda za katalizatorem. :)
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
Sprawdź tak. Wywal wąż łączący przepływke i turbo. Przy turbinie papodaj powietrze. Sprawdzisz wtedy cały układ, czyli przewody, IC, kolektor, egr itp. Objawy, które opisujesz wskazują właśnie na nieszczelności dolot. Dla pewności możesz jeszcze podłączyć urządzenie diagnostyczne I w czasie przyśpieszania zerknąć na wartość doładowania.
Zacznij od diagnostyki komputerowej. Skup się na wartościach ciśnienia doładowania I przepływu powietrza przez przepływomierz. Czy w aucie występuje świst lub głośniejsza praca silnika?
AHU czyli 90tka ten model nie mazatem turbiny z kierownicą lecz jest to turbo z zaworem obejściowym. jesli jestes pewien że przewody o których wcześniej pisałem ( wężyki) sa i obserwował wartości rzeczywiste cisnienia doładowania ok i jestes w stanie wysterować sztucznie zawór w turbo by słyszec jak "puka" to zaryzykował bym podmianke elektrycznego...
1700 obrotów, 5 bieg, gaz w podłogę i płynne przyspieszanie, odcięcie pojawia się ok 3600 obr (wartość doładowania sięga 250 kpa) Jeśli ta wartość ciśnienia doładowania jest zgodna z rzeczywistością to WG, jeśli nie to MAP.
2000mbar jest fabryczną wartością doładowania w tym sterowniku.
Pomiary rób na podpiętych wtyczkach a nie odpiętych. Na schemacie widać że EGR ma raczej 2 pinową wtyczkę czyli raczej EGR podciśnieniowy ale coś tutaj nie pasuje bo pisałeś coś o elektromagnesie. Przy podciśnieniowym EGR nie ma zazwyczaj sygnału zwrotnego a na schemacie go nie widać. W jaki sposób sterownik silnika miałby regulować doładowanie jeżeli...
inspekcja pali sie ci dlatego że nie wykonałeś przeglądu:) technicznego auta na serwisie A co do braku mocy to jak sie zachowuje auto po braku mocy czy jak obroty ci spadną poniżej 3 to auto rozpędeza sie normalnie do 3 tyś czy nabiera prędkości bardzo leniwie jeśli tak jest to usterka może leżeć po strone zaworu ograniczającego doładowanie może ci...
Temat do zamknięcia. Przyczyna jednak leżała w czujniku ciśnienia doładowania, który pod obciążeniem zaniżał wartości pomiędzy atmosferycznym a doładowaniem. Było tylko 30 hPa różnicy, ale pod pełnym obciążeniem już zaniżał 300 hPa około. Pozdro
witam!!! wszystkich .. tak jak wszyscy koledzy pisza to według mnie maja rację, najlepiej podpiąć auto pod vag-a , te samochody tylko tak się naprawia:) miałem podobny problem z b5 okazało się że była zła wartość doładowania, po oględzinach auta znalazłem pękniety przewód z turbiny do ssącego ,pęknięcie było tak małe że go widać nie było ale vag to...
Sprawdź czy układ szczelny i wartości doładowania podczas jazdy.
No ale to jest błąd czujnika doładowania a nie za wysoka wartość doładowania. Może kolejny uszkodzony kabel. Dodano po 1 PS. To oryginalny czujnik? Nie zamiennik?
Od jakiegoś czasu miałem problem z utratą mocy w Renault Trafic 2.0 dCi komputer pokazał błąd p 2263 przekroczona wartość doładowania. Szukałem aż w końcu znalazłem pęknięty przewód pod czujnikiem ciśnienia doładowania. Wymiana przewodu rozwiązała problem. https://obrazki.elektroda.pl/9585605400_...
Lepsza diagnostyka komputerowa i pomiar wartości rzeczywistych ciśnienia doładowania oraz precyzyjny pomiar podciśnienia vacum.
Błąd który Ci sie pojawia nie musi być związany z czujnikiem cisnienia.Kod błędu wskazuje na niesprawność układu doładowania.Czyli na uszkodzenie turbiny,albo usterkę zaworu sterowania turbiną.Najprostsza metoda to laptop z programem do diagnozy.Jedz na 3 biegu,przy obrotach ok.3000 tys. cisnienie doładowania powinno wynisić ok.1850 mbar.W grupie wartości...
Witam,mam taki problem.a4 b7 2005r bgb 200km 2.0 tfsi, quattro,tiptronic. Co może być przyczyną? Na zdjęciach jest o co mi chodzi. Pierwsza wartość to : wartość wzorcowa ciśnienia doładowania a druga wartość to poprostu: ciśnienie doładowania.
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
Witam serdecznie, chciałbym zapytać, czy wartość zadanego ciśnienia doładowania, musi być niższa od ciśnienia doładowania? Znajomy pierwszy raz widzi, aby zadana wartość była niższa od doładowania. Z góry dziękuję za pomoc. Auto Audi a4 b6 v6 2.5 tdi 120kw (163km) https://obrazki.elektroda.pl/4637052800_... https://obrazki.elektroda.pl/2950448700_...
Podłącz Clipa, bo może to właśnie chodzi o obwód czujnika ciś. doładowania? Przelewy w jakiej normie? Jakie ciś. na szynie? Jakie ciś. podczas gaśnięcia? A ta wartość doładowania to nie jest normalna.
AutoTuner, Ty masz jakieś pojęcie o tym co piszesz? Ciekaw jestem ilu z was ten silnik widziało, że rzuca konkretnymi wartościami doładowania czy mocy, które ten silnik zniesie, to raz. Dwa, kto powiedział, że z 0.5b doładowania wyjdzie 220KM, i że trzeba do tej wartości motor odprężać? Trzy, kto powiedział, że turbo z S3 szybko wstanie i będzie ogień?...
Witam :) Zwróć uwagę na wartość 2 bary w zakresie obrotów 1800-3300. Według mnie to trochę za duża wartość (maksymalne doładowanie to zwykle około 1 bara). Skoro nie ma wtedy doładowania (bo jak mówisz auto przy tych obrotach nie jedzie) to znaczy, że czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym oszukuje. Pozdrawiam,
Po diagnostyce błąd ciśnienia doładowania. W jakim kontekście? Niedoładowanie, przeładowanie? Wartość ciśnienia doładowania w momencie występowania usterki- jaka? Zadana i oczekiwana. To nie forum wróżbitów dane z diagnostyki proszę podać.
Ja bym jeszcze wydłużył o obrót najwyżej wrócisz do poprzedniego ustawienia bo teraz przeładowuje trochę a potem masz niedoładowanie. Do tego N75 przy nominalnym doładowaniu ma jeszcze dość wysoką wartość.
Opisuję wartości widoczne w logach : wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
Trzeba zrobić odczyt wartości ciśnienia doładowania i wartości mierzonej przez przepływomierz podczas jazdy.
Witam. Dołączam się do pytania, lecz z małą korektą. Wiem, że po podłączeniu się do samochodu komputerem można odczytać wartość doładowania (chodzi mi o A6 C5 1.9 TDI). Pytanie brzmi: czy można odczytywać jakimś urządzeniem tą wartość i tylko tą w czasie jazdy, czyli taki wskaźnik doładowania ale elektroniczny ,czerpiący informację z czujnika który...
Witajcie Problem z kopceniem na czarno zaczą się jakiś czas temu z tym że się pogłębia, kopci pod obciążeniem coraz więcej. Przejechane 400 tys. km , mocy nie brakuje ,zbiera się bardzo żwawo, spalanie ilości paliwa w normie. Wtryskiwacze już sprawdziłem i to zły trop. Dolot wydaje się być szczelny. Żadnych błędów. Wartości doładowania turbiny na komputerze...
Ktoś ci źle przetłumaczył .Chdzi o czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.Który mierzy ciśniemie jakię występuje w danej chwili. Taki czujnik znajduje się w sterowiku lub na przewodach dolotowych. Napewno czujnik jest dobry chdzi tu o coś zupełnie innego. poprostu jest niewłaściwe doładowanie układu i trzeba w wartościach sprawdzić czy i jaki ciśnienie...
Odpowiem tak. Ja mam u siebie dwa inwertery pracujące równolegle, jeden na PV a drugi na turbinę wiatrową. Działa to dobrze. Też instalacja off-grid. Dodam tylko, że nie podałeś parametrów tej turbiny wiatrowej. Z mojego doświadczenia, to aby taka instalacja działała, musisz mieszkać albo nad morzem albo w górach gdzie permanentnie wieje. Nie licz na...
Witam. Jeśli chodzi o błąd to: " ECM-0299 Turbocharger (TC) control. Pressure too low, D4204T" Natomiast w sprawie czujnika "położenia turbiny" jego niewłaściwy sygnał też ma wpływ na wartość ciśnienia doładowania. A oto możliwe przyczyny usterki: "-Loose connections, contact resistance or oxidation in the terminals or cable harness -Air leakage in...
Często się zdarza się że regenerowane turbiny są źle wyregulowane. Ale zacznijmy od podstaw. Podciśnienie jest? Po odpaleniu zaciąga sztangę od gruszki? Jak przepływomierz? Jakie wartości podaje? Wypadało by zrobić log z ciśnienia doładowania i wartości z przepływomierza.
011 robimy w: MS - czyli wartość doładowania podczas jazdy - tego tylko potrzebujemy jesli chodzi o grupe 011. dawka 2.2 to przesada również według mnie :) śmiga i zbyt nie kopci = nie ruszać nic i cieszyć się jazdą.
Turbo bije ile wlezie zamiast 1950 mbar bije w opór 2570 mbar. Wartości z przepływomierza raczej ok. Wiec obstawiam zacinające się turbo (nie zdejmuje doładowania - klasyka) .
Typowo grupy od ciśnienia doładowania i wartości z przepływomierza.
Pompka nr na granicy korekty +2.6 i wyżej. Pytanie czy była wyregulowana po montażu? Oraz czy gniazdo na nią nie było rozjechane a przynajmniej nie miało ostrych krawędzi? Nowe uszczelnienia poszły? Jak wszystko było zrobione sugerował bym zamianę nr 1 z nr 3 czy wartości pójdą za pompowtryskami. Drugi problem to wartości z przepływomierza. Nie przekraczają...
Doładowanie raz jest raz nie ma coś mi to pachnie słabą pompą podciśnienia albo dziurą w wężykach. Przepływomierz też do sprawdzenia bo coś słabe ma wartości.
Sprawdź jak wygląda wartość ciśnienia doładowania właśnie kiedy masz takie objawy. Być może po nagrzaniu występują problemy z zaworkiem podciśnieniowym sterującym turbina.
W car-connect w Rzeszowie. Co znaczy pikuje ? Logi pokazują ile było przed a ile jest po modyfikacji. W lewej kolumnie przed modem w prawej po modzie. Czy mam rozumieć, że jest niestabilna wartość doładowania ?
Problemy z utrzymaniem zadanego ciśnienia doładowania, i trochę mała dawka paliwa. Podaj wartość drugiego bloku grupy 000 w Basic Settings.
Dzięki wszystkim za pomoc. Wymieniłem czujnik doładowania. Podawał do sterownika napięcie na poziomie milivolt na wolnych. Jednak to nie załatwiło sprawy. Nadal była podstawiona niezmienna wartość ciśnienia doładowania. Pomogło- reset czujnika doładowania, adaptacja przepływomierza i odczyt parametrów. Robione Texą.Nie pisałem wcześniej bo robota mnie...
Spoczynkowe 12,6V lub więcej mierzone 1h (niektórzy podają 0,5h) po zakończeniu ładowania oznacza akumulator w pełni naładowany. Doładować, tu jest więcej rozbieżności od 12,0V do 12,4 V Ja obstaję przy 12V tzn. gdy spadnie do tej wartości należy doładować. Stan rozładowania to 10,8 V (1,8V na celę) Praktycznie w samochodzie 11,4 V ( 1,9V na celę) to...
Wystarczyło odczytać wartości ciśnienia doładowania, jakie jest na postoju (czy prawie równe z atmosferycznym) oraz jakie podczas jazdy, czytanie błędów to nie wszystko.
Podczas jazdy z podpiętym interfejsem sprawdźcie jaka wartość jest doładowania jak pracuje zawór egr. Wydaje mi się że wasz problem leży w wadliwie działającym egr lub w turbinie. Bo jeśli mieszanka będzie miała za mało powietrza będą błędy prawidłowych parametrów odczytanych przez sondy.
Najlepiej nagrać cały serial. Tak na poważnie: możliwe nieszczelności dolotu - do sprawdzenia wartość doładowania. Po drugie dawka paliwa i sprawdzenie, czy ktoś nie założył jakiegoś box-a. Jednym słowem bez diagnostyki komputerowej wszelkie ruchy bez sensu.
Wartości z przepływomierza grubo zaniżone przy doładowaniu zakładanym 1950 mbar masz 2200 mbar ale przepływomierz widzi wartość przepływu na poziomie 750 mg/suw a powinien coś około 950-1000. Albo jest dziura w dolocie przed turbo albo EGR jest zablokowany w pozycji delikatnie otwartej lub też intercooler jest przypchany albo dolot czasem wałek rozrządu...
podaj kod błędu N75 jaki pokazał sterownik podczas diagnostyki, na jakiej podstawie stwierdzono słabe doładowanie - była robiona diagnoza dynamiczna ? jeśli tak to jakie były wartości ciśnienia doładowania w grupie 011 a jakie wartości pokazywała przepływka w grupie 03 - wklej logi w tym temacie.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi - tu na forum i na priva. :-) Wybrałem jednak metodę prostszą tj. założenie trójnika na przewodzie idącym z intercoolera do boost-compensatora na wierzchołku pompy wtryskowej. Wskazania manometru Auto-Gauge są dość precyzyjne: pokazuje max. ok. 0,9 bara czyli tak jak w danych fabrycznych. Jest jednak różnica w wartości...
Zrób diagnostykę, przejrzyj wartości rzeczywiste ciśnienia doładowania i ciśnienia na rampie i tyle, dopiero wróć z pytaniami.
Nawet jeżeli uzytkujesz auto normalnie akumulator powinien zostać podpięty pod prostownik przynajmniej 2x do roku z tego względu że alternator nigdy go nie doładuje do wartości maksymalnej tym bardziej w nowszych autach gdzie występują inteligentne arternatory którymi steruje ECU
mam pytanie czy czujnik map to to samo co czujnik doładowania? Zadałeś kolego świetne pytanie Bo MAP Sensor to czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym. Jego zadaniem jest dostarczanie informacji na temat pracy jednostki napędowej. A konkretniej: pewnego wąskiego zakresu informacji dla ECU A Czujnik ciśnienia doładowania mierzy ciśnienie...
Jakie wartości powinna pokazywać ?
(at)jureczek Wszystko jest napisane na Orange. Wystarczy włączyć i przeczytać. Ale mówiąc w skrócie można tak zrobić z każdą wartością doładowania. Wystarczy znaleźć osobę która doładuje w tym samym czasie tą samą kwotą i już obie osoby mają 2xWartość_Doładowania. Przykład. Jeżeli doładowuję za 50zł i druga osoba też doładowuje za 50zł to jeżeli się...
Miałem ten problem z Toshibą L50B. Kiedy wszystkie próby zregenorowania baterii opisane w internecie zawiodły rozebrałem baterię. Poszczególne cele miały napięcie 3,3V 3,3V 2,7V 3,0V. Dwie cele o zaniżonym napięciu doładowałem do wartości 3,3V. Po zamontowaniu do laptopa bateria zaczęła działać poprawnie. Wcześniej tą metodą zregenerowałem baterię w...
U różnych operatorów jest różnie. Przykładowo: w POPie, kupując zestaw stratowy możesz wykonywać połaczenia przez pewien czas (powiedzmy do 30 dni - zależy to od rodzaju kupionego zestawu - szczegóły należy sprawdzić u operatora), a odbierać rozmowy nawet do 12 m-cy. W okresie, kiedy możesz odbierać rozmowy możesz także doładować konto - numer jest...
weż kolego sprawdz sobie turbinkę czy aby napewno masz na wolnych wartość doładowania potrzebną do prawidłowej pracy tego dość wymagającego silnika-pozatym kolega przynajmniej powinien podłączyć jaiś diagnometr przed jakimikolwiek kosztami na części a nie próbować naprawiać autka z forum -pozdrawiam
Temat wałkowany 1000 razy. Po pierwsze notlauf ma dwa typy niedoładowanie lub przeładowanie. Komputer ma zadana wartość doładowania do której dąży. Trzeba by podpiąć VAG/VCDS i dokładnie określić który to z nich. Choć coś czuje że problem z niedoładowaniem tzn turbo nie daje ciśnienia zakładanego. W ciemno nic nie wymieniaj bo rzadko kiedy trafisz....
Jedno i drugie masz podejrzeć w wartościach rzeczywistych i żądanych, chociaż doładowanie będzie w porządku, bo by biło błędem. Odchył jest na przepływie powietrza czyli musisz sprawdzić wszystko co może zakłócać ten przepływ.
Witam. Podrzuciłem wcześniejszy link bardziej ku przestrodze i aby lepiej zapoznać się z tematem problemów z pompami VP a nie by zachęcić do takiej przeróbki ;) Sterownik pompy nie steruje bezpośrednio "całym silnikiem" ale jest niezbędny do prawidłowej pracy całego osprzętu silnika-to tak w wielkim skrócie. Wartość doładowania 1 bar na postoju jest...
- Sprawdzić drożność i szczelność przewodów podciśnieniowych oraz króćców. Później można sprawdzić wakuometrem wartość podciśnienia wacum i przy "odbiornikach". Można też komputerem sprawdzić jaka jest wartość rzeczywista ciśnienia doładowania a jaka żądana. - Sprawdzić czy nie jest zacięty w pozycji uchylonej EGR - Przepływomierz (tylko oryginał)
Sprawdź wartość czujnika ciśnienia doładowania, w scanii lubi zawyżać wartości
Problem z doładowaniem. W trybie awaryjnym sterownik odcina doładowanie. Wyłącz zapłon odpal ponownie i próba drogowa. Jeżeli na początku w bloku 11 będzie doładowanie, a jego wartość przekroczy dopuszczalną wartość to masz problem ze sterowaniem turbosprężarką. Jeżeli nie ma doładowania to masz nieszczelny układ turbo/kol. ssący lub jak wyżej
Zgadza się, ale numer musi być zarejestrowany, inaczej to tylko wizyta u operatora Nie koniecznie.Miałem podobna sytuacje zgubiłem puk,zadzwoniłem do bok,wyjaśniłem,konsultantka pytała mnie o wszystkie dane (gdzie ostatnio dzwoniłem,wartości doładowań,data zakupu karty itp). Rozmowa trwała ~10min i otrzymałem puk.Posiadam numer w play fresh.
wartość ciśnienie doładować wartość doładować turbina wąż doładować
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot piszczy napęd zasilanie manipulatorów integra
robot kuchenny pralka samsung ecobubble
Citroën C5 2.0 HDI – błąd „Poprawa jakości spalin”, FAP, Eolys, DPF, EGR, kod U1118 Electrolux piekarnik kod 003 i klucz płaski – błąd czujnika temperatury, nie uruchamia się