Pomarańczowy przewód w wiązce stacyjki to +15.
pomarańczowy wiązka stacyjki
czyli do elektryka żeby przegrzebał wiązkę?
Potwierdzam pompa paliwa !!!!!!
Rozłącza pewnie gazownie, bo sterownik widzi niskie ciśnienie gazu. P1 ma poniżej 500mbar. Tylko czemu podczas jazdy na benzynie? Albo sterownik gazu, albo coś w wiązce źle podpięte.
przy bezpiecznikach i modułach po lewej stronie kierownicy masz we wiązkach dochodzacych sterowanie centralnym zamkiem dwie masy przewody zielono-biały i niebiesko-fioletowy,są też tam krańcówki drzwiowe i bagażnik,wszystkie drzwi osobno i trzeba separować po dwie diody na drzwi czyli 10 diód 1A na samochód,kolory dzwi to brazowo-zielony,brązowo-szary,fioletowo-...
Prosta sprawa, wymieniaj czujnik kąta skrętu kierownicy ;) Oczywiście wszystko w wiązce sprawdzone? O bezpiecznikach nie wspomnę...
Dzięki za schematy, znalazłem nawet podobny z kolorami :). Zrobiłem bezsensowny swap, zamontowałem 1,2 16v z brava do punto 2 w którym oryginalnie siedział 1,2 8v 60km. Potrafi ktoś podpowiedzieć gdzie się wpiąć w wiązkę punto 2 żeby działał: 1. obrotomierz 2. kontrolka ciśnienia oleju 3. check 4. wskaźnik temperatury silnika W wiązce silnika bravy...
Wiązka w lewym progu, przewód niebieski i niebieski z czarnym paskiem.
prawdopodobnie uszkodzona cewka lub któryś przewód we wiązce
Wejdż na fiat punto forum tam masz tutorial do podłączenia .W skrócie sub jest podpięty kablami w wiązkę radia
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Możesz kupić wiązkę od Punto Sporting albo przerobić oryginalną wiązkę z Seicenta 1.1 (jeśli to było SPI na IAW-16F).
Niestety z tego co się orientuję, to IAW-18FD był tylko w Punto Sporting (i to była dość krótka seria, bo wcześniejszy Sporting miał silnik 1.6). Sam silnik był stosowany w innych samochodach ale z osprzętem BOSCHa (i miał wtedy 5-6KM mniej). W zasadniczej części wiązka jest zgodna z tą z Punto 75, brakuje tylko sterowania drugiej sekcji wtryskiwaczy,...
To akurat było oczywiste ;) Chyba pozostaje szukanie czegoś po wiązce kabli...
Trzeba sprawdzić całą wiązkę przewodów w drzwiach. Najczęściej pękają przewody w gumowej osłonie, przy kostce przy słupku, między zawiasami drzwi. Najlepiej to naprawić po wyjęciu wiązki z drzwi.
Skoro nie masz ABS to masz impulsator w skrzyni i nim się zajmij (dokładniej nim i jego wiązką).
Najprościej i najłatwiej kupić silnik 1,2 75KM, oczywiście z wiązką i sterownikiem
samochód nie odpala nie włącza się pompa paliwa nie świeci kontrolka check engine i komputer diagnostyczny nie łączy się ze sterownikiem silnika = brak zasilania sterownika (do sprawdzenia: stacyjka, przekaźnik, bezpiecznik, wiązka).
W miejsce tej zaślepki montowano w niektórych wersjach światła przeciwmgielne. U mnie w puncie też mam takie światła jak na zdjęciu(bez przeciwmgielnych) ale instalację mam do nich przygotowaną (wiązka).
Sprawdź wiązkę od wtrysków moze ma przebicie
Sprawdź wtyk (luźne piny) i wiązkę w podszybiu.
Taka zmiana zazwyczaj jest nieopłacalna. Oprócz tego co podałeś zazwyczaj wiązka silnika z kompletnym osprzętem. Najczęściej skrzynie biegów. Mocowanie zespołu napędowego do komory silnikowej.
Jak staniesz przed samochodem to będziesz mial go po prawej stronie pod korkiem wlewu płynu tak na polowie wysokosci chłodnicy, to to gdzie idzie wiązka przewodów.
różowo czarny i różowo biały to can'y, kierunki znajdziesz w progu różowy i różowo biały, krańcówkę podłącz pod lampkę, klakson wiązka kierownicy
Witam Problem rozwiązaany,przyczyną była uszkodzona wiązka do lamp
Po pierwsze nie wsadzaj wiekszych bezpieczników bo w koncu rozpalisz ognisko. Po drugie napraw wiązkę w przelotcce nadwozie-drzwi kierowcy 😉
Jak widać stare radio działało po CAN'ie. Musisz + ze stacyjki podciągnąć. Kiedyś było Punto II FL w rodzinie i na oryginalnej wiązce było normalnie radio wpięte inne niż fabryczne i działało po stacyjce, widocznie ty masz inne wiązki...
Sprawdzałem na pewno bezpieczniki od instalacji gazowej, są one na wyodrębnionej wiązce w skrzynce bezpieczników.
fabryka raczej gdyby przygotowywała wiązkę pod ewentualne rozbudowanie wyposażenia to by tak nie walnęła kabla z wtyczką w samopas A dlaczego by nie? po drugie jak już to byłoby to jakoś zaizolowane i zabezpieczone przed korozją, śniedzią, wodą, zwarciem, uszkodzeniem mechanicznym itd Jesteś pewien? Jak w innych markach nieraz kilka wtyczek sobie dynda...
Albo wiązka albo sterownik już zielony.
alternatory w MKI mają tendencje do psucia, dość skomplikowany regulator napięcia ala "smart charging" nie jest zbytnio udany, a zamienniki z tego co wiem nie działają, pozostaje regeneracja/wymiana na ori. Jak wykluczysz wiązkę i bezpieczniki oddałbym altek do sprawdzenia :) To jest właśnie elektroda z doradzaczami którzy wiedzy praktycznej nie mają....
Więc masz wiązkę nie od tego samochodu.
Nie, prawdopodobnie masz uszkodzoną wiązkę elektryczną i brak komunikacji między ECU a BCM. Po podłączeniu do komputera pewnie zgłosi uszkodzenie magistrali CAN.
To bardzo typowa usterka hybrydowego ECU - widzi uszkodzenie cewki i odcina wtrysk na cylindrach "obsługiwanych" przez tę cewkę aby nie dopuścić do przedostawania się niespalonego paliwa do katalizatora. LPG jest ma mikserze więc chodzi normalnie (bo cewka nie jest uszkodzona i iskra na wszystkich cylindrach jest). Wtrysk jest w pełni sekwencyjny. Affected...
Witam. Wymieniłem silnik w Punto HGT zakupiony ze Stilo również 1.8 16v. Komputer jak i wiązka zostały moje, czujniki założone nowe. Przy próbie odpalenia kręci elegancko lecz niestety brak iskry. Nie wiem już w czym tkwi problem, ale powoli się poddaję...
Typowa usterka w tym modelu to zalana skrzynka bezpieczników/przekaźników pod maską, w dalszej kolejności słaby akumulator i zawilgocona wiązka elektryczna w podszybiu.
...albo wiązka/złącze pompy paliwa/brak masy na pompie.
Witajcie. Poszukuje schematu do Marka: Fiat Model: Punto Chassis (płyta lub główne podzespoły): Inne (uwagi): Silnik 1.2 8V, wersja bez ABS, model z 2004 roku po face liftingu. Chodzi mi głównie o wiązkę silnikową.
Masz uwalony któryś kabel. Bardzo niski prąd po "zielenince" przechodzi a kiedy dochodzi większe obciążenie wtedy już nie daje rady. Tak jak napisałem, wszystkie przewody idące do silniczka sprawdź pod obciążeniem (oczywiście wiązka odpięta z obu stron).
Zostaw licznik w spokoju, wymień akumulator. To, że na innym liczniku się nie dzieje to zbieg okoliczności (może akurat było cieplej). 90% powodów wariowania licznika w Grande Punto to spadek napięcia (słaby akumulator) lub zamoknięta wiązka na podszybiu i zwarcie na magistrali CAN.
Przez własną głupotę zalałem sterownik odpowiadający za działanie instalacji gazowej. Po rozebraniu sterownika wylało się dość sporo wody W jaki q...... sposób zalałeś wodoszczelny sterownik? Jedyny sensowny ratunek to kupno sterownika na allegro lub wymiana elektroniki sterującej na inną wraz z wiązką.
Teoretycznie tak. Chyba że wiązka uszkodzona i zwiera. Ale to pierwsze,bardziej prawdopodobne.
Już w pierwszym poście napisałem że listwa pochodzi z bravy ale no ok. Już piszę Silnik Punto 1 Sporting 1.2 16v 86km. Przepustnica Stilo 1.6 16v. Komp Punto 1 Sporting. Wtryski Punto 1 Sporting. Listwa wtryskowa Brava 80km. Wiązka silnika Seicento 1.1 SPI spięta z kabinową MPI. Pompa paliwa oryginał seicento 1.1 MPI (bez powrotu).
najtaniej to chyba będzie 1.2 73KM Z PUNTO 1 razem z wiązką, sterownikiem w komplecie z puszką immo oraz kluczykiem i jest szansa zamknąć się w tej kwocie ale to konstrukcja taka sama jak 1.0.
Nie masz innych zarzutów - brak mocy, nierówna praca itp.? Moim zdaniem reklamuj to do mechanika, jak zepsuł to niech naprawia i się głowi. Jak by wszystko dobrze zrobił to by nie było problemu. Może jakąś wiązkę naruszył? Jakieś błędy są?
Zacznij od wizualnej oceny całej wiązki, szczególnie np. przelotki przez ścianę grodziową. Na początek nie "rozbrajaj" wiązek.
Witam forumowiczów. Miałem niedawno w planach poszukać silnika 1.4 T-Jet do zamontowania w Punto, jednak trafiło mi się fajne ogłoszenie Grande Punto po kolizji tylnej z silnikiem 1.4 StarJet 95KM, więc stwierdziłem, że to ten silnik pójdzie do mojego Punto. Wiem, że silnik sam w sobie wchodzi do Seicento bez większych przeróbek, więc i w Punto nie...
Dzieki za pomoc.Pytanie dodatkowe-orientujecie się, gdzie jest ukryta wiązka przewodów zasilających tylne lampy, tak aby się w nią wpiąć?
Wygląda na luźne przewody, może przetarte. Sprawdź wiązki.
Jeżdżę z kolegą w kjs i mamy cc i powiem tak, na początek silnik z punto 1.2 i skrzynia 6speed(oczywiście jak przedmówca spi a mpi wiązka a i immo w razie zmiany) następnie stwierdzisz że kopyta jest wystarczająco ale trakcji brak. Więc B b6 lub co innego na początek springi ze sportinga, o hamulcach nie wspomnę. W sytuacji gdyby jakimś cudem na wiejskiej...
Witam. Zakupiłem sobie punciaka jak w tytule. Chciałbym dołożyć sobie elektryczne szyby z przodu (uboga wersja, ale wspomaganie ma). Ktoś może to ogarniał i podpowie co muszę kupić? Same mechanizmy z drzwi oraz panel z przyciskami wystarczą czy potrzebna jeszcze jakaś wiązka? Czy jest już podciągnięta fabrycznie? Z góry dzięki za podpowiedzi :)
W wiązce najpewniej. O ile ufać euroscanowi w tej materii....
Mam do rozłożenia na części siene 98 rok 1,6 16V z metalowym kolektorem i trafiło mi się ostatnio kupić punto z 95 roku z silnikiem 1,2. Punto jest po małym pożarze, spaliła się wiązka elektryczna, przewody wodne, paliwowe i takie tam... pytanie brzmi: 1. czy silnik 1,6 16v ze skrzynią wejdzie bez wiekszych przeróbek do tego punta? 2. jeśli tak to co...
Sprawdź wiązkę od czujnika ciśnienia , przemierz ja od ecu do czujnika .
Słabą stroną tego auta jest instalacja elektryczna - cienkie kabelki, które lubią się przełamywać/przecierać... sprawdź wiązkę drzwi, szczególnie w okolicy przepustu.
Błędy, o których mowa, świadczą o uszkodzeniu sondy lambda. Sprawdź, czy wiązka jest ok. Zmierz, czy w nowej sondzie masz sprawną grzałkę.
Witam serdecznie , Po krotce opisze problem z autkiem jest to Grande Punto 2006 r 1.3 multijet . Autko znajomego któremu zgasło podczas jazdy , po kilku godzinach postoju na mrozie odpaliło odstawiliśmy je do garażu temperatura na plusie i już do dnia dzisiejszego nie odpala tzn po przekręceniu kluczyka pojawiają się kontrolki na desce plus kontrolka...
Jak w temacie,pocięta wiązka silnika, przekładamy motor do innego punto z innym silnikiem.Sterownik hitachi .
Ecu kup bez immo , i wszystko masz z tyłu plus po stacyjce ,stały masa , kontrolki. Musisz podpiac sie pod wiązkę uciętą od punta. Potrzeba: -plus stały -plus po zapłonie -masa https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Jest możliwość ale usterka tego czujnika będzie trudna do wykrycia na komputerze. Nie ma go co czyścić, trzeba wymienić, sprawdź też jego wiązkę i złączki które na niej występują.
Mechanik zdiagnozował uszkodzenie kabelka w wiązce doprowadzające sygnał do sondy. Dziękuję i pozdrawiam.
Problem jest w lewych drzwiach. Albo mikrostyki, albo połamana wiązka w przelotce, pomiędzy drzwiami a karoserią. Od przelotki bym zaczął.
Nie sprawdzałem tego na schemacie, ale nie widzę powodu, aby sterując zamek z pilota, napięcie miało się pojawiać na innym przewodzie, niż sterując go z przycisku. Trzeci przewód to zapewne krańcówka (sygnał do BCM/zegarów) do sygnalizacji otwarcia klapy. Kolory przewodów w wiązkach Grande Punto zmieniały się kilkakrotnie na przestrzeni lat produkcji...
Skrzynka zamontowana, nic to nie dało. Lipa. Dalej dziwne napięcia na T18. Ponieważ na tym przekaźniku są dziwne napięcia uważam, że jest gdzieś zwarcie na wiązce, natomiast sam sterownik silnika jest sprawny. Dobrze to rozumiem?
ludzie czemu każdy Fiat Grande Punto musi nie palić po wypadku :( Nie każdy, tylko te od MY2008... a dlaczego? Mogę wymienić przynajmniej kilka powodów: - żeby nie jeździć niesprawnym samochodem, - żeby nie uciec z miejsca kolizji, - żeby byle "pan Kaziu" nie potrafił "naprawić" auta przy pomocy kilku rezystorków wpiętych zamiast poduszek / żeby wymusić...
Cześć w Grande Punto 2012 rok nie działa mi światło wsteczne, czujniki PDC i nie otwiera się pokrywa bagażnika - wszystko jakby przestało działać nagle. Bezpieczniki sprawdzone, pra dochodzi do zamka pokrywy bagażnika ale nie dochodzi do światła cofania, do tego nie działają czujniki PDC podpięte pod światło wsteczne. Dziwi mnie , że nie działa zamek...
Witam, Mam problem z samochodem Fiat Grande Punto 1,2 / 48kW / 2006. Od jakiegoś czasu notorycznie pali mi się bezpiecznik 30A z podgrzewania tylnej szyby. Nie wiem od czego zacząć. Wiązka jest gdzieś pochowana a w widocznych miejscach nic nie widać. Pomożecie ?
Podłączyłem dzisiaj alarm do punto i mam sęk. Gdzie znajdę przewody od czujników otwarcia drzwi? Która to wiązka? Czy może muszę pociągnąć cztery osobne przewody. I jeszcze na jaki przewód za sterować tylną klapę by ją z pilota otworzyć.
Z bańki zapala normalnie? Nikt przypadkiem nie zalał benzyny? Jeżeli powyższe nie pasuje to: drożność przewodów paliwowych oraz filtra paliwa czujnik ciśnienia zawór w pompie wiązka elektryczna Jeżeli nadal nic, to wtryski do sprawdzenia na stole.
Proponuje podjechać do kogoś z euroskanem i sprawdzić jakie zapisane są błędy na komputerze, a następnie poprawić styk tych czujników ewentualnie wymienić. Ogólnie przejrzeć wiązkę w komorze silnika. Pozdr
Zrobiłem. zaczynając sprawdzanie od silniczka w lusterku po prawej str. Przerwany był obwód (przewód) w wiązce w drzwiach od strony kierowcy. Dziękuję! tzok
Witam mam problem z podlaczeniem wiazki silnika fiat punto I 1998rok 1.2 16v do wiazki w budzie fiata seicento 1.1mpi 2004rok prosze o odpisanie lub kontakt 883-055-664 pozdrawiam.
Skoro wtyczka z głośników jest we drzwiach to drugi koniec kabla musisz mieć gdzieś w terenach radia a nie gdzieś pod pulpitem. Jak nie będzie w terenach radia to szukaj w wiązce przy radiu bo może tam być.
Podłącz autko pod komputer,sprawdź błędy i zrób ponowną adaptację przepustnicy.Mi przy Fiacie grande punto pomogło.
To nie jest część sama w sobie. To część wiązki silnika.
Miałem podobnie w Seju 1.1. Silnik zgaszony nie odpalał w losowych momentach po rozgrzaniu. Winna wiązka przewodów do czujnika na wale - izolacja się rozpadła tuż przy samym czujniku i jak się auto rozgrzało to lubiły się tam czasem zwarcia robić i jak się w nieodpowiednim momencie zgasiło auto - to już kaplica - nie zapali - dopiero jak ostygnie. Nie...
Ten błąd to tylko świeca - kable wn - cewka - wiązka - ECU. Gdzie wysyłałeś to ECU na naprawę, bo jak dla mnie to ono jest winne.
Proponuję znaleźć przyczynę a nie skutek ja miałem w dwóch samochodach c15 zatarte silniki. Silniki te to straszne badziewia robione chyba w Honkongu. Zwieranie oporów i bezpiecznika nie rozwiąże sprawy a może tylko zaszkodzić w konsekwencji upali przełącznik lub stopi izolację na wiązce. Z takim problemem spotkałem się również w Fiacie punto. Pozdrawiam
Schemat obecnie z "różowej książki" mam w pracy więc przez weekend nie pomogę. Ja bym nawinął 2 zwoje na kablu WN z czystej ciekawości bo coś mi się to nie podoba że przestało działać, tak jakby był problem z wiązką AL700....
Bez żadnych dodatkowych przekaźników, podłączasz wyjście ze sterownika do przewodów w progu.( masz tam wiązkę która idzie między innymi do tylnych lamp)
Witam, mogłeś uszkodzić sobie wiązkę elektryczną która zasila silniczek,mógł też wypalić się wyłącznik wycieraczek przy kierownicy lub wiązka do nie go. Kombinacji jest dosyć sporo, mogło też wytopić się gniazdo bezpiecznika w skrzynce więc to wszystko trzeba zweryfikować.
Nie wiadomo co pomogło czy poruszanie iglicą czy wypięcie i dociśnięcie wtyczki wtryskiwacza. Pewnie to drugie - wyczyść jakimś kontaktem do styków elektrycznych.Nie podałeś czy masz LPG. W takim przypadku wiązka wtryskiwacza jest rozcinana i łączona z instalacją gazową która odcina pracę wtrysku .
Laguna II to pestka w porównaniu do Modus jeżeli jesteśmy przy Renault lub New Beetle czy Smarcie. Albo Punto dwójka lub Stilo, no kto wpadł na pomysł, że aby wymienić żarówkę trzeba odmontowac akumulator i skrzynkę bezpieczników? Wtopą jest lewa wiązka komory silnikowej w Fabii, w miejscu jak przebiega pomiędzy ścianą grodziową a lewą podłużnicą, zawsze...
Pierwsza sprawa to odpiąć wszystko co nie fabryczne od wtryskiwacza, druga sprawa, sprawdzić wiązkę - wtrysk>komputer. Nie tylko na ciągłość ale i na przywarcie.
Skoro masz walniętą wiązkę to nic nie wymusisz. Nie wiem po co kupiłeś zamek skoro to nie jego wina. Na 100% musi być możliwość otwarcia od wewnątrz mechanicznie.
Sprawdzone brak Zasilania na bezpiecznik nr 47 7.5A odpowiedzialny za zasilanie ecu. Przewód sprawdzony aż do komory grodziowej i jest cały. Proszę o info czy przewód zasilający ecu idzie bezpośrednio z skrzynki bezpieczników w przedziale silnika do stacyjki? Ponieważ po podaniu ma krótko napięcia na sterownik i przekręceniu kluczyka auto odpala po...
Głowa do góry,kabel w dłoń i do roboty:P Nawet jesli nie ma instalacji to jaki to problem??? Taka wiązka przewodów nawet nie zasługuje na miano instalacji, he he Pokombinuj...
Jak już wszystko sprawdzisz (bezpiecznik, silnik wentylatora, temowłacznik, termostat) a nadal nie będzie działało - to sprawdź jeszcze wiązkę wentylatora, bo mimo że jest w peszlu u mnie uszkodziła się izolacja jednego z przewodów i z miedzi zrobił się zielony proszek pod wpływem wilgoci i soli... Czy działa termostat - po dłuższym postoju (ostygnięciu...
Jakie kontrolki świecą na zegarach? Check gaśnie (w tym sterownik gaśnie po self-teście, bez konieczności uruchamiania silnika). Jaki masz kabel i jakim programem próbujesz się łączyć? Jak są impulsy na wtryski a nie ma iskry to albo wiązka albo sterownik, jedno i drugie jest starowane z czujnika wału.
BMI nie jest problematyczne - chyba, że założenie 2 diod po 50gr/szt. to dla niego coś problematycznego. Rzeczywiście załączenie kierunkowskazów przez alarm będzie owocowało błędem w sterowniku, ale bez żadnych konsekwencji. Jak kupisz w conda.pl to powinieneś dostać schemat dedykowany do Twojego auta i szczegółową instrukcję podłączenia. Na Allegro...
Tak wiązka jest przełożona. Akurat to jest ten stary silnik 1.2 i na pewno jest bezkolizyjny.
Witam wszystkich . Zakupiłem silnik razem z wiązką elektryczną od fiata punto 1.2 8v MPI ( wielopunktowy wtrysk ) celem włożenia go do malucha . Niestety nie wiedziałem że prawdopodobnie był tam immobilajzer i kupiłem bez stacyjki i kluczyka. Okazało się że nie ma iskry ( pompa paliwa pracuje , cewki i przewody podłączone prawidłowo ) , Kupiłem więc...
Kolega Dariusz19870427 nie ma tej przejściówki. Dorobił wiązkę i plus ciągnie z gniazda zapalniczki ale myślę że źle policzył piny w gnieździe interfejsu na odwrót liczył od lewej do prawej sugerując się tym zdjęciem które zamieścił a to jest ta przejściówka 3pin/OBD2 i to jest oznaczenie tak jak gniazda diagnostycznego w samochodzie a nie interfejsu...
Więc tak. Byłem u elektronika i podstawiane były nowe centralki. Auto odpalane było tylko na benzynie. "Czysta" centralka łapała błędy jak wyżej. Diagnosta powiedział że to gdzieś na wiązce przewodowej. Sprawdziłem przejścia i wychodzi że są OK. Gdzie szukać przyczyny?
planowane jest 1.4 16V+6speed bo 1.2 z czasem też będzie zbyt mało 1.2 16V z Punto mk.1 ma 86KM i swap jest bezproblemowy (od biedy nawet wiązka silnika może zostać stara, po drobnych przeróbkach, bo wtyk ECU z 900ki pasuje do ECU z 1.2), 1.4 16V z Grande Punto ma co prawda 9KM więcej ale swap jest dużo bardziej skomplikowany z uwagi na bardziej rozbudowaną...
Witam Tak się działo też w oplach zafira tylnie drzwi wiązka na zgięciu przewody wyglądały na całe a jednak były wewnątrz połamane ,trzeba było sztukować swego czasu był nawet do kupienia taki zestaw naprawczy do tych modeli. Sprawdź ciągłość przewodów jak sugerują koledzy.
Nie jestem na 100% pewiem ale wiązka pod tapicerką lewego progu. Co do przekaźnika to bym musiał zerknąć w schemat. Sprawdź to co sam napisałeś z tym przeciętym przewodem.
Tartarini był kiedyś ale reduktor się skoczył a wiązka była do wymiany. Nie dało się kupić nowej wiązki to postanowiłem założyć Bingo i tu nie ma żadnych problemów z działaniem tylko ta kontrolka CHECK.
Czy mozna to zrobic samodzielnie ? To już zależy czy czujesz się na siłach, ale konieczny jest demontaż tej skrzynki na części pierwsze, tj. wyjęcie jej wkładu i rozdzielenie poszczególnych warstw (o ile to konstrukcja jak w Grande Punto). Oprócz skrzynki to może być uszkodzona wiązka elektryczna. Obawiam się więc, że nie pozostaje Ci nic innego jak...
punto wiązka punto grande wiązka punto wiązka silnik
yamaha amplituner tuner stereo rotel kanał wskaźnik myszy
Peugeot 607 2.2 EW12J4 – momenty i kąty dokręcania głowicy, kolejność śrub, narzędzia Kondensator trzyprzewodowy jako dwuprzewodowy – podłączenie, TDK, EPCOS, dual-run, X2/Y2