Witam ponownie, piszę późno bo nie miałem czasu wcześniej.. Sprawdziłem węże i wszystko wygląda ok, dla pewności wymieniłem wężyk do map sensora i nic nie pomogło. A po odpięciu wężyka od map sensora przy uruchomionym silniku auto zgasło. Ostatnio odpiął mi się taki grubszy wąż idący od silnika do filtra powietrza i auto lepiej pracuje lecz jeszcze...
Jutro to zrobie, dziekuje, sprobuje... A mozna go umyc benzyna?
Dziś byłem na diagnostyce spalin. Oto one: Pomiar lambda: 1.250 Uboga mieszanka . Na tym się skup i na błędzie z elektrozaworu zmiennych faz rozrządu. Jeśli chodzi o sondę to już ci koledzy wyżej napisali. Wstaw katalizator i po problemie. Natomiast napięcie drugiej sondy lambda stoi w miejscu na poziomie 0.45V-0.46V Po wykasowaniu błędu też stało?...
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
Hej dzięki za szybką odpowiedź obroty widzi, jutro plaka ogarne i dam znać ( układ korbowo tłokowy wydaje się być dobry w papierach znalazłem f-vat że w 2016 rozrząd był wymieniany) czasami tak jak by załapywał na dwa tłoki ale nie jest w stanie utrzymać wolnych obrotów...
To nie kontrolka immo a kontrolka usterek układu wtryskowo-zapłonowego. Podjedź gdzieś na diagnozę układu, to najlepsza opcja, choć jak znam Renault swój typ na to mam.
Normalnie jakbym swój słyszał. Ten sam rocznik i też hatchback. Z tą różnicą że mój lekko drży na wolnych obrotach.
Na wolnych obrotach nierówno pracuje Nierówno czy równo to wartość względna. Porównaj do takiego samego silnika. Silnik K4M nie grzeszy kulturą pracy na wolnych obrotach. :|
uszczelki pod kolektorem dolotowym do wymiany - łapie fałszywe powietrze.
Masz napisane jak na dłoni, zaciśnij wężyk pochłaniacza oparów paliwa i zobacz, czy będzie lepiej. Sprawdź Map sensor w parametrach ile widzi na wolnych obrotach.
MAP-sensor jest bardzo istotny . Normalnie w kolektorze masz podcisnienie , im więcej wciska się pedał gazu i otwiera przepustnica to te podciśnienie spada . To informacja że paliwa trzeba podać więcej . Dziura w wężyku to raz że sugeruje dużą dawkę , dwa dostaje się lewe powietrze które może zakłócać pracę na wolnych obrotach .
Więc masz winowajcę szarpania silnikiem. Sprawna świeca ma Ci palce poparzyć jak dotkniesz :)
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
Witam W moim Citroenie C4 mam skrzynie AL4 jest to odpowiednik DPO Auto kupiłem z uszkodzoną skrzynią jednak jej naprawa była nieopłacalna zmieliła sią cała przekładnia planetarna. Kupiłem drugą skrzynię z identycznym oznaczeniem. został w niej wymieniony olej i wymiana została wpisana do komutera oraz został skasowany licznik przebiegu oleju w skrzyni...
Jak chcesz mogę Ci podać spossób sprawdzenia czujników, urządzeń wykonawczych itp.
Byłem dzisiaj w Renault Dako w Gorzowie z zapytaniem o parametry drugiej sondy i powiedziano mi że powinno oscylować w okolicach 450 MV i powinno delikatnie się zmieniać Zostaw tą drugą sondę . Jeśli oscyluje podobnie jak pierwsza to prawdopodobnie katalizator już umarł ale nijak się to ma do twojego problemu. Dodano po 4 Co pokazuje MAP na wolnych...
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
po około minucie zaczyna chodzić na trzy garki i tak jest aż do zagrania się do 90 stopni. Sprawdzałeś na komputerze czy wypadają zapłony na którymś cylindrze czy silnik nie równo chodzi a tobie się wydaje że chodzi na 3 cylindry? Jeśli faktycznie na którymś cylindrze wypadają zapłony to na nim się skup (świeca , cewka , kabel , wtryskiwacz , wiązka...
Owszem, kat nak najbardziej może za to odpowiadać. wybij środek i zostaw samą puchę.
… czy to KLEKOTANIE MOŻE BYĆ SPOWODOWANE ALTERNATOREM? Ponieważ już od pewnego czasu mam niskie obroty i kontrolka AKUMULATORA miga mi podczas jazdy dosyć nieregularnie, Czy alternator to możesz sprawdzić sam. Zdejmij napęd alternatora /pasek/ i sprawdzisz po uruchomieniu silnika. … natomiast klekot jest regularny więc czy to może być powiązane?...
witam.mam problem z nadmuchem w renault megane classic. nadmuch dziala tylko na wolnych obrotach. gdzie szukac rozwiazania. wymienic plytke z pokretlami czy szukac gdzie indziej?
To moje teorie leżą na razie w gruzie :cry: Co się stanie jak odłączysz silniczek krokowy wolnych obrotów - czy usterka występuje wtedy ( nie będzie wtedy regulował wolnych obrotów i będzie trzymać obroty jakie miał przy odpinaniu)
Te wyniki były na wolnych obrotach bez dodawania gazu.
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
Tak użyj turbo timera. Ale w dizlu nie ma takich temperatur jak w benzynie, gdzie po jeździe trzeba odczekać na wolnych obrotach bo turbiny świecą.
Po wymianie elektrozaworu check injection system i anti pollution system znikło zostało podszarpywanie i gasniecie na wolnych obrotach jak wcześniej ale jedzie ok ktoś ma pomysł co dalej.
Moim zdaniem kolego to panowie od lpg nie mogli ustawić wolnych obrotów bo falowały i postanowili zatkać dopływ powietrza by je wyregulować. proponuje wyciągnąć to :druciarstwo: i znaleść dobrego gazownika w okolicy by wyregulował lpg
Witam czy to dzieje Ci się za każdym razem jak odpalasz i czy to na wolnych obrotach czy jak dodasz gazu też
Ja bym sprawdził przepustnice. Jak gaz masz na linię to silnik krokowy lub przepustnica zaolejona i blokuje przepływ powietrza lub wyrobiona i trzeba podkręcić troszkę otwarcie a jak elektroniczna to silnik padł i nie reguluje wolnych obrotów
Jakie masz napięcie ma MAP-e na tych "wolnych" obrotach. Jest 5V , masa , i .?
Gaśnie bo gaśnie, czy gaśnie bo np. nie utrzymuje wolnych obrotów, faluje i w tedy gaśnie.
Tylko Hutchinson
A to możliwe jeżeli padła sonda lambda to że samochód nie chcę wchodzić na obroty i się dusi przy dodawaniu gazu? Bo na wolnych obrotach chodzi w miarę dobrze.
Witam Zacznij od zmiany stacji benzynowej. W dalszej kolejnosci sprawdz styki na impulsatorze nad kolem zamachowym i silnik krokowy wolnych obrotow Pozdrawiam
No fakt moja megi jest w 96roku i do pełnoletności jeszcze jej brakuje :-) Autor mógłby coś napisać...
Co radzicie w tej sytuacji?
Diagnoza komputerowa na początek.Sterownik zgłasza błąd.
silnik krokowy wolnych obrotow
UCH to się nazywa. Po co chcesz to wyjmować? Jak pisałem wcześniej poprzedni mi się spalił a nowego nie zaprogramowałem. Po podłączeniu go cała elektryka działała, jedynie dida od immobilizera nie gaśnie podczas odpalenia samochodu (lecz tym się nie przejmowałem). Pojawił się taki problem że auto odpala, pochodzi chwilę i obroty spadają do zera po...
Jakie wskazania czujnika map na wolnych?
skoro kolega tak mowi za pewne tak jest, wiec jak tam jest rozwiązane sterownie wolnymi obrotami? bo tam pewnie tkwi problme
witam. mam dosyc spory problem z silnikiem renault megane '99 1.6l. auto odpala tylko po wcisnieciu pedalu gazu, lecz zaraz gasnie. podczas jazdy auto zachowuje sie jakby zostal odciety zaplon, tzn silnik pracuje,nagle gasnie po chwili znow zaczyna pracowac. bylem u elektryka ale nie moze nic znalezc.moze ktos spotkal sie z czyms podobnym? a i czasami...
Witam ! Od razu zastrzegam że nie jestem jakimś suuper expertem ale..... kiedyś miałem podobny problem z samochodem tyle tylko że był to fiat punto - objawy podobne - szarpanie i okropny apetyt na paliwo. Powodem okazała się struta sonda lambda - objawy są takie że komputer raz ją przyjmował a zaraz potem odrzucał przechodząc na pracę w stanie awaryjnym....
prawdopodobnie zabrudzona przepustnica i sterownik "wyuczył" sie do tego zabrudzenia a po odłączeniu akumulatora nastąpił reset tych parametrów i braknie mu powiertza na wolnych
CZyli tylko na wolnych gaśnie a nie podczas jazdy?
Sam miałem podobne objawy. Okazało się, że przy czujniku położenia wału zaraz za złączką (w środku plastikowej osłony/pancerza-trzeba go rozciąć bo inaczej nie widać) kable straciły izolację. Jak zwierało kabelki to silnik tracił sygnał i szarpał. Silnik 1.6 K7M. P.S. Nigdzie nie znalazłem wskazówki i zostawiłem sporo kasy w serwisach dlatego postanowiłem...
Chwilę zastanawiałem się czy się odzywać i ryzykować znowu bana od moderatora manta za "debilne wywody", ale zaryzykuję. Wprawdzie nie jestem mechanikiem samochodowym, ale z samochodami obcuję od ponad 40 lat i jak coś robię to wcześniej to przemyślę. Na kolegi miejscu najpierw sprawdziłbym, czy nie ma przedmuchów do układu chłodzenia. Bo jak są, a...
A jakie wyszło mechanikowi ciśnienie paliwa na pracującym sliniku na wolnych obrotach i w momencie gwałtownego dodawania gazu ?
Ja na moim miejscu bym dysz nie ruszał tylko zmniejszył ciśnienie do 1.1 i ewentualnie zwiększył nachylenie (popatrz co zrobiło ci się z czasami na wolnych obrotach przez ruszenie offsetu).
zulte waltki czesto nie wytrzymuja 20kkm dlatego wycofano je.mozna je zreanimowac lub wymienic.najlepiej gdybys podal czas wtrysku na wolnych obrotach to by pozwolilo dobrac wtryski
Co moze byc przyczyna nierownomiernej pracy na wolnych obrotach. wahania obrotow nie sa duze ale wyczuwalne. Zaobserwowalem iz przebustnica na duzych obrotach wykonuje dosc duze ruchy czy to jest normalne? z gory wielkie dzieki.
Kość , wtyczka sterownika zalana. :D
Zgadzam się z emeryt2. Mogą być problemy z utrzymaniem wolnych obrotów jak i wkręcaniem na wyższe
Kolego leciał olej z pod uszczelki głowicy,więc wymieniłem uszczelkę i przy okazji cały rozrząd.Ustawiam tak jak piszesz i pali ale na wszystkich nie pracuje nie ma wolnych obrotów i strasznie zawory grają.Może coś mi jeszcze podpowiesz?
mam ten sam silnik w megane'99 pompa Lucas, mam taki problem że silnik delikatnie szarpie, nie pracuje równo, w zakresie obrotów 1000-2000, powyżej pracuje idealnie na wolnych obrotach także pięknie i równo , odpala idealnie, co może być przyczyną?
Ja bym sie nie przejmował. Miałem Scenic'a z silnikiem 1.6 16v, teraz mam 2.0 16v i oba harakteryzuja sie tym, ze na wolnych obrotach lekko je trzęsie. Nieszczelność wydechu nie wykryjesz poprzez zatkanie ręką ze względu na duża ilośc spalin - nawet na wolnych obrotach pomimo dziury będziesz miał zwiększone ciśnienie.
Powinno byc na wolnych -0.6 i zwiekszac sie w miarę dodawania obrotów
Witam Renault Megane 1,4EKO 1998r. Po nagrzaniu, na wolnych obrotach zaczynają mrugać kontrolki ciśnienia oleju i płynu chłodniczego. Objawy się pogłebiają po włączeniu świateł, odczuwalne jest też spadanie obrotów silnika. Usterka wystąpiła po naprawie ( wymiana pompy wodnej, uszczelki pod głowicą, wymiana świec, wymiana płynu chłodniczego, oleju,...
Nie pali na jeden cylinder na wolnych obrotach :arrow: :D i dlatego rzuca silnikiem :D pozdrawiam Janusz.
A ja ciesze się pełną moca swojego silniczka kręcąc go do 7000obr/m nic nie przerywa nie puka, trzyma wolne obroty i dużo pali.
Otóż wczoraj zostawiłem samochód na wolnych obrotach, coś mi strzeliło i nie chce mi jeździć w ogóle teraz na gazie, a na benzynie ledwo się toczy teraz. Co to może być? Instalacja holenderska
filtry /wszystkie / wymienione. A co powiecie na zacinający się silnik krokowy ? - tak już kombinuje....to dzieje sie na wolnych obrotach np. przy zmianie biegu jak puszczamy pedał gazu.
Miałem cos takiego w Renault Megane! Najprawdopodobniej wystapił jakis problem z silniczkiem krokowym. Mi przytrafiło się to dwa razy. Za pierwszym padł silniczek, a z drugim spadła gumowa zaslepka przy zaworze wolnych obrotów. Pozdrawiam!
Przepływomierz to: Siemens 5wk9 620 pbt-gf30 h7700104426 7700109812 200203 Prosiłbym o rozpiske pinów tego przepływomierza. Nie wiem także czy dobrze jest podłączona kostka z komputerem. Widac ze chyba wczesniej troche sie palilo -kostka od przeplywomierza przytopiona, kable przy kostce lutowane... w kolejnosci: pin1: żółto-czerwony pin2: żółto-czerwony...
Tam nie ma za dużo miejsca bo alternator Marelli 65A z tyłu silnika. I Specyficzne koło pasowe. Ładuję pięknie na wolnych obrotach, bo duże koło pasowe na wale. Ale to nie alternator jest problemem.
Witam usterka usunięta, uszkodzony reduktor gazu. Okazało się, że po wyłączeniu silnika przez przewód podciśnienia dostawały się resztki gazu z reduktora do kolektora ssącego i przy następnym odpalaniu miał za bogatą mieszankę gaz w kolektorze i benzyna stąd trudności w zapłonie, później doszły dodatkowe problemy, zaczął gasnąć i drgać na wolnych obrotach....
ja kiedyś tak miałem z jednym klientem, a jaedna cewka miała właśnie troche inną rezystancję na wtórnym, lecz jeszcze mieszczącą się w dolnym progu i niestety była uszkodzona. Po wymianie na nową problem ustąpił, a nierówno chodził na wolnych obrotach - przy wyższych bylo niby ok.
Na postoju zawsze będzie chłodniej, wolne obroty czyli mniej ciepła się wytwarza i woda wolniej krąży
Hehe, szkoda, bo ja już jestem zadowolony z tej instalacji w 100% :D Winowajcą okazał się silniczek od wolnych obrotów ( trzeba był jedną srubkę regulacyjną podkręcić ). Jak za tą cenę, którą dałem 1500zł + moja butla to naprawde rewelacja :)
Witam. Sprawdziłem napięcia o którym mówiłes. Jest niewielka różnica. Na wyłączonym silniku napięcie wynosi 0.4 V natomiast po uruchomieniu auta na wolnych obrotach czyli około 800 obr/min napięcie wynosi 1.27 V.
A czy masz możliwość podłączenia auta pod komputer? Bo jak tak, to ja bym najpierw sprawdził, czy nie ma błędów w obliczaniu otwarcia przepustnicy. Miałem kiedyś problem z moim parnerm HDI 2.0 i było to użądzenie odpowiedzialne za obliczanie nacisku na pedał, tzn. jak linka naciągała kółko, to sygnał ektryczny otwierał przepustnice. Po prostu spadło...
1-zmienic w ustawieniach na wtrysk półsekwencyjny 2- cisnienie na wolnych obrotach ok 1 bar 3- ponowna autokalibracja i dostrojenie mapy w czasie jazdy
Sprawdz najpierw co wyjdzie na Clipie / XR25, korekcja wolnych obrotow RCO (w zakresie czy nie) etc. moze bedziesz mial jakies bledy przy okazji.
Jeśli uważasz że nie istotne to powodzenia w szukaniu części do megane V :lol: Wyczyść przepustnicę, oraz wymień uszczelki przepustnicy.
Witam. Mój problem polega na tym, że samochód nie pali na jeden cylinder, przy czym wymienione zostały wszystkie świece. Sprawdzałem kilkukrotnie sprawność nowej świecy i wiem, że jest na 100% sprawna, ponieważ na odpalonym silniku podaje iskre, lecz po wkręceniu przestaje. Nie wiem czy to wina wtrysku, czy też rozdzielacza. Po odpaleniu wyraźnie chodzi...
Jak zatkasz np. jakąś szmatą to nie powinno nigdzie dmuchać ( na wolnych obrotach auto powinno zgasnąć) dobrze by było mieć do tego kanał lub podnośnik :-)
Wszystko rozumiem, nie szukam nic na siłę, ale ewidentnie jest coś nie halo. Na jałowym samochód ma tendencję do podskakiwania/poszarpywania które czuć siedząc na fotelu kierowcy, a na zimnym silniku ewidentnie czuć dwa szarpnięcia przy 1400 i 1600 obrotów. Samochód chcę doprowadzić do porządku przed trasą, bo darzyło mi się raz, że samochód mi zgasł...
Witam. Proszę o poradę. Renault Megane 1.9 dti , 140 tys km, 2003r Objawy: - brak mocy - trudno ruszyć na płaskim terenie z 1 biegu - na wolnych obrotach pracuje równo, nie kopci - przy przyspieszaniu na postoju zaczyna kopcić na czarno - tak, że auta nie widać. Przepływomierz był podmieniany na sprawny, egr- działa, wyczyszczony. Odczyty temp, w normie....
Ten sam silnik. Czasem wypadały zapłony na wolnych obrotach, ale przeważnie były w porządku. Objawy najczęściej występowały jak były temperatury w okolicach 0-3 stopni. Do rozgrzania albo do przejechania kilometra nie było praktycznie przyspieszenia do 2,5-3 tys obrotów, silnik po dodaniu gazu dławił się. Tak samo strzelał z wydechu po dodaniu gazu...
Zakupiłem oryginalny czujnik GM ale używany ( za 14zł ) i wszystko działa bez zarzutu.Silnik równo pracuje na wolnych obrotach , kontrolka nie świeci :) Po raz kolejny się przekonałem aby nie inwestowac w nowe czujniki jako zamienniki nieznanych firm.
Silnik 82 konny Problem taki że jakstoje w miejscu silnik chodzi idealnie i na wolnych i jak przygazuje. Jednak jak jade to na każdym biegu powyżej 2500 obrotów zaczynają mocno grać zawory co to może być???
Jak podłączy interfejs to będzie widać jakie jest ciśnienie reduktora i czy jest stałe i po tym będzie widać czy reduktor jest sprawny. Jeżeli masz problemy tylko z wolnymi obrotami a silnik działa popranie na LPG przy obciążeniu to raczej nie jest to wina reduktora.
Błędów brak. Kompresja, równa i wysoka 15,7. Iskra i paliwo jest.Niepokoi wysokie podciśnienie 660mb. Rozrząd 3 krotnie ustawiany. Jeśli odpali nie utrzymuje wolnych obrotów. Każde ruszenie pedału gazu dusi silnik. Czasem uda się utrzymać koło 2000 obrotów ale każde ruszenie pedałem dławi silnik. Układ krokowiec, linka. Macie jakieś rady?
Hmmm... sprawdź jeszcze listwę wtrysków... u mnie sprawdzona cewka - działała poprawnie, następna w kolejce listwa wtrysków. Pytanie czemu chcesz zdjąć głowicę? Sprawdzałeś kompresje? Można jeszcze zdjąć pokrywę zaworów sprawdzić czy na zaworach nie ma błędu... u mnie podobno niema... a i kompresje mam idealną. Natomiast na jałowym i wolnych obrotach...
Witam Jeżdżę Renault Megane 1.6i 8V i w ostatnim czasie zauważyłem że czasami na wolnych obrotach i w czasie jazdy na 2 lub 3 silnik przerywa jakby pracował na 3 cylindrach (nie ma mocy). Poza tym wszystko wydaje się być w porządku. Normalnie auto ma moc, odpala na dotyk, mało pali, dynamicznie przyspiesza. Nie mam pomysłu co to może być. Proszę o pomoc!!!...
Nie zakładaj elektrycznego bo to długo nie pochodzi ;) Załóż od renault megane 1 tam jest prosta pompa. Ale musiał byś dobierać koła pasowe do pompy bo raczej będą za małe na wolnych obrotach.
To samo mam w Scenicu z tym samym silnikiem, ale polift, tyle, że auto z gazem. Komplet cewek pożyczony z innego auta i nic to nie zmieniło. Gaz odłączony od zasilania i też nic. Ogólnie efekt jest taki sam, przy próbie przyspieszania w zakresie jakoś 1500-2500 obrotów po dodaniu gazu auto dostaje czkawki, dławi się, szarpie i nie przyspiesza. Dzieje...
Witam. Mam problem z samochodem Renault Megane Scenic z roku 1998 z silnikiem 1600 benzyna 8 zaworów 90 KM Jak w tytule podczas pracy na postoju wolnych obrotach jest ok a przy próbie startu już na pierwszym biegu występuję dławienie czy nazwijmy to przyduszenie z trudem przekładamy na drugi bieg i dalej duszenie przynajmniej do 3000 obrotów. Wymieniony...
witam po zmianach jeszcze gorzej z mnożnikiem i samochód trochę kuleje na wolnych obrotach .zmieniłem jak miałem i na razie będę musiał tak jeździć . dzięki bardzo za pomoc pozdrawiam
mam pytanie jak zwiekszyc wolne obroty przy scenicu 1,6 8zaworowy 90km poniewaz niewidze zadnej srubki a mam troche zamale mam 700 obr/min moze ktos pomuc
Silniczek krokowy od przepustnicy . A widziałeś kiedy w megane 1 takie coś? Bo ja nie. autor napisał, że czyścił to ja tam nie wiem ... Co do sprzęgła to sprawa jest prosta - dodajesz gazu na drodze w pewnym momencie obroty idą w górę, a prędkość nie wzrasta, następnie obroty mimo wciśniętego "gazu" spadają i pojazd zaczyna przyspieszać. Takie są początki...
Witam. Mam problem. Renault Megane 1.6 16V Instalacja gazowa Zenit. Przełącza elegancko na gaz na wolnych obrotach czasami odczuwalne jest takie dziwne szarpnięcie a najważniejsze to to że sam przełącza w trakcie jazdy na benzynę. Dzieje się to przy hamowaniu silnikiem lub redukcji biegu. W związku z tym jazda po mieście to niekończące się przełączanie...
witam mam podobny problem w takim megane tylko ze u mnie dodatkowo obroty trzymaja 2000 i szarpie na wolnych gdy jest zimny i czasami jak goracy niezależnie od tego czy na benzie czy na gazie komputer nie wykazuje zadnych usterek
Daj sprawdzić Rozrusznik, akumulatora bym się nie czepiał - jak by nie chciał zapalić po długim postoju to akumulator ale po 40 km na bank nie. A te 12 V pod pełnym obciążeniem to trochę mało chyba ze silnik pracował na wolnych obrotach. Dodaj trochę gazu i zobacz czy się podniesie do ponad 13V.
Potrzebuje pomocy moze ktos sie z tym spotkał co to oznacza: P0300-"Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" P0303-"Cylinder 3 - wykryte wypadanie zapłonów" szarpanie i nierówna praca silnika na wolnych obrotach badając testerem diagnostycznym wykrywa Skok jałowy 3 cylindra - "zbyt mała wydolność katalizatora"Prosze o pomoc!!...
A ja sądzę, że paliwa ubyło, jako, że po rozruchu silnik pracuje na benzynie a dopiero po rozgrzaniu przełącza się na gaz... lub też na wyższych obrotach chodzi na gazie, a na wolnych na benzynie... Znajomy ma tak w Suzuki z jednopunktowym wtryskiem - ale pewien nie jestem.. :) Pozdr.
mam dosc podobny problem tyle ze u mnie jet tylko problem z uruchomienrm ciepłego silnika po 5 min po zaprzymaniu przy niskiej teperatuze i to nie zawsze , nie miałem z tym czasu jeszcze waczyc , poprostu dodaje gazu jak wiem ze bedzie ciako odpalał ala podejzewam ze moze to byc cos z czujnikiem teperatury zwruc uwage jak zachowuje sie czujnik , albo...
Cewki są nowe oprócz jednej, ale tą ostatnią miałem możliwość podmiany na nową, wtryski spróbuje jutro podmienić, ale czy wtryskiwacze powodowały by takie objawy ? Czy przy uszkodzonych wtryskach nie byłoby cały czas źle ? Na wolnych obrotach trzymał by czasami ok 500 obrotów i nierówno pracował, ale normalnie się wkręcał na wysokie obroty ? A to się...
Otrzymałem do naprawy auto z rozgrzebanym sterownikiem silnika (próba usunięcia immo). Silnik E7J 764 sterownik Siemens a wewnątrz "posmarkany" HC11E9. Zdobyłem wsad (który zamieszczam poniżej) po jego przystosowaniu i wgraniu silnik pali ale auto nie ma wolnych obrotów, żeby nie zgasło trzeba ostro deptać na gaz. Właściciel twierdzi że wcześniej auto...
Jestem użytkownikiem samochodu Renault Megane Scenic z silnikiem benzynowym o pojemności 1600 cm³ typ K7M. W czasie jazdy w momencie kiedy silnik nagrzeje się do temperatury przy której włąncza się wentylator silnik zaczyna szaleć, nie ma wolnych obrotów tylko wyskok na 3000 obr. i tak trzyma do obniżenia się temperatury ale i wtedy obroty nie...
wolnych obrotów renault laguna renault laguna wolnych obrotów renault megane obrotów
walkie talkie zabawka katalizator wydech pralka blokada polar
Jakim śrubokrętem odkręcić obudowę ekspresu Bosch? Schemat blokowy dekodera DVB-T2: kluczowe etapy przetwarzania sygnału