winny był wtrysk sterujący
Witam mam taki problem samochód ciężko zapala jak odpali nie wkręca się na obroty ,nie dymi na biało po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd czujnika wzniosu iglicy czy to może być wtrysk sterujący ??
Zobacz w numerach katalogowych BMW . Jeden telefon do ASO wystarczy.
A wtrysk sterujący sprawny,kąt wtrysku ustawiony.
Wtrysk sterujący do wymiany.
Wtrysk sterujący nie ma nic do odpalania,a do regulacji początku wtrysku w czasie pracy silnika.
Witam. Mam dość nietypowe pytanie. Czy jeśli jeden z przewodów wtrysku sterującego zwierał do masy i samochód przejechał z taką usterką kilkadziesiąt kilometrów to czy mógł uszkodzić się w ten sposób sam wtrysk sterujący lub ewentualnie sterownik silnika? Silnik Bmw 1.8 TDS Pozdrawiam
Pompka siada . Regeneracja 700zł szukaj używki .
Może uszkodzony wtryskiwacz sterujący
Kolegom dyskutantom nie przeszkadza, że nie wiemy o jakiej instalacji mowa? Można jednak założyć, że funkcjonuje tzw emulator a właściwie to marnie funkcjonuje. Inaczej mówiąc tenże obiekt oszukuje sterownik wtryski i przejmuje sygnału sterujące.
wtrysk sterujący był sprawdzony , myślisz ze reszta może być kulawa ?
Czy ktoś zna kody błędów w BMW 525 TDS? Zapaliła mi się kontrolka wtrysku,myślałem że to wtrysk sterujący,kupiłem inny,ale kontrolka dalej się świeci i silnik szarpie na wolnych obrotach.Przeczytałem gdzieś jak się sprawdza kody błędów(trzeba pięć razy wcisnąć pedał gazu) ilość mrugnięć kontrolki wtrysku oznacza kod.U mnie pokazały się aż cztery kody...
Witam . Masz racje czeba całą instalacje wyciągnąć ,pedał gazu , komputer, przedewszyskim czujnik położenia koła zamachowego musi być podłączony i wtrysk sterujący , podać zasilanie na elektromagnes na pompę wtryskową , paliwo czeba podać albo grawitacyjnie lub pompką zasilającą ,podgrzać świece żarówek i kręcić . Ale reszte instalacji musisz sobie...
Witam mam taki problem jechałem sobie w piątek do domu 5iątka około 90km/h a tu wyskoczyła mi kontrolka wtrysku auto przestało "ciągnąć" wyluzowałem w trakcie jazdy podgazowałem 2 razy i znowu wróciła mu moc a kontrolka zgasła mam 3 podejrzanych ale każda z tych części nie jest zaliczana do tanich 1. Nastawnik na pompie wtryskowej (elektroniczny) 2....
Reasumując całość awarii okazało się że winny jest komputer silnika. Lekkie ogrzanie opalarką i problem znikał. Zimny lut na procku. Nie brałem go pod uwagę w związku z temperaturą silnik ponieważ jest on odizolowany od silnika, ale prąd przepływający przez niego w trakcie pracy również go rozgrzewa. Wymiana komputera załatwiła problem. Dla potomnych...
Po ustawieniu zapłonu, kąt wtrysku wymagany 3,72 / rzeczywisty 4,10 za chwilę 6.40 / 8,20 i spada nawet 1.10. Ustawienie nie trzyma się blisko wymaganego(przestawia) Obroty 820/min. Silnik nie zmienia za bardzo pracy podczas "skoków"kąta. Na zimnym chce załapać, ale nie pali , pali po" psiku". Jak zagrzeje się to zapala, ale nie tak od strzała jak powinien....
Metal sypie się z tulei wałka (żółte opiłki). Wracając do kątów wtrysku to mi cdif pokazuje rzeczywisty tylko jak podawana jest jakakolwiek dawka paliwa tak aby wtrysk sterujący podawał sygnał, w momencie puszczenia gazu wskazania pokazują 0. Może w tym aucie co jak walcze to jest coś nie tak ale w sumie jest to troche logiczne.
Witam! Trafiło do mnie BMW... Kiedyś klientowi zgasł zaciągnął do mechanika i pompa poszła do regeneracji, wtryski sprawdzone...po zamontowaniu nie odpala cały czas błąd 42 moduł sterujący DDE (EEPROM i konfiguracja) W autocomie jest taka procedura przy tym błędzie ale nic to nie pomaga Co proponujecie jakieś sugestie..... Pozdrawiam!
Hmmm Różnicy nie ma. Przyśpieszenie chyba to samo. Max prędkość taka sama. Tylko tak jak pisałem ta elastyczność silnika. Nie czuć tego bardzo mocno ale czuć. Ostatnio kierował u mnie kolega i właśnie mi to też powiedział, chociaż wcześniej ja mu nic na ten temat nie wspominałem. To niby zła firma ? W papierach znalazłem: AUTO-GAZ CENTRUM ... 8. Elektroniczna...
Nic. Żadnych złych objawów, moc jest, troszkę mułkowate jest tak jakby miało z 10 KM mniej-nie przeszkadza w wyprzedzaniu czy przyspieszaniu jak ktos siadzie pierwszy raz nie odczuje nawet tej różnicy. Teraz na dobrym akumulatorze nieważne czy zimne czy cieple pali tak samo a na kompie caly czas ten sam błąd. Miałem robic test przelewów ale jakoś nie...
a nie ma tam jakiegoś odcięcia na tym przewodzie sterującym do przekaźnika ? przewód drożny ? Dodano po 3 podepnij led-a do sterowania wtryskiem i do + , czy podczas kręcenia mruga ?
tak,ale tam sa dwa urządzenia sterujące i kazde z nich korzysta z własnych czujników dla każdego rzędu cylindrów. O który bank cylindrów chodzi?
byłem u sprawdzenia turbo...działa dobrze...zawitałem również do pompiarza pompa niby też dobra... czy jest możliwe że komputer który wymieniłem od sterowania pompą jest wadliwy |??? max 140km/h i 3000 obr. zapala normalnie. Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz mianowicie po odłączeniu przewodów od wtrysku sterującego silnik zachowuje się normalnie zero zmian...
Moze chodzi o czujnik ruchu iglicy? Czy o sterowanie poczatkiem wtrysku?
Panowie jestem nowy na forum i zalogowałem się aby uzyskać trochę pomocy. Czy ktoś z Was potrafi mi powiedzieć jak przeliczyć sumę kontrolną po modyfikacjach mojego softu sterującego silnikiem ? Kilka danych: - silnik BMW, benzynowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, - data produkcji 1994, - Sterownik DME BOSCH Motronic 3.3 http://img189.imageshack.us/img189/6351/...
Ciśnienie wszędzie po 13bar,sterowanie na wtrysk jest
Witam. Mam problem z BMW E36 1.7 diesel. Jak zimna, bardzo ciężko odpala, przy czym kopci strasznie. Jak odpali, to kopci na początku na czarno, potem na biało. Ciśnienie na cylindrach posiada, świece nowe. Czujnik temperatury powietrza, wyczyszczony. Może ktoś z was posiadał taki przypadek? Jeszcze moje pytanie, co to jest wtrysk sterujący? Mierzyłem...
A gdyby tak zostawić w układzie oryginalny czujnik temperatury i ponadto zamontować drugi, którego sygnał byłby potrzebny układowi przetwarzającemu do konwersji sygnału o masie powietrza na sygnał o jego objetości. Tak żeby po prostu sterownik otrzymywał tak jak w oryginale dwie informacje. Trochę to karkołomne, ale chyba wykonalne. Da się coć takiego...
Bmw e46 1.8 benzyna problem z odpalaniem iskra jest pompa paliwową wali na listwę a nie otwieraja sievwtryskiwacze komputer pokazał blad czujnika walka wydechowego po podmianie pokazał blad obydwu czujników a oba czujniki sprawne co steruje jeszcze wtryskami
Auto jak w temacie . Nie pali czasami na piąty cylinder . Nie ma reguły - raz na zimnym nie chodzi a za pięć minut jest przez 10km ok - raz na zimnym ok a za 5 minut rzuca palenie - czasami piąty cylinder załapuje i jest ok. Kompresja ok . Wtryski zamienione miejscami - to samo. Instalacja do wtrysku położona nowa od sterownika do wtrysku - to samo....
Tak zagadza się mało bo przy innych właśnie oscyluje 27-28, ale powiedzmy że samoregulatory są wypompowane. Zrobiłem małe pomiary oscyloskopem, podłączyłem się pod czujnik wału i wtrysk sterujący. Na czujniku wału widzę duże piki w różnych miejscach na kole oraz sinusoide która jak myśle określa GMP. Sygnał z wtrysku to mały skok napięcia. Po podłączeniu...
Nieznana historia samochodu - sprowadzony nie zapalał. Wymieniłem tylko tranzystor w pompie i odpalił. Niestety pracuje źle, przerywa, kopci. Po sprawdzeniu chyba wszystkiego wychodzi mi, że jest za późny wtrysk. Jeśli przestawię pompę tak, że pokazuje -20° chodzi na wszystkich. Kąt wtedy jest wymagany -4°. Rozpocząłem temat [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Jeżeli jest to immob. dokładany, to nie ma problemu, a jeżeli fabryczny, tomoże być zaszyty w jakimś centralnym komputerze np. sterującym wtryskiem. Ja miałem problem z moim (dokładany Silicon), że czasem sobie jechałem i nagle bleeeee... i auto stoi, wszystko gasło i nie dało się uruchomić, potem jak go pogłaskałem i poprosiłem to czasem odpalał po...
Mam nadzieje ze się nie obrazisz jak powiem ze mnie nie przekonałeś. W BMW m47 odłączenie czujnika nie wywołuje zaświecenia lampki, ani trybu awaryjnego, chociaż błąd się zapisuje. To tak jako ciekawostka. Nissan Atleon na VP44 w ogóle nie ma sterującego i działa. Moze Magnus99 za eksperymentuje i się dowiemy?
Witam. Problem powstał po wymianie silnika... Mechanicy przykręcając kolektor ssący zmiażdżyli przewód od wtrysków, tak nieszczęśliwie że dwie żyły sterujące wtryskami były zmasowane a plusowy był nienaruszony. Efekt był taki że po włączeniu zapłonu na wszystkich wtryskach było napięcie 12v. Wielokrotne próby odpalania spowodowały że benzyna dostała...
Będziesz miał wydatki? To może kolega podpowie łaskawie, które to auta są bezwydatkowe? Chętnie takie kupię, bo do tej pory takiego nie spotkałem. BMW, jak sama nazwa mówi, to Bardzo Mocny Wóz, albo.. Bezpieczeństwo Moc Wygoda.:D Jeśli ktoś musi się zapożyczyć albo od ust sobie odjąć, żeby przyzwoicie wyremontować pompę w TDSie, to niech po prostu da...
Nie możesz tak zrobić. Musiał byś zakłdać sekwencyjny wtrysk gazu i całe sterowanie do tego.
Witam, przeszukałem już chyba wszystkie fora, pomoce serwisowe, zeszyty szkoleniowe z zakresu problemu sterowania i funkcjonowania systemu Vanos w silniku N63 dlatego zwracam się z prośbą o jakieś wskazówki ponieważ silnik ten robię po raz pierwszy i mam nielada problem. Otóż samochód trafił do mnie z przypadłością dużego zużycia oleju około 1L na 500-700...
To napiszę tak aby dało się zrozumieć i tak na marginesie doczytałem co napisał autor . Opisałem tylko jedną cześć kolektora i jedna sondę ponieważ analogiczne jest to ze jeżeli kable są zamiennie to sonda S2 cylindra 4-5-6 wysyła zamieniony sygnał i ustawia korekcje sterując wtryskami 1-2-3 to sonda S1 cylindra 1-2-3 wysyła zamieniony sygnał i ustawia...
Tak masą , plus 12 V jest na stałe po przekręceniu kluczyka na zapłon. Sterowanie podczas kręcenia silnikiem.
Cześć, mam problem z moim autem, ostatnio zgasło jak dojeżdżałem do skrzyżowania i nie chciało już odpalić - komp pokazał tylko błąd wtrysku sterującego ale on na pinach ma rezystancję 100ohm więc wychodzi na to, że jest sprawny. Dodam, że Vp 44 była regenerowana jakieś pół roku temu. Auto odpaliło na plaka ale po puszczeniu gazu zaraz gasło. Po chwili...
Mam problem z BMW 318i +- 93r jest to silnik na wielopunktowym wtrysku, pompka paliwowa nie podaje paliwa, po zmostkowaniu przekaźnika pompki paliwa pompka się załącza i podaje ale samochód nie odpala, czasami złapie ale rzadko i pochodzi 5-10 sekund. Po sprawdzeniu pinów na gnieździe do przekaźnika pompki wiem że nie ma masy sterującej załączanie tego...
Nie pytałem czy czas wtrysku jest zależny od obrotów tylko, jaki jest zakres czasowy otwarcia wtrysku od minimalnych obrotów do maksymalnych. Potrzebne jest mi to do zbudowania prostego generatora, który będzie mógł symulować na stole pracę silnika. Zdaję sobie sprawę, że w pełni zrozumienie pracy wtrysku paliwa jest bardzo skomplikowaną sprawą. Nad...
jak odłączysz silnik krokowy to auto będzie chodziło może ewentualnie troszkę podnieść obroty bo chodzi w trybie awaryjnym.... a kto ci powiedział że na gazie sonda jest niepotrzebna ??? niech gość się utopi jak opowiada takie bajki... masz auto na wtrysku więc powinieneś mieć według przepisów ITS jednostkę sterującą do instalacji gazowej i silnik krokowy...
Witam jak odpalę samochód to przez chwilę jest ok. ale po chwili zapala się kontrolka wtrysku byłem na komputerze i wyszły takie błędy: 1.prędkość samochodu-panel sterujący, 2. Czujnik poziomu wody. nie można było ich skasować i czy coś ma wspólnego z tym wtryskiem .Samochód działa tylko po odpaleniu się czasami zadławi ale pużniej jest ok. Jak zdiagnozować...
Witam w bardzo dobrej cenie zakupiłem kompletny silnik M43B19TU z EWS, kluczykami itd z E46 z 2000 roku który mam zamiar zainstalować w E36 w miejsce obecnego M43B16. Silnik ten występował w dwóch wersjach 105Km(taka niestety mam) i mocniejszej 117KM i jest rozwinięciem silnika 1.6 który mam obecnie. Części mechaniczne różniące obie wersje silnika(wałek...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Może ale musisz sprawdzić czy jest sterowanie wtryskami! Jeśli jest sterowanie a wtryski nie puszczają paliwa to prawdopodobnie jest niskie ciśnienie, a jeśli nie ma sterowania to pompę zostaw w spokoju.
Na komputer bym sie nie nastawiał za bardzo bo jeśli akurat o TDS-a chodzi to jest mało/słabo diagnozowalny. 90% przypadków to usterki pompy. Sprawdź może jeszcze wtryskiwacz sterujący czy nie ma przetartego przewodu i w ogóle oporność ale nie bardzo mi sie to łączy z Twoim opisem. Osprzęt wtryskowy i tak jest BOSCH-a wiec myślę że trzeba dowiedzieć...
Z tego co zauwazylem zima nie ma wplywu na to bo problem jest w zakresie temp silnika powyzej zimnego i ponizej gorącego bo np wczoraj rano bylo +10 i rano odpalilem normalnie pozniej zaparkowalem auto nagrzane po powrocie po ok 20 min auto zapalilo ale juz z malym problemem nastepnie auto stalo ok 4 godz i juz byl problem innego dnia po calym dniu...
To BMW ma silniczek: 2,3L 6-cio cylindrowa rzędówka na wtrysku. I tu wszystko działa, padło tylko sterowanie szybami. Pozdrawiam Dzięki za reakcję.
Witam. Pomiędzy reduktorem a listwą wtryskową znajduje się filtr gazu fazy lotnej oraz czujnik ciśnienia. Ile autko przejechało już na gazie? Jaka to listwa wtryskowa? Filtr oraz czujnik jest i to chyba oczywiste... Przebieg na gazie to ok.10.000 km. CENTRALA STERUJĄCA FIRMY STAG 300 Z OKABLOWANIEM, PAROWNIK Z ELEKTROZAWOREM FIRMY KME DO 200KM PRODUKCJI...
Najpierw to sobie sprawdź wydajność pompy paliwowej (za pomoca sondy lambda i wszystko bedziesz wiedzial jesli sonda w momencie szarpania bedzie widziala ubogo to pompa lub sterowanie wtryskami , jezeli bogato to cewki lub sterowanie nimi. A, sprawdź jeszcze czujni położenia przepustnicy.
Stuka na jednym, czy na wszystkich? Pompą kręciłeś? Wtryskiwacz sterujący działa?
Mnie interesuje tylko motoryzacja. Takie czujniki można spotkać w samochodach marki BMW. Jak to działa. Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik jest zainteresowany zastosowaniem czujników indukcyjno-fazowych w motoryzacji, szczególnie w samochodach marki BMW. Pyta o zasadę działania tych czujników w kontekście motoryzacyjnym. Bezpośrednia odpowiedź...
W zeszłym tygodniu zapaliła mi się w aucie kontrolka "check engine". Skoro tak - powinien być zapamiętany błąd w sterowniku silnika. co to jest "lambda value" i dlaczego nie posiada żadnej jednostki Wartość współczynnika lambda, można go rozumieć jako mnożnik dawki paliwa, czyli 1 to jest optymalny skład, >1 (np. 1.12) to uboga mieszanka, a <1...
Witam Mam problem z gaśnięciem silnika. Postaram się to w miarę jasno opisać co się dzieje. Silnik gaśnie jak się naciśnie pedał gazu i puści – nie za każdym razem zgaśnie. Jak się wkręci do niedużych obrotów i zwolni pedał gazu to zazwyczaj gaśnie. RZADZIEJ gaśnie jak się wkręci na wyższe obroty i zwolni pedał gazu. Jest to hamowanie silnikiem...
Mam silnik 1,3 12V (toyota corolla) gażnikowy, 3 miesiące po przerobieniu na gaz. Strata mocy jest bardzo duża. Jeśli lubisz szybko i dynamicznie jeździć (jak ja) - stanowczo odradzam instalacje gazową. Jeśli jednak nie stać cię na benzynę, można samochód na gazie troszkę przerobić. Tym musi jednak zająć się mechanik - często można zwiększyć kompresję...
Różnią się programem sterującym pracą silnika, pompami wtryskowymi. TD i TDS to ten sam STAYER`owski silnik kupiony od BMW z tym ze w BMW nosił on oznaczenie TDS a w Oplu TD. Później Opel go nieco wzmocnił (zamiast 131KM zaczął generować 143KM) i dodał literkę S do oznaczenia. Dodano po 7 no nie, zarówno w omegach jak i oplach wystepują silniki TD i...
Sprawdź sterowanie i zasilanie każdego wtryskiwacza. Być może problem leży w sterowniku albo w samych wtryskach (zacinają się). Gaz posiadasz?
Witam, pacjent BMW e46 2.0 320D 136km (przed lift) 1999r. Mam problem z błędem "czujnik ruchu iglicy". Z autem wszystko jest okej jeździ, nie faluje, nie skacze na obrotach lecz jest jeden mankament. Bardzo dużo pali 13L/100km Przy tym silniku to bardzo bardzo duże spalanie tym bardziej że jeżdżę bardzo ekonomicznie Sprawdzilem dziś wtrys sterujący....
Lordzie ten silnik nie mam map sensora i całe sterowanie czasem wtrysku jest oparte o przepływomierz więc zobacz czy przepływ faluje wraz z ekonomizerem.
A nie jest przypadkiem tak że Prins dawkuje paliwo na podstawie czasu wtrysku z kompa benzynowego i ciśnienia gazu na listwie (filtrze fazy lotnej) a pozostałe na podstawie własnej mapy ustawionej przez gazownika? Czy w tej sytuacji komp gazowy steruje tez wyprzedzeniem zapłonu czy tylko czasem wtrysku?
Od jakiegoś czasu zaświeca mi się na moment żółta kontrolka sygnalizująca niesprawny silnik...Przeważnie migała tak krótko ,że ciężko było mi zlokalizować ,która to kontrolka...Wczoraj zapaliła się na około 1 minutę i odczułem przy tym lekki spadek mocy (jakby silnik chciał zgasnąć)...Co może być przyczyną takiego zachowania ? Będę wdzięczny za jakiekolwiek...
Po przekrenceniu stacyjki sterowanie na przekaznik idzie z komputera? Jeśli tak to jakie? Czy mogę pomierzyć miernikiem?
Zdecydowałem jednak że zastosuję do zasilania silnika wtryski z przepustnica z motocykla BMW 1200S a całością będzie sterował komputer z Audi 1.6 kod silnika AKL / AHL bo wydaje mi się że wszystko będę miał w komplecie. Nie wiem jeszcze czy zastosuję pompę paliwa z motoru czy z auta ale wydaje mi się że wszystko będzie pracować jak należy. Jedynie sprawa...
te czujniki sterują pompą paliwa?? spróbuje je zmienić narazie nie będę przykręcać kolektora ssącego tylko zmienie wtyczki
Witam BMW GS F650 rocznik 2004 na wtrysku, 2 świece na cylinder. Sterowanie silnikiem za pomocą komputera czyli full. Od jakiegoś czasu motor najpierw gasł na wolnych obrotach. Teraz nie che nawet zapalić jak się rozgrzeje. Jak jest zimny to pali. Zapalenie gorącego jest możliwe po lekkim umiejętnym dodaniu gazu ale i tak trzeba go później trzymać żeby...
(...) 1, P0174. Dodatkowo, jak nigdy w aucie, zaczęły z lewej strony grzać się klamki. Nawet jak jest wyłączone, to grzeje klamki. Co może być przyczyną grzania klamek? Z błędami które pokazuje, jutro zobaczę, czy gdzieś nie ma dziur, czy starych sparciałych węży. Dzięki wszystkim za odpowiedz z tymi klamkami. Witaj na forum! Faktycznie, masz do czynienia...
To nie wina elektroniki ani osprzętu. Przerabiałem ten temat. Straciłem masę pieniędzy, czasu i nerwów. Poznałem większość mechaników w moim mieście. Jedyny plus całej tej historii to taki że bardzo dokładnie poznałem konstrukcje oraz rozwiązania w aucie. A co najlepsze w bardzo prosty sposób można złapać trop. Wystarczy kupić na allegro manometr za...
Witam, moja instalacja: - listwy Matrix XJ 533.26 - dysze 2,8 mm - reduktor IG1 - filtr fazy lotnej Landi Renzo Co do regulacji to nie wiem jakie parametry mam Ci podać, z podstawowych to: - obroty przełączania 1300 - temperatura 41C - nakładanie paliw 0,14 s - sonda Lambda 0-1 V (pracuje 0,45-0,47) - rodzaj zapłonu - monocewka Czasy wtrysku praktycznie...
Gdzieś tam, ktoś mi wysłał (po prośbie o schemat licznika i ECU) coś takiego. W pierwszej rozpisce pin 24 (tłumaczenie google) "24 E TI (sygnał wtrysku) Czujnik temperatury". To jaki sygnał tu się w końcu znajduje? Natomiast w drugiej rozpisce pin 19 mówi "19 E tylny lewy sygnału prędkości ABS / DSC jednostka sterująca ABS / ASC jednostka sterująca"...
witaj. jezeli podawałes mase na pin 1 na podpietym ECU i pompka chodzi tzn., ze steruje on głownym przekaznikiem i prawdopodobnie jest sprawny. cewka ma +15? wtryski tez? jezeli tak to prawdopodobnie czujnik położenia korby padł.
Witam. Mam następujący problem z BMW E30 320i 125KM z 84 roku bez katalizatora 15- pinowe złącze. Na początku samochód czasem potrafił zgasnąć na środku drogi po czym nie chciał odpalić. Doszedłem, że to przekaźnik pompy paliwa (tu jest jeszcze układ sterujący). Po przelutowaniu już nie gasł. Jednak nadal obroty falowały na biegu jałowym. Schodziły...
Sterowanie cewek masami, piny 1,2,3,29,30,31. Twój problem to albo pin 15 albo sterownik do naprawy. Powiedz, kluczowanie wtrysków jest?
miałem kiedys podobną sytuacje w bmw okazało sie ze komputer nawalał zobacz gdy zacznie sie tak dziac czy masz sterowanie na tym 1 wtrysku i tylko na tym a pozostałe pracują i jak to sprawdziałes ze wiesz ze 1 wtrysk ???? a swiece kiedy wymieniałes???
Dziękuje za odpowiedz.Co do biegu jałowego to się buja od 3,9-do 4,1ms.Myśle że to sterowanie sondy ma na to wpływ.Dziś nie dam rady ale na tygodniu sprawdze pod obciążeniem.
Odpowiem ci na pierwsza część pytania: Ja w Dieslach robię tak: podłączam tak odcięcie na zawór sterujący pompą by w trakcie czuwania alarmu i po pojawieniu się zapłonu na stacji alarm odcina sam zawór a dodatkowy przekaźnik sterowany za odcięciem podaje na zawór masę. Każde podanie na krótko na zawór + robi zwarcie. Złodziej podaje z aku + i ma zagadkę,...
błąd czujnik wzniosu iglicy oznacza że masz uszkodzony wtryskiwacz sterujący. Daje on impulsy pracy wtryskiwacza do map sensora a ten odpowiedzialny jest za dawke paliwa. A nie słabnie Ci po przekroczeniu 2000 rpm tak jak czuć już turbine?? Ten błąd nie ma raczej związku z Twoim problemem.
Jeśli jest błąd synchronizacji, sterownik olewa budowanie ciśnienia i sterowanie wtryskami. Swoją drogą ciekaw jestem czy jak zabijesz dyfer typu haldex lub temu podobne przy takim ciąganiu nowszych aut to zmienisz zdanie.
N42 jest z nieszczęsnym Valvetronicem. Odłącz silnik elektryczny sterujący Valvetronicem i pojeździj trochę. Zobacz czy dalej szarpie i czy wypadają zapłony - Jeśli się poprawi to problem będzie prawdopodobnie leżał w Valvetronicu, jeśli dalej będzie szarpał i będą wypadały zapłony to szukaj w układzie paliwowym (zamiana wtryskiwaczy, ciśnienie paliwa...
wydaje mi sie ze przepływomierz ma jakiś zapas po to tam jest żeby kontrolować ile powietrza wciąga silnik(masę). Przecież przy maksymalnym obciążeniu za każdym razem nie zasysa tyle samo powietrza;> to zależy od temperatury i ciśnienia jakie panują na dworze no i od prędkości samochodu. Tak łatwiej zrobić przepływomierz niż bawić się w jakieś limity,...
Jak się sprawy mają z tym brakiem mocy, bo widzę że temat umarł. U mnie też czasem brakuje mocy, ostatnio też pojawił się błąd 10 Controller Start-of-injection. Pompa była regulowana i nic nie pomogło, wtryskiwacz sterujący regenerowany i zero różnicy, zmienna geometria łopatek turbiny czyszczona - zero różnicy, podciśnienia sprawdzone - są ok, przewody...
Wóz już uruchomiony, jednak zostaje do ogarnięcia sterowanie tzn. sonda i czujniki spalania stukowego (dosłownie rozsypała się izolacja wewnątrz). Gaz zejdzie na dalszy plan. Temat zamykam.
przeczytaj jeszcze raz co napisałeś na poczatku szukałeś tranzystora który steruje zaworem kąta wtrysku , a pózniej przyszło olsnienie i wyskoczyłeś ze stabilizatorem kto to naprawia wie co zrobić i jak pomierzyć z mej strony wszystko
Pomylka 524 td Dodano po 1 Rok produkcji 92 sterowanie elektroniczne Dodano po 2 moze jakies wskazowki?
witam dzisiaj podłączałem pod kompa bmw e36 2.5 tds i jest taki problem chyba źle podłączam mianowicie czerwony-plus-14 czarny-masa-19 żółty-L-15 zielony-K-20 złącze 20 okrągłe program to carsoft bmw 6.1 na interfejs obd świeci sie zielona kontrolka i miga czerwona, połączenie jest bo kontrolka od wtrysków na zegarach też miga nie mogę nic odczytać...
BMW 316i TURBO eE30 M40 wtrysk metanolu,jakie dawki,sterownik VNT20 Kiedy zalaczac wtrysk metanolu,jakie dawki,przy jakich obrotach i przy jakiim obciazeniu? Moze ktos ma pomysl jak tym najlepiej sterowac? System wtrysku to pompa paliwa 3 bar i wtryskiwacz rozruchowy BOSCH od mechanicznego wtryskubenzyny.
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam! Kupiłem sobie książkę: "Diagnozowanie silników wysokoprężnych" . Całej książki nie przeczytałem, bo sporo jest o Common Rail, ale dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy : - nasza pompa wtryskowa to VP 37, - w samochodach BMW w zbiorniku jest montowana pompa elektryczna, która po włączeniu zapłonu wytwarza ciśnienie wstępne 20 - 30 kPa (2-3 Bar),...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . http://obrazki.elektroda.pl/2643131600_1... Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno...
Witam mam problem obecnie mam Bmw e46 320d 136km. 200tyś przebiegiegu autkiem jezdziło sie dobrze do czasu kiedy zepsuł sie alternator przez czas naprawy alternatora u elektryka wymieniłem sobie olej na mobil 10W40 filtr paliwa i filtr oleju.po załozeniu alternatora wszystko grało moze zaledwie 2 dni na nastepny dzien autko zaczelo kopcic na niebiesko...
Witam, problem dotyczy Bmw 520, rocznik 1989, po dolaniu paliwa silnik "zdechł" - pompa pal. nie działała. Po wyjęciu pompy okazało się że podłączona na krótko działa, a w baku pływają kawałki lodu.. układ paliwowy oczyszczony,wtryski pompują paliwo, ale po "pchnięciu" przekaźnika od pompy ręcznie- po włączeniu stacyjki pompa nie działa- pierwszy problem...
czesc! Buduje sobie silnik i mam problem z instalacja wtryskowa... Mianowicie popsulem komputer (a dokladnie jeden z procesorow odpowiedzialny za sterowanie wtryskami). Znalazlem inny komputer. o prawie identycznym symbolu, rowniez od instalacji wtryskowej Motronic 1.3. Problem w tym ze pochodzi od 4-cylindrowki BMW a ja mam 6-cylindrowke. Wtryski beda...
wtrysk sterujący wtyczka wtrysk sterujący nissan cewka wtrysk sterujący
łożyska hurtownia brama zewrze konwerter cyfrowego polsatu
transformator trójfazowy 17mb82s flash
Wymiana panewek silnik 1.5 dCi K9K – polecane warsztaty Wrocław, Renault, Dacia, jakość usług Nice Robus 1000 – ustawienie zatrzymania bramy na przeszkodzie, regulacja czułości RBA3/C