Pewnie jakieś dodatkowe wyposażenie Dokładnie. To jest wtyczka do sterownika tempomatu.
Kolego spróbuj podmienić sam silniczek krokowy to on jest odpowiedzialny za wolne obroty. Na twoim zdjęciu to część z napisem 1,6 tam gdzie wchodzi wtyczka.
Proszę bardzo według Etzolda: A - BKBN (czarno-brązowy) B - BN(brązowy) C - BNBU(brązowo-niebieski) D - BKWH(czarno-biały) E - RDBU(czerwono-niebieski)
Mi się jeszcze nie trafiła ta hybryda z błędami wentylatorów, zwykle to immo, ładowanie (ogólnie uszkodzona komunikacja), czujnik wała albo EGR, Ale kolega wyżej bardzo dobrze podpowiada sterownik na stół, otworzyć go i sprawdzić połączenia miedzy drukiem a wtyczkami.
przy samej poduszcze w siedzeniu nie łączy wtyczka.
Chodzi ci o te piny co są w tych okrągłych wtyczkach?
Zobacz czy nie ma urwanych kabli , spadła wtyczka z czujnika lub zaśniedziała
zapłon? czyli gaśnie silnik? sprawdź na dole słupka w nogach kierowcy jest podłużna wtyczka, często w tych astrach gdzieś tam nie ma styku i cyrki się dzieją
Sterownik Simtec 1-22 2-4 3-2
A od czego jest ta okrągła wtyczka?
Czyli wystarczy przylutować kawałek przewodu miedzianego? Rozumiem że to są te dwie blaszki gdzie jest wtyczka na ostatnim zdjęciu?
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
A 12 V? Sprawdzasz na wpiętej wtyczce?
To o czym napisałem nie tylko tyczy sie presostatu lecz też zwykłego czujnika zwiernego np. 2 pinowego, p\u to presostat 3 pinowa wtyczka.
szczotki wypadało by sprawdzić i wszystkie połączenia przewodów pod śrubkami i we wtyczkach
Raczej kabelki. Sprawdź wtyczki.
Sterownik pompy wtryskowej jest z tyłu za silnikiem i to on najczęściej jest problemem. (do niego dochodzi tylko jedna wtyczka)
AMP Superseal 2.8mm jeśli dobrze kojarzę.
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Może wtyczka się wypieła z tyłu tego panela od ogrzewania
Napisz dokladniej co więcej potrzebujesz. Immo idzie kablem tym samym o impulsy prędkości z zegarów. Po protu przecinasz niebiesko - czerwony ten co idzie z zegarów i wstawiasz immo. Oczwyiście do stosownych pinów tego immo. Poza tym musisz jeszcze zasilanie do immo podpiąć. Na chematy popatzr, do ściągnięcia np z astra.autokacik.pl
Jaka dokładnie Astra G, z jakim silnikiem? Daj zdjęcia tej wtyczki.
Która wtyczka tam jest, 10 czy 16? Jakie napięcia na TPS?
Cos takiego ? https://allegro.pl/oferta/opel-astra-ii-... Nie, ten jest do starszego - X16XEL, Ty masz Z16XE - sterownik Delco 12242040 - obudowa taka sama, ale po 4 rzędy pinów we wtyczkach.
Witam wszystkich . Orientuje się ktoś jaką wtyczkę ma astra f z 93 r ? potrzebuje podpiąć ją pod komputer Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego dostępu do urządzenia, problem musi być bardzo...
Pin 86 i 93 wtyczka X60.
Jak byś miał stary komputer z com-em to byś mógł zbudować kabelek sam za 30zł.. Tutaj najtańszy interfejs. https://www.youtube.com/watch?v=7evRXv9A... To jest do astry F, do G już wtyczka OBDII
Pewnie zgniłe piny lub kable od czujnika tam za zderzakiem, ja tą wtyczkę w Astrze ucinałem i przylutowywałem inną (typowa wtyczka), łatwo o taką na złomie skądś sobie uciąć.
A czy odłączenie akumulatora nic nie namieszało? może trzeba skasować jakieś błędy czy coś? Nie. Krótko - brak iskry? Grzeb w czujnikach, albo niedopięta wtyczka, albo przecięty przy montażu kabel.
Wiązkę w silniku jest tam taka wtyczka
U mnie w 1,9 podobne objawy (nie koniecznie błędy) były przy brudnych (niekontaktujących) wtyczkach wtryskiwaczy.
Psikanie plakiem nic nie da, jeśli jest uszkodzony czujnik położenia wału niema iskry z modułu i pompa paliwa też nie startuje, przypadłość opla ,kiedyś rozebrałem 1/4 samochodu w poszukiwaniu przyczyny, winny był czujnik położenia wału i jeszcze kiepski dostęp trzeba działać z kanału lub podnośnika. Zaraz na wstępie autor napisał, że ECU widzi obroty...
Pokaż zdjęcie tej wtyczki
W sumie to nie wtycZka tylko plus i masa.a wtyczka to 3 przewodziki we wtyczce.
Masy wyczyszczone i na karoserii i przy akumulatorze oraz na silniku te które odchodzą od wiązki.Bezpieczniki całe.Czy zasilanie komputera jest przez jakiś przekaźnik? Z czego co wiem komputer ma 2 linie zasilania jedną stała i drugą po zapłonie teraz pytanie które to kable przy komputerze we wtyczkach? U mnie są 2 wtyczki.Jeszcze jedno pytanie koło...
w tym silniku czujnik temperatury o który pytasz znajduje się pod cewką zapłonową dwu pinowy chyba niebieska wtyczka
sterownik pod nadkolem w błotniku x129 to wtyczka pierwsza od koła jak cos to pisz ktore piny chcesz sprawdzic
Wtyczka nie wypięła się?
Zapala się kontrolka silnika następnie po 3 sekundach zaczyna mrugać, silnika nie da sie uruchomić, rozrusznik kręci. . Masz problem z immobiliserem, dziwne, sterownik silnika powinien wywalić kod "immobiliser problemy" Wpierw zobacz czy nie wyczepiona wtyczka z pętli ( na stacyjce)
Witam Udało sie zdiagnozować do czego ta wtyczka/ gniazdko? Pozdrawiam.
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy to jest wtyczka pod AUX, wtyczka znajduje się koło ręcznego: https://obrazki.elektroda.pl/7240720300_...
Pompa psg 5 jedna wtyczka, immo w sterowniku silnika.Psg16 dwie wtyczk,i immo i sterownik silnika w sterowniku pompy.
Skoro nie działają wszystkie światła to przyczyna jest w wyłączniku. mogła się wypiąć wtyczka np.
Po zmianei na komp c16se jest spora poprawa w osiągach. Jak wsadzisz jeden zamiast drugiego jak różnią się wtyczkami?
Witam czujnik umiejscowiony w przednim zderzaku (mniej wiecej na środku na dole). poszukaj może ostała sie wtyczka lub przewody wychodzące z wiązki.
witam, A jest możliwe, że wstawił do alternatora inny układ i dlatego tak przerobił wzbudzenie? Raczej dokładnie tak zrobił. Były montowane dwa rodzaje alternatorów: "analogowe" i "cyfrowe". Zewnętrznie są one takie same, ale mają inne numery i oznaczenia na wtyczce.
Masz złącza między wtyczkami (lub pod) sterownika silnika i przy + klemie akumulatora. Sprawdź, czy nie ma korozji na stykach. To samo na wtyczkach sterownika. W Astrze G było 5 silników 1.6 16V. Napisz jaki Ty masz.
Trzeba poruszać wtyczkami żeby było wiadomo. A nie wymieniać jak leci. Ruszslismy już wszystkim i kablami i wtyczkami... 🙈
Witaj, sprawdź połączenie licznika czy wtyczka nie jest luźna.
W celu wysunięcia końcówki trzeba delikatnie wkrętakiem zegarmistrzowskim (inaczej zwanym "precyzyjnym") docisnąć zatrzask do blaszki
Ja ostatnio miałem klienta, któremu też nie pracowała pompa na oryginalnym przewodzie, wiec pociągnął sobie nowe przewody. Przyczyną usterki była wyrobiona wtyczka do pompy i luźne styki w jej złączu, bo te akurat są dość delikatne. Sprawdź stan tej wtyczki!
Tego to Ci nie powiem, ale wiem że do siłowników dochodzi wtyczka z 5 pinami. Aha i wiązka pasażera chyba jest od kierowcy bo siłownika ma 6 pinów a wtyk tylko 5 A kierowcy siłownik 5 i 5pinowa wtyczka.
Nie jestem w 100% pewny, ale tam była chyba wpinana wiązka klimatyzacji
tak nie ma napięcia już na pinach od stopu i tylko od niego na kostce w bagażniku, co wpina się nad zderzakiem. Zamówiłem przekaźnik gniazda przyczepy, co niby w skrzynkę bezpieczników wchodzi i może on będzie sprawcą zamieszania, a w ostateczności podepnę się prosto pod lampę, ale chciałem zrobić tak, jak to w oryginale, podpięta była wtyczka 13-pinowa.
Wtyczka "K" te piny tak ?
To co się topi, to niedomaga. Jeśli topi się gniazdo, to tam masz zbyt cienkie kable. Jeśli topi się chińska wtyczka, to tam będzie problem.
Myślałem że da się powiększyć to zdjęcie tutaj - link do ali to h t t p s : / / pl.aliexpress.com/item/33033702955.html Na radiu była tylko taka rozpiska, nic więcej. Obecnie radio jest w innym miejscu. Zdjęcia z rozpiską pinów i tym jak wygląda wtyczka od Astry będę miał w niedzielę. Astra rocznik 2016.
prawdopodbnie jest to wtyczka od elektrozaworu który otwiera zawór od pompy powietrza wtórnego (tego grzyba przy kolektorze wydechowym) a sam zawór jest przykręcony z boku na kolektorze ssącym (powinna być jeszcze taka przedłużka od zaworu do tej wtyczki)
Sprawdź czy się wtyczka nie wysunęła.
Jeśli chodzi o wtyczki pierwsza z nich to prawdopodobnie wtyczka czujnika temp. powietrza .Druga to wtyczka elektrozaworu oparów paliwa . Aby to ustalić dokładnie musiałbym widzieć dokładniejsze zdjęcie.
Nie mam pojęcia czy w prawych drzwiach jest oryginalny, jak zamienić je kanałami? Wtyczka do radia nie jest demontowalna zbytnio
no zawór się otwiera po zapłonie, ale mnie dziwi co to jest za wtyczka na zdjęciach?
Stawiam na sterownik silnika. Dramat nie pomysł z tym ustrojstwem, przerabiałem już różne błędy: przepustnicy, wału, sondy, PPS i wiele innych. Albo go porządnie zrobić albo nówka - każda z używek i tak się sypnie, prędzej czy później Dla świętego spokoju włącz sobie podgląd parametrów i poszarp się z wpiętymi wtyczkami sterownika.
W mojej staruszce (astra F '96r x16xel bez klimy) jest tylko jeden bieg wentylatora i nie ma rezystora R19. Wtyczka czujnika ma trzy kable.
Do wymiany tenże przełącznik. Sprawdź także czy wtyczka tego włącznika świateł nie jest stopiona.
A podpinał ci asie pod interfejs diagnostyczny czy zdiagnozował go przez tele poradę na podstawie podanych objawów. Co do sterownika silnika to sypał by wieloma błędami ale też morze tylko tymi co ty podałeś, poszukaj dobrego speca od sterowników do opla co do ceny to będzie przedział między 100 a 700 zł. Zresztą uszkodzenie sterownika to normalka w...
Wtyczka i 4 śruby...
Bo to astra dużo młodsza. Wtyczka OBD II. Z Twoich postów wnioskuję, że lepiej udać się na diagnostykę. I pamiętaj, żeby w Twojej wtyczce niczego nie zwierać.
w 1.4 jest halla czy indukcja?? Bo kiedyś kupiłem używany aparat ale gościu mówił, że to od 1.6 i będzie pasował. Musiał się mylić że to od 1.6 skoro wtyczka pasuje ;-)
Po wymianie oleju w warsztacie zauwazylem wolna wtyczke. Od czego moze byc . brak wolnych gniazd zeby to wpiac. Auto opel astra II 1.8 rok 2002 Pozdrawiam
Wstaw zdjęcie tej wtyczki.
Weź miernik z zmierz rezystancję tego zaworu porównując z drugim. Jak taka sama to zaklej to narazie jak było, bo to nie jest teraz problemem. To nie przez to nie odpala. Zajmij sie przekaźnikiem silnika. Weź miernik i sprawdź przejście od przekaźnika do sterownika. Według schematu dla (Z16XER) pin 85 przekaźnika idzie do pinu A62 sterownika ,wtyczka...
Poszukaj dokładnie. Tam idą 4 przewody i taka plaska wtyczka. Musisz obejrzeć dokładnie.
Wtyczka jednak pasuje tylko w jeden sposób. źle sprawdzałem.
Moglbys mi powiedzieć w jaki sposób to zmierzyć? Która wtyczka? Które piny? Dziękuje
Obok akumulatora znajdziesz złącze(wtyczkę ) Tam pomierz.
Zdobyłem ten przepływomierz od 1.8 116 km i nie pasuje za wielki i wtyczka nie pasuje.
Wtyczka okrągła 4 piny
jedna znajduje się przy lewarku zmiany biegów Z tego co pamiętam, to w tamtym okolicach jest wtyczka do połączenia laptopa i sprawdzania błędów.
Jest to informacja o obciążeniu alternatora i następuje podnoszenie obrotów silnika.P
Nie tyle z kablami problem, co fakt, ze w tej astrze, jest wtyczka z pinami miedzy drzwiami a kabina. Wiec tak sobie mysle, wyjde z kablami obok tweetera najwyzej i poprowadze je jakos w dol za schowek hmm?
Odepnij , dopiero potem wypinaj wtyczki
dzięki juz zamawiam.
Wtyczka od wentylatora i przewody dochodzące
ja stawiam na czujnik temperatury wody - jest przy termostacie, niebieska prostokątna lub czarna owalna wtyczka 2 pinowa (tu już raczej czarna owalna)
Słuchaj-tam się dzieją takie cuda,ze ta wtyczka co jest nałozona na wtryskiwacz (kable niebieski i czarny) lubi się wypalac,albo cofa się konektor. Możliwe też że pleciał moduł,ale wtedy iskry nie bedzie.
podopinaj dobrze wtyczki
Panowie, zwróćcie uwagę, na to, że na rynku jest masę uszkodzonych sterowników dających takie objawy. Przed włożeniem drugiego sterownika, konieczne jest prześwietlenie wszystkich mas i zasilań do ECU. Przypominam także o delikatnym obchodzeniu się z wtyczkami, nie bujamy nimi na boki.
witam nie mam wzmacniacza tam jest goła orginalna wtyczka i przejściówka na wtyk do radia nie orginalnego
Sprawdź woltomierzem bez rozłączania wtyczek.
Pewny jesteś że ta wtyczka jest od czujnika spalania stukowego?
Jak najbardziej. Oczywiście z odpiętą wtyczką na cewkomodule.
Pojedynczą wtyczka prawdopodobnie jest od czujnika temperatury, który wysyła sygnał do wskaźnika, podwójna, jeśli jest niebieska to jest to wtyczka od czujnika temperatury, który daje sygnał do ECU, masa jest podłączona od klemy minusowej bezpośrednio pod śrubę rozrusznika, punkt masowy nadwozia jest zaraz obok akumulatora na lewym fartuchu, zaraz za...
Tak dokładnie x16szr. Monowtrysk. Próbowałem przeczyscic wtyczkę i jak na razie zero poprawy. Jak można sprawdzić czy wtyczka może być zła? Pozdrawiam!
Sprawdż przewody w przelotce do tylnych drzwi, pekają i łamią sie . Kostke rozepniesz bardzo prosto musisz wyjąc tą otoczkę niebieską( nacisnąc bądz pociągnąć niepamiętam dokładnie bo robiłem to raz i jakiś czs temu) i wtyczka lekkim pociągnięciem sama wychodzi
Wersja do 2005 http://obrazki.elektroda.pl/1038834900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8915328400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5562914400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6760959100_1...
Fisko ma racje jest pzed chlodnica wtyczka na dwa kable
A co z wtyczka zaizolować i nie ruszać?
wtyczka do kompresora brązowy i czarny
faktycznie jest. dzięki. choćbym myślał 150 lat to bym nie wpadł że tam jest rozdzielnia elektryczna z 2 wtyczkami i 2 bezpiecznikami. czego to jeszcze nie wymyślą...
astra wtyczka wtyczka alternatora astra wtyczka radia astra
oscyloskop karty dźwiękowej zimny kaloryfer naprawa pilota sharp
sofar solar tester akumulatorow
Czerwony kwadracik z kłódką w pralce Samsung WW8NK6 Powland 60A MPPT - Opis i Funkcje Regulatora Ładowania