Producentem złącza jest AMP, tu znajdziesz w ofercie: http://www.swiat-kabli.com/index.php/cat...
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Musisz go wyjąć całkiem a nie włożyć, powinien siedzieć w złączu cewki.
Witam Czy cewka zapłonowa jest nowa oraz jakiej firmy? To samo z kablami i świecami - podaj firmę. Możliwe przyczyny to: - Źle dociśnięta wtyczka do cewki zapłonowej - Niedociśnięte kable zapłonowe od cewki oraz do świec - Wadliwa cewka, kable zapłonowe (w szczególności najtańsze zamienniki) Jakieś objawy podczas jazdy np. szarpanie, niepokojące dźwięki...
to moze ja przedstawie swój tok myślenia (może jest błędny?) kożystając z twojego opisu 1./ +12V 2./ sterowanie obwodu cylindrow 1 i 4 - styk 35 komputera 3,/ sterowanie obwodu cylindrow 2 i 3 - styk 17 komputera 4./ do kondensatora kondensatora czyli rezystancja między 1-2 i 1-3 powinna być taka sama, to samo w przypadku pomiaru pomiędzy 2-4 i 3-4...
Dwie godziny dłubania i doszedłem. Wystarczy podważyć opaskę plastikową we wtyczce, później włożyć szpilkę, odsunąć skrzydełko na bok i piny wychodzi.
Wtyczka od cewki zapłonowej była odpięta w czasie pomiarów ?
Proponuję sprawdzić czy dobrze łączą piny przy wtyczce do cewki zapłonowej. Powinno pomóc. Miałem takie dwa przypadki i były te same błędy. Wówczas pomogło
Wtyczka jest zakładana na cewkę zapłonową, jeden przewód we wtyczce to masa. Luźne przewody to : -impuls wyzwalania -ładowanie CDI -gaszenie Z tymi kolorami przewodów się jeszcze nie spotkałem, dlatego potrzebna jest informacja od czego jest moduł.
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Pod wtyczką od cewki zapłonowej jest plastikowy zaworek (EVAP), tam powinna być ta rurka podłączona. Katalizator sprawdzić nie przez wymianę, tylko np wykręcić sondę i tam sprawdzić ciśnienie spalin. Wymienianie części na takie tandety jak Hart (przewody WN) to tylko proszenie się o problemy.
Obrotomierz chodzi po CAN. Czujnik wału to piny M13 i M14 (dłuższa wtyczka) w ECU, przewód zielony i zielony z czarnym paskiem. Według mnie spokojnie możesz się podłączyć pod cewkę, zadbaj tylko by przewód był odpowiednio umocowany i nie dotykał do przewodów zapłonowych.
Cewka powinna być ok. Zobacz złącze do czujnika na kole. Ta wtyczka lubi robić zwarcie.
Witam Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do Peugeot 206 Plus lub opis wtyczki cewki zapłonowej. Rok produkcji 2010 Silnik 1.4 benzyna 75 km Komputer valeo
Sprawdź wtyczkę cewki zapłonowej. Jakieś błędy złapał? check sie świeci jak zapali?
Radze nie odłączać wtyczki od ECU na podłączonym akumulatorze bo może spowodować to jego uszkodzenie. Nie ma w tym silniku czujnika ssania. Niebieski czujnik podaje informację do ECU o temperaturze silnika. W tym aucie jest możliwość diagnostyki poprzez kody błyskowe - do tego służą kostki pod mieszkiem lewarka zmiany biegów lub żółta wtyczka obok cewki...
Witam Mam problem z POLO 9N3 1.4 75KM 2006 rok automat Auto w czasie jazdy zgasło, okazało się że jest spalona cewka zapłonowa na pierwszym cylindrze. Stopiona częściowo została stopiona również wtyczka cewki. Sprawdziłem pozostałe cewki, niestety nie ma na żadnej iskry zapłonowej. Po podłączeniu do kompa był ciągły błąd wyłącznie tej nadpalonej cewki....
Ta cewka z VW ma wbudowany moduł zapłonowy (3pin wtyczka), ale nie tu jest problem. Uzwojenie pierwotne ma małą rezystancję (impedancję) i jak masz zapłon z przerywaczem, to go zniszczysz, a jak cdi to iskra będzie słaba. Jeśli już koniecznie chcesz użyć cewki samochodowej to poszukaj od starej wersji malucha z kopułką i przerywaczem
Fajne zdjęcie... 1 - zasilanie 2 - do pinu 71 ECU 3 - do pinu 78 ECU 4 - masa
Świece obowiązkowo droższe i nowe przewody. Skontroluj też wtyczkę cewki zapłonowej (3 kable) które lubią się urwać i powodować takie problemy. Zanim wymienisz cokolwiek zleć sprawdzenie uszczelki pod głowicą oraz ciśnienia sprężania poszczególnych cylindrów.
Aparat jest na 6 kabli rzadko spotykany Przecież to zwykły aparat do monopointa , wtyczka zasilania, i wtyczka na cewkę. Masz coś jeszcze pozatym?
Czy ma ktoś może jakiś schemacik jak podłączyć cewkę zapłonowa tą bez przewodów zapłonowych? Różnią się wtyczkami niestety;/
Trzypinowa-skrajny plus, środkowy impulsy sterujace, drugi skrajny minus.
Witam ma Vectre A z 92r silnik 1,6, samochód nie odpala brak jest iskry. Sprawdziłem miernikiem i napięcie 12V po przekręceniu zapłonu się pojawia na cewce zapłonowej natomiast nie ma żadnego napięcia na wtyczce idącej do aparatu zapłonowego, czytałem trochę na temat tych silników i ich słabym punktem jest aparat zapłonowy, cewka zapłonowa. Moje pytanie...
Expertem nie jestem , ale z doświadczenia wiem , że jak szarpie w ten sposób, że zupełnie traci moc to prawie na 100% problem z zapłonem i to na odcinku gdzie zapłon jest jeszcze nie rozdzielony na 4 swiece. Moze byc : woda we wtyczkach , aparacie zapłonowym (czesto po umyciu karcherem), kabel WN od cewki do rozdzielacza, pekniety rozdzielacz (jesli...
OD silver777 "Jeśli zupełnie traci moc to prawie na 100% to problem z zapłonem i to na odcinku gdzie zapłon jest jeszcze nie rozdzielony na 4 swiece. Moze byc : woda we wtyczkach , aparacie zapłonowym (czesto po umyciu karcherem), kabel WN od cewki do rozdzielacza, pekniety rozdzielacz (jesli jest ), cewka zaplonowa, czujnik położenia wału (hallotron),...
Wtyczka jest standardowa, produkowana przez "złączową" firmę AMP Dwa przewody mają iśc "na abarot"!
Żeby żarówka zaświeciła to musi być podłączona do plusa i minusa akumulatora. Odłączasz akumulator, wypinasz złączę sterownika silnika, wypinasz wtyczkę cewki. Podajesz plusa na styk 57 wtyczki sterownika silnika i minus na styk 71 wtyczki sterownika silnika. Podpinasz żarówkę pod styk 1 i 3 wtyczki cewki zapłonowej. Żarówka ma świecić, możesz też w...
Na zewnątrz aparatu nie ma kondensatora, dochodzi tylko wtyczka 8pin i wychodzą 4przeowdy WN. Sądzisz że w jednyn i drugim aparacie jest padnięta cewka?
Podpinasz wtyczkę tak jak stara była podłączona.
Tam ma być taka sama cewka z modułem jak w 1,8 na monowtrysku Czyli Beru ZSE 001 albo Hella 5DA 006 623-951, 3pin wtyczka z wsówkami 3,5mm, cewka z modułem z audi, też 3 pin wtyczka, ale z konektorami 6,3mm nie nadaje się Rożnica jest taka, że ta pierwsza ma sterowanie impulsami dodatnimi 5V, a ta z audi 12V, dlatego ruszyła jak "podciągnąłeś" trochę...
Według schematu trzeba włożyć pin nr 5 do wtyczki opisanej przez Ciebie jako nr 2. Ty się podpiąłeś pod sterowanie cewką zapłonową.
Jak już masz tester "rezyster i diodę LED", to na środkowych pinach wtyczki cewki zapłonowej , sprawdź kluczowanie! Oczywiście w czasie pracy silnika!!!
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
Czy masz aparat zapłonowy taki z gniazdem na 3 wtyki? Sprawdź jeszcze w okolicach miedzy aparatem a cewka zapłonową powinna być taka wtyczka duża chyba na 4 piny czy jest podłączona - tamtedy chyba idzie zasilanie komputera Cudów nie ma musiałeś coś przeoczyć
może i nie ta cewka ale zasada działania ta sama !! do precyzuje swą wcześniejszą wypowiedz pomiar zasilania pin 2 wtyczki cewki zapłonowej pomiar cewki pin 1+2 , 2+3 0,45-0,55 oma pomiar cewki w gniazdach przewodów zapłonowych cylindry 1+4 12000-14600 omów cylindry 2+3 12000-14600 omów Pozdrawaim
sprawdź przewody ktore prowadzą do cewki zapłnowej,wtyczkę na cewce zapłonowej.
Odłącz wtyczki wtrysków i i zmierz ile omów ma każdy. Jak wiązkę sprawdzałeś to wymieniasz ECM i tyle. Można jeszcze by sprawdzić przy zdjętych wtyczkach ECM i wtrysków czy ta linia co idzie od wtrysków do kompa (cztery kable) nie ma zwarcia.
Z tego co pamiętam to tam są dwa rodzaje cewki zapłonowej - z wbudowanym modułem zapłonowym i z osobnym modułem. Cewka zasilana jest z modułu zapłonowego który zasilany jest ze stacyjki przez skrzynkę bezpiecznikową. Najprawdopodobniej masz cewkę z wbudowanym modułem (tylko 3 przewody przy cewce, płaska wtyczka). 3 to plus po stacyjce, 1 masa, 2 połączenie...
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
Ta rezystancja którą podajesz to rezystancja czujnika ta podwójna wtyczka wychodząca z aparatu zapłonowego
W twojej Corsie niema czujnika wału.NZ ma nadajnik impulsów w aparacie zapłonowym czujnik Halla.W tym rozwiązaniu padają moduły zapłonowe (element z wtyczką pod cewką zapłonową)
Przeczyść wszystkie możliwe wtyczki i kostki używając odpowiedniego sprayu, pędzelka i w miarę możliwości powietrza, aby wydmuchać wilgoć. Nieco zaśniedziałe styki we wtyczce cewek zapłonowych (Astra G) były powodem, że motor wchodził w tryb awaryjny, gasł itd. Zdarzało się to sporadycznie - raz na tydzień - znalezienie usterki trwało kilka tygodni.
... wtedy kiedy nie możesz odpalić to wypnij wtyczki zasilająca cewki zapłonowe i sprawdz czy po przekręceniu kluczyka wtedy kiedy słychać przez te chwile pompę paliwa to na jednym z przewodów wypiętej wtyczki pojawia sie +12 . powinien tam być przez kilka sekund po przekreceniu kluczyka , dokładnie tyle ile trwa czas pracy pompy . Jesli jest +12 na...
Dzięki za podpowiedź, niebawem sprawdzę. A Wtyczka od cewki zapłonowej? tam są cztery piny i gdzie ma być prąd?
Po postoju gdzie będzie występował problem odpiąć wtyczkę cewki zapłonowej. Zakręcić rozrusznikiem przez ok 10sek. Wykręcić świece zapłonowe. Podejrzewam że będą zalane płynem chłodniczym, stąd ten zapach. Może być UPG a może leci z reduktora o ile membrana ma tu z nim styczność. Pomiar ciśnienia na cylindrach by tu pomógł. Napisz jaki masz reduktor...
Odczyt blinkkodów tylko na zgaszonym silniku. Wskazanie ESTA-brak elektronicznej regulacji zapłonu pojawia się gdy: -jest uszkodzny moduł zapłonowy -uszkodzenie okablowania (4-pinowa wtyczka) -uszkodzony sterownik silnika -obluzowany reluktor w aparacie,względnie drży cewka nadajnika impusów (baaardzo częste!) -złej jakości przewody zapłonowe. Co się...
Podepnij wtyczkę do listwy cewek zapłonowych bo jest wypięta
Witam Problem dotyczy Nissana Micra K12 2003r z silnikiem 1.2 16V 80km Samochód nie chce zapalić. Iskra na świecy zapłonowej pojawia się tylko na chwile (jeden przeskok iskry) po dłuższym postoju samochodu. jeśli co chwilę kręcimy rozrusznikiem iskra się nie pojawi, a jeśli samochód postoi kilkadziesiąt minut to iskra pojawia się tylko na moment. Co...
Witam Motocykl przyprowadzili do mnie bez modułu zapłonowego, pozostała cewka i wystająca wtyczka czteropinowa kwadratowa. Moje pytanie, jaki typ modułu tam stoji, gdzie ewentualnie go dostać, nie wiem jaki typ modułu, nie wiem jak powinien wyglądać, i nie wiem gdzie szukać jak nie mam żadnego typu. Jeśli moduł jest identyczny jak w innym suzuki 125...
Witam Od jakiegoś czasu próbuję uporać się z problemem Fiata stilo. Nie pali na 3 cylinder. Wymienione zostały świecę i cewka zapłonowa( dodam że są 4 cewki i wymieniona została jedna z 3 cylindra) i niestety wciąż nie ma iskry na świecy. Do wtyczki cewki zapłonowej przychodzą 3 przewody. Podczas pracy silnika sprawdzając napięcie na nich to na dwóch...
Mam identyczne auto i były podobne problemy,po pierwsze radzę odczytać kody błędów czyli kilkakrotnie włączyć i wyłączyć stacyjkę po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka "check engine" będzie cyklicznie mrugać długie mrugnięcia to dziesiątki,krótkie-jedności,po drugie u mnie przyczyną takiego zachowania silnika był uszkodzony-przebicie jeden z przewodów...
mimo złej pogody zrobiłem następne podejście do samochodu - Zmierzyłem napięcia, w/g sugestii S.q, na wtyczce cewki zapłonowej, i tak Na pinie 1 => 12 V na pinie 2 => 0 V ; przejście do masy ~ 0 ohm I tak jak już wcześniej pisałem iskra jest tylko przez parę obrotów wału. Jutro po południu dalszy ciąg - mimo tego co wcześniej napisałem obstawiam jednak...
Witam Mam podobny problem , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Mam na myśli dokładnie tą cewkę, co na aukcji - mamy nawet w domu Polo APQ, cewka jest ta sama. Tam j e s t pokrywka ( :D ), pod wyjściem przewodu WN. Dołączenie do nakrętek umożliwia poprawne sprawdzenie pracy ukł. zapłonowego, bez drutowania czy innych kombinacji z LED; wszak wtyczka 3-pinowa musi być wówczas włączona. W cewce jest jeszcze wzmacniacz.
Dzień dobry Mam problem z cewką zapłonową do motocykla Yamaha SR125, rok 1996. Udało mi się kupić cewkę zapłonową ale jak się okazało do modelu z roku 1997. Oryginalna cewka z 1996 ma dwa przewody wychodzące z niej. W instalacji motocykla z wiązki wychodzi wtyczka z dwoma pinami. Po wpięciu miernika pomiędzy masę a pin 1 i pin 2 pokazuje się napięcie...
Prościutko.Wyciagasz wtyczkę z aparatu zapłonowego,i cyklicznie zwierasz środkowy pin z masa.Jeżeli słyszysz cykanie wtryskiwaczy a nie słyszysz przeskoku iskry w kopułce to uwalony cewkomoduł.Możesz jeszcze sprawdzić czy do cewkomodułu dochodzą impulsy zpłonowe,tez na srodkowy pin wtyczki.
Dziękuje wszystkim za pomoc temat ogarnięty. Przedłużyłem 3 przewody podłączyłem wg waszej instrukcji i auto odpala. Całe szczęście nie uszkodził się sterownik ECU. Na razie podłączyłem 3 przewody na konektory żeńskie bo wtyczka jest spalona. Muszę gdzieś poszukać na szrocie taką wtyczkę i będzie ok Pozdrawiam
W środek nie zaglądałem ani też nie pytałem mechanika. Ogólnie wtyczka jest na 3 piny.
Kupiłem cewkę NGK która ma wtyczkę płaską owalną, a w moim jest wtyczka "kwadratowa". Jak dojść który kabel we wtyczce (jeden zasilający, trzy sterujące) za co odpowiada? Może ktoś ma schemat samej wtyczki płaskiej...
Proszę podać screena z odczytu błędu tak by było widać jego dokładny opis. Piszesz że wymieniłeś przewody - czyli masz wersję z jedną cewką i przewodami zapłonowymi. Skoro masz drugi zestaw przewodów i świec to zobacz czy na tym 4 jest iskra. Pewnie nie będzie iskry na 4 i na 1 bo w wersji z jedną cewką iskra pojawia się jednocześnie na 2 cylindrach...
Zrobiłem dokładnie, tak jak Ty pisałeś oraz Koledzy w postach wcześniej. Sumując potrzebujemy: 1.nowe najlepiej oryginalne przewody WN od Mk2 (300 zł w serwisie po rabacie) 2.podstawa cewki / mocowanie do silnika (20 zł na szrocie) 3.cewka od Mk2 , która pasuje do wielu modeli Forda i nie tylko , ja założyłem cewkę używkę o symbolu 988F-12029-AB ( 65zł...
A zakręciłeś przewody masowe do głowicy? nie pomyliłeś wtyczek zasilania (obok cewki zapłonowej) Sprawdź....
Wymienię też cewkę impulsatora, bo wtyczka pokruszyła mi się w palcach i nie wiem ile wytrzyma. Dużo "zabawy" jest z jej wymianą?
Witam Prosze o dokładną rozpiske napięć na poszczególnych pinach 4-pinowej wtyczki do cewki zapłonowej do opla vectry B 1.8 16V.Z góry dzięki za pomoc
sn0 jeżeli też tak masz w renówce to wyprowadz sobie impuls z wolnego pinu we wtyczce od cewki zapłonowej ( dolutuj kawałek kabelka i podłącz impulsowy od centralki AL 700) to działa
Do cewki zapłonowej podłączona jest 3 pinowa wtyczka, dwa przewody są takiego samego koloru tylko mają inne paski, na obu jest sygnał obrotów
Znalazłem usterkę (prawdopodobnie). Otóż jak wymieniałem przewody zapłonowe i cewkę, to zauważyłem, że pod cewką nie ma wpiętego kabla do kostki od czujnika temperatury. Szukałem tego kabla w okolicy, lecz nie mogłem znaleźć. Jutro spróbuję z kanału zobaczyć, może znajdę. Słyszałem, że jeżeli takowy czujnik jest uszkodzony, to auto przechodzi w tryb...
1-3-4-2 a na myśli mam to że cewka generuje impulsy odwrotnie czyli tak jak by wtyczka do cewki była podłączona odwrotnie lub była wtyczka zmieniana i została podłączona odwrotnie.P I ten tekst rozjaśnia temat: Znalazłem w sieci takie kompendium na temat układów zapłonowych. Tytuł: Bezrozdzielaczowe układy zapłonowe Zawiera opis i schematy elektryczne...
Co do sprawdzenia czy jest iska, to nie bardzo wiem jak to wykonać profesjonalnie. Narazie zrobiłem tak: Podpiołem się multimetrem pomiędzy piny 4/5/6 wtyczki cewki zapłonowej a masę. Jako że mój miernik nie posiada funkcji pomiaru częstotliwości to ustawiłem go na pomiar napięcia DC (z tego co wyczytałem to cewka sterowana jest przez wyjścia typu OC)...
Będą pasowały, tylko musisz kupić kostkę 4-ro pinową w ASO Skody bo pasuje jak ulał(wtyczka od cewki zapłonowej) kosztuje około 25PLN oznaczenie 1j0 973 724 tylko sprawdź czy jest z pinami jak nie to musisz dokupić :)
Proponuję sprawdzić czy jest napięcie na wtyczce idącej do cewki zapłonowej. Rozrząd też było by warto sprawdzić.
Jeżeli jest to silnik z zapłonem iskrowym to jest cewka zapłonowa. Znajduje sie ona pod kol ssącym od strony koła pasowego. Jest to zespolona cewka i oprucz czterech wyjść WN to dochodzi wtyczka 3 pinowa. Pin 2 to zasilanie "15" a 1 i 3 jest to sterowanie z sterownika i tu możesz soę wpiąć z obrotomierzem ale sprawdz dobrze czy nie wychodzi przewód...
Możesz go założyć i odpiąć wtyczce z cewki zapłonowej, jeżeli silnik będzie lekko kręcił to głowica do remontu, jak będzie kręcił normalnie to jest nadzieja. Spróbuj też znaleźć przyczynę czemu spadł pasek - uszkodzony napinasz, odkręcony napinacz, pompa wody itp.
Witam. Nie podważam wiedzy i doświadczenia wyżej wypowiadających sie kolegów ale moim zdanim podłączenie plusa po kluczyku w inne miejsce rozwiąże problem. Jeśli pamięć mnie nie myli to W Giego przewód po stacyjce biegnie z wiązka do rozcięcia wtryskiwaczy benzynowych. I tam prawdopodobnie jest podłączony. Ciachnij go przy samym lucie. Izolacja zabezpiecz...
Zamontuj cewkę do auta. Podłącz wtyczkę do niej. Podłącz do cewki przewód zapłonowy a na jego koniec da świece i daj ją do masy. Odetnij środkowy przewód i od strony cewki podawaj na nią impulsy. Przy włączonym zapłonie ma być iskra jak podajesz masę. Możesz użyć diody LED z połączonym szeregowo rezystorem 1J i wpiąć ją pomiędzy plusa wtyczki i środkowy...
Witam mam problem z ojca samochodem Opel Corsa A 1.2i 8V 1993 rok. Wczoraj gdy wracał z pracy nagle samochód zgasł, i już nie chciał odpalić. Dzisiaj zajrzałem pod maskę, i zrobiłem następujące rzeczy. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, sprawdziłem czy dochodzi napięcie do cewki po przekręceniu zapłonu, dochodzi, wyczyściłem wszystkie styki we wtyczkach...
Nie pytam się o kable WN, tylko o kable: 1) z modułu zapłonu do cewki zapłonowej (sprawdzić wtyczkę, sprawdzić gniazdo cewki) 2) kabel od modułu do czujnika położenia wału (są tam dwa kable złączone wtykiem i gniazdem) Kable mogą być popękane, nadłamane, mieć ubytki w izolacji, a w rezultacie będą wywoływały anomalia w zachowaniu silnika. SPRAWDŹ JE...
Witam. Jakie powinno być napięcie na środkowym przewodzie 3-pinowej wtyczki cewki zapłonowej w VW Passacie 1,8 ADZ (1995r.) w czasie pracy silnika? U mnie jest na wolnych obrotach ok. 3 V, a na wysokich obrotach dochodzi prawie do 10 V. Dlaczego tak jest? A może u mnie jest coś nie tak? Ostatnio coraz częściej występuje w moim autku samoistne przełączanie...
To jeżeli wiesz gdzie jest aparat zapłonowy to powiedz z ilu przewodów składa się wiązka wychodząca z tego aparatu. I w przypadku jeśli to jest wtyczka pomierz i napisz jakie napięcia są na tej wtyczce.
Witam Co do mojego drugiego pytania , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
wielkie dzięki za zainteresowanie ,dziś walczę nadal z ta kupa złomu ,wczoraj znalazłem owinięty kabel wtyczki do cewki zapłonowej ,po odwinięciu rozczarowanie 2 przewody były tak jakby przepalone mam fote ,[url=http://81.102.53.157/cpg15x/displa...
Witam moja Viki 1.6 16V 1998r benzyna+LPG jakiś czas temu zaczęła szwankować. Samochód od tak sobie zaczął chodzić na 3 gary. Czasami odpadli na 4 Gary czasami na 3. Takie problemy występują i na LPG i na benzynie. Dzieje się to w każdej chwili nie tylko podczas odpalania. W czasie jazdy również potrafią się przełączać raz 3 gary raz 4. Auto strasznie...
Witam was po takiej długiej przerwie więc tak obiecałem ze dam znać co było zepsute a mianowicie główną awarią braku iskry był spalony moduł a pisałem ze niema napięcia to było po prostu nie wiedza żeby na module było napięcie to musi być podłączona wtyczka do cewki zapłonowej bo po podłączeniu wtyczki dopiero dochodzi napięcie a ja na odwrót niewiedza...
Witam! Chciałem zapytać jak można uruchomić wyjęty silnik z Fiata 126p. Silnik jest kompletny, posiada cewkę zapłonową itp. Jednak nie wiem do końca jak podłączyć elementy instalacji elektrycznej. Do rozrusznika idzie taki gruby przewód podłączam do +, nad nim jest "wtyczka" na konektor gdy podam na niego + automat wyrzuca, ale rozrusznik nie ma siły...
Witam mam problem z fiatem brava 1.4 12v a mianowicie auto jeździło do pewnego czasu aż zaczęło szarpać i stanęło. Jak w temacie brak iskry wymienione świece, kable, cewka i czujnik położenia wału, przekaźnik wtryskowo-zapłonowy sprawny, po przekręceniu kluczyka pompa pracuje. Do cewki jest wtyczka na 3pin (2 zielone i pomarańczowy) wyczytałem na forum...
Witam, Poszukuję schematu elektrycznego instalacji zapłonu do samochodu Ford Focus MK2 1.6 16V TI-VCT 2005. Próbuję zdiagnozować przyczynę błędu P2300. Zależy mi na informacji, jakie napięcia powinny być na wtyczce od cewki zapłonowej. Cewka, przewody, świece wymienione na nowe. Rozrusznik kręci ale auto nie zapala. Brakuje mi już powoli pomysłów co...
Witam. Postanowiłem się zabrać za problem zakłóceń w mojej astrze g 1.6. Zakłócenia mam już rozpracowane. Jedne pochodzą od alternatora a drugie niestety radiowo od układu zapłonowego. Silnik posiada moduł zapłonowy (4 cewki) który do połowy chowa się w pokrywie głowicy. W związku z tym czy jest sensowne zaekranowanie cewki kawałkiem blachy? Bezproblemowo...
Zdjęcie robiłeś w tunelu kolejowym? Nie zamieniliście czasem wtyczki na cewkę z wtyczką na przepływomerz?
Właśnie taki silnik mam, już nawet udało mi się zamontować cewkę zapłonową zamiast aparatu zapłonowego. Z tego co zauważyłem to jedynie czujnik w kolektorze ssącym ma inną wtyczkę, ale można będzie też założyć ze starego silnika. Zastanawiam się jednak jak pisałem czy instalacja silnika przy elektronice ma takie same wyjścia, czy nie trzeba zmieniać...
Rezystencja jest ok. Chyba znalazłem problem. Wtyczka na dolnej cewce zapłonowej, jest cała połamana i wypada z z gniazda cewki. Po włożeniu jej na swoje miejsce sei zaczął normalnie jeździć. Dzięki za pomoc. Zamykam temat.
bateria to twój akumulator . Cewka zapłonowa to to z którego wychodzą kable do świec zapłonowych z wiązki w w otoczce bedą odchodziły takie cienkie otoczki fi 8-10 do poszczególnych elementów instalacji . Niektórych wersjach nissana na każdej świecy jest cewka wtedy jak staniesz przed autem po lewej stronie silnika będzie wtyczka i gdzieś tam powinny...
Bezwład sprawdzony. Wtyczki mam takie ale w innej osłonce, sprawdzałem błędy ponownie nic nie miga. Sprawdzałem napięcie na wtyczce ecu ale cewki zapłonowej i wytrysków i jest w każdym. A zasilanie ecu to które pin-y?
Że kombinuje to fakt, tylko co da zmniejszanie przerwy? Zmniejszenie przerwy na świecy daje to, że do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze w końcowym etapie suwu sprężania, potrzebne jest niższe napięcie, niż przy normalnej przerwie. Jeżeli po takiej operacji zmniejszenia przerwy, cylinder podejmie normalną pracę, to przyczyny należy...
Nie ma problemu tylko jak towar sprzedawany jest dobrze opisany, to że wtyczka ma inny kształt a ma tyle samo kabli to też nie problem zwłaszcza że tam gdzie kupiłem jeden koleś potwierdzał że działa tylko trzeba zmienić wtyczkę, oferty sprzedających nie opisują do jakiego zapłony jest stacyjka tylko rocznik a inna wtyczka mi nie przeszkadza. Podsumowując...
masz problem na linii immobiliser-sterownik silnika. Transmisja jest prowadzona linią diagnostyczna, częstą przyczyna jest za małe napięcie na linii K-wystarczy podciągnąc do plusa opornikiem 4,7K, skorodowana 6-cio pinowa wtyczka w module immo, lub uszkodzony przekaźniczem w w\w module. Nie jest to wina cewki czytnika, bo wtedy immo rejetruje błąd...
Witam. Nowe wieści w sprawie tego białego kabelka. Podczas regeneracji reduktora od gazu udało mi się znaleźć gdzie ten urwany kabelek się zaczyna. Jest to przy wtyczce do cewki zapłonowej. Nadal niestety nie wiem po co on jest. Być może coś dodali przy montażu gazu kilka lat temu. Ktoś może teraz ma większe pojęcie dokąd ten przewód idzie? http://obrazki.elektroda.pl/8261498700_1...
Mam licznik bez obrotomierza i chcę zamontować z obrotomierzem zamiast zegarka ale im więcej szukam tym bardziej nie wiem co myśleć. Podłącza sie go pod alternator czy pod cewkę zapłonową czy może wystarczy tylko podmienić liczniki i będzie działać ? Mam licznik z 2 wtyczkami. Golf II silnik 1.6 benzyna/gaz rocznik 87 Następnego dnia: No zaryzykowałem...
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
Witam Szanowne Forum Problem dotyczy samochodu Renault Megane I z 2002 r z silnikiem K 4J C750 1,4 16V... Paliła się lampka braku ciśnienia oleju i brak było kierunkowskazów (były tylko awaryjne) i sterowania opuszczaniem i podnoszeniem lewej szyby (silnik był sprawdzony na krótko i jest sprawny, wiązka w drzwiach również) ... została wymieniona pompa...
wtyczka cewka wtyczka moduł zapłonowy cewka zapłonowy mercedes
picasso benzyna kontrolki amplituner pioneer kolumna odtwarzacz trzeszczy
wizjer smart regulator ładowania
Tryb niedostępny po podłączeniu dekodera do TV Zmiana prędkości transmisji w kamerze Hikvision DS-2AE5154-A