Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
tnać koszta to goły silnik ok 300-500zł w bdb stanie. Jak mechanik ogarnięty to w jeden dzień auto będzie gotowe do jazdy.
Sprawdź czy nie jest wydmuchana uszczelka po głowicą są takie same objawy.
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Prawdopodobne najczęstsze uszkodzenia to: 1. Uszczelka między głowicą a płytą zaworową wydmuchana 2. Pęknięta blaszka zaworowa Dodano po 4 Należy dodać, że kompresor tego typu ma sprawność rzędu 40%, co wiąże się z tym że w cyklu 10 minutowej pracy kompresor może działać tylko 4 minuty i następnie 6 minut przerwy i tak cyklicznie. Jeżeli kompresor włącza...
Zrób zdjęcie wykręconych świec (tylko w kolejności jak w silniku). Problemy z wypadaniem zapłonu masz po błędach na 1 i 2 cylindrze. Mogą nie mieć nic wspólnego z cewkami czy świecami. CZY BYŁY SPRAWDZANE LUZY ZAWOROWE? CZY BYŁA SPRAWDZANA KOMPRESJA? (mogą być upalone zawory wydechowe bądź wydmuchana uszczelka pod głowicą między cylindrami).
Witam wszystkich posiadam Fiat Cinquecento 704 uszczelka pod głowicą... Zauważyłem że pod korkiem wlewu olej pojawiło się coś w rodzaju masła ale na bagnecie od poziomu oleju niema masła a płyn chłodzący w niedużych ilościach ubywa i na ściankach zbiornika pokazał się czarny osad,ale że ubywa mi płynu chłodzącego to sądzę że dlatego że mam złamany czujnik...
Zacznij od wysokiego nap.tak jak koledzy piszą(swiece,przewody cewki). Spotkałem sie tez nie raz z tym objawem gdy była wydmuchana uszczelka pod głowicą miedzy-cylindrowo.Zdarzyło mi sie raz w BMW gdy były nieszczelne zawory ssące.Napisz co to jest za BMW(model,rok) oraz jaka jest instalacja gazowa(zwykła,elektronika,sekwencja)? Pozdrawiam.
Witam, po raz kolejny wydmuchana uszczelka pod głowicę w ursusie 1034, ale po kolei: Po zakupie ciągnika po ok 100mth wydmuchało uszczelkę na kanał wodny, więc głowica do kapitalnego remontu, splanowana , nowa uszczelka ze sklepu dokręcona momentem 185Nm i w pole. Po ok. 60mth znowu dmuchnęło, ale w innym miejscu. Mechanik stwierdził, że można by uszczelkę...
przyczynom była wydmuchana uszczelka pod głowicą
Witam Czeka mnie remont silnika w e90 N46b20b 129KM Mam w związku z tym kilka pytań o opłacalność takiego remontu. Auto kupiłem z przebiegiem 70k, aktualnie ma 130k i o auto dbałem, także pomijając silnik cała reszta jest zadbana. Wydmuchana uszczelka pod głowicą i nie wiem co robić dalej : - splanowana głowica (kompletna) z wałkiem mimośrodowym, kołami...
Witam Pierwsza myśl zawsze najlepsza!!! WYDMUCHANA USZCZELKA POD GŁOWICĄ!!!!Trzeba było od razu tak zrobić i zaoszczędzić sobie kłopotu i roboty... Dzięki i pozdrawiam
Prawdopodeobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą nabija układ spalinami i dlatego nie masz ogrzewania
Wydmuchana uszczelka pod głowicą jest standardem co jakiś czas w tych silnikach, płyn wtedy dosyć często dostaje się do oleju, ale planowanie głowicy przy wydmuchanej uszczelce papierem ściernym, brak mi słów, trzeba było jeżdzić tak dalej i dolewać płyn efekt taki sam. Szkoda twojej pracy i czasu. Pozdrawiam
Prawdopodobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą skoro masz mix z olejem ,sprawdź także termostat, podejrzewam również pompę wodną
Witam Problem tkwi w fiacie 126p 650E 1991r Nie da się ustawić wolnych obrotów, kopci na biało, chodzi tylko na ssaniu a po dodaniu gazu gaśnie tak jakby w ogóle nie reagował na gaz, słychać jak ucieka powietrze z silnika. Czy to może być wydmuchana uszczelka pod głowicą ? Przed wszystkimi objawami maluszek jeździł ale był bardzo słaby aż pewnego dnia...
Silnik może przegrzewać się m.in. : z powodu niewłaściwie pracującego układu smarowania (pompa oleju - uszkodzona, filtr oleju lub przewody zanieczyszczone), lub układu chłodzenia w tym przypadku mamy : zabitą/zarośniętą kamieniem kotłowym chłodnice, źle pracujący termostat, brak termostatu, kamień kotłowy narośnięty na tulejach tłokowych, pompa wody...
z tego co widzę to niedawno w Twoim aucie wymieniana była uszczelka pod głowicą przy wyciąganiu pękniętej świecy. Jak na moje to w 100% jest wydmuchana uszczelka lub pęknięta głowica.
taki efekt ma jeszcze wydmuchana uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami ,ale wtedy nie powinno ustępowac po nagrzaniu (mało prawdopodobne)ale na pewno nie panewki(odwrotny efekt)
Witam Możliwe uszkodzenia: - wydmuchana uszczelka pod głowicą (po takim przegrzaniu silnika przy wymianie uszczelki konieczne jest planowanie głowicy), - zapowietrzony układ chłodzenia - częściowo zatkana chłodnica Pozdrawiam
Czy tego płynu ci ubywa (gdzieś znika), czy zostaje on wypychany do zbiorniczka wyrównawczego? Jeśli płyn znika z układu chłodzenia (nie przybywa w zbiorniczku), to może to być: -> Uszkodzona pompa - należy dokładnie obejrzeć pompę oraz jej okolicę. -> Nieszczelny układ chłodzenia - koniecznie należy obejrzeć wszystkie elementy układu chłodzenia. Zwłaszcza...
Co może być tego przyczyną i jak usunąć tą usterkę. Wydmuchana uszczelka pod głowicą.Wymiana.
Witam, posiadam Fata 126p fl 90 rok. Pojechałem do mechanika na przegląd i stwierdził że jest wydmuchana uszczelka pod głowicą bo zaczyna mieć przedmuchy. Zgodziłem się aby ją wymienili, po wymianie silnik spala dużo oleju, na 100km co najmniej 1ltr :/ Dodam że przed wymianą uszczelki nie brał. Co mógł skopać, źle poskładać że jest jak jest? Wycieków...
czy jeśli uszczelka pod głowicą nie była wydmuchana a demontuje się głowicę to czy przed ponownym montowaniem trzeba ją planować???
Kabel, świeca, wypalony zawór, pęknięty tłok, wydmuchana uszczelka pod głowicą i jeszcze można coś wymyślić. Sprawdź coś np czy jest iskra na tym cyl, wykręć świecę i podmień na drugą, wstaw na próbę drugi kabel, - od czegoś trzeba zacząć.
Trochę zeszło, ale wydmuchana była uszczelka pod głowicą i przy okazji wyregulowałem zawory i okazało się, że były za ciasne. Teraz jak ręką odjął.
uwaga forumowicze w ostateczności wymieniłem łańcuszek rozrządu i dalej było bez zmian podłożyłem nowy czujnik położenia wału i dalej bez zmian klient właśnie zabiera auto ,nie zgodził sie na zdjęcie głowicy bo jakiś niby elektronik z legnicy powiedział mu że uszkodzona jest elektronika , ja po przeczytaniu waszych sugestji i paru dobrych dniach sprawdzania...
ok ;) Połowa roboty z wyciąganiem za nami. Jutro dalsza połowa. - intercooler ściągnięty - przewody od paliwa itp. - jutro kolektor bo potrzebny kanał aby go odciągnąć od głowicy, ale śruby bo wielu k****h poszły ;) - termostat - vakum pompa. Pozostaje od góry ,potem rozrząd i będzie na wierchu wydmuchana uszczelka. Na początku był problem z boosterem,...
I jak tam? Jest poprawa? Przed wymianą termostatu przewody do nagrzewnicy były miękkie natomiast do chłodnicy twarde ale dało się ścisnąć. Aktualnie jedne i drugie są twarde. To chyba nie zbyt dobrze wróży. Ostatnio też przerabiałem problemy z chłodzeniem tylko, że w silniku 1Z. Wymieniłem pompę wody bo już lała, termostat, czujnik temperatury itp....
Palio 1.2 z 2000 roku - miał problemy z przegrzewaniem - wymieniona została chłodnica, pompa wody , wentylator , węże itp - pomogło trochę na kilka dni - ale dalej podczas stania w korku się grzał - przy jeździe normalnej było OK - wymieniłem termostat - prze tydzień było OK i nagle zaczyna gotować wodę. W chłodnicy woda jest całkiem zimna , nie ma...
Nie chodzi mi o wymianę. Gdzieś ten płyn musi ginąć. Zastanawiam się czy nie dostaje się do oleju poprzez wydmuchaną uszczelkę głowicy.
Jeden znajomy mowil ze u niego w firmie szef lal do lublinow, swojego VW oraz do 2 tirow wlasnie OR swojej produkcji. Ponoc co 10kkm w kazdym siadala uszczelka pod glowica i trzeba bylo wymieniac. Mowil ze to z tego powodu. Mi sie w to troszke wierzyc nie chce, ale on mowil ze to na pewno od OR. Czy jest to mozliwe? Chyba nie... a jezeli nawet to co...
Witam wszystkich serdecznie, Zwracam się do was z dużym problemem i liczę na pomoc. Mianowicie: Silnik 2.5 TDI, 96kW, AXD, t5 '03. Jakiś czas temu zaczęło delikatnie ubywać płynu chłodniczego. Po dolewce przejeżdzał około 100km i zmiana z MAX na MIN. Tydzień poszukiwania wycieku, NIC. Diagnoza mechanika, wydmuchana uszczelka pod głowicą (co jest rzeczą...
- według instrukcji na pierwszej licząc od góry. Zaś dolna kreska oznacza 0 stopni - brak wyprzedzenia. to już w międzyczasie doczytałem i tak też już jest ustawione, niemniej silnik nie chodzi :( - przy wolnych obrotach faktycznie tak może być, jednak wtedy będzie miał duże spalanie, będzie się przegrzewał oraz nie będzie osiągał mocy. ale będzie...
Witam , potrzebuje pomocy i dobrych rad w sprawie mojego auta , posiadam VW Bora kombi 2000 r. 1.6 benzyna 16V 77Kw (105 koni mech.) z instalacją gazową (sekwencja) kod silnika AUS , mam problem ponieważ silnik się zepsuł ( wydmuchana uszczelka pod głowicą i nieszczelne zawory ) mieszkam w Holandi i naprawa tego tutaj jest prawie nie możliwa pozostało...
Witam , mam nie lada problem z moim nie pierwszej młodości fiatem putno 1,2 95r. Otóż przypadek ten jest taki że nie mam pojęcia jak rozwiązać problem nadmiernego grzania się silnika. Punto grzeje sie niemiłosiernie szybko , wskaźnik po kilki chwilach ląduje na czerwonej skali. Kilka tygodni temu miałem awarię , została wydmuchana uszczelka pod głowicą...
AuKElMe czy mówiąc o gruszce przy filtrze masz na myśli pomkę ręczną? Jeżeli tak, to owszem, mam taką, czyli nie mam pompy niskiego ciśnienia w baku? Najbardziej obawiam się, że to wtryski, bo samo ich sprawdzenie to 400 zł a ew. naprawa około 2 tyś :( Wydałem juz na samochód od trzech miesięcy 3 tyś, a kupiłem za 5,5 tyś ;) Jeżeli to wtryski, to panowie...
Witam Wszystkich! Jeżdżę samochodem Kia Sephia II z instalacją II generacji Landi. Instalacja była założona gdy auto miało 32.000 km przebiegu, teraz ma 158.000 km. Wszystko było o'k, aż do momentu gdy pojawiły się dziwne objawy. Otóż auto przy dodawaniu gazu, praktycznie na wszystkich biegach (przy większym obciążeniu silnika) nagle traciło moc (tak...
Regulator jest na pewno. To nie jest kosiarka z lat 80-tych, gdzie była dźwignia gazu przy kierownicy. Skoro przepustnica na zgaszonym silniku jest i tak otwarta, paliwo dochodzi, to istnieje opcja, że ścięło klin na kole magnesowym, rozrząd raczej się nie przestawił. Widziałem również przypadek, w którym ukręci się wałek rozrządu. Mogło jeszcze wydmuchać...
A kto Ci wywróży czy to jest poważne, Żebyś potem Miał pretensje jak Ci motor padnie. Najlepiej dla Ciebie i Twojego samochodu będzie podłączenie auta pod kompa, pewnie to wiele wyjaśni. P.s jeżeli kopci na biało to może wydmuchało uszczelkę pod głowicą i płyn dostaje się na cylindry, ale to tylko JEDNA z możliwości.
Wydmuchało Ci uszczelkę z pod głowicy i podciśnienie wydmuchuje płyn chłodzący czyt. wodę. Na 100% USZCZELKA DO ROBOTY. może jeszcze przez wiosennymi pracami zdąrzysz zrobić. Pozdrawiam
Jeden czujnik odpowiada za wskaźnik drugi do sterownika silnika Płyn jest w chłodnicy? Węże od nagrzewnicy ciepłe? Jeżeli nie to termostat otwarty i puszcza wszystko na duży obieg tj. chłodnice Jeżeli węże ciepłe a nie grzeje to układ zapowietrzony np. wydmuchaną uszczelka pod głowicą lub uszkodzonym reduktorem lpg o ile występuje Myślę że rozwiałem...
Problemem były przedmuchy między pierwszym a drugim cylindrem; wydmuchało uszczelkę pod głowicą i nadtopiło cienkie ścianki między cylindrami. Na szczęście planowanie bloku oraz głowicy pomogło.
Jak w temacie: Actros MP4 euro 6. OM 471 926 Kolejny raz wydmuchało uszczelkę głowicy i zbiera się kompresja w ukł. chłodzenia. Widać niewielkie ślady nagaru na uszczelce. Może być opadnięta tuleja a wspiera się w dolnej części bloku. Czy ktoś ma rozwiązanie problemu?
Pewnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą, dlatego wygania płyn z układu.
Czy te napędzające się węże były przed wlaniem k-seal? Czy piana w układzie powstaje przez wydmuchaną uszczelkę pod głowicą czy przez k-seal?
Ale kompletnie nic nie dmucha?? Może głupie pytanie czy sprężarka jest połączona mechanicznie z silnikiem, w sensie czy kręci się razem z nim?? Czy pasek się nie ślizga? Bo jeśli się kręci, to może być jak kolega wcześniej mówił zawory albo wydmuchało uszczelkę pod głowicą. Pozdrawiam.
Jeśli test był wykonany fachowo i środek do tego użyty dobrej jakości a test był pozytywny to masz trzy opcje. Mianowicie wydmuchaną uszczelkę pod głowicą,pękniętą głowicę albo w rzadkim przypadku pękniętą tuleję cylindra (rzadko się zdarza ale jednak) A skoro mechanik ci powiedział że pompa wydziela CO2 to szybko zabieraj od niego samochód :)
Ale panowie twarde węże będą w tedy gdy wydmuchało uszczelkę pod głowicą. A wentylatory też mogą być słuszną sugestią bo może nie włączać się pierwszy bieg. Ale w takim razie dlaczego na komputerze pokazuje większą temperaturę niż w samochodzie? mogą być czujniki.
Albo źle odpowietrzony, albo jednak uszczelkę pod głowicą zdążyło wydmuchać. Może jeszcze pompa wody być uszkodzona. Oddaj do kogoś kumatego, nim wpędzisz się w koszty.
Witajcie, mądre głowy. Pacjent: Renault Espace 3.0 DCI V6, 2003 rok. Robione były głowice (wydmuchało uszczelkę pod głowicą). Po założeniu głowic, wstawieniu nowego rozrządu i ustawieniu go na znaki, zaczął się problem. Jedynie na ciepłym silniku auto nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie. Problem z odpaleniem. Komputer Inter Cars czyta błąd P1008. Po...
Owszem, popełniłeś błąd, ale myślę że po takim dokręceniu wygniotło silikon i nic ci nie wydmucha. Smaru też się nie daje pod głowicę tylko samą uszczelkę.
Że 4 lata temu wydmuchał uszczelkę pod głowicą, było ogarnięte wtedy i chodził normalnie do tej pory, często stoi na dworze, ale kominek jest przykrywany, żeby nie napadało do wnętrza tłumika. bearq - właśnie wydmuchuje olej górą przez kominek
Witam wszystkich problem rozwiązany wydmuchana uszczelka pod głowica i peknieta głowica. Sprzedający pokrył koszty naprawy. Pozdrawiam
Mogło wydmuchać uszczelkę głowicy między cylindrami
Według mnie pocenie się silnika nie jest spowodowane nieszczelnością uszczelki pod głowicą, tam występuje wysokie ciśnienie, jeżeli głowica była by nie dokręcona to uszczelkę już dawno by wydmuchało. Czy nic się nie wydarzy gdy dociągnę głowicę po kilku latach? Możesz spróbować, ale nie wiem czy to coś pomoże. Czy może zdjąć głowicę oczyścić płaszczyzny...
Kilka dni minęło, ale może wydmuchało uszczelkę pod głowicą?
Cóż się od nas spodziewasz? Skoro złożyłeś i uruchomiłeś to potrafisz. Teraz pozostało sprawdzenie, czy wtrysk występuje na obu wtryskiwaczach i czy jest ciśnienie sprężania. Gdyby w grę wchodziła woda w cylindrze to raczej rozrusznik nie poradziłby sobie nie mówiąc o pracy ciągłej. Wydmuchanie uszczelki głowicy też idzie namierzyć. Regulacja zaworów...
Tylko że chce zwiększyć mu moc po naprawie, zwykłą wydmucha znowu...
Czy na starej uszczelce były takie same objawy.Gdzie wydmuchało uszczelkę
Tylko wydmuchana uszczelka pod głowicą.
Mocno przegrzanym silnik najczęściej objawia się wydmuchaniem uszczelki pod głowicą. A objawy tego to inny i bardzo szeroki temat.
Objawy te świadczą o tym że jest wydmuchana uszczelka pod głowicą, przed wymianą uszczelki należy sprawdzić czy równa jest głowica, będzie wiadomo dlaczego wydmuchało uszczeke.
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
Np w wydmuchanej uszczelce pod głowicą.
Wydmuchał uszczelkę pod głowicą.
Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Te stukanie to popychacze.
Witam. Robię właśnie taki ciekawy silniczek 2.7 HDi V6 DT17BTED4, który powstał w ramach wspólnego projektu przez inżynierów Jaguara/Ford i PSA Peugeot/Citroen. Niestety wydmuchało uszczelki pod głowicami. Głowice oddane do sprawdzenia (są szczelne) i planowania (zebrane 0,025) Moje pytanie jest takie? Jakiej grubości uszczelkę teraz zastosować? Na...
Ale pieprzycie, ma wydmuchaną uszczelkę pod głowicą.
Mix to mix ,tylko z różnych szkół. W mojej to typowa konstrukcja palnik emulsyjny z emulsją powietrzną, wodną .Normalną konstrukcją jest palnik zasilany dodatkowo parą wodną, lub palnik zgazowujący olej w obecności katalizatora. Kolega Gripen ma rację woda w palniku na OP to kicha strzela i gaśnie.Palnik zgazowujący to inna bajka.Jeśli chodzi o emulsję...
Gaśnięcie po nagrzaniu, to objaw zacierania silnika. Ten jest dwusuwowy czy czterosuwowy? Po nagrzaniu może też się psuć układ zapłonowy. Szczególnie podatne będą wynalazki z elektroniką. Kondensator zapłonowy też może być podatny na wysoką temperaturę. Słabnie izolacja w kondensatorze, słabnie izolacja kabla WN i fajki. Musisz zaobserwować czy po zatrzymaniu...
Nie miałem okazji spodkać się z takim przypadkiem, ani nie zdarzyło mi się żeby po poprawieniu głowicy wydmuchało uszczelkę. Ale możliwe, nie zaprzeczę że są takie przypadki.
Myslałem nawet bardziej ze przestawienie zapłonu bo była dwa razy zdejmowana głowica z powodu przegrzania i wydmuchania uszczelki pod głowica
Rok temu robiłem remont ,nie sądziłem że może wydmuchać uszczelkę tak szybko ,min regeneracja głowicy ,pierścienie ,panewki ,rozrząd
A to nie sa objawy wydmuchanej uszczelki pod glowica ?
Na 90% wydmuchana uszczelka pod głowicą, znajomy w STAR'rze miał takie same objawy, wymiana uszczelki je całkowicie usunęła.
Witam Mam ten sam problem . Dziś głowice zdjąłem bo uszczelkę wydmuchało i tez na 6 tuleja lekko opuszczona . Robiłem uszczelkę przy 506tkm a teraz auto ma 667tkm i znowu to samo model 1845.
Witam, mam problem z silnikiem Deutz BF4L1011F. Zaczął kopcić na biało i pojawił się olej w wydechu. Pierwszy pomysł - turbo. Po regeneracji i złożeniu dalej wręcz rzyga olejem. W ciągu 5 minut pracy silnika wciągnął połowę wysokości bagnetu oleju. Silnik chłodzony olejem, teraz pytanie czy pierścienie czy głowica/uszczelka pod głowicą wydmuchana?
uszczelka pod głowicę kompresora ?
Bym nie był gołosłowny c.d.n. Dokonałem szczegółowych testów związanych z termostatem i zauważyłem, że nie otwiera się pomimo temperatury płynu w głowicy ponad 104 st.C. Postanowiłem wymontowac obudowe z termostatem i dokonać jego sprawdzenia, próba wykazała brak otwarcia, co mogło być powodem wydmuchania uszczelki pod głowica i uszkodzenia uszczelniaczy...
U mnie wypadania zapłonu niema ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo głowica pęknięta , dalej jeździ ale tak do 6km nie dalej i niema ogrzewania .Z uwagi na zły stan zaworów wydechowych , kupiłem używaną głowice M16A z liany - pomiar luzów wygląda obiecująco ale ją rozbiorę i po docieram zawory , bo po zalaniu benzyną wydechowe na 2 cylindrach przepuszczają...
mam do sprzedania kosiarkę listwową, kosiarkę obrotową/rotacyjną, ciądniczek MF 70 do remontu - wydmuchał uszczelkę, okazja.
Objaw który opisałeś wynika z wydmuchanej uszczelki. Sprawdz głowicę, czy nie jest popękana, pogięta. Regeneracja głowicy i nowa uszczelka, powinny rozwiązać problem. Pozdrawiam
Witam, a co ma czy dobrze ustawiony rozrząd czy nie? skoro zapalił i pracuje poprawnie? a w czasie montażu popychy były wcisnięte? na max, by opróżnic je z oleju, jakie masz tam ciśnienie oleju na magistrali ili barów, mam pewne podejrzenie ale zmierz ciśnienie spreżania, a poszukałeś czemu wydmuchało tą uszczelke, powodzenia
Luzy 10/14 gaźnik też był wymieniany i to normalnie jeździło, jakiś czas temu wydmuchało uszczelkę pod głowicą wymienilem i jeździł dalej. A po jakimś czasie zaczą sobie kopcić i się zesrało. No to znów rozebrałem silnik cylinder bez rys ok uszczelniacze wymienione uszczelki nowe a poprawy brak
Daj głowice do sprawdzenia\zrobienia, tym bardziej iż masz już ją na wierzchu, a komplet uszczelek miedzianych wymienisz jak głowice zrobią, bynajmniej ją wyczyszczą, i wygrzebią stare podkładki. Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać....
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
Luzy sprawdzasz/regulujesz na maksymalnym wzniosie dźwigienki. Radzę po planowaniu dobrze wymyć i wydmuchać głowicę oraz dobrać grubszą uszczelkę głowicy (o ile grubszą powinien poinformować Cię zakład planujący głowicę).
Test na zawartość CO2 w zbiorniczku płynu rozwieje wątpliwości, choć osobiście stawiam na wydmuchaną uszczelkę pod głowicą, albo pękniętą głowicę.
Witam, wydmuchało mi uszczelkę pod glowicą co poskutkowało przegrzaniem silnika że aż glowica pękła, po zmianie uszczelki i zamontowaniu nowej głowicy ciagnig cały czas się grzeje, nie mam zamontowanego termostatu a i tak temperatura wskakuje na czerwone pole. Czujnik i wskaźnik zostały podmienione na nowe i tak sama historia. Czy jest ktoś wstanie...
Miałem podobny przypadek ale w lagunie okazało się że lampka sygnalizowała uszkodzenie głowicy a konkretnie wydmuchana była uszczelka pod głowica. Wymiana uszczelki i planowanie głowicy pomogło.
Sprawdzałem. Stare były twarde dlatego dałem nowe kable. Nic nie pomogło... ciągle to samo.. Dodano po 11 Już zanim wymieniłem iskrownik cewke i moduł dałem nowe kable bo tamte były przegrzane i pękały. Iskra jest dużo lepsza niż była niestety to nie pomogło. Może wydmuchało uszczelkę pod glowica albo zapiekło pierścień? Sam już nie wiem co mam robić
Jednym słowem kupiłeś minę. Mogło się zacząć od wybicia gniazd zaworowych i kasowaniu luzu na rozgrzanym silniku. Skończyło się na wydmuchaniu uszczelki pod głowicą. Silnik do remontu generalnego.
witam dożucę do tematu swoje zdanie: - na 100% wydmuchało uszczelkę pod głowicą (przedmuch pomiędzy tulejami 1-2 lub 2-3 ),,, to bardzo częsta awaria w tym typie ciągnika. Nowa uszczelka założona na hermetyk załatwi sprawę na kilkaset motogodzin. Aby usterka się nie powtarzała należałoby planować głowicę i blok silnika, bo jedna z tych żeczy jest krzywa,...
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
W pierwszej kolejności sprawdź termostat i wentylatory chłodnicy. A węże układu chłodzenia nie robią się twarde? nie zbiera się ciśnienie w układzie chłodzenia? Jak wydmucha uszczelkę pod głowicą to też będziesz miał problem z ogrzewaniem.
Spotkałem się już takim przypadkiem,ja bym to wyciągnął razem z osłona ten kawałek wymienił termostat a potem na kleju przykleił do głowicy dobrym klejem ,kiedyś jak będziesz miał np wydmuchana uszczelkę pod głowicą to poprosisz kogoś kto spawa aluminium aby Ci to przyspawał i po sprawie :)
Witam. Sory ze tak pozno odpisuje :) problem juz rozwiązany autko smiga jak John Benson :) Przyczyną była wydmuchana uszczelka pod głowica. Troche mnie to kosztowało ale było warto.. Pozdrawiam!
jakby coś się dostało do nagrzewnicy i blokowało przepływ to by był tylko jeden przewód ciepły. dodam że chyba jest wydmuchana uszczelka pod głowica bo silnik jest zalany olejem i go ubywa
wydmuchana uszczelka matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą
dwufunkcyjny ustawić schemat bezpieczniki zafira podlaczyc unifon domofonu
heterodyna pływa heterodyna pływa
Interfejs CANbus do radia Android w Renault Laguna Jak wykasować wartości przepustnicy w Audi A3 8L 1.6 BFQ?