Witam Raczej komplecik „czapeczka i berecik” czyli silnik z wentylatorem , bo mało prawdopodobne że dostaniesz sam wentylator / turbinę / . Poza tym zdemontowanie wentylatora z osi tak starego silnika bez uszkodzenia graniczy z cudem .
Dmuchawę demntujesz od strony maski, od strony deski nie ma dostępu,a to że nie potrafisz zdemotować plastiku, świadczy tylko o braku umiejętności dot. napraw samochodu.
Mazda 6 2005r 2.0 diesel wymiana pompy wody masakra, silnik też masakra panewki się obracają,podkładki pod wtryski megane 2 wymiana silnika dmuchawy powietrza kabiny trza dechę zdjąć 1.5 dci pompy paliwa (opiłki) VW 2.0 TDI pompa oleju ścinające sie zębatki
wymiana kompletnego wiatraka / dmuchawy lub wymiana silnika KOlego najpierw sprawdź .co w tym zepsute. Zapewne szczotki jw. lub komutator. No chyba że kupujesz NOWY to kup. Wentylatory zawsze wyprasowuje na prasie i tulei trochę większej od silnika.
W łopatkach powinna być dziurka prowadzi do śrubki mocującej wirnik na osi, odkręć ja i wtedy zejdzie wiatrak. Może być na krzużak lub małego imbusa. Potem tylko rozebrać silnik i wymiana szczotek.
Tak mi po głowie chodził ten przypadek i przypomniałem sobie taką sytuacje w MB Actros tam było zamontowane AT 3500 i też nie chciało grzać na 100 procent ,dopiero wymiana silnika dmuchawy pomogła .Jak rozebrałem silnik to się okazało że w miejscu gdzie przechodzą przewody zasilające był pył ze szczotek i aż przypaliło do obudowy .Pozdrawiam
Da się. Wymień sam silnik.
Szanowny Panie, jak na moje oko to ten sprzęt pracuje w zakresie napięć od 120V do 240V AC tyle że 60Hz. Same grzałki będą pracować normalnie przy naszym napięciu sieciowym, ale nie wiadomo jak się zachowa silnik dmuchawy przy 50Hz? Wymiana silnika dmuchawy na 240V, 50Hz napewno będzie tańsza od kupna tak potężnej przetwornicy.
Kod F 08 -oznacza uszkodzenie w obwodzie silnika dmuchawy lub samego silnika,czeka ciebie wymiana silnika.
Zużyty silnik dmuchawy, wymiana na nowy.
Może tylko zderzaki zmienione na Karwowskiego? Podaj więcej danych. W silniku czasem konieczna była wymiana dmuchawy i przy okazji zmieniano na alternator. Swoją drogą w czym to przeszkadza? Maluch z prądnicą i koniecznością jazdy na światłach to pomyłka.
Witam Mój problem polega na tym, że w aucie po wyciągnięciu kluczyka cały czas pracuje dmuchawa nawiewu, dopiero po wyciągnięcie bezpiecznika wyłącza dmuchawę. Wymiana rezystora, czyszczenie silnika dmuchawy, sprawdzenie szczotek, wymiana panelu sterowania klimatyzacji nic niestety nie pomaga. Macie jakieś pomysły? Proszę o pomoc!
Witam wszystkich dziś kupiłem nowy silnik dmuchawy wewnętrznej o num. 7M1 819 021D i okazało się że przypuszczenia były trafne klimatronik działa poprawnie koniec z zaparkowania szybami 😀😀😀 dziękuję wszystkim za podpowiedzi i tym samym zamykam temat. Dodano po 1 Zaparowanymi szybami miałem na myśli. Dodano po 1 Wymiana silnika...
Wymieniłem na nowe rezystor dmuchawy. Wszystko wskazuje że on jest winowajcą.
Właściwie to nie mam pojęcia, dlaczego się spalił. Ogólnie ten silnik pracował przez 10 lat, prawie codziennie po kilka godzin. Może już się wypracował. Choć identyczna druga dmuchawa działa bez zarzutu.
A na silniku dmuchawy nie ma pakietu rezystorów ,które powodują wolniejszy bieg wentylatora
Sprawdz czy dochodzi napiecie do silnika wentylatora dmuchawy a takze sam silnik wentylatora .
Silnik jest ok. Jest regularnie czyszczony. No to kondensator taki jak był 2 uF. Zmierz czy dochodzi zawsze 230V do silnika.
Sam wiatrak pracuje "na krótko" ? Jakieś napięcia dochodzą? Sprawdziłeś cokolwiek czy tylko wymiana? Bezpiecznik ok?
Witam, chciałem dopytać autorów czy mieli problem typu niedziałająca dmuchawa i 2 błędy w klimatroniku o numerach 2C6 i 4F9, prawdopodobnie 2C6 - Defrost flap motor - silniczek klapy chłodzenia, 4F9 - Air turbine motor - silnik nawiewu.
najpierw sprawdz czy dochodzi ci zasilanie +12V do silnika dmuchawy,jesli dochodzi to instalacja jest wporzadku a masz problem z silnikiem wowczas demontaz i rozebranie go i postawienie diagnozy ewentualnie wymiana ,pozdrawiam :D
A u mnie odwrotnie -turbinki bez problemu, ale co dalej? Jak ten czarny plastykowy korpus oddzielić ,gdzie , co można podważyć, żeby mi to nie pękło ?W którym miejscu to się trzyma -przy korpusie czy raczej od łożyska?
Witam. Taki upał a w sam raz teraz padła dmuchawa. Kupiłem silnik dmuchawy tylko jest mały problem. Jak to ustrojswo wymienić. Rozebralem podszybie, wszystko poodkręcałem a gdzieś dalej trzyma (wygląda na to że gdzieś od kabiny pod deską rozdzielczą). Jest to Audi C4 2,8 z klimatronikiem. POMOCY!!!
Patrz po grubych kablach idących od silnika dmuchawy, opornica jest z lewej strony na dole patrząc na duże zdjęcie. Ukręciła się plastikowa oś klapy obiegu wewnętrznego, raczej wymiana na nową, bo klejenie nie wytrzyma w tym miejscu
Webasto poprzez przekaźnik K3 zmienia zasilanie dmuchawy z stałego na po zapłonie. Masz zasilanie na silniku ??
Skoro się spalił, to należałoby się przyjrzeć silnikowi dmuchawy i drożności filtra kabinowego. Pytanie też, czy uszkodzony jest tylko bezpiecznik (srebrny element), czy również oporniki (zalane zieloną, ceramiczną masą).
Sprawdź czy na silniku dmuchawy jest elektroniczny moduł sterujący. Jeśli jest sprawdź napięcia zasilające i sterujące. Jeśli są to moduł do wymiany (kilkaset złotych) lub do naprawy (wymiana tranzystorów za kilkadziesiąt zł)
wiesz ile kxxxxx sobie życzy za wymiane łożysk ? 500 netto - wymiana całej dmuchawy czy wymiana łożysk i szczotek za 50zł to jakas tajemna wiedza bo nie sadze juz nie jeden silnik rozbierałem.
Bardzo prosto ,odkręcasz tapicerkę podszybia w komorze silnika i jak na dłoni z czoła na tunelu wentylatora.P
Te rezystory się palą, powodem są zatarte osie silników - wentylatory wyją, pomimo że obracają się lekko gdy j wyjąć do kontroli. Rezystor bym proponował zastąpić np. pewnie umocowaną żarówką reflektorową z połączonymi równolegle włóknami - będzie namiastka wolnego biegu, bądź dostępną na jarmarkach spiralką do piecyków kuchennych do pieczenia ciast...
Odczytaj kody błędow ATA- na desce przyciski, oczywiście w trakcie pracy webasta. Webasto czasem wymaga przeglądu- zawalone sitko świecy, zatykające się sitko pompki, kłaki na piórach dmuchawy, zawalone kanały wlot/wylot. czasem silnik, łożyska, szczotki. Airtronikach to w zasadzie naprawa silnika jest niemożliwa, tylko wymiana. Bywają kłopoty w trasie...
jest duże prawdopodobieństwo,że sama wymiana tranzystorów nie pomoże.
Problem jest przy mniejszych wartościach dla dmuchawy Kondensator kosztuje grosze więc nie zaszkodzi podmienić. Jeżeli kondensator stracił na pojemności to moc silnika spadnie i przy mniejszych obrotach może być problem z rozruchem silnika.
Majster w którym miejscu miałeś ten kabel przerwany bo wziąłem się za wymianę silnika dmuchawy rozebrałem obudowę na nogami kierowcy wypiąłem włącznik hamulca chciałem przejechać autem a to zonk pozdrawiam Dodano po 13 Majster w którym miejscu miałeś ten kabel przerwany bo wziąłem się za wymianę silnika dmuchawy rozebrałem obudowę na nogami kierowcy...
Jak napięcie dociera do silnika a ten "nie kręci" to wymiana silnika się kłania bo pewnie kończą się szczotki.
Trochę rozkręcania masz, by się do tego dostać. :( Na początek zdjąć trzeba górny schowek po stronie pasażera - po bokach są wkładki z plastiku które trzeba podważyć, a następnie pociągnąć za schowek. Po wyjęciu odkręcasz dolny schowek (4 śruby). Po zdjęciu schowka należy odpiąć trzy linki nawiewów - są dokładnie za konsolą środkową - dość niewdzięczna...
Tylko wymiana lub naprawa opornicy, a przyczyna to zacierający się silnik dmuchawy.
Tzok , masz racje . Silnik dmuchawy do przeglądu!
(330zl nowka w serwisie). Do partnera ( berlingo) kosztuje 640 zł. Do 206 około 800, bo występuje w sprzedaży tylko z silnikiem.
Wystarczyła sama wymiana przekaźnika nadmuch jest OK.
Sprawdz napięcie na silniku dmuchawy jak jest 230v wymień kondensator wyczyść łopatki wirnika sprawdz łożyska na silniku albo do wymian przekaznik.
Witam. Mam problem z wymianą silnika dmuchawy a mianowicie nie mogę ściągnąc wiatraka lub jak ktoś to łądnie nazwał elementu podobnego do komutatora:D. Czy ktoś mi pomoże??
Masz na czerwonym kablu przy rezystorze dmuchawy prąd po odpaleniu silnika?
Może szczotki w silniku się kończą, lub nadpalona wtyczka.
koło silnika nawiewu , musisz odkręcic filcową osłone na grodzi czołowej
Witam wszystkich, Podłączę się do tematu, padła mi dmuchawa w cytrynie 2,0 HDI. Objaw był taki że na początku przestała działać w niższych zakresach, tylko na maxa ( wersja z klimą i płynną regulacją ). Teraz nie dział już wcale. Pomierzyłem napięcia i na 2 grubych stykach jest napięcie i i na dwóch cienkich też tylko że obracając pokrętłem od regulacji...
Ja miałem uszkodzony silnik dmuchawy. Fachowcy robiąc z klimatyzacją wywiercili otwór i środek do odgrzybiania wypuścili na szczotki, konieczna była wymiana całego silnika , przez silnik paliły się tranzystory mocy
No dobra wszystko ok ale co zrobić jeśli z nadmuchów poleciał dymek i dmuchawa wcale nie chce wystartować ? Jak zadzwoniłem do serwisu to postraszyli mnie wymianą silnika dmuchawy, który trzeba zamówić z Niemiec a do tego kosztuje około 480zł :( Ratunku
Najprościej drugi silnik z" używek".Wymiana komutatora, gra nie warta świeczki.tel.091/483-35-02 wysłaja za pobraniem.
Zużyte szczotki i łożyska slizgowe.Musisz dokopać się do silnika i prawdopodobnie wymiana silniczka.Chyba ,że masz na tyle samozaparcia żeby dorobić te łozyska.Pracochłonne.
Witam. Czy wszystko zadziałało bezproblemowo. Bo osobiście też jestem na etapie montażu takiego sprzętu w swoim poldeczku. Alternator 100 A już siedzi. Jeszcze tylko wymiana żarówek na ledy, żeby zmniejszyć pobór prądu, bo na długich to 10 A pobierają, jeszcze tylko pomiar zapotrzebowania na prąd silnika dmuchawy. I chyba wtedy te 100 A by starczyło...
Wie Pan może jak zapobiec przepalaniu się uzwojeń bo już mnie szlak trafia co pół roku wymiana A wymieniasz silniki czy przezwajasz? wymieniam dmuchawy na używane
Witam. Jak w temacie jak wymienić dmuchawę (wentylator kabiny) w Daci Duster 2015r 1.6 czy jest konieczność demontażu kokpitu? Czy można zrobić to "jakoś na skróty"? Wentylator jest uszkodzony, prawdopodobnie szczotki gdyż nie uruchamia się za każdym razem, dopiero po stuknięcie w silnik startuje działa na każdym biegu.
Czy napięcie z przekaźnika idzie do tego rezystora, a potem tym kabelkiem do silnika dmuchawy? Jak sprawdzić czy dochodzi do niego prąd? A co z tym kabelkiem pod obudową skrzynki bezpiecznikowej w komorze silnika?
Tak, układ do obniżenia prądu. Moja klapka już dwa razy miala awarie. Tym razem oderwało klapke do wałka. Wymiana klapki lub naprawa na długo nie pomoże. Ten silnik do kręcenia wałkiem jest za mocny.
Też tak kiedyś miałem. Smarowanie niewiele daje i na krótko. Wyrobiona tuleja i oś silnika od wentylatora ma luz więc drgania powstają. Smarowanie nie zlikwiduje tego luzu. Tylko wymiana wentylatora, chyba że dorobisz tulejki bo nie występują jako część zamienna.
Dobry efekt daje też dołożenie kawałek wentylatora do odprowadzenia ciepła, da się tam zmieścić pod oryginalną pokrywą - bo chyba to jest główną przyczyną uszkodzenia. (nie mówiąc o nie umyślnym przeciążeniu silnika dmuchawy)
Wg mnie z Twojego opisu usterki wygląda to na silnik, tzn masz najprawdopodobniej martwe pole na komutatorze. Jest to dosyć częsta usterka i łatwa do sprawdzenia. Naprawa - wymiana na nowy, koszt około 300 zł.
Najlepiej jest sprawdzić przełącznik bezpośrednio we wtyczce od rezystora dmuchawy za pomocą żarówki 21W. Pytałem bo zanim się wymieni rezystor to nawet należało by sprawdzić jego stan jak również wszystkie sygnały jakie do niego dochodzą i czy są prawidłowe. Sprawdzanie miernikiem może być oszukane dlatego lepsza jest żarówka o której wspomniałem....
Podpowiedź ze sterownikiem trafna . Sprawdziłem silnik na wtyku od dmuchawy i furczy aż miło . Czyli czeka mnie wymiana sterownika , bo rozebrany posprawdzany i nic nie znalazłem żeby się przepaliło , kondensatory nie podpuchnięte wszystko wygląda ok . A nie znalazłem na forum żadnej podpowiedzi . Sterownik Lider
Podpinam się pod temat, gdyż w VW Pasacie ma ten sam problem, a "Oktavia" należy do rodziny VW. W moim przypadku uległ awarii włącznik dmuchawy - przegrzały się styki, w tym również we wtyczce łączącej silnik dmuchawy z włącznikiem. Z uwagi na wysoki koszt włącznika i robocizny postanowiłem zdobyć "używkę" na szrocie i kiedyś będę musiał go zamontować....
Mechanik znalazł spalony rezystor i silnik wentylatora tez sie w końcu spalił. Wiec wymiana rezystora wraz z wentylatorem i śmiga teraz super
Podaj zasilanie bezpośrednio na silnik i sprawdź czy dmuchawa pracuje. Jeśli tak to sprawdzaj po kolei układ zasilania.
Witam! Szukałem w internecie i tu na forum i w sumie jakoś konkretnego rozwiązania nie znalazłem. Ford Escort 1,6 16V '95 Radio President Johnny 2 ASC. Antena LEMM 1200AT na magnesie Największe zakłócenia powoduje pompa paliwa, jestem tego pewien ponieważ po wyciągniciu bepiecznika podczas pracy na LPG świst zanika. Zakłócenia pojawiają się też nieznacznie...
Wewnętrzny obieg służy tylko do szybkiego odszraniania szyb zimą, jak pisze kolega w innych przypadkach szyby będą zaparowywać bo w wydychanym powietrzu jest para i będzie jej w aucie coraz więcej (szyby będą jeszcze gorzej zaparowywały gdy w wydychanym powietrzu będą promile) i będzie się skraplać. Podobna sytuacja będzie gdy będzie przypchany filtr...
Dostęp od strony komory silnika, gdzieś tam na podszybiu przy wentylatorze, przeważnie pada tylko bezpiecznik o którym możesz poczytać np tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Witam wszystkich.Panowie problem z bezpiecznikiem termicznym w sceniku to bolączka tych wozów.Termik się pali bo przegrzewa się zespół rezystorów co świadczy o zużyciu łożysk w silniku dmuchawy.Do tego dochodzi charakterystyczne terkotanie czy świstanie,piszczenie...Można spróbować nasmarować te łożyska,lecz efekt będzie w zależności od stopnia ich...
kolego ja proponuje wyciagnac nagrzewnice i ja wyczyscic bo moze byc zawalona "syfem" jesli temp. silnika jest letnia a na dworze jest zimno to nie dziw się,że gorąco ci nie wieje
siada łożyskowanie wirnika [czasem szczotki]-wymiana silnika lub naprawa łożyskowania ,dobrze też sprawdzić filtr p.pyłkowy admuchawa jak dmuchawa, jest w grodzi silnka w okolicy podszybia lub w kabine pod deską -często n/wprost pasażera ,lub wprost lewara -takie ogólniki ,ale jeśli masię oczy to niesposób nie znajśc
W/w bezpieczniki nawiewu w aucie przeważnie są zamontowane przy silniku dmuchawy razem ze specjalnym modułem rezystorem trzy-torowym.Włączając dmuchawę na 1,2,3 bieg ,puszczamy prąd przez w/w rezystor oraz bezpiecznik termiczny jak w temacie.Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik.Bezpiecznik w normalnych warunkach jest chłodzony nawiewem,ale...
Wizyta dzisiejsza w ASO Toyota - porażka. Umówiony na godzinę 7.00. O 9.15 dowiaduję się, że sprawą zajmował się mechanik !!! I oczywiście poległ. Elektryk dopiero jechał chociaż robota była zamówiona specjalnie od godziny 7.00 dla ELEKTRYKA !!! Przybył i wziął się do roboty. Po godzinie pracy mam telefon - T27 gotowa do odbioru. Dostaję rachunek na...
Żeby po 3-4 miesiącach wykończyć silnik dmuchawy i klapy sterujące nawiewami. Brawo. Wielu przed Tobą myślało podobnie. Jeżeli 2 granaty odpalone jednocześnie + wymiana filtra kabiny nie pomoże to już tylko agresywna chemia którą stosują specjaliści.
myślę że bezpiecznik dmuchawy sprawdziłeś!!! więc sprawdź jeszcze opornicę która odpowiada za poszczególne prędkości nawiewu !! a ewentualnie pozostaje ci wymiana kondensatorków w panelu klimatronika....
Filtry powinny być zamontowane przed dmuchawą zasysającą powietrze, jeżeli w okapie nie było filtrów to dmuchawa się potrafi porządnie zanieczyścić tłuszczem, kurzem i innym brudem fruwającym w powietrzu i niestety często jest potrzebne jej czyszczenie. To samo wiąże się też z kanałem odprowadzającym powietrze.
Wg. mojego doświadczenia - heheh już u siebie wymieniłem tranzystor/moduł z 5 razy - padł Ci moduł. Fakt odłączenia akumulatora w mojej ocenie to tylko zbieg okoliczności. Nie wykluczam, że mogłeś wcześniej nie zauważyć, że Ci już nawiew nie chodzi (np. od dwóch, trzech dni). Temperatura teraz taka, że ani ogrzewanie niepotrzebne, ani specjalnie klimatyzacja....
Miałem podobne przypadek w "kadeciku", ale w moim zatarł się silnik dmuchawy tj. oś silnika kręciła się bardzo ciężko i "wywalało" bezpiecznik. Później doszło do tego, że oś wirnika kręciła się razem z ułożyskowaniem, następstwem czego było zupełne zablokowanie silnika dmuchawy i palenie kolejnych bezpieczników. O ile nie spaliło się uzwojenie silnika...
Znajomy podrzucił mi do naprawy ten sterownik bo też wyświetlał się Er2. Wymieniłem wszystkie kondensatory 100nF, bo miały po ok..10nf i wymieniłem też kondensatory 22nF. Układy MOC 3021 były sprawne, diody 1N4148, CNY17-4 też były ok. Po podłączeniu obciążenia (żarówka 100W) na wyjściu dmuchawy, błąd się nie zapalał. Ale po podłączeniu wentylatora...
Tak najprościej, zabierz wentylator do warsztatu, który przewija silniki, wiertarki itd. Na pewno ma jakiś po remoncie, może pożyczy. Stary daj do przeglądu-remontu po wcześniejszej wycenie. Taki manewr, wymiana łożysk, kondensator - koszt połowy nowego. Starsze falowniki wentylatora w sterownikach nie były tak delikatne, ale poniżej 20% mocy miały...
Panowie przed wymiana rozrządu klima chodziła. Słychać było kwiknięcie kompresora, Tydzień temu wymieniali rozrząd i się nie załącza. Co może być ? Pomóżcie, jestem na południu Hiszpanii i jest upalnie :/ Iveco 35.180 2017r klimatronik
Witam! Mam problem z piecem Artel Easy S model STUFA8-B, jest to piec wolno stojący nadmuchowy na pellet. Gdy piec jest wyłączony (na wyświetlaczu OFF) to wentylator od dmuchawy co jakiś czas buczy i bardzo powoli się obraca.Zdjąłem boczną ściankę pieca i silnik wentylatora okazał się gorący. Podłączyłem miernik do kabli zasilania wentylatora podczas...
Witam, miałem podobny problem z dmuchawą (co jakiś czas brak obrotów dmuchawy), wymiana na ślepo kondensatora, triaka itd. nic nie przyniosła. Dopiero zniesienie oscyloskopu do piwnicy umożliwiło znalezienie usterki. Okazało się że uszkodzony był mostek prostowniczy (napięcie było prostowane jednopołówkowo), a z tego mostka miedzy innymi sygnał doprowadzany...
W Polo IV 2003 (to chyba następna wersja, ta z lampami jak merc okularnik :D ) cały kombajn trzyma metalowa rama kokpitu, od strony komory silnika trzymają tylko rurki klimy i wodne, może w tym jest podobnie. Oczywiście wymontowujesz całe to plastikowe ustrojstwo z dmuchawą, parownikiem i grzejnikiem, dopiero po wydarciu wymontowujesz grzejnik.
.. Niektórzy koledzy do zadania podeszli dość teoretycznie tak jak do zadania z fizyki nie wnikając w szczegóły.. Szczegółów brak, wiec jak można inaczej podejść do tematu? Wątek ma już kilka odpowiedzi, ale nadal nie wiadomo, czy to zadanie praktyczne, czy teoretyczne? Czy pomieszczenie jest zamknięte i nie ma wymiany powietrza z otoczeniem, czy taka...
(at)ElektrodaBot Urządzenie jest regulatorem prędkości wentylatora (znanym również jako "rezystor" w żargonie motoryzacyjnym) dla wentylatora kabiny w Peugeot 406 200X. Z analizy obwodu, w zależności od tego, czy jest to MOSFET czy BJT-IGBT: Pin 1 musi być bramką lub bazą, ponieważ jest podłączony do obwodu sterującego Pin 2 musi być drenem lub kolektorem,...
Usmarzyły się uzwojenia silnika.Okazało się że jest to towar nieosiągalny po jakiejś rozsądnej cenie(np.500zł) a w serwisach Renault oferują się że mogą sprowadzić ale po swoich kosmicznych cenach od 940 do1600zł. Jest to jakiś indukcyjny siłnik z regulacją obrotów(klimatronik). Dałem go do przewinięcia-kilkadziesiąt zwojów drutem 0,5(koszt100zł). Ale...
Problem banalny: wymian żarówek w panelu sterowania ogrzewaniem w hondzie (dwudrzwiowa). Panel to dwa suwaki: sterowanie silnikiem dmuchawy i temperaturą oraz przyciski do sterowania kierunkiem nawiewu. I trzeba wymienić żaróweczki. Udało mi sie dobrać do wszystkich tych w tym panelu. Może ktoś ma przepis, jak się do nich dostać?
Witam. Mam problem z Intekiem M-110 plus. Radio w Escorcie i Polówce działało normalnie. Gdy przełożyłem do Tico radio działa normalnie, zapale silnik radio trzeszczy, dostaje również zakłócenia od wycieraczek, dmuchawy itd.. Gdy odłączyłem antenę radio trzeszczało ale trochę słabiej. Da się coś z tym zrobić, czy tylko wymiana radia na coś z filtrem?...
Wiem, że demontaż silnika nie należy do przyjemnych (najpierw wolałbym sprawdzić czy wina nie leży gdzie indziej, bo jeżeli to znowu sama dmuchawa to poszukam jakiejś używanej bo wymiana tych tranzystorów lub czegokolwiek co jakiś czas mi się nie widzi). Najpierw chyba zaopatrzę się jutro w jakiś miernik i sprawdzę czy dochodzi tam w ogóle jakieś napięcie...
Witam, Posiadam Citroena C5 z 2007r. benzyna 2.0 z instalacją gazową Stag 300 Premium. Mam problem z komputerem silnika. Podczas jazdy samochód zgasł. Przy próbie ponownego odpalenia włączyła się tylko dmuchawa nie można go było odpalić. Podłączyłem się do interfejsu gazowego po kilku próbach podłączenia udało się przez interfejs gazowy (podłączony...
1 jezel jest możliwość to zamień przewody (z plynem)stronami jak będze jakaś poprawa to ozancza że nagrzewnica jest zamulona(reczej bedzie konieczna wymiana nagrzewnicy) 2 czy bylo coś grzebane przy silniku (jak tak to sprawdz czy wszystkie czujniki są podłoczone) Dodano po 1 1 jezel jest możliwość to zamień przewody (z plynem)stronami jak będze jakaś...
W dieslu masz instalację 24V, czy tylko rozrusznik 24V? Bo były dwie wersje. w pierwszej jest potrzebny przełącznik elektromagnetyczny akumulatorów. W drugiej wymiana komponentów. Weź sobie schematy obu aut, są na forum i porównaj. Instalacja, to nie tylko kabina. Wiele zmian nie ma, ale do wymiany będziesz miał takie rzeczy, jak silniki dmuchawy i...
Polonez 1.6GLI 2000r benzyna jednopunktowy wtrysk. Wypadanie zapłonów,silnik słaby,ale jak się rozgrzeje jest dobrze. Wymiana świec i przewodów nie pomogła, więc szukamy gniazda diagnostycznego ,powinno być pod schowkiem,ale go tam nie ma ,jest dmuchawa a ponoć powinny być bezpieczniki natomiast znalazłem jakieś złącze z trzema kablani w komorze silnika...
Witam Robiłem diagnostykę silnika w megan II 2003 rok wyskoczył mi błąd grzania sondy lambda za katalizatorem (błędu się nie da wykasować jak wjadę na kanał to będę sprawdzał sondę albo wiązkę i ewentualnie wymieniał).Check mi przy tym błędzie nie świecił .Po tej diagnostyce zabrałem się za naprawę rezystora dmuchawy bo był uszkodzony jak go wymontowałem...
Witam, drodzy forumowicze, nie chcę zakładać nowego tematu, także zapytam w tym. Wczoraj byłem w serwisie sprawdzić dogrzewacz (tylko diagnostyka) na testerze Eberspachera. Wykazał błąd 030 (uszkodzony silnik, sprawdzić przewody, silnik ewentualnie wymienić) i w związku z tym mam pytanie - czy komuś udało się usunąć tego typu błąd samemu czy raczej...
(at)398216 Usunięty czyli w HA z silnikiem w kolbie warto wybrać te z dmuchawą niż te z wentylatorem "w osi" z obudową. Zauważyłem, że niektórzy producenci stosują tam BLDC (pewnie kwestia sterowania prędkością obrotową, oraz wielkości silnika). Dość dobrze uchwycone samopozycjonowanie SMD przy lutowaniu na pastę w piecu: https://imgur.com/a/CGVXH9C
Karta w lagunie ma dwi funkcje. Pierwsza do polowy wlozona uruchamia radio lub inne odbiorniki, w zależności od konfiguracji. Jeśli posiadamy clipa możemy tam dużo pozmieniać. Jak wlozymy kartę do końca to uruchamiamy zapłon, dmuchawe, szyby, ale po dotknięciu przycisku start nie powinna zapalac- w momencie kiedy puścisz przycisk pwinna przestać kręcić...
czyli silnik robi zwarcie przy nagrzaniu ? Na ostudzonej suszarce dmuchawa chodzi nieźle na st.chłodzenia, potem na 1 st. grzania około 2 min jeszcze dmucha do pojawienia się dymu, i wyłącza się.
Witam, Szukam pomocy jak rozwiązać problem ( dość uciążliwy dla ucha) m.in. buczenie nawiewu. Kiedy silnik włączony i tak samo na zapłonie im nawiew biore na "wyższy bieg" tym głośniej buczy. Zgasiłem silnik żeby posłuchać i sądzę że jest to przyczyna która leży na środku. Wyszedłem z samochodu żeby posłuchać i dźwięk buczenia wydobywa się w okolicach...
Podłączyłem go pod komputer i nie ma błędów silnika. Rozmawiałem na ten temat z mechanikiem to powiedział że takie rzeczy się zdarzają. Jak wcześniej palił mi się check przez te 4 lata to nie wpływało to na pracę silnika, nawet poprosiłem na jednym przeglądzie o analizę spalin i wszystko było w normie, dlatego też nic nie robiłem z tą pierwszą sondą...
Częste włączanie silnika przez przekaźnik mogło spowodować wypalenie styków przekaźnika. Można sprawdzić to omomierzem, ale po wlutowaniu przekaźnika z płytki i podaniu napięcia stałego 12V na jego cewkę. Pomiary omomierzem przewodzenia styków przekaźnika na płytce mogą zakończyć się porażeniem prądem elektrycznym i (lub) uszkodzeniem omomierza, ponieważ...
wymiana dmuchawy smarowanie silnika dmuchawy bezpiecznik silnika dmuchawy
szarpanie przyspieszaniu honda drzwi mercedes kontrolka hamulca ręcznego
dawkownik energii amica termostat 077b6108
Pierścienie tłokowe do tłoka 46,5 mm - dobór i specyfikacje DTR podnośnika Stenhoj 426C Major nr 005240