Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Miałem to samo tylko w innym aucie. Wymiana uszczelniaczy zaworów załatwiła sprawę definitywnie. Wcześniej brało mi 0,5-0,8 litra na 1000 km. Teraz nie bierze nic co mógłbym zauważyć.
Najpoważniejszą naprawa jaką przeszedł to wymiana uszczelniaczy zaworów. Pewnie pobierał olej. Wymiana pomogła?
Również mam zamiar przeprowadzić taką operację. Jeżeli wymienisz to daj znać.
Wycieków na zewnątrz silnika nie ma. Zauważyłem jednak że gdy wymieniałem olej oraz wszystkie filtry oczywiście we własnym zakresie że filtr powietrza jest delikatnie namoczony olejem nie cały lecz w pobliży przepustnicy po zaglądnięciu w nią widać było na ściankach olej. Kopcenia nie widać na wolnych obrotach jednak jeden z kolegów który kiedyś tam...
Wlasnie to mialem na mysli ze nie kupuje sie samochodu kiedy nie stac mnie na naprawy go . Skoro jezdzisz astra za 15 tys to i pewnie sobie kupiles radyjko za 800 to chyba cie stac na 1000 zeby zrobic do porzadku. A jak nie to sprzedaj to auto bo mnie wkorzaja tacy ktorzy chca cos zrobic ale najlepeij za darmo. Mowilem kup sobie malucha jak cie nie...
http://obrazki.elektroda.pl/2739086900_1... To jest koło wału. Znak na nim (ten od strony zewnętrznej) ma być ustawiony na godzinę 6? http://obrazki.elektroda.pl/5512904400_1... To jest kolo wałka zaworowego. Biała kropka mniemam jest znakiem ktory ma byc ustawiony na godzinę 12? (na obudowie rozrządu jest taki otwór...
Przy takim spalaniu oleju wymiana uszczelniaczy nie pomoże, znam dobrze te konstrukcje, przerabiałem na początku takie zabiegi, pomogła wymiana pierścieni. LPG w aucie?
Koniecznie kolego ps3store bo uszczelka głowicy i tak jest do wymiany. Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Bo to, że tej głowicy to na bank nie widziałeś wiem doskonale...
Nie jest mozliwe wyjecie glowicy bez wyjecia silnika. Łancucha sie nie rozpina tylko wyjmuje walki rozrzadu i potem wyjmuje glowice. Przy okazji zrob docieranie wszystkich zaworow, oczywiscie wszystkie uszczelki "Top end" do wymiany na nowe
to to nawet na giełdzie jest cudem jak sie ja trafi do mazdy 323f ba 94-98 ...Byłem na giełdzie koles sie rozgalszal KSIAZKI DO KAZDEGO MODELU POJAZDU - PODSZEDŁEM ZADALEM PYTANIE I UCICHNAL EHHEHE jak bedzie dajcie znac ale nei wierze w cuda
Miałem wyciek oleju spod uszczelki głowicy ok 0.5 l/1000 km. Wymieniono uszczelkę -brak wycieków-olej ''znika'' ok 1,5 l /1000km. Brak wizualnych przyczyn tak wielkiego ubywania. Mechanik '' pan Zenek w garażu'' mówi że teraz trzeba wymienić uszczelniacze zaworów, bo tamtędy ''znika'' olej. Proszę o opinie czy to coś da.
Szukam informacji jak wymienić uszczelnicze zawrów w mazdzie 6 silnik 2.3 l (166 KM). Czy do tego trzeba demontować głowicę? mazda 6 2003 silnik L3 2.3 l 166 KM Mam taką mazdę z gazem, kupiłem ją gdy miała 132 tkm, obecnie ma 200 tkm Niestety, od kilku tygodni dymi na niebiesko przy rozruchu (na ciepło nie dymi), no i bierze sporo oleju.
Witam Panowie. Moje pytanie dotyczy uszczelniaczy na zaworach czy w silniku 1.6 8v konieczne jest sciagniecie glowicy do wymiany uszczelniaczy? Zgory dziekuje za odpowiedzi.
gdzie znajduje się napinacz łańcucha rozrządu mazda 6 ;1,8. czy wymiana uszczelniaczy zaworów spowoduje nie branie oleju?
Tak osłuchaj stetoskopem ich pracę zmierz oporność ma być 13,4 do 14,2om inaczej do wymiany.szczelność niestety ASO co do oleju to czeka Cię wymiana uszczelniaczy zaworów i też ASO lub spec od Toyoty powodzenia
Jak pobiera sporą ilość oleju to głowica do zdjęcia wymiana uszczelniaczy zaworów , pierścionki , sprawdz prowadnice zaworowe
Uszczelniacze na zaworach nie trzymają i po dłuższym postoju olej dostaje się na tłoki. Jeśli prowadnice zaworów są ok to powinna pomóc wymiana samych uszczelniaczy.
Szlifu nie było bo wszystko nominał i zostały założone standardowe panewki główne jak i korbowodowe. Głowica zrobiona na gotowo tzn. planowanie, sprawdzanie szczelności, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie zaworów, sprawdzenie gniazd zaworowych, regulacja zaworów. Głowica skręcona na nowych śrubach.
Wadą silników mazdy zwłaszcza FS jest szybkie zużywanie się pierścieni olejowych i objawy są takie jak w pierwszym poście. Silnik spala na początku olej, który napłynął podczas postoju. Potem pierścienie się rozprężają i wszystko jest ok. Pierścienie do wymiany. Miałem to samo, przestudiowałem forum Mazdy- MazdaSpeed- tam jest wiele takich przypadków....
To by wyjaśniało że muszę dolewać oleju. Wymiana uszczelniaczy zaworów wiąże się z demontażem głowicy czy można to zrobić inaczej ? Świeca oczywiście wymieniona - szukam przyczyn.
Za taką cenę to pewnie głowicy nie splanuje, nie wspomnę o regeneracji głowicy /chociaż wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie szczelności zaworów/.Uszczelka głowicy około 150zł, a gdzie reszta uszczelek, olej, płyn do chłodnicy i parę pierdoł co wleci po drodze? No chyba że ma napisane na szyldzie „remonty silników” i „inne cuda”...
Wleje półsyntetyk castrola.Mam pytanko do kolegi DJ ANNUS jaki koszt naprawy tej awaria czyli wymiana uszczelniaczy zaworów 4 szt uszczelniacze walków rozrząd 2szt uszczelka pokrywy zaworów 1szt, plus robocizna.Na ile byś to kolego wycenił? Pozdrawiam ps Głowica nie była ściągana.
Witam. Jestem tu nowy, mam problem z moją Astrą F 1.4. Od pewnego czasu, zaczęła brać olej. Piszę do Was z pytaniem, czy wymiana uszczelniaczy zaworów, uszczelki głowicy i pierścieni wystarczy? Dodam, że straciła na mocy i ciężko odpala. Proszę o pomoc.
Moczysz sznurek w oleju, wsuwasz go przez otwór po świecy zostawiasz jeden koniec na zewnątrz. Dociskasz tłokiem do zaworów.
W niektórych autach czyszczenie odmy wystarcza a innych jedynie wymiana jak będzie w tym modelu nie wiem.
Powodem brania oleju tego silnika są tylko i wyłącznie pierścienie. Przerabiałem to na własnej skórze więc wiem co piszę. Wymiana uszczelniaczy zaworów nic nie pomoże. Przynajmniej u mnie przy przebiegu blisko 200tyś. nie pomogło. Oczywiście warto je zmienić profilaktycznie. Zmieniaj pierścienie i ciesz się autem bo nie licząc trefnych pierścieni ten...
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
To normalna przypadłość Przechodzonych Toyot, szczególnie corolli. Litr oleju na 10tyś. km to jeszcze nie tragedia. Doradzam też zastosować olej mineralny-15W40. Na pewno czeka Cię wymiana uszczelniaczy zaworów, co niekoniecznie całkowicie wyeliminuje nadmierne zużycie oleju. Może się okazać że objaw "palenia" oleju ustąpi po wymianie ( często zapieczonych...
Nie klepie? Bo w tych silnikach padaja wałki rozrządu. Jak wytrze Ci się krzywka wydechu to będziesz miał wysoką kompresję - a masz za wysoką. Głowice zrobisz samemu jak masz jakies pojęcie o tym. Ten silnik jest prostszy niż budowa cepa. Nawet nie musisz rozbierać rozrządu - OHV. Uszczelniacze zaworów też pewnie proszą się o wymianę - więc możesz je...
Przy składaniu zamków zaworów dobrze jest wziąć jakiś naprawdę gęsty smar i posmarować trzonek i półstożki, fajnie się wtedy przyklejają
wymiana pierscieni panewek korbowodowych sprawdzenie szczelności głowicy, wymiana zaworów i uszczelniaczy, kpl uszczelek czyli wszystko co było do zrobienia razem z regulacja zaworów
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
Wkładasz kawał sznurka przez otwór świecy dopychasz tłokiem do zaworów. Zdejmujesz zabezpieczenie,sprężynę, uszczelniacz.Wyciągasz sznurek .
Drugie tyle planowanie głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie szczelności. Może być jeszce i tak, że uszczelka cała ale mikropęknięcie w głowicy się zrobiło. Ok. 5 lat temu robiłem głowicę w Renault Megan po awarii paska rozrządu 1900 zł, pół roku temu Yaris 1,4D-4D 2200 zł.
Tak jak mówiłem odnośnie zaworu, plus do tego wymiana wszystkich uszczelniaczy. Z tego co widzę to woda dostała się do oleju (ciśnieniowe puściły) Tylko zalej na koniec fabryczny olej.
Panowie, wasze przypuszczenia okazały się trafne przyczyną opisanych problemów była uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymiany uszczelki o co jeszcze warto zadbać, jaki inne czynności należałoby wykonać, żeby zakończyć pracę z przekonaniem że obsługa była rzetelna? Co najmniej obróbka głowicy (planowanie, docieranie zaworów, kontrola prowadnic zaworowych,...
srubokret będzie podpierał podstawę zaworu tylko z jednej strony... ciśnienie działa na całej powierzchni. Resztę sobie dopowiedz.
Nie masz co robić i tak z nudów stwierdziłeś, że umyjesz tłoki w silniku? Masz wiedzę i narzędzia? Może się okazać , że poza planowaniem będzie potrzebna wymiana gniazd zaworowych , zaworów i ich dotarcie? Wymiana uszczelniaczy zaworowy obowiązkowa przy takim zakresie robót. I jeszcze jedno. Czy w tym silniku po planowaniu (powiedzmy 0.2mm) zawory też...
U mnie pomogła wymiana uszczelniaczy popychaczy zaworów. Niewielki koszt naprawy. Co u Ciebie było powodem wymiany termostatu? Może uszkodzony termostat spowodował zagotowanie "wody" i przedmuchało Ci uszczelkę pod głowicą. Nawet niewielka ilość płynu z układu chłodzenia dostająca się do cylindrów (komory spalania) powoduje wydostawania się z rury kłębów...
Witam!Proszę o oszacowanie kosztów robocizny wymiany silnika w a8.Prace obejmuje wyciągnięcie silnika.Zdjęcie całego osprzętu i przełożenie do nowo zakupionego silnika.W nowo zakupionym wymiana uszczelek pod głowicami,remont głowic tj.planowanie,wymiana uszczelniaczy,dotarcie zaworów,załozenie nowego rozrządu,oraz włożenie silnika
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Opisana przez Jerzego metoda nie jest właściwa,gdyż w czsie gdy puszczają uszczelniacze zaworów na trzonkach zaworów wydechowych osadza się nagar, ktry powoduje podwieszanie się zaworów a w efekcie ich podpalanie. Z doświadczenia wiem, że przy wymianie uszczelniaczy konieczne okazuje się usunięcie tego nagaru i najczęściej dotarcie zaworów wydechowych....
Jak odwozisz do warsztatu to niech zrobią co trzeba, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, planowanie i co tam jeszcze trzeba...
I ponoć po wyjmowaniu częstym zaworów niszczą się uszczelniacze zaworowe.
Jak wszędzie jest równo 14 barów to doszczelnianie olejem nie wchodzi w grę. Przy pomiarze nie byłem ale majster mówił że wszędzie było około tych 14 i coś o tym doszczelnianiu, bo jego zdaniem przy takim przebiegu zwykle silniki mają już mniej. Aczkolwiek ten silnik pracuje na tyle normalnie, że też trudno mi uwierzyć w to doszczelnianie. W czasie...
Jaki olej jest teraz ? jaki ma przebieg ? Co to ma za znaczenie? Skoro puszcza niebieskiego bąka po postoju, to uszczelniacze/prowadnice zaworów. Żadna wymiana oleju nic tu nie pomoże.
Tak może być że zawory w wyniku przestawionego rozrządu podgieło zawory. Robiłem matiza takiego z takim samym problemem. Wymiana zaworów ssacych tam była i uszczelniaczy zaworowych oraz jednej prowadnicy , oraz docieranie zaworów
I tak bym oddał do mechanika ale chciałem się czegoś dowiedzieć. Czy skończony? Zawsze można małą generalke zrobić tzn. wymiana zaworów uszczelniaczy itp. Samochód wyląduje u mechanika i zobaczymy co będzie. Czy tę zmianę softu zrobi majster czy trzeba do serwisu Opla lecieć?
Poprosiłem mechanika o zdjęcia zregenerowanej głowicy. Zawory są podobno NOWE. Za sam remont głowicy dostałem rachunek na 900 zł. Poprosiłem o szczegóły na co poszło te 900 zł. Oto lista jaką otrzymałem: -rozbiórka -myjka ultradźwiękowa -test szczelności ciśnieniowy -wymiana uszczelniaczy trzonkowych -wymiana zaworów -obróbka gniazd zaworów -planowanie...
Ręce opadają jakie ludzie smartfonu i Tik-Toka mają problemy :-(... Nam pokazuje foto a nie w sklepie. To ja podpowiem właścicielowi tego zaworu, bo go ostrzec przed konsekwencjami - należy poszukać filmiku obrazującego w jaki sposób określa się położenie zaworu "przed licznikiem" i "za licznikiem" wody... Poza tym - jak ty go wymienisz bez porządnych...
Radziłbym ci wyremontować silnik. Wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie głowicy,wymiana uszczelniaczy na zaworach,regulacja zaworów,wymiana pierścieni i dobrze by było żebyś też sprawdził przynajmniej panewki na korbowodach i silnik chodzi jak nowy.Ja tak zrobiłem ze swoją 406 i już przejechałem 140 tys.km bez żadnego remontu.Koszt jaki poniosłem...
Zdjąłem prawą głowice i wszystko jest OK. Teraz planowanie, wymiana zaworów i uszczelniaczy i wsadzam ją z powrotem. Jedno pytanie jak sprawdzić czy zawór jest już dobrze dotarty?
nie musisz zdejmować głowicy żeby wymienić te uszczelniacze tylko jak masz rozwalone prowadnice zaworowe to wymiana samych uszczelniaczy to tobie nic nie pomorze.
Tu stawiam na zaniedbanie w uszczelniaczach zaworów - wymiana lub ich podparcie. Brałby olej, no i nie rozumiem stwierdzenia o podparciu
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności uszczelniacze zaworów. Dziękuję za naprowadzenie, pomogła wymiana uszczelniaczy na erling po3zł za szt 48zł plus kilka kluczy
Witam mam problem z moim Clio 1.2 8V. Wymieniałem głowice. Było robione w niej wszystko: planowanie, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy. Złożyłem wszystko i nie jestem pewien czy dobrze ustawiłem rozrząd bo auto jest słabe... Wie ktoś gdzie znajde taki schemat albo gdzie szukac znakow do ustawienia owego rozrządu? tzn znaki sa widoczne no ale...
Kompresja jest ok była sprawdzana , przy wymianie wtryskiwaczy musiałem sciagac głowice bo jeden wtrysk nie chcial wyjsc , przy okazji sprawdzenie szczelnosci, planowanie ,ustawienie zaworów, wymiana uszczelniaczy, tłoki były jak nowe, poza tym auto nie bierze grama oleju, nie dymi, zawór sterujący wymieniłem niestety to samo....
Głowica zdjęta . Ewidentne wypalenie . Oddana do regeneracji- wymiana wszystkich zaworów + uszczelniaczy . Na cylindrach nie widać jeszcze tzw. cylindrycznych wytarć ani progów u góry . Dzięki za wszelkie porady :) jedyny minus niektórych wypowiedzi to cytuje " następne będzie pytanie czy do wymiany zaworów trzeba zdjąć głowicę " . Gratuluję koledze...
Pomogła dopiero wymiana sterownika i położenie dodatkowej masy.Problem pojawił się jednak jeszcze inny silnik zaczął brać olej. Wymiana uszczelniacze zaworowych dopasowanie gniazd i zaworów oraz pierścionków. Polecam gorąco ten model k12 sama przyjemność naprawy 😥
Przerabiałem bardzo podobny temat w Vectrze B więc mogę coś dodać od siebie, może coś Ci pomoże w tym dylemacie bo ja miałem tak samo. Ja zdecydowałem się na remont silnika i wyszło to ostatecznie nieciekawie. Remont samej głowicy (planowanie, wymiana zaworów, szlifowanie gniazd, uszczelniacze, 2 popychacze) wyniósł mnie jakieś 3-4 lata temu z tego...
Chrysler Pacifica 4.0 V6 24V 2008 r. Witam, przymierzam się do zrywania głowic w tym aucie, w celu wymiany uszczelek pod głowicą oraz zrobienia głowic. Mam parę pytań do szanownych forumowiczów. - Czy jest na forum ktoś, kto robił to w tym aucie? Jeżeli tak, jakieś wskazówki dla mnie macie? - Czy konieczna jest wymiana śrub głowicy? W internecie zdania...
Planowanie głowicy docieranie gniazd i wymiana uszczelniaczy ponieważ brak kompresji był przez niedomykanie się zaworów.
Witam No jak już koledzy napisali nasuwa się pytanie dlaczego głowica nie sprawdzona i ewentualnie nie zregenerowana / weryfikacja i ewentualna wymiana prowadnic , uszczelniaczy , przetarcie zaworów / . Co do brania oleju to wiadomo jeśli olej ścieka po trzonkach to leci w cylinder , a nie do końca spalony wali na turbinę no i turbina też może sobie...
pierścienie Goetza panewki Glyco sprawdzić średnice czopów na wale czy trzymają wymiar sprawdzić średnicówką cylindry czy nie ma jaja poprawić honownicą głowica do obróbki tzn poprawienie gniazd, ewentualne szlifowanie zaworów i docieranie całości nie zapomnij o nowych uszczelniaczach na zaworach bedzie problem pisz
Głowice z reguły mają wgłębienia które wskazują do jakiego momentu należy je planować.Oddając głowicę do szlifierni masz wykonaną pełną obsługę czyli demontaż zaworów, planowanie,sprawdzanie szczelności,szlifowanie i docieranie zaworów,wymiana uszczelniaczy itd. Po odebraniu zakładasz uszczelkę ,składasz i po sprawie. Ja tak robię i nigdy nie mam problemu...
Czasem właśnie tak jest że jak uszczelnisz górę to zaczyna brać olej i wtedy pomaga wymiana pierścieni.
Faktycznie gdy skutecznie uszczelni się prowadnice to trzonki zaworów pozostaną bez smarowania i niechybnie się zatrą.. pozostaje tylko wymiana zaworów i prowadnic. Nie ma co poprawiać producenta bo może być jeszcze gorzej.
Normalne że po założeniu LPG przy takim przebiegu (i tak nieprawdziwym najprawdopodobniej) silnik zaczął brać olej. Jedyna sensowna i ekonomiczna rada - jeździć, aż zużycie zacznie być znacznie powyżej 1l/100km. W żadnym przypadku nie WOLNO wymieniać pierścieni. Można ewentualnie próbować uszczelniacze zaworów. Wymiana oleju na inny gatunkowo raczej...
Witam, wszystkich, problem dotyczy falujących obrotów, samochód tak ma od 10 lat i poprzedni właściciel nie zamierzał tego naprawić, czy może to być wina przepustnicy ? Na odpalonym po około 15 min przestaje falować, wyłączę klimę i włączę to znów falują. Objaw jest taki ze na klimie jszcze bardziej falują. Coś między 850 a 900 jak dodam lekko gazu...
Przede mną do sprzedaży auta (zmiany auta) pozostało jeszcze około 40 000 km (4 lata). Czy z kompresją 9bar jest szansa to przejechać? Nie. A z ciekawości tylko, jaki jest mniej więcej koszt remontu głowicy w tym silniku? Chodzi mi o koszt całkowity czyli łącznie z rozbiórką i poskładaniem silnika. Jeśli to faktycznie głowica, do czego całkowita pewność...
O ile prowadnice zaworów nie są nadmiernie wyrobione to wymiana uszczelniaczy powinna załatwić sprawę ale wypadało by wymienić komplet.
Podobno i gardło można przez D*** wyleczyć. Miałem już silnik po wymianie uszczelniaczy na aucie. Urwany grzybek zaworu, wymiana silnika bo inaczej się nie opłacało. Miał zapłacić 500, powyżej 2 kzł sie zamknęło. Poza tym, jak Robo napisał, na zdjętej głowicy można ocenić wiele innych elementów silnika i z góry zapobiec ich ewentualnym uszkodzeniom.
Witam Posiadam opla zafira a, problem jest taki że ubywa oleju silnikowego i płynu chłodniczego. Moje pytanie to jaki jest koszt remontu czyli wymiana pierścieni, panewek górnych i dolnych, planowanie głowicy, uszczelniacze zaworów i uszczelka pod głowicą i ewentualnie tulejowanie cylindrów.
Witam! Zebrałem dużo informacji na temat wymiany silnika z AER na inne modele o tej samej pojemności, jest również opcja wymiany na AEX (1.4) ale nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Chciałbym poprosić osoby które doświadczyły/dokonały takiej zamiany o odpowiedzi: 1. czy można słupek AER wymienić na inny ALD/ANV/AVC/ALD/ALL/ANV/ATE/AUC bez żanych...
Jak kopci, to zrób próbę olejową najpierw, żeby zgrubnie ocenić dół silnika przed zdjęciem głowicy. Głowica obowiązkowo do sprawdzenia na szczelność przed montażem, bo w tych silnikach często pękały. Piszę tak, ponieważ ludzie z oszczędności często sobie sami wykonują takie drobne naprawy, jak dotarcie zaworów i wymiana uszczelniaczy, a później dochodzą...
A co ty na gazie jeździsz czy co? Że ci wypala zawory. Kupiłem ten samochód od znajomego, wypalone zawory odziedziczyłem po nim :D W ramach remontu: - Planowanie głowicy wraz z wymianą zaworów. - Wymiana pierścieni tłokowych - wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelki kolektora ssącego i wydechowego itd. - wymiana simering-ów pokrywy dekla zaworów....
Ja, jak sie kiedys bawiłem w takie pół remonty to przez otwor swiecy wpuszczałem łańcuszek, taki np od zegarka kieszonkowego.Dociskałem tłokiem do zaworu...
Witam. Kupiłem espace który kopcił jak lokomotywa, po rozebraniu i zdjęciu głowicy ewidentnie uszczelniacze zaworowe są do wymiany , ale to nie jest duży problem . Martwi mnie to , że mocowania wałków rozrządu razem z stopkami i wałkami maja duże rysy tak jakby ktoś w życiu oleju nie zmieniał . Orientuje sie ktoś jaki jest koszt regeneracji głowicy...
Olej może brać: 1. Przez uszczelkę pod głowicą 2. Przez zawory 3. Spod tłoka, jeśli przepuszcza pierścień zagarniający Nie ma innej opcji. Skoro tłok i cylinder jest nowy to 3 można wykluczyć (chyba, że pierścienie są źle założone. Uszczelka pod głowicą jest nowa to 2 też można wykluczyć. Uszczelniacze pod zawory są nowe. Jeszcze jest opcja - tuleje...
Chlodnica jest chlodna, bo układ jest zapowietrzony. Przyczyna przedmuch z cylindrów do układu chłodzenia. Niestety głowica w górę. Oczywiście naprawa głowicy (sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego, sprawdzenie szczelności zaworów, wymiana uszczelniaczy, równanie płaszczyzny, jeżeli zakrzywienie płaszczyzny jest większa niż 0,25mm sprawdzić osiowość...
Na cóż tu linki; Regeneracja maglownicy to z reguły wymiana uszczelniaczy i teflonowych elementów prowadzących. Profesjonalniejsza regeneracja, to obróbka listwy - szlifowanie szlifierką do wałków, poprawianie zębów listwy na jednakowy wymiar i nadwymiarowe zestawy uszczelniaczy. Podobnie z turbiną - wymiana osi wirników, elementów stanowiących ułożyskowanie...
Każdy warsztat zajmujący się mechaniką silnikową zrobi to bez żadnego problemu. Jesli grzebie w silnikach to ma komplet do demontażu zaworów i sprężarkę, jak nie ma sprężarki to wystarczy metr sznurka.
Blokadę rozrządu już zamówiłem https://obrazki.elektroda.pl/5752830700_... wałek rozrządu już pomierzyłem jaka jest odległość na tym dystansie https://obrazki.elektroda.pl/2732623800_... Czyli reasumując po tej całej wymianie : 1. Wał ustawiam na blokadę wkładając ja do bloku 2. Wałek rozrządu jak na obrazku dbając...
Koleżanko, najprawdopodobniej padła uszczelka pod głowicą. Dalsza jazda nie wskazana - możesz zatrzeć silnik. Koszt niestety spory, jeśli chcesz zrobić porządnie. Przy takiej robocie zalecałbym od razu wymianę pierścieni. Sama regeneracja głowicy w wykwalifikowanym warsztacie (planowanie, sprawdzenie szczelności wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie prowadnic,...
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Witam! Mam pytanie. Otóż posiadam amerykańskiego forda z 92roku z silnikiem benzynowym 1.9 SEFI (wielopunktowy wtrysk) z LPG. Auto zupełnie traci moc po nawet minimalnym nagrzaniu silnika (na benzynie, na gazie już w ogóle nie pali, tylko strzela), dopiero w 4 z kolei warsztacie powiedziano mi, ze silnik jest przegrzany i wypaliły się gniazda zaworowe,...
Prąd ,zapłon nie ma nic wspólnego ze zużywaniem oleju przez silnik. Wymiana pierścieni to nie wszystko co potrzeba żeby sinik nie spalał oleju (głowica ,uszczelniacze zaworów itd.)
Witam. Praca silnika została opanowana. Obroty równe, nic nie skacze. Wymieniony został silniczek krokowy i sonda lambda. Jest jeden problem, strasznie dymi na niebiesko/biało znajomy mechanik twierdzi ze to uszczelniacze zaworów w sobotę będzie wymiana.
X12XE, tak samo jak Z12XE mają problem z ciśnieniem oleju z powodu przytkanego smoka w misce. Jeżeli nie zmieniałeś łańcucha rozrządu a silnik przejechał już swoje (na pewno ze 100000km) - sądząc po oznaczeniu silnika (X - do 2000 roku), to radziłbym jednak zmienić komplet, w miarę możliwości z pompą oleju, wyczyścić smok, zmienić uszczelniacze zaworów...
trzeba dokładnie oglądać prowadnice i wymacać je patyczkiem od lizaka koniecznie prze frezuj gniazda a potem docieraj na pastę dobra rada wymień wszystkie zawory Przy okazji wymień uszczelniacze
Ogólnie to powiem tak, autko stało trochę i się naprawdę samo zepsuło, szyba od strony kierowcy się nie opuszcza itd. jakieś błędy opc itd. wcześniej robiłem 100 km dziennie do pracy i było Oki toki, teraz trza Balbinkę przeprosić i takie cyrki się dzieją. Dodano po 4 No też tak mi się wydaje, że gdzieś to powietrze łapie lewe, bo wcześniej było ok....
No co do opłacalności to też tak myślę. Remont głowicy, (wymiana pokrzywionych zaworów, prowadnic, uszczelniaczy, szczelność, planowanie) pewnie wyszłaby około 1200. A i tak nie wiadomo, czy by się nadawała do regeneracji, bo świecy na tym cylindrze wogole nie da się wyjąć, jest zepsuty gwint oraz odłamało kawałek materiału. Dół silnika to by była wymiana...
Moja Astra 2 1.6 8V, benzyna nie odpala. Po tankowaniu i przejechaniu paru kilometrów auto samo zgasło i pomimo wielokrotnej próby nie chce znowu zapalić. Dodam, że zimą zeszłego roku miałem podobny problem. Jednak gdy auto odstało jakiś tydzień odpaliło za pierwszym razem. Dodam, że ostatnio mechanik zalecił mi wymianę uszczelniaczy zaworów bo puszczają...
Witam po pewnym czasie. Wymiana pierścieni i uszczelniaczy załatwiła sprawę. Po rozebraniu okazało się, że uszczelniacze trzonka zaworu nie trzymały. Wymieniłem więc je na elringa + pierścienie w razie co i jest ok; od jakiegoś roku nie kopci. Pozdrawiam.
Proszę o pomoc już 3 mechaników sobie nie poradziło. Po nagrzaniu się silnika wchodzi w tryb awaryjny (mazda 6 2.0 2003r) i zapala sie kontrolka silnika oraz trakcji i wyskakuje blad przeplywu paliwa (po schłodzeniu owe kontrolki nadal sie pala ale trybu awaryjnego nie ma). wszystko zaczelo sie od startej zebatki na wale i mechanik zanim doszedl co...
napotkałem ten sam problem błąd e8 zmywarka amica zis 2612 po przeanalizowaniu forum elektroda oraz po oględzinach zmywarki wymieniłem uszkodzony zawór. uszkodzeniu - korozji uległ uszczelniacz zaworu, który zablokował przesłonę kierującą wodę. Wymiana nieskomplikowana potrzebna odrobina zdolności manualnych oraz podstawowe narzędzia.
Trochę po czasie ale może komuś się przydać. Podmiana czujnika na nowy oryginał, wymiana korpusu filtra, pompy zasilającej, zaworu upustowego, uszczelniaczy na pompach, nic nie dała. Za radą starego mechanika przedmuchałem sprzęgło przez dolne okienko i port czujnika silnym strumieniem sprężonego powietrza (wąż 1/2") w trakcie pracy silnika. Zanieczyszczenia...
Przy takiej naprawie to zgodnie z zaleceniami powinny być wymienione również śruby mocujące głowicę. Więc śruby również się kupi. Wyprzedziłeś moje pytanie. Czytałem jeszcze, że można wymienić uszczelniacze zaworów, niestety nie posiadam do nich klucza.
Witam użytkowników. Mam mały bądź duży problem ze swoim autem jeszcze nie wiem ale przechodząc do rzeczy. Mój golf ma problem z rozgrzaniem się i utrzymuje temperaturę ciągle na 80 stopniach. Komputer pokazuje kompletnie inne wartości ok 90-100 w zależności od jazdy ale dalej dość długo się rozgrzewa (auto było już odpowietrzane parę razy) Samochód...
uszczelniaczy zaworów wymiana uszczelniaczy koszt wymiany uszczelniaczy zaworów
chrysler instrukcje ciśnienie r407c pomiar emisja radiowy
17mb130s panasonic klapka lodówka samsung
Volvo V70 – losowo działa kluczyk, pilot RF, CEM, synchronizacja, naprawa Siemens EQ300 – komunikat „brak wody” i przelewanie do tacki, zawór ceramiczny, przepływomierz