Odpuść sobie grzebanie i fotki. Wymień uszczelniacze i powinno pomóc. Gaźnik zostaw w spokoju. Zdaje się że kolega Rycho T. już ci o tym pisał.
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
Krzychu, jak zrobisz tak jak pisaliśmy (olej do cylindrów, i dolot i wylot zatkany), to wystarczy, tylko jeśli Ci się zachce go kiedyś montować, to koniecznie wymień uszczelniacze na wale (obie strony) i rozrządzie i powinno być ok. Pozdrawiam.
A co ten tłok taki podziobany? Połóż głowicę do góry zaworami i nalej mleka. Jak szybko spłynie to umyj po wysokim ciśnieniem, rozbierz głowicę, dotrzyj zaworki i wymień uszczelniacze. Robisz dla siebie. Ruszałeś świece czy mi się wydaje że dwie są mniej wkręcone?
Wymień uszczelniacze w zaparzaczu i go nasmaruj.
Moim zdaniem jest to wina siłownika, chyba będzie ci on przepuszczał olej i opada. nie wiem jaki jest siłownik ale w 60 są uszczelniacze i w 30 też powinny być kup i wymień uszczelniacze. To powinno pomóc.
https://e-ursus.pl/pl/i/URSUS-C-330-M-Po... Chodzi Ci o nr 20. Jeśli tak to ja wstawiałem 8x3 lub 8x3.5. Odkręcić nieraz było ciężko i dorobiłem sobie klucz nasadowy do tego. Ewentualnie dobry klucz płaski 22 lub klucz hydrauliczny.
Do tego stosuje się przyrząd. Fabryczny dość toporny i wolny. Można dorobić swój. A w polu jak nie miałem nic to drutem o migomatu ściągałem. Potem wkładałem. I obcinałem.
Zlikwidować wszystkie luzy na połączeniach mechanicznych (wielowypusty, luz międzyzębny, łożyska, połączenie kołnierzowe), usunąć przecieki hydrauliczne. Zawory dławiące masz założone?
W d-35 prosta sprawa. Wyciągasz siłownik, odkręcasz kryzę i wychodzą oba tłoczyska, wymieniasz uszczelnienie i składasz. Można kupić całe komplety z tym że są dwa rodzaje stary i nowy typ.
Ściągasz ramę przesuwu. Wyciągasz tłoczysko (nie ma zabezpieczeń). Haczykami wyciągasz uszczelnienia i instalujesz nowe. W załączniku strona z serwisówki LINDE.
Może być nakręcony na klej. Zdejmnij uszczelniacze nagrzej do 300 °C i próbuj odkręcić.
To normalne na takim silniku. Jazda na mixolu oraz odrzutnik oleju (blokada na smarowanie łożyska) robią swoje. Możesz nawet po stronie sprzęgła nie odczuć żadnego luzu. Jak zależy Ci aby Simson tylko stał i był 100% DDR to nic nie ruszaj. Jeśli chcesz nim jeździć dalej i jak najdłużej na nierozdziewiczonym silniku, to wyrzuć odrzutnik oleju oraz wymień...
Jest to możliwe. Musisz jednak zniszczyć stare uszczelniacze. Najpierw pobij lekko uszczelniacz do środka , aby go odkleić a potem, za pomocą śrubokręta, możesz go wyjąć. Trzeba zwracać uwagę aby nie uszkodzić wału, normalnie są do tego ściągacze. Przy montażu nowego, smarujesz wał olejem i wbijasz uszczelniacz za pomocą rurki. Sprzęgło odkręca się...
Pilarka tania to i łożyska nie muszą być najlepsze bo byłby to przerost formy nad treścią. :D Kup nawet polskie z luzem C3 wymień też uszczelniacze wału. Czy w ogóle jest sens wymieniać w tym wał, zaraz siadzie coś innego i znowu wydatek.
Jedyne co możesz zrobić dobrego to oddaj ten samochód do kogoś kto już robił tego 1,7 dti isuzu lub 1,7 cdti 80km mają identyczne glowice. Jedno jest pewne ktoś kto nie rozbierał tej głowicy lepiej żeby na Twojej nie eksperymentował. Jak już będziesz robił uszczeleke koniecznie wymień uszczelniacze na OBSADACH (TULEJKACH) WTRYSKIWACZY trzeba wyprasować...
Na początek wymień łożyska i uszczelniacze. jak nie będzie luzów to pasek będzie pracował poprawnie.
Ściągnąć drążek a uszczelniacz podważyć np śrubokrętem płaskim ale jakimś małym z zagiętą końcówką.
Gwint prawy, koło normalnie schodzi po odkręceniu. wymień przy okazji uszczelniacz.
Wymień uszczelniacze na pompowtryskiwaczach! Problem już sie nie pojawi. Pozdro
Wymień oringi (uszczelniacze) na pompowtryskach przeważnie pomaga :|
Panie dobry remont zrobiłeś. Wymień te uszczelniacze! Prawa strona wału ( za alternatorem) tam powinna być tulejka na czopie wału! Zabezpieczenia tych uszczelniaczy to w ogóle założyłeś? Zrób zdjęcia swojej pracy chcę zobaczyć jak wyglądają uszczelniacze po ich zamontowaniu przez Ciebie.
Musisz zdjąć koło napędu rozrządu i wymieniasz sam uszczelniacz.Najgorsze zdjęcie tego koła trzyma mocno na wale nie wiem czy niema czasem jakiegoś specjalnego ściągacza do tego.
Samemu lepiej tego nie ruszaj! bo możesz potem mieć problem ze założeniem sprężynek. Taka usługa u pompiarza może kosztować ok-100-150zł i będziesz miał gwarancję na wykonaną usługę.
Daj chłopie do zrobienia głowice, albo sam wymień zawory i uszczelniacze. Pamiętaj o gniazdach i dotarciu.
Raczej głowica do naprawy. Można spróbować wymienić same zawory. Zdemontować stare z cylindra o niskim ciśnieniu, sprawdzić dokładnie przylgnie.dotrzeć pastą nowe, założyć nowe uszczelnienia i sprężyny. Sprawdzić szczelność (np. naftą), jak będzie trzymać założyć głowicę. Jeżeli silnik ma duży przebieg wymień wszystkie uszczelniacze za jedną robotą....
Ok. Z tym mi się spierać nie chce bo to nie dotyczy obecnego tematu (ale to bzdura). Ponownie pytam, co to ma wspólnego z objawami opisanymi przez autora? Wiesz to taka gadka, panie silnik mi przerywa. Panie ale ja widzę zapocenie w okolicach koła pasowego. Panie, ale co zrobić żeby silnik nie przerywał? Panie, wymień pan uszczelniacz na początek.:D
Śgasz pasek klinowy odkręcasz koło pasowe wydłubujesz stary uszczelniacz wkładasz nowy składasz wszystko dokupy i ma chodzić.Koszt naprawy 100zł.
Nie rozumiem Twojego problemu. Po prostu ściągnij pasek, odkrec kolo wymień uszczelniacz, zablokuj wszystko i złóż z powrotem. Jeden z szybszych rozrzadow do roboty. Zaczniesz kombonowac to więcej czasu stracisz.
Najlepiej splanować głowicę, wtedy stopień sprężanie zwiększy się. Jeśli trzeba to wymień uszczelniacze zaworowe, pierścienie i wlewaj dobry olej i spokój.
Sprawdź, a najlepiej wymień uszczelniacze wału korbowego.
No cóż - ten napęd to nie łódź podwodna - wystarczy lekkie zużycie uszczelniaczy na osi ramienia i pocieknie. Te siłowniki jak widać niezbyt dobrze znoszą nasz klimat - kilkugodzinny lub nawet kilkudniowy deszcz w zachodniej Europie a 3-miesięczna marynata w lodzie i roztapianym śniegu to dwie różne rzeczy. Wymień uszczelniacze na osiach ramion (są...
Jeżeli chodzi o ten to jest wymieniony Ogólnie po naprawie modulatora i tygodniu postoju się to objawiło. A w modulatorze był wymieniony Uszczelniacz tylko. To wymieniony czy naprawiony? Wymień na nowy i pewnie będzie w porządku.
Wymień uszczelniacze zaworowe
To wymień uszczelniacze wałków
Jak będziesz wymieniał tą uszczelkę to wymień uszczelniacze na popychaczach, gniazda zaworów dotrzeć,sprawdzić czy blok nie jest zwichrowany.
Łożyska pewnie są ok. Wymień uszczelniacze wału.
Wymień uszczelniacze trzonków zaworów Powinno pomóc
Jeśli masz takie wątpliwości, to wymień uszczelniacz od strony zapłonu na nowy.
Razem z łożyskiem wymień uszczelniacz ,poradzisz sobie .Łożysko + uszczelniacz około 50 zł
nie. wymień uszczelniacz i sprzęgło
Wymień uszczelniacze i sprawdź. Nagły spadek ciśnienia powoduje wyłączenie motoru podczas jazdy.
Na początek wymień uszczelniacze zaworowe-ogarniesz to bez ściągania głowicy.
Na tłoku są dwa pierścienie uszczelniające i jeden zgarniający. Dwa trzymają dobrze, trzeci źle. Były też silniki a źle zaprojektowanymi kanałami w tłoku odprowadzającymi olej z rowka. Sprawdzić się tego nie da inaczej, niż rozbierając silnik i mierząc średnicę cylindra i szerokość zamka pierścieni. Można tylko bazować na doświadczeniu z tymi silnikami,...
Więc wymień uszczelniacze, a jak nie pomoże, to rób przekładnię.
kolego wszystko złozyłem jak sie patrzy, to mój 5 silnik jaki remontowałem, ale ten jest moj i masakra, juz nie wiem co jest łapie go na 40 km na godzine gasnie, czekam minute odpala od strzała, jade dalej juz normalnie wymień uszczelniacze na wale
Wymień uszczelniacze na wale.
Odnośnie oleju jeżeli po wymianie znowu dostała się woda (olej biały) to sprawdź tłoki czy są gładkie (czy nie ma zadrapań i czy średnica w miejscu w którym "pracują tłoki w uszczelniaczach " nie różni się znacząco od miejsc nie pracujących na tłokach, jeżeli tak jest to wymień na nowe lub pisz na PRV). Jeżeli tłoki są ok to wymień uszczelniacze olejowe...
Wymień uszczelniacz wałka sprzęgłowego
Witam. Są to typowe objawy uszkodzenia uszczelniaczy na wale korbowym - wymień simmerring'i i będzie po kłopocie
To pomoże: http://obrazki.elektroda.pl/2508598500_1...
To dupa nie mechanik. Zdecydowanie odradzam wszelkie uszczelniacze. Pompa do twojego auta kosztuje 80 złotych, wymień i będzie spokój. Jak wlejesz uszczelniacza to pomoże na krótko, ale musisz się liczyć z tym, że:; - może zatkać chłodnicę - może zatkać nagrzewnicę - może zatkać kanał wodny w głowicy lub bloku albo któryś z przewodów gumowych. A koszty...
Odpuść sobie ten element, wymień same łożyska z uszczelniaczem. Najważniejsze to kupić dobry uszczelniacz-nie taki za 5 zł, ale ten za 20-30 powinien być już dobry jakościowo. Przede wszystkim sprawdź oś bębna-jeśli będzie uszkodzona wymiana łożysk nic ci nie da bo woda znów pójdzie przez uszczelniacz
Witam mam problem z uszczelniaczem skrzyni biegów ponieważ olej zaczął wylatywać i moje pytanie brzmi ponieważ tutaj jest półośka odkręcana Jak zrobić aby wymienić ten uszczelniacz Rozumiem że odkręcam półoś a następnie wyciągam flanszę ze skrzyni czy jak to będzie wyglądało Dodam że robiłem podobne rzeczy wcześniej lecz to było dużo czasu temu i zapomniałem...
Na iglicy znajduje się uszczelniacz typu oring.Wymontuj zawór,rozbierz go wyczyść,wymień uszczelniacze i poskładaj.Wszystkie łączenia dobrze jest przesmarować smarem np. do armatury.Powinno być dobrze.
Załóż dobre pierścienie wymień uszczelniacze i po problemie a używany silnik to loteria możesz utopić czas i pieniądze.
ile to ma lat ??? jak 20 to wymień uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy - tanio i łatwo i efekt murowany. Płukanki to ściema - jak Ci sinik dobrze chodzi to nic nie ruszaj - jak chcesz silnik płukać to olej częściej zmieniaj np. co 6000 !!! ludzie oleju nie zmieniają na czas i potem zdziwienie że silnik od środka zawalony smołą :( ja mam auto...
Wymień uszczelniacze osłon popychaczy ,uszczelkę pod pokrywą zaworów.Jeśli to nie to to możliwe ,że pierścienie tłokowe się kończą i wali olej z odmy wprost na filtr!
No to wszystko jest dobre a nie chodzi. Kiedyś miałem taki przypadek z pilarką Husqvarny. Gość przywiózł na wymianę uszczelniaczy na wale. Uszczelniacze wymienione a piła nie chce odpalić a niby paliła. Mówię ok może przy wymianie spadła mi sprężynka z uszczelniacza. Sparwadzam na szczelność, wszystko ok. Sprawdzam kompresję,5 barów. Tłok był już tak...
a mogę zostawić ten uszczelniacz co był Nie, koniecznie wymień. Jak chcesz tanio, to masz tu https://sklep.stamarpoznan.pl/pl/simerin...
pewnie ciągnie lewe powietrze,wymień uszczelniacze na wale i sprawć łożyska czy nie mają luzu
Kolego nie wszystko naraz. Tak jak kolega kotweiler pisze sprawdż luzy zaworowe wymień uszczelniacze i sprawdż sterowanie zapłonem.
Proszę o pomoc skrzynia biegów kia vange oznaczenie skrzyni tbj5f puścił uszczelniacz wałka sprzęgłowego który znajduje się w środku w skrzyni a nie mogę jej rozpołowić ściągnąć dzwon skrzyni coś trzyma w okolicy wybieraka proszę o poradę jak ogarnąć sprawę czy muszę ją całą rozbierać od tyłu?
wymień uszczelniacze wtryskiwaczy - ciągnie olej/powietrze do paliwa, obadaj filtr paliwa
A sprawdzane było ciśnienie wtrysku paliwa.Sprawdź czy nie ma za dużo oleju bo przez turbinę może iść na ssący a jak go przybywa to wymień uszczelniacze pompowtrysków
Witam... Jeśli bierze olej to w pierwszym rzędzie wymień uszczelniacze zaworowe. W Matizie są troszkę kiepskie, po jakimś czasie twardnieją i żre olej jak opętany. Koszt uszczelniacza to około 80gr za sztukę. Jak masz jakieś pojęcie o mechanice powinieneś dać sobie radę z wymianą. Chętnie służę pomocą, sam to robiłem jakieś pół roku temu. Pozdrawiam.
Wymień uszczelniacze zaworów i problem ustąpi. Ciesz się jak ktoś to zrobi bez zdejmowania głowicy co by było najlepszą opcją.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby zastosowanie masy VICTOR REINZ REINZOSIL, ja zawsze taką stosuję. I jeśli masz wyjętą skrzynię, to wymień ten mały uszczelniacz popychacza wycisku sprzęgła na początku wałka sprzęgłowego.
To są efekty starego paliwa, kiepskiego oleju. Jeszcze się da to chyba uratować. Poczyść rowki pierścieni z nagaru. Sprawdź (wymień) uszczelniacze wału.
Napuść wody zerknij pod pralkę i zobaczysz skąd cieknie są 2 węże i pompa Jak węże to je wymień a jak pompa wymień uszczelniacz Pozdrowienia
Witam. Też posiadam ten traktorek. Najprawdopodobniej musi Pan po prostu wymienić taśmy hamulcowe. Ewentualnie na początku trzeba spróbować naciągnąć 9 wyregulować) na dźwigni, która łączy taśmy hamulcowe z pedałami hamowania. Jeżeli szuka Pan informacji o tym ciągniczku to proszę zgłaszać się do mnie (mam go od 17 lat od nowości) lub tutaj coś jest;;...
Do rozebrania skrzynia biegów. Służę pomocą :-)
Rozbiórka silnika w kanale od miski olejowej. Wał do szlifu- koniecznie. Nowe panewki. Gdy odpali będziesz miał pewność, że zawory nie zostały uszkodzone. Innej skróconej opcji niema. Jeżeli chcesz długo jeździć na tym silniku, to sprawdź zawory, wymień uszczelniacze, wykonaj plantowanie głowicy przed założeniem- konieczne. Plantować to można grunt....
Ja znam jeszcze dwa inne,prostsze sposoby. Swoją droga przeczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Witaj ,dla mnie na 99 % jest to nieoryginalny toner .Wysyp całość ,dokładnie wyciągnij odkurzaczem ( jeżeli nie wymieniałeś to wymień uszczelniacze i rolki dystansowe przy okazji )i zasyp orginalnym tonerem .Powinno pomóc .
A w czym masz problem żeby wymienić w nim uszczelniacze bez zdejmowania czapki? Nawet ford tego nie przewiduje. Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź czy uszczelniacz nie jest twardy czy nawet może popękany. Zanim zaczniesz robić remont, jak Ci proponują wymień uszczelniacze zaworów za mniejsze pieniążki.
Nigdy w życiu, zabijesz się tym sposobem. Wyczyścić prowadnice, wymienić uszczelniacze w zacisku i już. żadnych smarów, sprężynek i innego syfu...
będzie chodziło ale trzeba wymienić uszczelniacze na tej tuleji
Sześć setek to już spory luz, wyczuwalny pod palcami. Jedyna w miarę miarodajna metoda jego oceny, to kalibrowany wałek, wtykany w prowadnicę. Ogólnie wymień uszczelniacze i tyle - tam są żeliwne prowadnice, w miarę odporne na zużycie.
trzeba dokładnie oglądać prowadnice i wymacać je patyczkiem od lizaka koniecznie prze frezuj gniazda a potem docieraj na pastę dobra rada wymień wszystkie zawory Przy okazji wymień uszczelniacze
Wymień uszczelniacze, widać że są pozadzierane. Przed włożeniem oczyść gniazda, nałóż na uszczelniacze troszkę wazeliny technicznej żeby się gumka nie zadarła, i jedną przyczynę masz już z głowy. Nie zapomnij o prawidłowym montażu i regulacji...
Wymień oba uszczelniacze.
Jak to ma iść na złom, to spróbuj dotrzeć czop wału papierem ściernym, aż kosz zacznie suwliwie wchodzić. Ma się lekko obracać na wale. Wymień uszczelniacz na nowy, tylko dobrą stroną go załóż. Pamiętaj o dystansach, żeby nic nie tarło. Może to uratujesz. :|
Sprawdzałeś czy nie ścięło klina na wale korbowym? Jeśli będziesz miał zdjęty zapłon, wymień uszczelniacz wału korbowego. Koło magnesowe ma być dokręcone z momentem 20 Nm, aby nie dochodziło do ścinania klina. Ostatecznie zdejmij cylinder. Sprawdź czy gładź nie ma śladów zatarcia, czy tłok i pierścienie nie są uszkodzone.
Jeżeli łożyska są sprawne to lepiej wymień uszczelniacz przynajmniej będziesz pewny pompy. Jak kupisz używkę nie wiesz ile ci jeszcze pochodzi. Jeżeli podałeś poprawny model zmywarki to ten numer co ci podałem jest na pewno dobry.
Kolego w tym modelu auta trzeba opuścić silnik lub wyjąć go,bo tylna część skrzyni biegów jest tuż nad podłużnicą i jest bardzo mało miejsca,żeby odsunąć skrzynie od silnika.Przy okazji zdejmij koło zamachowe i wymień uszczelniacz wału korbowego,bo później gdy będzie zużyty to znowu trzeba będzie zdejmować skrzynię. Pozdrawiam.
Sprawdź też uszczelniacze zaworowe, jeżeli silnik zaraz po odpaleniu wydziela sporo dymu a później jakby trochę mniej lub dużo mniej to wymień uszczelniacze :) Uszczelniacze zaworowe znajdują się w górnej części głowicy tam gdzie trzonki zaworów wychodzą z prowadnic zaworów, są one z gumy olejoodpornej jednak też pod wpływem temperatury i oleju potrafią...
Juz zrobione.Nie mogłem spac przez ten samochód. Dziś rano poszedłem do niego i zacząłem oglądac go. Patrzyłem, patrzyłem i wypatrzyłem. Wina była po stronie elektryki a dokładnie to wysunęła się troszke wtyczka o czujnika położenia wału i skubany tak wariował. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam wszystkich.
Można. Nic nie wchodzi. Centralne smarowanie.
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Zawory trzeba zdemontować, sprawdzić prowadnice - czy nie są pęknięte. Następnie dokładnie sprawdzić zawory, te które nie są uszkodzone, lub skrzywione, mogą zostać. Niektóre skrzywienia są prawie niewidoczne, więc należy kontrolę bardzo dokładnie przeprowadzać. Szczelność sprawdza się naftą. Przy okazji wymień uszczelniacze.
Naftą sprawdzisz pierścienie uszczelniające , ale zgarniających czyli olejowych już nie. Masz zrzuconą głowicę to wymień gumowe uszczelniacze zaworów.
Kolego miałem ten sam problem , nie chce straszyć ale u mnie padł modół pompy wtryskowej ja regenerowałem całą pompę bo vp44 robią 200tyś i padają. Drugie ze nie pali rano wymień uszczelniacze wtryskiwaczy takie obrączki metalowo gumowe, oringi i podkładki miedziane pod wtryskami i będzie gadała viki koszt takiej zabawy ok 130zł + robocizna mi mechanik...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic83...
Mogła ci się zatkać odma odpowietrająca silnik. Albo powoli pojawiają się przedmuchy. Masz po prostu podniesione ciśnienie w skrzyni korbowej Na pracującym silniku odkręć korek i obserwuj, czy nie ma wyraźnego dymienia. Jesli nie, to jak radził hzal, wymień uszczelniacz.
Metoda na sznurek i nie tylko opisywana w necie poczytaj sobie
jestes pewien ze to olej ze skrzyni a tak wogole to jesli tojest olej ze skrzyni to wystarczy wymienic uszczelniacz pompy ktora tam jest
Problem rozwiązany, wymieniłem cały wyłącznik ciśnieniowy. okazało się ze szczerbił się kawałek plastiku i oringi przestały spełniać swoja role uszczelniające. Rozebranie banalnie proste, widoczne za zdjęciu dwa bolce trzeba wybić, blokują one cały wyłącznik wraz z uszczelniaczami.
Tak jak koledzy pisza wymień uszczelniacz wału z tyłu Na koło zamachowe nabij dystans naprawczy. Najprawdopodobniej wypieło bądz rozleciało ci sie łozysko oporowe. Dlatego zgrzytnęło i hałasowało. Moja rada dokładnie sprawdz komore sprzegła i skrzyni biegów aby nie została stara kulka z łozyska. Pozdrawiam
Ja bym sprawdził stan instalacji i czy silnik nie ma przebicia. Stosuję taką pompę od dawna i nigdy nie miałem problemów nawet wtedy gdy z niej ciekło.Chyba że zalewa ci silnik w środku.Na twoim miejscu spróbował bym ją uszczelnić .Wymień uszczelniacze czyli sznurek grafitowy z przodu i z tyłu pompy.kiedyś widziałem taki komplet do regeneracji w sklepie...
uszczelniacze peugeot uszczelniacze wtrysku uszczelniacze amortyzator
cyfra moduł ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora termopara przewody
cadillac escalade philips senseo
Tabela rezystancji przycisków kierownicy Lancia Lybra Nivona 573: Komunikat "dolej wodę" przy pełnym zbiorniku