Jeśli problem (wypadanie zapłonów) występuje pod obciążeniem, to może być znak słabej iskry: cewka, kable, świeca.
Kompresja jak motocyklu, lecz biorąc pod uwagę słaba zmianę na 3 i 4 może sugerować uszkodzenie głowicy.
Nie wiem czy dobrze kombinuję, ale możliwe że dlatego że drugi jest w środku - wysoka temperatura i zbyt uboga mieszanka, skutkiem jest wypalony zawór. W niektórych starszych motocyklach japońskich, w silnikach rzędowych "czwórkach" gaźnikowych, w zewnętrznych cylindrach były mniejsze dysze główne, a w środkowych większe. Może coś w tym jest
Witam Czy mógłbyś przedstawić w jaki sposób obliczasz kąt zapłonu i w jaki sposób generujesz impuls dla tranzystorów wykonawczych , interesuje mnie również jak uzyskujesz stały czas zasilania cewki zapłonowej i co się dzieje przy nagłym przyśpieszaniu , czy nie występuje wypadanie zapłonu? Jak wygląda charakterystyka zapłonu , jest schodkowa czy liniowa...
Zapewne chodzi Ci o zapłon HPI w oparciu o taki stator: Zgadza się: https://obrazki.elektroda.pl/9839814600_... Co do zapłonu z chińskiego Crossa, to musisz zwrócić uwagę czy impulsator i koło magnesowe było przystosowane pod zapłon stałokątowy, czy zmiennokątowy (z advancerem), Koło jak i stator "pochodzą" z 139FMB czyli kopii Super...
Owszem rozruch elektryczny był przewidziany w sinikach Witrowskich. Silniki te były stosowane już w motocyklach SHL w wersji GAZELA . W Gazelach było jeszcze stosowane koło zamachowe podobne konstrukcyjnie do koła zamachowego w samochodach . W motocyklach WSK zamiast tego koła zakładano już tylko tuleje dystansową między łożysko a koło magnesowe - około...
Witam, bawiąc się trochę w motocykle chciałem skonstruować proste urządzenie sterujące iskrą w zależności od obrotów(czyli kąt zapłonu regulowany byłby w zależności od obrotów, a nie byłby stały). Ogólnie, działało by to tak, że impulsy zbierałbym czujnikiem hala/ impulsatorem potem impuls szedłby na sterownik obliczał by jaka jest ilość obrotów w danym...
W modułach virago nigdy nie padają jednocześnie 2 kanały,ja bym jednak sprawdził(mechanik) gaźnik lub klin na wale. Gażnik przejrzałem 4-ro krotnie. Membrany nie mają żadnych dziur ani dziurek. Rozciągałem gumy porządnie. Motor normalnie zapala, chodzi, zrobiłem nim 500 km tego sezon. Tylko na wysokich obrotach zaczyna siadać, krztusić się etc. Z gaźnikami...
branie informacji z obr. silnika jest bez sensu (jak wspomniano). wziecie pod uwage predkosci tez wiele nie da, w zaszdie wysatarczyło by policzyc stosunek prędkosci do obrotów. Sparwdzało by sie to tylko podczas jazdy. dodatkow podczas ruszania (sprzegło) taki wskaźnik mógł by ześwirować. wedłóg mnie jedyny sensowny pomysł to wokorzystanie jakieś "mechanicznego"...
Używasz kosiarkę, a nie kosę. Kosa to kawał blachy doczepiony do kija. Silnik spalinowy to bardzo dobrze opisane urządzenie i nie powinno być wielkiego kłopotu z diagnozowaniem miejsca usterki. Ty nawyraźniej nic nie wiesz, więc wypadałoby poczytać. W skrócie zasada działania silnika: Silnik pobiera mieszankę benzyny i powietrza, która ulega sprężeniu...
Miałem podobną sytuację w 175, 72 r.. Zapłon regulowany doświadczalnie (akurat nie przeze mnie), cofnięty bardziej niż mówi instrukcja - choć i tak czasem potrafi oddać z kopnika. Ja z kolei czekam na opinię o VAPE (bierzesz 6V)? Tak, zamówiłem jeden zestaw na 6V, jak będę już go miał w rękach, mogę napisać coś więcej. Aczkolwiek ciekawą alternatywą...
Po pierwsze od kiedy jesteśmy na TY ?? Po drugie książek się musiałem naczytać .Nie wiem czy doczytałeś ale jakiś czas temu z ogólno-dostępnych częśći i ze specjalnie odlanego karteru zrobiłem dwucylindrowy silnik z zapłonem żarowym o poj 30ccm , napędzany był metanolem zasysanie mieszanki do gaźnika za pomocą tarczy ssącej z otworem.Motorowerów i motocykli...
Witam Czy można w jakiś prosty sposób zdiagnozować tzw. stopień mocy BOSCH 0227100200. Na jakimś forum wyczytałem ,żeby zmierzyć oporności wyjść 1,2 oraz 6,7. Autor postu miał tam równą oporność około 140 kΩ. W moim przypadku między 1,2 mam 50 kΩ a 6,7 138kΩ , ale nie wiem czy ten pomiar jest wogóle prawidłowy. Moduł pochodzi z motocykla...
Czyli jak rozumiem ta część projektu jest już zamknięta. Czy może są jeszcze jakieś problemy? Tak zamknięta, problemów nie mam ale nie eksploatowałem przetwornicy dłużej niż godzinę więc nie wiem co by było dalej. Wprowadzałeś jeszcze jakieś zmiany w stosunku do ostatniego schematu zamieszczonego w tym wątku? W stosunku do schematu w wątku to w moim...
Witam .Budowa ukończona w maju ,teraz jest trochę czasu ,żeby zaprezentować efekty i rozwiązania . Zapłon : Po pierwsze -zapłon - przerobiony na bateryjny ,bo nie działała prądnica .Zamontowany akumulator 4 ah ,wykorzystany oryginalny przerywacz ,dodana cewka zapłonowa z samochodu (na złomie za 10 zł ).Ogólnie to prąd z akumulatora idzie przez przerywacz...
Błażej miał rację. W ETZ nie było specjalnej pozycji stacyjki. Tak Błażeju, sam się zdziwiłem jak mi kolega pokazał że ETZ z elektronicznym zapłonem da radę odpalić bez baterii. Nie ma się co dziwić to w ETZ normalka przy regulatorze elektromechanicznym na 100% przy elektronicznym nie wiem, bo nie robiłem eksperymentów. Trzeba wyraźnie stwierdzić ,...
Motocykl i tak wypada rozgrzać przed jazdą . 1 -Wystarczy mi jedna mapa -- dla dużego obciążenia .(czy ten schemat to umożliwi ? ) 2- Napisałeś : W CC znajduje się przy wale korbowym co z natury oznacza ze będzie kręciło się dwa razy wolniej i będzie iskra podawana co dwa zapłony. -chyba co obrót ?
Najpierw podziękuj koledze MirkoG za schemat układu zapłonowego. Zrobił za ciebie część roboty. Brakuje danych (rezystancji i napięcia) cewki wspomagającej (tak ją nazwałem) układu zapłonowego będącej w stojanie. Czy w ogóle ta cewka w kupionym przez ciebie stojanie jest? Jak mam sprawdzić regulator skoro nawet nie mogę odpalić motocykla. Oto jest...
zapłonu motocyklu wypadanie zapłonu ustawienie zapłonu motocyklu
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot lenovo przycinanie grach bateria wkrętarka naprawa
pralka samsung błędy samsung ww90ta046aep
Pilot do wieży Philips nie działa po wymianie baterii Silnik benzynowy przerywa powyżej 2500 obr/min